Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      5340


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/30/23 σε Αναρτήσεις

  1. Στα μαγαζιά υπάρχουν και μικρόφωνα.
    2 βαθμοί
  2. Τα ντεξιον είναι φοβερή λύση αλλά για ένα (μουσικό) δωμάτιο που θα το διαμορφώσεις από την αρχή με αντίστοιχη διακοσμιση. Αν βάλεις ντεξιον σε δωμάτιο που έχει χρησιμοποιείται κ για άλλους λόγους, δεν έχεις διακοσμήσει κατάλληλα κ που βλέπουν/χρησιμοποιούν κ άλλοι, είναι κράη δεμ Χαράλαμπους η φάση. Παρόλα αυτά ξέρω πως δεν ήταν σοβαρή η πρόταση σου!?
    1 βαθμός
  3. Ακόμα καλύτερα κάτι που μοιάζει στο παρακάτω αντικείμενο.
    1 βαθμός
  4. Υπονοούμενο; Νόμιζα ότι ήμουν σαφής.
    1 βαθμός
  5. Θέλω να σου πω ότι από το 2011 ως σήμερα ελάχιστα εχουν αλλάξει στα όργανα της Hammond, το στοίχημα της δημιουργίας ενός digital Hammond που να ακούγεται επιτέλους όπως και ένα vintage Hammond μοντελο, το Β3 συγκεκριμένα, κερδήθηκε πίσω στο 2002 με την κυκλοφορία του New B3. Έκτοτε ο ήχος αυτός πέρασε και στα μικρότερα portable μοντέλα και σε τιμές τόσο χαμηλές που 10 χρόνια πριν ήταν επιστημονική φαντασία. Ο Dim έκανε μια εξαιρετική αγορά απ'όπου κι αν το πιασουμε, και €1,5Κ να το έπαιρνε πάλι μια χαρά θα ήταν.
    1 βαθμός
  6. Καλορίζικο Δημήτρη και καλά παιξίματα! Αναμένω κομμάτι με αρκετή δόση Β3 να το ευχαριστηθούμε. (Περασμένο μέσα από το Soldano κιόλας ?) Άσχετη ερώτηση προς @Waterfall-K mk2 Το username έχει να κάνει με τα "waterfall" πλήκτρα του Hammond;
    1 βαθμός
  7. στο σημείο αυτό (αγαπητό ημερολόγιο) θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον φίλτατο Χαλκιδιώτη @Waterfall-K mk2 που ήταν η εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος Λαρούς Μπριτάνικα επι θεμάτων Hammond, όλο αυτόν τον καιρό. Δυστυχώς η τύχη δεν τα έφερε να συμπεθεριάσουμε, αλλά η συνεισφορά του στο θέμα ήταν η μέγιστη.
    1 βαθμός
  8. Αυτή την ωρα δεν κάθεσαι. Μετα τις 8
    1 βαθμός
  9. Ολα ειναι ομορφα. Το να εχεις μια κιθαρα κ εναν ενισχυτη κ να μαθεις πραγματικα ολη την παλετα ηχων που μπορει να σου προσφερει αυτη δεν ειναι ομορφο? Ποσοι δεν παιζουν με το βολιουμ κ το τοουν παντα default στο 10? Το να εχεις βρει το παιξιμο σου κ κατα συνεπεια τον ηχο σου κ δε πα να παιζεις με 27 διαφορετικα οργανα, να εισαι αναγνωρισιμος δεν ειναι ομορφο? Βλεπω (κ δεν αναφερομαι σ'εσενα) να ψαχνουμε ολοι οποιαδηποτε αλλη λυση (να'ναι καλα το ιντερνετ κ το γκας) αρκει να μη πεσουμε στα βαθυα με τις δυο που ανεφερα πιο πανω (δε βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω). Αγννοώντας πως το 99,9% οσων θεωρουμε μεγαλους, γινανε μεγαλοι λιωνοντας το πρωτο τους καλο οργανο κ εφαρμοζοντας αυτα τα 2.
    1 βαθμός
  10. Το δικό μου "πρόβλημα" είναι ακριβώς το αντίθετο (κι εκεί θέλει πολλή προπόνηση). Έχοντας συνηθίσει σε καθαρό ήχο, δυσκολεύομαι στον "βρώμικο" ακριβώς για τον λόγο που περιέγραψες. Και στα όσο πολύ σωστά έγραψες, να συμπληρώσω κάποιες σκέψεις. - Προφανώς αναφέρεσαι περισσότερο στον rock τρόπο παιξίματος, δεν σκάβουν όλοι στον βρώμικο ήχο. - Μετά τον Holdsworth, έχει δημιουργηθεί ολόκληρη σχολή που παίζει με βρώμικο ήχο, προσπαθώντας να μην ακούγεται καθόλου η πένα (με απίστευτα απαλό δεξί). - Τέτοιο πρόβλημα σαν αυτό που περιγράφεις, δημιουργείται επίσης, όταν κάποιος μελετάει χωρίς ενισχυτή (πχ λόγω έντασης σε ώρες κοινής ησυχίας). Εκεί χτυπάς πολύ δυνατά τις χορδές ασυναίσθητα (για να ακούς), και όταν πας μετά σε ενισχυτή, δεν μπορείς να κουμαντάρεις την δύναμη στο δεξί. - Αυτό που περιγράφεις, είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορώ να παίξω όπως θέλω σε κιθάρες με πολύ σκάσιμο (πχ strat). Όσο απαλά και να παίξω (έχοντας συνηθίσει σε άλλου τύπου κιθάρες) το σκάσιμο είναι τόσο έντονο, που ακούγεται σαν να "σκάβω", ενώ δεν θέλω κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να ελέγξω το δεξί καλά δηλαδή.
    1 βαθμός
  11. Οι διαφορές που ακούω είναι ελάχιστες και τις ακούω μονο στο ταμπούρο. Η αίσθηση μου είναι AADDDAAD.
    1 βαθμός
  12. Εννοείται ότι ,εκτός κι αν μιλάμε για τα handwired reissue, καινούργιο Fender δεν θα αγόραζα ποτέ λόγω ΤΡΕΛΛΗΣ τιμής για φτηνό μεξικάνικο pcb και χαρτονένια καμπίνα. Αν τους βρεις βέβαια σε τιμή κάτω από 700 ευρώ οκ. Μιλάω λοιπόν για "τύπο ενισχυτή" που φυσικά θα σου φτιάξει κάποιος από τους εξαιρετικούς local κατασκευαστές.
    1 βαθμός
  13. Ο ωραίος, καθαρός ηλεκτρικός ήχος θέλει κατ' αρχήν εκπαίδευση του παίχτη. Η συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών κιθαριστών, έχουμε συνηθίσει να παίζουμε με βρώμικους ήχους (από full distorted μέχρι break up) πριν το γυρίσουμε σε φουλ καθαρό. Και όταν λέω "καθαρό" δεν εννοώ να κλείσεις το πετάλι για να παίξεις funk ρυθμική σε κάποιο τραγούδι ούτε να παίξεις αρπίσματα σε μια μπαλάντα όπου πρωταγωνιστής θα είναι η φωνή. Εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο απλά. Αν λοιπόν μιλάμε για καθαρό ήχο όπου η κιθάρα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, τότε θέλει αρκετή προπόνηση για να μας εντυπωθούν οι διαφορετικές ιδιότητες του ήχου (σε σχέση με το βρώμικο πάντα) και να συνηθίσει ο εγκέφαλος και τα δάχτυλα να κάνουν αυτό που πρέπει. Εδώ κυριαρχικό ρόλο παίζει το δεξί χέρι (για τους δεξιόχειρες) το οποίο πρέπει να μάθει να "χαϊδεύει" αντί να "σκάβει". Δεν ξέρω πόσες εκατοντάδες φορές, έχω δει βίντεο στο youtube όπου γίνεται παρουσίαση εξοπλισμού και στο section του καθαρού ήχου, ο παίκτης π.χ. βαράει τις χορδές με τεχνοτροπία και δύναμη strumming σε ακουστική και το αποτέλεσμα είναι άθλιο Από τη στιγμή που κανείς εξοικειωθεί με τη συμπεριφορά της ηλεκτρικής κιθάρας σε απολύτως καθαρό ήχο, ο τύπος του εξοπλισμού είναι θέμα προσωπικού γούστου και φυσικά οι επιλογές είναι άπειρες. Αλλά ωραίος ήχος θα βγαίνει παντού.
    1 βαθμός
  14. Δηλαδή λες ότι δεν θα ακούς καν τον εαυτό σου? Βάλ' τον κοντά σου.
    1 βαθμός
  15. Θα προσπαθησω να σου περιγραψω την κατασταση… ενος ενισχυτη που τα κανει ολα και συμφερει… Μονοι μαγνητες χωρις εκουαλιζερ cut και atttenuator σε θορυβωδη πολιτισμικα γειτονια (θερινο σινεμα, εντεχνα …live αδικα …και φιλικους γειτονες) και φυσικα σεβασμο στις ωρες κοινης ησυχια εχουμε… Απολυτα καθαρα ηχο μαζι με κρουστα (cajon για μποτα, ταμπουρακι, hi hat, πιατινι) ηλεκτρικο πιανακι , μικροφωνατες φωνες, καποιες φορες και δευτερο εγχορδο. Ολα αυτα σε πολυκατοικια …. και με φιλο επαγγελματια ηχοληπτη και μουσικο που υποστηριζει οτι παιζουμε δυνατα γιατι ειμαστε κουφοι?? Καθαρα… με κανονικο ντραμερ σε μαγαζι ….δε νομιζω….ειναι λιγα τα watt…δε γινονται θαυματα.. Τον πουλαω γιατι τον αντικατεστησα με δυο ενισχυτες…. Εναν για να εχει μεγαλυτερο headroom, και εναν για να σπαει νωριτερα….
    1 βαθμός
  16. Στο πα κ πιο πάνω . Πάρε τηλ ή Κουρμπη ή κολορσαουντ κάντε μια κουβέντα κ με 2χιλιαρικα θα έχεις ο,τι ακριβώς θες που θα πατάει κάτω όλα τα μπουτικαδικα που αναφέρεις. Κ θα φτιάχνεται κ πανευκολα. Όχι πως θα χρειαστεί δηλαδή... (Όχι πως δεν υπάρχει στην αγορά κάτι αξιόλογο, αλλά αν είναι να σκέφτεσαι μοντες, να σε τρώει κάτι ή να κοιτάς μπουτίκ μηχανήματα πάρε εκεί, άνοιξε τα εσωψυχα σου, άνοιξε το πορτοφόλι σου κ ετοιμάσου για μηχάνημα εγκεφαλικό) Κ λύσεις όπως ο Ριβέρα είναι φοβερές, αλλά καινούργιες ανεβαίνεις πολύ σε μανεηζ κ μεταχειρισμένες δε βλέπω να κυκλοφορούν πολύ πια. Αν κ απ'ότι έχω καταλάβει δεν κοιτάς μεταχειρισμένα
    1 βαθμός
  17. Ίσως εκεί είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των handwired που υποστηρίζει ο SF, ότι τον πας για σέρβις και ξεμπερδευεις εύκολα και γρήγορα. Και έχουν μεγαλύτερο longevity, οι περισσότεροι δηλαδης
    1 βαθμός
  18. Έχεις πιεί Heineken φίλως? Αν όχι .... μην πιεις. Ούτε στο νοσοκομείο δεν προλαβαίνεις να φτάσεις. Χίλιες φορές καλύτερα είναι τα απόνερα του πλυντηρίου ρούχων. Και έχουν και καλύτερο αφρό ασούμε.
    1 βαθμός
  19. με αφορμή το κάτωθι θέμα που ανέβασε ο φίλος Μάνος και μια και με έχει βαρέσει η ζέστη την ώρα που μιξάρω μουσικές για ανέβασμα τραγωδίας (και αν συνεχίσω χωρίς διάλειμμα θα βγάλω την Αντιγόνη ωσάν Στικούδη ένα πράμα), σκάρωσα ένα τεστάκι από αυτά που αγαπάτε να μισείτε...? έφτιαξα το λοιπόν 2 λούπες από τα original rec samples του τύπου στο βίδεον... μία με αναλογικό περιεχόμενο και μία με ψηφιακό (όπως τα δίνει αυτός).... κατόπιν επεξεργάστηκα στα γρήγορα το ψηφιακό με στόχο να πλησιάσει ηχητικά το αναλογικό... τέλος τις ανακάτεψα από 4 φορές την καθεμιά με τυχαία σειρά στο κάτωθι αρχείο: Npap test - Analog vs digital blind test [ > PLAY > ] or Download ποιες είναι λοιπόν οι αναλογικές και ποιες οι ψηφιακές και με ποια σειρά στο wav; ως συνήθως ο ευρών δεν κερδίζει τίποτα (αλλά ούτε και χάνει) πλην της αγάπης μου και μιας ακόμα ενδιαφέρουσας συζήτησης που ενδεχομένως ανοίξει για νιοστή φορά...?? το "αστείο" είναι ότι πειραματιζόμενος τώρα με το reference ως αντίπαλον δέος πλέον, πετύχαινα καλύτερα ως προς την αισθητική μου αποτελέσματα που ενδεχομένως ανάλογα την παραγωγή θα τα προτιμούσα αντί του πανάκριβου και μαζοχιστικού εργονομικά (έχω ακόμα εφιάλτες από την εφηβεία μου) original... πάντα ως προς αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως "αναλογικό" ήχο μιλάω... --- ΥΓ η επεξεργασία κράτησε βία ένα μισάωρο και αναλώθηκα κυρίως στο να βρεθεί αρχικά ο πιο "κοντινός" στον στόχο tape saturator ως βάση... τελικά χρησιμοποίησα και 2 Harmonic Enhancers και ένα δυναμικό EQ... το σίγουρο είναι ότι αν αφιέρωνα αρκετή ώρα, η προσομοίωση θα έβγαζε καλύτερο αποτέλεσμα που θα σας δυσκόλευε περισσότερο στην διάκριση...
    0 βαθμοί
  20. Νομίζω ότι είναι ένα πολύ μικρό δωματιάκι, και ο dim έχει καλύψει σχεδόν κάθε εκατοστό του με εξοπλισμό. Γι' αυτό πρότεινα να "σηκώσει το πάτωμα" και να βάλει πράγματα στο κενό από κάτω.
    0 βαθμοί
  21. Μήπως έχεις υπόψιν σου αν έχει και κανένα axe-fx 3 το παλικάρι?
    0 βαθμοί
  22. @Waterfall-K mk2 άντε να γίνω συγκεκριμένος
    0 βαθμοί
  23. Εγώ δεν γελάω. Έχω το ίδιο πρόβλημα ίσως πιο έντονα. Δεν έχω καν χώρο. Πες μου τώρα ότι πήρες και γαϊδούρι ...
    0 βαθμοί
  24. Ε δώσε τότε κανένα και στον dim να βάλει μέσα τα συμπράγκαλά του. ?????️????
    0 βαθμοί
  25. Γελατε εγω εχω θεμα.... Το εβαλα στο τραπεζι μου και εφυγαν τα παντα το μονιτορ δεν καθεται πουθενα χωρια που κατι cc121 θα παρουν δρομο ...αλλα γενικα ωρες ωρες λεω τι ηθελα και το πηρα τετοιο γαϊδούρι
    0 βαθμοί
  26. Αν θελει να πεταξει/χαρισει τιποτα μωβ τα εχουμε πει...
    0 βαθμοί
  27. Το θέμα είναι απλό. Πουλάς/χαρίζεις/πετάς ότι πιάνει αδικαιολόγητα χώρο, πχ, κάτι που μοιάζει στο παρακάτω αντικείμενο.
    0 βαθμοί
  28. Μου σπαει τα νευρα που ενω εχω περασει χιλιαδες φορες απο εκει, δε μπορω να θυμηθω την εικονα
    0 βαθμοί
  29. @Waterfall-K mk2 Καταρράκτη, αυτή η θέα δεν παίζεται Το πουλάς το σπίτι;
    0 βαθμοί
  30. Τι είναι αυτό? Να δώσω καλαμάκια για σουβλάκια?
    0 βαθμοί
  31. @fusiongtr και @manosx Και για να μην νομίζεται ότι λέω λαλακίες,......ο νουνός μου. https://www.aftodioikisi.gr/koinonia/pethane-o-proin-voyleytis-toy-pasok-giorgos-davidopoylos/
    0 βαθμοί
  32. Άντε και μια σε πραγματικό χρόνο. Συμβαίνει τωρα ?
    0 βαθμοί
  33. Τσιμπημένο το'χει. Αν στο αφήσει €2,5, πάρ'το...
    0 βαθμοί
  34. Απ' ότι φαίνεται, ίσως κάποιοι άλλοι να έχουν άλλη γνώμη ....
    0 βαθμοί
  35. Χθεσινοβραδινή από τα γραφεία το ισογείου
    0 βαθμοί
  36. Ανεβαινει η θερμοκρασία σταθερα
    0 βαθμοί
  37. την κιθαρουλα μη την κοπανας αΦτι σε δινει για να φας
    0 βαθμοί
  38. Το μέλλον στους κινητήρες είναι το υδρογόνο. Παράγεται πολύ φτηνά (όχι τόσο όσο δείχνει το βίντεο παραπάνω)και έχει πραγματικά μηδενικους ρύπους. Καμια σχέση με τις μπαταρίες δηλαδή. Το μόνο πρόβλημα είναι η αποθήκευση στα αυτοκίνητα αν και η toyota κυκλοφορεί ήδη το Mirai.
    0 βαθμοί
  39. Που το θυμήθηκες ρε φίλε! ήταν το μοντέλο με cutaway, μια χαρά έπαιζε ωραίος γλυκός ήχος την έχω δώσει αρκετό καιρό κυρίως γιατί είχε στενό για τα γούστα μου μπράτσο ήταν στο nut 39-40 mm Γειά σου φούζιε χαθήκαμε φιλαράκι
    0 βαθμοί
  40. Εννοειται…απλα δεν γνωριζω εαν τα ορια του ειναι ικανα για να χρησιμοποιηθει ως monitor.
    0 βαθμοί
  41. Δε τραγουδάει φίλος, κιθάρα παίζει
    0 βαθμοί
  42. Μια φορά μου κρέμασε η κάτω γνάθος απο καθαρά,έχωσα ένα χωνάκι παγωτό στο μάτι και πήγα έτσι να δώ απο που έρχονται και αυτή ήταν απο Rivera.Να σημειώσω οτί δέν ενθουσιάζομαι εύκολα.
    0 βαθμοί
  43. Έχω τον Bassbreaker 30r ο οποίος μου αρέσει πολύ. Δεν έχω ακούσει κάτι καλύτερο σε ενισχυτή κάτω από χιλιάρικο. Πολύ καλός ήχος σε όλα τα settings, καλύπτει πολλά genres και γενικά είναι πολύ versatile. Σε αυτήν την τιμή κάνει πολλά πράγματα και τα κα ει καλά. Και μου αρέσει η φιλοσοφία της Fender εδώ του στιλ κρατάω ενα-δυο παραδοσιακά στοιχεία και προσθέτω άλλα πιο μοντέρνα. Επίσης τα δύο κανάλια που είναι footswitchable είναι φοβερή ευκολία για live, δε χρειάζομαι καν πεταλιέρα για τη μουσική που παίζω στην ουσία, έχω ένα reverb μόνο στο fx loop γιατί του ενισχυτή είναι μέτριο, ή μάλλον εγώ είμαι περίεργος και το reverb είναι το αγαπημένο μου εφέ και έχω απαιτήσεις. Το πρόβλημα είναι οτι το ίντερνετ ωρύεται για την αναξιοπιστία των συγκεκριμένων ενισχυτών και ότι άμα χαλάσει ξέχνα τον. Λένε θα χαλάσει γρήγορα, δε θα βρεις πρόθυμο τεχνικό να στον διορθώσει και θα σου κοστίσει η επιδιόρθωση τον μισό ενισχυτή. Παίζει να μην αξίζει τον κόπο. Άρα την ψάχνω για να είμαι έτοιμος. Και επειδή όλοι την ψάχνουμε, είτε χρειαζόμαστε κάτι είτε όχι ?
    0 βαθμοί
  44. Σε μερικά σημεία μ' άρεσες*. Αλλά γενικά είναι μια μέτρια διασκευή σ' ένα έτσι κι' αλλιώς μέτριο τραγούδι. *Στα περισσότερα όμως κυνηγάς το στίχο και δεν παίρνεις ανάσες.
    0 βαθμοί
  45. Το βιντεο ειναι τοσο "αποθεωτικο" για το συγκεκριμενο μοντελο, που αν δεν μιλαγε οπως μιλαει για ολα τα αλλα μοντελα της PRS τους κ τα looks τους, θα ελεγες πως τον πληρωνει η prs για προμοσιον Για τον ηχο δε θα πω κατι μιας κ δε μας την παρουσιασε κανονικα, αλλα σιγουρα εμφανισιακα ειναι λιγο καλυτερη απο το πως μου φανηκε στις φωτο (ειδικα στο σωμα)
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...