Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. odis13

    odis13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6380


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      10713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/26/23 σε Αναρτήσεις

  1. Δεν είναι μπεκάτσες, πέρδικες είναι.
    2 βαθμοί
  2. Είδες φίλος τι έχει κάνει το ασύστολο ινφλουένσινγκ... Guild βάζει, tele βλέπουμε. Πάντως ως όρο τον έχω αναφέρει αρκετές πολλές φορές στο παρελθόν- σε ανάλογες κιθαροπεριπτώσεις.
    2 βαθμοί
  3. Και μιας και μπηκα στο τρυπακι να διαβαζω τα διαφορα ειδησεογραφικα σχετικα με την εμφανιση, συγνωμη αν με απατα η μνημη μου, αλλα απο ποτε το The Wall περιελαμβανε το γουρουνι με το αστερι του Δαβιδ (και οχι την σημαια του κρατους του Ισραηλ πχ, αν θελαμε να κραταμε τα προσχηματα) παρεα με την υπολοιπη σημειολογια? Δεν εχει αλλαξει μονο ο κοσμος απο κατω παιδια, να μη κοροιδευομαστε. Δεν βγηκε ο Rogers να ερμηνευσει το The Wall οπως ηταν το '79 ή το '90, και γιναν ολοι απο κατω ξαφνικα snowflakes και politically correct και τσινανε. Το εργο αυτο, και η γενικοτερη ρητορικη/πολεμικη του Rogers, εχει αλλαξει σκοπο την τελευταια δεκαετια. Σε αλλους αρεσει, σε αλλους δεν αρεσει και αλλους τους αφηνει αδιαφορους καθως εστιαζουν στον πυρηνα του εργου ως το αριστουργημα σαν το οποιο εχει (δικαιως) αναγνωριστει. Δεκτον, αλλα μη ξεκινησουμε τις anti-woke μαλακιες, οτι δεν ειχε τι να κανει ο κοσμος και αρπαχτηκε απο το αθωο αυτο εργο του '79 λες και δε το ξεραν απο χτες, ημαρτον.
    2 βαθμοί
  4. Θα συμφωνήσω με την επιλογή σου. Points of interest .... - Ποτέ πάνω από 4 νότες μιας κλίμακας στην σειρά. - Χρόνοι. Επικεντρώσου στις άρσεις παρά στις θέσεις. Άφησε την κιθάρα κάτω και χτύπα τις παλάμες σου στο πόδι με τον ρυθμό, προσπαθώντας να τονίσεις τις άρσεις τραγουδώντας τες με το στόμα. - Διαστήματα. Απέφευγε τα συνεχή μικρά διαστήματα (τόνοι, ημιτόνια) ειδικά προς την ίδια κατεύθυνση. Μελέτησε τις κλίμακες (άσκηση) με 3ες, 5ες, 6ες. Προσπάθησε μετά από κάθε δύο/τρία μικρά διαστήματα, να κάνεις άλμα 4ης ή 5ης και να συνεχίσεις από εκεί. - Μικρές φράσεις/μοτίβα με τέσσερεις/πέντε νότες το πολύ (ειδικά στην αρχή). - Μην σε νοιάζει καθόλου η επιλογή των νοτών (για την ώρα). Δεν υπάρχουν "παράξενες" νότες. Ο τρόπος που τις χρησιμοποιούμε τις κάνει να ακούγονται συμβατικές ή "περίεργες". Αυτά για αρχή. EDIT: Άσκηση. Παίξε τις νότες μιας κλίμακας στην σειρά. Μετά ξανακάνε το, αλλά όταν φτάσεις στην 4η νότα, παίξτην μια οκτάβα πάνω ή κάτω και συνέχισε την κλίμακα από εκεί. Μετά ξαναπαίξτην αλλά παίζε δύο νότες, τις επόμενες δύο σε άλλη οκτάβα, τις επόμενες δύο σε άλλη, κλπ. Αυτό λέγεται octave displacement. Μοιράζει δηλαδή τις νότες μια φράσης σε διαφορετικές οκτάβες. Αν το κάνεις καλά, θα δεις ότι με τις πιο απλές και συμβατικές νότες, έχεις πολύυυυυ παράξενο αποτέλεσμα.
    2 βαθμοί
  5. Δεν νομιζω οτι η στολη απο μονη της ηταν το θεμα, δεδομενου και του οτι αυτη η σημειολογια ηταν παρουσα και στην αρχικη μορφη του εργου. Ο κοσμος παρεξηγηθηκε, και δικαιως ισως, οταν ο Waters ντυμενος οπως ηταν ντυμενος, στο Βερολινο of all places, επιχειρησε να κανει τροπον τινα ενα παραλληλισμο του Ολοκαυτωματος και των εγκληματων των ναζι με συγχρονες ιστοριες καταπιεσης και συστημικης βιας, με απ'οσο διαβασα το ονομα της Anne Frank να εμφανιζεται μαζι με αυτα των δολοφωνημενων George Floyd και Shireen Abu Akleh. Ισως να μην ενδιαφερει και κανεναν, αλλα προσωπικα ως ατομο που -θεωρω- ειμαι ξεκαθαρα ταγμενος υπερ του αγωνα κατα της συγχρονης καταπιεσης, ειτε αυτη ειναι η αστυνομικη βια κατα μειονοτητων ειτε η εξωτερικη πολιτικη ισχυρων που καταληγει σε καημενο κοσμο να τρεχει να σωθει απο τις βομβες, ουδεποτε ενιωσα την αναγκη να συγκρινω, ποσο μαλλον εξισωσω, την καταπιεση και τη βια αυτη με αυτο που βιωσαν κατα κορον οι Εβραιοι της Ευρωπης κατα τον Β' παγκοσμιο. Και δεν εχω γνωρισει και πολλους, αν οχι κανεναν, εκ των εσω των καταπιεσμενων αυτων μειονοτητων που να εχουν τετοια διαθεση. Δεν ειναι διαγωνισμος το ρημαδι. Απο την αλλη, σχεδον καθε μα καθε φορα που βλεπω παραλληλισμους συγχρονης καταπιεσης και βιας με το Ολοκαυτωμα, συνοδευονται απο καποιο επιχειρημα σε γραμμες "δεν ειμαι αντισημιτης ΑΛΛΑ...", ε και ομολογω πλεον με πιανει μια καποια αλλεργια... Y.Γ. Υπαρχει ενα ενδεχομενο, μιας και απο παρεα εχει προκυψει ενα εξτρα εισητηριο, να δω τον Waters στο Λονδινο σε κανα διβδομαδο. Επιφυλασω γνωμη επι της συναυλιας για τοτε, αν τυχον τελικα παω.
    2 βαθμοί
  6. Μια χαρά είναι παντού, αρκεί να ταιριάζει με την γκρούβα. Σε funk είναι πολύ εύκολο, σχεδόν το ζητάει, σε άλλα ρυθμικά παιξίματα όμως είναι πιο δύσκολο να εφαρμοστεί καλά. Θα το καταλάβεις όταν χρειαστεί, don't worry.
    1 βαθμός
  7. Γιατί έτσι γκρουβάρει καλύτερα το παίξιμο. Μπράβο Γιώργο. Το 'πιασες.
    1 βαθμός
  8. Κοίτα, (ύστερα από τη μεσημεριανη συζητηση) ξαφνικά σταμάτησαν να με απασχολούν οι αλλαγές κλιμάκων κλπ, και να εκβιάζω με παράξενες νότες το αποτέλεσμα. Τώρα άρχισαν να με νοιάζουν το timing, και η οικονομία στις νότες. Εφάρμοσα το πρώτο και η αλλαγή είναι μεγάλη. Το αντιλαμβάνομαι. Δεν ξέρω γιατί, αλλά οι φράσεις βγαίνουν πιο φυσικα, με τις αρσεις. Πιο ορθολογικά, με καλύτερη ροή. Ισως φταίει και το backing track (δεν το δοκίμασα με τον κλασικό μου τρόπο για να συγκρίνω). Φυσικά, θα συνεχίσω τις δοκιμές...
    1 βαθμός
  9. Πολυ ωραιο ρε Γκουρμουλη μπραβο. Εχεις πολυ μεγαλη ικανοτητα στο ν'απορροφας κ να εφαρμοζεις πραγματα, σε ζηλευω! Κ φυσικα το δικο σου στοιχειο ειναι πολυ πολυ γουστοζικο (κ παντα δημιουργικος να προσθεσω). Εγω στη θεση σου πρωτα απ'ολα θα ημουν πολυ χαρουμενος κ περηφανος (τοση αλλαγη κουστουμιου σε λιγες ωρες ειναι απιστευτη) κ δευτερον θα δουλευα το να παιζω μικροτερες φρασεις (οπως κανεις στα 15 πρωτα δευτερολεπτα) μεχρι να του βγαλω τον αδοξαστο, να μπορω να τις γενναω κατα κορον στο παιξιμο μου κ να βγαζουν ακομα περισσοτερο αερα (ρυθμικα). Βασικα θα δουλευα πολυ τη λεπτομερεια πανω σε τετοιου ειδους φρασεις. Πολυ εμφαση σε articulation κ διαρκεια νοτων. Θυμασαι αυτα που ελεγα πριν μερικες ωρες να τ'αφησεις προς το παρον? Ε τι να σε κανω εσυ ερχεσαι μεσα σε λιγες ωρες με αλλη αποψη τελειως οποτε δωσε βαση κ σε αυτα. Κ φυσικα ολα αυτα που εκανες σημερα για ν'ακουστει ετσι καντα ξανα κ ξανα. Αν εχει τοσο διαφορα σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα, φαντασου να το δουλευεις περισσοτερο Αλλα αντι να σου λεμε εμεις συμβουλες δε μας λες εσυ συμβουλες καλυτερα στο πως να εφαρμοζεις αυτα που σε συμβουλευουμε? . Απιστευτος!
    1 βαθμός
  10. Δε με νοιάζει τίποτε άλλο σε αυτό εδώ το θρεντ. Τέρρυ σε ευχαριστώ. Από εδώ κ μπρος όλες αυτές οι κιθάρες έχουν όνομα. Που τώρα δηλαδή που το σκέφτομαι πάντα είχαν (τόσο εύστοχος είναι ο προσδιορισμός) , απλώς δε τον ξέραμε μέχρι να τον μοιραστεί μαζί μας ο Τερρυ
    1 βαθμός
  11. Ότι θα αναρτούσε θέμα ο Σούπερ Φάνκης για ροζ Γκουίλντ και θα το γυρνούσατε οι υπόλοιποι σε αποκλειστικότητα για Τελεκάστορα , ξεπερνάει κάθε λογική. Ρεδεμπανακοιταχτείτε ; ?
    1 βαθμός
  12. Επειδής το κατάλαβα ασούμε, προσπάθησα να την αποφύγω.
    1 βαθμός
  13. Αυτά είναι παρεστιγμένα όγδοα στις κόντρες, σαν κλάβε. Αλλού πέφτουν θέσεις, αλλού άρσεις.
    1 βαθμός
  14. Στην πρωτη φραση ξεκινας στην αρση, στη δευτερη στο δευτερο δεκατοεκτο. Για τετοιου ειδους ρυθμικα πραγματακια η funk μεθοδος του Bolton ειναι σουπερ Αλλα επιμενω πως πρεπει να το πιασεις απο swing ογδοα κ syncopation κ παλαμακια κ αξιες απο πανω που λεει κ ο @fusiongtr . Το παιξιμο σου γυριζει τοσο πολυ γυρω απο το μπλουζ στοιχειο που ειναι απαραιτητο. Πολες φορες σε πραγματα που ανεβαζεις τα εχεις ολα κ μου λειπει μονο αυτο. Η σχεση με την αρση κ το syncopation δηλαδη. Ακουω δηλαδη εναν κιθαριστα που το κολλημα του με την white 70'ς αισθητικη στα σολο τον κρατει πισω (ρυθμικα) κ με πολυ λιγη μελετη σε αυτον τον τομεα (αλλα πολλα ακουσματα προς αλλη κατευθυνση) θα εκτοξευτει το παιξιμο σου μιας κ ολα τα αλλα ζητουμενα τα εχεις μπολικα.
    1 βαθμός
  15. Φαντασου την τωρα με ενα Filtertron στη γεφυρα και δυο Dynasonic μεση και πανω, που γινεται πανευκολα με μια αλλαγη pickguard. Νιωθω εναν πονο στο στηθος λεμε.
    1 βαθμός
  16. @fusiongtr @gkourmoul1 Φιουζιε συμφωνώ, αλλά ότι κ να θες να παίξεις αντί να προσπαθείς να τα βάλεις όλα στην κατσαρόλα, μια μελέτη που εστιάζεις σε συγκεκριμένα (ή ακόμα κ ένα πράγμα) τη φορά μπορεί να βοηθήσει. πχ κάνε κάτι σαν αυτό που έγραψα στη φωτό. Στο bar 1 απλά βάλε νότες στο Ρυθμό που έγραψα (με πεντατονικη, Ντόριαν, ο,τι θες). Στα bar 2-3 πάρε το εργαλείο που θες να μελετήσεις κ παίζε απαντήσεις που να έχουν συνέχεια, ροή κ νόημα σε σχέση με αυτό που έπαιξες στο bar 1. (Μην αρχίζεις στο 1 του μπαρ 2 άσ'το ν'αναπνευσει). Στο bar 4 παύση καν'το ξανά κ ξανά μέχρι ν'αρχιζεις να έχεις αυτοπεποίθηση στις φράσεις που δημιουργείς. Μετά καν'το κ σε άλλο ακορντο, μετά σε chord progressions κοκ (κ φυσικά με παραλλαγές ανάλογα την περίσταση) (Το δεύτερο take δεν το άκουσα ακόμα)
    1 βαθμός
  17. Αρχηγε μου το 1990 ΔEN ελεγε τις μαλακιες που λεει τα τελευταια 10 χρονια.....ουτε ειχε κυρηξει τον πολεμο στους Εβραιους ... Αει γεια σου...
    1 βαθμός
  18. Ναι, αλλά εδώ μιλάμε για τον Waters και τις "ιδιαιτερότητές" του. "Είδηση" θα ήταν να μην έκανε κάποιο πολιτικό statement από σκηνής και όχι ότι το έκανε. Γι' αυτό σας λέω... μια χαρά ήταν η συναυλία και μένω εκεί.
    1 βαθμός
  19. Εγώ θέλω να ρωτήσω, ποιος είναι ο στόχος σου εδώ Γιώργο? Μην μου πεις "να παίξω fusion", γιατί το αντικείμενο είναι πολύ ευρύ. Fusion παίζει ο Metheny, ο Holdsworth, ο Gambale, ο Henderson, ο McLaughlin, ακόμα και ο Govan. Όταν λέω "στόχος" εννοώ αν επικεντρώνεσαι σε κάτι συγκεκριμένο μουσικά και παιχτικά. Και το λέω γιατί η προσπάθειά σου δεν έχει την απαραίτητη κατεύθυνση. Πώς θέλεις να παίξεις? Με out νότες? Με rock φρασεολογία? Με "συμβατικό" παίξιμο που όμως να ακούγεται λίγο "περίεργο"? κλπ. Για όλα αυτά οι επιλογές είναι άπειρες. Αλλά πρέπει πρώτα να καθορίσεις/στοχεύσεις πώς θέλεις να είναι το αποτέλεσμα. Να γίνεις πιο συγκεκριμένος δηλαδή, στον τρόπο που θέλεις να προσεγγίσεις το αντικείμενο.
    1 βαθμός
  20. Επισης ειναι πολυ busy. Ασε λιγο στην ακρη το συνηθες παιξιμο σου κ ειδικα σε τετοια πιο "εξωτικα" εργαλεια προσπαθησε με πιο μικρες φρασεις κ το ρυθμο να κανεις τη δουλεια. Strong rhythmic statements θελει σαν πρωτο βημα Παιξε στην αρχη με καθαρο ηχο. Ξεχνα articulation κ τεχνικες εκφρασης κ κοιτα την διαρκεια των νοτων (ειδικα στην καταλληξη) κ τις παυσεις. Οταν οι φρασεις αρχιζουν να εχουν νοημα μονο με ρυθμο, επιλογη νοτων,accents τοτε ειναι η ωρα για τα υπολοιπα (κ θα μπουν αυτοματα τοτε) Θελω να πω πως αυτο που εστιαζεις τωρα ειναι οι φρασεις-γραμμες σου να εχουν νοημα στο.... χαρτι. Να μαθεις πως δημιουργουνται. Η κιθαριστικη φωνη μπορει κ να σε μπερδεψει στην παρουσα φαση κ να σου βγαλει συνηθειες σου που συνηθως σωνουν την κατασταση (δεν ειναι αυτο το ζητουμενο σ'αυτο που προσπαθεις να κανεις εδω). Δυστυχως οσοι ερχομαστε απο white ροκ κιθαριστικες σχολες εχουμε περιεργη σχεση με το ρυθμο κ το syncopation, ειμαστε κολλημενοι με το 1 κ δυσκολευομαστε να καταλαβουμε πως ακομα κ το πιο out there εργαλειο το περνας πανευκολα οπου θες με διαφορετικη ρυθμικη αντιληψη. Η bebop ειναι η νουμερο 1 σχολη γι'αυτο παροτι χρησιμοποιει φαινομενικα αλλα μεσα για να παιξεις πανω απο changes. Γι'αυτο ολοι εχουν περασει απο εκει Τα λεω ολα αυτα ως ομοιοπαθης, που εχει τα ιδια θελω κ δεν εχει φτασει στο στοχο του. Υπαρχουν πολυ πιο καταλληλοι απο εμενα να σου πουν την προσεγγιση τους πανω στο θεμα οποτε αν λεω μπουρδες περιμενω διορθωση κ εγω?
    1 βαθμός
  21. Αντιδράσεις, τι αντιδράσεις; Από αυτό που είδα και άκουσα ήταν μια εξαιρετική συναυλία.
    1 βαθμός
  22. στοχεύεις ψηλά. Δεν είναι κακό για εξάσκηση, αλλά μην περιμένεις αποτελέσματα άμεσα. Είναι υλικό αβαντ γκαρντ αυτοσχεδιασμού και ακόμα δεν είσαι γι αυτό. Εχεις πετύχει πολλά στους ήχους, αλλά όπως σου είπα θέλεις περισσότερα ακούσματα/παιξίματα προς την κατεύθυνση αυτή. Ασε αναπνοές, άσε τους άλλους να ακουστούν, και να τους ακούσεις για να πάρεις πάσες.
    1 βαθμός
  23. Υπάρχουν ακόμα αυτοί που κάνουν αναλυτικά reviews, σαν τον παλαίουρα τον Nick παρακάτω, αλλά και πολλοί καινούργιοι. Με λίγο ψάξιμο βρίσκεις αυτό που θες.
    1 βαθμός
  24. Επέλεξα ένα backing με δύο (νομίζω) βασικά ακορντα (εκτός εκείνα της γέφυρας), για ευκολία. Επίσης επέλεξα να παίζω στη βασική θέση στο 7ο.ταστο, και για να έχω περισσότερο έλεγχο του τι παίζω. Προσπάθησα να οργανώσω το παίξιμο μου και να ομαδοποιω φράσεις, χρησιμοποιώντας παράξενες νότες, είτε ως περαστικές, είτε επιμένοντας σε αυτές. Σε κάποια σημεία άλλαζα, πιο ξεκάθαρα, κλίμακα (κινούμενος κυρίως μεταξύ αρμονική μινόρε, dorian, aeolian και bebop). Βασικά, ο,τι μου καταβαίνει παίζω. Όταν παίξω τη "λάθος" νότα, προσπαθώ να επενδύσω σε αυτό και να τη χρησιμοποιήσω και σε επόμενες φράσεις, ώστε να ακουστεί "εσκεμμένη". Πειράματα κάνω, προσπαθώντας να χρησιμοποιώ φαντασία, αλλά και να είμαι όσο πιο ουσιαστικός γίνεται. Δεν έχω ακούσματα πολλά από το είδος, αλλά με πιάνω και ζηλεύω τους παίχτες που παίζουν έτσι. scoftelech.mp3
    0 βαθμοί
  25. Φιούζιον είναι κι αυτό. Ροκ φιούζιον όμως. Γι' αυτό είπα πριν ότι είναι ευρεία η έννοια, ότι θέλεις, το πετάς εκεί μέσα. Και που να δεις τι έχει να γίνει αν βάλεις τις πέρδικες στο ποτήρι.
    0 βαθμοί
  26. Κ να μην το καταφερεις με τη μια εσυ εισαι ικανος σε καναδιωρακι να το πετυχεις ? Αν δοκιμασεις με την περδικα του φιουζιου σε πολυ λιγοτερο απο διωρο δε θα το σκεφτεσαι καν.
    0 βαθμοί
  27. Ελα δε θελω τετοια, δεν εχω καμμια ορεξη (μπηκε κ ο Σταυρος μεσα) ν'αλλαζω νικ παλι @fusiongtr σ'ευχαριστω που με βοηθας να ξεπερναω το προβλημα μου. Μεχρι κ φωτο εβαλες κ εγω ειμαι κοσμιος. Δε την ξαναπαταω.
    0 βαθμοί
  28. @gkourmoul1 Γιώργο φύγε...., έλα στο φως! Αυτοί θα σε "χαλάσουν"...μέχρι και τις Tele σου θα σε πείσουν να πουλήσεις!!
    0 βαθμοί
  29. Για να μην ξεχνιόμαστε βέβαια, με κιθάρα κάτω από 5 χιλιάρικα, φιούζιον δεν παίζουμε. Άντε κανά ζεϊμπέκικο με minmaj7 το τονικό.
    0 βαθμοί
  30. Δεν κάνω κάτι το ιδιαίτερο. Το σκέφτομαι όταν δεν παίζω και το δουλεύω στο μυαλό μου. Μπήκα πριν λίγο σπιτι, έπιασα μια τελε (πολύ σημαντικό!), και καταφερα αυτό. Τώρα θα συνεχισω ακριβώς το ίδιο, αλλά θα προσέξω τις φράσεις, όπως ακριβώς μου περιγράψατε. Σε ευχαριστώ για την ενθάρρυνση και τα καλά λόγια. Υπερβάλλεις, βέβαια... ?
    0 βαθμοί
  31. Άσκηση με 8α... Νομίζω ότι του ψιλοπήρα το κολάι. Στην ουσία, προσέχω η πρώτη νότα να ξεκινά στην άρση, και μετά παίρνει τον δρόμο της η φράση. Δεν το καταφέρνω σε όλες τις φράσεις, αλλά έχω το νου και το κάνω σε κάμποσες. Ποιο είναι το επόμενο βήμα? Τι να προσθέσω? Μικρές φρασεις και διαλλείματα? 8ααατελε.mp3
    0 βαθμοί
  32. Even though I need another guitar like I need a hole in my head ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΩΟΥΖ... 14 εμΒδομαδαΙ αναμοΝι εχει ο Θωμας....
    0 βαθμοί
  33. Αυτό θα ήθελα να το δω σε ένα Indiana Jones 6- κάτι σαν "Indiana Jones and the adventure of the holly guitar". Aλλά βγαίνει στη σύνταξη ο Ford και θα μείνω με την όρεξη. Βέβαια υπάρχει πάντα η πιθανότητα μιας in house, νοϊζικής παραγωγής... Αμέσως- αμέσως σκέφτομαι ότι έχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο για το σενάριο- Στράτος, ποιος καλύτερος; Σε ρόλο Spielberg, ο "κινηματογραφιστής" του Noiz, κ. LK. Και όσο για τον πρωταγωνιστή, φυσικά αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από τον άνθρωπο των tele και της δράσης, ο αξιότιμος κ. SF. Όσο για εμάς τους υπόλοιπους, θα περιοριστούμε σε ρόλους κομπαρσαρίας και αντεφέρ* ? *Γενικών καθηκόντων- άντε φερε αυτό και άντε φέρε εκείνο.
    0 βαθμοί
  34. Καθε τελεκαστερ ειναι φτιαγμενη απο ΤΙΜΙΟ ΞΥΛΟ, ενω ολα τα μεταλλικα της μερη απο το ΙΕΡΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ. Οι ριζες της χανονται στο χρονο, ενω ο Leo Fender στο μυστικο του ημερολογιο αποκαλυπτει οτι στην πραγματικοτητα δεν την εφευρε αυτος, αλλα απλα την ανακαλυψε σε ενα ταξιδι που ειχε παει στην Ιερουσαλημ. Οι κατοχοι της δε, εχουν δωσει ατελειωτες μαρτυριες για τα θαυματα που κανει κατα καιρους, θεραπευει τις αρρωστιες, γιατρευει τη φαλακρα, κανει καλα την ποδαγρα, και χαριζει τουλαχιστον 800 επιπλεον χρονια ζωης. Η χαρη της εορταζεται απο την εκκλησια μας στις 30 φλεβαρη.
    0 βαθμοί
  35. Πέρσι τον Ιούλιο είχα παραγγείλει το Fantom 06 στο Music Store. Η ημερομηνία παράδοσης όμως ήταν στις αρχές Σεπτεμβρίου γιατί δεν υπήρχε στο στοκ. Αν και το MODX μου άρεσε περισσότερο, προτίμησα το Fantom κυρίως γιατί είχε ολοκληρωμένο sequencer. Η αναμονή όμως άρχισε να μου σπάει τα νεύρα, και στα μέσα Αυγούστου άλλαξα την παραγγελία και παρήγγειλα το MODX7 το οποίο υπήρχε στο στοκ. Στο Thomann έγραφαν ότι θα ξανάρθουν στο στοκ όλα τα MODX (6/7/8) σε μερικούς μήνες, κι αυτό μύριζε αντικατάσταση/κυκλοφορία νέου μοντέλου, οπότε σκέφτηκα να το προλάβω πριν εξαφανιστεί και απ'το Music Store. Διάλεξα το MODX7 αντί του MODX6 που ήταν €200 φτηνότερο μόνο και μόνο για το design του. Το 6ρι δεν μου κάθεται καλά στο μάτι, μια και έχει τους τροχούς πάνω αριστερά από τα πλήκτρα και όχι στα αριστερά τους, κι αυτό το κάνει να δείχνει κάπως περίεργα κοντό, σαν να λείπει κάτι. Στο MODX7 όμως δείχνει μια χαρά λόγω των περισσότερων πλήκτρων. Πρόσθεσε και το ΜΟDX7 logo που φαίνεται από πίσω και είναι γραμμένο όπως ήταν γραμμένο το DX7, κι αυτό ξυπνούσε μνήμες, οπότε... Στο τσακ το πρόλαβα, λίγο μετά εξαφανίστηκαν όλα τα MODX και απ'το Music Store και ανακοινώθηκαν τα MODX+, με το MODX7+ στα...€2Κ!? Aν είναι δυνατόν. Σήμερα παίζει στα €1,768, αλλά και πάλι είναι ακριβό συγκριτικά με το original MODX7 και τις αστείες αλλαγές που έχουν γίνει.
    0 βαθμοί
  36. Από μέσα, από μέσα? Το "πόσο μλκας μπορεί να είσαι" έχει αντηχήσει τόσες φορές δυνατά, που οι γείτονες θα νομίζουν ότι είμαστε καμιά δεκαριά εδώ μέσα.
    0 βαθμοί
  37. Το πρώτο τακε που έβαλες στο νήμα με τα μπάκινγκ ήταν το καλύτερο κατ' εμέ. Εγώ προσωπικά που είμαι τρομερά αυστηρός με τον εαυτό μου, αν θέλω να παίξω/μελετήσω κάτι έξω από το comfort zone μου, λειτουργώ ως εξής: Αυτό που μου έρχεται, αρχικά, να παίξω αυθόρμητα το σταματάω. Βρίζω από μέσα τον εαυτό μου σε στυλ "πάλι αυτά θα παίξεις ρε μπάρμπα; Έχουν βαρεθεί να σε ακούνε και οι δεκαοχτούρες". Μόνο τότε παίζει να ακουστεί κάτι πρωτότυπο.
    0 βαθμοί
  38. Γιατί με κάνεις tag, ενώ απαντάς σε μένα? Για να ενισχύσεις το επιχείρημα σου ότι είμαι άλλος ενώ μιλάς με μένα? ?
    0 βαθμοί
  39. Υπάρχουν κάποιες άρσεις ναι, αλλά όχι όλα. Για να βρεις τις άρσεις, χτύπα με την παλάμη σου το μπούτι σου. Βάλε την άλλη παλάμη σου πάνω από αυτήν που χτυπάει το μπούτι σου και κράτα την σταθερή. Έτσι η παλάμη όταν κατεβαίνει χτυπάει το πόδι σου, και όταν ανεβαίνει χτυπάει την άλλη παλάμη (που είναι από πάνω της). Όταν χτυπάει το πόδι είναι θέση, όταν χτυπάει την άλλη παλάμη ανεβαίνοντας είναι άρση.
    0 βαθμοί
  40. Το μονο που θυμαται ο dimsonic ειναι οτι πηγε τη μελλουσα συζυγο στο σολαρις. Μετα απο αυτό το επιτυχες υπερτατο τεστ ολα πήραν το δρόμο τους
    0 βαθμοί
  41. Παντου κατι ρυθμικο παιζεις (κ ας ειναι lead?) Απλα στο μπαρ 1 σου εγραψα εναν πολυ απλο syncopated ρυθμο που αρχιζει στο 1 για οδηγο. Το σημαντικο ειναι πως εχει δυο νοτες. Δε χρειαζεται κατι παραπανω για πρωτο music statement. 2-3 νοτες. Φυσικα μπορεις να παιξεις 2-3 ξεξινωντας σε αρση οπως ειπε κ ο @fusiongtr (κ θα ειναι καλυτερα) απλα ετυχε να γραψω αυτο. Το θεμα ειναι τι θα γινει με την απαντηση. Που θα τη βαλεις, που θα τονιζει. ποσες νοτες θα εχει κλπ Χρησιμοποιησε δηλαδη κατι απλο με περιορισμους για αρχη. Διαλεξε ενα ρυθμο προκαθορισμενο για την πρωτη φραση κ παιξε με εργαλειο που δε θα σε προβληματισει (πχ πεντατονικη) ωστε το τσαλλεντζ να ειναι η δευτερη να εχει λογικη συνεχεια παροτι χρησιμοποιεις κατι πιο δυσκολο. Κ θα αρχιζεις να βλεπεις πως το πραγματικο challenge στη δευτερη ειναι ο ρυθμος κ οχι το εργαλειο (γι'αυτο κ ειπα πως οταν εισαι σε φαση μελετης κ συμπερασματων ασε gain, vibrato, bend απ'εξω στην αρχη) Σουπερ πηγη για πρωτη φραση ειναι οποιοδηποτε blues solo του Robben Ford. Κανε trancribe στο ρυθμο σε 5-6 opening licks του κ χρησιμοποιησε αυτα στο bar 1 αντι για τη φραση που σου εγραψα. Καθε φορα που μελετας κ με αλλο
    0 βαθμοί
  42. Αυτούς τους χρόνους να ακολουθήσεις (μιλάω για τα ακκόρντα που παίζουν στην αρχή). Είναι άρσεις, ακριβώς αυτό που έλεγα. Μιμήσου τους χρόνους τους και θα αλλάξει το φραζάρισμά σου άμεσα.
    0 βαθμοί
  43. Α γεια σου βρε Φώτη μου.
    0 βαθμοί
  44. Και για να μην ξεχνιόμαστε....
    0 βαθμοί
  45. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...