Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4446


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13635


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/16/23 σε Αναρτήσεις

  1. Ήχος και παίξιμο τοπ, αλλά θα ήθελα λίγο καλύτερα μιξαρισμένη την κιθάρα. Είναι πολύ δυνατά τώρα νομίζω. Έχεις ανέβει πάρα πολύ @mpamps, χίλια μπράβο!
    3 βαθμοί
  2. Στην νομική επιστήμη , όπως έχω ξανα πει, δεν υφίσταται η ερώτηση "τί ισχύει" ή ¨τι λέει" ο νόμος. Ισχύει το "πες μου τι θες να κάνεις, να σου δώσω νομικά επιχειρήματα". Εν τάχει: Κατά τη δική μου γνώμη, υποκείμενο δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας μπορεί να είναι μόνο ο άνθρωπος. Συνεπώς το έργο που παράγεται με τεχνητή νοημοσύνη, δεν προστατεύεται από τον νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Η Τ.Ν είναι το μέσον , θα ήταν δηλαδή σαν να προστατευόταν το λαπτοπ ή ο κειμενογράφος , που γράφει κάποιος ένα μυθιστόρημα π.χ. Άλλωστε η Τεχνητή Νοημοσύνη , στην παρούσα φάση είναι μια "βάση δεδομένων" , και ως γνωστό " Η προστασία αυτή δεν εκτείνεται στο περιεχόμενο των βάσεων δεδομένων και δεν θίγει κανένα από τα δικαιώματα που υφίστανται στο περιεχόμενο αυτό. Ως βάση δεδομένων νοείται η συλλογή έργων , δεδομένων ή άλλων ανεξάρτητων στοιχείων , διευθετημένων κατά συστηματικό ή μεθοδικό τρόπο και ατομικώς προσιτών με ηλεκτρονικά μέσα ή με άλλο τρόπο"." ( 1 άρθρ.7 Ν.2819/2000,ΦΕΚ Α 84/15.3.2000.) που πρόσθεσε παράγραφο 2α στο άρθρο 2 του Ν. 2121/1993. Από εκεί και πέρα, δεν αποκλείω , αν επεκταθεί και εξελιχθεί η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και προκύψουν έργα "πρωτότυπα" με καλλιτεχνική άξια, να μπορεί να τύχουν προστασίας από πλευρά πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε τί ποσοστό στην πλατφόρμα και σε τί στον χρήστη, φαντάζομαι θα εκτιμάται κατά περίπτωση , ανάλογα με τη συνεισφορά του καθενός. Ως γνωστό άλλωστε η τεχνολογία, προηγείται της ρυθμιστικής νομοθεσίας, αλλά αυτό σίγουρα είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει τον νομοθέτη μελλοντικά.
    2 βαθμοί
  3. Φιλε αστο, δεν υπαρχει καμια αλλη φυλη κανιβαλων σαν τους μουσικους της κλασσικης. Τον πιο τελειωμενο πανκη να παρεις με τη μοικανα και τα piercing, ειναι προσχαρο προσκοπακι μπροστα τους, μιλαμε για αγνο και ανοθευτο ΜΙΣΟΣ.
    1 βαθμός
  4. Κατσε, εβαλα και εγω Manos: Which is the best electric guitar? AI: There is no doubt that the best electric guitar is the Fender Telecaster. It is well known that Leo got it right the first time. Telecaster has a magnificent sound that is ideal for every musical style, and it maintains a well defined musical character that is instantly recognizable. Every guitarist that respects himself should play only with a telecaster, for it is the only serious choice for a satisfying result. Furthermore, if you put 10- 38 gauge strings on it, you will have the all- important Superfunk approve seal, and you'll get extra reputation points in noiz.
    1 βαθμός
  5. Συζητάμε λεπτομέρειες σε κάτι που αναπτύσσεται εκθετικά Έχουμε χαθεί Μας επαναφέρω Me What is the perfect strings gauge set for a telecaster AI The perfect strings gauge set for a Telecaster can vary depending on personal preference and playing style. However, a common gauge set for a Telecaster is .010-.046. This gauge set offers a good balance between playability and tone. If you prefer a lighter touch, you may consider a lighter gauge set, such as .009-.042. If you prefer a heavier touch or play in lower tunings, you may consider a heavier gauge set, such as .011-.049. Ultimately, it’s important to experiment with different gauges to find what works best for you and your Telecaster. ………. Θα τους πω να προσλάβουν τον @Superfunk γιατί λένε βλακείες
    1 βαθμός
  6. Βρε εσύ καλά έκανες και ρώτησες. Προσπάθησα να γράψω, ότι ενώ η διαδικασία της εισόδου έχει κοινά στοιχεία με την ανθρώπινη δημιουργία (κι εκεί υπάρχει ασυνείδητη είσοδος δεδομένων), η όλη επεξεργασία από την μηχανή, αφαιρεί πλήρως την ανθρώπινη συμμετοχή στην δημιουργία. Η ανθρώπινη συμμετοχή περιορίζεται στην επιθυμία για συγκεκριμένο αποτέλεσμα, και στο τάισμα της μηχανής με δεδομένα.
    1 βαθμός
  7. Μπάμπη, εξαιρετικός και μεγάλη διαφορά στο παίξιμο σε σχέση με πριν 2-3 χρόνια, όταν ανεβάζετε αντίστοιχα solo covers. Βέβαια, προτιμώ να σε ακούω στα δικά σου σόλο, όπου παίζεις 100% ελεύθερα. Στα cover, προσπαθώντας να ακολουθήσεις το ορίτζιναλ, μοιάζει σαν να κρατιέσαι λίγο πίσω για να μη "χάσεις" κάποια νότα.
    1 βαθμός
  8. Τι ωραια παιξιματα ηταν αυτα ρε Μπαμπη! Μπραβο ρε φιλε! Αφηνω στην ακρη τα της μιξης γιατι οντως επαιζες πανω απο το τρακ σε ενταση, αλλα δεν ειναι το ζητουμενο Επισης δε θυμαμαι το αυθεντικο κομματι Αυτο που ακουσα ομως μου αρεσε πολυ κ απο ηχο κ απο παιξιμο Τα γρηγορα που λες, εσυ το ξερεις καθως χωρις να θυμαμαι το αυθεντικο δεν ακουσα κατι να χολαινει. Τα run παραειναι Γκαριμουριστικα παροτι το τρακ δε παραπεμπει προς τα εκει, πραγμα που ειναι κ του γουστου μου κ αναμενομενο απο Μποναμασα. Μπραβο ρε συ, σουπερ!
    1 βαθμός
  9. Μπάμπη όλη μέρα κιθάρα παίζεις και το χεις πάει τρένο? Φοβερός! Πολύ καθαρό παίξιμο, και στα γρήγορα και στα αργά. Το χεις πάει και τέρμα στην ένταση οπότε αν έκανες μ@1κί@ θα ακουγόταν φουλ!
    1 βαθμός
  10. Κάτι παρόμοιο έχω ακούσει από φίλο πριν πολλά χρόνια, για ένα live (σε βίντεο) των Deep Purple και ιδιαίτερα για τον Jon lord. Ο φίλος μου είχε εντυπωσιαστεί με το παίξιμο του Lord, και μου είχε πει το απίστευτο "τεράστιος πληκτράς ο τύπος, και ιδιαίτερα αν σκεφτείς τι ηχάρα έβγαζε από κείνο το παμπάλαιο αρμόνιο". Το "παμπάλαιο αρμόνιο" που στο μυαλό του φίλου μου μεταφραζόταν σε κάποιο παλιό και ξεπερασμένο "αρμόνιο, ήταν ενα "πειραγμένο" Hammond C3 συνδεδεμένο σε δύο εξίσου "πειραγμένα" Leslie και έναν Marshall ενισχυτή.? Δεν του εξήγησα τίποτα βέβαια γιατί θα ήταν χάσιμο χρόνου.
    1 βαθμός
  11. Και οι δύο CX3 versions Hammond clones ήταν βρε Kreyos, το ότι του αφαίρεσαν (κακώς) το foldback δεν το βγάζει από την Hammond clone/tonewheel clone κατηγορία. Ο ήχος, τα 9 drawbars, o chorus/vibrato επιλογέας, τα percussion, το Leslie SIM, τα waterfall πλήκτρα κλπ φωνάζουν από χιλιόμετρα "tonewheel clone", Hammond clone δηλαδή. Και γι αυτό εξάλλου το σύγκριναν πάντα με το Hammond, όχι με το Vox, το Farfisa ή οποιοδήποτε άλλο organ. Το Farfisa που έπαιξες ίσως το άκουσες στον δικό του ενσωματωμένο παλιό ενισχυτή, ή συνδεδεμένο σε κάποιον τρίτο ενισχυτή ή περασμένο κι εγώ δεν ξέρω από που. Δεν γίνονται έτσι οι συγκρίσεις. Αν θέλουμε να κάνουμε μια σωστη σύγκριση μεταξύ δύο Farflisa μοντέλων, του original και του soft, θα πρέπει αρχικά το soft μοντέλο να είναι φτιαγμένο πάνω στο original μοντελο, και μετα να συνδεθούν και τα δύο στην ίδια πηγή ήχου, τον ίδιο ενισχυτή πχ. Έτσι συγκρίνονται και τα Hammond μοντέλα, παίρνουμε ένα σύγχρονο κλώνο του B3 πχ και ένα vintage B3, τα περναμε και τα δύο από το ίδιο Leslie και αρχίζουμε τη σύγκριση. Δεν παίρνουμε απ'τη μία τον σύγχρονο κλώνο με το internal Leslie SIM του και απ'την άλλη ένα "πειραγμένο" vintage Β3 του Jon Lord με 4 Leslie και ένα Marshall amp.? Προσωπικά έχω τύχει να ακούσω vintage Hammond για το οποίο έπαιρνα όρκο ότι άκουγα ένα κάκιστο digital clone. Ναι, υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις.
    1 βαθμός
  12. https://guitar.com/news/gear-news/is-this-the-most-excessive-guitar-ever-made-ibanez-and-steve-vai-unveil-the-triple-necked-vacuum-tube-equipped-hydra/
    1 βαθμός
  13. Κατσε ρε Dim, γιατι σε φωτογραφιζει; Εσυ το εκανες το internet πασαρελα; Ηταν φυσικο, οσο το internet γινοταν απο nerdy ενασχοληση η mainstream ενασχοληση της κυρα Κομπρεσας και του Παναη του Μπεκουρα, να καταληξουμε σε μηνυματα 280 χαρακτηρων και post φωτογραφιων απο τη μελιτζανοσαλατα που εφτιαξε με τα χερακια της η κουνιαδα του μπατζανακη της συμπεθερας της συνυφαδας του τριτοξαδελφου του γειτονα της αδελφης ενος τελειως αγνωστου μας.
    1 βαθμός
  14. Κομμάτι από τον πρώτο δίσκο των Black Country Communion. (Hughes / Bonamassa / Sherinian / Bonham) Το 'χα άχτι αυτό το solo! Δεν έκατσα να το βγάλω όλο (2.5 λεπτά είναι όλο), αλλά μόνο όσο με ενδιέφερε. Τα γρήγορα lick του δυστυχώς δεν τα έχω όσο καλά θα ήθελα..όσο ζω ελπίζω... Edit: Nέα version με -3db στην lead. Song of Yesterday-mpamps.mp3
    0 βαθμοί
  15. Εγω δεν θα πσρω το KOBOL Θα πσρω το ΚΟΒΟLOI? Eγω δεν θα πσρω το KOBOL Θα πάρω το PASCAL?? μμμμ... κρύα. Ντα-λε α του κουέρπο αλεγκρία Χαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  16. Εδω ενα γ@μημενο overdrive, που ειναι ενα κυκλωματακι ξεφτιλα, και τσακωνονται μεχρι θανατου για αν το ταδε πεταλακι ειναι καλυτερο απο το αλλο, ποσο μαλλον να πουμε για ψηφιακη εξομοιωση του πεταλιου. Και θα βρεθει ακρη σε τοσο περιπλοκοτερο πραγμα; Το θεμα ειναι αν ειναι good enough η ψηφιακη εξομοιωση, ή το plug in. Για μενα ειναι, για αλλον δεν ειναι και παμε παρακατω.
    0 βαθμοί
  17. 10-46, 9-42, 11-49; Ρεεεε βγάααααλσιμο απ την πρίζα. Οουυυυνουμουχαθεις παλιο286!
    0 βαθμοί
  18. Η τεχνητή νοημοσύνη θα βγάλει την φωνή της Beyonce να μπορείς να γράφεις και να τραγουδάει ή την πιστότητα ενός συγκεκριμένου βιολιού. Δεν θα βγάλει νέες φωνές από πολλές φωνές άλλων ξεχωριστές. Γι αυτό δεν θα βγάλει και ένα κομμάτι που να έχει τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την ανθρώπινη αντίληψη, την ευφυΐα, το συναίσθημα σε συνδυασμό με τη μουσική θεωρία και τεχνική. χαχαχαχαχααχαχα?
    0 βαθμοί
  19. Από αυτό, εγώ κατάλαβα ότι στην ουσία δίνεται αξία στην "είσοδο" που προσφέρουμε σαν διαδικασία, στο νταραβέρι με το μοντέλο. Το αποτέλεσμα που δίνει το μοντέλο, είναι μεν η πραγματωμένη βούλησή μας, αλλά εγώ θεωρώ ότι αυτό το αποτέλεσμα είναι τόσο φιλτραρισμένο που απέχει πάαααρα πολύ για να μας αποδοθεί πατρότητα του αποτελέσματος αυτού. Γι' αυτό ρώτησα. Συγγνώμη που αμφέβαλλα. Αφού τα ίδια σκεφτόμαστε στο 99%, αηδία έχουμε καταντήσει! ΩΩΩΩ ρε Γίωργαρε ιδέα! Όταν θα γίνουν πολύ της μόδας, θα αλλάξω, θα γίνω AI Barout, να είμαι in!
    0 βαθμοί
  20. Ρε παιδιά, τελικά άλλος είναι ο ΑΙ και άλλος ο Ali???
    0 βαθμοί
  21. Για να καταλάβεις εσύ λάθος κυρ Αλή μου, φαντάσου πόσο χάλια τα έγραψα. EDIT: Ξαναδιάβασα τι έγραψα, κυρ Αλή μου έχεις δίκιο, είναι πολύ εύκολο κάποιος να καταλάβει το αντίθετο από αυτό που εννοούσα. Πώς τα έγραψα έτσι ο π@π@ρας ...
    0 βαθμοί
  22. Φυσικά και όχι, αυτό είπα βρε Αλή μου, μήπως δεν διάβασες προσεκτικά τι έγραψα? Ή πάλι (το πιθανότερο) τα έγραψα τόσο ζαβά που βγάζουν το αντίθετο νόημα?
    0 βαθμοί
  23. Πιστεύω ότι το ΑΙ θα προσφέρει κακής ποιότητας και αδιάφορη μουσική αντίστοιχη με αυτήν που επικρατεί σήμερα, η δημιουργικότητα δεν κινδυνεύει από το ΑΙ γιατί έχει ήδη εκλείψει
    0 βαθμοί
  24. Αχ είχα γράψει παπάδες και τα έχασα. Θεωρείς κυρ φιουζιονάρα μου ότι η συνδιαλλαγή με το μοντέλο προς επίτευξη ενός έργου είναι εξ ίσου δημιουργική με την ίδια τη δημιουργία του έργου ιδιοχείρως; (κι ας χρησιμοποιούνται ΑΙ εργαλεία κατά τη σύνθεση;) Ναι οκ. Αυτό λέω κι εγώ. Κάποια στιγμή αν το πράγμα πάει τέλεια, θα έχουμε το θάνατο της δημιουργικότητας.
    0 βαθμοί
  25. Το εχει πετυχει τοσο τελεια αυτο το σεκανς ο ατιμος ο Τζειμς, μας σημαδεψε για παντα
    0 βαθμοί
  26. Γιώργη πιστευω ακράδαντα πως δεν έχει να κάνει με το ποσο καλά θα τα κάνει αυτά ο ΑΙ. Να το πάρω από αλλού καλύτερα. Ο κλαρινιστας από το Κομπότι δεν έχει να φοβάται πως έρχονται οι ΑΙ-δες κ μας παίρνουν το παίξιμο. Αυτοί που χρησιμοποιούν τα εργαλεία του σήμερα για να γράφουν με "κουτάκια" , οι dj-δες του άλλου θρεντ για τα keyboards αν θες, οι ίδιοι θα χρησιμοποιούν τις νέες "ευκολίες" του ΑΙ. Μόνο που όσο περνάει ο καιρός θα αυξάνονται "εκθετικα" όσοι το κάνουν, γιατί εκθετικα αυξάνονται οι ευκολίες, εκθετικά μειώνονται τα σκιλς που χρειάζονται άλλα το σημαντικότερο... Εκθετικά αυξάνονται αυτοί που έχουν μάθει πως αποκλειστικά αυτός είναι ο ήχος της μουσικής, δε τους φαίνεται περιεργο Το "εκθετικά" προφανώς είναι υπερβολή , γι'αυτό αρχικά το έβαλα σε εισαγωγικά (μετά βαρέθηκα)
    0 βαθμοί
  27. Αυτό είναι και το πιο "καυτό" μέρος των εξελίξεων που έρχονται στον χώρο, και προβλέπεται μεγάλη δικαστική ιστορία μέχρι να διευθετηθεί. Ποιος θα έχει τα AI δικαιώματα της φωνής της Bejonce η του Prince σε λίγα χρόνια που η AI θα βγάζει άνετα ισάξια άλμπουμ με τα ήδη υπάρχοντα; Η όταν σκάσει καινούργιο άλμπουμ Beatles η Hendrix; Επί του παρόντος είναι λευκό τοπίο όπως είναι λογικό.. πολλά λεφτά παίζονται..
    0 βαθμοί
  28. Με στατιστικές τεχνικές δεν μπορείς να παράγεις την πραγματική ανθρώπινη νοημοσύνη, την ανθρώπινη αντίληψη, την ανθρώπινη φαντασία. . Θα εξακολουθήσουμε να είμαστε το κυρίαρχο είδος και στις ΤΕΧΝΕΣ και τα ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
    0 βαθμοί
  29. Μη σκάσει όμως όπως στη σκηνή στο τερμινεητορ με τη Σάρα στο πλεηγκραουντ ?
    0 βαθμοί
  30. Ήξερα κάποτε ένα μοντέλο πολύ γλωσσικό αλλά είχε δικαιώματα. Και νοημοσύνη είχε (αφού με παράτησε).
    0 βαθμοί
  31. Αν δεν τον μάθει , δεν τρέχει τίποτα. Όπως δεν τρέχει τίποτα, αν κλέψεις και δεν σε πιάσουν. Αν το μάθει (αυτό είναι άλλης επιστήμης ή τέχνης αντικείμενο) , με όποιον τρόπο, και μπορεί να το αποδείξει (εδώ υπεισέρχεται και η νομική) , τότε το έργο σου δεν θα προστατεύεται.
    0 βαθμοί
  32. Επ' αυτού, θα φροντίσει ο πάροχος της υπηρεσίας δια της οποίας απέκτησες πρόσβαση σε AI. Εκτός αν σκοπεύεις να τρέχεις κάποιο datacenter στην πιλοτή.
    0 βαθμοί
  33. Με άλλα λογια, προβλέπεται χοντρή κονόμα για τον @LK
    0 βαθμοί
  34. Me Who has the commercial rights on lyrics created by AI based on music created by a human individual? AI The commercial rights on lyrics created by AI based on music created by a human individual would depend on the specific agreements and contracts between the parties involved. In most cases, the human individual who created the music would likely retain the commercial rights to the overall composition, while the AI-generated lyrics would be subject to separate agreements regarding ownership and licensing. It is important for all parties involved to consult with legal professionals and carefully review any contracts or agreements before proceeding with commercial use of the AI-generated lyrics.
    0 βαθμοί
  35. Σε αυτόν... Πέρα από την πλάκα, αναθετεις σ'εναν AI να σου γράψει ένα κομμάτι. Ο κόσμος πως το ξέρει? Αν εσύ ο ίδιος διασκευάσεις το κομμάτι (με ή χωρίς αλλαγές) κ ανθρώπινο παίξιμο , πως θα το καταλάβει κάποιος (αν δε το δηλώσεις φυσικά) Υπάρχει αρχείο με όλα τα... πάρε δώσε ανθρώπου - AI κ ελέγχεται?
    0 βαθμοί
  36. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά. Χαίρομαι που σας άρεσε αυτό που ακούσατε. Εμένα με χαλάνε 2-3 σημεία, αλλά σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος. Σχετικά με την ένταση όντως το παράκανα. Το ανέβασα πάλι με την κιθάρα πιο χαμηλά. Στα 2 γρήγορα runs που είναι 99% πένα θα έλεγα ότι η είναι έντονη και η επιρροή του Eric Johnson. Είναι χαρακτηριστική και η hexatonic ( 1 2 ♭3 4 5 ♭7) που χρησιμοποιεί.
    0 βαθμοί
  37. ΟΚ επειδή τα έχω ακούσει και τα δύο (απλά μπέρδεψα τις εταιρείες) και της Arturia και της IK, συνεχίζω να προτιμώ και να γράφω με το παλιό μου CX-3 μέσα από ένα Ventilator.
    0 βαθμοί
  38. Χωρίς να θέλω να ενοχληθεί κάποιος, νομίζω ότι όλη η συζήτηση περί καινούργιας και παλιάς μουσικής, καλυτερότητας της μίας ή της άλλης, εργαλείων και μεθόδων που έφτιαχναν την μία ή την άλλη, είναι εντελώς διανοουμενίστικο ζήτημα. Είμαι βέβαιος πως όλοι έχουμε σκέψεις για όλα αυτά, καλύτερα είναι να ανοιχτεί άλλο thread του στυλ "Παλιά / Καινούργια Μουσική", όχι να καταχωνιαστούν όλα σε ένα νήμα για ένα προϊόν της Μπάχραντούα.
    0 βαθμοί
  39. χαιρετω παιδες!!! μπακιν ντραμσ απ την πεταλιερα
    0 βαθμοί
  40. @kpeyos https://www.ikmultimedia.com/products/hammondb3x/
    0 βαθμοί
  41. Τα εκκλησιαστικα και αν ειναι παμπαλαια, εκει να δει ο φιλος σου τι γινεται ?
    0 βαθμοί
  42. ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΡΕ Μ@Λ@ΚΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ? Παντως και σαν κομματι ειναι ωραιο, ειναι που παιζει μπασο, ρυθμικη και lead ταυτοχρονα οποτε μοιραζεται η σρεντιλα σε τρια μερη και ισορροπει ? αμα του δεσουμε και τα ματια και τον κρεμασουμε και αναποδα να δεις που θα αρχισει να παιζει μπλουζιες ?
    0 βαθμοί
  43. Παντως απο τα πιο το πιο κωμικα θεαματα ηταν σε live σε φαση συνοικιακο μπαρακι, με ενα stage τόσο δα, που ειχε σκασει μπλουζογκρουπο και ειχε φερει ο αλλος hammond αυθεντικο ολοκληρο το μπαουλοντιβανο μαζι με τη σιφινιερα το leslie, στο ενα ποδι επαιζαν οι υπολοιποι του γκρουπ, εντωμεταξυ ηταν και το μαγαζι ξεκαρφωτο, με κατι καμμενους πελατες εκτος κλιματος, το τι ατακες πεταγανε "βαλτου σεμεδακι" και τετοια δε λεγεται.
    0 βαθμοί
  44. Σε καμια 40αριά χρόνια τα home studio μας θα είναι ολογραφικά και θα τα ζεις όπως στο holodeck του Enterprise το καταλάβαίνετε?? Θα παίζεις στο live που ονειρευόσουν μέσα στη σκηνή, θα παίζεις με διάσημους καλλιτέχνες και θα το νιώθεις, θα νιώθεις τα ΦΟΤΩΝΙΑ πάνω σου να σε αγγίζουν. Μην πετάτε τα λεφτά σας. Κάντε επένδυση των κεφαλαίων σας για να πάρουν το Ηοlodeck Studio HS1 της BEHRINGER, τα παιδιά σας. ? χαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχα? Tα εγγόνια μας μάλλον. Ξέχασα την ηλικία μου Στο noiz ξανανιώθω παιδί?
    0 βαθμοί
  45. Πρώτον δεν μιλάμε για κιθάρα με δύο διπλούς αν εννοείς του OP, και δεύτερον δε μιλάμε για rotary αλλά για κλασικό 5way strat style επιλογέα που απλά σου δίνει τους ίδιους ήχους με τον rotary ? Εμένα οι ήχοι του rotary μου άρεσαν. Ο ίδιος ο rotary καθόλου, πολύ άβολος. Με τον Schaller στην HH Tele μου έχω τους ήχους χωρίς τα προβλήματα.
    0 βαθμοί
  46. Δυναμίτης!...Ο άτιμος δείχνει σαν ένα μεγάλο (τεράστιο μάλλον) παιδί!!
    0 βαθμοί
  47. Αρκει ενα (1) απο τα καλα vst που κυκλοφορουν, για να καλυφθει καποιος πληρως απο synth ηχους. ΟΚ, για πιανο, ντραμς, φαγκοτα ? και γενικοτερα εξομοιωσεις θα πρεπει να παρει κατι αντιστοιχο, αλλα απο synth μπλιμπλικια αρκει ενα και καλο. Δεστε εδω ας πουμε το αριστουργημα της synapse, τι μπορει να κανει αν κατεχεις το σπορ της συνθεσης ηχου.
    0 βαθμοί
  48. Τι γίνεται εδώ; Παίζει και ο Κώστας Μακεδόνας με ιμιτασιόν Kobol; Ε, θα πάρω ένα και εγώ, θέλω να διασκευάσω το "έγινα ρε μάγκα μου, Σαλονικιός....".
    0 βαθμοί
  49. Κανονικά δεν θα απαντούσα, αλλά θα απαντήσω. 1ον Κανένας δεν σε έβαλε στο σκαμνί κατηγορούμενο . Beef ?είπαμε είχατε με ένα άλλο μέλος (απλό) , όπως είμαστε όλοι μας (απλά μέλη). Διότι ο πρώην admin , πλέον απλό μέλος είναι, και άσχετα αν φέρει ακόμα τα διακριτικά ή έχει τα εργαλεία διαχείρισης , ούτε τα επικαλέστηκε ούτε τα χρησιμοποίησε. Το δήλωσε άλλωστε και στην επίμαχη τοποθέτησή του. . Συνεπώς δεν είναι κόντρα Εσυ vs Noiz, αλλά Εσυ vs άλλο μέλος. 2ον Το ότι κάνεις άτυπες ψηφοφορίες, μετράς τα "υπέρ και τα κατά σου" είναι κάτι δικό σου , αλλά και πάλι δεν είναι κόντρα Εσυ vs Νοιζ. Και σε κάθε περίπτωση , έτσι από περιέργεια, τις "ίσες αποστάσεις" γιατί τις μετράς "κατά εσου" , τουλάχιστον μοίρασε τες και να γίνει το σκορ 11 υπέρ σου (προφανώς αστειεύομαι) . 3ον Προσωπικά σου έδωσα δίκιο εκεί που είχες και άδικο εκεί που είχες (προφανώς πάντα κατά τον αξιακό μου κώδικα). Και κακώς πήρα θέση, αλλά το ζητούσες επίμονα και είπα να σου κάνω τη χάρη. 4ον Επιμένω για την "ιδρυματοποίηση" που έπαθες .Το ομολογείς άλλωστε , ότι περνάς πολύ χρόνο εδώ μέσα και αφιερώνεις πολύ ενέργεια. Δημιούργησες λοιπόν στο μυαλό σου μια «μικροκοινωνία». Και κάθε φορά που νιώθεις ότι αποκόπτεσαι από αυτή , έστω και προσωρινά ή και περιστασιακά ή ότι δεν τυγχάνεις της πλήρους και καθολικής της αναγνώρισης, το βιώνεις σε μεγαλύτερο ή δραματικότερο βαθμό . Από αυτήν την άποψη και μόνο, καλλίτερα θα κάνεις να χαλαρώσεις τη συμμετοχή σου, ναι. Αυτά από εμένα, και σου εύχομαι ΠΑΝΤΑ αυτά να είναι τα προβλήματα σου ήτοι "μάλωσα με έναν άλλονα στο noiz.gr".
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...