Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/11/23 σε Αναρτήσεις
-
Η αλλαγη της εντασης που τον απασχολουσε, απο οτι καταλαβα, δεν αφορουσε το percussion καθεαυτο αλλα το κυριως σωμα του ηχου.1 βαθμός
-
Ναι βρε, αλλά η γενικότερη ένταση ήταν χαμηλωμένη -5db, και όταν έμπαινε το soft σε λειτουργία αυτό σταματούσε να ισχύει πια, οπότε αυξανόταν η ένταση.1 βαθμός
-
αυτό είναι. Το δοκίμασα και στο 0 είναι ίδιο. Είναι από default στο -5 (γι αυτό το κάνει έτσι και το vst). σημειωτέον οι διαφορές στις εντάσεις του level στο soft/norm που επηρεάζουν την ουρά (κλικ, φτύσιμο) αλλάζουν ελάχιστα στο αυτί αυτό που παίρνεις. well done Manos. Όταν έρθεις κατα πάνω κερνάω καφέ.1 βαθμός
-
Ρε συ Dim, δεν ακούω κανένα percussion. Πρώτα απ'ολα, με ποιο manual παίζεις? Τους εξτρα ηχους τους εχεις OFF? Αυτό που ακούω percussion δεν είναι, τουλάχιστον δεν ακούγεται σαν percussion ενός Hammond. Κάτι σαν bass ήχος ακούγεται, καμία σχέση. Άκου τον παρακάτω ήχο, τον είχα ηχογραφήσει προσπαθώντας να φτιάξω τον ήχο από το Child In Time, ένα ήχο που το percussion είναι πολύ χαρακτηριστικό και εμφανές. Επίσης, το percussion είναι μονοφωνικό, δεν ακούγεται σε όλες τις νότες μιας συγχορδίας. Child In Time intro (Hammond XK1c & Strymon Lex).mp31 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ali ο κυβος ειναι το χειροτερο σεναριο, και τα περιθωρια βελτιωσης ειναι πολυ στενα. Ενα πραγμα παντως που μπορει γενικα να κανει μεγαλη διαφορα με μηδενικο κυριολεκτικα κοστος ειναι η τοποθετηση των ηχειων. Ακομα και 40 εκατοστα μετακινηση μπορει να κανουν τη διαφορα αναμεσα στο μη ανεκτο να το ανεκτο, μου εχει τυχει προσωπικα ακριβως αυτο το σεναριο. Μια πρωτη προσεγγιση ειναι να αποφευγεις το κεντρο του δωματιου, και να υπαρχει μια αποσταση τουλαχιστον 80 εκατοστων του πισω μερους των ηχειων απο τον τοιχο. Πολυ σημαντικο ειναι επισης να "κλεισεις" το ισοπλευρο τριγωνακι της ακροασης οσο μπορεις, και φυσικα οι βασεις που θα φερουν τα ηχεια στο ιδιο υψος με τα αυτια σου. Χρησιμοποιωντας τωρα ενα sweep οπως αυτο το βαζεις σε μια ικανη ενταση, και ακους προσεκτικα. Οσο πιο εντονο "wah wah" ακουγεται, τοσο μεγαλυτερα προβληματα εχεις με τα στασιμα. Κανεις λοιπον μικρομετακινησεις μηπως και γινει δουλεια. Δεν ειναι οτι θα λυσεις ολα τα προβληματα, αλλα θα παρεις το καλυτερο δυνατο απο το χωρο, καμμια φορα αυτο αρκει για να κανει πραγματικα διαφορα.1 βαθμός
-
Σε δωματιο με τέτοιο volume (3x3x3) γενικότερα μιλώντας δεν έχει καν νόημα να βάλεις απορρόφηση. Όσο βάζεις απορρόφηση τόσο «ξεπηδάνε» και εμφανίζονται και άλλα προβλήματα και απλά δεν έχεις τον χώρο να τα λύσεις. btw η σχέση ηχείου και δωματίου είναι απολύτως γραμμική για όλη τη δυναμική περιοχή που μας απασχολεί. Αυτό που λένε πολλοί ότι «ακούω σιγά για να μην ακούω το δωμάτιο» δεν ισχύει. Όντως γίνονται πράγματα όταν κάποιος ακούει σιγά αλλά δεν είναι οτι ακούγεται λιγότερο το δωμάτιο. Είτε σε 30dB SPL μετρήσεις είτε σε 110 το δωμάτιο θα κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα. επειδή όλα αυτά έχουν να κάνουν και με τη φάση του καθένα, αν έχεις στήσει ηχεία και περνάς καλά τότε μια χαρά!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγώ ειλικρινά δεν τα βλέπω σαν δύο διαφορετικά πράγματα. Οπότε ναι, δεν έχει νόημα να πάρεις ηχεία χωρίς να έχεις ακουστική.1 βαθμός
-
Στο προηγούμενό μου σπίτι, μια καρσονιέρα με εντελώς άδειους τοίχους και κακή διαρρύθμιση, παραδόξως δεν είχα τρελά προβλήματα με τα τότε ηχεία μου. Έλεγα οκ, τα treated δωμάτια είναι υπερβολή. Όταν μετακόμισα είχα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα με το μπάσο, σε σημείο που δε το πίστευα. Μέχρι που άλλαξα θέση όλο το PC και πλέον είναι λίγο καλύτερα. Και πάλι έχω κάτι συχνότητες που χτυπάνε ακραία πολύ. Δεν μας είπε πώς είναι ο χώρος, αλλά το να πεις έτσι σε γενικό επίπεδο ότι ο χώρος δεν παίζει ρόλο όταν έχεις nfm είναι απλά και αντικειμενικά λάθος. Ο χώρος είναι στην κυριολεξία το #1 στην ποιότητα ήχου μετά τα ηχεία. Θα μπορούσε και κάποιος να πει ότι καλύτερα να έχεις καλό χώρο παρά καλά ηχεία.1 βαθμός
-
Untreated δωματιο απο untreaded δωματιο εχει διαφορα. Εχω πετυχει περιπτωσεις που πραγματικα δε γινοταν να ακουσεις ΤΙΠΟΤΑ, μιλαμε για ΑΙΣΧΟΣ, και περιπτωσεις αξιοπρεπεστατες.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αν είναι σωστά τοποθετημένα και συ καθισμένος εκεί που πρέπει δεν χαμπαριάζουν πολύ από τον χώρο. Πάντα σε σχέση με το πόσο άσχημος είναι ο χώρος. Επίσης παίζει ρόλο αν έχεις μάθει να ακούς με ακουστικά. Εγώ προσωπικά πάντα μιξάρω 95% με ακουστικά και δεν έχω κανένα πρόβλημα ελεύθερα εδώ πρέπει να προσδιορίσει τι σημαίνει χάλι. Χάλι είναι πολλά πράγματα, από σοβαρά έως αστεία δεν ξέρω για τί χώσιμο μιλάει. Εγώ θεωρώ χώσιμο και τα jbl 305. τα 240 είναι ουσιαστικά entry level. Και εννοείται όχι χώσιμο. Είναι ακουστικά που πρέπει όλοι να έχουν από ένα ζευγάρι, ασχέτως με το τι προτιμούν να μιξάρουν. Αλλά για σοβαρή δουλειά θέλει λίγο πιό παραπάνω1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
- Πως παει η φαση με το hammond, τα πας καλα με τα πληκτρα; - Σκατα τα παω, χεσε μεσα λεμε0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εμ γι' αυτό λέμε να κοιτάζεις το μανουάλι βρε dim μου. Στην σελίς 82 παρακαλώ, τα γράφει όλα. Αλλά άμα το έχεις τυπωμένο, πώς θα ψάξεις πχ τις λέξεις soft και percussion ασούμε? EDIT: Και με έχετε κι εμένα γέρο άνθρωπο στις 23:05 να πίνει ακόμα καφέ. Αν είναι δυναμόν!!! Πάω να ανοίξω ζύθο, τώρα που το λύσατε. Μπράβο Μάνο, είσαι λύστης.0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω πώς εννοείς την "ουρά", αλλά σίγουρα δίνει ένα percussive transient στο χτύπημα στην αρχή.0 βαθμοί
-
βασικά δείτε και το βίντεο του vst. κάνει ακριβώς τα ίδια το πρόβλημα για μένα είναι στην γενικότερη αύξηση της έντασης (και στα δυο όργανα). Για τους μη χαμοντίζοντες, το percussion, προσθέτει στον ήχο, τον ήχο του 9ου drawbar, ως ουρά ας πούμε. Οπότε ο όρος soft / normal είναι η ένταση αυτού του πρόσθετου. Αλλά με παραξενεύει ότι αυξάνεται με το soft η γενικότερη ένταση ναι είναι το "φτύσιμο" που λέμε...0 βαθμοί
-
Άσχετο λίγο με το θέμα. Sorry Δημήτρη. @Waterfall-K mk2 Δηλαδη αυτό το έντονο staccato που ακούγεται στο Child In Time είναι αυτό το percussion που λέτε; Και προσπαθούσα κι εγώ να καταλάβω πως σκατα το παίζει και κάθε φορά που το έπαιζα (σε μια κλαβινοβα με ήχο "Hammond") δεν πλησίαζα καν.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το ατιμο το πληκτρο μου Ζαλιζει πιρπιτσολια Με τα περιεργα τα μενου Διαβολια και τριβολια Τι ηθελα ο καψερος Ν' αφησω την κιθαρα Και μου γιναν σα ζεπελιν τα δυο μου τα π@π@ρια Μου λενε να κανω reset Και firmware να αλλαξω Μα αμα τουβλο γινει αυτο μετα θα το πεταξω τσαμπα θα πανε τα λεφτα τσαμπα θα παει το practice τι ηθελα τη μουσικη και δε γινομουν ναυτης; Να διασχιζω ωκεανους και θαλασσες αβερτα και να βλεπω τα κυματα στου πλοιου την κουβερτα Αλλα ηθελα μουσικες και πληκτρα με ρυθμισεις και που να βρεις το manual να τις απαριθμησεις Για αυτο και γω το τυπωσα μα παλι ακρη δε βγαζω ειναι σαν τομος της Δομης το βλεπω και τρομαζω Γι 'αυτο Waterfall μου καλε και συ γκουρου Χναρακη βοηθηστε με τον καψερο βαλτε ενα χερακι Γιατι αμα ακρη δε βγει Στην τελε θα γυρισω θα γινω ενας ινφλουενσερ και ολους θα σας πεισω Οτι τα πληκτρα ειν' κακα Τελε μονο καλο- Με φουλ λαμπατο ενισχυτη και 10-380 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πάντως δεν είναι όλοι οι λαμπατοι ασηκωτοι... https://ksramps.com/product/orion/ https://blackstaramps.com/stjames/0 βαθμοί
-
Long shaft σίγουρα, πέραν αυτού η λογική λέει audio taper και 500Κ. Αν ήταν τέτοια και αυτά που σου χάλασαν δε μπορώ να το πω, αν ωστόσο πας σε τεχνικό φαντάζομαι θα είναι απλό να το επαληθεύσει.0 βαθμοί
-
OK, παρε καλα ακουστικα τοτε. Προσωπικα δε θα μπορουσα να ξηγιεμαι μονο ακουστικα. Ειναι πολυ χρησιμα βεβαια για μια επιπλεον ματια στον ηχο, αλλα μονο ακουστικα δε θα μπορουσα. Αν ομως μπουμπουναει και βρονταει το δωματιο, χιλιες φορες ακουστικα. Χωρις λοιπον να ειμαι σε αυτη τη φαση, θα σου ελεγα τα εξης: Πρωτο και βασικοτερο: Πολλα διαλειμματα. Σε ηχεια ανα 40 λεπτα φαση καλο ειναι να αραζεις κανα 5-10 λεπτα, στα ακουστικα θα το πηγαινα στα 20 λεπτα. Δεν ειναι μονο το θεμα της υγειας, που ειναι το βασικο, ειναι οτι απο ενα σημειο και μετα δεν ακους και σωστα, και παιρνεις λαθος αποφασεις. Δευτερο: Παρα πολυ προσοχη στη συνθεση ηχου και στο ακραιο sound editing. Υπαρχουν καποιες παραμετροι στα synthesizers, τα φιλτρα η το distortion ας πουμε, και καποιες πατεντες στo sound editing οπως τα feedback loops, που πραγματικα μπορουν με μια κινηση να ανεβασουν τα db τοσο πολυ που να παθεις ζημια. Οταν κανεις κατι τετοιο ( δυστυχως) με ακουστικα, θα πρεπει να εχεις την ενταση στο ελαχιστο δυνατο για να αποφυγεις τις μαλακιες. Τριτο: Τα reference τρακ σε ιδιο υφος με τη μουσικη που φτιαχνεις, ειναι παντα χρησιμα ωστε να εχεις ενα σημειο αναφορας. Αυτο που πρεπει να στοχευεις ειναι το να πετυχεις μια ισορροπια. Δε θα πρεπει να στοχευεις στο να ειναι ο ηχος "εντυπωσιακος", διοτι για να εισαι σιγουρος οτι το εντυπωσιακο το δικο σου δεν ειναι υπερβολικο στο ηχητικο συστημα του αλλου, θα πρεπει το δικο σου συστημα να ειναι συστημα αναφορας. Αντιθετα αν ο στοχος σου ειναι ενα μαζεμενο και ισορροπημενο αποτελεσμα χωρις υπερβολες, ειναι λιγοτερο πιθανο να το παρακανεις. Ειναι πολυ ωραιο χομπι η μουσικη, δε χρειαζεται να το παρακανουμε με τα τεχνικα και τους ηχητικους στοχους, αν φτιαχνεις ωραιες μελωδιες και ωραιους ρυθμους ο ακροατης θα γουσταρει, και οταν γουσταρει καποιος το περιεχομενο, το μεσο μπαινει σε δευτερη μοιρα.0 βαθμοί
-
εντάξει, σε κάποιες φάσεις θα ακούσεις και με ηχεία, αν και για μένα είναι μικρό ποσοστό. Αυτά που έχω κάνει σε καθαρά ερασιτεχνικό επίπεδο εννοείται, δεν στερούνται θα έλεγα σε τίποτα από κανονικές παραγωγές, αν και πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Τεσπα, ο καθένας όπως μπορεί και βολεύεται 8άρια τανόυ για 9 τμ? Εγώ έχω 4άρια....0 βαθμοί
-
Κρήτη δεν έχει μπουγάτσες κ γύρους κτήνη (κ σαν του Ιτς με αλοιφές) παντού σε κάθε γωνιά. Αυτά κάνουν τη ζημιά. Τα κρεατικά κ τα ταβερνοειδη τα έχουμε πάντα υπό έλεγχο. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μήπως όταν ανέβηκε στη ζυγαριά κρατούσε τίποτα λαμπάτα κεφάλια Mashall- ένα στο κάθε χέρι; Αφτά κάναμε και είδαμε προκοπή... Το θέμα όμως είναι ότι συνεχίσαμε να τα κάνουμε και σε πιο μεγάλες ηλικίες και δεν ήταν έξυπνο...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το θέμα είναι ότι με τέτοια σωματοδομή δε δικαιολογείται το βάρος του dream amplifier να είναι κώλυμα για μενα. Κουβάλα Twin Reverb στον επάνω όροφο μέχρις να δύσει ο ήλιος ασούμε0 βαθμοί
-
Είχα παλιά περισσότερη μάζα και λιγότερο λίπος σ αυτά τα κιλά. Καθόταν καλύτερα τα ρούχα, κρεμόταν λιγότερο το βυζί, μικρότερη κοιλιά, πιο καλά τετρακέφαλα κλπ. Αλλά και πάλι ήμουν ένας πιο μυώδης χοντρός. Αν μου έδινες την επιλογή να είχα επενδύσει τις ώρες γυμναστηρίου σε μελέτη κιθάρας και ειδικά τα λεφτά για συμπληρώματα σε gear, το έκανα άνετα, χωρίς σκεψη0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ ξέρω 8μετρο κ πολλές επαναλήψεις για γράμμωση κ 12μετρο με λιγότερες επαναλήψεις για όγκο. Κ για την γράμμωση δεν ξέρω αν λειτουργεί. Αλλά για τον όγκο είμαι σίγουρος. Μη σου πω πως δε χρειάζονται καν βάρη κ επαναλήψεις... Αλήθεια λέω, 107κιλα είμαι....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
8μετρο φίλως. Για όγκο δηλαδής. Το 12μετρο είναι για γράμμωση. Αν ψάξετε, θα βρείτε πώς κάνουμε practice για ενισχυτή. Πχ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Mπα μπα, I'm behaving. Εχω ήδη 2 ενισχυτές και παίζω ηλεκτρική στη χάση και στη φέξη οπότε να μαζευτεί και άλλο γομάρι και να κάθεται είναι υπερβολή. Αν/Οταν ξαναπιάσω πιο σοβαρά ηλεκτρική όμως η αγορά ενισχυτή με καλά καθαρά θα είναι top priority και οι Ampeg ειναι καιρό τώρα στη λίστα...0 βαθμοί
-
Κι άλλα δύο ΕΠΗ. Γι' αυτό είπα ότι είναι μεγάλη κουβέντα. Ήταν ένα ολοκληρωμένο πακέτο, που πουλούσε τα πάντα τέλεια. Το είχε που λένε.0 βαθμοί
-
Δες το και από την άλλη. Πριν 15 χρόνια οι λαμπατοι δεν ήταν τόσο προσιτοί, ούτε υπήρχε τετοια μεγάλη γκάμα που να καλύπτει κάθε ανάγκη σε wattage, μέγεθος, βάρος, specs κλπ. Τώρα ο καθένας που ξεκινά να μαθαίνει κιθάρα είναι σε θέση να δώσει 150-200 ευρώ και να αγοράσει έναν καινούργιο. Το εάν ξέρει γιατί τον αγόρασε και εαν μπορεί να τον αξιοποιήσει είναι άλλη ιστορία... Σε 15 χρόνια πάλι θα κάνουμε την ίδια συζήτηση. Οι ψηφιακές λύσεις θα πηγαίνουν και θα έρχονται, αλλά όσο ο σχεδιασμός μιας κιθάρας παραμένει "απαρχαιωμένος", τόσο οι "απαρχαιωμένος" λαμπάτοι θα είναι στις πρώτες επιλογές των κιθαριστών.0 βαθμοί
-
για να γινει αυτο θα πρεπει το ψηφιακο να γραψει ιστορια και να καινοτομησει,μεχρι τωρα αντιγραφει το αναλογικο η μαλλον προσπαθει να αντιγραψει..οταν γινει αυτο υπαρχει μια πιθανοτητα να παρει μεγαλυτερο μεριδιο στην αγορα0 βαθμοί
-
Επειδη εχω και εγω πολυ καλη εμπειρια απο τα καθαρα των Ampeg, μπηκα απο περιεργεια τωρα να δω στο Reverb το συγκεκριμενο μοντελο που αναφερεις και υπαρχει ενας 2x12 Αγγλια που φευγει για τιμη σκοτωμα και συμπτωματικα ειναι και στην πολη μου, AΓΧΩΝΟΜΑΙ.0 βαθμοί
-
Θα γράψω μια φανταστική (όχι πραγματική) ιστορία. Ξεκινάει κάποιος να πάει στο περίπτερο. Κοιτάζει κάτω, και βλέπει ότι ο δρόμος είναι γεμάτος σκουπίδια, από την μια άκρη μέχρι την άλλη. Τρελαίνεται λοιπόν, και αρχίζει να τα μαζεύει από παντού, σκεπτόμενος πόσο μ@λ@κας μπορεί να είναι ο κόσμος που τα πετάει κάτω. Την άλλη μέρα που ξαναβγήκε, πάλι χάλια ο δρόμος. Τα μαζεύει πάλι και τα πετάει. Πάει το βράδυ στο καφενείο, και τους λέει "το και το", ότι υπάρχουν κάποιοι αναίσθητοι που πετάνε τα σκουπίδια τους κάτω στον δρόμο και τον κάνουν σκουπιδότοπο. "Καλά τα λες, μπράβο, έχεις δίκιο, είναι τομάρια" του λένε όλοι. Την άλλη μέρα, ξανά ο δρόμος μέσα στο σκουπίδι, τα μαζεύει πάλι. Αυτό κράτησε κάποιο καιρό, ώσπου άρχισε να τα παίρνει στο κρανίο. "Άι στο διάολα τους παλιομ@λ@κες, θα μαζέψω μόνο όσα είναι δίπλα στα πόδια μου στον δρόμο για το περίπτερο" σκέφτηκε, και έτσι έκανε. Κάθε μέρα το ίδιο, μάζευε μόνο όσα ήταν κοντά στα πόδια του κατά την διάρκεια της διαδρομής του. Όμως κάθε μέρα ο δρόμος ήταν γεμάτος σκουπίδια. Κάποια στιγμή βαρέθηκε να τα μαζεύει, κουράστηκε, δεν είχε πια νόημα, ο δρόμος δεν θα ήταν ποτέ καθαρός ότι και αν έκανε. Πήγε το βράδυ πάλι στο καφενείο, και μπαίνοντας μέσα άκουσε δυνατά γέλια. "Τι έγινε ρε παιδιά και γελάτε έτσι?" Του λέει ένας "θυμάσαι που μας έλεγες για τα σκουπίδια στον δρόμο? Ε, υπάρχει κάποιος μ@λ@κας που τα μαζεύει. Πόσο ηλίθιος μπορεί να είναι?" Και το καφενείο ξανασείστηκε από τα γέλια των θαμώνων. Του ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, γελούσαν μαζί του, αν και δεν το ήξεραν. Αυτοί που του έλεγαν ότι έχει δίκιο. Όχι μόνο δεν κατανοούσαν ότι αυτό που έκαναν ήταν λάθος, αλλά κορόιδευαν και αυτόν που προσπαθούσε να κάνει κάτι για να καλυτερέψει τα πράγματα. Ότι και αν έκανε δεν είχε καμία σημασία. Μετά από λίγο καιρό, βγήκε στον γεμάτο σκουπίδια δρόμο, πήγε στο περίπτερο, πήρε ένα παγωτό, το ξετύλιξε και πέταξε κάτω το χαρτί. Όταν κάποιος άγνωστος του είπε ότι το να πετάει σκουπίδια στον δρόμο δεν είναι σωστό, του απάντησε "Ναι, το ξέρω, έχεις δίκιο" και συνέχισε τον δρόμο του.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00