Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      5340


  4. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      12244


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/21/23 σε Αναρτήσεις

  1. Εγώ δεν βλέπω καμιά απαισιοδοξία. Απλός ρεαλισμός είναι.
    2 βαθμοί
  2. Στην αρχαια Ελλαδα ηταν αλλο πραγμα οι θεοι αλλο πραγμα το Θειο (οπως αναφερθηκε κ πιο πριν). Το πρωτο αντιμετωπιζοταν απο τους πολλους με θρησκοληψια, το δευτερο απο λιγους ως φιλοσοφια. Ελευθερος ησουν στην επιλογη σου ειτε ν'ακολουθησεις το πρωτο, ειτε το δευτερο. Σημερα τα δυο ακρα ειναι η θρησκοληψια παλι κ η "εφηβικη" αθεια. Οι πρωτοι δεν εχουν κανει το διαχωρισμο πιστης-δογματος-εκκλησιας(ως ενας οργανισμος κ πως μπορει να λειτουργησει ανθρωποκεντρικα)-εκκλησιας(ως θεσμος που ιστορικα εχει κανει χειροτερα κ απο πολιτικους στον τοπο) κ ουτε προκειται. Οι δευτεροι το κανουν για τη ''μουρη'' κ δεν εχουν διαβασει τιποτε που θα τους ανοιξει το κεφαλι. Δυστυχως το να εισαι "σωστος" ανθρωπος (ειτε θρησκευομενος, ειτε αθρησκος, ειτε αθεος) θελει δουλεια κ κοπο. Τσουβαλιαζουμε τα παντα μεσα σ'ενα "ειναι η προσωπικη ιδεολογια του καθενος" κ ξεχναμε να πουμε πως το να ανακαλυψεις που εισαι σε αυτη την ιδεολογια αγνοοντας ολη την πολιτιστικη κληρονομια φιλοσοφιας/λογοτεχνιας/(ακομα κ σωστης)θεολογιας ειναι πολυ δυσκολο, καθως αυτη η κληρονομια θα σου δωσει μια παιδεια απραιτητη για ολα οσα συζηταμε σε αυτο το θρεντ. Αλλιως γινομαστε οπαδοι. Κ το να βλεπεις γυρω σου οπαδους σε κοινωνιες οπου υπαρχει κ προσβαση κ ελευθερια επιλογης σε ολο αυτο τον πλουτο ειναι αποκαρδιωτικο. Οταν υπαρχει αυτη η παιδεια ο,τι κ να επιλεξεις να εισαι, ειναι επικοδομιτικο για το πως στεκεσαι κ ως πολιτικο ον
    2 βαθμοί
  3. Ειναι γεγονος οτι η "μαχητικη αθεια " είναι πιο γραφικη, και απο την Ελενη Λουκα. Ενω μπορει ανετα ο αθεος να αραξει στην επικουρια ραστωνη του, να πετάξει και ενα "και να υπαρχει ο Θεος, δεν ασχολειται με μαλακες σαν του λογου μας" και να μην τον αγγιζει τιποτα, προτιμαει να γινει η Ελενη Λουκα του τιποτα. Και η μεγαλη πλακα ειναι οτι, ακομα και διασημοι και "λογιοι μαχητες" του αθεισμού, εχουν τετοια θεολογικη ανεπάρκεια, που μονο αντίστοιχα αδιάβαστοι τους παίρνουν στα σοβαρα. Ειναι κριμα να υπάρχουν κείμενα σαν τον Αντίχριστο του Νίτσε, που ηλεκτρίζει ακομα και τον πιο πιστο Χριστιανο, και ο κοσμος να ασχολείται με (θεολογικως ) μαλάκες σαν το Ντοκινς. Και να πω οτι ημασταν στο μεσαιωνα, και καιμε ανθρωπους στην πυρα, να πω και εγω μαζι σας. Αλλα το θεμα σφυριξε και εληξε, μονο για κανα ψιλο στο church of atheism το ανακινουν.
    2 βαθμοί
  4. Δεν θα το έθετα σε επίπεδο ρουσφετιού. Κάθε άνθρωπος θέλει να αισθάνεται ότι τον προστατεύει/βοηθάει κάτι ανώτερο από αυτόν, αυτό τον κάνει να αισθάνεται λιγότερο μόνος και αδύναμος, λογικό είναι. Το ρουσφέτι είναι κάτι που γίνεται παράτυπα, σαν δοσοληψία κάτω απ' το τραπέζι ένα πράγμα. Όμως θα συμφωνήσω εδώ με τον Αλή. Πόση διαφορά έχει άραγε αυτή η αντιμετώπιση, με την παγανιστική θεοποίηση των πάντων (όπως πχ στην Αρχαία Ελλάδα με κάθε θεό και νύμφη να είναι προστάτης κάποιου πράγματος)? Ο μονοθεϊσμός, δεν μπορούσε να έχει ιδιαίτερες σχέσεις με διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων και καταστάσεων, έτσι ένα μέρος της "θεϊκής δύναμης" δόθηκε σε ανθρώπους που ήταν κατάλληλοι για αγιοποίηση, και έτσι λύθηκε το πρόβλημα. Και επίσης σε αυτούς τους άγιους αποδόθηκαν από τους πιστούς και την εκκλησία θεϊκά χαρακτηριστικά. Έτσι, για να βλέπουν και οι υπόλοιποι, ότι και οι άνθρωποι μπορούν να "θεοποιηθούν" μερικώς. Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια δηλαδής.
    2 βαθμοί
  5. Συμφωνώ με όσους αναφέρετε τη μόνιμη κατάσταση στην πολιτική δραστηριότητα της χώρας, τη διαφθορά και την κατοχή θέσεων από ανθρώπους που θα εξυπηρετήσουν συμφέροντα και μόνο. Αλλά όσον αφορά την προσωπική μου ευθύνη σε όλα αυτά και το πόσο τελικά ο ναρκισσιστικός αυτός τρόπος σκέψης είναι hardwired στον εγκέφαλό μου, όσο κι αν θέλω να λέω ότι εγώ σκέφτομαι διαφορετικά, παραθέτω την παρακάτω προσωπική εμπειρία: Πριν 4 χρόνια, με σταμάτησαν για αλκοτέστ και ήμουν αρκετά πάνω απ' το όριο. Αποτέλεσμα: Αφαίρεση διπλώματος για 3 μήνες και 700€ πρόστιμο (και λίγα μου έκαναν). Η πρώτη μου σκέψη όταν έφαγα την καμπάνα ήταν "πόσο ηλίθιος είμαι που πήγα από Αμφιθέας που πάντα έχει αλκοτέστ και όχι όλο παραλιακή". Όχι δηλαδή "πόσο ηλίθιος είμαι που δεν άφησα το αμάξι παρκαρισμένο και να πάρω ένα ταξί". Και οι κουβέντες που είχα μετά με φίλους/γνωστούς ήταν σε αυτό το επίπεδο: πού είναι τα στάνταρ μπλόκα και πού περνάς άνετα. Υπόψιν ήμουν 42 ετών, όχι 19. Για την (τουλάχιστον εν δυνάμει) εγκληματική μου συμπεριφορά, που έβαλα μπρος και οδήγησα άρχοντας υπό την επήρεια, ούτε λέξη. Όταν αυτός ο τρόπος σκέψης είναι εντυπωμένος στον εγκέφαλό μας σε σημείο να μας φαίνεται λογικός, υπάρχει πολύ μεγάλο και δυσεπίλυτο πρόβλημα το οποίο ξεφεύγει εντελώς σε έκταση από το ποιος έχει μπει σε ποια θέση ποιου υπουργείου.
    2 βαθμοί
  6. Φίλε Nekkon, τη φοβόμουν μια τέτοια ανάρτηση, ίσως ήταν και αναπόφευκτο. Αλλά είσαι όσο πιο εκτός θέματος μπορεί να γίνει.
    2 βαθμοί
  7. Τον τελευταίο καιρό, μετά από το τρομαχτικό δυστύχημα στα Τέμπη, τρώγομαι με τα ρούχα μου γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε αυτή τη χώρα ασχολούμαστε με τα προβλήματα πολλών υπολειμμάτων του σάπιου κράτους μεμονωμένα, σα να μην επηρεάζουν το ένα το άλλο και σα να μην είναι τραγικά αποτελέσματα του ίδιου ακριβώς κατεστημένου. Εξηγούμαι: Όλοι μας (νομίζω) ξέρουμε ότι στην Ελλάδα υπήρχαν και υπάρχουν οργανισμοί, υπηρεσίες, ΔΕΚΟ, ολόκληρα ζωτικά κομμάτια της λειτουργίας του μηχανισμού όπου καμία κυβέρνηση, κανένα κόμμα, κανένας υπουργός, πρωθυπουργός ή έστω υψηλός αξιωματούχος δεν τολμά να βάλει χέρι. Και αυτό γιατί αυτές οι δομές δημιουργήθηκαν και συνέχισαν να λειτουργούν με έναν βασικό στόχο: Να εξυπηρετούν την εκάστοτε κομματική πελατεία. Επί ολόκληρες δεκαετίες, αυτά τα κομμάτια του κράτους κάνουν αυτή τη δουλειά και παράλληλα, εξυπηρετούν ελλιπέστατα τον επίσημο λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκαν. Μια από αυτές τις περιπτώσεις είναι και ο ΟΣΕ όπου ολόκληρες γενιές κομματικών στρατών εξυπηρετήθηκαν εις βάρος όλων μας και προσφάτως "απλά" πληρώθηκε το κόστος αυτής της εγκληματικής τακτικής, σε ανθρώπινες ζωές. Αυτό όμως που δεν μπορώ με τίποτα να ξεκολλήσω από το μυαλό μου τις τελευταίες ημέρες, είναι ένα άλλο κομμάτι, του ίδιου ακριβώς άθλιου μηχανισμού με το οποίο κανένας δεν ασχολείται και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τολμά καν να παραλληλίσει με το απερίγραπτο δυστύχημα στα Τέμπη. Και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς χορήγησης και επαναξιολόγησης των διπλωμάτων οδήγησης, από το υπουργείο Μεταφορών. Με λίγα λόγια και να μην κουράζω λοιπόν: Εδώ και δεκαετίες πάλι, ο μηχανισμός βάζει την επίσημη σφραγίδα του ώστε να πιάσουν ή να συνεχίσουν να πιάνουν τιμόνι άνθρωποι: - Που δεν έχουν κάτσει ούτε μια φορά στη θέση του οδηγού. (υπάρχει ταρίφα για δίπλωμα χωρίς να έχεις κάνει ούτε ένα μάθημα) - Που δε γνωρίζουν ούτε τι σημαίνουν τα σήματα του κ.ο.κ., ούτε ποιοι είναι οι κανόνες όταν αυτά λείπουν. - Που δεν έχουν ιδέα τι είναι το όχημα το οποίο οδηγούν, πώς συμπεριφέρεται ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος, του καιρού, τι ταχύτητες μπορεί να αναπτύξει, πόσο χρειάζεται για να φρενάρει, τι συμβαίνει όταν στρίβει κλπ. - Που είναι εντελώς ακατάλληλοι πια για οδήγηση λόγω σοβαρών προβλημάτων σε όραση, ακοή, αντανακλαστικά, αντίληψη. - Κλπ κλπ κλπ, η λίστα μπορεί να επεκταθεί στο άπειρο. Εκτός των παραπάνω, μιλάμε για ένα οδικό δίκτυο το οποίο έχει σοβαρότατα προβλήματα κατασκευαστικά (κακή ποιότητα ασφάλτου, ανωμαλίες οδοστρώματος κλπ.), δομικά (διασταυρώσεις εκεί που δε θα έπρεπε να υπάρχουν, τυφλά σημεία, στροφές με ανάποδη κλήση κλπ κλπ), όρια ταχύτητας που έχουν κρατηθεί τα ίδια εδώ και 60 χρόνια αλλά κυρίως ΕΛΛΙΠΕΣΤΑΤΗ αστυνόμευση και όπου αυτή τύχει να υπάρχει, μπακαλίστικο τρόπο λειτουργίας. Τα παραπάνω πληρώνονται με ανθρώπινες ζωές καθημερινά, απλά δε γίνονται σχεδόν ποτέ είδηση και σίγουρα όχι τόσο μεγάλη, γιατί τα θύματα ενός αυτοκινητιστικού δυστυχήματος είναι "λίγα". Για αυτούς τους νεκρούς (πάμπολλα νέα παιδιά btw), το σύστημα απλά σηκώνει του ώμους και συνεχίζει σα να μην έγινε τίποτα. Άντε να βγει ο Ιαβέρης σε κανά κανάλι, να πει τα γνωστά και ολόσωστα που λέει εδώ και 30 χρόνια και κανένας δεν ακούει και το θέμα κλείνει. Τη μαφία του υπουργείου Μεταφορών που πουλάει διπλώματα οδήγησης και λειτουργεί έτσι από πάντα, δεν έχει ακουμπήσει ως τώρα ΚΑΝΕΝΑΣ. Δεν έχει γίνει καν λόγος για το θέμα. Ουδείς έχει κάνει ποτέ έρευνα για το πώς πήρε το δίπλωμα κάποιος που προκάλεσε ένα θανατηφόρο δυστύχημα, ποτέ δεν έχει ελεγχθεί αν ήταν κατάλληλος για οδήγηση, αν είχε όραση 20% και ακοή 10% ή απλά μπούκαρε στο αμάξι και οδήγησε σα να παίζει need for speed γιατί έτσι νόμιζε ότι λειτουργούν τα πράγματα και στην πραγματικότητα. Εμείς παρεμπιπτόντως, εσείς κι εγώ και όλοι μας, απλά σιωπούμε και επίσης σηκώνουμε τους ώμους αδιάφορα. Ούτε συγκεντρώσεις, ούτε πορείες ούτε τίποτα. Απλά κοιτάζουμε ψιλοαδιάφορα τα καντήλια και τα λουλούδια ξεχασμένα πάνω σε διαλυμένες μπαριέρες και κολώνες και περίπου σκεφτόμαστε "η κακιά η ώρα".
    1 βαθμός
  8. Αν δεν έχουν συμπληρωθεί 14 μέρες από την αγορά, εγώ θα γυρνούσα την κάρτα πίσω άμεσα (δεν χρειάζεται να τους πεις γιατί, απλά δεν σε καλύπτει). Έχεις αυτό το δικαίωμα. Οι asio4all είναι μαύρο χάλι, και δεν είναι multi client. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορείς να έχεις ήχο σε δύο πηγές ταυτόχρονα (όταν έχεις την κιθάρα, δεν θα μπορείς να ακούς mp3 ή youtube). Στο site της Behringer έχει μόνο αυτούς δυστυχώς, και είναι απαράδεκτο να έχουν την κάρτα χωρίς dedicated drivers. Αυτοί δεν είναι drivers της Behringer. Θα πρότεινα να πάρεις κάτι άλλο, αλλά όχι χωρίς να το ψάξεις πρώτα.
    1 βαθμός
  9. Αυτο που περιγραφεις ειναι απολυτως φυσιολογικο. Τα αυτια μας ακουνε με εντελως - μη γραμμικο τροπο, η ενταση δηλαδη αλλαζει το ποιες συχνοτητες μας γινονται αντιληπτες. Αντιθετα τα μικροφωνα, οι προενισχυτες και τα DAW ειναι απο πολυ περισσοτερο εως σχεδον απολυτως γραμμικα. Οποτε εκει οι διαφορες οντως εχουν να κανουν π.χ. με το ποσο "αρπαζει" η λαμπα, η μπισταει το ηχειο ? Οποτε υπαρχει διαφορα και εκει, αλλα δε θα ειναι η διαφορα που εκλαμβανει καποιος απο τη διαφορα της εντασης. Αποδειξη; Ανεβασε την ενταση στην ιδια ηχογραφηση και κανε Α/Β, ειναι ευκολο να νομιζεις οτι η δυνατοτερη ειναι και καλυτερη.
    1 βαθμός
  10. Μπήκα και διάβασα κριτικές για το συγκεκριμένο ενισχυτάκι και ακούγεται πολύ ενδιαφέρον ειδικά μετά από αναβάθμιση σε λάμπες προενίσχυσης και μεγαφώνου όπως είπες κι εσύ και παρ΄όλα αυτά να παραμένει αρκετά φτηνός! Αν είχε πέσει το μάτι μου σίγουρα θα τον είχα σκεφτεί σοβαρά. Παρ' ολα αυτά ισως να βιάστηκα και να παρήγγειλα ήδη τον Koch Studiotone, και έχω ένα μικρό άγχος αν θα με καλύψει για practice στο διαμέρισμα. Θα δείξει...Θα επανέλθω με εντυπώσεις.
    1 βαθμός
  11. Μόλις περιέγραψες τον Τέρυ. Ακριβώς. Από την ανάποδη όμως.
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Μια Revstar καλύτερα...
    1 βαθμός
  14. Όμορφες αναλύσεις.Μεστωμένες. Καίριες ανησυχίες επίσης. Δεν μπορώ να ξέρω για τη μεταφυσική,όπως και κανείς άλλωστε αφού η ίδια η έννοια αυτοπροσδιορίζεται χρονικά. Θαρρώ όμως ότι η επιστήμη είναι αυτή που (πάλι)μπορεί να δώσει τις απαντήσεις. Η εξέλιξη τονίζει πως κάθε είδος αναβαθμίζεται,προσαρμοζόμενο στην εκάστοτε αλλαγή του περιβάλλοντος του.Δεν υπάρχει κανένα που μένει στάσιμο:ή βελτιώνεται ή αφανίζεται. Όταν η αναβάθμιση του είδους επιτάσσει την κοινωνικοποίηση,τότε το ατομικό συμφέρον μπαίνει στην υπηρεσία του κοινού.Αυτή ακριβώς η κοινωνικοποίηση όμως φέρνει μαζί της πλαίσια,κανόνες συμπεριφοράς,νόμους.Η συμπαγής τήρηση όλων των παραπάνω εγγυάται και την ομαλή λειτουργία της εκάστοτε ομάδας. Σε έναν κοινωνικό παραλληλισμό λοιπόν,θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Νεοέλληνας δεν ανήκει στις εξελιγμένες εκείνες περιπτώσεις ανθρώπων οι οποίοι δείχνουν να αντιλαμβάνονται αυτό το αξίωμα.Θεωρεί ότι βρίσκεται σε μια οποιαδήποτε κοινωνική δομή(οικογένεια,εργασία,πόλη,κράτος) όχι για να "υπηρετήσει" αλλά για να εξυπηρετηθεί. Απαιτεί προνόμια,αποποιείται ευθύνες. Να μην κουράζω και να μην κουράζεστε κι εσείς. Αυτοί είμαστε. ...Και αυτοί θα παραμείνουμε,φορώντας ανά διαστήματα τον προοδευτικό μανδύα. Δεν ξέρω αν αν είναι παρήγορο το ότι υπάρχουν πολλοί λαοί σαν εμάς ή ακόμα και χειρότεροι από μας.Η εξέλιξη όμως δεν εστιάζει ποτέ στην ποσότητα αλλά πάντα στην ποιότητα. Εμείς δεν την έχουμε.
    1 βαθμός
  15. Είπαμε, το θέμα δεν είναι να μην κάνεις το "κακό". Είναι να μην σε πιάσουν. Αν τα καταφέρεις, είσαι μάγκας και έχεις να το περηφανεύεσαι. Αν σε πιάσουν θεωρείσαι μ@λ@κας, γιατί τους άλλους δεν τους πιάνουν.
    1 βαθμός
  16. Πέρα από το έλλειμα αισθητικής, της αγάπης και του σεβασμού για το περιβάλλον,κ.λ.π. έχουμε γαλουχηθεί με την πεποίθηση πως οτιδήποτε δεν περιστοιχίζεται από τον μαντρότοιχό μας, είναι δημόσιο,άρα και ξένο,οπότε το σπάμε,το βρωμίζουμε και το καταστρέφουμε. Ενώ αλλού, μεγαλώνουν με την πεποίθηση πως οτιδήποτε δημόσιο, είναι κτήμα όλων και προστατεύεται από όλους. Ο Έλληνας στο εξωτερικό δεν απέκτησε ξαφνικά αισθητική και σέβεται τους δημόσιους χώρους. Απλά ξέρει ότι θα φάει καραμούζα από τυχόν παριστάμενους, όπως ξέρει και ότι αν τον πιάσουν, θα φάει πρόστιμο που θα μπορεί να του το σβήσει ο μπατζανάκης του..
    1 βαθμός
  17. Καταλαβαινω τι λες. Πιστευω ομως οτι το προβλημα στην Ελλαδα ειναι κατα βαση ηθικο, δεν εχουμε εξαρχης την προθεση να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα, δεν ειναι δηλαδη οτι τα θελουμε οργανωμενα αλλα δεν ξερουμε πως, ειναι οτι δε θελουμε οργανωση τελεία. Βεβαια δεν ειμαι σιγουρος για την επιδραση της θρησκειας στην ηθικη, μονο σε επιπεδο νομων και μιας γενικης κατευθυνσης, αλλα εδω δεν ειμαστε εντελως Μαο Μαο, τα βασικα τα ξερουμε, περισσότερο στο επιπεδο πολιτισμού χωλαινουμε παρα στο να απεμπολησουμε ξερω γω την ανθρωποφαγια. Οποτε δε θα πονταρα στη μεταφυσική ούτε εγώ, αλλά ουτε και στη λογική, πρεπει να παμε πιο πισω, στην αισθητική ας πουμε.
    1 βαθμός
  18. Υπαρχει πολεμος ιδεων, και οχι πολεμος καθαρα για τις ιδεες, αλλα πολεμος μεσω των ιδεων με καθαρα υλικους- πολιτικους και γεωστρατηγικους στοχους. Βλεπεις ας πουμε την ευθεια συνδεση ψεκασμενων διαυλων επικοινωνιας με τον Πουτιν. Ή αντίστοιχα "trendy- εναλλακτικων" φωνων με παγκοσμιοποιητικα κεντρα της Αμερικης. Ολοι αυτοι, και μιλαμε για κυριολεκτικα ΧΙΛΙΑΔΕΣ κεντρα προπαγανδας με διαπλεκομενους ή αλληλοσυγκρουομενους στοχους, στοχευουν στην πεπερασμενη και στουμπωμενη απο την καθημερινοτητα αντιληψη μας. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει κανεις λοιπον ειναι να δημιουργησει φιλτρα εισερχομενων ? για να απορριπτει οσο το δυνατον περισσοτερα σκουπιδια οσο νωριτερα γινεται. Δηλαδη πρωτα πρεπει να δεις ποιο συμφερον εξυπηρετει αυτος που μιλαει, ειδικα αν ειναι "αξιοσεβαστος" και "εγκριτος" ομιλητης, και μετα το τι λεει.
    1 βαθμός
  19. Kαλα ναι, αλλα ας μην το παμε γενικοτερα, γιατι μετα θα πρεπει να πουμε και για αυτους που δινουν 1000 ευρω για να παρουν το BAD MONKEY και να βγάλουν ήχο και κατι τετοια, και δε μας συμφερει ? Αλλα αυτο με την ομοιοπαθητικη εχει πολυ πλακα, διαλυμα λεει ο αλλος 1/ 10.000.000, φαρμακο λεει, ρε φιλε 1/10.000.000 (και παραπανω ) στο νερο που πινουμε εχει και σκ@τα, και τα σκ@τα φαρμακο ειναι; ?
    1 βαθμός
  20. Aυτό που κατάλαβα όσο περνάν τα χρόνια, είναι ότι κάποιοι δεν είχαν καν πρόθεση να αλλάξουν την κοινωνία και αν κάποτε διατείνονταν κάτι τέτοιο, ήταν απλά μια πρόφαση.. Ο φούσιον έχει δίκιο, είναι η συλλογική κοινωνική συνείδηση που μπορεί να επιφέρει αλλαγές. jazzjoker, θα ήθελα να μοιραστώ την αισιοδοξία σου, αλλά δεν το βλέπω στην πράξη.. Οι κοινωνικές αλλαγές, απαιτούν κοινωνική συνείδηση, επαναπροσδιορισμό αξιών, αλληλεγγύη, αλτρουισμό, ακόμη και αυτοθυσία.. Δεν πάμε προς αυτή την κατεύθυνση,δυστυχώς.. Α, οι κοινωνικές αλλαγές θέλουν και φρέσκα μυαλά, θέλουν νιάτα.. Επίσης η ιστορία κάνει κύκλους,απλά στον επόμενο κύκλο παίζει να έχεις γίνει κάτι άλλο ή να μην υπάρχεις καν. Εδώ ολόκληρες αυτοκρατορίες κατέρρευσαν και αφανίστηκαν.. Οπότε όσοι περιμένετε ότι ο λαός θα αντιδράσει, το "μπαμ",κ.λ.π. θα περιμένετε πολύ. Οι άνθρωποι σήμερα καταφεύγουν σε ατομικές λύσεις. Άλλος κάνει μπαμ και αποχαιρετά τα εγκόσμια, άλλος γυρνάει στο πατρικό του,άλλος πιάνει και 3η δουλειά,άλλος πάει στο εξωτερικό.. Γράψατε περί θρησκείας,για δεισιδαιμονίες,κ.λ.π. Τα κοινωνικά μας αντανακλαστικά τις τελευταίες δεκαετίες ήταν ίσως τα χειρότερα της Ευρώπης. Οι περισσότεροι τα ξέρετε, αν όχι, απλά googlάρετε για το νερό του Καματερού,την "Αγία Αθανασία" του Αιγάλεω,την φραπελιά,τον Σώρρα,τα χειρόγραφα του Ιησού και άλλα πράγματα, που μια κοινωνία με υγιή κοινωνικά αντανακλαστικά, θα τα είχε αποδομήσει σε χρόνο dt. Εμείς όχι..Αυτό δείχνει πολλά.
    1 βαθμός
  21. Νομίζω και ο Φιούζιος έχει μία...
    1 βαθμός
  22. Το προβλημα δεν ειναι η Ελλαδα, αλλα οι Ελληνουτζοι, με στρατοκαστερ ή χωρις.
    1 βαθμός
  23. 1. έχεις προοπτικές 2. πας να παίξεις πολύ πιό δύσκολα πράγματα από όσο ίσως ποτέ θα μπορέσεις και αν. 3. σου φεύγει ο μετρονόμος (αποτέλεσμα του 2) 4. δεν είναι δυνατόν με την κάρτα αυτή που έχεις να μην μπορείς να κάνεις έστω μέτρια ηχογράφηση
    1 βαθμός
  24. Αυτό, μπορεί να ακούγεται σωστό, αλλά κατά την γνώμη μου είναι λάθος (και παγίδα, γιατί αυτό που έγραψες χρησιμοποιείται κατά κόρον). Και να εξηγήσω τι εννοώ. Όπως ένας σωρός από τούβλα, σίδερα, τζάμια, τσιμέντο δεν είναι σπίτι, αν και το σπίτι αποτελείται από αυτά, έτσι και πολλά ατομικά δεν είναι συλλογικό. Το συλλογικό, αποτελείται μεν από πολλά ατομικά, όμως είναι ένα κοινωνικό μόρφωμα πάνω από αυτά, και εντελώς ξεχωριστό από αυτά. Μπορεί σε μια κοινωνική ομάδα έστω άτυπη (πχ μια παρέα), να υπάρχουν δέκα άτομα-φίλοι κολλητοί. Αυτοί λοιπόν για κάποιο θέμα μπορεί να έχουν 3 (ή περισσότερες) διαφορετικές απόψεις, και η συλλογική συνείδηση της ομάδας-παρέας να είναι διαφορετική από όλες αυτές τις ατομικές απόψεις. Μπορεί να είναι μια σύγκλιση (ή και όχι), αλλά να μην συμπίπτει με καμία. Αν το τοποθετήσεις αυτό σε μεγέθη μεγάλων κοινωνικών ομάδων (ή και ολόκληρων κοινωνιών), μπορείς να φανταστείς τι τεράστιες αποκλίσεις μπορεί να υπάρχουν στις ατομικές αξίες/πρότυπα/νοοτροπίες από τις συλλογικές συνειδήσεις. Και για να αλλάξουν κοινωνικές δομές από ατομικές συμπεριφορές, το θεωρώ σχεδόν αδύνατο. Η κάθε κοινωνία, έχει αναπτύξει τους τρόπους και τις άμυνες να συντηρείται από πράγματα που απειλούν την συνέχεια και την συνοχή της. Και εκεί βέβαια υπάρχει πάντα μια μάχη, γιατί πάντα υπάρχουν τέτοια πράγματα. Είναι μια μακρά διαδικασία, την οποία όμως θεωρώ ότι το άτομο είναι μάλλον αδύναμο να ελέγξει και να επηρεάσει, ειδικά αν δεν υπάρχουν κάποιοι ακραίοι παράγοντες που να πιέζουν για μεταβολή. Θα μου πεις "ε και τι να κάνουμε? να μην προσπαθήσουμε? να τα παρατήσουμε όλα?". Όχι. Απλά να έχουμε επίγνωση ότι αυτό που κάνουμε είναι κατά βάση για τον εαυτό μας, και δεν έχουμε ελπίδα να αλλάξουμε την κοινωνία.
    1 βαθμός
  25. Σωστά όσα γράφτηκαν βεβαίως, αλλά θέλω να συμπληρώσω το εξής. Νομίζω βάζεις πολύ gain, δεν χρειάζεται τόση παραμόρφωση. Περιμένεις να ακούσεις ένα γεμάτο ριφ από μια κιθάρα μόνη της, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει σε καμία μουσική (ούτε σε αυτήν που θέλεις να παίξεις). Για να βγει ο ήχος που φαντάζεσαι θέλει 2-3 layers από κιθάρα + μπάσο και κατάλληλη τοποθέτηση στο mix. Ακόμα και αν άλλος ενισχυτής ή άλλο πετάλι βγάλουν πιο "γεμάτο" ήχο, αυτή δεν είναι η κατεύθυνση για να ηχογραφήσεις αυτό που θέλεις. Κόψε λίγο (κάμποσο) gain, κόψε και λίγο μπάσο από τον ενισχυτή σου αν αισθάνεσαι ότι κλατάρει. Αυτό θα σε οδηγήσει στο να παίζεις και πιο καθαρά.
    1 βαθμός
  26. Ούτε το ένα, ούτε το άλλο*. Απλώς, είναι ευκολότερο να κάνεις το λάθος, από το να κάνεις το σωστό. Όπως έγραψα νωρίτερα, είναι απόφαση που παίρνει καθένας μας, κάθε λεπτό. * εκτός αν εννοείς ότι "μας έκαναν έτσι" οι γονείς μας, οπότε ναι μάλλον έχεις δίκηο.
    1 βαθμός
  27. Δεν με ενδιαφέρουν οι πολιτικοί (άλλωστε, οι πολιτικές συζητήσεις δεν επιτρέπονται). Οι Έλληνες έχουμε πρόβλημα να σκεφτούμε θεσμούς, και σκεπτόμαστε "πρόσωπα". Δεν βλέπω να αποδίδει αυτή η προσέγγιση. Για το ότι παχαίνω, δε φταίει ο σουβλατζής στη γωνία, αλλά το ότι τρώω τρία κομάτια ενώ μπορώ να φάω ένα.
    1 βαθμός
  28. Το θέμα είναι ότι σε όλες τις χώρες υπάρχουν άνθρωποι χαμηλής αισθητικής, ευθύνης, ενσυναίσθησης. Και πολιτικοί επίσης. Το παράπονό μου εμένα είναι ότι σε ετούτη εδώ τη χώρα, υπάρχει τεράστια δυναμική περιοχή μεταξύ του ανθρώπου-διαμαντιού και του ανθρώπου-χιονανθρώπου, αλλά στους πολιτικούς υπάρχουν γύρω στα 3dB δυναμική περιοχή μεταξύ σ#@7ων κι απόσ#@7των. Με αποτέλεσμα να έχουμε μπει οι πολίτες σε έναν κύκλο ασκητικής εσωστρέφειας καζαντζακικής, και να θλιβόμαστε που μόνοι εμείς αποτύχαμε να σώσουμε τον κόσμο. Θα πεθάνουμε και θα αναληφθούμε, θα μετενσαρκωθούμε. Κάθε σπίτι κι ένας βούδας. Βέβαια, υπάρχει και η πιο απλή λύση, να σοβαρευτούν οι πολιτικοί, αλλά δεν το βλέπω. Μιλάμε για χαμηλότατο επίπεδο πολιτικής.
    1 βαθμός
  29. Η επιλογή για το αν θα είμαστε Δυτικό κράτος, ή αποχωρητήριο ασιατικού τύπου γίνεται κάθε λεπτό, από τον καθένα μας. Όταν παραβιάζω ένα κόκκινο σηματοδότη, επιλέγω το δεύτερο. Τόσο απλά. Δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνουμε από Μαθηματικά (αυτά είναι υψηλοί στόχοι), δεν καταλαβαίνουμε ούτε καν τη σχέση ανάμεσα σε Αιτία και Αποτέλεσμα.
    1 βαθμός
  30. Αναφορικά με το δυστύχημα στα Τέμπη, η εξήγηση είναι ότι στην ελληνική κοινωνία, μια μικρή μειοψηφία, θα βάλει τέτοια φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας και κρατικής ανεπάρκειας, στη βάση που τα έβαλες εσύ. Οι περισσότεροι είτε από ιδιοτέλεια, είτε από έλλειψη παιδείας, θα φορέσουν τα χρωματιστά γυαλιά τους και θα κάνουν καφενειακή μικροκομματική ανάλυση. Ένας άλλος λόγος είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχει τεράστιο έλλειμα αυτογνωσίας,αυτοκριτικής όπως και καμία διάθεση ανάληψης ευθυνών, τόσο από πολίτες, όσο και από πολιτικούς. Επίσης, σε αντίθεση με πολλές χώρες του εξωτερικού, ο Έλληνας γαλουχείται από μικρός με την παπάτζα της ψευτοεπαναστατικότητας και εναντίωσης σε κάθε αρχή,κράτος,πολιτεία. Δε δύναται να καταλάβει ότι οι πολίτες συγκροτούν τον εκάστοτε μηχανισμό και καθορίζουν τις αρχές του. Κοντολογίς, ο Έλληνας πολίτης έχει επιλέξει εδώ και καιρό τη μοίρα του. Το ότι δεν έχουμε περισσότερα μεγάλα δυστυχήματα, είναι καθαρά θέμα τύχης..
    1 βαθμός
  31. Πολύ εντυπωσιακό Bill! Σούπερ ήχος και παίξιμο Μπράβο!
    1 βαθμός
  32. Ρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει .... Κάτι προσλήψεις στο δημόσιο ίσως ....
    0 βαθμοί
  33. Γιατί να μην δουλέψουν? Μακάρι. Τώρα για Linux οι επιλογές για daw είναι πολύ πιο περιορισμένες. Το ardour νομίζω είναι μια σοβαρή επιλογή. Αλλά στερείσαι πολλά καλά vst.
    0 βαθμοί
  34. Άλλοτε θα σου απαντούσα πως: "η βία ειναι η μόνη λύση σε μία χώρα χωρίς φωνή και ελπίδα", όπως έλεγε μια αγαπημένη μου μπάντα.. Θα πρόσθετα και λίγο Ρίτσο: "ίσως εκεί που κάποιος αντιστέκεται χωρίς ελπίδα, ίσως εκεί νααρχίζει η ανθρώπινη ιστορία, που λέμε, κι η ομορφιά του άνθρωπου ", να έδενε το γλυκό.. Αλλά έχω κόψει προ πολλού τις αμπελοφιλοσοφίες και τα τσιτάτα. Με πρόλαβε η ζωή βλέπεις..
    0 βαθμοί
  35. Μακάρι να σου δουλέψει με αυτούς τους drivers που βρήκες παλικάρι μου. Γιατί η Behringer είναι πραγματικά απαράδεκτη να δίνει asio4all.
    0 βαθμοί
  36. Και εδώ με εφε από amplitude 5 plugin το οποίο βάζει και θόρυβο για κάποιο λόγο untitled.mp3
    0 βαθμοί
  37. 0 βαθμοί
  38. Το ότι μια κάρτα ήχου δίνει "επίσημα" drivers ASIO4ALL με ξεπερνάει... Αυτό είναι ένας γενικός οδηγός για συστηματα που ΔΕΝ έχουν audio interface, υποτίθεται... Τι να πω δε ξέρω. Στα Audio system, Asio driver και inputs, τι άλλες επιλογές σου βγάζει? Συμφωνώ με τον Fusion. Κοίτα να δεις αν μπορείς να τη γυρίσεις γιατί αυτό με τους drivers είναι απαράδεκτο.
    0 βαθμοί
  39. Ότι χειρότερο. Δε γίνεται να μην το αναγνωρίζει, κάτι κάνεις λάθος. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή. 1) Παιρνεις το audio interface και τo σετάρεις στο PC σαν συσκευή εξόδου (και εισόδου αν έχεις πάνω μικρόφωνο). Τα ηχεία σου θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα πάνω στο audio interface, και όχι στον υπολογιστή. Στις ρυθμίσεις του audio interface, κάπου, θα σου έχει να διαλέξεις Sample Rate και Buffer Size. Το Sample Rate βάλε το 44100, και το buffer κάπου 96-160 (Fast). Όσο μικρότερο, τόσο καλύτερη απόκριση αλλά τόσο περισσότερο ζορίζεις το μηχάνημα. Η κάρτα ήχου θα πρέπει να συνοδεύεται με ένα προγραμματάκι που θα μοιάζει με αυτό: ΠΡΕΠΕΙ να γίνει default device. Σιγουρέψου ότι στο βγάζει εδώ (πας μέσα από τον πίνακα ελέγχου). 2) Κατεβάζεις Reaper ή Cakewalk (θα το λέμε DAW) που είναι free, γιατί το audacity ΔΕΝ είναι για αυτή τη δουλειά, αλλά για απλές ηχογραφήσεις με μικρόφωνο και λίγο κόψε-ράψε. Αφού εγκαταστήσεις το DAW της αρεσκείας σου, θα πρέπει να σετάρεις το audio interface και εκεί σαν input και output. Βεβαιώσου ότι το project που θα ανοίξεις έχει ίδιο sample rate με αυτό που είχες διαλέξει πριν. 3) Αφού τα έχεις σετάρει όλα αυτά, φτιάχνεις ένα project και βάζεις ένα audio track που να παίρνει σήμα από το audio interface σου, από το "καρφί" που θες. Αν η κάρτα σου έχει μόνο ένα καρφί, τότε θα έχει και μόνο μία επιλογή. Δίνεις αρκετό gain από την κάρτα ήχου στο καρφί, τόσο όσο χωρίς να παραμορφώνει, και είσαι έτοιμος για ηχογράφηση/παίξιμο. 4) Monitoring: Ακούω ότι παίζω σε ζωντανό χρόνο. Όπως είπες, η κάρτα ήχου σου έχει ένα κουμπάκι που λέει DIrect Monitoring. Αν το ενεργοποιήσεις, τότε θα μπορέσεις να ακούς άμεσα το καθαρό σήμα που περνάει από ό,τι έχεις συνδέσει. Εφόσον μιλάμε για κιθάρα που πάει από την κιθάρα κατευείαν στην κάρτα, θα ακούς αυτό που λέμε DI (Direct Injection) της κιθάρας. Αν έχεις συνδέσει την κιθάρα στον ενισχυτή, και τον ενισχυτή στην κάρτα, τότε θα ακούς το σήμα του ενισχυτή. Αυτού του είδους monitoring δεν είναι αρκετό, γιατί ναι μεν ακούς το καθαρό σήμα, αλλά αν θες να βάλεις κάτι έξτρα μέσα από το DAW, τότε δε μπορείς να το ακούς όταν παίζεις. Αυτό μπορεί να είναι ένα απλό EQ, ή ένας ολόκληρος Amp simulator με έξτρα εφέ. Για να τα ακούσεις αυτά, θα πρέπει να ενεργοποιήσεις το monitoring μέσα από το track του DAW σου. Στο reaper είναι έτσι: Και στο Cakewalk είναι το J αν δεν κάνω λάθος. http://static.cakewalk.com/documentation/SONAR/EN/images/Playback.20.05.png Όταν λοιπόν θες να παίξεις ή/και να ηχογραφήσεις, βάζεις το monitoring. Όταν θες να ακούσεις αυτό που έχεις ηχογραφήσει, το κλείνεις.
    0 βαθμοί
  40. Και πώς θα γίνεται χαβαλές; Όπως την Κυριακή, που ήρθε ο δικός μου με ένα πεντάχορδο stingray, και πήγε η καζούρα σύννεφο. "Δηλαδή τι θες τώρα να αποδείξεις;" "Τι είναι αυτό, μαγνήτης ή πλάκα παπουτσάνης"; "Αυτό το κομμάτι που είναι σι, δεν το κάνουμε λα καλύτερα;", ωραία περάσαμε!
    0 βαθμοί
  41. Στο μακροσκοπικό ναι. Ένα βουνό ασχήμιας που το τρώμε στη μάπα. Στο μικροσκοπικό, υπάρχουν και όμορφα πράγματα που συμβαίνουν στον κύκλο του καθενός, απλά δεν μπορούν να γίνουν μια συνισταμένη, να ντανιαστούν κι αυτά ένα βουνό δίπλα στο άσχημο να το ισορροπήσουν. Κι έτσι περιμένουμε μαγικά να διαλυθεί η ασχήμια εντροπικά. (παρακμή θα το έλεγα εγώ, αλλά ας μην βαραίνουμε το κλίμα και πάρει ο @Nekkon καμια κακιά μαϊμού για συντροφιά στην απελπισία του)
    0 βαθμοί
  42. Η Τεχνη ειναι ενα μικρο μικρο κομματι της αισθητικης. Σιγουρα η αξια της Τεχνης σε κοινωνικο επιπεδο ειναι μεγαλη, αλλα σε καμια περιπτωση δεν περιλαμβανει το συνολο των επιπτωσεων της αισθητικης στην ηθικη υποσταση του ανθρωπου. Δηλαδη ας πουμε, το ανταξιο του Μιχαηλ Αγγελου θεαμα των πλαστικων σακουλων κρεμασμενων απο τα δεντρα μετα απο καθε εξορμηση ελληνουτζου εις τα εξοχας, θα μπορουσε ανετα να αποφευχθει αν ειχε την στοιχειωδη αισθητικη. Να μην αντεχε δηλαδη το θεαμα ο ιδιος ουτε δευτερολεπτο, οποτε να κοβοταν το κακο στη ριζα. Γιατι αν δεν κοπει στη ριζα, μετα ψαχνεις το κρατος να ξεκρεμασει τις σακουλες, και να τιμωρησει τους σακουλοστολιστες, και τρεχα γυρευε.
    0 βαθμοί
  43. Ουτε το DAW θα σε βοηθησει να γινεις ρυθμικο τερας, ουτε καν το ωδειο. Ειναι καθαρα θεμα σκαψιματος- εξασκησης και IMHO στο τοπ επιπεδο παιζει και το νευρολογικο συστημα η κατι τετοιο τελος παντων. Το να χανεις χρονο σε ψαλιδια και DAW πατεντες, μονο κακο θα σου κανουν. Αν μπορουσα θα σε πηγαινα πισω στο χρονο, να δεις τι γκρουβα εβγαινε με σωστα ρυθμικα και ΜΠΟΜΠΙΝΑ, ξερεις, αυτη η γκρουβα που σκανε ολα μαζι στο ms και ακουγονται κατι απροσδιοριστα ΟΥΜΦ γιατι σκανε ολα στην ιδια φαση ? Αυτο το πραγμα κανενα ψαλιδι δε θα στο δωσει, και κανενα ωδειο δε θα στο μαθει, μονο ατελειωτες ωρες εξασκησης, και μικρη ηλικια, διοτι τωρα το μονο ΟΥΜΦ που βγαινει ειναι οταν ανεβαινω καμια σκαλα. ?
    0 βαθμοί
  44. Εμένα μου ακούγεται ακόμα σαν να ηχογραφείς από μικρόφωνο. Επίσης, γιατί χρησιμοποιείς Audacity? Δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιες καταστάσεις. Κατέβασε το Reaper ή το Cakewalk, και μάθε τα βασικά των DAWs (Digital Audio Workstations). Κάνε όλες τις ρυθμίσεις που χρειάζεται να κάνεις, επέλεξε την κάρτα ήχου, σωστό Sample rate και buffer size, διάλεξε τους σωστούς Drivers στο πρόγραμμα. Τέλος, φτιάξε ένα Audio track, βάλε την κιθάρα, δες πώς δουλεύει η ηχογράφηση και το monitoring στα καθαρά (DI, χωρίς εφέ). Πόσταρε μια ηχογράφηση εδώ και μετά σιγά σιγά πάμε και στο βρώμικο.
    0 βαθμοί
  45. Ετσι το κάνω και έτσι το έκανα όταν ηχογράφησα και ανέβασα το πρώτο κλιπ του slo με το backing. Ενας προ σαν τον slo δεν μπορεί να μπεί αλλιώς στα μηχανήματα που διαθέτω. Αν θεωρήσεις το iridium έναν πλήρη ενισχυτή, όπου στον πλήρη ενισχυτή θα ήθελες να συνδέσεις έναν προ, πάλι το ίδιο θα γινόταν. Βέβαια μην ξεχνάμε αυτό θα είναι πάντα ένας προ πριν από έναν άλλον πρό. Το καλύτερο θα ήταν να μπει ο slo είτε πριν από τελικό είτε σε λούπα ενισχυτή. Το behringer που ακούσατε στο χτεσινό βίντεο, είπαμε είναι bypass. Και εκτός του bypass είναι και σε λούπα του κυκλώματος. Εντάξει μπορεί να δίνει 1 ή 2 db που και αυτά σαν ένταση μπορεί να μετριάζονται από τα 1 ή 2 db που δίνει το level του boss. Στο βίντεο ούτε τα εφέ του δουλεύανε ούτε καμπίνες. Εκείνο που θα μπορούσε κανείς να πει ότι επηρεάζει είναι ότι το σήμα περνάει από ένα a/d, d/a που υποβαθμίζει το σήμα όσο υποβαθμίζει το σήμα μια τέτοια μετατροπή 24/96 με τις οποίες έχουμε μάθει όλοι να ζούμε τα τελευταία 20 χρόνια. το λέω πιό πάνω. Απο το Iridium. Σας βάζω και το τελευταίο σχηματικό που ισχύει τον τελευταίο μήνα. να προσθέσω, ότι πάντα χρησιμοποιούμε και πετάλια που τα θεωρούμε διαφανή, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Πχ στο σχήμα μου θα δείτε ότι και ο κομπρέσορας και το eq έχουν κι αυτά από ένα στάδιο προενίσχυσης, όπως φυσικά και το tumnus πριν μπούν στο επόμενο στάδιο, είτε προ είτε τελικός, iridium κλπ
    0 βαθμοί
  46. Στο νησί που ζω γίνoνται συχνά θανατηφόρα ατυχήματα. Την δικαιολογία ότι φταίνε οι δρόμοι δεν την πολυμασάω. Το οδικό δίκτυο παρά το προβλήματά του είναι διαμορφωμένο και χαραγμένο (με τα αντίστοιχα όρια ταχύτητας και τις αντίστοιχες σημάνσεις) βάσει μελετών και αν ακολουθήσεις τις σημάνσεις που υπάρχουν, το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να πάθεις ή να προκαλέσεις ατύχημα. 99 στις 100 μην πω 999.999 στο 1.000.000 τα ατυχήματα οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα και όχι επειδή ''βρήκα σε μια λακούβα'' κτλ Ακόμα και δρόμος να φταίει, μέσω μιας καθίζησης υλικού λόγω κακοτεχνίας - μη συντήρησης που προκαλεί μια ολισθηρότητα κτλ πάλι κάποια παραβίαση ΚΟΚ θα έχει προηγηθεί που προκάλεσε το ατύχημα (πχ υπερβολική ταχύτητα). Δεν λέω ότι έχουμε τέλειους δρόμους έτσι? Απλά σχεδόν πάντα φταίει η παραβίαση του ΚΟΚ
    0 βαθμοί
  47. Δε συμφωνούμε, αλλά τα λαμβάνουμε υπόψιν. Γιατί η φιλοσοφία είναι σαν τον καπιταλισμό του μυαλού ναουμ. Σε ψήνει ρε παιδί μου ότι μπορείς να πετύχεις κι εσύ, αλλά από την αντίθετη πλευρά. Σου λέει φίλος, χους εις χουν, μαζί σου θα τα πάρεις; Εδώ, δούλεψε το μυαλό, και ούτε να τρως θα έχεις ανάγκη, ούτε να βατεύεις, ούτε να πίνεις. Απόδραση, νιρβάνα, πες το όπως θες. Δε ζεις μόνο με το καρβέλι που έλεγε κι ο άλλος ο Ναζωραίος. Αυτά για εμάς. Γιατί οι πιο πάνω μάλλον το καρβέλι κοιτάνε μόνο - ύλη και πάλι ύλη, μια ζωή την έχουμε, σαν το μπόιφρεντ της Εύας, που τα έπαιρνε "ενώ δεν τα είχε ανάγκη". Ακούς φίλε μου κάτι πράγματα! Κι εγώ δεν ξέρω αν είναι πρέπον να απαιτώ τα βύσματα να πηγαίνουν ξέρω γω μόνο στη μουσική, γιατί από φάλτσο δεν πέθανε κανείς. Όχι να κοπούν τα βύσματα, ξέρω ότι είναι αδύνατον. Πάντα υπήρχε, πάντα θα υπάρχει διαφθορά και διαπλοκή. Αλλά ρε παιδί μου, ξέρω γω; Τόσες φιδότρυπες υπάρχουν να τον κρύψεις τον άλλον και να τα παίρνει, πρέπει να του δώσεις πόστο να παίζονται ζωές; ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ δεν μπορεί να σκεφτεί πλέον ο μέσος πολιτικός; Τόση πια ανευθυνότητα;
    0 βαθμοί
  48. Εχει ανεβει ξανα στο παρελθον, ειπα να το ανεβασω κ εγω. Πολυ πιο παλουκι απ'οτι φαινεται. Ειναι 1,5 takes. Το προσπαθησα καμμια δεκαπενταρια take δηλαδις αλλα δεν ημουν ικανοποιημενος κ τα εσβησα. Στο τελος ειπα κανε ενα τελευταιο κ κρατα αυτο. Κ αν εξαιρεσεις το πρωτο κ το τελευταιο bend που δε μου αρεσαν κ ξαναεπαιξα μονο αυτα, το 90κατι% ειναι ενα take. Το time feel του Larry ουτε παλευεται, ουτε αντιγραφεται. Αυτο δε μπορουσα να πιασω με τιποτα κ εσβηνα τα παντα. Το τελευταιο bend ειπα ή το time του ή το pitch του, δε γινοταν με τιποτα. Κ ετσι προσπαθησα να το βαλω σωστα χρονικα κ το αφησα απο pitch οπως ειναι... ΟΥΦ!! Κ ΜΕΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΩΣ ΟΟΟΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ IMPROVISED ? Ηχητικα: Στρατ (με GAS S Signature Set, bridge μαγνητης vol:9, tone:8) S-Gear Steely Dan preset μπουσταρισμενο με το drive thru (του S-Gear) κ αλλαγμενη IR με μια OwnHammer Deluxe Reverb Kid Charlemane Solo.mp3
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...