Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/30/23 σε όλα
-
Όχι, αλλά δε γίνεται να μάθεις όργανο σε κλασσικό περιβάλλον και να μην πέσεις στη λούμπα. Ουσιαστικά αυτό είναι που σε κρατάει να μελετάς.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Τα ντεξιον είναι φοβερή λύση αλλά για ένα (μουσικό) δωμάτιο που θα το διαμορφώσεις από την αρχή με αντίστοιχη διακοσμιση. Αν βάλεις ντεξιον σε δωμάτιο που έχει χρησιμοποιείται κ για άλλους λόγους, δεν έχεις διακοσμήσει κατάλληλα κ που βλέπουν/χρησιμοποιούν κ άλλοι, είναι κράη δεμ Χαράλαμπους η φάση. Παρόλα αυτά ξέρω πως δεν ήταν σοβαρή η πρόταση σου!?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Θέλω να σου πω ότι από το 2011 ως σήμερα ελάχιστα εχουν αλλάξει στα όργανα της Hammond, το στοίχημα της δημιουργίας ενός digital Hammond που να ακούγεται επιτέλους όπως και ένα vintage Hammond μοντελο, το Β3 συγκεκριμένα, κερδήθηκε πίσω στο 2002 με την κυκλοφορία του New B3. Έκτοτε ο ήχος αυτός πέρασε και στα μικρότερα portable μοντέλα και σε τιμές τόσο χαμηλές που 10 χρόνια πριν ήταν επιστημονική φαντασία. Ο Dim έκανε μια εξαιρετική αγορά απ'όπου κι αν το πιασουμε, και €1,5Κ να το έπαιρνε πάλι μια χαρά θα ήταν.1 βαθμός
-
Καλορίζικο Δημήτρη και καλά παιξίματα! Αναμένω κομμάτι με αρκετή δόση Β3 να το ευχαριστηθούμε. (Περασμένο μέσα από το Soldano κιόλας ?) Άσχετη ερώτηση προς @Waterfall-K mk2 Το username έχει να κάνει με τα "waterfall" πλήκτρα του Hammond;1 βαθμός
-
στο σημείο αυτό (αγαπητό ημερολόγιο) θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον φίλτατο Χαλκιδιώτη @Waterfall-K mk2 που ήταν η εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος Λαρούς Μπριτάνικα επι θεμάτων Hammond, όλο αυτόν τον καιρό. Δυστυχώς η τύχη δεν τα έφερε να συμπεθεριάσουμε, αλλά η συνεισφορά του στο θέμα ήταν η μέγιστη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κυρ @roberto30 μου Χρόνια σου Πολλά. Υγεία και καλές δημιουργίες.1 βαθμός
-
Ολα ειναι ομορφα. Το να εχεις μια κιθαρα κ εναν ενισχυτη κ να μαθεις πραγματικα ολη την παλετα ηχων που μπορει να σου προσφερει αυτη δεν ειναι ομορφο? Ποσοι δεν παιζουν με το βολιουμ κ το τοουν παντα default στο 10? Το να εχεις βρει το παιξιμο σου κ κατα συνεπεια τον ηχο σου κ δε πα να παιζεις με 27 διαφορετικα οργανα, να εισαι αναγνωρισιμος δεν ειναι ομορφο? Βλεπω (κ δεν αναφερομαι σ'εσενα) να ψαχνουμε ολοι οποιαδηποτε αλλη λυση (να'ναι καλα το ιντερνετ κ το γκας) αρκει να μη πεσουμε στα βαθυα με τις δυο που ανεφερα πιο πανω (δε βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω). Αγννοώντας πως το 99,9% οσων θεωρουμε μεγαλους, γινανε μεγαλοι λιωνοντας το πρωτο τους καλο οργανο κ εφαρμοζοντας αυτα τα 2.1 βαθμός
-
Γιώργο, εγώ δεν γνωρίζω απ'αυτά. Εδώ, ίσως έχει κάποιες, χρήσιμες πληροφορίες.1 βαθμός
-
Το δικό μου "πρόβλημα" είναι ακριβώς το αντίθετο (κι εκεί θέλει πολλή προπόνηση). Έχοντας συνηθίσει σε καθαρό ήχο, δυσκολεύομαι στον "βρώμικο" ακριβώς για τον λόγο που περιέγραψες. Και στα όσο πολύ σωστά έγραψες, να συμπληρώσω κάποιες σκέψεις. - Προφανώς αναφέρεσαι περισσότερο στον rock τρόπο παιξίματος, δεν σκάβουν όλοι στον βρώμικο ήχο. - Μετά τον Holdsworth, έχει δημιουργηθεί ολόκληρη σχολή που παίζει με βρώμικο ήχο, προσπαθώντας να μην ακούγεται καθόλου η πένα (με απίστευτα απαλό δεξί). - Τέτοιο πρόβλημα σαν αυτό που περιγράφεις, δημιουργείται επίσης, όταν κάποιος μελετάει χωρίς ενισχυτή (πχ λόγω έντασης σε ώρες κοινής ησυχίας). Εκεί χτυπάς πολύ δυνατά τις χορδές ασυναίσθητα (για να ακούς), και όταν πας μετά σε ενισχυτή, δεν μπορείς να κουμαντάρεις την δύναμη στο δεξί. - Αυτό που περιγράφεις, είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορώ να παίξω όπως θέλω σε κιθάρες με πολύ σκάσιμο (πχ strat). Όσο απαλά και να παίξω (έχοντας συνηθίσει σε άλλου τύπου κιθάρες) το σκάσιμο είναι τόσο έντονο, που ακούγεται σαν να "σκάβω", ενώ δεν θέλω κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να ελέγξω το δεξί καλά δηλαδή.1 βαθμός
-
Δε νομιζω να εχουμε τετοιους στο νοιζ. Επισης νομιζω πως τον καταλαβαινω τον @gmoukou με το χτενισμα, ως ενα σημειο. Το σημειο αυτο για μενα ειναι... κοντα στη μια μερα. Ναι τα ακουω, κ θα τα ακουω στον αιωνα τον απαντα αυτα τα σημεια, τα ανελυσα για να τα δουλεψω να τα βελτιωσω (ειτε σε αυτο το κομματι, ειτε στο παιξιμο γενικοτερα), αλλα αυτη τη στιγμη εκανα τη καλυτερη δουλεια που μπορω κ οσο κ να μου χτυπανε τα "κακα" σημεια, αλλο τοσο ακουω κ δε μπορω ν'αγνοησω κ τα "καλα"1 βαθμός
-
Οι διαφορές που ακούω είναι ελάχιστες και τις ακούω μονο στο ταμπούρο. Η αίσθηση μου είναι AADDDAAD.1 βαθμός
-
Εννοείται ότι ,εκτός κι αν μιλάμε για τα handwired reissue, καινούργιο Fender δεν θα αγόραζα ποτέ λόγω ΤΡΕΛΛΗΣ τιμής για φτηνό μεξικάνικο pcb και χαρτονένια καμπίνα. Αν τους βρεις βέβαια σε τιμή κάτω από 700 ευρώ οκ. Μιλάω λοιπόν για "τύπο ενισχυτή" που φυσικά θα σου φτιάξει κάποιος από τους εξαιρετικούς local κατασκευαστές.1 βαθμός
-
Ο ωραίος, καθαρός ηλεκτρικός ήχος θέλει κατ' αρχήν εκπαίδευση του παίχτη. Η συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών κιθαριστών, έχουμε συνηθίσει να παίζουμε με βρώμικους ήχους (από full distorted μέχρι break up) πριν το γυρίσουμε σε φουλ καθαρό. Και όταν λέω "καθαρό" δεν εννοώ να κλείσεις το πετάλι για να παίξεις funk ρυθμική σε κάποιο τραγούδι ούτε να παίξεις αρπίσματα σε μια μπαλάντα όπου πρωταγωνιστής θα είναι η φωνή. Εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο απλά. Αν λοιπόν μιλάμε για καθαρό ήχο όπου η κιθάρα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, τότε θέλει αρκετή προπόνηση για να μας εντυπωθούν οι διαφορετικές ιδιότητες του ήχου (σε σχέση με το βρώμικο πάντα) και να συνηθίσει ο εγκέφαλος και τα δάχτυλα να κάνουν αυτό που πρέπει. Εδώ κυριαρχικό ρόλο παίζει το δεξί χέρι (για τους δεξιόχειρες) το οποίο πρέπει να μάθει να "χαϊδεύει" αντί να "σκάβει". Δεν ξέρω πόσες εκατοντάδες φορές, έχω δει βίντεο στο youtube όπου γίνεται παρουσίαση εξοπλισμού και στο section του καθαρού ήχου, ο παίκτης π.χ. βαράει τις χορδές με τεχνοτροπία και δύναμη strumming σε ακουστική και το αποτέλεσμα είναι άθλιο Από τη στιγμή που κανείς εξοικειωθεί με τη συμπεριφορά της ηλεκτρικής κιθάρας σε απολύτως καθαρό ήχο, ο τύπος του εξοπλισμού είναι θέμα προσωπικού γούστου και φυσικά οι επιλογές είναι άπειρες. Αλλά ωραίος ήχος θα βγαίνει παντού.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Θα προσπαθησω να σου περιγραψω την κατασταση… ενος ενισχυτη που τα κανει ολα και συμφερει… Μονοι μαγνητες χωρις εκουαλιζερ cut και atttenuator σε θορυβωδη πολιτισμικα γειτονια (θερινο σινεμα, εντεχνα …live αδικα …και φιλικους γειτονες) και φυσικα σεβασμο στις ωρες κοινης ησυχια εχουμε… Απολυτα καθαρα ηχο μαζι με κρουστα (cajon για μποτα, ταμπουρακι, hi hat, πιατινι) ηλεκτρικο πιανακι , μικροφωνατες φωνες, καποιες φορες και δευτερο εγχορδο. Ολα αυτα σε πολυκατοικια …. και με φιλο επαγγελματια ηχοληπτη και μουσικο που υποστηριζει οτι παιζουμε δυνατα γιατι ειμαστε κουφοι?? Καθαρα… με κανονικο ντραμερ σε μαγαζι ….δε νομιζω….ειναι λιγα τα watt…δε γινονται θαυματα.. Τον πουλαω γιατι τον αντικατεστησα με δυο ενισχυτες…. Εναν για να εχει μεγαλυτερο headroom, και εναν για να σπαει νωριτερα….1 βαθμός
-
Στο πα κ πιο πάνω . Πάρε τηλ ή Κουρμπη ή κολορσαουντ κάντε μια κουβέντα κ με 2χιλιαρικα θα έχεις ο,τι ακριβώς θες που θα πατάει κάτω όλα τα μπουτικαδικα που αναφέρεις. Κ θα φτιάχνεται κ πανευκολα. Όχι πως θα χρειαστεί δηλαδή... (Όχι πως δεν υπάρχει στην αγορά κάτι αξιόλογο, αλλά αν είναι να σκέφτεσαι μοντες, να σε τρώει κάτι ή να κοιτάς μπουτίκ μηχανήματα πάρε εκεί, άνοιξε τα εσωψυχα σου, άνοιξε το πορτοφόλι σου κ ετοιμάσου για μηχάνημα εγκεφαλικό) Κ λύσεις όπως ο Ριβέρα είναι φοβερές, αλλά καινούργιες ανεβαίνεις πολύ σε μανεηζ κ μεταχειρισμένες δε βλέπω να κυκλοφορούν πολύ πια. Αν κ απ'ότι έχω καταλάβει δεν κοιτάς μεταχειρισμένα1 βαθμός
-
Ίσως εκεί είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των handwired που υποστηρίζει ο SF, ότι τον πας για σέρβις και ξεμπερδευεις εύκολα και γρήγορα. Και έχουν μεγαλύτερο longevity, οι περισσότεροι δηλαδης1 βαθμός
-
Έχεις πιεί Heineken φίλως? Αν όχι .... μην πιεις. Ούτε στο νοσοκομείο δεν προλαβαίνεις να φτάσεις. Χίλιες φορές καλύτερα είναι τα απόνερα του πλυντηρίου ρούχων. Και έχουν και καλύτερο αφρό ασούμε.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Βρε συ, έχεις τρεις Τελεκάστερ. Οι δύο πρέπει να φύγουν. Άντε η μια που είναι ενθύμιο, να μπει στην θήκη και να πάει σε κανένα πατάρι. Κρατάς μόνο ένα μπάσο, μια strat, μια τέλε και την 335. Μετά, βάζεις με ούπα μια βάση στον τοίχο (ντέξιον), και βάζεις επάνω τον ενισχυτή. Βάζεις μια ακόμα σειρά ντέξιον και βάζεις επάνω όλη την "σαβούρα". Κρεμάς οθόνη και ηχεία από το ταβάνι, να κρέμονται. Βάζεις παλέτες στο πάτωμα, τα ανεβάζεις όλα επάνω, και από κάτω στο κενό, βάζεις κι άλλη "σαβούρα". Ε, και στο τέλος βγάζεις τον γάιδαρο έξω να βοσκήσει στο δάσος.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@fusiongtr @dimsonic ΝΟΟΥΥΥΥ! ΙΤ ΚΑΝΝΟΤ ΜΠΗ! ΙΤΣ ΑΝΙΜΠΙΣΣΙΜΠΟΛ! ΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ δεν γελάω. Έχω το ίδιο πρόβλημα ίσως πιο έντονα. Δεν έχω καν χώρο. Πες μου τώρα ότι πήρες και γαϊδούρι ...0 βαθμοί
-
Ε δώσε τότε κανένα και στον dim να βάλει μέσα τα συμπράγκαλά του. ?????️????0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εβαλα στο κινητο τα akg τα ακουστικα, γιατι βαριεμαι να κανω πατεντες για να ακουσω απο monitor. Στην αρχη στις δυο πρωτες λουπες πιστευα οτι ακουγα διαφορα. Δηλαδη θεωρητικα διαφωνω με το ΑΑ της απαντησης, θα ελεγα οτι τα δυο πρωτα ειναι DA. Οσο το ακουγα ομως τοσο καταλαβαινα οτι δεν ηταν τοσο η διαφορα των αρχειων, αλλα η διαφορα αναμεσα σε συγκεκριμενα χτυπηματα. Το πρωτο πιατινι ας πουμε μετα το σρχικο crash, η δυο τρια συγκεκριμενα ταμπουρα/ μποτες εχουν σαφως μεγαλυτερη διαφορα απο τις λουπες μεταξυ τους, οποτε θα επρεπε να εστιασω σε συγκεκριμενα χτυπηματα διαφορετικα μπερδευομαι, ε, αν φτανουμε σε τετοιο σημειο, το παιξιμο ( σε ιδιες δυναμικες και χτυπηματα) να μεταβαλει δραματικα περισσοτερο και βαλε τη χροια απο το μεσο, ε ο σκοπος επιτευχθει, τσαμπα κοπος και εξοδα ΙΜΗΟ η φαση μπομπινα. Οποτε δεν ασχοληθηκα περαιτερω. Υ.Γ. επι της διαδικασίας: Για να πανηγυρισει ο gkourmoul, που του το ευχομαι, θα πρεπει να βρει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 7-8 σωστα. Και αυτο διοτι 5 σωστα στατιστικα θα εβρισκε αν απαντουσε στην τυχη. 6 σωστα παλι μπορεις να τα πεις στα ορια του στατιστικου λαθους, οποτε απο 7 σωστα και πανω θα του δωσουμε το βραβειο του χρυσου αυτιου του noiz. ?0 βαθμοί
-
.....δεν μου λες ρε Dim, μήπως σου έδωσε και €1000 για να το πάρεις??..... To sustain pedal είναι της Hammond, και αν ναι, ποιο?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότεροι κλασσικοί μουσικοί, δεν είναι συνθέτες, αλλά εκτελεστές. Οπότε η μοναδική (σχεδόν, γιατί υπάρχει και η ερμηνεία) παράμετρος την οποία εκθέτουν παίζοντας δημόσια, είναι η εκτέλεση κάποιου έργου γραμμένου από άλλους. Είναι λογικό λοιπόν, να εστιάζουν εκεί, και να αξιολογούν/κρίνουν κάτι με βάση αυτό. Έτσι όμως δημιουργείται ολόκληρη νοοτροπία, και είναι σχεδόν πάντα παρούσα σε οποιαδήποτε έκθεση.0 βαθμοί
-
Μπράβο Γιώργο. Δεν είμαι γνώστης του ρεπερτορίου της κλασικής κιθάρας και γενικά δε θα ακούσω συχνά τέτοια έργα.. Μου άρεσε και ευχαριστήθηκα δεόντως το βίντεο. Πέρα από το auto-focus που ανέφερε ο Alex δε με χάλασε κάτι. Εγώ θα ήθελα να συνεχίσεις να ανεβάζεις να σε ακούμε (και γιατί όχι να σε βλέπουμε ει δυνατόν). Και πάλι μπράβο.0 βαθμοί
-
Γενικα αυτο συμβαινει με την εκθεση. Στον κλασσικο χωρο ειναι η πιο μπρουταλ εκδοχη του ? Βασικα ειναι μηχανισμος να βελτιωνομαστε. Ηχογραφεις κατι με σκοπο να το παρουσιασεις. Αν θες να εστιασουν στο συνθετικο, κανε ενα εκατομυριο τεηξ δεν πειραζει. Αν θες στο παιξιμο... ε τελειο δε θα ειναι ποτε. Ακομα κ αν δεν υπαρχει πρασινη, κατι θα υπαρχει στο χρονο ή στην εκφραση που εσυ θα το ακους κ θα λες οχι αλλο καρβουνο, ενω οι αλλοι ειτε δε θα το ακουν καθολου, ειτε κοιτωντας τη μεγαλη εικονα του τι ανεβασες θα το αγνοουν. Απλα ουσιαστικα αυτα καλως απασχολουν τον @gmoukou, αν ηταν ομως κατι τοσο κραυγαλεο που χαλαει τη συνολικη εικονα, δε θα χρειαζοταν να το παρατηρησει μονος του, θα του το λεγαμε ολοι. Ομως εδω δεν ειμαστε σε αυτη την κατασταση. Εδω ολοι λεμε βρε τον παιχτη τι εφτιαξε..... Οποτε ναι σιγουρα υπαρχουν τετοια σημεια, αλλα επειδη περασε χρονος απο το ποτε το ανεβασε, ν'αρχιζει να εστιαζει κ στο πως για να του λεμε ολοι το ιδιο, κατι εκανε καλα. Επειδη ομως ο κλασσικος χωρος ειναι μπρουταλ οπως ειπα κ πριν, καθως επισης πως οι πιο πολλοι απο εμας δεν ειμαστε αυτου του χωρου κ δε ξερουμε το κομματι, αυτη η αντιδραση μας στο βιντεο του, θα αξιολογηθει καλυτερα απο τον ιδιο?0 βαθμοί
-
Το μέλλον στους κινητήρες είναι το υδρογόνο. Παράγεται πολύ φτηνά (όχι τόσο όσο δείχνει το βίντεο παραπάνω)και έχει πραγματικά μηδενικους ρύπους. Καμια σχέση με τις μπαταρίες δηλαδή. Το μόνο πρόβλημα είναι η αποθήκευση στα αυτοκίνητα αν και η toyota κυκλοφορεί ήδη το Mirai.0 βαθμοί
-
Τι, δεν είναι; @vrasidas27 μακάρι να μπορούσα να πω δε γαμιε πάμε παρακάτω, που σε λαιβ κατάσταση αυτο κάνω, αλλά σε ηχογράφηση/βίντεο δε μπορώ με τίποτα.... και για αυτό που ανέβασα έδωσα μεγάλη μάχη... Θενξ Τζορτζ! Πραγματικά από κάποια στιγμή και μετά δε μπορούσα να καταλάβω αν είναι μέτρια, κακή ή πολύ κακή η ηχογράφηση... Όταν δε έπαιζα με reference track(s) και έπεφτε το Α-Β η ήθελα να πετάξω τον υπολογιστή από τον 4ο Γενικά έψαξα για πληροφορίες σχετικά με μίξη κλπ κλασικής αλλά προς έκπληξη μου δε βρήκα κάτι ενδιαφέρον και ουσιαστικό. Θενξ Δημήτρη! Του Νικόλα Ιωάννου είναι, κατασκευή 2007 (τα έχει φάει τα ψωμιά της η καημένη) Ανδρέα, πραγματικά, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με αυτό που έγραψες. Κόλπα και συμπεριφορές που δυστυχώς οι ίδιες οι πλατφόρμες έχουν δημιουργήσει. Ποτέ δε με ενδιέφεραν τα views κλπ, πόσο μάλλον όταν κάνω γκριμάτσες παίζοντας... αλλά αν αυτός είναι ένας τρόπος (η ήπια μορφή του και όχι αυτός που πολύ πετυχημένα περιέγραψες) για να έρθει σε επαφή με τη τέχνη ένας παραπάνω άνθρωπος, so be it.0 βαθμοί
-
Υπέροχη εκτέλεση,αγαπημένη σύνθεση. Τα υπόλοιπα,δεν ενδιαφέρουν. Γιώργο,η κιθάρα,ποιού κατασκευαστή, είναι;0 βαθμοί
-
Εννοειται…απλα δεν γνωριζω εαν τα ορια του ειναι ικανα για να χρησιμοποιηθει ως monitor.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχω τον Bassbreaker 30r ο οποίος μου αρέσει πολύ. Δεν έχω ακούσει κάτι καλύτερο σε ενισχυτή κάτω από χιλιάρικο. Πολύ καλός ήχος σε όλα τα settings, καλύπτει πολλά genres και γενικά είναι πολύ versatile. Σε αυτήν την τιμή κάνει πολλά πράγματα και τα κα ει καλά. Και μου αρέσει η φιλοσοφία της Fender εδώ του στιλ κρατάω ενα-δυο παραδοσιακά στοιχεία και προσθέτω άλλα πιο μοντέρνα. Επίσης τα δύο κανάλια που είναι footswitchable είναι φοβερή ευκολία για live, δε χρειάζομαι καν πεταλιέρα για τη μουσική που παίζω στην ουσία, έχω ένα reverb μόνο στο fx loop γιατί του ενισχυτή είναι μέτριο, ή μάλλον εγώ είμαι περίεργος και το reverb είναι το αγαπημένο μου εφέ και έχω απαιτήσεις. Το πρόβλημα είναι οτι το ίντερνετ ωρύεται για την αναξιοπιστία των συγκεκριμένων ενισχυτών και ότι άμα χαλάσει ξέχνα τον. Λένε θα χαλάσει γρήγορα, δε θα βρεις πρόθυμο τεχνικό να στον διορθώσει και θα σου κοστίσει η επιδιόρθωση τον μισό ενισχυτή. Παίζει να μην αξίζει τον κόπο. Άρα την ψάχνω για να είμαι έτοιμος. Και επειδή όλοι την ψάχνουμε, είτε χρειαζόμαστε κάτι είτε όχι ?0 βαθμοί
-
Ρε τι διαβάζει κανείς στα ίντερνετς σήμερα ... Μετά τι θα μας πεις, ότι η γη είναι τετράγωνη?0 βαθμοί
-
Κ μιας κ εκανα την αρχη της μεταλ βραδυας μου γι'αυτο το καλοκαιρι, λεω δε βανω ν'ακουσω ενα αλμπουν ολοκληρο να θυμηθω καλοκαιρινες μερες ΠΑΣΟΚ0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00