Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/20/23 σε Αναρτήσεις
-
Τα σπας Μπάμπη! Φανταστικά παιξίματα και ωραίος ήχος! Με φωνή το επόμενο...2 βαθμοί
-
Δεν ανεπτυξα περισσοτερο γιατι πριν εγραφα παλι το ιδιο σε αλλο θεμα και βαρεθηκα. Οπως και να εχει, το μονο που κανεις με στερεο πεταλια ή γενικοτερα stereo monitoring ειναι να καλομαθαινεις τα αυτια σου και οταν ερθει η ωρα να παιξεις live (mono, γιατι αλλιως χαιρετισματα) θα σου ερθει καπως. Στο recording παλι αχρηστο ειναι, γιατι σπανια και σε ειδικες περιπτωσεις ηχογραφεις delay και reverb. Αυτα τουλαχιστον απο τις δικες μου εμπειριες. Περασα απο αυτα τα σταδια. . Θα επρεπε να επικεντρωθεις περισσοτερο στο control (expression pedals κλπ) των πεταλιων, στο λαιβ και οχι στη στρεοφωνια. Στο στουντιο ειναι αλλη υποθεση.2 βαθμοί
-
Η επιστημη δε μπορει να αποδειξει οτι ενας νομος ισχυει. Δεν ειναι μαθηματικα οι φυσικες επιστημες να ξεκιναμε με αξιωματα Η παρατηρηση οδηγει τον επιστημονα να δημιουργησει μια θεωρια (με "νομους" μεσα) Μετα την εργαστηριακη μελετη αν τα νουμερα "συμφωνουν" με τους νομους ερχεται η δημοσιευση Μετα πεφτουν απανω ολοι οι επιστημονες που τη διαβασαν να τσεκαρουν τα μαθηματικα της Μετα αρχιζει το δυσκολο. Αφου η θεωρια γινει αποδεκτη κ ειναι "εγκυρη" ο,τι σχετικο στατιστικο δεδομενο υπαρχει, σε οποιαδηποτε ερευνα ανα τον κοσμο πρεπει να την "επικυρωνει". Τι σημαινει αυτο? Ο,τι δεν μπορουμε ποτε κ για κανεναν λογο να αποδειξουμε οτι μια θεωρια ισχυει (εδω ειναι η μεγαλη διαφορα με τα μαθηματικα). Ο,τι μια κ μονο παρατηρηση που να διαφωνει με τη θεωρια φτανει να την βγαλη ακυρη. Η θεωρια λοιπον βαλλεται απο παντου κ ειναι σε ισχυ οσο δεν εχει βρεθει ενα δεδομενο να την ακυρωνει. 50 χρονια? 100? 1000? ολα μπορει. Φυσικα οσο περναει ο καιρος κ την ..."επικυρωνουμε" με περισσοτερα δεδομενα τοσο πιο "εγκυρη" ειναι Αν καποια στιγμη μετα απο πολλες τετοιες επικυρωσεις δουμε ο,τι κατι δεν παει καλα, δε σημαινει οτι την πεταμε παροτι ξερουμε καλα πλεον πως δεν ισχυει. Τρανο παραδειγμα o νομος της παγκοσμιας ελξης του Νευτωνα. Οχι μονο δεν ισχυει αλλα φτασαμε σ'ενα σημειο που απο τις 4 θεμελιωδεις δυναμεις, να ειναι η μονη για την οποια δεν ξερουμε πραγματικα τιποτα (κ ας ηταν η πρωτη που "βρηκαμε"). Στα πολυ μεγαλα μεγεθη κ στα πολυ μικρα τα κανει μανταρα. Ελα ομως που καπου εκει στη μεση κανει καλη δουλεια στο να προβλεπει αποτελεσματα. Οποτε τη διδασκουμε κανονικα (ενταξει η αναλυση "γεννηθηκε" εκει τι να κανουμε κ μονο γι'αυτο θα διδασκεται για "παντα") κ τη χρησιμοποιουμε οπου μπορουμε. Κ ολος ο κοσμος εχει πεσει να βρει τι πραγματικα παιζει με τη βαρυτητα κ οποιος το βρει θα ειναι ο νουμερο 1 σελεμπριτι επιστημονας της ιστοριας ? Συγγνωμη για τη συνεχη χρηση εισαγωγικων , αλλα ειναι για αποφυγη παρεξηγησεων2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Και εγώ like... Η "επιτυχία" σου εδώ (κατ εμέ) είναι ότι "θυμίζει" διάφορα, αλλά συγχρόνως δεν είναι τίποτα από αυτά... ?1 βαθμός
-
Μπράβο μάνο. Στο πρώτο μέρος θα ήθελα ελάχιστα λιγότερο reverb στην κιθάρα. Κάπως να το έκανες με 2 track για να πλατιάζει το reverb αλλά να ακούγεται και το θέμα. Η δεύτερη κιθάρα στο σόλο θέλει λίγο eq στα μεσαία μου φαίνεται. Πολύ ωραίο!!! Μπάβο μπάβο!!!! ?1 βαθμός
-
Αυτό είναι πολύ ενδοσκοπικό και ευαίσθητο ρομάντζο, από εγκέφαλο που αναρωτιέται, που το βάζει κάτω το πράγμα λογικά και μετρημένα και το συλλογιέται. Πολύ σεντιμένταλ, αλλά ωραίο σέντιμεντ ναουμ. Μπράβο του παίκτου! (Και "μαλακίες" να γράφεις για να περάσει η ώρα ρε συ μάνο, τι ωραίο ήχο που βγάζεις πάντα! ??)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Θελω να ελπιζω πως τα συνθια κ τα μπασα δε τα εγραψες με πλαγκινια κιθαρας, γιατι αν τα εγραψες με κιθαρα οπως το αλλο που ακομα να συνελθω πρεπει να σε βαλουμε να γραψεις ενα τιουτοριαλ. Με ο,τι κ να το γραψες ειναι υπεροχο Μανο1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ναι τα θυμάμαι τα παλιά. Μπράβο σκίζει το γκρουπ. Σε αυτό το κομμάτι δώσατε γκρουβ ενθουσιασμό και τεχνική υψηλού επιπέδου στο σύνολο που φοβήθηκα να φανταστώ ότι είναι το γκρουπ με τα πιτσιρίκια από το ωδείο... γι αυτό ρώτησα.... Συγχαρητήρια σε όλους.1 βαθμός
-
Γιώργο πες μας λίγες λεπτομέρειες... τι ακούμε; το γκρουπάκι που παίζεις; Εγώ πάντως όπως και να έχει ενθουσιάστηκα με όλους τους παίχτες και με το σύνολο και με την διασκευή. Αν τραγουδάς εσύ σου πάει πολύ το live singing.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολύ καλό το σόλο σου. Ένα bend σου ξέφυγε λίγο (στο 0.28) και τα υπόλοιπα ειναι πολύ καλά. Ο ήχος εχει προδιαγραφές, αλλά είναι πολύ σκοτεινός και θαμπός. Θέλει καλύτερη ρύθμιση στο eq. Στη θέση σου, επίσης, θα γυρνούσα και στην θεση bridge προς τη μέση του σόλο.1 βαθμός
-
Θα είμαι αυστηρός γιατί ανέβασες πολυ τον πήχη. Αν βελτιώσεις το pitch σου σε κάμποσα σηκωματα κ βιμπρατα, το σόλο σου θα γίνει καλύτερο από τους ντεμονστρεητορς που εκθειαζες πιο πρίν ?? Αν το κάνεις αυτό που λέω, εσύ θα τους γλεντήσεις μετά κ χέστηκες αν κερδίσεις ή όχι Α...κ που είσαι..σρεντ είναι το σόλο σου? Το ο,τι είναι μελωδικό , έχεις ένα μοτίβο που το αναπτύσσεις σε κάποια φάση κ δε χώνεις δίχως αύριο δεν το κάνει μη σρεντ. Το κάνει... εξευγενισμένο, όμορφο κ ενηλικιωμενο σρεντ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Οριστε, εφτιαξα και ενα τεστακι. Είναι δυο παραδείγματα με την tonelab, σε τρια configurations each. Το πρωτο ειναι chorus με τo lfo εκτος φασης. Στην αρχη το ακουμε στερεο, μια χαρα ανοικτη εικονα. Στη συνεχεια ακουμε μονο το left παναρισμενο στο κεντρο. Προσεξε ποσο ξεκαθαρη ειναι η κινηση του modulation, ανεβαινει και κατεβαινει ξεκαθαρα. Στην τριτη φαση ακουμε το sum. Προσεξε οτι η ξεκαθαρη κινηση δεν υπαρχει πια, διοτι απλουστατα ακουμε δυο αντιθετες κινησεις ταυτοχρονα. Καπακι ερχεται το δευτερο παραδειγμα, με τη διαφορα φασης. Πρωτο αποσπασμα στερεο μια χαρα. Δευτερο μονο το left στο κεντρο, μια χαρα και αυτο. Στο τριτο το modulation χαθηκε εντελως! Λογικο, τα δυο σηματα εκτος φασης οταν ενωνονται ακυρωνονται. Ειναι εντελως κουφο οτι ο τελευταιος ηχος ειναι ολοιδιος με τον αμεσως προηγουμενο, με τη διαφορα να την εχει κανει το sum. Προσοχη λοιπον. manosxnoiztest.mp31 βαθμός
-
@Mixolydianb9b13 αν κ συμφωνω σε καποια απο αυτα που γραφεις εδω διαφωνω. Το bing bang ειναι μια βολικη υποθεση. Βολικα μας παει στο singularity. Πολλοι εχουν επενδυσει υπερβολικα σε αυτο. Αν βρεθει ενα μοντελο που να το ακυρωνει το big bang με μαθηματικα κ να προβλεπει το πριν... αντε γεια μετα. Κατα πασα πιθανοτητα θα ερθει απο κλαδο τοσο "χαοτικο" οσο η κβαντομηχανικη (ή κατι παρομοιο). Μετα ολο το τοπιο το επιστημονικο θα ειναι διαφορετικο για παντα. Εκει ειναι η μεγαλη διαφορα με το δογμα. Η επιστημη αναγκαζεται να αναθεωρησει. Ο "επιστημονας" ως ανθρωπος δεν εχουμε ιδεα τι θα κανει1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Οι πραγματικοτητα δεν κανουν μουσικη με κυμματομορφες αλλα με κυμματοσυναρτησεις, γκρουπαρα!1 βαθμός
-
Όταν μια πηγή είναι εκτός φάσης το καταλαβαίνεις όταν την μετατρέψεις σε μονοφωνική. Τότε χάνονται τα μπάσα της ή ο όγκος. Έντονα όμως. Αν δεν έχεις τέτοιο θέμα που να είναι ακουστό, τότε δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα. Εγω χρησιμοποιώ το Iridium σε Sum mode μόνιμα και χωρίς πρόβλημα αλλά δεν χρησιμοποιώ πετάλια modulation. Το modulation σαν εφε βγάζει εκτός φάσης το σήμα. Δηλαδή καθυστερεί το ένα κανάλι κάποια millisecond σε σχέση με το άλλο και μάλλον δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς αναφέρονται. Οπότε επαναλαμβάνω, αν δεν έχεις τέτοιο θέμα που να είναι ακουστό, τότε δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα και άσε τα καλώδια συνδεδεμένα.1 βαθμός
-
Οι περισσότεροι άνθρωποι (κάντε μία απλή δημοσκόπηση γύρω σας) δεν έχουν καμία επίγνωση της θνητότητάς τους. Πάντα αυτοί που είχαν ήταν ελάχιστη μειοψηφία, αλλά ειδικά τα τελευταία 50-80 χρόνια υπάρχει μία ολόκληρη κουλτούρα που πασχίζει να τους κάνει να το ξεχάσουν με εκπληκτική επιτυχία (λούμπεν έκφραση του συγκεκριμένου δόγματος = "ότι φάμε, ότι πιούμε,..." κλπ). Στην περίπτωση των ζώων, δεν ξέρουμε πραγματικά, αν και υπάρχουν σημαντικά παραδείγματα πλασμάτων που πεθαίνουν με ιεροτελεστικό, προγραμματισμένο τρόπο (τα φίδια, οι ελέφαντες κλπ), οπότε κάτι πρέπει να υπάρχει σε αυτές τις περιπτώσεις, τουλάχιστον. Και ναι, υπάρχουν τα βιντεοσκοπημένα στην εποχή μας στιγμιότυπα από θηλαστικά σε σφαγεία (γουρούνια, κυρίως όμως αγελάδες και κατσίκες) όπου δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι το ον έχει πλήρη επίγνωση του ότι πλησιάζει κάποιος αφύσικος θάνατος.1 βαθμός
-
Κατα πασα πιθανοτητα θα εχεις προβληματα. Φυσικα δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις πως ακουγεται, αφου το εχεις το μηχανημα δικιμασε το. Ομως ειναι συνταγη καταστροφης αυτη η προσεγγιση. Το ιδανικο ηταν να επαιζες με δυο ενισχυτες, αν βεβαια το γενικοτερο set up σου το επιτρεπει. Ειναι οτι καλυτερο για στερεο set up, μιλαμε για κ**λα, αλλα εχει τις πρακτικες δυσκολιες του. Οποτε εφοσον δεν μπορεις να το κανεις αυτο θα τραβας ταλαιπωρια. Μια εναλλακτικη απο το να τραβας καλωδια ειναι η εξης: Να μελετησεις τις ρυθμισεις των πεταλιων σου, και οταν παιζεις σε εναν ενισχυτη να τα εχεις να λειτουργουν σε φαση ( dual) mono in mono out. Αν δηλαδη δεν επηρεαζουν τη στερεο εικονα, και το εφε ειναι ιδιο στα δυο καναλια, τοτε η πιθανοτητα να μπορεις να κανεις mix τα δυο καναλια σε ενα χωρις να χαλαει ο ηχος ειναι υπαρκτη. Ακομα και να συνδεσεις απλα μονο το τελευταιο left στον ενισχυτη θα ηταν ενα option ετσι, ενω αν εχεις στερεο εφε πεφτεις στην παγιδα που περιγραφει ευστοχα ο spyrosdelta. Πρεπει να μελετησεις καθε πεταλι ξεχωριστα, για να βρεις το αν γινεται και το πως θα γινει αυτο.1 βαθμός
-
Είχα δει κάποτε ένα ντοκιμαντέρ για τα γουρούνια στα σφαγεία, και πώς αντιλαμβάνονταν ότι θα σφαγιαστούν και μάλιστα προσπαθούσαν να κάνουν ό,τι προλάβουν πριν τη σφαγή, ακόμα και τακτοποίηση ανεκπλήρωτου έρωτα.1 βαθμός
-
Το θέμα Κώστα μου είναι ότι τις περισσότερες φορές, για μας αποτελεί απλά πληροφορία, και όχι γνώση. Οι περισσότεροι άνθρωποι συμπεριφέρονται σαν να πρόκειται να ζήσουν αιώνια.1 βαθμός
-
Οι επιπτώσεις της επαφής ενός πολιτισμού με έναν πιο προηγμένο πολιτισμό, είναι ένα ενδιαφέρον θέμα. Σύγχρονοι Ινδοί φιλόσοφοι, αμφισβητούν εμφατικά το αν έκαναν ή δεν έκαναν καλό οι Βρεττανοί την περίοδο που η Ινδία ήταν αποικία, αλλά περιέργως πως, η Ινδία σήμερα είναι ένα μεγάλο φολκλόρ αποχωρητήριο. Έχουμε κάποιο λόγο (εκτός από το "Χορεύοντας Με Τους Λύκους") να πιστεύουμε ότι θα είχε γίνει κάτι άλλο στην Άγρια Δύση; Δεν είμαι βέβαιος. Μέχρι τότε:1 βαθμός
-
Γιατί δεν κοιτάζεις mxr (απλό ή deluxe), ή και κάποιο από τα delay της jam?1 βαθμός
-
Ανοιξα το συστηματακι για να κανω το κλιπακι στο αλλο θεμα με το summing. Δεν κρατηθηκα λοιπον και επαιξα και αυτο το ελευθερο στην κιθαρα. Μετα εβαλα απο πανω κατι φρασουλες με ηχο felt piano που εκανα κατι πειραματα τελευταια, και ενα bass synth γιατι πρωτα πεθαινει ο ανθρωπος και μετα το χουι. Εριξα και μια lead πενια να πανε τα φαρμακια κατω και ετοιμo, ρομαντζο τριτης κατηγοριας και βγαλε. Μπαμ και κατω ολα, editing ουτε για δειγμα, βαρατε ελευθερα, ειμαστε ρομαντικοι θα το αντεξουμε ? manosx3rdrateromance.mp30 βαθμοί
-
Κομμάτι από τον πρώτο δίσκο των Black Country Communion. (Hughes / Bonamassa / Sherinian / Bonham) Το 'χα άχτι αυτό το solo! Δεν έκατσα να το βγάλω όλο (2.5 λεπτά είναι όλο), αλλά μόνο όσο με ενδιέφερε. Τα γρήγορα lick του δυστυχώς δεν τα έχω όσο καλά θα ήθελα..όσο ζω ελπίζω... Edit: Nέα version με -3db στην lead. Song of Yesterday-mpamps.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οχι με πληκτρα τα εγραψα. Υπαρχουν και τα σαχλοφωνα βεβαια για τους πιστους των χορδων, μην το ξεχναμε αυτο, μαλωνει ο marathon τους αφηρημενους ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ακριβως το ιδιο εφαγα σημερα. Μονο που αντι για μαυροματικα εβαλα μακαρονια. Κ αντι για καροτάκι τριμμένο, κρεμμύδι ψιλοκομμένο, πιπεριές Φλωρίνης κομματάκια, ντομάτα σε κυβάκια, αγγούρι, ακόμα και ωμό κολοκυθάκι τριμμένο, μαζί με σάλτσα μουστάρδα, μέλι και λάδι εβαλα κιμα0 βαθμοί
-
Είναι που δεν ήξευρα τι από τα δύο να βάλω. Ενώ το αρχίζεις καλά, το αρχίζεις όμορφα, το αρχίζεις ωραία (Αλέφας mode on), στο τέλος το κάνεις θρίλερ, τρόμου, να τρώνε τα παιδιά όλο τους το φαγητό, γιατί θα έρθει η σκιά με την τέλε να τους φωτίσει ασούμε. Και έτσι φάε-φάε τα παιδάκια από τον φόβο τους γίνανε παχύσαρκα, και έχουμε από τους υψηλότερους δείκτες παιδικής παχυσαρκίας στην Ευρώπη. Και like και χαχα λοιπόν.0 βαθμοί
-
Η έξοδος ακουστικών είναι stereo αλλά δεν δοκίμασα τον επιλογέα αν λειτουργεί κι εκεί. Είναι πιθανό να γράφουν καλά απο τον προενισχυτή ακουστικών (άλλη μια έξοδος είναι στο κάτω - κάτω) αλλά αυτό έχει να κάνει επίσης με την είσοδο που χρησιμοποιούν. Μην τα παίρνεις όλα σαν άσπρο - μαύρο. Το Iridium έχει άριστες προδιαγραφές εξόδου αλλά σίγουρα το modulation θα έχει πάντα πρόβλημα όταν μετατρέπεται σε μονοφωνικό εξ ορισμού και όχι λόγω του πεταλιού.0 βαθμοί
-
Απολυτο σκοταδι, απειρο, το μεταφυσικο πεδιο αναζητησεων. Καπου, καποτε, καποιος αναβει ενα κερακι. Αυτο το καημενο φεγγει λιγο εκει γυρω. Αυτοι κοντα του που βλεπουν καπως, το ονομαζουν επιστημη κ φιλοσοφια κ αναλυτικη σκεψη. Λιγο πιο μακρια, εκει που αχνοφαινονται σκιες, το ονομαζουνε μεταφυσικη κ αυτο. Το σκοταδι το βαθυ, που απλωνεται μεχρι τα περατα κ αυτο μεταφυσικη λεγεται, απο την αρχη. Αλλα ολο κ λιγοτεροι μιλανε γι αυτο. Οι πιο πολλοι μιλανε για το κερακι που για πρωτη φορα "εδωσε" σχημα κ χρωματα στα αγαπημενα τους προσωπα. Αλλοι μιλανε για τις σκιες αυτες που αχνοφαινονται λιγο πιο περα κ προσπαθουν να τις εξηγησουν. Οι μονοι που μιλανε για το βαθυ σκοταδι ειναι οι φιλοσοφοι, που παροτι στην αρχη ηταν με τους επιστημονες οταν μαζι αναψανε το κερακι, τωρα ενθουσιασμενοι μιλανε ελευθερα για ο,τι θελουνε Καπου εκει στο κεντρο αναβουν κι αλλα κερακια. Ο χωρος που φαινεται ξεκαθαρα ειναι ευρυτερος πια. Αυτο που αχνοφαινοταν πριν κ καναν εικασιες για το τι ειναι, τωρα "ξερουν". Πιο περα που ηταν σκοταδι, τωρα αχνοφαινεται. Ακομα πιο περα, βαθυ σκοταδι παντα. Οι επιστημονες ολο κ φτιαχνουν περισσοτερα κερια. Μετα αναψαν δαυλους. Μετα φτιαξαν λαμπες. Στο μελλον ποιος ξερει τι θα φτιαξουν. Ο,τι κ να κανουν ομως, οσο κ να μεγαλωνει η λαμψη, πιο περα καπου θα αχνοφεγγει, πιο περα δε θα βλεπουν καν. Οι φιλοσοφοι συνεχιζουν να μιλανε για τα παντα. Οι αποστασεις ομως ειναι τοσο μεγαλες, που μεχρι να ερθουν απο εκει που ειναι, εκει που σβηνει το φως, να τα πουνε εδω πισω σ'εμας, εχει σβησει κ η διψα για γνωση κ διαλογο μαζι του. Ωσπου μια στιγμη, για πρωτη φορα απο τοτε που αναψε το πρωτο φως, θορυβος ακουγεται απο το απολυτο σκοταδι. Μετα απο λιγο απο εκει που ακουγεται ο θορυβος, μια μορφη φαινεται να μπαινει στο λυκοφως κ να συνεχιζει να περπαταει σταθερα προς το φως. Ολοι παγωμενοι παρακολουθουν. Η μορφη αποκτα σχημα, σαρκα κ οστα καθως σιγα σιγα λουζεται απο το φως κ πλησιαζει στο κεντρο. Ειναι ενας απο εμας λενε ολοι. Ομως ο αντρας κραταει κατι. Το εχει φορεμενο πανω του. Ολοι τον κοιταν κ οσο η μορφη του τους ηρεμει, τοσο το αντικειμενο τους φοβιζει. Το βγαζει απο πανω του, το σηκωνει στα χερια κ εκτεινωντας τα προς αυτους λεει: "Αδερφια μου. Αυτο ειναι μια τελεκαστερ"0 βαθμοί
-
Πάντως εμένα έχει αρχίσει να μου αρέσει να παρακολουθώ τα μπηφ των επιστημόνων μεταξύ τους. Που βγαίνει η κυρία σαμπιν και κράζει για το μοντέλο σωματιδίων και το cern και τέτοια. Είναι ενδεικτικό της εποχής.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Να, μία φωτογραφία των "Πραγματικότητα" από διαλείματα στο στούντιο, ενώ ηχογραφούν το άλμπουμ "1000 Μαλάκες Δεν Θα Μας Λένε Τι Να Κάνουμε".0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το DM-2 όντως κι εγώ το χρησιμοποιώ live σε "80s slapback" ρυθμίσεις ή σαν εφέ για το self oscillation (που έχει καταπληκτικό). Στο στούντιο αλλάζει η φάση του όμως. Σχεδόν πάντα θα ξεκινήσω από αυτό και μόνο αν δε με βολεύουν τα 300ms θα πάω στα Eventide. Όσο για τα tap tempo, τα παρεστιγμένα κλπ, στο στούντιο πάνω σε γραμμένα drums είναι ζήτημα εξάσκησης να τα παίξεις σωστά. Δε χρειάζεσαι διακοπτάκια... Γενικότερα έχω να πώ ότι έχω ένα ράφι με vintage αναλογικά πετάλια που λατρεύω αλλά μόνο στις ηχογραφήσεις. Έχω αφήσει πίσω μου τον καιρό που παιδευόμουν από πρόβα σε πρόβα και από live σε live να έχω τον ίδιο ήχο. Αν παρόλα αυτά όμως εσύ θέλεις να κάνεις τον Edge με αναλογικό delay σε live καταστάσεις, τότε το tap tempo είναι απαραίτητο. Εκεί υπάρχει και το παλιό Memory Man που είχε βγει με tap tempo και το modern classic Diamond Memory Lane 2. Κανένα βέβαια δεν είναι φθηνό αλλά απ την άλλη αν είσαι δωσμένος, δεν είναι καθόλου κακή επένδυση αυτά τα πετάλια. Ήδη θεωρούνται συλλεκτικά και τα προσέξεις σε καμιά δεκαετία θα βγάλεις και σοβαρά λεφτά. Με την ίδια λογική βέβαια θα σου πρότεινα να πας αφού σου αρέσει σε vintage DM-2 αντί για την επανέκδοση. Εάν είσαι στη φάση που μαζεύεις gear να ξέρεις ότι δεν υπάρχει πιο σημαντικό πράγμα απ το να μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Αυτό που κοστίζει 150€ και θα το πουλήσεις 100€ είναι πολύ πιο ακριβό από αυτό που κοστίζει 400€ και θα πουλήσεις 400€ ή και παραπάνω ? .0 βαθμοί
-
Εγω μικρός σε ένα κουνέλι που είχαμε στο κτήμα, το πήρα για να παίξω και του έλεγα κακομοίρη μου, θα σε φάμε σύντομα και τέτοια για δύο μέρες. Το κούνελι ψόφησε στο κλουβί και ο παππούς μου θύμωσε και δεν μου ξανάδωσε κουνέλι να παίξω γιατί μου είπε, το φοβισες με αυτά που του έλεγες και ψόφησε.0 βαθμοί
-
Απο οτι εχω καταλαβει το flint δεν λειτουργει σα stereo. Δεν πηγαινει δηλαδη τον ηχο δεξια- αριστερα, ειναι mono η επεξεργασια του. Αυτο θελεις, ουτε τον ηχο σου χαλαει στο sum, ουτε χανεις κατι αν συνδεσεις μονο το left. Τη ζημια κανουν στο sum τα εφε που παιζουν με διαφορα φασης τα left και right καναλια ( συνηθως τα stereo modulations το κανουν αυτο ) και οταν βαζεις μονο το left τη ζημια την κανουν τα εφε που μοιραζουν το περιεχομενο ( κλασσικο παραδειγμα το ping pong delay) Το flint εχει στερεο συνδεση απλα για να διατηρει την προηγουμενη stereo επεξεργασια, να μην κανει δηλαδη sum το ιδιο. Αν εχω καταλαβει καλα τη λειτουργια του.0 βαθμοί
-
Αγόρια, πάω να ταΐσω τις γάτες μου και να κλειδώσω την εξώπορτα, γιατί έχω πλήρη επίγνωση της πείνας τους, το ίδιο και αυτά.0 βαθμοί
-
Σε γενικες γραμμες εχω διαπιστωσει οτι αν για καποιο συγκεκριμενο εξοπλισμο εχει δημιουργηθει βαρυ «ονομα» σε βαθος χρονου συνηθως αυτο ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα. Ετσι, για το boss τα λογια ειναι περιττα……….τωρα το ibanez ε, οκ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είμαι αισιόδοξος, χρησιμοποιώ κάθε μέρα chatGPT. - Για να μου βελτιώσει ένα Αγγλικό κείμενο που έγραψα πρόχειρα (improve the language in the following text: "..." βάζει πιο ωραίες λέξεις, βελτιώνει τη σύνταξη) - Για να μου υποδείξει τα κατάλληλα ορίσματα σε πολύπλοκες αλλά trivial εντολές όταν προγραμματίζω. (Έχω ένα αρχείο αυτής της μορφής, θέλω να διαβάζω τον τρίτο αριθμό σε όσες γραμμές ξεκινούν με Χ και να τον βάζω σε μία στήλη) - σαν google πολυτελείας ("πως λέγεται ο Αυστριακός φορέας αδειοδότησης φαρμάκων και ποια είναι η σελίδα του στα Αγγλικά?") Η Α.Ι παίρνει από πάνω μας trivial εργασίες και μας απελευθερώνει χρόνο και ενέργεια για πιο δημιουργικές. Είναι χρήση φυσικής γλώσσας (και η προσβασιμότητα που αυτή επιτρέπει) το στοιχείο που κάνει σήμερα την Α.Ι να είναι game changer. Είναι game changer ίσως μεγαλύτερο από το τρακτέρ ή το internet. Τότε οι άνθρωποι σταμάτησαν να σκάβουν και σταμάτησαν να βγάζουν φωτοτυπίες άρθρα από τις βιβλιοθήκες. Δεν σκλαβώθηκαν στο τρακτέρ ή στο google. Εδώ και πάνω από 20 χρόνια υπάρχουν ΑΙ εφαρμογές που βοηθούν τους γιατρούς στη διάγνωση ή στο σχεδιασμό της θεραπείας. Όσο το ΑΙ δεν μπορεί να δικαστεί, να καταδικαστεί και να πάει και φυλακή, το credit και η ευθύνη παραμένει στον άνθρωπο - γιατρό που χορηγεί τη θεραπεία. Αν ο cosdr γράψει με τη βοήθεια της ΑΙ μια φούγκα ρε σε ελάσσονα και την κυκλοφορήσει και διαπιστώσω ότι με έχει κλέψει, ποιον θα μηνύσω? Το software, τo cloud, τον host ή τον απατεώνα τον cosdr? ?0 βαθμοί
-
Ναι τώρα ίδρωσε τ'αφτι μας ? Είναι για τον average but technically advanced mofo. Κ για δυο-τρεις που ίσως δεν είναι average αλλά μπρος στα δώρα τι είναι ο πόνος. Το πόσο generic είναι το βλέπεις από τα προμο παιξίματα κ το μπακινγκ (χωρίς να σημαίνει πως ο Bea είναι κακός παίχτης)0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00