Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/02/23 σε Αναρτήσεις
-
2 βαθμοί
-
Tο θεμα με την ηλεκτρικη κιθαρα, ετσι οπως την ξερουμε τουλαχιστον, ειναι πως δεν ειναι self- contained οργανο. Δεν ειναι δηλαδη σαν την κλασσικη κιθαρα που στεκεται μονη της, παιζει εκει ενα κλασσικο κομματι, μενεις μαλακας, και τελειωνει η υποθεση. Αντιθετα η ηλεκτρικη κιθαρα σε ολη τη ροκ, hard rock και metal παραδοση ειναι οργανο ΜΠΑΝΤΑΣ. Ειναι φτιαγμενη ετσι ωστε να αποτελει μεν το κυριο οργανο ενος γκρουπ, αλλα σε καμια περιπτωση δεν αποτελει αυτονομο τμημα του. Συνεπως και σε επιπεδο φορμας, η ηλεκτρικη κιθαρα λαμπει σε ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, λαμπει σαν δομικο στοιχειο ενος τραγουδιου και οχι σαν αυτοφωτη πηγη. Ο Χεντριξ ας πουμε ειναι Χεντριξ γιατι η μουσικη του εχει φοβερα ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, δεν ειναι οτι ακους τον Χεντριξ να σολαρει αδιαλειπτως για δυομισι ωρες. Το ιδιο και με τον Γκιλμουρ, το ιδιο και με τον Page, και γενικα τα πραγματικα μεγαθηρια της ηλεκτρικης κιθαρας λειτουργησαν και ελαμψαν στα πλαισια μιας μπαντας. Κακα τα ψεματα μαγκες, ΕΚΕΙ ειναι τα πραγματικα παλουκια, να φτιαξεις μουσικη με ουσια που να αγγιζει τον απλο ακροατη, και ταυτοχρονα να εντυπωσιαζει και τον μουσικα καταρτισμενο. Ακομα και οι κλασσικοι μουσικοι, νομιζετε οτι δε συνδυαζαν αυτα τα δυο; Αν αρχιζαν και αυτοι τις ανουσιες μπουρμπουλιθρες και τους ρηχους εντυπωσιασμους, θα ειχαν γινει οι παρτιτουρες τους προσαναμα. Τα εντονα καρυκευματα θελουν παντα πολυ μικρες ποσοτητες, αλλιως το φαι δε θα τρωγεται.2 βαθμοί
-
Εφτιαξα ενα μικρο βιντεο που περιγραφει τι χρησιμοποιω για mixing & mastering μια και αρκετοι με εχετε ρωτησει με πμ. Ελπιζω να σας καλυψει ?'1 βαθμός
-
Ωραιος ο SF, αυτα ειναι σκηνικα. Ηθελα να βγαλω το budget, ετσι για εγκυκλοπαιδικους λογους, αλλα τα waves αγοραστα δεν παιζουν πουθενα ? καλα εκανες και ξηγηθηκες back up στο σκληρο ? δεν παιρνεις και κανα motherboard καβατζα και καμια μνημη; ? Παντως οπως και να εχει δε μιλαμε για κανα τεραστιο κοστος, τσαμπα πλεον ειναι το σοναρ, 3μιση κατομπαλα το ΦΟΒΕΡΟ superior, ενα 500ρικο το φουλ κομπλε της Αρτουρια, που εχει την Αρτουρια και τα Γιαννενα μεσα, ε οσο και να πανε τα μπιρμπιλονια και τα κοκοψοψαρα τα υπολοιπα, ενα ( ΕΝΑ ) καλο reverb rack του τοτε δεν το φτανεις Τι να λεμε τωρα, η φαση εχει ξεφυγει, μιλαμε για πολυ πορωση.1 βαθμός
-
Ηταν μια ανυποπτη νυχτα στη δεκαετια του 90, και ο ΑΝΤ1 αρχιζει να προβαλει λιγο μετα τα μεσανυχτα κατι πολυ μυστηριο. Το εργο αρχιζει με εναν ιπποποταμο σε μια πισινα, και εξελισεται σε εναν μελλοντολογικο ( τοτε) εφιαλτη, με τον στυλιζαρισμενο και πολτοποιημενο πληθυσμο του (τοτε) μελλοντος να πεφτει θυμα της εικονικης πραγματικοτητας που τελουσε υπο τον ελεγχο μιας σατανικης ελιτ. Σας θυμιζει κατι; Το εργο ειχε τελειωσει στις 7 το πρωι, εχω μεινει μ@λ@κας, και επρεπε να περασουν πολλα χρονια, ωστε να βρω στο ιντερνετ, παγιδευμενος πλεον και εγω στην εικονικη πραγματικοτητα της ελιτ, το ποιο εργο ηταν, και οτι πραγματι ηταν εργο και οχι καποιο κακο ονειρο η παραισθηση. Το εργο λεγεται wild palms, ειναι μινι σειρα του Oliver Stone, και οχι, δεν εχει γερασει καλα, τιποτα δε θα σας δωσει την αισθηση που εδινε οταν ηταν μελλοντολογικο. Η μουσικη του ομως, οπως ολες οι καλες μουσικες, ακομα δινει την ιδια αισθηση ματαιης λυπης και ανατριχιλας οπως τοτε, επισυναπτω μια φτωχη μου προσπαθεια πανω της. RIP Ryuichi 2093306463_ManosPianoWildPalms.mp31 βαθμός
-
Μεγαλο κριμα, δυστυχως το προσμεναμε. Ας αναπαυθει ο ανθρωπος, αφηνει πισω του ολοκληρα μουσικα κεφαλαια.1 βαθμός
-
Συνονόματε,ένα θέμα με τις συγκρίσεις όντως το έχεις.? Είναι ποτέ δυνατόν να βάλουμε στην ίδια κουβέντα δημιουργούς συμφωνικών έργων και ροκάδες σόλο καλλιτέχνες; Εγώ αναφέρθηκα στο πάντρεμα υψηλών τεχνικών δυνατοτήτων με συνθέσεις που κάτι έχουν να πουν στον οποιονδήποτε από μας.Εκτός αν εσύ θεωρείς ότι οι παπάδες που ενίοτε κατεβάζουν είναι αυτοσκοπός και όχι απλά ένα ακόμα μέσο όπως είναι ο ήχος,τα εφέ,η σκηνική παρουσία κ.τλ...Που δεν νομίζω να το νομίζεις. Και οι μπάντες τους δεν είναι απλά μια πρόφαση.Λησμονείς μάλλον πολύ αξιόλογους μπασίστες,ντράμερς και πληκτράδες που έχουν κατά καιρούς συνεργαστεί τους...Που σημαίνει ότι οι ίδιοι δεν συμμερίζονται την άποψη σου.1 βαθμός
-
Αυτό δεν είναι το αιώνιο διακύβευμα μεταξύ βιρτουοζιτέ και σύνθεσης; Ο εντυπωσιασμός είναι ισχυρό συναίσθημα, αλλά θες κάτι καινούργιο για να τον νιώσεις. Από την άλλη, η ταύτιση, η επιβεβαίωση, είναι επίσης ισχυρό συναίσθημα, και το καλύτερο είναι ότι όσο ακούς το ίδιο και το ίδιο μεγεθύνεται, μέχρι να νιώσεις ασφάλεια (εντάξει, το είπαμε, φτάνει, το πολύ το κυριε ελέησον κτπ) Οπότε για εμένα, αν παίξει κάποιος ένα παγκανινικού επιπέδου κομμάτι 5 λεπτά και κάνει το όργανο φιόγκο, γουαου. Αν κάνει το όργανο φιόγκο 8 ώρες συνεχόμενες ενώ ταυτόχρονα σε ανοιχτή ακρόαση δίνει συμβουλές πώς να φτιάξεις παστίτσιο από το μηδέν, εκεί κάπως το πραγμα αλλάζει. Τον αρχικό ενθουσιασμό τον διαδέχεται αποξένωση. Χάνεται η παιδικότητα και μπαίνουν δεύτερες σκέψεις. Λέω ρε τι είναι τούτο εδώ; Εξωγήινος; Άλλο πράμα; Να θέλει κάτι να μου πει με όλο αυτό το δρώμενο, ή όχι; Ο εστεπαριος σιμπεριάνος π.χ. είναι καλό παράδειγμα για αυτή τη συζήτηση. Εγώ όλους αυτούς τους θεωρώ και λίγο "μουσικούς ερευνητές".1 βαθμός
-
εχει γινει σωστο gain staging στο dry σημα απο την αρχη (χωρις effects δηλ. να πικαρουν γυρω στο -5 με το fader στο 0),μη ξεχνας οτι εκτος του ότι λογω των comp & eq σε καθε καναλι ανεβαινει η ενταση πανε τα τυμπανα και σε drum bus οπου τρωνε πολλα db πανω λογω compression, eq & limiting1 βαθμός
-
Πρώτον. Θέλω να καταγγείλω ασυνέπεια πραγματικής φωνής με γραπτό λόγο. Φανταζόμουν σούπερφανκ τενόρο φουλ, με ξυριστικές ένρινες πινελιές. ΚΑΙ επίσης, ολόκληρο βίντεο, ούτε μια μπηχτή για το κιουμπέις; Ρε πού πάμε ρε; Δεύτερον. Ευχαριστώ ΠΟΛΥ για το βίντεο. Έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον να βλέπω πώς δουλεύουν οι άλλοι και πώς σχολιάζουν τα μαραφέτια τους.?? Τρίτον. Ερώτηξις. Μα πόσο κάτω είναι περίπου αυτά τα φέιντερ των τυμπάνων; Δεν βολεύει σε αυτή την περίπτωση να γίνει κόψιμο από τον προενισχυτή του κάθε return για καλύτερη "ανάλυση" στο fader?1 βαθμός
-
Νομίζω ότι η συζήτηση μπορεί σιγά-σιγά να μεταφερθεί στο διπλανό thread: "Μας δουλεύουν.."1 βαθμός
-
Σαμι ναι στον αλλο Σαμι αναφερομαι. Το μεγεθος του καθενος δε θα το κρινουμε εμεις. Ειναι χαζο. Το γουστο μας κ το τι μας αρεσει η οχι μπορουμε να το δηλωνουμε ελευθερα. Αλλο το να λες ο Βαι δε μαρες, ο Βαι ειναι αισχος στα αφτια μου αλλο το ο Βαι δεν το χει. Το τελευταιο ειναι κραψιμο κ εκτιθεσαι. Ενταξει ελευθερος να το πεις εισαι αλλα..... Τωρα σε οσους βαζουν το Βαι σε ιδιο τσουβαλι με τους τυπικους σρεντερς τι να πω.. Μαλλον δεν εχουν ακουσει αρκετα Βαι. Δεν ειναι απαραιτητο να ακους ή να σ'αρεσει, αλλα η ολη προσεγγιση του ειναι διαφορετικη. Κ στις ενορχηστρωσεις του κ στην αρμονια του κ στο τι παιζει. Δεν εχει τοσο εντονο το κλασσικ ροκ (κ μπλουζ) στοιχειο αλλων οποτε φυσικα κ το παιξιμο του δε θα δουλεψει τοσο καλα με τραγουδιαρη. Θα δουλεψει ομως οσο κανενος αλλου πανω απο τη δικη του μουσικη. Ο τυπος ειναι καλλιτεχνης. Πιο πολυ μου μοιαζει με ζωγραφος αυτη η προσεγγιση. Τωρα αν ειναι καλος ζωγραφος ή οχι κ αν σ'αρεσουν τα εργα του λιγο ρολο παιζει. Εχει πολυ εντονη μουσικη προσωπικοτητα κ πολλες φορες ενα κομματι καταλαβαινεις οτι ειναι Βαι χωρις να χρειαστει ν'ακουσεις κιθαρα. Υπο αυτη την εννοια ειναι πολυ διαφορετικος κ αναγνωρισιμος απο σχεδον ολους τους σρεντερς κ γι'αυτο διαφερει. Κ ειναι τοσο εντονα ολα αυτα που να τον τσουβαλιαζουμε με ολους τους αλλοι κ τον αδικει κ μας εκθετει. Πως να το πω? σαν ακουσμα κ σαν ορολογια το λεω οτι διαφερει κ δεν ειναι ακριβως σρεντερ. Δηλ καταλαβαινω να μη σ'αρεσουν οι σρεντερς, να μη σ'αρεσ ουτε ο Βαι, αλλα δε κανουν το ιδιο πραγμα παροτι χρησιμοποιουν το ιδιο μεσο (κιθαρα κ πολλες νοτες). Αναγνωριζοντας ολα αυτα το να πεις πως μου ειναι εντελως αδιαφορος, δε μ'αγγιζει κλπ ειναι απολυτα φυσιολογικο. Κ εγω τον ακουω πλεον μια φορα τον χρονο κ αν. Αλλα μου ειναι υπερβολικα συμπαθης σαν ανθρωπος, κ παντα, ακομα κ οταν δε μ'αρεσει κατι μενω με ανοιχτο το στομα, με το ποσο ξεκαθαρο ειναι το οραμα, ο ηχος του κ η μουσικη του προσωπικοτητα κ ας μην ειναι για μενα πλεον1 βαθμός
-
Καλα box to box ειναι λιγο υπερβολη, αν δεν ηταν ο καζεμιρο θα εμπαζε πολυ πισω, αλλα για οκταρι διπλα σε αλλο οκταρι σε 4-3-3 αγγιζει την τελειοτητα. Αλλα αυτο το θα μπω μεσα και θα σας μαμισω ολους εναν εναν του ντιεγκο δεν. Και ο vai δεν εχει τη στοφα του ντιεγκο ρε παιδακι μου ? δεν μπορεσε να λαμψει διπλα στον τραγουδισταρα, ειχε την ευκαιρια του με τον coverdale αλλα δεν, ειναι για ποδοσφαιρο σαλας, να πηγαινει στο καταγωγι να τον ακουει με χαλια ηχο ο LK, στο 11 με 11 σε γηπεδα και σταδια θελεις τον EDGE και τον ANGUS YOUNG, τι να κανουμε τωρα, δεν την ξεγελας την Κυρα Κομπρεσσ και τον Μπαμπη απο τα σεπολια με τις σολαρες και τα τσαλιμια, θελει τακλιν κατευθειαν στα ριφ και στα ρεφραιν, δε φτουρανε τα τακουνακια και τα λεγκατα ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Να το πάλι.Μια ζωή τα ίδια. Εμείς οι κάτω του μετρίου(στην καλύτερη) ερασιτέχνες δείχνουμε για άλλη μια φορά το δρόμο. Ακυρώνουμε κιθαρίστες που έχουν πάει το όργανο σε νέα υψίπεδα γιατί...Γιατί άραγε; Προφανώς γιατί δεν είναι του γούστου μας. Μπουρμπουλήθρες λέμε και ρηχοί εντυπωσιασμοί. Είχε ανοιχτεί μια παρόμοια κουβέντα για τον Malmsteen στο παρελθόν.Ευτυχώς ο τεράστιος Sami Amiri συμμετείχε στο νήμα και έβαλε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση... Όχι για πολύ κατά πως φαίνεται... Καλό θα ήταν να καταλάβουμε πως το να λέμε ότι δεν μας αρέσει ο Vai,είναι μια χαρά και απολύτως θεμιτό.Το να απαξιώνουμε όμως τη δουλειά του είναι σαν μας λέει ο Νεμπεγλέρας ότι ο Μόντριτς δεν έχει το γκολ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Την αλλη φορα το φαγαμε το κραξιμο. Το περασε για φαζ. Αρα? Τεσπα... I will sleep over it Αντε νυχτα1 βαθμός
-
Ειτε ειναι φαζ, ειτε μπουστ, ειτε οβερντραηβ, ειτε ντιστορσιο, πριν τον Σλο. Απλα αν ειναι φαζ δε θα αρεσει στο Νεστορα κ ας ειναι σωστο1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έκανα ένα συγκριτικό, στο οποίο χρησιμοποίησα κάποια πετάλια και τα έστειλα απευθείας στο di input της audient id4. Στο audio track που φόρτωσα, και έκανα τις εγγραφές με τα πετάλια, ενεργοποίησα δύο διαφορετικά software. Έκανα τρία διαφορετικά exports. Στο πρώτο έχω απενεργοποιήσει τα software και ακούγονται τα εφέ από το line in της καρτας (χωρίς προσομοίωση ενισχυτή και καμπίνας). Στο δεύτερο έχω ενεργοποιήσει το fx bias και ακούμε τα πετάλια μεσα από tweed deluxe, ένω στο τρίτο έχω ενεργοποιήσει το th3 (το περιέχει το cakewalk) και ακούμε τα πετάλια μέσα από blackface. Να σημειώσω ότι τα πετάλια τα ρύθμισα πάνω στο fx bias, και έκανα κάμποση ώρα να βρω ενισχυτή και καμπίνα που να ακούγονται κοντά στον ήχο σκέτης της κάρτας. Γενικότερα, πολύ πριματος ο ήχος μέσα από το συγκεκριμένο software και δεν μου πολυάρεσε το αποτέλεσμα. Στον αντίποδα, το Th3 είχε πολύ μπασάτο ήχο, και δεν δυσκολευτηκα να βρω ρύθμιση (δεν έχω τόσες εναλλακτικές εφέ σε αυτό). Ακούστηκε κάπως καλύτερα. Καθαρός ήχος lineclean.mp3 line fxclean.mp3 fx bias th3clean.mp3 th3 Με blues driver linebd2.mp3 line fxbd2.mp3 fx bias th2bd2.mp3 th3 Με ts808 line808.mp3 line fx808.mp3 fx bias th3808.mp3 th3 Με heavy overdrive linedist.mp3 line fxdist.mp3 fx bias th3dist.mp3 th31 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εξαρτάται πώς θα τον παρουσιάσεις. Αν του βάλεις φαζ μπροστά .... δεν σε βλέπω καλά.1 βαθμός
-
Κοίτα τώρα κάτι. Το wampler θα είναι σαν boost. Ο Slo είναι προενισχυτής. Το iridium είναι ενισχυτής (έχει και προενίσχυση) και έχει και IRs. Φοβάμαι μήπως μπλέξουν πολλές προενισχύσεις μαζί.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Και το κλαρίνο του μάκη μπέκου είχε λιώσει από το παίξιμο, και είχε αλλάξει δύο φορές κλειδιά. Όμως, δεν είδα καμία εταιρεία να βγάζει κλαρίνο Α=432 με πετσοκομμένο βαρέλι ώστε να έρχεται 440 (περίπου, και στο μέσο της έκτασης) και με κλειδιά λιωμένα που τους λείπει η επιασήμωση. Ούτε πιάνο με κιτρινισμένα πλήκτρα, ούτε τύμπανα με χιλιοκοπανημένους κόθρους, στραβά στεφάνια και γούβες στα δέρματα από τις τομαροκρουσίες. Μόνο με τις ηλεκτρικές κιθάρες γίνεται αυτό, και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Θες όργανο ταλαιπωρημένο; Πάρε κατευθείαν ένα πολύ μεταχειρισμένο. Ή πάρε ένα καινούργιο. Μην παίρνεις θήκη. Πέτα το από δω κι απο κει. Ρίχτο στο πίσω κάθισμα του αυτοκινητου. Έχεις αγροτικό; Ακόμα καλύτερα, ρίχτο στην καρότσα! Φόρα δαχτυλίδια, σταυρούς, αστέρια, μυτερά χαϊμαλιά, ακονισμένες αγκράφες να τρίβουν την πλάτη του οργάνου συνέχεια. Γίνε τύφλα δυο τρεις φορές στη δουλειά, μη βάζεις στραπ λοκ, ε κάποια φορά δε θα πέσει; θα πέσει, θα την κάνει τη γούβα στο πλάι. Βάλε τον ενισχυτή πάνω από την κιθάρα στην καρότσα όταν φορτώνεις. Σε μισό χρόνο θα είναι κομπλέ το όργανο. Το βλέπω λάθος;?1 βαθμός
-
Μην αγχώνεσαι, το περίεργο είναι να μην είχες, εμενα δυο στις τρεις το εχουν :P1 βαθμός
-
Εκτός αν η κιθάρα έχει Φλοϋντ Ρόουζ τύπου τρέμολο, που αν δε ξέρει να το ρυθμίζει θα μπλέξει κ θ'αναγκαστει να πάει για σεταπ. Αν είναι να την πάει για σεταπ του λέει στα σίγουρα ο μάστορας.1 βαθμός
-
Εγώ πιστεύω στον ΝΥΝ. Αυτός είναι ο καταλληλότερος και η θέση του στην πρωθυπουργία αξίζει κάθε ΘΥΣΙΑ? συγνώμη, το πόστ είναι αντικειμενικό. Θυμίζει η φωνή με την αγγλική προφορά τον συγκεκριμένο. Δεν φταίω εγώ. Δεν είναι πολιτική νύξη. Είναι αντικειμενική παρατήρηση και δεν νομίζω να έχει κάποιος αντίρρηση. Ακούγεται ξεκάθαρα και το ανέφερα ως ομοιότητα, όχι για να θίξω κάτι πολιτικό. Τα αυτιά μου είναι φημισμένα ΔΙΕΘΝΩΣ θα έλεγα? για την αναγνωριστική ικανότητά τους, μάλιστα με έχουν επευφημήσει για αυτή την ικανότητα, να ακούω απίστευτες λεπτομέρειες σε μια μίξη, διαβάζω τους ήχους. Δεν είναι δίκαιη λοιπόν θα έλεγα η συγκεκριμένη προειδοποίηση χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα?0 βαθμοί
-
Ναι αλλά είπες Τον πρωθυπουργό μου, εκτός και αν όντως είναι ο νυν ΣΟΥ.0 βαθμοί
-
elementary stuff my dear Watson το λέει ξεκάθαρα και το manual και ο Ιταλός που ρώτησε για το λόγο αυτό στην Strymon. Αν βγει ο amp, μένεις με ένα preamp + cab που ακριβώς είναι το weird που λέει ο Ιταλός. Τώρα αν βάλουμε άλλον έναν Preamp μπροστά από τον άλλον preamp κάνουμε κάτι weirder ή more weird (το έψαξα και είναι και τα δυό σωστά), αλλά είναι γενικώς weird. Στην προκειμένη αυτά έχω με αυτά θα πορευτώ. Θα τα βάλω μπρος, πίσω, κόντρα και θα δούμε0 βαθμοί
-
...προ λιγων ετων,παρακολουθησα τον Steve Vai να παιζη κιθαρα στο ωδειο του Φακανα,και ηταν εξαιρετικος.Σε επιπεδο τεχνικης,ηχου,και τζαμαρισματος!!Επαιξε μονος του, τζαμαρισε με δασκαλους και μαθητες...και ηχος Τοπ!!Μου αρεσε παρα πολυ....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν είμαι σίγουρος για το κρύο...Δεν έχεις δει παπούδια κατακαλόκαιρο να λιάζονται με(από μέσα προς τα έξω) πουκάμισο,πουλόβερ και σακάκι;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οποιοςδηποτε εχει παιξειμε το genius Frank Zappa δεν χρειαζεται συστασεις, Ομως αμιγως κιθαριστικη μουσικη παρακολουθησα για τελευταια φορα το 2008 οταν ειδα τον Scott Henderson κ εκτοτε υποσχεθηκα στον εαυτο μου να μην του χαρισω αλλα χασμουρητα.0 βαθμοί
-
Έτσι νομίζω βρε Γιώργο. Δοκίμασε να δούμε. Το DI out, είναι line level σήμα, για να μπορείς να καρφώνεις σε κονσόλες, PA, και κάρτες ήχου.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παντως αυτο που λεω για τα amp-in-a-box κ preamp πεταλακια ειναι η μονη λυση αν θες σωστα να παιζεις καρφι στο di της καρτας. Οποτε παροτι εχει το πιο καθαρο σημα το di αδικειται σε χροια καθως τα ντραηβ που χρησιμοποιεις δεν ειναι σχεδιασμενα να παιζουν καρφι. Απο την αλλη τσεκαρε τα ινπουτ λεβελς (ή τα λεβελ γενικα) οταν χρησιμοποιεις τα σιμς γιατι μπορει να αδικεις τα σοφτγουερ αν δε τα "ταιζεις" με το καταλληλο σημα. Αυτα. Δε μπορω αλλο για σημερα. Το τελευταιο μισαωρο με τα πολλα θρεντς ηταν πολυ απαιτητικο. Αποχωρω. Αυριο παλι?0 βαθμοί
-
Θα το κάνω και θα έχουμε και από εκεί συγκριτικό. Θα προσέξω και τις εντάσεις...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω. Κιθάρα ηλεκτρική, και με τη σέγα να την κόψουνε, και μετά να την πατήσουνε με οδοστρωτήρα και να την πετάξουν από τον Ταΰγετο, το πολύ πολύ να ξεκουρδιστεί λίγο. Αλλά ακουστικό όργανο με τρύπες στο καπάκι; Μετά τι; Στραπατσαρισμένες καμπάνες σε τρομπέτες; Τρομπόνια με στραβούς σωλήνες που μαγκώνουν στην 3η θέση; Άλλο ρέλικ άλλο χρέπικ. Edit: Αυτοί εδώ το κάνανε καλύτερα. Βάλανε και αρχεία από κάτω οι θεοί.? https://fracturesounds.com/product/emotional-recorder/0 βαθμοί
-
Εγώ ακόμα περιμένω να βγάλει η fender relic signature model στον dim. Την sarakicaster δηλαδής.0 βαθμοί
-
Αυτη η τρυπα ειναι για να βαζεις καφε-αναψυκτικο με καλαμακι κ να μπορεις να ρουφας- παιζεις ταυτοχρονα.0 βαθμοί
-
Για να ακουστει κατι καλα σε μεγαλο χωρο, πρεπει να ειναι φτιαγμενο για αυτο. Οι πολλες νοτες και τα πολλα πολλα δεν ακουγονται καλα με μεγαλη αντηχηση, μπλεκουν. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα πιο επιτυχημενα συγκροτηματα σε μεγαλα σταδια και ετσι ειναι μπαντες σαν τους U2 ή τους AC/DC. Σε μικροτερους χωρους το βασικο είναι ο χωρος ? και ο ηχοληπτης. Στο Ροδον ας πουμε τω καιρω εκεινω ο ηχος ηταν μια χαρα. Βεβαια πηγαιναμε και σε στακατα συγκροτηματα, ετσι; Να μπιστανε οι Kreator με το δεξι του mille και τις μποτες του Ventor, και σε καθεδρικο να τους βαλεις αυτους θα συντονισουν τα θεμελια, θα αρχισουν να πεφτουν οι πετρες ? Με τους αμπλαουμπλιδες τους vai και αυτους, αυτοι το μονο που τους νοιαζει ειναι η κιθαρα τους, καλα παιδια αλλα σαν ηχο μπαντας δεν ?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00