Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Slew Rate

    Slew Rate

    Administrator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      347


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13635


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/11/23 σε όλα

  1. Η αλλαγη της εντασης που τον απασχολουσε, απο οτι καταλαβα, δεν αφορουσε το percussion καθεαυτο αλλα το κυριως σωμα του ηχου.
    1 βαθμός
  2. Ναι βρε, αλλά η γενικότερη ένταση ήταν χαμηλωμένη -5db, και όταν έμπαινε το soft σε λειτουργία αυτό σταματούσε να ισχύει πια, οπότε αυξανόταν η ένταση.
    1 βαθμός
  3. αυτό είναι. Το δοκίμασα και στο 0 είναι ίδιο. Είναι από default στο -5 (γι αυτό το κάνει έτσι και το vst). σημειωτέον οι διαφορές στις εντάσεις του level στο soft/norm που επηρεάζουν την ουρά (κλικ, φτύσιμο) αλλάζουν ελάχιστα στο αυτί αυτό που παίρνεις. well done Manos. Όταν έρθεις κατα πάνω κερνάω καφέ.
    1 βαθμός
  4. Ρε συ Dim, δεν ακούω κανένα percussion. Πρώτα απ'ολα, με ποιο manual παίζεις? Τους εξτρα ηχους τους εχεις OFF? Αυτό που ακούω percussion δεν είναι, τουλάχιστον δεν ακούγεται σαν percussion ενός Hammond. Κάτι σαν bass ήχος ακούγεται, καμία σχέση. Άκου τον παρακάτω ήχο, τον είχα ηχογραφήσει προσπαθώντας να φτιάξω τον ήχο από το Child In Time, ένα ήχο που το percussion είναι πολύ χαρακτηριστικό και εμφανές. Επίσης, το percussion είναι μονοφωνικό, δεν ακούγεται σε όλες τις νότες μιας συγχορδίας. Child In Time intro (Hammond XK1c & Strymon Lex).mp3
    1 βαθμός
  5. Μήν τα χτυπάς έτσι αγριεμένα τα κομβία, δεν είναι ενισχυτής.
    1 βαθμός
  6. Pevey T60 παρακαλώ...όχι Tele!!!
    1 βαθμός
  7. Ali ο κυβος ειναι το χειροτερο σεναριο, και τα περιθωρια βελτιωσης ειναι πολυ στενα. Ενα πραγμα παντως που μπορει γενικα να κανει μεγαλη διαφορα με μηδενικο κυριολεκτικα κοστος ειναι η τοποθετηση των ηχειων. Ακομα και 40 εκατοστα μετακινηση μπορει να κανουν τη διαφορα αναμεσα στο μη ανεκτο να το ανεκτο, μου εχει τυχει προσωπικα ακριβως αυτο το σεναριο. Μια πρωτη προσεγγιση ειναι να αποφευγεις το κεντρο του δωματιου, και να υπαρχει μια αποσταση τουλαχιστον 80 εκατοστων του πισω μερους των ηχειων απο τον τοιχο. Πολυ σημαντικο ειναι επισης να "κλεισεις" το ισοπλευρο τριγωνακι της ακροασης οσο μπορεις, και φυσικα οι βασεις που θα φερουν τα ηχεια στο ιδιο υψος με τα αυτια σου. Χρησιμοποιωντας τωρα ενα sweep οπως αυτο το βαζεις σε μια ικανη ενταση, και ακους προσεκτικα. Οσο πιο εντονο "wah wah" ακουγεται, τοσο μεγαλυτερα προβληματα εχεις με τα στασιμα. Κανεις λοιπον μικρομετακινησεις μηπως και γινει δουλεια. Δεν ειναι οτι θα λυσεις ολα τα προβληματα, αλλα θα παρεις το καλυτερο δυνατο απο το χωρο, καμμια φορα αυτο αρκει για να κανει πραγματικα διαφορα.
    1 βαθμός
  8. Σε δωματιο με τέτοιο volume (3x3x3) γενικότερα μιλώντας δεν έχει καν νόημα να βάλεις απορρόφηση. Όσο βάζεις απορρόφηση τόσο «ξεπηδάνε» και εμφανίζονται και άλλα προβλήματα και απλά δεν έχεις τον χώρο να τα λύσεις. btw η σχέση ηχείου και δωματίου είναι απολύτως γραμμική για όλη τη δυναμική περιοχή που μας απασχολεί. Αυτό που λένε πολλοί ότι «ακούω σιγά για να μην ακούω το δωμάτιο» δεν ισχύει. Όντως γίνονται πράγματα όταν κάποιος ακούει σιγά αλλά δεν είναι οτι ακούγεται λιγότερο το δωμάτιο. Είτε σε 30dB SPL μετρήσεις είτε σε 110 το δωμάτιο θα κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα. επειδή όλα αυτά έχουν να κάνουν και με τη φάση του καθένα, αν έχεις στήσει ηχεία και περνάς καλά τότε μια χαρά!
    1 βαθμός
  9. Είναι πάρα πολύ καλό. Δεν λέω "καταπληκτικό", γιατί έχει κατά την γνώμη μου ένα σοβαρό "πρόβλημα". Δεν είναι ένα κομμάτι, είναι περίπου τέσσερα. Και ενώ η μετάβαση από το ένα μέρος στο άλλο είναι πολύ καλή, κάπου μετά από το 5ο λεπτό, ψάχνεις να βρεις που βρίσκεσαι, και τι ακούς. Τραβάει πολύ (δεν με πειράζει η διάρκεια αν κατά την γνώμη μου έχει νόημα, λόγο ύπαρξης, εδώ δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο). Επίσης είναι πολύ "πηχτό" και φορτωμένο. Ενώ είχα δει την διάρκειά του, όταν το άκουγα σε κάποια στιγμή νόμιζα ότι τελείωνε, και αυτό ήταν ακόμα στο 4:50. Και εγώ νόμιζα ότι είχαν περάσει 10 λεπτά. Έχει καταπληκτικό θέμα, πολύ ωραίες ενορχηστρώσεις, φοβερά παιξίματα, υπέροχες ιδέες. Από μένα ένα "μπράβο". Αλήθεια, εσύ έπαιξες τα τύμπανα, ή τα προγραμμάτισες σε vst?
    1 βαθμός
  10. Μην ασχοληθείς με ηχεία. Απλά.
    1 βαθμός
  11. Εγώ ειλικρινά δεν τα βλέπω σαν δύο διαφορετικά πράγματα. Οπότε ναι, δεν έχει νόημα να πάρεις ηχεία χωρίς να έχεις ακουστική.
    1 βαθμός
  12. Στο προηγούμενό μου σπίτι, μια καρσονιέρα με εντελώς άδειους τοίχους και κακή διαρρύθμιση, παραδόξως δεν είχα τρελά προβλήματα με τα τότε ηχεία μου. Έλεγα οκ, τα treated δωμάτια είναι υπερβολή. Όταν μετακόμισα είχα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα με το μπάσο, σε σημείο που δε το πίστευα. Μέχρι που άλλαξα θέση όλο το PC και πλέον είναι λίγο καλύτερα. Και πάλι έχω κάτι συχνότητες που χτυπάνε ακραία πολύ. Δεν μας είπε πώς είναι ο χώρος, αλλά το να πεις έτσι σε γενικό επίπεδο ότι ο χώρος δεν παίζει ρόλο όταν έχεις nfm είναι απλά και αντικειμενικά λάθος. Ο χώρος είναι στην κυριολεξία το #1 στην ποιότητα ήχου μετά τα ηχεία. Θα μπορούσε και κάποιος να πει ότι καλύτερα να έχεις καλό χώρο παρά καλά ηχεία.
    1 βαθμός
  13. Untreated δωματιο απο untreaded δωματιο εχει διαφορα. Εχω πετυχει περιπτωσεις που πραγματικα δε γινοταν να ακουσεις ΤΙΠΟΤΑ, μιλαμε για ΑΙΣΧΟΣ, και περιπτωσεις αξιοπρεπεστατες.
    1 βαθμός
  14. Αυτή η δήλωση είναι τελείως λάθος.
    1 βαθμός
  15. Αν είναι σωστά τοποθετημένα και συ καθισμένος εκεί που πρέπει δεν χαμπαριάζουν πολύ από τον χώρο. Πάντα σε σχέση με το πόσο άσχημος είναι ο χώρος. Επίσης παίζει ρόλο αν έχεις μάθει να ακούς με ακουστικά. Εγώ προσωπικά πάντα μιξάρω 95% με ακουστικά και δεν έχω κανένα πρόβλημα ελεύθερα εδώ πρέπει να προσδιορίσει τι σημαίνει χάλι. Χάλι είναι πολλά πράγματα, από σοβαρά έως αστεία δεν ξέρω για τί χώσιμο μιλάει. Εγώ θεωρώ χώσιμο και τα jbl 305. τα 240 είναι ουσιαστικά entry level. Και εννοείται όχι χώσιμο. Είναι ακουστικά που πρέπει όλοι να έχουν από ένα ζευγάρι, ασχέτως με το τι προτιμούν να μιξάρουν. Αλλά για σοβαρή δουλειά θέλει λίγο πιό παραπάνω
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. To sansamp psa1, gt2 κ το classic ισως ειναι ο παππους ολων των συγχρονων μοντελερς. Αναλογκ λυση πριν τα ποντ αλλαξουν το παιχνιδι. Λιγες επιλογες, εως μηδαμινες σε σχεση με τα συγχρονα εγγονια του, ομως εχει σωσει κοσμο κ κοσμακη. Ακομα κ στις εποχες που τα πρωτα line 6 φασολια σαρωναν την αγορα, προσφεραν μια διαφορετικη συνταγη με πολυ λιγα υλικα (ακομη κ για τότε), που ομως ειχαν ενα μεγαλο μυστικο. Ηταν ο καλυτερος τροπος να.... ισιωσεις ? τον ηχο ενος μετριου εως κακου backline ενισχυτη που θα συναντουσες σε καθε μικρη σκηνη που θα ανεβαινες. Ο ορος backline ισως ειναι λαθος, καθως μιλαμε για τον καθε τυχαιο ενισχυτη που θα συναντουσες στο καθε stage. Στην Αγγλια προς τα τελη 2000 που ημουν, το ειχα δει απειρες φορες σε μικρα λαηβ ή τζαμ ναητς με φτηνους τραντζιστορες ενισχυτες, να ειναι το ενα πεταλι που κουβαλουσαν οσοι ξεραν τι χαλί θα βρουν στη σκηνη κ να σωζει την κατασταση. Το βαζαν τελευταιο απο τα ντραιβ κ το ρυθμιζαν (αναλογα το υφος που θα παιζαν, απο ροκ κ πανω) ωστε να στρωνει ο ηχος του ενισχυτη ως πλατφορμα να πατησουν τα αλλα πεταλια πανω του (το σανζαμπ ως "διορθωτης" του preamp του ενισχυτη, κ τα αλλα ντραηβ πριν). Το εχω δει κ αρκετα πετηχυμενα να παραγει αυτο το βασικο ντραηβ, οταν το ζητουμενο αποτελεσμα ηταν medium gain μαρσαλ ηχος, ή medium gain μπουγκι. Το medium παει πιο πολυ στα μοντελα μαρσαλ κ μπουγκι που εξομοιωναν (Πλεξι κ τα πρωτα Mark series) αρα τον ορο medium παρτε τον κ ως vintage hi-gain. Σε μηχανηματα οπως jCM κ πιο συγχρονους hi-gain Boogie δεν επαιρνα τοσο καλα αποτελεσματα, αλλα μπορει να οφειλεται ο εξοπλισμος μου συν το cab sim του πεταλιου, προβλημα που οπως περιγραφω κ πιο κατω πλεον μπορει να διορθωθει (οπως φανταζομαι κ με το Φεντερ στυλ simulation του πεταλιου) Απο την εμπειρια μου με το gt-2 αυτους τους δυο ηχους τους εχει πολυ πειστικα. Ετσι εσωνα εναν... αδιορθωτο τρατζιστορ φεντερ που ειχα. Αρκει φυσικα το μεγαφωνο να ειναι υποφερτο. Σημερα με ολα αυτα που κυκλοφορουν θα ηθελα να δω μια μοντερνα εκδοση του που να εχει θεση στην αγορα. Για να εχει θεση στην αγορα ομως, σκεφτομουν πως πρεπει να καλυπτει καποια ζητουμενα. -Πρωτον ειναι ο ηχος. Τον ηχο τον ειχε παντα καλυμμενο με αυτες τις λυσεις της η Σανσαμπ, με ενα αστερισκο. Ο αστερισκος ειναι πως το cab sim της ηταν outdated, κανα δυο επιλογες του δουλευαν πολυ καλα, οι υπολοιπες οχι. Οποτε το ιδανικο θα ηταν να μπορεις ν'αποθηκευσεις καποια IR δικα σου(στο μηχανημα). Το οχι ιδανικο, αλλα απαραιτητο, αν δε μπορεις ν'αποθηκευσεις, τουλαχιστον να μπορεις να τ'απενεργοποιεις ώστε να κανεις τη δουλεια ή με dedicated IR loader πεταλι, ή με software. Ευτυχως καναν το δευτερο (το cab section απενεργοποιειται) -Απο τη στιγμη που η τεχνολογια ειναι παλια κ δεν εχει καινουργια καλουδια για να κοιταξει τον ανταγωνισμο, καντε κατι ωστε να μπορουν να αξιοποιηθουν οι επιλογες για τον ηχο κ να μην ειναι μονο off κ on=ενας ηχος που θα εχεις φτιαξει (οπως το gt2). Ευτυχως βαλαν πρησετ οπως το psa. Γι'αυτο κ το ονομασαν μαλλον PSA 2.0 παροτι ειναι πεταλι -Η τιμη να ειναι πολυ πολυ προσιτη, γιατι ναι μεν χτυπαει στη νοσταλγια κ στο ποσο proven λυση ειναι για συγκεκριμενα πραγματα, αλλα ειναι κ 2023 κ αυτα που προσφερει ειναι μεν καλα, αλλα ελαχιστα. Απ'οτι ειδα η τιμη ειναι κοντα στα 150Ε αρα το πετυχαν κ αυτο. Εδω ειναι αναλυτικα τα specs του PSA 2.0 https://www.tech21nyc.com/products/sansamp/psa-2/ Το συγκεκριμένο θρεντ δεν είναι ούτε κριτική, ούτε παρουσίαση (δε θα μπορούσε άλλωστε αφού δεν έχω στην κατοχή μου το μηχάνημα). Είναι σκόρπιες σκέψεις που είχα για την εταιρεία κ το τι έχει στην αγορά αυτήν την περίοδο, κ η αντίδραση μου μόλις είδα πως κυκλοφόρησαν ένα πολυ εύστοχο προϊόν, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία που έχουν εδώ κ 20 χρόνια, αλλά φέρνοντας την επιτέλους σε μια απλή αλλά "σύγχρονη" κ οικονομική λύση.
    0 βαθμοί
  18. I could use ενα κουμπι που να ριχνει τα db στο percussion fart
    0 βαθμοί
  19. ναι καλά, πατάς το σοφτ και είναι 5 db πάνω....
    0 βαθμοί
  20. Έχετε ακούσει για percussive fart ε? Ε, μετά πατάς το soft και καθάρισες. Εξ 'ού και το soft-ex.
    0 βαθμοί
  21. Ναι αλλα αμα γινει καμια στραβη και εχει τελειωσει το κωλοχαρτο, αντε σκουπισου εσυ με το tablet
    0 βαθμοί
  22. Χμμμ, χαρτί στην τουαλέτα ... μην γίνει κανένα μπέρδεμα χαρτιών μόνο.
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. χμμμ δεν το σκέφτηκα το έχω και σε ρόδες και χωράει άνετα
    0 βαθμοί
  25. έρχεσαι στα λόγια μου. (τα pdf στην τουαλέτα δεν πάνε)
    0 βαθμοί
  26. Εγώ κατάλαβα ότι γράφει το ακριβώς αντίθετο το μανουάλι.
    0 βαθμοί
  27. Το ατιμο το πληκτρο μου Ζαλιζει πιρπιτσολια Με τα περιεργα τα μενου Διαβολια και τριβολια Τι ηθελα ο καψερος Ν' αφησω την κιθαρα Και μου γιναν σα ζεπελιν τα δυο μου τα π@π@ρια Μου λενε να κανω reset Και firmware να αλλαξω Μα αμα τουβλο γινει αυτο μετα θα το πεταξω τσαμπα θα πανε τα λεφτα τσαμπα θα παει το practice τι ηθελα τη μουσικη και δε γινομουν ναυτης; Να διασχιζω ωκεανους και θαλασσες αβερτα και να βλεπω τα κυματα στου πλοιου την κουβερτα Αλλα ηθελα μουσικες και πληκτρα με ρυθμισεις και που να βρεις το manual να τις απαριθμησεις Για αυτο και γω το τυπωσα μα παλι ακρη δε βγαζω ειναι σαν τομος της Δομης το βλεπω και τρομαζω Γι 'αυτο Waterfall μου καλε και συ γκουρου Χναρακη βοηθηστε με τον καψερο βαλτε ενα χερακι Γιατι αμα ακρη δε βγει Στην τελε θα γυρισω θα γινω ενας ινφλουενσερ και ολους θα σας πεισω Οτι τα πληκτρα ειν' κακα Τελε μονο καλο- Με φουλ λαμπατο ενισχυτη και 10-38
    0 βαθμοί
  28. Όχι ωρέ, νταξ.? Απλά με αγαπάει πολύ. Τι να κάμνομεν, είμεθα αγαπητοί στο γυναικείο φύλο και ανεξαρτήτως ηλικίας...?
    0 βαθμοί
  29. Είχε παλιά, στη Γερμανία.?
    0 βαθμοί
  30. Μόλις διάβασα Dream Theater αποφάσισα να μην το ακούσω καν.? Παρακάτω όμως διάβασα και Flower Kings, οπότε άλλαξα γνώμη. Θα συμφωνήσω με τον σύντροφο Φιούζιο. Το άκουσμα του δεν με κούρασε βέβαια, όπως γίνεται με το 70% της δισκογραφίας των DT. Ένα "σουλούπωμα" το θέλει πάντως. Το μόνο σίγουρο είναι ότι "το έχεις", εύγε λοιπόν.?
    0 βαθμοί
  31. Πάντως δεν είναι όλοι οι λαμπατοι ασηκωτοι... https://ksramps.com/product/orion/ https://blackstaramps.com/stjames/
    0 βαθμοί
  32. Κρήτη δεν έχει μπουγάτσες κ γύρους κτήνη (κ σαν του Ιτς με αλοιφές) παντού σε κάθε γωνιά. Αυτά κάνουν τη ζημιά. Τα κρεατικά κ τα ταβερνοειδη τα έχουμε πάντα υπό έλεγχο. ?
    0 βαθμοί
  33. υπάρχουν πολλοί που το κάνουν απολύτως επιτυχώς. Ο Scheps μιξάρει στα sony 7506! Μιλάμε για έναν από τους πιο επιτυχημένους mixers παγκοσμίως. Το πιο βασικό είναι ότι πρέπει να είσαι φειδωλός σε ότι έχει να κάνει me spacial cues γιατί τίνεις να βάζεις υπερβολικά επειδή ακριβώς σου ΛΕΙΠΟΥΝ τα spacial cues (ο άνθρωπος δεν άκουγε ποτέ ήχο χωρίς χώρο σε όλη την εξέλιξη του). Ούτε εμένα μου αρέσει να μιξάρω με ακουστικά, αλλά το προτιμώ από ένα κακό monitoring δωματίου.
    0 βαθμοί
  34. Μίλα ρε φίλε, γιατί εδώ με κοροδέβουνε ασούμε. Με λένε αδύνατο.
    0 βαθμοί
  35. Κι εγώ όταν ήμανε τζόβενο, τον κουβάλαγα τον Ampeg (με το ασανσέρ βέβαια).
    0 βαθμοί
  36. Ε, εντάξει, εγώ είμαι μόλις 1,84.
    0 βαθμοί
  37. Έλα ρε, εντάξει. Ξέρεις τι βάρος έχουν 4 μπουγάτσες, ειδικά μετά από 3 κιλά κοντοσούβλι, μισό αρνί και 10 μπύρες? Ούτε 80 κιλά δεν είναι το net weight σου.
    0 βαθμοί
  38. Άμα κάνεις 4 σετ των 8 μέτρων πας για όγκο, άμα κάνεις 4 σετ των 12 μέτρων πας για γράμμωση φίλως. Γι' αυτό άσε τα funk και παίξε κανένα blues άμα έχεις παραπάνω λίπος.
    0 βαθμοί
  39. Εναλλακτικά παίρνεις ένα τέτοιο ('78 JB ash) και γίνεσαι ντουλάπα λαίμαι...
    0 βαθμοί
  40. Κ εδώ βλέπουμε πως μελετάμε εναλλακτικα τερναραουντζ για να βάλουμε στο 12μετρο μας
    0 βαθμοί
  41. Σιγά τα ΩΑ. Ούτε 9 kg δεν είναι ο tweed deluxe και παίζεις μέχρι και στο Μαρακανά με αυτόν. Έχεις μείνει πίσω στα ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΆ χρόνια που ήταν βαριά και ασηκωτα και υπό διωγμό τα βάρη του ΡΩΟΥΚ,τώρα έχουμε φιλελεύθερη ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ευέλικτη, ελαφριά και αποτελεΖματική για τους ρωΟυκερΖ
    0 βαθμοί
  42. 0 βαθμοί
  43. Μπα....ούτε για πλάκα.
    0 βαθμοί
  44. Αν το δω απ' την άλλη, βλέπω μοντερνοποίηση της λάμπας, που το προτιμώ να σου πω την αλήθεια σε σχέση με το μόνο ψηφιακό. Πχ θέλει ο Γκουρμούλης να πάει σε ένα jazz bar να παίξει σόλο κιθάρα μιάμιση ώρα τα instrumental του απ' το backing tracks collection. Θα ήθελα να υπάρχει ο λαμπατος ενισχυτής ο οποίος να είναι μικρός, φορητός, να μπορείς να κουμπώσεις και ακουστική και ηλεκτρική κιθάρα χωρίς να χάσεις πολύ σε ήχο, να έχει build-in εφφέ αλλά να παιρνει και πετάλια γιατί ο Γκιλμούρης θέλει επιλογές κλπ. Κάτι σαν Boss Katana με ποιότητα λαμπάτου
    0 βαθμοί
  45. Δες το και από την άλλη. Πριν 15 χρόνια οι λαμπατοι δεν ήταν τόσο προσιτοί, ούτε υπήρχε τετοια μεγάλη γκάμα που να καλύπτει κάθε ανάγκη σε wattage, μέγεθος, βάρος, specs κλπ. Τώρα ο καθένας που ξεκινά να μαθαίνει κιθάρα είναι σε θέση να δώσει 150-200 ευρώ και να αγοράσει έναν καινούργιο. Το εάν ξέρει γιατί τον αγόρασε και εαν μπορεί να τον αξιοποιήσει είναι άλλη ιστορία... Σε 15 χρόνια πάλι θα κάνουμε την ίδια συζήτηση. Οι ψηφιακές λύσεις θα πηγαίνουν και θα έρχονται, αλλά όσο ο σχεδιασμός μιας κιθάρας παραμένει "απαρχαιωμένος", τόσο οι "απαρχαιωμένος" λαμπάτοι θα είναι στις πρώτες επιλογές των κιθαριστών.
    0 βαθμοί
  46. Νομίζω πως στον Μπαχ ξεκινάνε και τελειώνουν όλα
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...