Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6241


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13635


  3. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2513


  4. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13416


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/14/23 σε όλα

  1. Διαφωνώ, αλλά περί ορέξεως... Για εμένα το '93 αυτοί που τα ΄σπασαν ήταν οι Metallica, αλλά περί ορέξεως...
    2 βαθμοί
  2. To φθαρμένο μπλουζάκι και οι συναυλίες είναι μικροαστικά. Ο πραγματικός αντικονφορμισμός είναι φθηνό κουστούμι, τζόνυ και φουντούκι πρώτο τραπέζι πίστα ??
    2 βαθμοί
  3. 2023 = ηλικία 50. 1993 = ηλικία 20. Ότι και ν' ακούν σήμερα, αυτά που άκουγαν φανατικά στα 20 θα είναι πάντα απο τα καλύτερα τους. True story για όλους. Αν δεν δουν τα ινδάλματα της νιότης τους, ποιούς θα δουν... την Cardi B?
    2 βαθμοί
  4. Μα κιθαρίστας είναι. Κ τραγουδιστής . Κ συγκρότημα είναι. Οι Μεταλλικά είναι ο Χετφηλντ ?
    1 βαθμός
  5. Ελλιπής η λίστα. Πρόχειρα μου ήρθε αυτός: https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/rock-stars/paul-stanley-net-worth/
    1 βαθμός
  6. Η αναπαραγωγή είναι ο βασικότερος πυλώνας όλων των έμβιων όντων. Ως εκ τούτου είναι μια φυσική κατάσταση η οποία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μικροαστική σε καμία περίπτωση. Ο γάμος πάλι δημιουργεί ένα πλαίσιο αναγκαίο απ΄τη στιγμή που υπάρχει κοινή προσπάθεια, κτήση αγαθών και κληρονομικό δίκαιο. Εκτός αν θεωρείς ότι μετά από δεκαετίες συμβίωσης με κάποιον πρέπει όταν πεθάνεις να καρπωθεί τα πάντα ένα συγγενολόι που μπορεί να μην έχεις δει και ποτέ στη ζωή σου. Το ότι κάποιοι θέλουν να πορευτούν μόνοι τους στη ζωή και να μη μοιραστούν τίποτα, ή ζουν ως μπον βιβέρς χωρις να νοιάζονται για κτήσεις, όσο τους το επιτρέπουν οι δυνάμεις τους και η καλή τους υγεία , δεν καθιστά τους υπόλοιπους μικροαστούς. Υπάρχουν ευτυχισμένα ζευγάρια που είναι μαζί απ την εφηβεία και μικροαστοί singles, όπως και το αντίθετο. ΥΓ: Όταν λέω γάμος εννοώ οποιαδήποτε μορφή δέσμευσης από την οποία απορρέουν οι ίδιες υποχρεώσεις και δικαιώματα. Είτε με παπά, είτε με σύμφωνο, είτε με ό,τι άλλο.
    1 βαθμός
  7. Ολες αυτες οι μουσικες, ηταν φαση " don't trust anyone over thirty", "live fast die young" " sex, drugs and r'n'r" και τετοια. Γενικα οι περισσοτερες τασεις της νεολαιας εχουν νοημα μονο ως τασεις της νεολαιας. Ελαχιστες παραγουν κατι που να ταιριαζει σε μεγαλυτερες ηλικιες, περα απο τις ηλικιωμενες version των ιδιων νεολαιων σε graphic mode.?
    1 βαθμός
  8. Καθε πραγμα στον καιρο του, αυτο ειναι σιγουρο. Ο σκοπος σε ενα event ειναι να το ευχαριστηθεις. Υπαρχουν λοιπον event, που δε χρειάζεται τιποτα αλλο για να τα ευχαριστηθεις, παρα μονο να εισαι εκει και να ακους τη μουσικη. Αυτο μπορει να ειναι ενα event με κλασσικη μουσικη, με jazz, ακομα και με καλο ροκ. Οταν ομως ρε παιδια μιλαμε για hard rock και heavy metal, η οταν μιλαμε για hardcore techno, εκει ρε παιδια δεν ειναι να κατσεις στις πισω θεσεις για να ακουσεις πχιοτητα ? Εκει ειναι να εχεις πιει τις μπυρες σου και να μπεις στο mosh pit ? να εχεις κουμπωθει και να χορευεις 7 ωρες σερι ? γενικα μιλαμε για προβληματικη συμπεριφορα εφηβικης και μεταεφηβικης ηλικιας ? εκει μετρανε αυτες οι μουσικες, να σε βλεπουν οι παππουδες και να λενε το εξης: Οταν ομως εισαι ΕΣΥ ο παππους, και ειναι και παππουδες στη σκηνη, ε μιλαμε για γραφικοτητες.
    1 βαθμός
  9. Τυχαία είδα δεξιά στην οθόνη τη δουλειά σου ενώ άκουγα κάτι άλλο.... Λογικό που δεν ανεβάζεις συχνά.... Εντάξει...δεν έχω λόγια.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Άλλο level !!!!!!!
    1 βαθμός
  10. Προφανώς είναι "δικαίωμα" του καθενός να πάει σε όποια συναυλία θέλει, να ακούει ό,τι θέλει κ.ο.κ. Δεν “κρίνω" το δικαίωμα κάποιου, αλλά την επιλογή. Για τη δική μου λογική , αισθητική και αντίληψη, μια τέτοια συμπεριφορά συνιστά παλιμπαιδισμό και μάλιστα εκλεπτυσμένο και σικέ. Δεν λέω να είσαι στο αμάξι, να βάλει στο ράδιο, ξέρω γω , το πάρανταιζ σίτυ ή το φάιρσταρτερ, και όχι μόνο να το αφήσεις να παίξει, αλλά ακόμα- ακόμα και να sing along. Λέω για την προετοιμασία, την οργάνωση , τη βάσανο, να υποστείς μια ταλαιπωρία (χιλιόμετρα- έξοδα- ηχορύπανση- στρίμωγμα …….. και ένα σωρό άλλα) μόνο και μόνο για να κάνεις κάποιου είδους statement . Εμένα σαν θέαμα/ επιλογή μου φαίνεται αστείο , μπορεί να είμαι παραπάνω από τα επιτρεπτά όρια «αρτηριοσκληρωτικός» , αλλά μΕ αρέσω έτσι ?
    1 βαθμός
  11. Καλα αυτο ειναι καινουργιο, αλλα και το original το DM- 1 ειναι της δεκαετιας του 70. Το hammond ομως οταν λεμε προπολεμικα το εννοουμε, ? βγηκε στη δεκαετια του 30 που δεν υπηρχαν τσιπακια γενικως.
    1 βαθμός
  12. Το chorus δημιουργείται όταν ο Χ ήχος του Hammond μιξάρεται με τον ίδιο ήχο ο οποίος όμως είναι μερικώς detuned. Για κάποιο λόγο ο Dim νομίζει ότι τα vibrato & chorus του SK2 ακούγονται ταυτόχρονα, ενώ βέβαια αυτό δεν συμβαίνει, το όργανο θα παίζει με ένα από τα δύο εφέ, vibrato ή chorus, δεν υπάρχει δυνατότητα να ακουστούν αυτά τα δύο μαζί. Επίσης τα vibrato/chorus των Hammond διαφέρουν από τα κλασικά vibrato/chorus άλλων οργάνων ή μονάδων εφέ γιατί δημιουργούνταν με μηχανικό τρόπο (mechanical scanner). Στα σύγχρονα Hammond το μηχανικό scanner των vintage μοντέλων είναι virtual, χρησιμοποιείται δηλαδή modeling τεχνολογία για τη δημιουργία του, δεν είναι απλά vibrato/chorus εφέ που προστέθηκαν στο όργανο όπως γίνεται σε όλα τα synths και λοιπά πληκτροφόρα όργανα. Γενικά τα σύγχρονα Hammond είναι ένας συνδυασμός sampling και modeling τεχνολογίας, και χρειάστηκαν πολλά χρόνια έρευνας για να δημιουργηθεί αυτή η εξαιρετική sound engine. Στην ουσία έχουμε να κάνουμε με μια virtual/modeling εκδοχή της ηλεκτρομηχανικής tonewheel μηχανής που βρίσκουμε στα vintage μοντέλα (C/B/A/RT series κ.α). Όποιος θεωρεί ότι ένα σύγχρονο Hammond είναι απλά ένα ακόμα rompler είναι βαθιά νυχτωμένος.?
    1 βαθμός
  13. O πεθερός μου εξηνταρης είδε τους guns στο Glastonbury και μου έστελνε βίντεο και φώτο. Ο ντράμερ μας έκλεισε φέτος τα πενήντα και είναι πιο εικοσαρης στα μυαλά από ποτέ. Στα λάιβ μας οι πιο φανατικοί ακροατές είναι ηλικίας πολύ πάνω των πενήντα... Παίζουμε AC/DC και βλέπεις γριές να χτυπιουνται (αναφέρομαι σε ξένο και όχι ντόπιο κοινό, αν παίζαμε για ντόπιους θα πεινουσαμε). Το αφεντικό μας σε ένα μαγαζί που παίζουμε (ίσως το πιο ιστορικό της περιοχής) έχει ακόμα μακριά μαλλιά, ακούει φανατικά stones και παίρνει τούμπες πάνω στο stage από το πιωμα κτλ κτλ.. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πολλοί Ευρωπαίοι έτσι ειναι, και γιατί όχι και οι σημερινοί Έλληνες πενηνταρηδες να κάνουν αυτό που τους αρέσει αντί να κάθονται να έχουν ακόμα αυτό το ανατολίτικο mentality που έχουμε ακόμα ως χώρα
    1 βαθμός
  14. Αλλά δεν είναι μόνο το SK2 έτσι, τα περισσότερα μοντέλα της SK σειράς έτσι λειτουργούν, καθώς και μερικά μοντέλα της XK σειράς.
    1 βαθμός
  15. Γιατί βρε dim? Μιλούσε για τηγανητές ο κυρ Καποδίστριας? Να τις ψέσεις στην χόβολη, και μετά να τις χαράξεις, και να χώσεις μέσα τυρί, γιαούρτι και μυρωδικά. Άμα είσαι και μερακλής, πετάς και κανένα απάκι, και έγινες.
    1 βαθμός
  16. ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΙΧΟΙ KOMIS
    0 βαθμοί
  17. Βρήκα 2 φίλους μου (άσχετοι μεταξύ των) , 51 ετών και 50 αντίστοιχα και μέσα στον ενθουσιασμό αμφότεροι μου είπαν ότι το επόμενο ΣΚ θα πάνε Αθήνα να δουν πρώτα Πρότιζτυ και την επομένη Γκανς ε Ροζες. Μεσήλικες , στεφανομένοι και με παιδιά μεγάλα και οι 2 . Και μου δημιουργήθηκε εμένα τον ακαμάτη , άτεκνο......άκληρο, άγαμο και μίασμα της κοινωνίας η απορία, ? Μόνο εγώ είμαι σοβαρός σε αυτήν την ηλικία (και είμαι και λίγο μικρότερος). Άκου εκεί Γκανσ ε Ροζες και Πρότιτζυ το 2023.....αντί να ακούν Στράτο Διονυσίου (σαν εμένα) , όπως επιβάλουν τα ήθη και τα έθιμα της ηλικίας τους και του τόπου μας. ? Υ.Γ....άντε και καλά να τους ακούν. Να κάνουν τόσο δρόμο και να πληρώσουν λεφτά να τους δουνε λάηβ (τους has beens) ...ήμαρτον δηλαδή. ?
    0 βαθμοί
  18. (Τροπ. 1 : Καλύτερη προσαρμογή έντασης φωνητικών - Ελαφρά μείωση έντασης μπάσου και κρουστών σε κάποια σημεία) Καλοκαιρινό τραγουδάκι , πολύ παλιά δουλειά ελαφρώς "ανακαινισμένη" . Ελπίζω να ακούγεται κάπως καλύτερα... Ερμηνευτής ο Γιώργος Κουρμούλης ( @gkourmoul1 ) , έπαιξε και κιθάρα σε τούτο εδώ. Καλή συνέχεια.... Θα τραγουδώ Μια αρμαθιά του νου σου τα κλειδιά της νύχτας μυστικά κρατούσα μια φορά. Στ' ανοιχτά στα πέλαγα τ' αγνά σε μέρη μακρινά ταξίδευα μ' αυτά. Κι ήταν εικόνες γυμνές , ήταν αλήθειες βουβές. Σαν της ζωής τις χαρές, που είναι λίγες στιγμές. Μαγικές, στιγμές μοναδικές, χρυσές σταλαγματιές, σ' αγιάτρευτες πληγές, της καρδιάς, που κρατάς. Να μ' αγαπάς , θα 'μαι κοντά σου όπου κι αν πας θα ' σαι τ' αγέρι μου το αλμυρό σαν καλοκαίρι χαρωπό σου τραγουδώ ξανά δυνατά για να μ' ακούσεις να ρθεις κοντά, για να μ' ακούσεις να 'ρθεις ξανά, θα τραγουδώ..
    0 βαθμοί
  19. Του Πόνου Χορηγός (Verse1) Είμαι ο καθρέφτης σου, είδωλο στριφνό. Κάτσε εδώ στη θέση σου, να μιλάω εγώ. Άκου μόνο μη ρωτάς. Τα χρέη του καθενός, πόσα θες να κουβαλάς; Του πόνου χορηγός. (Chorus 1) Φωνάζεις, ουρλιάζεις, μαρτύριο στο μυαλό. Μη νοιώσεις, Μη δώσεις, πόνο κρατάω εγώ. (Verse 2) Είμαι εγώ ο φταίχτης σου, σε εμένα να ξεσπάς Άσε με στη θέση σου, τον πόνο να ξεχνάς. Σώπα τώρα, μη μιλάς στα λόγια φειδωλός. Με δάκρυα να μη γελάς. Του πόνου χορηγός. (Chorus 1) Φωνάζεις, ουρλιάζεις, μαρτύριο στο μυαλό. Μη νοιώσεις, Μη δώσεις, πόνο κρατάω εγώ. Προσθέτω και τον αρχικό σχεδιασμό στο πιάνο
    0 βαθμοί
  20. σεβασμός. Δεν έχουμε αλλονε. Προσέχουμε για να έχουμε και ψιτ... νοιζάδες, μου χρωστάτε την νεκρανάσταση της κατηγορίας πλήκτρων. Θα σας φτιάξω μαγιά
    0 βαθμοί
  21. καλά δεν το συζητάμε...εγγλέζοι το σχεδίασαν? κάτι τέτοιους διακόπτες μονο η british leyland είχε τεσπα, μόνο και μόνο που έκατσες να φτιάξεις 4 screenshots σε παραδέχομαι και σε ονομάζω επιτιμο (επειδή το πούλησες) πρύτανη της χαμμοντομάθειας
    0 βαθμοί
  22. Ένα άρθράκι από το Reverb για όποιον ενδιαφέρεται (έλα Βρά, βουρ στον πατσά ? ) The Parker Fly: A '90s Design Revolution
    0 βαθμοί
  23. Φίλος παίζει Αθήνα το άλλο Σάββατο και άμα του ρίξουν χαρτούρα μπορεί να ανέβει θέσεις στη λίστα- έχε πίστη λαίμαι?
    0 βαθμοί
  24. Υπάρχουν και αλλοι πολλοί που απλά δεν τα δηλώνουν στη ΔΟΥ ?
    0 βαθμοί
  25. Φίλος τελικά όχι workandmoney.com, αλλά denxerotintiflamou.com πρέπει να το βαφτίσουν το μαγαζί οι άσχετοι ?
    0 βαθμοί
  26. Οι τίτλοι δυστυχώς δεν συνοδεύονται από bank notes.
    0 βαθμοί
  27. Δεν είμαι κέντρο είμαι 3-4 χλμ πιο κοντά αλλά είπα doable, εννοώντας βασικά ότι μπορεί και να μην πεθάνω...??
    0 βαθμοί
  28. Σιγα. Παγκρατι - Μαλακασα, ενα τσιγαρο δρομος.
    0 βαθμοί
  29. Terra Vibe έχω να πάω από το 2010. Πολύ ταλαιπώργια. Πλέον μέχρι Mega Vibe το πολύ ειμαι?
    0 βαθμοί
  30. Σαν να λέμε σε 40 χρόνια από τώρα , οι σημερινοί 15άριδες να πάνε να δουνε τον Snικ χοντρό να άδει "κουνήσου δίπλα μου". Όχι και μεγάλη συζήτηση. Το σχήμα γάμος και παιδιά , είναι ο ορισμός του μικροαστισμού. ? Υπάρχει, άλλωστε , πιο μικροαστική κοινωνία από την Ευρωπαϊκή; ?
    0 βαθμοί
  31. Δημοσιο-γραφικές αναφορές περιγράφουν και την επιλογή στο τρακίρ κέφι, του Ζόρμπα δε Γκρίκ Ας ανοίξει αντμίνας άλλο θέμα για τα φετινά φέστιβαλς και τους έφηβους με προσδοκίες που μας επισκεφθήκαν εμάς τους επαναστάτες πενηντάρηδες
    0 βαθμοί
  32. Και ναι μερικοί πενηντάρηδες ακούμε αυτά
    0 βαθμοί
  33. ...και τι δεν θα έδινα για να ήξερα να παίζω έστω και λίγο κιθαρίτσα.... Πάρα πολύ ωραίο Κόμη !!
    0 βαθμοί
  34. Να πάω μες στη βρωμόζεστη να περπατήσω 2 χιλιόμετρα και να κάτσω 3 ώρες όρθιος, μόνο αν επανενωθούν οι Πυξ-Λαξ.
    0 βαθμοί
  35. Και άλλα πολλά φίλος, διαβασε τον τσελεμεντέ του και θα εκπλαγείς...
    0 βαθμοί
  36. Παντου πσεφτηά στον άδικο ντουνιά λέμε.
    0 βαθμοί
  37. Άρτιο αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια
    0 βαθμοί
  38. Αλλιως μας τα ελεγε ο Καποδιστριας
    0 βαθμοί
  39. Πάντα,αν δεν έχεις λεφτά για σοβαρά πούρα, ή δεν μπορείς να τα βρεις,είναι ότι καλύτερο ειδικά αν πετύχεις φρέσκα. (Στην Ιταλία βέβαια έχει και premium Toscan cigars που είναι εκπληκτικά αλλά στην Ελλάδα δύσκολο να τα βρεις)
    0 βαθμοί
  40. Εξαιρετική η διαλειμματικη. Θα την εφαρμοσω
    0 βαθμοί
  41. Για εξετάσεις αίματος μιλάς? Αυτή έχει σχέση με τα ιωσινόφυλλα και τις τρανσαμινάσες?
    0 βαθμοί
  42. Αγαπητό ημερολόγιο.... ήταν 1979 στη Μασσαλία στο fnac όταν αγόρασα το δίσκο αυτό... εκτός από τον ήχο του γέροντα με μάγεψε και ο ήχος του Eddy Louiss στο Β3 και έβαλα την υποσυνείδητη σημείωση "μια μέρα και γω..." Μια και φαίνεται ότι ήρθε αυτή η μέρα, δεν ξέχασα την υπόσχεση που μου έδωσα, και νά το πρώτο μου σοβαρό homework δεν ξέρω αν θα προλάβω να καταφέρω να πλησιάσω κάν, αλλά πρέπει να έχεις στόχους. Ιδού με τον σκούφο ο οργανίστας που έφυγε το το 2015 στο πίσω εξώφυλλο και εδώ σε κάτι πιό πρόσφατο σημείωση ακούστε το Β3 του Louiss...είναι όταν λέμε όχι vintage, ξεχαρβαλωμένο εντελώς. Το leakage του leakage. Από παντού χάνει αέρα, υγρά....τα πάντα όλα. Όλα τρίζουν.... αλλά ....αυτά είναι
    0 βαθμοί
  43. Ένα κομμάτι για εξάχορδα μπάσα. Αφιερωμένο σε μια φίλη μου, πλέον παντρεμένη με όμορφα παιδάκια. Ας είναι καλά.? Στο τέλος το ρυθμικό που ακούγεται είναι ένα πολύμετρο τριών μπασών όπου όλα καταλήγουν στο ίδιο σημείο. Υπάρχει ένα όμορφο αφήγημα πίσω από αυτό, που συμβολίζει μια θετική κατάληξη της εξέλιξης.
    0 βαθμοί
  44. Εδώ παίζω blues μόνο με τον bridge μαγνήτη. Και το μόνο που αλλάζω κατά τη διάρκεια είναι το tone pot της κιθάρας. Ξεκινω και είναι σχεδόν κλειστό και ανεβαίνω σταδιακά (και στο τέλος ανοιγοκλείνω). Παίζω με blues driver σταθερή ρύθμιση. Παρότι έδωσα παραπάνω gain απ' όσο έπρεπε (το κατάλαβα στο τελος που άνοιξα το tone), έβγαλα το συμπερασμα ότι ακόμα οι πολύ hot κεραμικοί μαγνήτες μπορούν να ακουστούν και πιο "παραδοσιακά" εάν χρειαστεί, και να ακουστούν ωραία. Εννοείται ότι οι single coils στις άλλες θέσεις είναι ακόμα ιδανικότεροι, ηχητικά. chbluestone.mp3
    0 βαθμοί
  45. (Τροπ. 1 μόνον στο ηχητικό : Λιγότερο βάθος στη Drums) Μελοποίηση του ομότιτλου ποιήματος. Στιχουργός : Κωνσταντίνα Παπαντώνη Στο video , οι στίχοι φαίνονται και είναι συντονισμένοι με τη μουσική. Καλή συνέχεια... Διαβάτης Είπες θ' αλλάξεις τις γραφές θα βρεις καινούργιες διαδρομές κυνήγαγες προαγωγές και τις καρέκλες τις ψηλές Έσβησες τα προγνωστικά ανέβηκες εσύ ψηλά και δεν σε φτάνω τώρα πια Κάτι μεθυσμένα βράδια μας αφήναμε τα χνάρια μας στις φτωχογειτονιές το χρυσαφένιο τ'όνειρο προδώσαμε τ'απόβραδο σε πόρτες σφραγιστές Ξέφυγες πια απ'τα παλιά σε ξέχασαν στη γειτονιά και από το μικρό το χέρι μου έφυγες περιστέρι μου και πέταξες μακριά Και εκείνο εκεί, το μαγαζί που δώσαμε το πρώτο το φιλί πουλήθηκε στο μεταξύ Κάτι μεθυσμένα βράδια μας αφήναμε τα χνάρια μας στις φτωχογειτονιές το λαβωμένο τ'όνειρο σκοτώσαμε τ'απόβραδο σε πόρτες σφραγιστές Χαμήλωσε και εσύ, μια στάλα μου το 'χες πει δεν είμαι 'γω για όνειρα μεγάλα. Έμεινα 'δώ στα ταπεινά να τρεμοσβήνω μια νυχτιά μα και αν γυρίσεις ξαφνικά κανείς μας δεν νικά 6η στροφή : από 03:52 μέχρι ... Γιατί μ' άφησες τ' απόβραδο μέσα στο μισοσκόταδο με μια λειψή καρδιά γυρνάς στις μεγάλες λεωφόρους θέτεις τους δικούς σου τους όρους δεν σε χωράει το στενό σοκάκι μας έσβησες μια για πάντα την αγάπη μας. Διαβάτης σκυφτός άγνωστος έγινε κι αυτός..
    0 βαθμοί
  46. Χαιρετώ με ένα τραγούδι από το άλμπουμ μου. Μια ιστορία αυτοβιογραφική και μοτιβέιτινγκ. Ο καθένας έχει κάτι να πει, το πόσο νόημα έχει, το κρίνουν οι άλλοι. Καλημέρα κ καλές μουσικές!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...