Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. odis13

    odis13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6380


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      10713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/26/23 σε όλα

  1. Δεν είναι μπεκάτσες, πέρδικες είναι.
    2 βαθμοί
  2. Είδες φίλος τι έχει κάνει το ασύστολο ινφλουένσινγκ... Guild βάζει, tele βλέπουμε. Πάντως ως όρο τον έχω αναφέρει αρκετές πολλές φορές στο παρελθόν- σε ανάλογες κιθαροπεριπτώσεις.
    2 βαθμοί
  3. Και μιας και μπηκα στο τρυπακι να διαβαζω τα διαφορα ειδησεογραφικα σχετικα με την εμφανιση, συγνωμη αν με απατα η μνημη μου, αλλα απο ποτε το The Wall περιελαμβανε το γουρουνι με το αστερι του Δαβιδ (και οχι την σημαια του κρατους του Ισραηλ πχ, αν θελαμε να κραταμε τα προσχηματα) παρεα με την υπολοιπη σημειολογια? Δεν εχει αλλαξει μονο ο κοσμος απο κατω παιδια, να μη κοροιδευομαστε. Δεν βγηκε ο Rogers να ερμηνευσει το The Wall οπως ηταν το '79 ή το '90, και γιναν ολοι απο κατω ξαφνικα snowflakes και politically correct και τσινανε. Το εργο αυτο, και η γενικοτερη ρητορικη/πολεμικη του Rogers, εχει αλλαξει σκοπο την τελευταια δεκαετια. Σε αλλους αρεσει, σε αλλους δεν αρεσει και αλλους τους αφηνει αδιαφορους καθως εστιαζουν στον πυρηνα του εργου ως το αριστουργημα σαν το οποιο εχει (δικαιως) αναγνωριστει. Δεκτον, αλλα μη ξεκινησουμε τις anti-woke μαλακιες, οτι δεν ειχε τι να κανει ο κοσμος και αρπαχτηκε απο το αθωο αυτο εργο του '79 λες και δε το ξεραν απο χτες, ημαρτον.
    2 βαθμοί
  4. Θα συμφωνήσω με την επιλογή σου. Points of interest .... - Ποτέ πάνω από 4 νότες μιας κλίμακας στην σειρά. - Χρόνοι. Επικεντρώσου στις άρσεις παρά στις θέσεις. Άφησε την κιθάρα κάτω και χτύπα τις παλάμες σου στο πόδι με τον ρυθμό, προσπαθώντας να τονίσεις τις άρσεις τραγουδώντας τες με το στόμα. - Διαστήματα. Απέφευγε τα συνεχή μικρά διαστήματα (τόνοι, ημιτόνια) ειδικά προς την ίδια κατεύθυνση. Μελέτησε τις κλίμακες (άσκηση) με 3ες, 5ες, 6ες. Προσπάθησε μετά από κάθε δύο/τρία μικρά διαστήματα, να κάνεις άλμα 4ης ή 5ης και να συνεχίσεις από εκεί. - Μικρές φράσεις/μοτίβα με τέσσερεις/πέντε νότες το πολύ (ειδικά στην αρχή). - Μην σε νοιάζει καθόλου η επιλογή των νοτών (για την ώρα). Δεν υπάρχουν "παράξενες" νότες. Ο τρόπος που τις χρησιμοποιούμε τις κάνει να ακούγονται συμβατικές ή "περίεργες". Αυτά για αρχή. EDIT: Άσκηση. Παίξε τις νότες μιας κλίμακας στην σειρά. Μετά ξανακάνε το, αλλά όταν φτάσεις στην 4η νότα, παίξτην μια οκτάβα πάνω ή κάτω και συνέχισε την κλίμακα από εκεί. Μετά ξαναπαίξτην αλλά παίζε δύο νότες, τις επόμενες δύο σε άλλη οκτάβα, τις επόμενες δύο σε άλλη, κλπ. Αυτό λέγεται octave displacement. Μοιράζει δηλαδή τις νότες μια φράσης σε διαφορετικές οκτάβες. Αν το κάνεις καλά, θα δεις ότι με τις πιο απλές και συμβατικές νότες, έχεις πολύυυυυ παράξενο αποτέλεσμα.
    2 βαθμοί
  5. Δεν νομιζω οτι η στολη απο μονη της ηταν το θεμα, δεδομενου και του οτι αυτη η σημειολογια ηταν παρουσα και στην αρχικη μορφη του εργου. Ο κοσμος παρεξηγηθηκε, και δικαιως ισως, οταν ο Waters ντυμενος οπως ηταν ντυμενος, στο Βερολινο of all places, επιχειρησε να κανει τροπον τινα ενα παραλληλισμο του Ολοκαυτωματος και των εγκληματων των ναζι με συγχρονες ιστοριες καταπιεσης και συστημικης βιας, με απ'οσο διαβασα το ονομα της Anne Frank να εμφανιζεται μαζι με αυτα των δολοφωνημενων George Floyd και Shireen Abu Akleh. Ισως να μην ενδιαφερει και κανεναν, αλλα προσωπικα ως ατομο που -θεωρω- ειμαι ξεκαθαρα ταγμενος υπερ του αγωνα κατα της συγχρονης καταπιεσης, ειτε αυτη ειναι η αστυνομικη βια κατα μειονοτητων ειτε η εξωτερικη πολιτικη ισχυρων που καταληγει σε καημενο κοσμο να τρεχει να σωθει απο τις βομβες, ουδεποτε ενιωσα την αναγκη να συγκρινω, ποσο μαλλον εξισωσω, την καταπιεση και τη βια αυτη με αυτο που βιωσαν κατα κορον οι Εβραιοι της Ευρωπης κατα τον Β' παγκοσμιο. Και δεν εχω γνωρισει και πολλους, αν οχι κανεναν, εκ των εσω των καταπιεσμενων αυτων μειονοτητων που να εχουν τετοια διαθεση. Δεν ειναι διαγωνισμος το ρημαδι. Απο την αλλη, σχεδον καθε μα καθε φορα που βλεπω παραλληλισμους συγχρονης καταπιεσης και βιας με το Ολοκαυτωμα, συνοδευονται απο καποιο επιχειρημα σε γραμμες "δεν ειμαι αντισημιτης ΑΛΛΑ...", ε και ομολογω πλεον με πιανει μια καποια αλλεργια... Y.Γ. Υπαρχει ενα ενδεχομενο, μιας και απο παρεα εχει προκυψει ενα εξτρα εισητηριο, να δω τον Waters στο Λονδινο σε κανα διβδομαδο. Επιφυλασω γνωμη επι της συναυλιας για τοτε, αν τυχον τελικα παω.
    2 βαθμοί
  6. Μια χαρά είναι παντού, αρκεί να ταιριάζει με την γκρούβα. Σε funk είναι πολύ εύκολο, σχεδόν το ζητάει, σε άλλα ρυθμικά παιξίματα όμως είναι πιο δύσκολο να εφαρμοστεί καλά. Θα το καταλάβεις όταν χρειαστεί, don't worry.
    1 βαθμός
  7. Γιατί έτσι γκρουβάρει καλύτερα το παίξιμο. Μπράβο Γιώργο. Το 'πιασες.
    1 βαθμός
  8. 1 βαθμός
  9. Κοίτα, (ύστερα από τη μεσημεριανη συζητηση) ξαφνικά σταμάτησαν να με απασχολούν οι αλλαγές κλιμάκων κλπ, και να εκβιάζω με παράξενες νότες το αποτέλεσμα. Τώρα άρχισαν να με νοιάζουν το timing, και η οικονομία στις νότες. Εφάρμοσα το πρώτο και η αλλαγή είναι μεγάλη. Το αντιλαμβάνομαι. Δεν ξέρω γιατί, αλλά οι φράσεις βγαίνουν πιο φυσικα, με τις αρσεις. Πιο ορθολογικά, με καλύτερη ροή. Ισως φταίει και το backing track (δεν το δοκίμασα με τον κλασικό μου τρόπο για να συγκρίνω). Φυσικά, θα συνεχίσω τις δοκιμές...
    1 βαθμός
  10. Πολυ ωραιο ρε Γκουρμουλη μπραβο. Εχεις πολυ μεγαλη ικανοτητα στο ν'απορροφας κ να εφαρμοζεις πραγματα, σε ζηλευω! Κ φυσικα το δικο σου στοιχειο ειναι πολυ πολυ γουστοζικο (κ παντα δημιουργικος να προσθεσω). Εγω στη θεση σου πρωτα απ'ολα θα ημουν πολυ χαρουμενος κ περηφανος (τοση αλλαγη κουστουμιου σε λιγες ωρες ειναι απιστευτη) κ δευτερον θα δουλευα το να παιζω μικροτερες φρασεις (οπως κανεις στα 15 πρωτα δευτερολεπτα) μεχρι να του βγαλω τον αδοξαστο, να μπορω να τις γενναω κατα κορον στο παιξιμο μου κ να βγαζουν ακομα περισσοτερο αερα (ρυθμικα). Βασικα θα δουλευα πολυ τη λεπτομερεια πανω σε τετοιου ειδους φρασεις. Πολυ εμφαση σε articulation κ διαρκεια νοτων. Θυμασαι αυτα που ελεγα πριν μερικες ωρες να τ'αφησεις προς το παρον? Ε τι να σε κανω εσυ ερχεσαι μεσα σε λιγες ωρες με αλλη αποψη τελειως οποτε δωσε βαση κ σε αυτα. Κ φυσικα ολα αυτα που εκανες σημερα για ν'ακουστει ετσι καντα ξανα κ ξανα. Αν εχει τοσο διαφορα σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα, φαντασου να το δουλευεις περισσοτερο Αλλα αντι να σου λεμε εμεις συμβουλες δε μας λες εσυ συμβουλες καλυτερα στο πως να εφαρμοζεις αυτα που σε συμβουλευουμε? . Απιστευτος!
    1 βαθμός
  11. Δε με νοιάζει τίποτε άλλο σε αυτό εδώ το θρεντ. Τέρρυ σε ευχαριστώ. Από εδώ κ μπρος όλες αυτές οι κιθάρες έχουν όνομα. Που τώρα δηλαδή που το σκέφτομαι πάντα είχαν (τόσο εύστοχος είναι ο προσδιορισμός) , απλώς δε τον ξέραμε μέχρι να τον μοιραστεί μαζί μας ο Τερρυ
    1 βαθμός
  12. Ότι θα αναρτούσε θέμα ο Σούπερ Φάνκης για ροζ Γκουίλντ και θα το γυρνούσατε οι υπόλοιποι σε αποκλειστικότητα για Τελεκάστορα , ξεπερνάει κάθε λογική. Ρεδεμπανακοιταχτείτε ; ?
    1 βαθμός
  13. Επειδής το κατάλαβα ασούμε, προσπάθησα να την αποφύγω.
    1 βαθμός
  14. Αυτά είναι παρεστιγμένα όγδοα στις κόντρες, σαν κλάβε. Αλλού πέφτουν θέσεις, αλλού άρσεις.
    1 βαθμός
  15. Στην πρωτη φραση ξεκινας στην αρση, στη δευτερη στο δευτερο δεκατοεκτο. Για τετοιου ειδους ρυθμικα πραγματακια η funk μεθοδος του Bolton ειναι σουπερ Αλλα επιμενω πως πρεπει να το πιασεις απο swing ογδοα κ syncopation κ παλαμακια κ αξιες απο πανω που λεει κ ο @fusiongtr . Το παιξιμο σου γυριζει τοσο πολυ γυρω απο το μπλουζ στοιχειο που ειναι απαραιτητο. Πολες φορες σε πραγματα που ανεβαζεις τα εχεις ολα κ μου λειπει μονο αυτο. Η σχεση με την αρση κ το syncopation δηλαδη. Ακουω δηλαδη εναν κιθαριστα που το κολλημα του με την white 70'ς αισθητικη στα σολο τον κρατει πισω (ρυθμικα) κ με πολυ λιγη μελετη σε αυτον τον τομεα (αλλα πολλα ακουσματα προς αλλη κατευθυνση) θα εκτοξευτει το παιξιμο σου μιας κ ολα τα αλλα ζητουμενα τα εχεις μπολικα.
    1 βαθμός
  16. Φαντασου την τωρα με ενα Filtertron στη γεφυρα και δυο Dynasonic μεση και πανω, που γινεται πανευκολα με μια αλλαγη pickguard. Νιωθω εναν πονο στο στηθος λεμε.
    1 βαθμός
  17. @fusiongtr @gkourmoul1 Φιουζιε συμφωνώ, αλλά ότι κ να θες να παίξεις αντί να προσπαθείς να τα βάλεις όλα στην κατσαρόλα, μια μελέτη που εστιάζεις σε συγκεκριμένα (ή ακόμα κ ένα πράγμα) τη φορά μπορεί να βοηθήσει. πχ κάνε κάτι σαν αυτό που έγραψα στη φωτό. Στο bar 1 απλά βάλε νότες στο Ρυθμό που έγραψα (με πεντατονικη, Ντόριαν, ο,τι θες). Στα bar 2-3 πάρε το εργαλείο που θες να μελετήσεις κ παίζε απαντήσεις που να έχουν συνέχεια, ροή κ νόημα σε σχέση με αυτό που έπαιξες στο bar 1. (Μην αρχίζεις στο 1 του μπαρ 2 άσ'το ν'αναπνευσει). Στο bar 4 παύση καν'το ξανά κ ξανά μέχρι ν'αρχιζεις να έχεις αυτοπεποίθηση στις φράσεις που δημιουργείς. Μετά καν'το κ σε άλλο ακορντο, μετά σε chord progressions κοκ (κ φυσικά με παραλλαγές ανάλογα την περίσταση) (Το δεύτερο take δεν το άκουσα ακόμα)
    1 βαθμός
  18. Αρχηγε μου το 1990 ΔEN ελεγε τις μαλακιες που λεει τα τελευταια 10 χρονια.....ουτε ειχε κυρηξει τον πολεμο στους Εβραιους ... Αει γεια σου...
    1 βαθμός
  19. Ναι, αλλά εδώ μιλάμε για τον Waters και τις "ιδιαιτερότητές" του. "Είδηση" θα ήταν να μην έκανε κάποιο πολιτικό statement από σκηνής και όχι ότι το έκανε. Γι' αυτό σας λέω... μια χαρά ήταν η συναυλία και μένω εκεί.
    1 βαθμός
  20. Εγώ θέλω να ρωτήσω, ποιος είναι ο στόχος σου εδώ Γιώργο? Μην μου πεις "να παίξω fusion", γιατί το αντικείμενο είναι πολύ ευρύ. Fusion παίζει ο Metheny, ο Holdsworth, ο Gambale, ο Henderson, ο McLaughlin, ακόμα και ο Govan. Όταν λέω "στόχος" εννοώ αν επικεντρώνεσαι σε κάτι συγκεκριμένο μουσικά και παιχτικά. Και το λέω γιατί η προσπάθειά σου δεν έχει την απαραίτητη κατεύθυνση. Πώς θέλεις να παίξεις? Με out νότες? Με rock φρασεολογία? Με "συμβατικό" παίξιμο που όμως να ακούγεται λίγο "περίεργο"? κλπ. Για όλα αυτά οι επιλογές είναι άπειρες. Αλλά πρέπει πρώτα να καθορίσεις/στοχεύσεις πώς θέλεις να είναι το αποτέλεσμα. Να γίνεις πιο συγκεκριμένος δηλαδή, στον τρόπο που θέλεις να προσεγγίσεις το αντικείμενο.
    1 βαθμός
  21. Επισης ειναι πολυ busy. Ασε λιγο στην ακρη το συνηθες παιξιμο σου κ ειδικα σε τετοια πιο "εξωτικα" εργαλεια προσπαθησε με πιο μικρες φρασεις κ το ρυθμο να κανεις τη δουλεια. Strong rhythmic statements θελει σαν πρωτο βημα Παιξε στην αρχη με καθαρο ηχο. Ξεχνα articulation κ τεχνικες εκφρασης κ κοιτα την διαρκεια των νοτων (ειδικα στην καταλληξη) κ τις παυσεις. Οταν οι φρασεις αρχιζουν να εχουν νοημα μονο με ρυθμο, επιλογη νοτων,accents τοτε ειναι η ωρα για τα υπολοιπα (κ θα μπουν αυτοματα τοτε) Θελω να πω πως αυτο που εστιαζεις τωρα ειναι οι φρασεις-γραμμες σου να εχουν νοημα στο.... χαρτι. Να μαθεις πως δημιουργουνται. Η κιθαριστικη φωνη μπορει κ να σε μπερδεψει στην παρουσα φαση κ να σου βγαλει συνηθειες σου που συνηθως σωνουν την κατασταση (δεν ειναι αυτο το ζητουμενο σ'αυτο που προσπαθεις να κανεις εδω). Δυστυχως οσοι ερχομαστε απο white ροκ κιθαριστικες σχολες εχουμε περιεργη σχεση με το ρυθμο κ το syncopation, ειμαστε κολλημενοι με το 1 κ δυσκολευομαστε να καταλαβουμε πως ακομα κ το πιο out there εργαλειο το περνας πανευκολα οπου θες με διαφορετικη ρυθμικη αντιληψη. Η bebop ειναι η νουμερο 1 σχολη γι'αυτο παροτι χρησιμοποιει φαινομενικα αλλα μεσα για να παιξεις πανω απο changes. Γι'αυτο ολοι εχουν περασει απο εκει Τα λεω ολα αυτα ως ομοιοπαθης, που εχει τα ιδια θελω κ δεν εχει φτασει στο στοχο του. Υπαρχουν πολυ πιο καταλληλοι απο εμενα να σου πουν την προσεγγιση τους πανω στο θεμα οποτε αν λεω μπουρδες περιμενω διορθωση κ εγω?
    1 βαθμός
  22. Αντιδράσεις, τι αντιδράσεις; Από αυτό που είδα και άκουσα ήταν μια εξαιρετική συναυλία.
    1 βαθμός
  23. στοχεύεις ψηλά. Δεν είναι κακό για εξάσκηση, αλλά μην περιμένεις αποτελέσματα άμεσα. Είναι υλικό αβαντ γκαρντ αυτοσχεδιασμού και ακόμα δεν είσαι γι αυτό. Εχεις πετύχει πολλά στους ήχους, αλλά όπως σου είπα θέλεις περισσότερα ακούσματα/παιξίματα προς την κατεύθυνση αυτή. Ασε αναπνοές, άσε τους άλλους να ακουστούν, και να τους ακούσεις για να πάρεις πάσες.
    1 βαθμός
  24. Υπάρχουν ακόμα αυτοί που κάνουν αναλυτικά reviews, σαν τον παλαίουρα τον Nick παρακάτω, αλλά και πολλοί καινούργιοι. Με λίγο ψάξιμο βρίσκεις αυτό που θες.
    1 βαθμός
  25. Ξανά στο Βερολίνο με εμφάνιση που ήδη ξεσήκωσε αντιδράσεις. Αλλά...ο μπαγάσας είναι μεγάλος.... (βάλτε ό,τι ουσιαστικό θέλετε μετά)
    0 βαθμοί
  26. @Ali Barout Να απαντησω σοβαρα η να κλειδωσουμε το θρεντ? Σοβαρα προτιμω τα μουν ινλεηζ των ΠΗΑΡΕΣ. Πιο νητ κ αντερστεητηντ Για κλειδωμα η κιθαρα για πολλους ειναι η προεκταση του.... πτηνου τους. Μπορει ετσι να γινεται πιο ευκολα η συνδεση
    0 βαθμοί
  27. ΕΙπα με φρατζα, εχει φρατζα ο Ριβαλντο?
    0 βαθμοί
  28. Κ λεω κ γω γιατι τοση ωρα προσπαθω να παιξω φιουζιον κ μου βγαινει εννιαρι κ χιτζαζ.. Το ξερω πως δε το'χω με το αουτ αλλα ακουω παλαμακια απ'το σαλονι?
    0 βαθμοί
  29. Για να μην ξεχνιόμαστε βέβαια, με κιθάρα κάτω από 5 χιλιάρικα, φιούζιον δεν παίζουμε. Άντε κανά ζεϊμπέκικο με minmaj7 το τονικό.
    0 βαθμοί
  30. Ασχετο. Αλλα μηπως μπορεις ν'ανεβασεις το λινκ με το τελευταιο μπακινγκ. Αν ναι καν'το στο θρεντ με τα μπακινγκ μη χαλαμε αυτο
    0 βαθμοί
  31. Άσκηση με 8α... Νομίζω ότι του ψιλοπήρα το κολάι. Στην ουσία, προσέχω η πρώτη νότα να ξεκινά στην άρση, και μετά παίρνει τον δρόμο της η φράση. Δεν το καταφέρνω σε όλες τις φράσεις, αλλά έχω το νου και το κάνω σε κάμποσες. Ποιο είναι το επόμενο βήμα? Τι να προσθέσω? Μικρές φρασεις και διαλλείματα? 8ααατελε.mp3
    0 βαθμοί
  32. Αυτό θα ήθελα να το δω σε ένα Indiana Jones 6- κάτι σαν "Indiana Jones and the adventure of the holly guitar". Aλλά βγαίνει στη σύνταξη ο Ford και θα μείνω με την όρεξη. Βέβαια υπάρχει πάντα η πιθανότητα μιας in house, νοϊζικής παραγωγής... Αμέσως- αμέσως σκέφτομαι ότι έχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο για το σενάριο- Στράτος, ποιος καλύτερος; Σε ρόλο Spielberg, ο "κινηματογραφιστής" του Noiz, κ. LK. Και όσο για τον πρωταγωνιστή, φυσικά αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από τον άνθρωπο των tele και της δράσης, ο αξιότιμος κ. SF. Όσο για εμάς τους υπόλοιπους, θα περιοριστούμε σε ρόλους κομπαρσαρίας και αντεφέρ* ? *Γενικών καθηκόντων- άντε φερε αυτό και άντε φέρε εκείνο.
    0 βαθμοί
  33. Καθε τελεκαστερ ειναι φτιαγμενη απο ΤΙΜΙΟ ΞΥΛΟ, ενω ολα τα μεταλλικα της μερη απο το ΙΕΡΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ. Οι ριζες της χανονται στο χρονο, ενω ο Leo Fender στο μυστικο του ημερολογιο αποκαλυπτει οτι στην πραγματικοτητα δεν την εφευρε αυτος, αλλα απλα την ανακαλυψε σε ενα ταξιδι που ειχε παει στην Ιερουσαλημ. Οι κατοχοι της δε, εχουν δωσει ατελειωτες μαρτυριες για τα θαυματα που κανει κατα καιρους, θεραπευει τις αρρωστιες, γιατρευει τη φαλακρα, κανει καλα την ποδαγρα, και χαριζει τουλαχιστον 800 επιπλεον χρονια ζωης. Η χαρη της εορταζεται απο την εκκλησια μας στις 30 φλεβαρη.
    0 βαθμοί
  34. Γιατί με κάνεις tag, ενώ απαντάς σε μένα? Για να ενισχύσεις το επιχείρημα σου ότι είμαι άλλος ενώ μιλάς με μένα? ?
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Θα εχω διαΒαΖμα τοτενες ινε δισκολι η 5η δημοτικου μου εχουΝΕ πιει.
    0 βαθμοί
  37. Δηλαδή παίζω σε ένα μετρο κάτι ρυθμικό, στα επόμενα 2 μετρα κάτι σχετικό ως απάντηση, και στο 4ο παυση? Το αντιλαμβάνομαι και εγώ καθώς το ακουω. Τα μαυρισμένα τα καταλαβα, νομίζω, και θα τα δουλέψω.
    0 βαθμοί
  38. Αυτούς τους χρόνους να ακολουθήσεις (μιλάω για τα ακκόρντα που παίζουν στην αρχή). Είναι άρσεις, ακριβώς αυτό που έλεγα. Μιμήσου τους χρόνους τους και θα αλλάξει το φραζάρισμά σου άμεσα.
    0 βαθμοί
  39. Σιγά τα αίματα ... https://cdn.jwplayer.com/previews/kkOvcCth
    0 βαθμοί
  40. Έκανα μια αρχή με βαση τα όσα μου ειπαν Δημήτρης και Βρασίδας. Λιγότερο gain, πιο μικρές φράσεις, μέσα στον ρυθμό, παύσεις και ανταπόκριση στα υπόλοιπα όργανα. Προσπάθησα, τουλάχιστον. Και μου αρέσει καλύτερα το αποτέλεσμα, νομίζω. scoftelechlow.mp3 Καλή ερώτηση. Θελω να μπορώ να κάνω τα πάντα, στην τελική. Προφανώς δεν μπορώ να τα κάνω όλα μαζί, ούτε και το καθένα ξεχωριστά, στην παρούσα φάση. Γιαυτό ανέβασα το κλιπ, ώστε να εισπράξω την πολύτιμή βοήθεια σας, στο τι κατεύθυνση να παρω για αρχή, διότι είμαι εντελώς ασχετος από τη μουσική αυτή, αλλά και στο τι πρεπει να κάνω για να μην τα μπουρδουκλώσω.... Για αρχή θα ήθελα να μπορώ να παίζω συμβατικό παίξιμο που να ακούγεται περίεργο. Αλλά μου αρέσει να τριγυρίζω γύρω από ενα ακόρντο με διαφορετικές κλίμακες.
    0 βαθμοί
  41. ε καλα δεν θελει και πολυ σκεψη για το ουσιαστικο https://www.reader.gr/politismos/moysiki/519515_orgi-gia-ton-rotzer-goyoters-emfanistike-se-synaylia-sto-berolino αντε να βοηθησω με multiple choice ( ) ΠΕΟΚΡΟΥΣΤΗΣ ( ) ΑΒΝΑΝΑΣ ( ) ΤΡΑΒΟΠΣΟΛΗΣ ( ) ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟΤΡΑΒΑΣ ( ) ΛΑΣΤΙΧΟΠΟΥΤΣΗΣ ( ) ΠΣΟΛΟΒΑΡΕΑΣ ( ) ΠΕΟΚΟΠΑΝΑΣ ( ) ΠΟΥΛΟΤΡΑΒΗΧΤΡΑΣ ( ) ΑΠΛΟΣΜΑΛΑΚΑΣ
    0 βαθμοί
  42. Την ειχα αυτην την κασετα, ετσι ακριβως, και μια χαρα το ελιωσα το αλμπουμ, γυφτια ξεγυφτια το wasted years κομματαρα, σορυ, το Γουεηστεντ Γηαρς ηθελα να πω. ?
    0 βαθμοί
  43. - Καλησπερα σας. Σας ειδαμε στο youtube, και εντυπωσιαστηκαμε με την ευχερεια που εχετε στα πληκτρα. Σας ευχαριστουμε που δεχτηκατε να ερθετε στην εκπομπη μας. - Παρακαλω, ευχαριστηση μου. - Με αφορμη λοιπον τη θαυμασια εκτελεση σας στην 5η του Μπετοβεν πειτε μας: ποια η γνωμη σας για την ανοδο των ποσοστων του Πανελληνιου Σοσιαλιστικου Κινηματος, και αν κατα την αποψη σας αρκουν για να γινει και παλι ο κεντροαριστερος πολος στο πολιτικο μας σκηνικο. - Γουατχαπεντ;
    0 βαθμοί
  44. Kαλησπέρα σε όλους.!! Ένα neo track από την καινούργια μου δουλεία που κυκλοφορεί απο σήμερα σε beatport, spotify κτλ. Ελπίζω να αρέσει!!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...