Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/12/23 σε όλα
-
Μπράβο παίδες! Πολύ ωραίο τραγουδάκι, αεράτο, καλοκαιρινό! 4 πράγματα: 1. Η φωνή μου φάνηκε πολύ δυνατή για τη συγκεκριμένη ενορχήστρωση, τα κρύβει όλα. Καλά μου φάνηκε μόνο σε στάθμη όταν μπήκε η κιθάρα, αλλά μετά που ξαναάδειασε πάλι μου φάνηκε δυνατή πολύ. 2. Θα ήθελα 5 νούμερα παραπάνω να πάρει λίγη έξτρα κίνηση. 3. Στο τελευταίο κουπλέ, μετά το τελευταίο ρεφραίν, θα προτιμούσα τα τύμπανα να μη δίνουν τέμπο, γιατί μου φάνηκε ότι ενώ είχε πάρει ωραίο δρόμο για φινάλε, ξαφνικά ξανάρχισε. Θα το προτιμούσα υπό διάλυση το τελευταίο κουπλέ, σαν ανάμνηση αποθεματικού κάποιου επικουρικού ταμείου. 4. Το πνευστούλι θέλει λίγο πασπάτεμα. Στην αρχή δεν ακούγεται πολύ εκφραστικό, και μετά προς το τέλος, κάνει κάτι πολύ όμορφες φρασούλες. Αλλά είναι πολύ λεγκάτο και δεν αναδεικνύονται. Με λίγο πασπάτεμα νομίζω θα χάριζε. Δεν ξέρω τι ήχος είναι αυτός, αλλά θα ήθελα περισσότερη αττάκα και ένα κάπως βαθύ βιμπράτο. Όχι υπερβολικό, ίσα πού. Κατα τα άλλα, πολύ γουστάρω που έχετε στήσει συνεργασιάρα! Γεια σας ρε παιδιά, να είστε καλά και να μαστορεύετε!1 βαθμός
-
Ο καλύτερος τρόπος να καταλάβεις τις διαφορές είναι να παίξεις μια esquire. Εκεί, με τον ένα μαγνήτη και τις 3 θέσεις του διακόπτη αποφασίζεις. Οι διαφορές υπάρχουν, ο εκάστοτε παίκτης όμως τις αξιολογεί ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του.1 βαθμός
-
Όχι ότι μπορώ να βγάλω άκρη απ τη φώτο, αλλά στο 60s ή Modern ο πυκνωτής έτσι κι αλλιώς συνδέεται στο μεσαίο lug του tone pot. https://www.nakas.gr/el/proionta/mousika-organa/kithares/antallaktika-kitharas/potensiometra/all-parts-2-all-parts-cts-500k-potensiometro-500k-long-split-shaft_840813/ https://kg-guitars.gr/el/product/allparts-cts-long-shaft-500k-split-shaft-audio-pot-ep-0686-000/ https://eshop.bonstudio.gr/pot-500k-long-shft?gclid=Cj0KCQjwnrmlBhDHARIsADJ5b_lkvfu7vppeR8NDwo6tOmSwYhWW0qfPM9Ekn0NpuXpmm1P3hURfiPkaAr74EALw_wcB https://www.thomann.de/gr/tad_cts_500k_long_split_vat_pot.htm Τσέκαρε μεταφορικά κι αν σου βγαίνουν ίδια (δεν ξέρω πού μένεις) εγώ θα έλεγα πήγαινε με τα Gibson. Φαίνονται πιο ποιοτικά. Έβαλα και Thomann, αν σου βγεί κι αυτά φαίνονται καλή περίπτωση και καλή τιμή, ιδιαίτερα αν θες να πειραματιστεις με vintage taper.1 βαθμός
-
Συμφωνώ ότι αν θες ίδια με τα εργοστασιακά, θα πρέπει να μετρήσεις ένα από τα καλά ποτενσιόμεντρα που είναι ήδη εγκατεστημένα στην κιθάρα σου. Από 'κει τα πέρα: 1. Τα pots πρέπει να είναι όλα audio taper. 2. Η πιο στάνταρ λύση είναι να πας σε CTS. Τα Αμερικάνικα είναι καλύτερα, τα ξεχωρίζεις απ το brass shaft. 3. Πιο οικονομική ακόμη αλλά καλή λύση τα Alpha pots. 3. Yπάρχουν πιο boutique pots με "vintage taper" που σημαίνει ότι "καθαρίζουν" λίγο πιο γρήγορα από το 10 στο 9 και μετά γίνονται πιο γραμμικά. Τα TVT της Crazyparts είναι ένα ήπιο παράδειγμα ενώ τα VIP (ή VIPots) έχουν μοντελοποιημένο το taper των Centralab του '50 και είναι ακόμη πιο δραματικό το "καθάρισμα". Τα VIP έχουν επίσης αντίσταση 550kΩ, λίγο πιο πάνω απ τη στάνταρ. 4. Θα σου πρότεινα ιδιαίτερα αν πας σε στάνταρ CTS, να παραγγείλεις μια τετράδα. Μετά μετρώντας τα μπορείς να τα ματσάρεις ανάλογα με το τί θες, έχοντας και τα δύο παλιά για έξτρα. Αυτό γιατί τα ποτενσιόμεντρα έχουν αποκλίσεις που φτάνουν μέχρι και 20%. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αγοράσεις ποτενσιόμετρα που άλλο θα είναι 450kΩ και άλλο 550kΩ. Οπότε εκεί μπορείς να παίξεις ανάλογα με τα γούστα. Εγω πχ που θέλω μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ bridge και neck βάζω όλα τα τα μεγαλύτερης αντίστασης στον bridge και τα μικρότερης στο neck. Μπορείς αν τους θες πιο κοντά να κάνεις το αντίθετο ή να τα μοιράσεις, να βάλεις τα χαμηλότερα στα volume και τα υψηλότερα στα tone. 6. H κιθάρα σου έχει 60s wiring, οπότε αν θες τον ίδιο ήχο, τσέκαρε να κάνεις αυτό τo wiring, Το 50s παίζει κι ακούγεται λίγο διαφορετικά. Προσωπικά προτιμώ 50s wiring και 500kΩ τουλάχιστον στα pots.1 βαθμός
-
ξέρεις ότι πιστεύω πολύ στο τεράστιο ταλέντο σου, γι αυτό θα είμαι και αυστηρός (αν και δύσκολο θα γίνω Νέστορας στη θέση του Νέστορα ?)... αντίθετα με τον συνονόματο (αν και κατά κανόνα συμφωνούμε), νομίζω ότι αδίκησες σε αυτή την περίπτωση κατάφωρα τις δυνατότητες του στίχου, απλά διεκπεραιώνοντας μια κακή σου εκφραστική μέρα... αν η παραγωγή ήταν καλύτερη ίσως να σωνόταν κάπως η κατάσταση, αλλά δυστυχώς δεν... αναμένω με αγωνία το επόμενο...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
(Τροπ. 1 : Καλύτερη προσαρμογή έντασης φωνητικών - Ελαφρά μείωση έντασης μπάσου και κρουστών σε κάποια σημεία) Καλοκαιρινό τραγουδάκι , πολύ παλιά δουλειά ελαφρώς "ανακαινισμένη" . Ελπίζω να ακούγεται κάπως καλύτερα... Ερμηνευτής ο Γιώργος Κουρμούλης ( @gkourmoul1 ) , έπαιξε και κιθάρα σε τούτο εδώ. Καλή συνέχεια.... Θα τραγουδώ Μια αρμαθιά του νου σου τα κλειδιά της νύχτας μυστικά κρατούσα μια φορά. Στ' ανοιχτά στα πέλαγα τ' αγνά σε μέρη μακρινά ταξίδευα μ' αυτά. Κι ήταν εικόνες γυμνές , ήταν αλήθειες βουβές. Σαν της ζωής τις χαρές, που είναι λίγες στιγμές. Μαγικές, στιγμές μοναδικές, χρυσές σταλαγματιές, σ' αγιάτρευτες πληγές, της καρδιάς, που κρατάς. Να μ' αγαπάς , θα 'μαι κοντά σου όπου κι αν πας θα ' σαι τ' αγέρι μου το αλμυρό σαν καλοκαίρι χαρωπό σου τραγουδώ ξανά δυνατά για να μ' ακούσεις να ρθεις κοντά, για να μ' ακούσεις να 'ρθεις ξανά, θα τραγουδώ..0 βαθμοί
-
Του Πόνου Χορηγός (Verse1) Είμαι ο καθρέφτης σου, είδωλο στριφνό. Κάτσε εδώ στη θέση σου, να μιλάω εγώ. Άκου μόνο μη ρωτάς. Τα χρέη του καθενός, πόσα θες να κουβαλάς; Του πόνου χορηγός. (Chorus 1) Φωνάζεις, ουρλιάζεις, μαρτύριο στο μυαλό. Μη νοιώσεις, Μη δώσεις, πόνο κρατάω εγώ. (Verse 2) Είμαι εγώ ο φταίχτης σου, σε εμένα να ξεσπάς Άσε με στη θέση σου, τον πόνο να ξεχνάς. Σώπα τώρα, μη μιλάς στα λόγια φειδωλός. Με δάκρυα να μη γελάς. Του πόνου χορηγός. (Chorus 1) Φωνάζεις, ουρλιάζεις, μαρτύριο στο μυαλό. Μη νοιώσεις, Μη δώσεις, πόνο κρατάω εγώ. Προσθέτω και τον αρχικό σχεδιασμό στο πιάνο0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ένα κομμάτι για εξάχορδα μπάσα. Αφιερωμένο σε μια φίλη μου, πλέον παντρεμένη με όμορφα παιδάκια. Ας είναι καλά.? Στο τέλος το ρυθμικό που ακούγεται είναι ένα πολύμετρο τριών μπασών όπου όλα καταλήγουν στο ίδιο σημείο. Υπάρχει ένα όμορφο αφήγημα πίσω από αυτό, που συμβολίζει μια θετική κατάληξη της εξέλιξης.0 βαθμοί
-
Εκπληκτική ομοιότητα. Αν ήξερα και να παίζω θα έπαιρνα άνετα το νέο digital Hammond. Αλλά επειδή είμαι κουλός πληκτρας θα αρκεστω στο Arturia simulation...το οποίο υπερκαλύπτει τις ανάγκες μου.0 βαθμοί
-
Πω πω ρε παιδιά, πραγματικά δεν περίμενα τόσο μεγάλη συμμετοχή. Με συγκινείτε ωρέ παλαιόπαιδα... Στο θέμα μας τώρα. Όπως περίμενα, οι περισσότεροι από σας? απαντήσατε σωστά. Αυτό είναι δικό μου λάθος καθώς επέλεξα να ποστάρω δύο από τα πιο εύκολα μέρη, καθώς στο original βίντεο γίνεται σύγκριση νότα προς νότα με διάφορα drawbar sets, και το να κάτσω να κάνω edit ολόκληρο το βίντεο με Α & Β θα μου έπαιρνε κάνα μήνα. Στα δύο αυτά μέρη λοιπόν είναι εμφανές ότι το Α είναι το Β3 γιατί ο ήχος του είναι λίγο πιο χαμηλά και πιο "μουντός". Ο ήχος του ΧΚ5 είναι δυνατότερος και πιο "καθαρός", και γι αυτό φταίει ο κάτοχος του που δεν έκανε καλύτερες ρυθμίσεις. Το ΧΚ5 μπορεί να ρυθμιστεί να ακούγεται πιο vintage κι απ'το πιο κατεστραμμένα vintage, με leakage που μπορεί να κάνει το όργανο να ακούγεται εντελώς out of order. Με λίγο παραπάνω πείραγμα μόνο στο EQ το ΧΚ5 θα μπορούσε άνετα να περάσει στα αυτιά μας σαν το vintage organ του συγκεκριμένου μέρους του τεστ. Η σύγκριση απ'ότι καταλαβαίνω έγινε με τα δύο όργανα "στεγνά", χωρίς να είναι δηλαδή περασμένα από κάποιο Leslie. Όπως θα διαπιστώσετε στο original βίντεο παρακάτω, στις νότα προς νότα συγκρίσεις οι διαφορές είναι από μηδαμινές ως μηδενικές. Όταν δε προσθέσουμε στα όργανα αυτά Leslie και διάφορα εφέ και τα βάλουμε να παίξουν μέσα σε μια μπάντα, είναι προφανές ότι το να καταλάβει κανείς ποιο είναι ποιο είναι εντελώς ακατόρθωτο. Kudos λοιπόν στη μαμά Hammond που μετά από δεκαετίες σκληρής δουλειάς και ερευνών κατάφερε να φέρει τον αυθεντικό ήχο ενός B3 στα χέρια κάθε πληκτρά με σχετικά χαμηλό κόστος.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κάνε save as... ΠΡΙΝ αρχίσεις! Εγώ αυτό έχω αρχίσει να κάνω, και από τότε ξέρω με σιγουριά ότι τα έκανα χειρότερα!?0 βαθμοί
-
@Ali Barout Σ ευχαριστώ πολύ φιλε μου , πολλά θέλουν πασπάτεμα εδώ ... κάποια θα τα διορθώσω , καποια άλλα δεν τα πειράζω γιατί συνήθως τα κάνω χειρότερα...χαχαχα... @gkourmoul1 Γιώργο σ ευχαριστω πολυ για ολα , παιζεις κιθαρα αρχη και τελος , οχι στη μεση , εκει ειναι προγραμματισμενη soft...0 βαθμοί
-
Είχα δυσκολευτεί αρκετά με το συγκεκριμένο, ειδικά στα κουπλέ. Πρέπει να είναι 3 χρόνια τώρα. Πολύ ωραίο κομμάτι, αλλά για γυναικεία φωνή. Θυμάμαι το προσχεδιο όπου τραγουδούσε μια κοπέλα (συγγενής σου νομίζω) και η δυναμική ήταν σε άλλο επιπεδο. Κιθάρα δεν θυμάμαι να έχω παίξει εδώ. Σε ποια σημεία?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, σε ευχαριστώ πολύ! Η μουσική μου ακουγόταν πολύ καλύτερη στο πιάνο όταν το έγραφα. Αυτό για εμένα σημαίνει ότι δεν μπόρεσα στην τελική παραγωγή να αποδώσω σωστά την αρχική μου ιδέα. Σε ευχαριστώ πολύ Αετέ! Σε κάποια μέρη μένει ξεκρέμαστη η φωνή. Ηθελα να δημιουργήσω χώρο για την φωνή αφαιρόντας κάποια όργανα σε κάποια σημεία αλλά προφανώς η κίνηση αυτή δεν είχε τα προσδοκώμενα αποτέλεσματα. Σε ευχαριστώ πολύ Πάνο! Κώστα σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική ακρόαση και την αξιολόγηση! Και εγώ δεν είμαι ποτέ ευχαριστημένος με τα φωνητικά. Θα έπρεπε να είναι καλύτερα. Σε ευχαριστώ πολύ Κβαντικέ! Θεωρώ πως δεν κατάφερα να περάσω στην τελική παραγωγή την αίσθηση που μου έδινε η μουσική στο αρχικό στάδιο κατά τον χρόνο που το έγραψα. Κρίνοντας από τα σχόλια εδώ στο noiz, καταλαβαίνω ότι η μουσική (και η γενικότερη εκτέλεση) δεν είχε το ενδιαφέρον που προσδοκούσα. Μαθήματα είναι αυτά! Πάμε για άλλα! Κύριε Νίκο σας ευχαριστώ πολύ!0 βαθμοί
-
Έχω μια Telecaster που μετέτρεψα σε 50s κύκλωμα με blend και άρα δεν υπάρχει tone πλέον παρά μόνο σε μια fixed ρύθμιση στη θέση 3 του επιλογέα (αυτή που θα ήταν κανονικά ο neck). Σε αυτή την κιθάρα άκουσα διαφορά. Περισσότερα πρίμα και ίσως λίγο παραπάνω output. To αν αυτό είναι καλό ή κακό είναι φυσικά θέμα γούστου. Για τη συγκεκριμένη κιθάρα είμαι διχασμένος. Το θετικό αλλά και το αρνητικό της είναι ότι έγινε ξυράφι. Θετικό είναι γιατί είναι ένας ήχος που δεν έχω απο καμιά άλλη κιθάρα, ενώ στην προηγούμενη κατάσταση έχοντας μια Stratocaster, μία Jazzmaster και μια SG Junior, οι διαφορές της Telecaster ήταν μικρότερες, σε σημείο που δεν είχε και τόσο πολύ νόημα να την κρατάω. Αρνητικό γιατί πλέον δεν την λες και all around κιθάρα...? Έχω σκεφτεί πολλές φορές ότι το συγκεκριμένο κύκλωμα ίσως θα ταίριαζε καλύτερα σε κάποιον Νocaster ή Βroadcaster στυλ μαγνήτη που έχουν συνήθως περισότερα μεσαία και λιγότερα πρίμα. Αλλά οι Fralins είναι πολύ καλοί για να τους αλλάξω.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πολύ όμορφο είναι. Εγώ όμως (ως κλασικός γκρινιάρης) έχω ενστάσεις. Μου έλειψαν κάποιες αλλαγές (υπάρχουν μόνο κάποια ωραιότατα ρυθμικά παιχνίδια) στο mood είτε μελωδικές, είτε αρμονικές, είτε στις δυναμικές του κομματιού. Έχω την εντύπωση (αν κάνω λάθος διόρθωσέ με) ότι εδώ χρησιμοποίησες το SR 506 ειδικά στην πιο πρίμα χορδή του για κάποια αρπίσματα και μελωδίες. Είναι σαφές ότι είσαι καλός μουσικός, και θα ήθελα η παρουσία σου εδώ να μην περιοριστεί στην παρουσίαση ("σπρώξιμο") των κομματιών σου, αλλά να έχεις ενεργή συμμετοχή στο forum μας. Πολύ ωραίος.0 βαθμοί
-
Συγχαρητήρια. Το ένα μέρος καλυτερο από το άλλο. Σαν να ακούω τέσσερα tracks από ένα άλμπουμ στη σειρά. Δε θα με χαλουσαν και άλλα τέσσερα να είχε. Ξεκινώ μελέτη....0 βαθμοί
-
Πως θα το πάρουμε μαζί ρε κουμπάρε? Θα βάλουμε μαζί τα λεφτά και θα το έχουμε εξ αδιαιρέτου, ή θα αγοράσουμε από ένα την ίδια χρονική στιγμή??0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχετε ακούσει για percussive fart ε? Ε, μετά πατάς το soft και καθάρισες. Εξ 'ού και το soft-ex.0 βαθμοί
-
Ναι αλλα αμα γινει καμια στραβη και εχει τελειωσει το κωλοχαρτο, αντε σκουπισου εσυ με το tablet0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
- Πως παει η φαση με το hammond, τα πας καλα με τα πληκτρα; - Σκατα τα παω, χεσε μεσα λεμε0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πες μου τώρα ότι παίρνεις το Hammond μαζί σου στην τουαλέτα ... και θέλεις και το μανουάλι μαζί.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
H πρώτη μου superstrat. Καταλαβαίνω γιατί την ονομάζουν έτσι, την κατηγορία αυτή, διότι είναι μια στρατοκάστερ on steroids. Επίσης, υπάρχουν πολλές αλλαγές στη σχεδίαση, και για να λέμε του στραβού το δίκιο, κάνουν τη διαφορά στην άνεση και στην ευκολία χειρισμού. Ποιότητα κατασκευής Η σειρά αυτή της Charvel είναι κατασκευασμένη στο μεξικό. Θα έλεγα ότι η ποιότητα κατασκευής είναι αντίστοιχη με εκείνη των Deluxe ΜΙΜ fender. Πολύ προσεγμένα όργανα και με καλό quality control. Επώνυμα περιφερειακά και ηλεκτρικά, κλασικές επιλογές σε ξύλα, και άψογη βαφή και κατασκευή. Ακόμα και η δικιά μου κιθάρα, που την αγόρασα μεταχειρισμένη, είναι χωρίς κανένα ψεγάδι, κατασκευαστικά. To σώμα είναι από alder σε σχήμα Dinky, και είναι βαμένο με μια ελαφριά στρώση satin ουρεθάνης. Το μανίκι είναι από καραμελωμένο maple, είναι σχήματος –όπως το βλέπω- slim D (δεν ανεφέρει κάτι η εταιρία). Θυμίζει μανίκι από τελεκάστερ σα πλάτος και αίσθηση, αλλά λίγο πιο λεπτό. Είναι και compound radius από 12 ίντσες ψηλά, μέχρι και 16 ίντσες στα χαμηλά τάστα. Τα 22 jumbo τάστα τα βρήκα επαρκώς γυαλισμένα, και αρκετά δουλεμένα και στρογγυλεμένα στις άκρες τους. Το μανίκι έχει συρρικνωθεί λίγο από τις αλλάγες του καιρού (είπαμε, είναι μεταχειρισμένη η κιθάρα), με αποτέλεσμα οι άκρες των τάστων να είναι κοφτερές και να γίνονται αισθητές στα χέρια (συμβαίνει με τις περισσότερες κιθάρες μου με maple λαιμό). Έχω βάλει στο πρόγραμματα να διορθώσω το πρόβλημα αυτό. Γενικότερη η ταστοδουλειά είναι πολύ καλή. Το nut της Graph Tech ή είναι εξαιρετικά κομμένο (η κιθάρα δεν ξεκουρδίζει με χρήση whammy bar), ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της είχε κάνει πολύ καλό σετάπ. Το μόνο που χρειάστηκε να κάνω ήταν να σφίξω λίγο το truss rod και να κατεβάσω το action από το 1,2mm στο 1mm, εκεί που έχω και τις περισσότερες κιθάρες μου (τουλάχιστον όσες η ταστοδουλειά τους το επιτρέπει χωρίς να μπαζάρουν). Παρεπιπτόντως, το wheel truss rod που είναι τοποθετημένο στο κάτω μέρος της ταστιέρας είναι απίστευτα βολικό και πρακτικό. Ούτε να χρείαζεται να ψάχνω το σωστό εργαλείο (έχω κιθάρες με 7 διαφορετικούς τύπους truss rod), ούτε χρειάζεται να ψάχνω τρύπα, να κουνώ χορδές, να ξεκουρδίζουν οι χορδές, να πονάνε τα δάκτυλα μου από την πίεση που ασκώ στο άλεν κλπ. Βάζω ένα λεπτό κατσαβιδάκι μέσα σε μία από τις τρύπες, και στρίβω. Ούτε κανω ακουμπώ χορδές... Σχεδίαση Η Pro-mod έχει αρκετά μοντέρνα σχεδίαση, σε κάθε σπιθαμή της, εκτός του headstock, το οποίο και είναι πιστή αντιγραφή της Fender Stratocaster. Η charvel είναι αδειοδοτημένη να χρησιμοποιεί αυτό το σχήμα στο headstock, όπως χρησιμοποιεί και πολλά άλλα original μέρη μιας Stratocaster, πχ το input jack. To τελευταίο είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος του σώματος, κάτω από το strap της ζώνης, με τρόπο ώστε όταν περνά το καλώδιο από τη ζώνη, να μπαίνει μέσα στο input και να μην φαίνεται τίποτα από τους θεατές. Εξαιρετικά έξυπνο και βολικό για να παίζεις όρθιος, όχι καθόλου βολικό να παίζεις καθιστός, καθώς το καλώδιο “χτυπά” στο πόδι. Το σώμα έχει όλα τα απαραίτητα contours ώστε να “κάθεται” σωστά στο σώμα και το χέρι να έχει πρόσβαση μέχρι το 22ο τάστο χωρίς να προσπαθήσει καν. Το μανίκι είναι πραγματικό αεροδρόμιο που δίδει όλα τα εφόδια σε έναν παίχτη να αποδώσει στο 100%, καθώς τα κάνει ολα πιο εύκολα. Σε αυτό συνδράμει και το satin φινίρισμά το οποίο είναι τριμμένο/γυαλισμένο στο χέρι, και προσδίδει χαρακτηριστική άνεση κατά την κίνηση. Ειδικά, μετά το 12ατο τάστο, οι 16ίντσες radius μετατρέπουν την ταστιέρα σε μια “πλατφόρμα”, όπου κάθε τάστο, σε κάθε χορδή, διακατέχεται από την ίδια χαρακτηριστική ευκολία να πατήσεις πάνω του. Δεν μπορώ να το εξηγήσω βαθύτερα... Ιδαίτερη αναφορά θέλω να κάτω στα φωσφωρίζοντα dots που είναι στο πάνω μέρος της ταστιέρας... Κατά το παίξιμο, όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει να βρίσκονται. Τα χειριστήρια στη σωστή θέση, με τα ποτενσιόμετρα κάτω από τον bridge μαγνήτη (ιδανικό για swells) και τον 5θέσιο επιλογέα κάτω από το volume pot. Κλασική συνταγή Fender. Το volume pot είναι πολύ “μαλακό” κατά τη διαδρομή του. Το no-load tone pot “κλειδώνει” στο 10, όπου εκεί αφήνει και περνάνε όλα πρίμα στους μαγνήτες, ενώ από το 9 και κάτω έχει σφικτή αίσθηση. Ο 5-θέσιος επιλογέας είναι αρκετά σφικτός, αλλά ακριβής. Η Gotoh γέφυρα είναι και αυτή επώνυμη, προϊόν της κλασικής σειράς 5100. Ήρθε σεταρισμένη άψογα και το μόνο που χρειάστηκε να κάνω είναι να βιδώσω το whammy bar. Είναι από εκείνες τις γέφυρες που δεν ακουμπούν στο σώμα, αλλά μπαίνουν μέσα στο σώμα τραβώντας το whammy. Έχει μεγάλο εύρος κίνησης, και έχει εξαιρετική αίσθηση κατά τη χρήση. Είναι αρκετά ακριβές, αλλά εάν δε βιδωθεί όπως πρεπει (ναι, είναι βιδωτό,με τα πάσα να βρίσκονται στο εσωτερικό του bar και να μην φαίνονται εκ πρώτης όψεως), σίγουρα θα έχει έναν μικρό τζόγο, όπως τα vintage tremolo. Έχει μια τρυπούλα για μικρή allenόβιδα, από εκείνες που σφίγγουν και κλειδώνουν το whammy, αλλά η βίδα απουσιάζει. Δεν γνωρίζω εάν την έχασε ο πρώην ιδιοκτήτης ή εάν δεν υπήρχε βίδα εξαρχής. Μαγνήτες Η dk22 έχει διάταξη μαγνητών SSS. Στην ουσία, βέβαια, είναι HSS καθώς ο bridge μαγνήτης είναι διπλός, μεταμφιεσμένος σε μονό. Πιο συγκεκριμένα, στην θέση bridge συναντάμε έναν Seymour Duncan Hot Rails (κεραμικός στα 16,6kohm), στη μεσαία θέση έναν Seymour Duncan SSL-6 (alnico 5 στα 13,3Κοhm), και στην θέση neck ένα Seymour Duncan SSL-6 RWRP (alnico 5 στα 13,3Κοhm). O τελευταίος έχει ανάποδη πολικότητα διότι στη μεσαία θέση, όπως φαίνεται από το διάγραμμα, δουλεύει μαζί με το ένα coil από τον hot rails. Αυτό που παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι το στήσιμο των μαγνητών. Πρόκειται για “σκοτεινούς” μαγνήτες με αρκετά μεσαία. Έχουν συνδεθεί στο 500Κ volume pot ώστε να γίνουν πιο πριμάτοι (εκεί βοηθά και το no-load tone pot), και ο bridge για να μην “ξυρίζει” έχει δωθεί ανάποδη κλίση (σε σχέση με μια στρατ), όπου η πρίμα πλευρά γέρνει προς τον λαιμό. Με τον τρόπο αυτό υπάρχει μια ωραία ισορροπία. Αυτο, βέβαια, συνεπάγεται ότι θα είναι σχετικά δύσκολο να μπει ένα συμβατικό σετ μαγνητών SSS και να αποδόσει σωστά. Μικρό το κακό, καθώς δεν την αγοράζει κάποιος για να βάλει ενα σετ vintage μαγνήτες από στρατ. Ήχος Ηχητικά είναι πολύ καλή και μπορεί να παίξει (υπό προϋποθέσεις) όλα τα ειδη, με έφεση σε πιο hard stuff. Έχει αρκετά hot μαγνήτες, και τα πάντα ακούγονται κομπρεσαρισμένα και boostαρισμένα. Η θέση 5 (προσπαθεί να) έχει ήχο στρατ. Το πετυχαίνει οριακά με πολύ κομπρεσσαρισμένο τρόπο. Είναι πολύ στρογγυλός ήχος, με μαλακά πρίμα. Η θέση 4 έχει πολυ ενδιαφέρον, καθώς αλλάζει το eq, φεύγουν λίγα μπάσα και θυμίζει λίγο την ανάλογη θέση μιας στρατ, πάλι με κομπρεσαρισμένο τρόπο. Η θέση 3 θυμίζει πολύ μεσαία θέση από τελεκάστερ. Τα μπασα εξαφανίζονται, και τα πρίμα ανεβαίνουν. Πολύ χρήσιμος ήχος και αυτός. Η θέση 2 δεν είναι τόσο καλή όσο η θέση 4, καθώς το ένα coil του hot rails υστερεί έναντι του neck. Μόνο για φάνκι τη βλέπω χρησιμη. Και τελευταία άφησα τη θέση 1, καθώς χαρακτηρίζει το όργανο, κατά κάποιον τρόπο. Θα υπάρχει μόνο ο hot rails και να ήταν αρκετός για τα πάντα. Ειναι λίγο πιο hot από τη θέση 5, ταιριάζει απόλυτα συχνοτικά με τους αλλους δύο μαγνήτες, έχει έντονα μεσαία και είναι πολύ mellow. Είναι αρκετά πιο aggressive σε σχέση με εναν PAF, αλλά ταυτόχρονα είναι γλυκός και αυτό φαίνεται στις ψηλές νότες, όπου τα πρίμα δεν δαγκώνουν, αλλά παραμένει ισορροπημένος ο ήχος. Οι μαγνήτες είναι πολύ ευαίσθητοι στο ύψος. Στα 2-2,5mm δεν είχαν καλό ήχος. Μπουκωμένος και ανίκανος στα καθαρά. Στα 3-3,5mm καθάρισαν οι μονοί και μαλάκωσε ο bridge. Ήρθε ακριβώς εκεί που ήθελα. Τον μεσαίο το σήκωσα λίγο ώστε οι μεσαίες θέσεις να έχουν ακριβώς την ίδια ένταση με τις 1 και 5. Τέλος, να αναφέρω ότι είναι πολύ αποτελεσματικό το καθάρισμα του ήχου με ρίξιμο του Vol pot, ενώ και τo tone pot είναι επίσης πολύ δραστικό. Στο μηδέν έχει αφαιρέσει όλα τα πρίμα και η ένταση του ήχου έχει σχεδόν μηδενιστεί. Αρκετά, όμως με τα λόγια. Ακολουθούν λίγα ηχητικά samples με τον H&K TM18 καρφωμένο στο Multicab, και από εκεί στην κάρτα ήχου. Καθαρός ήχος: charvelΤΜclean.mp3 Crunchy ήχος: charvelΤΜcrunch.mp3 Με ελαφρύ distortion: charvelΤΜod.mp3 Mε heavy distortion (μπουστάρω με ts808): charvelΤΜdist.mp3 Και εδώ μεσα στο μίξ με κάποια πετάλια συνδεδεμένα στο ampster: charvelmix.mp3 Specifications Body: Alder Bolt-on neck: Caramelised maple Fretboard: Caramelised maple Pearloid Dot fretboard inlays Scale length: 648 mm (25.51") Compound fretboard radius: 304.8 - 406 mm (12"- 16") Nut width: 42.86 mm (1.69") Graph Tech TUSQ XL nut 22 Jumbo frets Pickups: Seymour Duncan Custom Hot Rails Strat SHR-1B humbucker (bridge), Seymour Duncan Custom Flat Strat SSL-6 (middle) and Seymour Duncan Custom Flat Strat SSL-6 RWRP (neck) single coils Volume control with 500k EVH Bourns pot Tone controls 5-Way switch Gotoh Custom 510 tremolo Charvel-Branded DieCast Locking machine heads Chrome hardware Strings: NPS .009 "- .042" Colour: Gloss Black0 βαθμοί
-
ΑΝ (λέω αν) όντως έχει ηχογραφηθεί το τραγουδάκι με το plug-in του και όχι τους Victory Kraken που επίσης έχει χορηγία, ο ήχος είναι όντως εντυπωσιακός για plug-in0 βαθμοί
-
Πάνω στο κύκλωμα του συγκεκριμένου βασίζεται ο Bassbreaker που έχει βγάλει η Fender τα τελευταία χρόνια, που είναι και ο ενισχυτής που έχω. Δεν τον λες dream amplifier σε καμία περίπτωση, αλλά κάνει τα πάντα όσα θες να κάνει ένας ενισχυτής και παραπάνω. Μάλιστα, με τα δύο επίπεδα παραμόρφωσης που διαθέτει, δε χρειάζεται ούτε πεταλιέρα να κουβαλάω για τη μουσική που παίζω. Άσε που είναι και πανέμορφος. Τείνω να καταλήξω ότι ΑΝ δεν έχεις τα λεφτά να πάρεις τον ενισχυτή των ονείρων σου, και ΑΝ δεν κάνεις λεφτά απ' την μουσική, είναι καλό το να μπορείς να επιλέξεις κάτι που να σου εξυπηρετεί τις ανάγκες και να το αγαπήσεις, γιατί αλλιώς το να είσαι ανικανοποίητος μια ζωή ειναι μια μορφή δυστυχίας...0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00