Για μενα είναι όσο πρέπει.
Χμ. Τώρα που το ακούω σε πιο ήσυχο περιβάλλον περισσότερες φορές, προσωπικά θα άφηνα το πληκτροφόρο για τον πρώτο κύκλο, και στο 1:37 θα ενορχήστρωνα* το δοσμένο, χτίζοντας μέχρι να σκάσει στο 1:54 η κιθάρα.
Προσωπικά θα προσπαθούσα για άγριο νταμπλ τάιμ σολο ή σαξ ή τρομπέτα ή φλικόρνο, που παίρνει φόρα από τη συγχορδία στο 2.53 (κάτι σαν δύο κλίμακες στη σειρά, με παύση στο πρώτο δεκατο έκτο) και το πάει μέχρι το 3.13. (ώστε να φαίνεται σαν 1ος κύκλος σόλο, 2ος κύκλος σόλο).
Για κάποιο λόγο, δεν με ψήνει ο ήχος στο 3.29. Δεν καταλαβαίνω τι υποτίθεται ότι πρέπει να είναι. Για τρομπέτα με σουρντίνα, έχει περίεργη δυναμική. Προσωπικά, θα σκεφτόμουν ή φλικόρνο, Ή (για να βάλω και τον άνωθεν αστερίσκο στην κουβέντα), άλτο φλάουτο. Δύσκολος ήχος να βρεθεί, δυσκολότερο να βρεθεί λάιβ, αλλά νομίζω θα ταίριαζε γάντι. Και στο πρώτο χτίσιμο, και ακριβώς πριν τα brass θα έκανε πολύ ωραίο κοντραστ.
Συγγνώμη για τον καταιγισμό προσωπικών γνωμών, αλλά το κομμάτι μου έκανε κλικ και ερέθισε τη φαντασία μου.