Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/20/23 σε όλα
-
Τα σπας Μπάμπη! Φανταστικά παιξίματα και ωραίος ήχος! Με φωνή το επόμενο...2 βαθμοί
-
Δεν ανεπτυξα περισσοτερο γιατι πριν εγραφα παλι το ιδιο σε αλλο θεμα και βαρεθηκα. Οπως και να εχει, το μονο που κανεις με στερεο πεταλια ή γενικοτερα stereo monitoring ειναι να καλομαθαινεις τα αυτια σου και οταν ερθει η ωρα να παιξεις live (mono, γιατι αλλιως χαιρετισματα) θα σου ερθει καπως. Στο recording παλι αχρηστο ειναι, γιατι σπανια και σε ειδικες περιπτωσεις ηχογραφεις delay και reverb. Αυτα τουλαχιστον απο τις δικες μου εμπειριες. Περασα απο αυτα τα σταδια. . Θα επρεπε να επικεντρωθεις περισσοτερο στο control (expression pedals κλπ) των πεταλιων, στο λαιβ και οχι στη στρεοφωνια. Στο στουντιο ειναι αλλη υποθεση.2 βαθμοί
-
Η επιστημη δε μπορει να αποδειξει οτι ενας νομος ισχυει. Δεν ειναι μαθηματικα οι φυσικες επιστημες να ξεκιναμε με αξιωματα Η παρατηρηση οδηγει τον επιστημονα να δημιουργησει μια θεωρια (με "νομους" μεσα) Μετα την εργαστηριακη μελετη αν τα νουμερα "συμφωνουν" με τους νομους ερχεται η δημοσιευση Μετα πεφτουν απανω ολοι οι επιστημονες που τη διαβασαν να τσεκαρουν τα μαθηματικα της Μετα αρχιζει το δυσκολο. Αφου η θεωρια γινει αποδεκτη κ ειναι "εγκυρη" ο,τι σχετικο στατιστικο δεδομενο υπαρχει, σε οποιαδηποτε ερευνα ανα τον κοσμο πρεπει να την "επικυρωνει". Τι σημαινει αυτο? Ο,τι δεν μπορουμε ποτε κ για κανεναν λογο να αποδειξουμε οτι μια θεωρια ισχυει (εδω ειναι η μεγαλη διαφορα με τα μαθηματικα). Ο,τι μια κ μονο παρατηρηση που να διαφωνει με τη θεωρια φτανει να την βγαλη ακυρη. Η θεωρια λοιπον βαλλεται απο παντου κ ειναι σε ισχυ οσο δεν εχει βρεθει ενα δεδομενο να την ακυρωνει. 50 χρονια? 100? 1000? ολα μπορει. Φυσικα οσο περναει ο καιρος κ την ..."επικυρωνουμε" με περισσοτερα δεδομενα τοσο πιο "εγκυρη" ειναι Αν καποια στιγμη μετα απο πολλες τετοιες επικυρωσεις δουμε ο,τι κατι δεν παει καλα, δε σημαινει οτι την πεταμε παροτι ξερουμε καλα πλεον πως δεν ισχυει. Τρανο παραδειγμα o νομος της παγκοσμιας ελξης του Νευτωνα. Οχι μονο δεν ισχυει αλλα φτασαμε σ'ενα σημειο που απο τις 4 θεμελιωδεις δυναμεις, να ειναι η μονη για την οποια δεν ξερουμε πραγματικα τιποτα (κ ας ηταν η πρωτη που "βρηκαμε"). Στα πολυ μεγαλα μεγεθη κ στα πολυ μικρα τα κανει μανταρα. Ελα ομως που καπου εκει στη μεση κανει καλη δουλεια στο να προβλεπει αποτελεσματα. Οποτε τη διδασκουμε κανονικα (ενταξει η αναλυση "γεννηθηκε" εκει τι να κανουμε κ μονο γι'αυτο θα διδασκεται για "παντα") κ τη χρησιμοποιουμε οπου μπορουμε. Κ ολος ο κοσμος εχει πεσει να βρει τι πραγματικα παιζει με τη βαρυτητα κ οποιος το βρει θα ειναι ο νουμερο 1 σελεμπριτι επιστημονας της ιστοριας ? Συγγνωμη για τη συνεχη χρηση εισαγωγικων , αλλα ειναι για αποφυγη παρεξηγησεων2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Και εγώ like... Η "επιτυχία" σου εδώ (κατ εμέ) είναι ότι "θυμίζει" διάφορα, αλλά συγχρόνως δεν είναι τίποτα από αυτά... ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Γαζωνει,τι να λεμε. Ακομα και το οτι σε σημεια τα τυμπανα και η κιθαρα ειναι κατι λιιιιγο εκτος,δινει μια λαιβ αισθηση. Δυνατο παιξιμο,μελωδια,τα παντα ολα. Μπραβο Γιωργαρε,εδωκες.1 βαθμός
-
Μπράβο μάνο. Στο πρώτο μέρος θα ήθελα ελάχιστα λιγότερο reverb στην κιθάρα. Κάπως να το έκανες με 2 track για να πλατιάζει το reverb αλλά να ακούγεται και το θέμα. Η δεύτερη κιθάρα στο σόλο θέλει λίγο eq στα μεσαία μου φαίνεται. Πολύ ωραίο!!! Μπάβο μπάβο!!!! ?1 βαθμός
-
Αυτό είναι πολύ ενδοσκοπικό και ευαίσθητο ρομάντζο, από εγκέφαλο που αναρωτιέται, που το βάζει κάτω το πράγμα λογικά και μετρημένα και το συλλογιέται. Πολύ σεντιμένταλ, αλλά ωραίο σέντιμεντ ναουμ. Μπράβο του παίκτου! (Και "μαλακίες" να γράφεις για να περάσει η ώρα ρε συ μάνο, τι ωραίο ήχο που βγάζεις πάντα! ??)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Θελω να ελπιζω πως τα συνθια κ τα μπασα δε τα εγραψες με πλαγκινια κιθαρας, γιατι αν τα εγραψες με κιθαρα οπως το αλλο που ακομα να συνελθω πρεπει να σε βαλουμε να γραψεις ενα τιουτοριαλ. Με ο,τι κ να το γραψες ειναι υπεροχο Μανο1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ναι τα θυμάμαι τα παλιά. Μπράβο σκίζει το γκρουπ. Σε αυτό το κομμάτι δώσατε γκρουβ ενθουσιασμό και τεχνική υψηλού επιπέδου στο σύνολο που φοβήθηκα να φανταστώ ότι είναι το γκρουπ με τα πιτσιρίκια από το ωδείο... γι αυτό ρώτησα.... Συγχαρητήρια σε όλους.1 βαθμός
-
Γιώργο πες μας λίγες λεπτομέρειες... τι ακούμε; το γκρουπάκι που παίζεις; Εγώ πάντως όπως και να έχει ενθουσιάστηκα με όλους τους παίχτες και με το σύνολο και με την διασκευή. Αν τραγουδάς εσύ σου πάει πολύ το live singing.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολύ καλό το σόλο σου. Ένα bend σου ξέφυγε λίγο (στο 0.28) και τα υπόλοιπα ειναι πολύ καλά. Ο ήχος εχει προδιαγραφές, αλλά είναι πολύ σκοτεινός και θαμπός. Θέλει καλύτερη ρύθμιση στο eq. Στη θέση σου, επίσης, θα γυρνούσα και στην θεση bridge προς τη μέση του σόλο.1 βαθμός
-
Θα είμαι αυστηρός γιατί ανέβασες πολυ τον πήχη. Αν βελτιώσεις το pitch σου σε κάμποσα σηκωματα κ βιμπρατα, το σόλο σου θα γίνει καλύτερο από τους ντεμονστρεητορς που εκθειαζες πιο πρίν ?? Αν το κάνεις αυτό που λέω, εσύ θα τους γλεντήσεις μετά κ χέστηκες αν κερδίσεις ή όχι Α...κ που είσαι..σρεντ είναι το σόλο σου? Το ο,τι είναι μελωδικό , έχεις ένα μοτίβο που το αναπτύσσεις σε κάποια φάση κ δε χώνεις δίχως αύριο δεν το κάνει μη σρεντ. Το κάνει... εξευγενισμένο, όμορφο κ ενηλικιωμενο σρεντ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Οριστε, εφτιαξα και ενα τεστακι. Είναι δυο παραδείγματα με την tonelab, σε τρια configurations each. Το πρωτο ειναι chorus με τo lfo εκτος φασης. Στην αρχη το ακουμε στερεο, μια χαρα ανοικτη εικονα. Στη συνεχεια ακουμε μονο το left παναρισμενο στο κεντρο. Προσεξε ποσο ξεκαθαρη ειναι η κινηση του modulation, ανεβαινει και κατεβαινει ξεκαθαρα. Στην τριτη φαση ακουμε το sum. Προσεξε οτι η ξεκαθαρη κινηση δεν υπαρχει πια, διοτι απλουστατα ακουμε δυο αντιθετες κινησεις ταυτοχρονα. Καπακι ερχεται το δευτερο παραδειγμα, με τη διαφορα φασης. Πρωτο αποσπασμα στερεο μια χαρα. Δευτερο μονο το left στο κεντρο, μια χαρα και αυτο. Στο τριτο το modulation χαθηκε εντελως! Λογικο, τα δυο σηματα εκτος φασης οταν ενωνονται ακυρωνονται. Ειναι εντελως κουφο οτι ο τελευταιος ηχος ειναι ολοιδιος με τον αμεσως προηγουμενο, με τη διαφορα να την εχει κανει το sum. Προσοχη λοιπον. manosxnoiztest.mp31 βαθμός
-
@Mixolydianb9b13 αν κ συμφωνω σε καποια απο αυτα που γραφεις εδω διαφωνω. Το bing bang ειναι μια βολικη υποθεση. Βολικα μας παει στο singularity. Πολλοι εχουν επενδυσει υπερβολικα σε αυτο. Αν βρεθει ενα μοντελο που να το ακυρωνει το big bang με μαθηματικα κ να προβλεπει το πριν... αντε γεια μετα. Κατα πασα πιθανοτητα θα ερθει απο κλαδο τοσο "χαοτικο" οσο η κβαντομηχανικη (ή κατι παρομοιο). Μετα ολο το τοπιο το επιστημονικο θα ειναι διαφορετικο για παντα. Εκει ειναι η μεγαλη διαφορα με το δογμα. Η επιστημη αναγκαζεται να αναθεωρησει. Ο "επιστημονας" ως ανθρωπος δεν εχουμε ιδεα τι θα κανει1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Οι πραγματικοτητα δεν κανουν μουσικη με κυμματομορφες αλλα με κυμματοσυναρτησεις, γκρουπαρα!1 βαθμός
-
Όταν μια πηγή είναι εκτός φάσης το καταλαβαίνεις όταν την μετατρέψεις σε μονοφωνική. Τότε χάνονται τα μπάσα της ή ο όγκος. Έντονα όμως. Αν δεν έχεις τέτοιο θέμα που να είναι ακουστό, τότε δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα. Εγω χρησιμοποιώ το Iridium σε Sum mode μόνιμα και χωρίς πρόβλημα αλλά δεν χρησιμοποιώ πετάλια modulation. Το modulation σαν εφε βγάζει εκτός φάσης το σήμα. Δηλαδή καθυστερεί το ένα κανάλι κάποια millisecond σε σχέση με το άλλο και μάλλον δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς αναφέρονται. Οπότε επαναλαμβάνω, αν δεν έχεις τέτοιο θέμα που να είναι ακουστό, τότε δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα και άσε τα καλώδια συνδεδεμένα.1 βαθμός
-
Οι περισσότεροι άνθρωποι (κάντε μία απλή δημοσκόπηση γύρω σας) δεν έχουν καμία επίγνωση της θνητότητάς τους. Πάντα αυτοί που είχαν ήταν ελάχιστη μειοψηφία, αλλά ειδικά τα τελευταία 50-80 χρόνια υπάρχει μία ολόκληρη κουλτούρα που πασχίζει να τους κάνει να το ξεχάσουν με εκπληκτική επιτυχία (λούμπεν έκφραση του συγκεκριμένου δόγματος = "ότι φάμε, ότι πιούμε,..." κλπ). Στην περίπτωση των ζώων, δεν ξέρουμε πραγματικά, αν και υπάρχουν σημαντικά παραδείγματα πλασμάτων που πεθαίνουν με ιεροτελεστικό, προγραμματισμένο τρόπο (τα φίδια, οι ελέφαντες κλπ), οπότε κάτι πρέπει να υπάρχει σε αυτές τις περιπτώσεις, τουλάχιστον. Και ναι, υπάρχουν τα βιντεοσκοπημένα στην εποχή μας στιγμιότυπα από θηλαστικά σε σφαγεία (γουρούνια, κυρίως όμως αγελάδες και κατσίκες) όπου δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι το ον έχει πλήρη επίγνωση του ότι πλησιάζει κάποιος αφύσικος θάνατος.1 βαθμός
-
Κατα πασα πιθανοτητα θα εχεις προβληματα. Φυσικα δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις πως ακουγεται, αφου το εχεις το μηχανημα δικιμασε το. Ομως ειναι συνταγη καταστροφης αυτη η προσεγγιση. Το ιδανικο ηταν να επαιζες με δυο ενισχυτες, αν βεβαια το γενικοτερο set up σου το επιτρεπει. Ειναι οτι καλυτερο για στερεο set up, μιλαμε για κ**λα, αλλα εχει τις πρακτικες δυσκολιες του. Οποτε εφοσον δεν μπορεις να το κανεις αυτο θα τραβας ταλαιπωρια. Μια εναλλακτικη απο το να τραβας καλωδια ειναι η εξης: Να μελετησεις τις ρυθμισεις των πεταλιων σου, και οταν παιζεις σε εναν ενισχυτη να τα εχεις να λειτουργουν σε φαση ( dual) mono in mono out. Αν δηλαδη δεν επηρεαζουν τη στερεο εικονα, και το εφε ειναι ιδιο στα δυο καναλια, τοτε η πιθανοτητα να μπορεις να κανεις mix τα δυο καναλια σε ενα χωρις να χαλαει ο ηχος ειναι υπαρκτη. Ακομα και να συνδεσεις απλα μονο το τελευταιο left στον ενισχυτη θα ηταν ενα option ετσι, ενω αν εχεις στερεο εφε πεφτεις στην παγιδα που περιγραφει ευστοχα ο spyrosdelta. Πρεπει να μελετησεις καθε πεταλι ξεχωριστα, για να βρεις το αν γινεται και το πως θα γινει αυτο.1 βαθμός
-
Είχα δει κάποτε ένα ντοκιμαντέρ για τα γουρούνια στα σφαγεία, και πώς αντιλαμβάνονταν ότι θα σφαγιαστούν και μάλιστα προσπαθούσαν να κάνουν ό,τι προλάβουν πριν τη σφαγή, ακόμα και τακτοποίηση ανεκπλήρωτου έρωτα.1 βαθμός
-
Το θέμα Κώστα μου είναι ότι τις περισσότερες φορές, για μας αποτελεί απλά πληροφορία, και όχι γνώση. Οι περισσότεροι άνθρωποι συμπεριφέρονται σαν να πρόκειται να ζήσουν αιώνια.1 βαθμός
-
Οι επιπτώσεις της επαφής ενός πολιτισμού με έναν πιο προηγμένο πολιτισμό, είναι ένα ενδιαφέρον θέμα. Σύγχρονοι Ινδοί φιλόσοφοι, αμφισβητούν εμφατικά το αν έκαναν ή δεν έκαναν καλό οι Βρεττανοί την περίοδο που η Ινδία ήταν αποικία, αλλά περιέργως πως, η Ινδία σήμερα είναι ένα μεγάλο φολκλόρ αποχωρητήριο. Έχουμε κάποιο λόγο (εκτός από το "Χορεύοντας Με Τους Λύκους") να πιστεύουμε ότι θα είχε γίνει κάτι άλλο στην Άγρια Δύση; Δεν είμαι βέβαιος. Μέχρι τότε:1 βαθμός
-
Γιατί δεν κοιτάζεις mxr (απλό ή deluxe), ή και κάποιο από τα delay της jam?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οχι με πληκτρα τα εγραψα. Υπαρχουν και τα σαχλοφωνα βεβαια για τους πιστους των χορδων, μην το ξεχναμε αυτο, μαλωνει ο marathon τους αφηρημενους ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Βρε αγορίνα, ωραίο είναι, αλλά μπορούμε να το πάμε έναν τονο κάτω γιατί έχει κλείσει λίγο η φωνή μου;0 βαθμοί
-
Αυτός πρέπει να ήτανε μαθητής του Μάλμστην. Προσπαθεί να παίξει σαν κι αυτόν. Χωρίς διστόρσιο όμως είναι δύσκολο.0 βαθμοί
-
Πραγματικότητα: "Δεν γουστάρουμε Ξυδάκη. Ακούμε μόνο εμάς, και πάλι όχι όμως".0 βαθμοί
-
Να, μία φωτογραφία των "Πραγματικότητα" από διαλείματα στο στούντιο, ενώ ηχογραφούν το άλμπουμ "1000 Μαλάκες Δεν Θα Μας Λένε Τι Να Κάνουμε".0 βαθμοί
-
Το ψόφησα Του ασκησα ψυχολογική βία, του προκάλεσα τρόμο και δεν άντεξε. Ψόφησε. Του έλεγα πως θες να σε μαγειρεψουμε, αύριο θα σε φάμε μάλλον.............0 βαθμοί
-
Απο οτι εχω καταλαβει το flint δεν λειτουργει σα stereo. Δεν πηγαινει δηλαδη τον ηχο δεξια- αριστερα, ειναι mono η επεξεργασια του. Αυτο θελεις, ουτε τον ηχο σου χαλαει στο sum, ουτε χανεις κατι αν συνδεσεις μονο το left. Τη ζημια κανουν στο sum τα εφε που παιζουν με διαφορα φασης τα left και right καναλια ( συνηθως τα stereo modulations το κανουν αυτο ) και οταν βαζεις μονο το left τη ζημια την κανουν τα εφε που μοιραζουν το περιεχομενο ( κλασσικο παραδειγμα το ping pong delay) Το flint εχει στερεο συνδεση απλα για να διατηρει την προηγουμενη stereo επεξεργασια, να μην κανει δηλαδη sum το ιδιο. Αν εχω καταλαβει καλα τη λειτουργια του.0 βαθμοί
-
To stereo δεν με ενδιαφερει, γιατι εχω σταματησει εδω και πολλα χρονια να παιζω stereo. Στο στουντιο (ηχογραφηση) ειναι θεμιτο, αλλα εκει ετσι κι αλλιως δεν γραφω με delay. Αυτο μπαινει μετα και μπορει να ειναι καλλιστα ενα tc 2290 που σπερνει.0 βαθμοί
-
Τα MXR έχουν τις πιο αδιάφορες κριτικές από όλα τα delay πετάλια σε αυτή την τιμολογιακή κατηγορία. Βασικά μιλάω για το απλό καθώς με το Deluxe για καποιο λόγο δεν ασχολείται σχεδόν κανένας. Στα περισσότερα sites ή reviews που προτείνουν τα καλύτερα Delay πετάλια κατα τη γνώμη τους, τα MXR συνήθως είναι κάπου στη μέση και κάτω στις προτάσεις. Φυσικά όλα είναι υποκειμενικά και δεν ασπάζομαι σαν "νόμο" ότι μου πλασάρει το κάθε site, απλά συνεχίζω την κουβέντα στη βάση που στήθηκε όλο το θέμα μου. Στο τι "έπιασα" από την ιντερνετική έρευνα. Σε μία ιδανική οικονομική φάση θα έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη το Delay Llama Extreme, ωστόσο δε μπορώ να φτάσω στα 350+ ούτε να ρισκάρω για ένα μεταχειρισμένο από Έλληνα ιδιώτη χωρίς καμία κριτική στα 280. Για το Delay Llama το απλό, εφόσον παίζει σχετικά στην ίδια τιμή με το DM-2W, προτιμώ το δεύτερο. Σε ευχαριστώ! Να μαθαίνουμε και τίποτα!!!0 βαθμοί
-
Είμαι κάτοχος ενός vintage DM2 και έχουν περάσει πολλά, πάρα πολλά delays απ τα χέρια μου. Να ξεκινήσω με ένα disclaimer: Το DM2 παίζει να είναι το αγαπημένο μου πετάλι στον πλανήτη. Είναι το πρώτο πετάλι που ξαναγόρασα όταν, πριν 15 χρόνια, μου έκλεψαν όλον τον εξοπλισμό, οπότε δεν ξέρω αν θα είμαι αντικειμενικός. Αλλά: το DM2 δεν είναι ένα general purpose delay. Είναι το καλύτερο delay αν θέλεις να ακούγεται πραγματικά σαν μέρος του αρχικού σου ήχου, αν θες ένα ζεστό slapback (κάτι που δεν είναι κάτι εύκολο να το πετύχεις με πετάλι που δεν έχει φίλτρο) ή ένα delay που δεν μπερδεύει με αυτό που παίζεις, μιας που με το high cut που έχει όταν το βάζεις πιο κοντά στο max time (300ms) γίνεται κάτι σαν reverb. Σε σχέση με πολλά νεότερα αναλογικά delays, ο συνδυασμός του κυκλώματος της Boss με τα Ιαπωνικά Panasonic τσιπάκια, θεωρείται ως ένας από τους καθαρότερους από πλευράς artefacts και πσηφιακίλας που λένε κι οι νοϊζαίοι ?. Υπάρχει κι ακόμη πιο high end κλώνος του DM2 που θεωρείται ίσως το απόλυτο, το παλιό αναλογικό Way Huge Aqua Puss (όχι η επανέκδοση). Όμως και στα υπόλοιπα αναλογικά delays, τα οικονομικότερα με τους Κινέζικους Panasonic κλώνους, τα artefacts θα τα ακούσεις περισσότερο στο max delay time και όταν παίζεις ψηλά στην ταστιέρα. Πολύ ψηλά. Στην πράξη λοιπόν έχω να πω ότι ποτέ δε με έχουν ενοχλήσει, μάλλον δεν είναι και κάτι που έχω παρατηρήσει για να είμαι ειλικρινής. Υπάρχουν θεσπέσια delays με Κινέζικους Panasonic κλώνους, με πρώτο να μου έρχεται στο μυαλό το Delay Llama του ¨δικού μας" Jam. Το Echo Shifter δεν το έχω ακούσει αλλά με τόσα αρνητικά δε θα ασχολούμουν όταν υπάρχουν πλέον άπειρες επιλογές. Τέλος, επειδή επιμένεις για "φουλ αναλογικό": Ο μόνος λόγος για να πάει κάποιος σήμερα σε αναλογικό delay, είναι γιατί θέλει ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα και το mojo. Τα μόνα αναλογικά πετάλια που όντως με τη δισκογραφία που έχουν πίσω το δικαιολογούν αυτό, είναι τα παλιά EH Memory Man και Boss DM2 (τελείως διαφορετικός μεταξύ τους ήχος). Άντε αν θες κάτι πολύ "whacky" και σηκώνει η τσέπη να πας απ τα καινούργια και σε κάποιο Chase Bliss. Σε άλλη περίπτωση υπάρχουν τόσα καταπληκτικά ψηφιακά πετάλια τα οποία ξεκινάν από Ελβετικούς σουγιάδες όπως το επίσης Ελληνικό Crazy Tube Circuits Time. Είναι βασισμένο στο Deep Blue Delay της ιδιοφυΐας που λέγεται Bjorn Juhl αλλά προσθέτει ένα πολύ έξυπνο filtering που μπορεί να τοποθετήσει τα delays όσο μπροστά ή πίσω μπορεί να χρειάζεται και να δώσει αναλογικό ή tape χαρακτήρα. Υπάρχουν επίσης mojo machines όπως το καινούργιο Space Echo που έχει βγάλει η Boss που κι εγώ το λιγουρεύομαι. Όπως είπα το DM2 είναι η αδυναμία μου. Αλλά για να είμαι ξεκάθαρος, έχω και δύο Eventide H9 στην πεταλιέρα να του "κάνουνε παρέα"....? Υ.Γ Αν μου έλεγαν να διαλέξω οπωσδήποτε αναλογικό delay μετά το DM2, θα κοίταγα μόνο το Diamond Memory Lane 2. To παλιό, το μεγάλο, το τετράγωνο με τα original Panasonics. Είναι πολλά, πάρα πολλά τα λεφτά βέβαια...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όταν μου δίνουν στίχο ένα πρόβλημα δεν έχω συνήθως ... το πως θα λέγεται το μουσικό project.... Τώρα , ο τίτλος του στιχουργού καθόρισε κι άλλα πράγματα . Όμως...τι μπαλάντα να έφτιαχνα ; Μια βαρετή και "κλαίουσα" ή, κάτι άλλο ; Ανάλογα τη φύση της "απουσίας" σκέφθηκα...και διαβάζοντας το στίχο αποφάσισα να κάνω μια μπαλάντα "κυκλοθυμική¨ ας πούμε...? Καλή συνέχεια ... Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ (του Γιώργου Γκανέλη) Εισαγωγή μέχρι 00:29 1η Στροφή από 00:30 Θα’ ρθουνε μέρες βιαστικές από τον πυρετό θα καις στο σπίτι μόνη έξω αέρας θα φυσά θα ονειρεύεσαι νησιά και θα νυχτώνει. 2η Στροφή από 01:16 Θα’ ρθουνε βράδια φονικά o χρόνος πάντα θα νικά τα όνειρά σου και η σιωπή στη διαπασών ένα κυνήγι μαγισσών θα ‘ναι η χαρά σου. 3η στροφή από 02:01 Θα ‘ρθουνε , άλλες εποχές κίτρινες όξινες βροχές γεμάτες λύπη κι εσύ αλλού, σε ξένη γη μια αξημέρωτη αυγή το φως θα λείπει. Επαναλήψεις ... από 03:170 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι τώρα ίδρωσε τ'αφτι μας ? Είναι για τον average but technically advanced mofo. Κ για δυο-τρεις που ίσως δεν είναι average αλλά μπρος στα δώρα τι είναι ο πόνος. Το πόσο generic είναι το βλέπεις από τα προμο παιξίματα κ το μπακινγκ (χωρίς να σημαίνει πως ο Bea είναι κακός παίχτης)0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00