Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/01/23 σε Αναρτήσεις
-
Αν και είναι σπουδαίος ,παιχταράς και όλα τα γνωστά, έχει αυτό το κάτι που τον βαριέμαι δυστυχώς.2 βαθμοί
-
Νομιζω οτι ο μεν μιλαει για ενα ηδη κλιπαρισμενο σημα (απο καποιο distortion πεταλι πχ) το οποιο παει κατευθειαν στην καρτα, η οποια το διαβαζει σε ασφαλη σταθμη χωρις να κλιπαρει περαιτερω και ο δε για ενα καθαρο σημα το οποιο υπεροδηγειται μεσω καποιο booster/od και προκαλει κλιπαρισμα στην προενισχυση της καρτας με τον ιδιο τροπο που ενα καθαρο booster θα σπρωξει εναν ενισχυτη στο οριο του breakup. Το πρωτο φυσικα και γινεται και δουλευει μια χαρα, το δευτερο οντως δεν ειναι καλη ιδεα. Και δυσκολευομαι να πιστεψω οτι κλατταρισμενο input stage σε καρτα ηχου ακουγεται οτιδηποτε αλλο απο απαισιο.2 βαθμοί
-
Δεν τρελαίνομαι πια με τα κομμάτια του. Μου φαίνονται ... ρηχά δεν ξέρω πώς να το πω καλύτερα. Και το παίξιμό του το ίδιο. Ρηχό και προβλέψιμο, με πολύ καλή alternate πένα. Δεν μου κάνει κλικ πια.2 βαθμοί
-
Έχεις τη πιο συχνά εμφανιζόμενη "βλάβη" σε μπολτ-ον κιθάρες. Ρωγμή στο νέκ πόκετ. Κατά πασα πιθανότητα είναι επιφανειακη ρωγμή στο βερνίκι. Κοινώς δεν είναι βλάβη. Οπότε μην ανησυχείς. Θα σου πουν κ πιο γνωστές λεπτομέρειες κ τι να κοιτάξεις για να βεβαιωθείς, απλως ήθελα να στο πω για να σου φύγει το άγχος.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Θα το δοκιμάσω και θα ανεβασω αποτελέσματα. Πάντως, και εγώ που παίζω με πετάλια στα backing tracks, τα έχω πάνω στο γραφείο. Με το χέρι προσπαθώ να τα tweakαρω καθώς παίζω. Έτσι και αλλιώς κάνω την πλάκα μου. Σε παραγωγές δεν κάνω τέτοια. Σταματώ την εγγραφή, αλλάζω ήχο και συνεχίζω.1 βαθμός
-
Ευχαριστω! Ισα ισα με το τριτο κλιπ εγω προσωπικα δεν ειμαι τρομερα ευχαριστημενος παικτικα, εχω μερικες βδομαδες που μελετουσα/noodlαρα το theme και νομιζω μπορω να το παιξω πολυ πιο fluently. Στο κλιπακι μου βγηκε λιγο stilted, ακομα και λαμβανωντας υποψην το -20% skill debuff που παθαινω με το που πατησω record. Αλλα βλεπεις προχτες που εγραφα το κειμενο λεω "α, δεν ηχογραφω και τα chords απο πισω για το Mar West? Να κατσω να μαθω τις αλλαγες". Ε δεν εκατσα να τις μαθω ποτε, εγραψα το πρωι το theme, πηγα να παιξω απο πανω τα chords, τα ελουσα ολα, ξαναπιασα τα chords, τα εγραψα τσατρα πατρα με το μετρονομο σε αργη ταχυτητα και ξανα-εγραψα το lead μετα απο πανω τους και μου βγηκε πιο ρομποτικο απ'οτι θα ηθελα. Τελος παντων, για ψευτοdemo το θελαμε οποτε συνεχιζουμε. Mια απο τα ιδια, αν και μου ειναι πολυ πιο υποφερτος ο ηλεκτρικος ηχος του παρα ο ακουστικος. Το μονο που κανω revisit που και που πλεον ειναι αυτο Και νομιζω ειναι καθαρα για συναισθηματικους λογους, κατα τα αλλα χασμουρητο. Παιχταρας αλλα...ντεν.1 βαθμός
-
Σαν να κοιτάζω στον καθρέφτη. Τάλε κουάλε, ακριβώς όμως. Μόνο στην World Sinfonia περίοδο μου αρέσει λίγο περισσότερο, και τα κομμάτια πολύ περισσότερο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αυτο που ρωτας γινεται οπως πολλοι παιζουν με πεταλια μπροστα απο iridium hx stomp κτλπ ετσι μπορεις να παιξεις και στο αντιστοιχο plugin helix native κτλπ το εχω κανει μην περιμενεις το ιδιο ακριβως αποτελεσμα σε καθε περιπτωση αλλα μπορεις να το φερεις αρκετα κοντα οσο αναφορα το rc booster δεν ξερω αν ειναι το καταλληλο για αυτο που θες να πετυχεις αλλα γενικα μη φοβασαι να δοκιμασεις πραγματα για να εχεις δικη σου γνωμη και να ξερεις τι για σενα κανει και τι οχι…το λεω αυτο σε μια τετοια περιπτωση που μπορεις να παρεις ενα πεταλι μτχ να το δοκιμασεις και αν δε σου κανει το δινεις πχ και λιγο παρακατω και τελειωσε1 βαθμός
-
Αυτο ακριβως, παιζει να το εχουν και οι μισες bolt-on κιθαρες εκει εξω αυτο το πραμα. Συμβαινει ειτε επειδη ηταν στενο το neck pocket (που ειναι καλο πραγμα) και η διαστολη/συστολη με την αλλαγη κλιματικων συνθηκων εκανε το φινιρισμα να ραγισει ή επειδη σφτιχτηκαν λιγο υπερ του δεοντως οι βιδες του neck joint κατα τη συναρμολογηση. Μη σκας καθολου.1 βαθμός
-
Οταν δοκιμαζουμε ενα συστημα ηχου, πρεπει να βαλουμε κομματια αναφορας που μας ειναι γνωστα για να καταλαβουμε τι ψαρια πιανει. Ετσι λοιπον και με οποιονδηποτε συναυλιακο χωρο, αν παιζουν οι ματωμενες αρκουδες θα πεις "μαπα ο ηχος", αλλα σε ποιο βαθμο φταιει η πηγη και τα παιξιματα και σε ποιο βαθμο φταιει ο χωρος και ο ηχοληπτης αυτο δεν γινεται να το καταλαβεις. Το σιγουρο ειναι οτι η βασικοτερη παραμετρος για τον ηχο, οσο περιεργο και να φαινεται σε πολλους, ειναι η ιδια η μουσικη, με την εννοια της συνθεσης και της ενορχηστρωσης. Αν μαλιστα η συγκριση ειναι μεταξυ τσιγγανικης μουσικης, που οι νοτες ξεχυνονται σαν εμετος στην επιθεση ( Μανωλης Μαυροματης περιγραφει Μουντιαλ, αθανατη ΕΡΤ) και αυτη τη γοητευτικη αλλα εντελως χυμα μουσικη τη συγκρινεις με την απεραντη σοφια και τις μελετημενες μεχρι θανατου ενορχηστρωσεις των κλασσικων, σε συνδυασμο βεβαια και με τους αντιστοιχους τροπους παιξιματος που απαιτουνται, ε δε μου κανει και εντυπωση αυτη η διαφορα που εξελαβες. Ειναι τεραστιο το εκφραστικο ευρος των εγχορδων, τοσο οσο αφορα το ηχοχρωμα οσο και στις συνθετικες δυνατοτητες που δινουν. Ειναι σιγουρο οτι αν θελουν μπορουν να σου φερουν δακρυα στα ματια, ή να σε διωξουν απο την αιθουσα ?χωρις ο ηχοληπτης να κανει τιποτα απολυτως ?1 βαθμός
-
Άμα υπάρχει έμπνευση και ταλέντο και με όργανα από το jumbo να παίξει κανείς πάλι διαμάντια θα βγούνε. Σούπερ Μάνο όπως πάντα!1 βαθμός
-
Για να ακουστει κατι καλα σε μεγαλο χωρο, πρεπει να ειναι φτιαγμενο για αυτο. Οι πολλες νοτες και τα πολλα πολλα δεν ακουγονται καλα με μεγαλη αντηχηση, μπλεκουν. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα πιο επιτυχημενα συγκροτηματα σε μεγαλα σταδια και ετσι ειναι μπαντες σαν τους U2 ή τους AC/DC. Σε μικροτερους χωρους το βασικο είναι ο χωρος ? και ο ηχοληπτης. Στο Ροδον ας πουμε τω καιρω εκεινω ο ηχος ηταν μια χαρα. Βεβαια πηγαιναμε και σε στακατα συγκροτηματα, ετσι; Να μπιστανε οι Kreator με το δεξι του mille και τις μποτες του Ventor, και σε καθεδρικο να τους βαλεις αυτους θα συντονισουν τα θεμελια, θα αρχισουν να πεφτουν οι πετρες ? Με τους αμπλαουμπλιδες τους vai και αυτους, αυτοι το μονο που τους νοιαζει ειναι η κιθαρα τους, καλα παιδια αλλα σαν ηχο μπαντας δεν ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω. Κιθάρα ηλεκτρική, και με τη σέγα να την κόψουνε, και μετά να την πατήσουνε με οδοστρωτήρα και να την πετάξουν από τον Ταΰγετο, το πολύ πολύ να ξεκουρδιστεί λίγο. Αλλά ακουστικό όργανο με τρύπες στο καπάκι; Μετά τι; Στραπατσαρισμένες καμπάνες σε τρομπέτες; Τρομπόνια με στραβούς σωλήνες που μαγκώνουν στην 3η θέση; Άλλο ρέλικ άλλο χρέπικ. Edit: Αυτοί εδώ το κάνανε καλύτερα. Βάλανε και αρχεία από κάτω οι θεοί.? https://fracturesounds.com/product/emotional-recorder/0 βαθμοί
-
Εγώ ακόμα περιμένω να βγάλει η fender relic signature model στον dim. Την sarakicaster δηλαδής.0 βαθμοί
-
Μετά από μπύρες δε τα βλέπεις αυτά... Όλα έτσι τα γράφουν παντως https://www.epiphone.com/en-US/Collection/masterbilt0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τα τελευταια 10 χρονια κ μεχρι την προηγουμενη εβδομαδα οτιδηποτε εχω ανεβασει εδω μεσα ηταν με ενα ΒΒ preamp στην instrument εισοδο της ελεινης ux1-2 (ναι τις εχω κ τις δυο?) κ S-gear ( ή helix native). Το ΒΒ 90% των περιπτωσεων σαν μπουστ να ζ-μπρωχνει ενα σπασμενο ή πολυ σπασμενο amp απο το s-gear (gain 9-11 o'clock) . To αλλο 10% σε καθαρο amp σαν οβερντραηβ. Μπορουσα να βαλω tubesreamer emulation αλλα δεν ηθελα ν'ανοιγω αλλο ενα plugin για καθε κιθαρα στο project για λογους οικονομιας cpu. Θα μου πεις οταν ανοιγεις το χηλιξ γιατι δεν εβαζες πεταλι απο εκει? Γιατι συνηθως αλλαζω μεταξυ των 2 (σ-γεαρ, χηλιξ) κ μεχρι να καταλληξω... στο σ-γκηαρ πρεπει κ τα δυο να βλεπουν το ιδιο σημα. Ακομα κι οταν παιζω καθαρα το Μπιμπι ειναι παντα συνδεδεμενο (αλλα οφ) στην καρτα ηχου Την περασμενη εβδομαδα εκανα αναβαθμιση σε λειτουργικο για να κατεβασω τη νεα εκδοση του S-gear που εχει κ drive πεταλι (ναι οι ανθρωποι ειναι τοσο πισω σε options που προσφερουν) κ πλεον δε ανοιγω το Μπιμπι0 βαθμοί
-
Δοκίμασε να βάλεις το πετάλι και σε line είσοδο, και σε instrument, να δούμε διαφορές.0 βαθμοί
-
Όχι που δε θα την έπαιρνες! Μεγειες κ καλά παιξίματα! Σ' αυτά που έβαλες μου άρεσε ο ήχος αρκετά. Το δεύτερο είναι λίγο μπουμυ, αλλά νομίζω έρχεται με ένα eq (ή είναι το οφωνο όπως είπες). Το τρίτο είναι υπέροχο (κ παιχτικα) Οι εμπειρίες μου με οβεησον είναι ακριβώς όπως τιςπεριγράφεις. Στην αρχή στα άλμπουμ του di meola. Μέχρι τα 20 που μου άρεσε ο Αλ έλεγα ότι μ'αρεσουν κ οι οβεησον. Οσο μεγαλωνα δεν μπορώ να τον ακούσω. Το ίδιο κ τις οβεησον. Κρίμα γιατί μ'αρεσουν πολλές συνθέσεις του. Δε μ'αρεσει όμως το lead παίξιμο του κ ο ήχος του . Πετυχαίνοντας δε πολλές φορές τη συνταγή που περιγράφει ο ecc803s την αντιπαθησα. Όσες είχαν πέσει στα χέρια μου το 90% ήταν τα φτηνά μοντέλα. Τα οποία είναι δυσφήμιση κυριολεκτικά κ έλειπε κ το περίφημο playability. 2 φορές που είχα παίξει με usa ,ήταν ακουστικά κ για λίγο . Ο δικός μου αστερίσκος σχετικά με τις οβεησον έχει να κάνει με τις γιαπωνέζικες κοπιες τους από τη morris . Οι οποίες όλες όσες έχω παίξει ήταν θαυμάσιες. Το playability ήταν εκεί κ συν της άλλης ήταν αξιοπρεπέστατες ακουστικά. Αν κ μπορεί να αδικώ τις αμερικανικές ο συνδυασμός αυτών που έγραψα κ της τιμής τους (μεταχειρισμένη πάντα) με κάνει να την έχω στα υπόψιν αν προκύψει κάτι κ έχω τα λεφτά. Βέβαια σειρά έχουν πρώτα μια καλή OM, dreadnought κ manouche στυλ? , αλλά όταν αυτές οι ανάγκες καλυφθούν την θέλω τη ραουντμπακ τη Γιαπωνέζα! Κ πάλι μεγειες κ καλοπαιχτη!0 βαθμοί
-
Μια χαρά μπορείς το πρώτο. Με ένα αμπ σιμ. Διότι δρα ως μπάφερ. Και ένα αμπ σιμ είναι φτιαγμένο να δεχτεί μπροστά πετάλι. Η κάρτα ήχου όμως όχι. Και αν μπορεί να γίνει υπο συνθήκες, σε κάρτα των 1000 ευρώ δεν θα το έκανα. τουλάχιστον χωρίς DI. Ούτε και πριν απο το πλαγκιν θα το έκανα. Τα περισσότερα πλαγκιν δεν γουστάρουν μπροστά πετάλι. Η δική μου εμπειρία με amplitube, s-gear, guitar rig και ένα άλλο που ξεχνώ το όνομά του λέει όχι0 βαθμοί
-
Το κομματι δεν ειναι κατι ιδιαιτερο. Ουτε και καθησα και να το πολυψειριζω. ΑΛΛΑ, ολα τα υλικα του, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ειναι FREEWARE, ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ντραμς, κομπρεσορες, eq, εικονικοι ενισχυτες κιθαρας, mastering αλγοριθμοι, συνθια, ΟΛΑ ειναι drag and drop freeware dlls, ουτε να καιγεσαι αν θα γινουν με συνδρομη ουτε τιποτα. Ουτε ενα πληρωτικο, ουτε ενα bundled, τιποτα. Proof of point κομματι λοιπον. Αν τα ειχαμε αυτα πιτσιρικαδες, θα ειχαμε παθει καρδιακο απο την κ@@λα μας. Και πρεπει δηλαδη τωρα αναγκαστικα και να σκαμε χιλιαρικα και να κλαιγομαστε για τις συνδρομες; Αμαρτια απο το Θεο. ManosX noiztsampa.mp30 βαθμοί
-
Ένα σωρό δωρεάν πλαγκίν πετάλια υπάρχουνε που κάνουν αυτή την δουλειά. Γιατί να βάλεις hardware? Για να μην πατήσεις ποντίκι? Ε τότε πάρε ένα midi controller, να χειρίζεσαι τα πλαγκίν με το πόδι.0 βαθμοί
-
Εκτός αν η κιθάρα έχει Φλοϋντ Ρόουζ τύπου τρέμολο, που αν δε ξέρει να το ρυθμίζει θα μπλέξει κ θ'αναγκαστει να πάει για σεταπ. Αν είναι να την πάει για σεταπ του λέει στα σίγουρα ο μάστορας.0 βαθμοί
-
Ξεβίδωσε το μπράτσο, να δεις αν η ρωγμή υπάρχει και στο εσωτερικό μέρος του neck pocket (πολύ δύσκολο). Έτσι, για να βεβαιωθείς δηλαδή.0 βαθμοί
-
Μήπως στο δεύτερο μέρος ήλθε και έκατσε καμιά υπερ-ξανθιά κοντά σου;0 βαθμοί
-
Αληθινη ιστορια. I swear to god. Live στην αθανατη Ελλαδαρα. Ο ηχοληπτης ντιρλα. Και να τον ακουω, αραχτο διπλα απο την κονσολα: "Χμ, το μπασο δεν ακουγεται καλα. Αλλα δε γαμιεται! ( τζουρα απο το ουισκι.)" Μετα απο λιγο: " Και η κιθαρα θελει λιγο δυναμωμα, αλλα δε γαμιεται! ( ρουφιξια απο το ΜαλμπΟΥρο) " Ε, παιζει να ηταν και ο ιδιος ηχοληπτης στο live του Vai ?0 βαθμοί
-
Ήταν και ο billy sheehan. Κοπανιόταν. πέρα δώθε η κοτσίδα.....βαρούσε το γιαμάχα.....και λαλάκα μου....ΔΕΝ ακουγόταν τίποτα....κλειστό τον είχαν μα τω θεω δηλαδή από την κονσόλα (αν όχι από τον ενισχυτή)0 βαθμοί
-
Συμφωνώ. Αν ήμουν ακόμα μικρός και ψάρωνα με αυτά, πραγματικά θα έκοβα ένα vip εισιτήριο, έτσι για να τον γνωρίσω και για την φωτογραφία. Αφού την βγάζαμε την selfie και λέγαμε και τα τυπικά "τι κάνεις καλά;" "καλά εσύ;"...."....ας τα λέμε"...."Η Pia καλά;"...."ναι δόξα τω Θεώ".......μετά θα έφευγα δεν θα καθόμουν να τον ακούσω.0 βαθμοί
-
Ναι, μα το "Heaven and Hell" συνολικά είναι ένα αψεγάδιαστο άλμπουμ με τέλεια ισορροπία και απίθανη παραγωγή. Τα πρώτα χρόνια που το άκουγα έφηβος ακόμα είχα στο repeat τα σουξέ (το ομότιτλο, το "Die Young" και το "Children Of The Sea" δηλ), αλλά μεγαλώνοντας και επανεκτιμώντας παλιές μουσικές στην πορεία, τη βρίσκω πλέον με τα πιο κρυφά διαμάντια σαν αυτό. Επίσης μου αρέσει πολύ που το άλμπουμ αρχίζει φουλ γκαζωμένο με τον Dio λες και είναι έτοιμος να εισβάλει με το δράκο του στο βασίλειο στο "Neon Knights", και τελειώνει slow, heavy και μελαγχολικά με το "Lonely Is The Word".0 βαθμοί
-
Δεν περίμενα να δω κάποιον να ποσταρει το Lonely is the Word. Φοβερο κομμάτι. Στο middle section ο Iommi έχει δώσει ρέστα με τις 2 κιθάρες. Ο Bill έχει μερικά γαμάτα γυρίσματα στο fade out του κομματιού. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η μελωδία στα πλήκτρα στο outro, μιας και είναι ολόιδια με το lick που παίζει ο Page με slide πίσω από το solo του Stairway to Heaven.0 βαθμοί
-
Ξεκινάει θυμίζοντας "Shaft" και στη συνέχεια μετατρέπεται σε ένα από τα πιο ιδιαίτερά τους κομμάτια. Η αποθέωση του slow heavy. Geezer δίνει κι εδώ ρέστα... Πάντοτε θεωρούσα ότι το "Stargazer" σαν υπερεπικούρα που είναι έκλεβε λίγο τη δόξα από αυτό το υπέροχο κομμάτι του ίδιου άλμπουμ, που περιλαμβάνει και ένα από τα πιο ωραία keyboard intros (και γενικά παιξίματα) στην ιστορία της ροκ από τον Tony Carey.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι βρε φιουζιε έτσι όπως το θέτεις φυσικά κ όλοι κ κάτι πουλάνε. Αυτός όμως έχει κάτι που νομίζω πως..... Όντως κάπου τον έχω πετύχει να πουλάει κάτι? . Κ μου τον εμφανίζει κ συνέχεια ο αλγόριθμος ενώ δεν παρακολουθώ τα βιντεάκια του. Τώρα πχ μου πέταξε αυτό με την τελε (το οποίο είναι κ πολύ πρωτότυπο κ παίζει παρόμοιο να μην έχει γίνει ούτε 1000000 φορές), αμέσως αφού είδα να ανεβάζεις το meme με τις τελε. Ε , τι να κάνω να μην το βαλω? Με τσιγκλαγε...0 βαθμοί
-
Σοβαρά τώρα, ειλικρινά δεν ασχολούμαι να το ψάξω περισσότερο, γενικά μιλώντας. Στα μάτια μου, οι περισσότεροι κάτι πουλάνε. Άλλοι προϊόντα, άλλοι υπηρεσίες, άλλοι την τρέλα τους, άλλοι τον εαυτό τους, άλλοι τις γνώσεις τους, την μελέτη τους και το παίξιμό τους. Το θέμα είναι να σου αρέσει αυτό που πουλάνε, να σου αρέσει ο τρόπος που το πουλάνε, και να μπορείς να "ξεκλέψεις"/κερδίσεις κάτι εσύ από όλα αυτά. EDIT: Το gif που έβαλα δεν εμφανίζεται πια, και βαριέμαι να το ξαναφτιάξω.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εκτός από βίντεο στο youtube που υπάρχουν άπειρα να ακούσεις στο κάθε είδος μουσικής και για τον κάθε μαγνήτη και πάνω σε πολλές διαφορετικές κιθάρες και που έτσι επιλέγουμε οι περισσότεροι, υπάρχουν κάποιες γενικές αλήθειες: 1. Όσο πιο δυνατό το μαγνητικό πεδίο, τόσο πιο γρήγορη η αττάκα του μαγνητη, περισσότερα τα πρίμα και λιγότερο το sustain. Η δύναμη του μαγνητικού πεδίου πάει: Alnico III < Alnico II < Alnico IV < Alnico V < Κεραμικοί. 2. Όσο μεγαλύτερη η ωμική αντίσταση (αυτό που διαβάζεις σε KOhm) και όσο μικρότερη η διατομή του τυλίγματος ενός μαγνήτη (AWG42 > AWG43), τόσο περισσότερα τα μπάσα και λιγότερα τα πρίμα. Γιατί λόγω μήκους κύματος, τα πρίμα συνήθως μετατρέπονται σε θερμότητα πριν να καταφέρουν να περάσουν μια μεγάλη ωμική αντίσταση ή ένα λεπτότερο τύλιγμα. 3. Όσο πιο στενός και μικρός ένας μαγνήτης τόσο πιο focused ήχος, με μικρότερο συχνοτικό εύρος. Όσο μεγαλυτερος και πλατύτερος έχεις μεγαλύτερο συνχοτικό εύρος αλλά λιγότερο snap & focus. Τώρα όλα αυτά συνδυάζονται με πάρα πολλούς τρόπους για να παράξουν τα τόσα είδη μαγνητών που βλέπεις να πωλούνται. Οπότε πρακτικά ξαναγυρνάμε στα sound clips και στο Youtube για να βγάλεις άκρη, αλλιώς δεν μπορείς να ξέρεις. Επίσης ένας μαγνήτης χρειάζεται μια μεταλλική χορδή να πάλλεται για να δημιουργήσει ρεύμα το οποίο ο ενισχυτής θα μεταφράσει σε ήχο. Το πώς και πόσο πάλλεται η χορδή έχει να κάνει με το πού είναι τοποθετημένη. αυτό σημαίνει ότι ο ίδιος μαγνήτης δε θα σου δώσει ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα σε διαφορτικές κιθάρες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η αναζήτηση του σωστού μαγνήτη είναι μια φάση trial & error και όντςω δεν μπορείς ακριβώς να ξέρεις τί θα συμβει.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00