Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13635


  2. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1576


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1827


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/04/23 σε όλα

  1. 1 βαθμός
  2. Πανάθεμά σε @gkourmoul1 κάθε φορά που διαβάζω review σου θέλω να αγοράσω κάτι! (δεν αστειεύομαι) Μετά σκέφτομαι το τραπεζικό μου λογαριασμό και πέφτει αόρατη καρπαζιά αλα Τσάκωνας Να' σαι καλά Τζορτζ, θησαυρός οτι ανεβάζεις!
    1 βαθμός
  3. Με γεια! Ωραίο μοντέλο σε χαρακτηριστικά και η μόνη ουσιαστική ένστασή μου με την Charvel είναι ότι δεν το έβγαλε/βγάζει σε πολλά χρώματα.
    1 βαθμός
  4. Με 'γειές Γιώργο! Χάρηκα που τελικά κατάφερες και την πήρες - και απ'ότι ακούω και διαβάζω, πολύ καλά έκανες!
    1 βαθμός
  5. The Scarlett 4i4 consumes the highest power of all the bus powered Scarlett devices, in some high power situations, such as playing headphones at a high volume, some computers may not be able provide enough power and the 4i4 could be disconnected. If you experience this behaviour we recommend you ensure you're using a USB port that can supply 900mA of current. Εγω θα επαιρνα ενα powered hub με αρκετο ρευμα
    1 βαθμός
  6. Πιο ψηλά είναι σίγουρα. Δεν θυμάμαι πόσο πλατιά είναι στη sg, συγκριτικά. Θα σου πω πιο απόγευμα, με σιγουριά. Εδώ φαίνεται το ύψος, ξεκάθαρα
    1 βαθμός
  7. Κομματάρα και εξαιρετικό γκρουπ.
    1 βαθμός
  8. Ούτε να την μυρίσω. Από τις χειρότερες σοκολάτες που έχω φάει.
    1 βαθμός
  9. Φίλος με μπρόκολα και κουνουπίδια είμαι junkie. Η πλάκα είναι ότι μέχρι τα 20τόσα όχι να φάω, ούτε να μυρίσω... Και είμαι καλεσμένος σε ένα σπίτι (κάτι σαν γιορτή) και είχε κουνουπίδι ογκρατέν. Δεν ξέρω τι "όνειρο" είδα και δοκίμασα. Αφτό ήταν ?
    1 βαθμός
  10. Ποσο χρονωνε εισαι? Ελλαδα μεγαλωσαμε με ΗΒΗ Δεν ειχε τιποτα αλλο. Και το ελεγε ετσι .... Λεμοναδα λεγαμε τη γκαζοζα και ηταν μονο η sprite με τα μπιμπικια στο μπουκαλι.
    1 βαθμός
  11. Σωστά. Να ήταν αυτό το "φσσσσσσ" το μόνο ελάττωμα της...
    1 βαθμός
  12. Μπράβο Γκουρμουλαρε. Αυτά είναι ριβιουζ ναούμ. Μου έκανε εντύπωση που λες πως έχει "συρρικνωθεί" λίγο το νέκ. Θα περίμενα ψημένο μεηπλ να είναι λίγο πιο σταθερό. Η κιθάρα όπως τη βλέπω είναι κούκλα. Σπάνια μ'αρεσει το μαύρο σε σώμα, η δικιά σου είναι μια από αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις! Ηχητικά είναι έτσι όπως την παρουσίασες ακριβώς. Μ'αρεσουν πολύ οι θέσεις 1,3 κ 5. Αναμενόμενο. Τα 22 τάστα βοηθάνε πολύ να ακουστεί όπως πρέπει ο (ακόμα κ ένας χοτ) νέκ. Η θέση 3 δουλεύει υπέροχα σαν faux tele παρά τους χοτ μαγνήτες, μιας κ η απόσταση των έξω πηνίων είναι μεγάλη. Κ ο χοτ ρεηλς είναι μια χαρά. Οι θέσεις 2 κ 4 ποτέ δε μ'αρεσουν όταν ο μεσαίος είναι χοτ. Πάντα τον αλλάζω με έναν πιο παραδοσιακό, να φτιαξουν αυτοί οι δύο πολύ χρήσιμοι ήχοι κ ας είναι σε ένταση πολύ πιο κάτω από τις υπόλοιπες 3 θέσεις. Καλοπαιχτη κ πάλι! Μας (μου) τρέχανε τα σάλια μόνο από τη φωτό, τώρα με την παρουσίαση θέλω σούπερστρατ!
    1 βαθμός
  13. H πρώτη μου superstrat. Καταλαβαίνω γιατί την ονομάζουν έτσι, την κατηγορία αυτή, διότι είναι μια στρατοκάστερ on steroids. Επίσης, υπάρχουν πολλές αλλαγές στη σχεδίαση, και για να λέμε του στραβού το δίκιο, κάνουν τη διαφορά στην άνεση και στην ευκολία χειρισμού. Ποιότητα κατασκευής Η σειρά αυτή της Charvel είναι κατασκευασμένη στο μεξικό. Θα έλεγα ότι η ποιότητα κατασκευής είναι αντίστοιχη με εκείνη των Deluxe ΜΙΜ fender. Πολύ προσεγμένα όργανα και με καλό quality control. Επώνυμα περιφερειακά και ηλεκτρικά, κλασικές επιλογές σε ξύλα, και άψογη βαφή και κατασκευή. Ακόμα και η δικιά μου κιθάρα, που την αγόρασα μεταχειρισμένη, είναι χωρίς κανένα ψεγάδι, κατασκευαστικά. To σώμα είναι από alder σε σχήμα Dinky, και είναι βαμένο με μια ελαφριά στρώση satin ουρεθάνης. Το μανίκι είναι από καραμελωμένο maple, είναι σχήματος –όπως το βλέπω- slim D (δεν ανεφέρει κάτι η εταιρία). Θυμίζει μανίκι από τελεκάστερ σα πλάτος και αίσθηση, αλλά λίγο πιο λεπτό. Είναι και compound radius από 12 ίντσες ψηλά, μέχρι και 16 ίντσες στα χαμηλά τάστα. Τα 22 jumbo τάστα τα βρήκα επαρκώς γυαλισμένα, και αρκετά δουλεμένα και στρογγυλεμένα στις άκρες τους. Το μανίκι έχει συρρικνωθεί λίγο από τις αλλάγες του καιρού (είπαμε, είναι μεταχειρισμένη η κιθάρα), με αποτέλεσμα οι άκρες των τάστων να είναι κοφτερές και να γίνονται αισθητές στα χέρια (συμβαίνει με τις περισσότερες κιθάρες μου με maple λαιμό). Έχω βάλει στο πρόγραμματα να διορθώσω το πρόβλημα αυτό. Γενικότερη η ταστοδουλειά είναι πολύ καλή. Το nut της Graph Tech ή είναι εξαιρετικά κομμένο (η κιθάρα δεν ξεκουρδίζει με χρήση whammy bar), ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της είχε κάνει πολύ καλό σετάπ. Το μόνο που χρειάστηκε να κάνω ήταν να σφίξω λίγο το truss rod και να κατεβάσω το action από το 1,2mm στο 1mm, εκεί που έχω και τις περισσότερες κιθάρες μου (τουλάχιστον όσες η ταστοδουλειά τους το επιτρέπει χωρίς να μπαζάρουν). Παρεπιπτόντως, το wheel truss rod που είναι τοποθετημένο στο κάτω μέρος της ταστιέρας είναι απίστευτα βολικό και πρακτικό. Ούτε να χρείαζεται να ψάχνω το σωστό εργαλείο (έχω κιθάρες με 7 διαφορετικούς τύπους truss rod), ούτε χρειάζεται να ψάχνω τρύπα, να κουνώ χορδές, να ξεκουρδίζουν οι χορδές, να πονάνε τα δάκτυλα μου από την πίεση που ασκώ στο άλεν κλπ. Βάζω ένα λεπτό κατσαβιδάκι μέσα σε μία από τις τρύπες, και στρίβω. Ούτε κανω ακουμπώ χορδές... Σχεδίαση Η Pro-mod έχει αρκετά μοντέρνα σχεδίαση, σε κάθε σπιθαμή της, εκτός του headstock, το οποίο και είναι πιστή αντιγραφή της Fender Stratocaster. Η charvel είναι αδειοδοτημένη να χρησιμοποιεί αυτό το σχήμα στο headstock, όπως χρησιμοποιεί και πολλά άλλα original μέρη μιας Stratocaster, πχ το input jack. To τελευταίο είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος του σώματος, κάτω από το strap της ζώνης, με τρόπο ώστε όταν περνά το καλώδιο από τη ζώνη, να μπαίνει μέσα στο input και να μην φαίνεται τίποτα από τους θεατές. Εξαιρετικά έξυπνο και βολικό για να παίζεις όρθιος, όχι καθόλου βολικό να παίζεις καθιστός, καθώς το καλώδιο “χτυπά” στο πόδι. Το σώμα έχει όλα τα απαραίτητα contours ώστε να “κάθεται” σωστά στο σώμα και το χέρι να έχει πρόσβαση μέχρι το 22ο τάστο χωρίς να προσπαθήσει καν. Το μανίκι είναι πραγματικό αεροδρόμιο που δίδει όλα τα εφόδια σε έναν παίχτη να αποδώσει στο 100%, καθώς τα κάνει ολα πιο εύκολα. Σε αυτό συνδράμει και το satin φινίρισμά το οποίο είναι τριμμένο/γυαλισμένο στο χέρι, και προσδίδει χαρακτηριστική άνεση κατά την κίνηση. Ειδικά, μετά το 12ατο τάστο, οι 16ίντσες radius μετατρέπουν την ταστιέρα σε μια “πλατφόρμα”, όπου κάθε τάστο, σε κάθε χορδή, διακατέχεται από την ίδια χαρακτηριστική ευκολία να πατήσεις πάνω του. Δεν μπορώ να το εξηγήσω βαθύτερα... Ιδαίτερη αναφορά θέλω να κάτω στα φωσφωρίζοντα dots που είναι στο πάνω μέρος της ταστιέρας... Κατά το παίξιμο, όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει να βρίσκονται. Τα χειριστήρια στη σωστή θέση, με τα ποτενσιόμετρα κάτω από τον bridge μαγνήτη (ιδανικό για swells) και τον 5θέσιο επιλογέα κάτω από το volume pot. Κλασική συνταγή Fender. Το volume pot είναι πολύ “μαλακό” κατά τη διαδρομή του. Το no-load tone pot “κλειδώνει” στο 10, όπου εκεί αφήνει και περνάνε όλα πρίμα στους μαγνήτες, ενώ από το 9 και κάτω έχει σφικτή αίσθηση. Ο 5-θέσιος επιλογέας είναι αρκετά σφικτός, αλλά ακριβής. Η Gotoh γέφυρα είναι και αυτή επώνυμη, προϊόν της κλασικής σειράς 5100. Ήρθε σεταρισμένη άψογα και το μόνο που χρειάστηκε να κάνω είναι να βιδώσω το whammy bar. Είναι από εκείνες τις γέφυρες που δεν ακουμπούν στο σώμα, αλλά μπαίνουν μέσα στο σώμα τραβώντας το whammy. Έχει μεγάλο εύρος κίνησης, και έχει εξαιρετική αίσθηση κατά τη χρήση. Είναι αρκετά ακριβές, αλλά εάν δε βιδωθεί όπως πρεπει (ναι, είναι βιδωτό,με τα πάσα να βρίσκονται στο εσωτερικό του bar και να μην φαίνονται εκ πρώτης όψεως), σίγουρα θα έχει έναν μικρό τζόγο, όπως τα vintage tremolo. Έχει μια τρυπούλα για μικρή allenόβιδα, από εκείνες που σφίγγουν και κλειδώνουν το whammy, αλλά η βίδα απουσιάζει. Δεν γνωρίζω εάν την έχασε ο πρώην ιδιοκτήτης ή εάν δεν υπήρχε βίδα εξαρχής. Μαγνήτες Η dk22 έχει διάταξη μαγνητών SSS. Στην ουσία, βέβαια, είναι HSS καθώς ο bridge μαγνήτης είναι διπλός, μεταμφιεσμένος σε μονό. Πιο συγκεκριμένα, στην θέση bridge συναντάμε έναν Seymour Duncan Hot Rails (κεραμικός στα 16,6kohm), στη μεσαία θέση έναν Seymour Duncan SSL-6 (alnico 5 στα 13,3Κοhm), και στην θέση neck ένα Seymour Duncan SSL-6 RWRP (alnico 5 στα 13,3Κοhm). O τελευταίος έχει ανάποδη πολικότητα διότι στη μεσαία θέση, όπως φαίνεται από το διάγραμμα, δουλεύει μαζί με το ένα coil από τον hot rails. Αυτό που παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι το στήσιμο των μαγνητών. Πρόκειται για “σκοτεινούς” μαγνήτες με αρκετά μεσαία. Έχουν συνδεθεί στο 500Κ volume pot ώστε να γίνουν πιο πριμάτοι (εκεί βοηθά και το no-load tone pot), και ο bridge για να μην “ξυρίζει” έχει δωθεί ανάποδη κλίση (σε σχέση με μια στρατ), όπου η πρίμα πλευρά γέρνει προς τον λαιμό. Με τον τρόπο αυτό υπάρχει μια ωραία ισορροπία. Αυτο, βέβαια, συνεπάγεται ότι θα είναι σχετικά δύσκολο να μπει ένα συμβατικό σετ μαγνητών SSS και να αποδόσει σωστά. Μικρό το κακό, καθώς δεν την αγοράζει κάποιος για να βάλει ενα σετ vintage μαγνήτες από στρατ. Ήχος Ηχητικά είναι πολύ καλή και μπορεί να παίξει (υπό προϋποθέσεις) όλα τα ειδη, με έφεση σε πιο hard stuff. Έχει αρκετά hot μαγνήτες, και τα πάντα ακούγονται κομπρεσαρισμένα και boostαρισμένα. Η θέση 5 (προσπαθεί να) έχει ήχο στρατ. Το πετυχαίνει οριακά με πολύ κομπρεσσαρισμένο τρόπο. Είναι πολύ στρογγυλός ήχος, με μαλακά πρίμα. Η θέση 4 έχει πολυ ενδιαφέρον, καθώς αλλάζει το eq, φεύγουν λίγα μπάσα και θυμίζει λίγο την ανάλογη θέση μιας στρατ, πάλι με κομπρεσαρισμένο τρόπο. Η θέση 3 θυμίζει πολύ μεσαία θέση από τελεκάστερ. Τα μπασα εξαφανίζονται, και τα πρίμα ανεβαίνουν. Πολύ χρήσιμος ήχος και αυτός. Η θέση 2 δεν είναι τόσο καλή όσο η θέση 4, καθώς το ένα coil του hot rails υστερεί έναντι του neck. Μόνο για φάνκι τη βλέπω χρησιμη. Και τελευταία άφησα τη θέση 1, καθώς χαρακτηρίζει το όργανο, κατά κάποιον τρόπο. Θα υπάρχει μόνο ο hot rails και να ήταν αρκετός για τα πάντα. Ειναι λίγο πιο hot από τη θέση 5, ταιριάζει απόλυτα συχνοτικά με τους αλλους δύο μαγνήτες, έχει έντονα μεσαία και είναι πολύ mellow. Είναι αρκετά πιο aggressive σε σχέση με εναν PAF, αλλά ταυτόχρονα είναι γλυκός και αυτό φαίνεται στις ψηλές νότες, όπου τα πρίμα δεν δαγκώνουν, αλλά παραμένει ισορροπημένος ο ήχος. Οι μαγνήτες είναι πολύ ευαίσθητοι στο ύψος. Στα 2-2,5mm δεν είχαν καλό ήχος. Μπουκωμένος και ανίκανος στα καθαρά. Στα 3-3,5mm καθάρισαν οι μονοί και μαλάκωσε ο bridge. Ήρθε ακριβώς εκεί που ήθελα. Τον μεσαίο το σήκωσα λίγο ώστε οι μεσαίες θέσεις να έχουν ακριβώς την ίδια ένταση με τις 1 και 5. Τέλος, να αναφέρω ότι είναι πολύ αποτελεσματικό το καθάρισμα του ήχου με ρίξιμο του Vol pot, ενώ και τo tone pot είναι επίσης πολύ δραστικό. Στο μηδέν έχει αφαιρέσει όλα τα πρίμα και η ένταση του ήχου έχει σχεδόν μηδενιστεί. Αρκετά, όμως με τα λόγια. Ακολουθούν λίγα ηχητικά samples με τον H&K TM18 καρφωμένο στο Multicab, και από εκεί στην κάρτα ήχου. Καθαρός ήχος: charvelΤΜclean.mp3 Crunchy ήχος: charvelΤΜcrunch.mp3 Με ελαφρύ distortion: charvelΤΜod.mp3 Mε heavy distortion (μπουστάρω με ts808): charvelΤΜdist.mp3 Και εδώ μεσα στο μίξ με κάποια πετάλια συνδεδεμένα στο ampster: charvelmix.mp3 Specifications Body: Alder Bolt-on neck: Caramelised maple Fretboard: Caramelised maple Pearloid Dot fretboard inlays Scale length: 648 mm (25.51") Compound fretboard radius: 304.8 - 406 mm (12"- 16") Nut width: 42.86 mm (1.69") Graph Tech TUSQ XL nut 22 Jumbo frets Pickups: Seymour Duncan Custom Hot Rails Strat SHR-1B humbucker (bridge), Seymour Duncan Custom Flat Strat SSL-6 (middle) and Seymour Duncan Custom Flat Strat SSL-6 RWRP (neck) single coils Volume control with 500k EVH Bourns pot Tone controls 5-Way switch Gotoh Custom 510 tremolo Charvel-Branded DieCast Locking machine heads Chrome hardware Strings: NPS .009 "- .042" Colour: Gloss Black
    0 βαθμοί
  14. Είχαμε new guitar day τις προάλλες - μετά απο χρόνια φαγούρας απέκτησα επιτέλους μια Weissenborn! Για τις Weissenborn έγραψα πρόσφατα ένα μικρό αρθράκι, το οποίο μπορείτε να βρείτε στο λινκ, αλλα επιγραμματικά εδώ - πρόκειται για κάποιες πολύ ιδιόμορφες ακουστικές κιθάρες που προορίζονται αποκλειστικά για lap steel παιξιμο και που λόγω ιδαίτερης κατασκευής (με το μανίκι πχ να είναι κούφιο και ενιαίο με το σώμα) έχουν ένα τρομερά resonant και πλούσιο ήχο. Παραπάνω ινφο, φωτος και ηχοι στο αθρο: 'Ηθελα καιρο να αποκτήσω ένα τέτοιου τύπου όργανο λόγω American Primitive Guitar ενδιαφέροντος - οι κιθάρες αυτές κάνουν που και που την εμφανισή τους στο συγκεκριμένο υποείδος και ο ήχος τους (και οι τελείως νεες παικτικές δυνατότητες του slide) με ιντριγκάραν ανέκαθεν. Σκεφτόμουν λοιπόν για καιρό να αποκτήσω κάποια απο τις αξιοπρεπέστατες και (σχετικά) οικονομικές far-eastern που κυκλοφορούν στο εμποριο, με ιδανικό σενάριο να πετύχω μεταχειρισμένη σε καλή ευκαιρία κάποια απο τις πιο "καλες" Goldtone που καινούριες πάνε κοντά στο χιλιάρικο. Πρόσφατα χαζεύοντας τον κατάλογο για ένα επερχόμενο guitar auction σε έναν μεγάλο οίκο εδώ στην Αγγλία (Gardiner Houlgate, τυγχάνει να είναι και σχετικά κοντά μου) βλέπω 2 τέτοια όργανα. Και τα δύο ήταν φτιαγμένα απο έναν Βρετανό οργανοποιό, τον David Oddy, ο οποίος έφτιαχνε κιθάρες, μαντολίνα και άλλα folk όργανα και ήταν μάλιστα πολύ highly regarded για την δουλειά του. Έχωντας γνώση του πώς λειτουργούν αυτά τα auctions, ψιλιαστηκα ότι ο συνδυασμός obscure οργάνου (δεν ειναι ΛεςΠωλ) και χαμηλής αναγνωρισιμοτητας κατασκευαστή (καλός χρυσός ο David αλλα Leo Fender δεν ήταν) σήμαινε ότι η κιθάρα θα έφευγε κοψοχρονιά. 'Εβαλα λοιπόν στο μάτι την μια απο τις δύο που μου άρεσε παραπάνω στα νερά (ήταν σχεδόν πανομοιότυπες). Πριν απο κανα μήνα έγινε το auction, ένιωσα λίγο σαν να κλέβω εκκλησία και η κιθάρα ήρθε σπίτι μαζί μου. Η κιθάρα έχει τυπική Weissenborn κατασκευή & διαστάσεις. Εξ'ολοκλήρου μασιφ Sapele (African mahogany) με κούφιο square μανίκι, rope (maple/rosewood) binding σε καπακι, πλάτη και ταστιέρα σαν Style 4 (μονο που η ροζέτα είναι όστρακο) και rosewood bridge και fingerboard (με πάρα πολύ όμορφα νερά τα οποία δυστυχώς δεν φαίνονται καλά στις φωτό με τον εσωτερικό φωτισμό). Πολύ ωραίο figuring κάνει και η πλάτη στο κάτω μέρος της, ενώ το headstock φοράει Grover mini open-gear κλειδιά καί στο burly mahogany faceplate έχουμε το vine inlay που έβαζε ο Oddy στα όργανα του. Mετά απο συνομιλία με τον Nick Oddy, γιό του David ο οποίος και ανέλαβε το εργαστήριο μετά το θάνατο του Nick το 2017, έμαθα και μερικά ακόμα πράγματα για την κιθάρα. Ειναι μια απο τις συνολικά έξι Weissenborn που έφτιαξε ποτέ ο Oddy - είχαν φτιαχτεί ολες μαζι σε ένα batch το 2014. Οι περισσότερες ήταν προπαραγγελίες αλλα κανα δυο μείνανε στο εργαστήριο surplus; το αδερφάκι της με το αμέσως επόμενο serial number έιναι στα χέρια του Phillip Henry, γνωστου Βρετανου lap steel player (παιζει κυριως Dobro και ινδική). Σε ένα πρόσφατο ξεκαθάρισμα του estate o Νick τις έδωσε προς δημοπρασία μαζί με άλλες 2 ακουστικές και μια κλασσική που είχαν ξεμείνει στο stock room. To όργανο δηλαδή ειναι πρακτικά καινούριο και την τελευταία δεκαετία απλά μάζευε σκόνη στο εργαστήριο, είναι κυριολεκτικά ανέγγιχτο. Η ενδεικτική αρχική τιμη για μια Weissenborn ήταν σύμφωνα με τον Nick στις 1800 λιρες, πάνω κάτω απο εκεί που ξεκινάνε και οι περισσότερες κιθάρες τους. Εμένα μου κόστισε όυτε 500...ούτε κινέζικη laminate παίζει να μην έπαιρνα με τόσα, και αντ΄άυτου βρέθηκα με χειροποίητο όργανο υψηλού caliber. Ηχητικά τι να πω - είνα κανόνι, ειδικά απο όταν της πέρασα τις "σωστές" χορδές. Το sustain ειναι τεράστιο, το resonance είναι απλά χαζό - χτυπας τις χορδές και νομιζεις οτι θα πεταχτεί απο τα πόδια σου από τη δόνηση. Ηχοχρωματικά έχει το throaty warm midrange που θα περίμενε κανείς από μια all mahogany κιθάρα. Αν ήξερα βέβαια και τι κάνω, ίσως να μπορούσα να το κάνω και να ακουστεί όπως αξίζει - προς το παρών όμως πάρτε το παρακάτω βίντεο απο σήμερα το μεσημέρι όπου και δολοφόνησα ενα αγαπημένο slide tune του Fahey (διότι δε σέβομαι τίποτα). Συνήθως γράφω ακουστική με ένα mid/side pair, αλλά αυτή τη φορά είπα να γράψω με ένα στέρεο pair condenser mics, συγκεκριμένα Superlux HI-10 (το καλυτερο μικροφωνο που μπορεις να παρεις με 25 ευρω). Θα επιστρέψω με περαιτέρω ηχητικά τέστ με το που γίνουν λίγο πιο ανθρώπινες οι παικτικές μου ικανότητες. Προς το παρόν όμως έχω να πώ ότι είναι απίστευτα διασκεδαστικό το όλο lap steel σκηνικό, το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
    0 βαθμοί
  15. Οι Weissenborn κιθάρες είναι ένα είδος ακουστικής κιθάρας σχεδιασμένο καθαρά και μόνο για lap steel παίξιμο, παίξιμο δηλαδή με slide σε ανοιχτό κούρδισμα και με την κιθάρα ξαπλωμένη στα πόδια του παίκτη. Παίρνουν το όνομα τους από τον Hermann Weissenborn, ο οποίος πρωτοκατασκεύασε όργανα στο ιδιαίτερο αυτό στυλ την δεκαετία του ’20 στο Los Angeles. Weissenborn Style 4 (1925) Τα ‘20s ήταν μια δεκαετία κατά την οποία η Αμερική περνούσε έναν έρωτα με την κουλτούρα και τη μουσική της Χαβάης. Οι ήχοι της Χαβανέζικης μουσικής ήταν παντού και στοιχεία της είχαν αρχίσει να αφομοιώνονται σε πολλά άλλα είδη της εποχής. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Χαβανέζικης μουσικής (πέραν από το γνωστό ukulele, που ήταν επίσης στα ντουζένια του τότε) είναι το slack key steel guitar παίξιμο – η ιδέα δηλαδή του να παίζεις μια κιθάρα σε ανοιχτό κούρδισμα, με το όργανο ξαπλωμένο στα πόδια και με κάποιου είδους slide στο αριστερό χέρι. Σε πλήρη αντίθεση δηλαδή με τον ορθόδοξο, «Ισπανικό» τρόπο παιξίματός και πολύ πρίν η φιλοσοφία αυτή γίνει μέρος της blues και άλλων ειδών. Joseph Kekuku, o κατά κοινή ομολογία εφευρέτης του steel guitar κάπου στα τέλη των 1890s Η δημοφιλία αυτού του είδους παιξίματός, τόσο στο πλαίσιο της χαβανέζικης μουσικής καθαυτής αλλά και ως μπόλιασμα σε πολλά είδη δημοφιλούς μουσικής της εποχής (που θα κατέληγε να καθιερώνει τα bottle neck στα blues, το pedal steel στην country και το Dobro στην bluegrass), οδηγεί στη δημιουργία κιθαρών καθαρά σχεδιασμένων γύρω από τις ανάγκες του είδους. Υπόψιν ότι βρισκόμαστε και σε μια περίοδο γενικής εξερεύνησης γύρω από την κιθάρα και τον τρόπο κατασκευής της. Η steel string, flat-top ακουστική κιθάρα (και η archtop) βρίσκονται ακόμα σε νηπιακό στάδιο, ενώ τώρα κάνουν και την εμφάνιση τους νέοι τύποι όπως οι resonator της National και της Dobro. Σύντομα θα ακολουθούσε και η «ηλεκτροποίηση» της κιθάρας, με τα ηλεκτρικά lap steel στην «πρώτη γραμμή» της επανάστασης αυτής. Πολλές εταιρείες λοιπόν, όπως η Gibson, η Martin και η National κυκλοφορούν “Hawaiian” βερσιόν των κιθαρών τους, συχνά με βαρύτερο bracing, πλατύ string spacing και τετράγωνα παχιά μανίκια χωρίς τάστα. Παντελώς ακατάλληλα για συμβατικό παίξιμο αλλά ιδιαίτερα βολικά (και οικονομικά) για το Hawaiian style. Μέσα στον χαμό αυτό κυκλοφορούν και οι Weissenborn. O Hermann Weissenborn ξεκίνησε να φτιάχνει αυτές τις εξαιρετικά ιδιοσυγκτρατικές κιθάρες στο εργαστήριο του στο Los Angeles στις αρχές της δεκαετίας του ’20, εμπνευσμένος εν μέρει από κατασκευαστικές λεπτομέρειες των Knutsen harp guitars των αρχών του 1900. Τα όργανα του κυκλοφορήσαν υπό διάφορα labels με κυριότερα το δικό του (Weissenborn) και το Kona Hawaiian Guitar. Υπήρχαν 4 μοντέλα, τα οποία πρακτικά διέφεραν μόνο στο επίπεδο του διάκοσμου. Φωτογραφία – πρόμο του Herman Weissenborn εν είδει label στο εσωτερικό μιας 1925 Style 4 To βασικό τους χαρακτηριστικό ήταν το μανίκι, ή μάλλον η έλλειψη μανικιού, τουλάχιστον ως χωριστό κομμάτι της κιθάρας. Σε αντίθεση με τα square necks των Dobro, National etc (ή μάλλον σε αντίθεση με το μανίκι πρακτικά κάθε άλλης κιθάρας), το square neck των Weissenborn συνήθως δεν είναι ξεχωριστό, διακριτό κομμάτι της κιθάρας. Αντιθέτως αποτελεί συνέχεια του σώματος, το οποίο ανεβαίνει μέχρι και το nut της κιθάρα - το «μανίκι» είναι δηλαδή κούφιο. Mόνο το headstock αποτελεί χωριστό κομμάτι και «τερματίζει» το σώμα μετά το nut. Παρενθετικά, και ας με βοηθήσει κάποιος μουσικολόγος εδώ, αυτό νομίζω θα τις κατέτασσε κατά το Hornbostel-Sachs σε παντελώς διαφορετική κατηγορία από οποιαδήποτε άλλη κιθάρα, τελείως εκτός της οικογένειας του λαούτου (321), και αντιθέτως στην οικογένεια των zithers (31) παρέα με το πιάνο! Σε κάθε περίπτωση, αυτή η ιδιόμορφη κατασκευή εν τέλει δημιουργεί ένα όργανο που πάρα το σχετικά μικρό του μέγεθος έχει αφύσικα μεγάλο ηχείο και μπορεί να δώσει έναν τρομερά ζωντανό, resonant ήχο με εντυπωσιακά μεγάλο sustain και πλούσια overtones. Μια Weissenborn Style 4 του 1923 με το χαρακτηριστικό hollow square neck και rope binding Ας σημειωθεί εδώ ότι ο Weissenborn έφτιαξε και μερικά όργανα με ένα υβριδικό, ημί-solid round μανίκι. Το σώμα ήταν ίδιο με τις square-neck και εκτεινόταν μέχρι το 7ο τάστο (αντί μέχρι το nut) οπού και εκεί ξεκινούσε ένα κοντό, μασίφ, «τυπικό» round μανίκι το οποίο έφερε τάστα, με το σκεπτικό ότι μια αλλαγή nut & saddle θα επέτρεπε τρόπον τινά «ισπανικό» παίξιμο (κανένας και ποτέ δεν παίζει να το έκανε αυτό). Αυτά τα half-way όργανα κυκλοφορήσαν κυρίως υπό το Kona label (μπορείτε να δείτε μια σε παρακάτω βίντεο) και έχουν πρακτικά εξαφανιστεί – το όνομα Weissenborn πλέον είναι συνώνυμο με τις square, hollow neck κιθάρες και σε αυτό το hollow neck στυλ είναι πρακτικά όλα τα μοντέρνας παραγωγής όργανα. Τυπικά τo σώμα έχει ένα χαρακτηριστικό hourglass shape, αν και ενίοτε βλέπεις teardrop Weissenborns καθώς και μερικά άλλα κουφά σχήματα από ανταγωνιστές της εποχής. Οι original Weissenborn ήταν κατά κανόνα φτιαγμένες εξολοκλήρου (εννοώντας καπάκι, πλάτη και πλαϊνά) από koa, ξύλο ενδημικό στην Χαβάη με πανέμορφα νερά και «συμπεριφορά» κάπου αναμεσά σε mahogany και rosewood (αν μου επιτρέπεται ο μπακαλισμός). Πλέον βέβαια βλέπουμε και all-mahogany όργανα, καθώς και τους πιο τυπικούς συνδυασμούς spruce top + mahogany/rosewood/maple πλάτη και πλαϊνά. Πολύ χαρακτηριστικό είναι επίσης και το “rope” binding που φέραν οι ακριβότερες Weissenborn (Styles 3 & 4), φτιαγμένο από εναλλασσόμενα κομματάκια maple/rosewood (ολίγον παλούκι στην κατασκευή I’m told). O αγαπημένος Ted Woodford επισκευάζει εδώ μια Style 1 Weissenborn, εξηγώντας την ιστορία και την φιλοσοφία τους ενώ μας δίνει ένα σπάνιο inside look (κυριολεκτικά) Tonk Bros κατάλογος του 1930 που δείχνει τα 4 μοντέλα της Weissenborn O ήχος των Weissenborn είναι μεν κοντά στον ήχο της ακουστικής κιθάρας που γνωρίζουμε όλοι, άλλα με κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Είναι ένας πολύ βαθύς και resonant ήχος, με πλούσια, shimmering overtones και έντονο sustain, χωρίς να έχει τον υπερβολικά κομπρεσσαρισμένο χαρακτήρα μιας resonator. Αυτό τις έκανε αρκετά πετυχημένες, αν και δεν κατάφεραν ουδέποτε να καθιερωθούν καθολικά στο χώρο του slide guitar μιας και ο ανταγωνισμός ήταν φρενήρης. O ήχος και η ένταση τους δεν τις διαφοροποιούσε αρκετά δραματικά από τις διάφορες ευρέως διαδεδομένες square neck Martin και Gibson ώστε να τις παρατήσουν όλοι για χάρη τους. Οι resonator της National και της Dobro γρηγορά κέρδισαν κόσμο με τον τρομερά πιο δυνατό (και διαφορετικό) ήχο τους. Και με το που φτάνουμε στα ‘40s ο ηλεκτρικός ήχος των lap/pedal steels βάζει ένα τέλος στην ευρύτερη δημοφιλία του ακουστικού lap steel στη μοντέρνα μουσική της εποχής, με το ενδιαφέρον για την original Χαβανέζικη μουσική πλέον να αρχίζει να ξεθυμαίνει. Tour μερικών vintage Weissenborn-style οργάνων και μία σύγκριση με τις National resonator που τις φάγανε νύχτα. Thomas Oliver - 'The Moment' (on a Tony Francis Style 3) Οι Weissenborn λοιπόν, αν και παίξανε σημαντικό ρολό στην εξελικτική ιστορία της κιθάρας και του slide playing, ήταν την δεκαετία του ’50 ξεκάθαρα καθοδόν για το χρονοντούλαπο, μην έχοντας βρει πχ. το niche που είχαν βρει οι resonators στα blues. Κάνεις δεν πάει χαμένος όμως και τσούπ, μαζί με ό,τι άλλο ξεσκονίστηκε στα πλαίσια του folk revival των ‘60ς επιστρέψανε δειλά και οι Weissenborn ως ο εναπομείναν αυθεντικός εκφραστής του non-resonator acoustic lap steel ήχου - σε αντίθεση με τις square neck «τυπικές» ακουστικές της Martin και της Gibson, που παρέμειναν εξαφανισμένες. Ο John Fahey στο υπόγειο του σπιτιού του το ’81 παίζοντας slide blues σε μια Kona. Μια πληθώρα μουσικών, από τον Dave Lindley και τον αγαπημένο μου John Fahey μέχρι τον Ben Harper, τον John Butler και τον David Gilmour χρησιμοποίησαν τις Weissenborn με τον ιδιαίτερο ήχο τους σε διάφορα μουσικά πλαίσια. Στο American Primitive Guitar που τόσο με ενδιαφέρει, πέραν του προπάτορα Fahey σημαντική δουλειά στην Weissenborn μας έχει αφήσει και ο Jack Rose, με το παρακάτω κομμάτι να αποτελεί σεμινάριο για τις εκφραστικές δυνατότητες του οργάνου. Jack Rose – Now that I’m a man full grown II, ηχογραφημένο με μια 1997 Pete Howlett. John Butler Trio - Treat Yo Mama Oι Weissenborn ως brand έπαυσαν να υπάρχουν εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες, με την εταιρεία να κλείνει σύντομα μετά τον θάνατο του Hermann το 1937, και το όνομα πλέον χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε κιθάρα αυτού του τύπου, ασχέτως κατασκευαστή. Υπήρξαν λίγες εταιρείες που αντέγραψαν την φιλοσοφία του Weissenborn την δεκαετία του ’20, όπως οι Hilo της Oscar Schmidt. Μοντέρνας παραγωγής Weissenborns at a budget θα βρείτε από ένα μικρό αριθμό far-eastern κατασκευαστών folk οργάνων όπως Ashbury και Gold Tone, ενώ χειροποίητα όργανα φτιάχνουν πολλοί luthiers εντός και εκτός Αμερικής, όπως ο Tony Francis, o Richard Wilson, o Bill Asher και ο Pete Howlett που ανέφερα παραπάνω. Συντόμως σε άλλο thread θα σας πω και για τη δική μου Weissenborn (τύπου) κιθάρα που απέκτησα πρόσφατα, με φωτο και clips. Όχι πως έχω ιδιαίτερη ιδέα του τι κάνω προς το παρών αλλά λέμε τώρα… Style 1 & Style 4 Weissenborn, 1930. fin.
    0 βαθμοί
  16. Αααα, βλέπω ότι σας άρεσε (και σε εμένα ιδιαίτερα). Το ακόλουθο θα το προτείνω για το επερχόμενο Noiz Jam (όποτε και αν αυτό γίνει, δεν ξέρω κάτι). Οπότε όσοι πιστοί, αρχίστε τις μελέτες ?
    0 βαθμοί
  17. Χτες το βράδυ μιλάγαμε για τον Dr. Lonnie Smith, αλλά μας διέφυγε ότι σαν χτες είχε γεννηθεί το 1942. Παρακάτω μια διασκευή του "Why Can't We Live Together" (Timmy Thomas) που υπάρχει στο τελευταίο του άλμπουμ "Breathe" του 2021. Μαζί του ένας απρόσμενος guest, ο Iggy Pop. Jonathan Kreisberg κιθάρα, Johnathan Blake ντραμς και Richard Bravo percussion.
    0 βαθμοί
  18. Μια χαρά είσαι. Απ'την 10η γενιά και μετά οι i5 εκτοξεύτηκαν. Εγώ παίζω με μια 10600KF και είμαι υπερευχαριστημένος.
    0 βαθμοί
  19. Μπρούκλη.... Ποιον επεξεργαστή έχεις πάνω @fusiongtr?
    0 βαθμοί
  20. εσείς οι "αρμονίστες" πού να πιάσετε βαθειά νοήματα...?
    0 βαθμοί
  21. Please, όχι άλλα τεστ, όχι άλλο κάρβουνο ?
    0 βαθμοί
  22. οι ηχητικές διαφορές υπάρχουν πάντα (φυσικά επίσης και στο επίπεδο τιμής που θα τα βρεις μεταχειρισμένα), αλλά το πόσο σημαντικές είναι για τον καθένα , επίσης διαφέρει... το θέμα είναι ότι πολλές φορές αλλάζουν τον χαρακτήρα τόσο ώστε να μιλάμε για "άλλο" ηχείο (πχ το κλασικό hr824 με την πιο πρόσφατη έκδοση του)... το αρχικό BM5 που έχει ο συνονόματος, στην εποχή του έπαιζε μόνο του (αν και ακριβό) στην κατηγορία του... επαρκώς αναλυτικό χωρίς να σκληραίνει ενοχλητικά και γενικά ισορροπημένο πλην μιας έλλειψης σώματος χαμηλά (που δικαιολογείται φυσικά με μια ματιά στην καμπίνα και στην οικονομία μεγέθους σε σχέση με τη διάμετρο του woofer)... το είχα ζήσει αρκετά από κοντά τότε... ακούγοντας σχετικά πρόσφατα το MKIII (το ΙΙ δεν θυμάμαι να το έχω συναντήσει κάπου) η εντύπωσή μου είναι ότι ενώ παραμένει αναλυτικό έχει γίνει λίγο πιο ξεκούραστο και "χαιφαΐζει" συγκριτικά με το πρώτο, κατεβαίνοντας και λίγο χαμηλότερα... η διαφορά είναι εμφανής αλλά δεν είμαι σίγουρος σε εσένα ποια έκδοση θα ήταν πιο οικεία... οι μόνιτορ αρετές παραμένουν και στις δύο...? tip...πριν αγοράσεις μεταχειρισμένο άκου το και κοίτα το... κοίτα το αν έχει σημάδια στις βίδες που να σε προϊδεάζουν ότι έχει ανοιχτεί (με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό) και άκου και τα δυο ηχεία ένα ένα με ένα μονοφωνικό σήμα σαν αναφορά... πρέπει να υπάρχει ελάχιστη διαφορά ... τέλος αν σε ενδιαφέρει η πιο "κλινική" φλατ απόδοση και η "απόλυτη" (πάντα τηρουμένων των αναλογιών για την κατηγορία μιλάμε) τονική ισοροπία στο φάσμα στο μόνιτορ που θα δουλέψεις, στρέψε το ενδιαφέρον σου στο Yamaha Hs8...
    0 βαθμοί
  23. Λοιπόν... τα τεχνικά τα αφήνω δια τους τεχνικούς. Τι άκουσαν τα αφτιά του γερό μπασίστα (και ως γνωστόν εμείς δεν είμαστε για πολλά- πολλά τεχνικής φύσης. Jazz bass να είναι, Fender να γράφει και όξω απ' την παράγκα). Στην αρχή (ως τα 24 δευτερόλεπτα) μου ακούστηκε πολύ... ψηφιακούρα, hi hat- ταμπούρο. Μετά το σχήμα έστρωσε, σαν να κόπηκαν το πολλά- πολλά ψιλά, σαν να κομπρέσαρε το ζήτημα. Αφτά τα ολίγα και μπράβο μου δηλαδής που με αυτή τη ζέστη δεν έχω μπουκάρει στο ψυγείο να γίνει massacre και να μην αφήσω μπύρα για μπύρα. Αλλά ας όψεται που είμαι αδαμάντινος χαρακτήρας και σε δίαιτα για να πέσει η κοιλούμπα ?
    0 βαθμοί
  24. Αφηστε τα χαλασματα και τα αποκαιδια, πλησιαζει η ωρα, θελουμε να αποκαλυφθει η αληθεια, να μας πει ο npap επιτελους το μυστικο
    0 βαθμοί
  25. Λογικό. Η solo έχει λιγότερες απαιτήσεις σε τροφοδοσία. Πρότασή μου, πάρε μια κάρτα με εξωτερική τροφοδοσία. Δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις την 4i4, αλλά αν είναι στο χρονικό περιθώριο επιστροφής, δώστην πίσω και πάρε μια άλλη κάρτα. Δεν είναι απαραίτητο ότι φταίει η κάρτα. Μπορεί η μητρική να μην μπορεί να ανταποκριθεί σε απότομες μεγάλες απαιτήσεις ρεύματος σε usb θύρες. Μπορεί να είναι η αρχιτεκτονική του southbridge αυτή, δεν ξέρω. EDIT: Πολλές φορές, το μαμά usb καλώδιο είναι ζαβό. Δοκίμασε και με κάποιο άλλο.
    0 βαθμοί
  26. H 2nd gen όμως δεν ήταν type C στον κωλαρέντζο. Κάτι γίνεται εκεί πιστεύω. Εντωμεταξύ από 8i6 και πάνω δίνει εξωτερική τροφοδοσία, οπότε η 4i4 είναι στο όριο. Δοκίμασες μήπως αυτό που λέει εκείνος στο reddit ότι χωρίς ακουστικά πάνω την παλεύει κάπως καλύτερα; (που εγώ δεεεε νομίζω, οκ, να τραβάει και 150 mWatt?)
    0 βαθμοί
  27. Ανεπαρκής τροφοδοσία. Βρήκα κι εδώ κάτι αντίστοιχο Εικασίες δικές μου. - Φταίει το usb καλώδιο. - Φταίει το usb 3 port (ΠΡΕΠΕΙ να είναι usb 3.0!) - Δε φταίει το port, αλλά μπορεί να χρειάζεται κάποιος driver της M/B, ώστε να λειτουργήσουν ως 3.0 και όχι 2.0 συμβατά. - Συνδέεις από type C σε type C, ή από 3 πλακέ σε type C? (Ίσως να άξιζε ένα καλώδιο typeC σε typeC για δοκιμή, αλλά όχι φόρτισης κινητού απλά. π.χ. https://www.e-shop.gr/logilink-cu0129-usb-32-gen2-type-c-cable-c-m-to-usb-c-m-pd-4k-60-hz-1m-black-p-PER.757912?gclid=Cj0KCQjwho-lBhC_ARIsAMpgMocPl8NlZ0WlcRz-DvnFLUJnCqHasa6Xr7ekjTueZBbMglxnD1jZ59QaAlXgEALw_wcB) Τώρα είναι η άχαρη φάση των δοκιμών. Τουλάχιστον ξέρουμε ότι είναι καθαρά ρεύμα.
    0 βαθμοί
  28. Όση ώρα δοκίμασα χτες, δεν μου έκανε παράσιτα, αλλά πρόσεξα πως αν ανεβάσω το gain στο input και κοκκινήζει την ώρα που παίζω (το έκανα επίτηδες για να δω) η κάρτα έσβηνε και ξανάναβε. Επανεκκίνηση δηλαδή. Έχει καποιο είδος αυτοπροστασίας μην καεί πχ και το κάνει ή είναι σφάλμα? Το δοκίμασα πολλές φορές κάθε δυνατό τρόπο. Ανέβασα το buffer μέχρι 512, με πεταλιέρα ή χωρίς πεταλιέρα (μηπως έφταιγε αυτή σκεφτηκα και κάποιο πετάλι έδινε κάργα σήμα) αλλά παντού το ίδιο μόλις έπαιζα λίγο και κοκκίνζε το knob του input , έκανε επανεκκίνηση.
    0 βαθμοί
  29. Γεια σου ρε Γκιλμούρη με τα volume swells σου
    0 βαθμοί
  30. Άλλη μορφάρα ο McDuff. Στο συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια που έβαλες (όπως και στο επόμενο του άλμπουμ) ο McDuff δεν παίζει Hammond. Απ'ότι γράφουν στα credits σ'αυτά τα δύο κομμάτια παίζει τα bongos.? Στο παρακάτω track όμως απ'το ίδιο άλμπουμ παίζει Hammond κανονικά.
    0 βαθμοί
  31. Και ένα τελευταίο απ'το 1966. George Benson - guitar Ronnie Cuber - sax Dr. Lonnie Smith - Hammond Jimmy Lovelace - drums
    0 βαθμοί
  32. Με το χαμόγελο συνεχώς, πολύ άνετος και χωρίς τουπέ. Μου υπόγραψε και κάποια CD, και μόλις είδε το "Live At Club Mozambique" μας είπε και την ιστορία. Το live αυτό (δυναμίτης btw) είχε ξεχαστει στα ράφια της δισκογραφικής από το 1970 και βρέθηκε κατά τύχη το 1994-95, και το κυκλοφόρησαν το '95. Τους είχε πέσει στο κεφάλι νομίζω η μπομπίνα κατά λάθος και έτσι το βρήκαν, κάτι τέτοια μας έλεγε.? Να το βρεις να το ακούσεις, παίζει μέσα κι ο George Benson, παλιόφιλος και συνεργάτης απ'τα '60s. 'Άκου το παρακάτω για να πάρεις μια ιδέα.
    0 βαθμοί
  33. Τώρα βλέπω ότι τον έχω σε τρία άλμπουμς του Dr. (Evolution, All In My Mind κ' Breathe).
    0 βαθμοί
  34. Α, ξέχασα. Κυρ καταρράκτη μου, ο Jonathan Kreisberg ήταν ο βασικός κιθαρίστας του Lonnie Smith. Απόλαυσε ... μια ρυθμική κόλαση (και όχι μόνο).
    0 βαθμοί
  35. Jonathan Kreisberg με το κουαρτέτο του στο "Devika" του Dave Hubbard πριν δύο εβδομάδες. Το νου σας ρεμάλια, έρχεται στο Χαϊδάρι με την ίδια μπάντα μέσα στον Νοέμβριο. Ένας εκπληκτικός κιθαρίστας, αλλά πάνω από όλα ένας ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ μουσικός.
    0 βαθμοί
  36. Ναι αλλά αν παρατηρήσουμε ακόμα καλύτερα, βλέπουμε πως έχουν κ διαφορά στο σκεηλ. Άρα είναι όντως κιθάρες τα τελευταία κ μπάσα τα πρώτα κ απλώς ο τύπος βαριοταν να περάσει 2 έξτρα χορδές κ το κούρδισμα Νέκ θεού αριστερόχειρες γουεητ ριλιφ στρατοκαστερ βλέπω....
    0 βαθμοί
  37. Ρε τους αλήτας!? Όλα έτσι είναι, πουθενά κουτάλια με έξι χορδες.? Μόνο κάτι ξύλινα υπάρχουν άνευ χορδών. (τώρα θα πεταχτεί ο Terry και θα πει "ρε σεις, αυτά είναι εξάχορδα μπάσα"?)
    0 βαθμοί
  38. Έφτιαχνε ο πατέρας μου και φεύγαμε από το σπίτι ? Οπότε ήταν hate issue... Μέχρι που ένα βράδυ (χρόνια αργότερα) μετά από ένα ποτάμι ξύδια, το στομάχι μου ήταν σε μαύρα χάλια και με πήγαν (με το ζόρι) για πατσά- κοιλιά όμως. Και εκεί δημιουργήθηκε ένα άλλος μεγάλος ? Καμιά φορά φτιάχνω και στο σπίτι.
    0 βαθμοί
  39. Θυμάμαι παλιά μου είχε πει μια διαιτολόγος: Τι γλυκά τρως; 3 σοκολάτες στην καθισιά. Δηλαδή; Μια Kinder, μια ION και μια Lacta. Και αφού θα σου μείνει η γεύση της τελευταίας γιατί δεν τρως μόνο την τελευταία; Ενδιαφέρον, δεν το είχα σκεφτεί... ?
    0 βαθμοί
  40. Εγώ από τα παλιά θυμάμαι το τρόικα. Τότε μου άρεσε πολύ. Πού να ξερα... Σολέρο ήταν σορμπέ, αλλά μέσα στο ψυγείο γινόταν μία παγωμένη μάζα, ένα τεράστιο πράσινο παγάκι. Φόλα, δεν έφευγε. Καλλίπο νομίζω λεγόταν το σπρώξε γλυψε της άλτζιντα. Τα έχω φάει όλα. Ειχαμε δύο ψυγεία μια περίοδο, άλτζιντα και νεστλε. (Πολύ βου τα νεστλε τοτε, καμία σχέση με άλτζιντα.) Ήταν και το σαντουιτσάκι το κουτσιολιόνε(;) - κάπως έτσι - που είχε και κάτι γελοιογραφίες στα ιταλικά. Μάτζικ πύραυλος τότε που είχε βγει, χαμός. Ωραίες αναμνήσεις. Ένας κώλος μεχρι τα κειπέρα. Σακχαρώδης και λιπαρή υπερτροφία.? Εγώ είμαι έτοιμος να ζητήσω: ηλικία, βάρος, τελευταίες εξετάσεις αίματος, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να χαλκεύσω τα στοιχεία (όπως με συμφέρει) και να δείξω τη φωτό στη γυναίκα. Να της πω "Να! Κοίτα εδώ, και λες ότι τρώω εγώ πολλά γλυκά!"
    0 βαθμοί
  41. Όλοι παίξανε ωραία, κάποιοι πολύ ωραία και απλά ο Josh Smith πήρε σώβρακα, κάλτσες και φανέλες και θα έπρεπε εκεί να έχει τελειώσει το βίντεο ή απλά να τον έχει τελευταίο.
    0 βαθμοί
  42. Τι λες βρε Νέκκονα ... Τον Λόταρ δεν είδα? Παιχταράς μεγάλος, η κολόνα της Γερμανίας ήτανε. EDIT: Α ρε Βρα, μαζί γράφαμε.
    0 βαθμοί
  43. Παιζει κ κιθαρα ο Λοταρ?
    0 βαθμοί
  44. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...