Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6241


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2362


  4. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/17/23 σε Αναρτήσεις

  1. Τι ξεφτιλα ομως ολο αυτο το cancel culture, εχουμε κατσει και εχουμε δει για να εκτιμησουμε και να γινουμε ανθρωποι απο Ριφενσταλ μεχρι Αιζενσταιν, και βγηκαν τα τελευταια χρονια ολοι οι ¨ευαισθητοι" ανυπαρκτοπουθεναδες να μοιραζουν cancel ακομα και στον Ομηρο γιατι ειναι λεει φασιστας, ου να μου χαθητε αμπαλοι τενεκεδες.
    3 βαθμοί
  2. Νομίζω ήρθε η ώρα ν'αρχισουμε το μαραφετι αυτό να το λέμε τερανηακι να καταλαβαινόμαστε
    1 βαθμός
  3. Ά γεια σου, στα λόγια μου έρχεσαι! Ανωμαλίες δηλαδή, να αναστατωθούμε βραδιάτικα.?
    1 βαθμός
  4. Τωρα που βλεπω βιντεο μ'αυτο στο γιουτιουμπ τα περισσοτερα ηχητικα παραδειγματα ειναι κακα (κ κανα δυο μετρια προς καλουτσικα) Φαινεται πως οι διαστασεις του σε συνδυασμο με το spacing των χορδων ειναι τετοιες που κατι παει λαθος κ το ολο πραγμα ειναι ψιλοψοφιο Θα το επαιρνα παρολα αυτα γιατι εχει πλακα (Ολα τα ψωμο-παξιμαδο-τετοια βουτηγμενα σε κατι αρκετα ρευστο κ νοστιμο παπαρες ειναι)
    1 βαθμός
  5. Συγγνωμη ρε παιδια, αλλα για μεγαλη παπαρα μου φαινεται. Με το συμπαθειο.....?
    1 βαθμός
  6. Σε αυτο το πραγμα με ειχαν παρει τα ζουμια, πραγμα εντελως σπανιο για φαση φιλμ σε εμενα.
    1 βαθμός
  7. @Superfunk Εσωτερικο αστειο εικοσαετειας ακρως κολλητικο κ παντως χρησεως Το αστειο αυτο καθαυτο δεν εχει σημασια. Η ουσια του ομως ειναι πως: ΤΕΡΡΑΝΥΑΚΙ: Οποιοδηποτε αντικειμενο-προιον-μηχανημα του οποιου το ονομα δε θυμασαι καθολου κ την χρηση του την εχεις καπως θαμπα στο μυαλο σου αλλα δε μπορεις να την περιγραψεις-εξηγησεις Γινεται προφανες με αυτην την επεξηγηση πως μιλαμε για το απολυτο πασπαρτου που μπορεις να χρησιμοποιησεις σε καθε κουβεντα για ο,τιδηποτε οπως μπορει να επιβεβαιωσει κ ο @Ali Barout ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Αυτο που σου περιγραφει η συζηγος ειναι το ιαπωνικο ΤΕΠΑΝ ΓΙΑΚΙ (στα ελληνικα?) Αυτο που λεμε εμεις στα ελληνικα ειναι τερανηακι (με ρο)
    1 βαθμός
  8. Α! Α! Α! Δεν είναι τηγάνι. Είναι ΤΕΡΡΑΝΥΑΚΙ. (Με κεφαλαία ώστε να διατηρείται η αμφισημία)
    1 βαθμός
  9. Υπάρχει κι αυτή η πιθανότητα https://smart.noiz.gr/details.php?id=523930
    1 βαθμός
  10. ΕΝΤΑΚΣΙ αρκετα με τον ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ. Βαζω ΑλεΚσιου τορα για να αλλαΚσουμε θεμα
    1 βαθμός
  11. Α, έτσι μπράβο να τα αποσαφηνίζουμε αφτά. Προ ενάμιση μηνός, γιατί έτσι γίνονται οι παρανοήσεις- όχι είχα βγάλει χτες (πχ) ? Ε τότε να ευχηθώ καλές μελλοντικές πωλήσεις.
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Υποψιάζομαι ότι το επόμενο flagship/workstation της θα (ξανα)ενσωματώνει κάποια VA engine, μαζί φυσικά με την αιώνια AWM2 και την FMX που θερίζουν και οι δύο στον τομέα τους. Μας έκανε τη χάρη να ξαναφέρει στο προσκήνιο την FM σε μια υπερτούμπανο εκδοχή με τα Montage/MODX, καιρός είναι να επαναφέρει και κάποια VA engine (acoustic/analog ή και τα δύο). Αν δε σε όλα αυτά επαναφέρει και το εξαιρετικό sequencer των Motif XF/MOXF, το οποίο για κάποιον ανεξήγητο λόγο αφαίρεσε απ΄τα Montage/MODX (μέγιστο λάθος), τότε... Τότε πουλάω το MODX και πάμε για άλλα.? Γιατί ένα MODX δεν πωλείται παρά μόνο για να αντικατασταθεί από ένα άλλο Yamaha με παρόμοιες/καλύτερες δυνατότητες. Αναμένουμε λοιπόν τη "μαμά" Yamaha, η οποία δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ από το 1985 μέχρι και σήμερα.??
    1 βαθμός
  14. Αυτά τα έκανε η μέγιστη Yamaha ήδη από το 1993 (αν θέλουμε να μιλήσουμε για πραγματικά πρωτοπόρες εταιρείες synth κι όχι για εταιρίες-πορδές?) όταν κυκλοφόρησε το VL1 που ήταν το πρώτο VA (virtual acoustic) synth, αλλά βλέπεις την εποχή εκείνη η τεχνολογία αυτή ήταν πανάκριβη για την πλειονότητα των μουσικών, και έτσι η παραγωγή των VL1/VL7 και VP1 δεν μακροημέρευσε. Το δε VP1 πρέπει να πούλησε παγκόσμια μόλις...δύο κομμάτια αν θυμάμαι καλά.? Στην τιμή που το έδιναν, και πολλά πούλησαν.? Αυτά τα synths ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους και απλησίαστα, σήμερα τα πράγματα είναι αλλιώς. Η modeling τεχνολογία είναι πάμφθηνη και πολύ ανεπτυγμένη, και οι προσομοιώσεις ακουστικών και ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών οργάνων κάθε τύπου θερίζουν. Αλλά το σοβαρότερο πρόβλημα δεν είναι η πιστότητα του XΨ ήχου, ποτέ δεν ήταν στην πραγματικότητα, το πρόβλημα ήταν/είναι στο παίξιμο αυτών των ήχων από άλλου τύπου όργανα. Έτσι, όσο καλό και να είναι το modeling, κάποιοι ήχοι δεν θα παιχτούν ποτέ σωστά, γιατί δεν είναι δυνατόν να παιχτούν σωστά από άλλα όργανα πλην των ίδιων των οργάνων ή κάποιων παρόμοιων. Ένα MIDI wind controller θα παίζει έναν ήχο κλαρίνου/φλάουτου/σαξόφωνου κλπ πάντα πιο σωστά από μια MIDI κιθάρα ή οποιοδήποτε MIDI πληκτροφόρο. Είναι η φύση των οργάνων έτσι κι αυτό δεν αλλάζει, όσες παραμέτρους κι αν πειράξεις κι όσο καλή κι αν είναι η προσημείωση. Η Yamaha παλιότερα είχε μια καλή μαγκιά, το breath controller, το οποίο συνέδεες στην ειδική υποδοχή στα DX και VL/VP synths. Δούλευε με το φύσημα και σε συνδυασμό με το παίξιμο στα πλήκτρα οι ήχοι που προσημείωναν πνευστά ακούγονταν ιδιαίτερα φυσικά. Ιδιαίτερα με τα VL/VP μοντέλα γινόταν εκπληκτική δουλειά, κι αν βρισκόταν και κάνα καλό παιχτρόνι δεν έπαιρνε χαμπάρι κανείς στο κοινό αν αυτό που άκουγε ήταν πραγματικό πνευστό ή κάποιο synth. Τσέκαρε την εισαγωγή του πληκτρά στο παρακάτω live, παίζει με breath controller ένα VL1 ή VL7 (δύσκολα ξεχωρίζουν οπτικά αυτά τα δύο). Για την υπερμπάντα βέβαια τι να σχολιάσουμε...?
    1 βαθμός
  15. Για κιθάρα μιλάω. Και πια υπάρχουν άπειρες παράμετροι που μπορεί να ελέγξει κάποιος για να κάνει τον ήχο του πιο αληθοφανή (άσχετα αν εγώ βαριέμαι να τις χρησιμοποιήσω). Μου φτάνει η πρόκληση όμως, και ο τρόπος που σκέφτεται κάποιος μουσικός που παίζει άλλο όργανο. Για εσάς τους πληκτράδες είναι σύνηθες να παίζετε με ήχο άλλων οργάνων, αλλά εγώ όταν πρωτάκουσα άλλο όργανο παίζοντας κιθάρα, έφαγα μια τρελή φρίκη. Σχεδόν δεν το πίστευα.
    1 βαθμός
  16. Ναι βρε, το ξέρω ότι δεν το είπες, απλά το λέω εγώ. Να πάρεις σαχλόφωνο, στις αγγελίες βρίσκεις πια κοψοχρονιά, και σου ανοίγει νέους εκφραστικούς δρόμους. Πχ, σε κάποιο κομμάτι που έπαιζα sax στην κιθάρα, έπρεπε να σκέφτομαι σαν σαξοφωνίστας, να αφήνω αναπνοές, και να προσπαθήσω να φραζάρω σαν σαξοφωνίστας επίσης (κάθε όργανο σε πάει σε άλλο φραζάρισμα). Είναι φοβερό και σαν πρόκληση, και σαν προσπάθεια.
    1 βαθμός
  17. Ωωωω ναι. ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ.
    1 βαθμός
  18. Σκληρό ναι, άδικο ναι, αγενές δεν νομιζω. Ούτε εμένα μου άρεσε το περιεχόμενο του πρώτου ποστ του Μάνου, αλλά εκτιμώ την ευθύτητα, την ειλικρίνεια, και σίγουρα εκτιμώ την (ταχεία) ικανότητα να παραδέχεται ένα λάθος. Στον καθένα μπορεί να συμβεί μια κακή μέρα, με κακή ψυχολογία. Όλοι έχουμε τα προβλήματα μας και σηκώνουμε έναν σταυρό, μεγάλο ή μικρό. Δεν κόβουμε κεφάλια. Ο Νίκος έχει διανύσει πολύ δρόμο και μας έχει εκπλήξει με τη βελτίωση του. Γουστάρει αυτό που κάνει και καλό είναι να συνεχίσει να το κάνει και να προσπαθεί.
    1 βαθμός
  19. To ειδα και εγω αυτο το μαραφετι, μου το πεταξε σε ads τελευταια. Ειναι gimmick προφανως, αλλα να πω την αληθεια με ιντριγκαρει το οτι δινει μια λυση, οσο καλη ειναι αυτη, στο πως να παιξεις με δοξαρι double stops στην κιθαρα. Ειναι σχεδον αδυνατο να γινει καθαρα με κανονικο δοξαρι για προφανεις λογους οποτε για αυτο και μονο το δοκιμαζα. Aν δεν εκανε ενα κατοσταρικο το ειχα δοκιμασει ηδη - θα περιμενω ισως να το αντιγραψει κανας κινεζος στο Ali Express ?.
    0 βαθμοί
  20. Σωστός. Πάντως, αλήθεια, πρώτα θα μου πέρναγε από το μυαλό να βάλω μαγνήτη στην ακουστική και να βάλω απάνω ebow, παρά αυτό με το τερρανυάκι. Εμένα μου θυμίζει όπως μετράγαμε τα καύσιμα στις δεξαμενές παλιά στο τέξας, βάλε τερρανυάκι, βγάλε τερρανυάκι.
    0 βαθμοί
  21. Ακουσε με καλα σε αυτο που θα σου πω. Αν σχολιαζεις το ρεηντιους των χορδων κ το ποσο παρα φυσιν ειναι σε φλατ ρεηντιους να προσπαθεις να παιξεις με δοξαρι, εχε τα ματια σου ορθανοιχτα. Σιγα σιγα θα προτεινονται οργανα με μικροτερο ρεηντιους κ μετα θα σκασουν οι αποψεις του τυπου μηπως ομως να ηταν κ ηλεκτρικο το οργανο να εχουμε περισσοτερες επιλογες κ μετα θα σου πουν τι το θες το δοξαρι... Κ τι εμεινε? Ηλεκτρικο οργανο με 7.25 ρεηντιους εμεινε κ πενα ή δαχτυλα εμεινε κ ναααααα'τη η τελεκαστερ!
    0 βαθμοί
  22. Τσάμπα παιδεύεσαι. Αυτήν όσο και να την μουλιάσεις ... παπάρα δεν γίνεται.
    0 βαθμοί
  23. Ευτυχώς ήρθε o mpamps και ηρεμήσαμε από τα γιαπωνέζικα τηγάνια και τους παρατατικούς... ?
    0 βαθμοί
  24. κΑΤΣΕ ΤΟΡΑ για θα φαΩ κΣυλο απο τη ΣΥΖΙΓΟ (ινε καθηγητρια Ιαπωνικων) μου ιπε οτι ινε μεθοδος ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ μαγειρΕματος και οτι εχουμε φαει 100 φορες στην Ιαπωνια...(παμε καθε 3 χρονια τζαμπα για σεμιναρια τις Γιαπονικις κυβερνησης ,σιγα μην ΕΙΧΑΜΕ (παρατατικος) τοσα λεφτα για να πΛΕροσουμε το ταξιδι αριστεροι ανΘρωπες ιμαστε, οχι τιποτις πλουσΓιοι να ξηγιεμαστε)
    0 βαθμοί
  25. Ε τωρα ενταξει... Εγω φταιω? ΑΠΟΧΩΡΩ κανονικα ομως
    0 βαθμοί
  26. Για τον Τατσοπουλο λες? Τραγουδα κι ολας?
    0 βαθμοί
  27. Φίλος, εγώ ήμουν ενός ετών και είχα περάσει από αυτό το παγκάκι να καπνίσω ένα ΚΑΡΕΛΙΑ. Η εφημερίδα που λες ήτανε δικιά μου.
    0 βαθμοί
  28. Ειναι κ οι δυο τοσο ρελεβαντ που ο περσοτερος κοσμος τους ξερει μονο επειδη γκαριζουνε απ'το μπαλκονι τους καθε φορα που περναει καποιος κ τους ενοχλει. Ισως ετσι ειναι η σωστη ελιτ που λεει κ ο LK
    0 βαθμοί
  29. Μήπως να στείλω λίστα (πωλούμενων LP) στην Ακρίτα; ?
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Αλλαξε γραμμη στο μετρο (Θεσσαλονικης) Ειχε. Δεν εχει πλεον απ'οτι λεει. Κ επειδη δηλωσε πως αν τα ειχε ακομη θα τα επεστρεφε το μονο που ασφαλες συμπερασμα που εβγαλα σημερα ειναι πως ακουει σπετσοφαι κ αυτη
    0 βαθμοί
  32. Έχω κόπια(ες) ορίτζιναλ φιλωΟυζ, ο Νιονιος έχει μεγαλώσει μαζί με τη μάνα μου ,κολληταρια είναι ακόμα και τώρα που είναι τριακοσίων ετων. ? Σιγά μη περίμενα κόπια από το σουργελο?
    0 βαθμοί
  33. Joe Bonammassa - Blues Deluxe Gary Moore - Story of the Blues
    0 βαθμοί
  34. Θα πω κατι, και δεν τρολλαρω, σοβαρα δεν τρολλαρω: Εχοντας υποψη το παλιο ANX-1 της Yamaha, εχω να πω τα εξης: Αν και το καινουργιο εχει αυτον τον πειστικο ηχητικο χαρακτηρα, βελτιωμενο μαλιστα με την σημερινη τεχνολογια, βλεπω να κλαινε πολλες αναλογικες μανουλες. Πολλες μανουλες και νουλες.
    0 βαθμοί
  35. H yamaha ειναι yamaha, οτι ωρα θελει τους καταπινει ολους. Οταν ειχε βγαλει το EX5 ηταν 100 βηματα μπροστα. Μετα ομως χαθηκε και αυτη και ολοι μας στη θαλασσα με τα δειγματα. Ηταν και νωρις, θελει πολυ processing power το modelling, την εσκιζε την πολυφωνια, το Ζ1 της korg ας πουμε για να εχει 12 πολυφωνια ειχε μεσα πιο πολλα τσιπακια απο σακουλακι Lays. Ομως αρχιζουμε σιγα σιγα και ξεκολλαμε απο τα δειγματα, που βεβαια θα μεινουν για παντα, αλλα εβαλε στα montage και FM, ετοιμαζει και το νεο ANX-1, θα εχουμε εξελιξεις, μονο το moog θα μεινει ιδιο ?
    0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Δεν ήσουν συνηθισμένος σε άλλους ήχους, γι αυτό. Και σου'λεγα από παλιά, "πάρε ένα SynthAxe ωρέ Fusion, ο Holdsworth δηλαδή είναι πιο μάγκας?" αλλά εσύ χαμπάρι. Και να πω ότι σου έλειπαν τα λεφτά...?
    0 βαθμοί
  38. Γι αυτό το έχω φίλος, γιατί είναι ωραίο μηχάνημα.? Αρχικά είχα σκοπό να πάρω το μεγαλύτερο μοντέλο, το Hydrasynth Keyboard, αλλά δεν με έπαιρνε από...χωροθετικής άποψης. Για καλή μου τύχη είδα την Explorer έκδοση, η οποία είναι το ίδιο ακριβώς synth σε μικρότερο "πακέτο" και έτσι το πρόβλημα λύθηκε. Και οι 4 εκδόσεις του Hydrasynth (Explorer, Desktop, Keyboard, Deluxe) κουβαλάνε την ίδια ακριβώς sound engine, οπότε καλύπτουν τις ανάγκες σχεδόν κάθε χρήστη. Για κιθαρίστες/μη-πληκτράδες θα πρότεινα την Desktop έκδοση. Δες και το παρακάτω αρκετά κατατοπιστικό βίντεο.
    0 βαθμοί
  39. Μα δεν είπα πως δεν έχει. Αλλά πρώτον δεν έχω σαχλοφωνο, δεύτερον υπάρχει μεγάλη εσωτερική ανάγκη να μάθω πιανο-πληκτρα κ triton (le) κάνομεν πλάκα
    0 βαθμοί
  40. Και όμως έχει δίκιο. Εγώ που έχω σαχλόφωνο, με το που έπαιρνα κάποιο vst (συνθοειδές), καθόμουν με τις ώρες και άκουγα κάθε preset ήχο, έπαιζα με αυτόν, να δω που θα με πάει το παίξιμο με αυτό τον ήχο. Ώρες επί ωρών, άχρηστες ίσως, αλλά πάρα πολύ διασκεδαστικές. Μια νότα στην αρχή, να τον ακούσω, να τον χωνέψω. Προσπαθούσα να φτιάξω ηχητικά τοπία στο μυαλό μου. Υπέροχες άχρηστες ώρες.
    0 βαθμοί
  41. Στον νταταεντρυ μίλησα, ο μαραθον μου απάντησε....? Πέρα από την πλάκα πραγματικά ωραίο μηχάνημα...
    0 βαθμοί
  42. Πες του να βάλει κι αυτός μια υπογραφή στα Κινέζικα που να (μας) εξηγεί....
    0 βαθμοί
  43. Λοιπόν εσύ, κάποιον μου θυμίζεις, αλλά δεν μπορώ να βρω ποιον.
    0 βαθμοί
  44. Τσιλικη την εκανες! Αλλα ανοιγεις τον ασκο του αιωλου τωρα, θα ξεκινησουν οι μαχες για το αν τα ξυλα της πεταλιερας παιζουν ρολο στον ηχο.
    0 βαθμοί
  45. Φυσικά, ως γνωστόν, μετά το ποπ δεν έχει στοπ. Τώρα δουλεύω πάνω στην τρίτη πεταλιέρα μου, η οποια ουσιαστικά θα είναι σαν τη δεύτερη σε βελτιωμένη έκδοση. Από αισθητικής άποψης θα είναι εκπληκτική. Θα μου πεις, τι το θες το αισθητικό, Pedalboard είναι, θα καλυφθεί με πετάλια, καλώδια, βέλκρο κλπ, δε θα φαίνεται τίποτα. Δίκιο έχεις, ωστόσο το μικρόβιο μου έχει μπει για τα καλά. Βέβαια θα είναι βελτιωμένη και από άποψη αντοχής γιατί φεύγουμε και από το MDF και πάμε σε Κόντρα Πλακέ με δρύινη επένδυση καπλαμά. Καποιες αισθητικές πινελιές (πχ οι τρύπες στη βάση) πιστεύω ότι εκτός από όμορφες, βελτιώνουν και τη χρηστικότητα της κατασκευής. Καλές φωτογραφίες ακόμα δεν έχω βγάλει, θα ανεβάσω κάνα δυο πρόχειρες που τράβηξα στο μαγαζί κάτα τη διάρκεια της επεξεργασίας.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...