Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/15/23 σε όλα
-
Ρε παιδί μου δεν είναι μόνο το "μπαντάρα" με αυτούς εδώ... Είναι αυτή η παρέλαση της αφρόκρεμας μουσικαράδων στους δίσκους τους, οι συνθέσεις... Τα πάντα όλα. Μνημειώδες συγκρότημα.2 βαθμοί
-
ναι και λίγα λες. Μετά από σχεδόν 3 χρόνια, ακόμα τρέχω πίσω στο βιβλίο (ναι η κάρτα δίνεται με βιβλίο και είναι κανονικό βιβλίο όχι pdf), αλλά το ίδιο το βιβλίο είναι πιό πολύπλοκο από την ίδια την εφαρμογή. Υπάρχει δε και το rme forum, όπου για να γραφτείς και να ποστάρεις ακόμα φιλάς κατουρημένες ποδιές. Εκεί υπάρχει γνώση μπόλικη, αλλά υπάρχει και η τάση "αυτά που ρωτάς τα γράφει το βιβλίο", ή περιγράφεις κάτι που κάνεις και "αυτό που κάνεις είναι λάθος, δεν εκμεταλλεύεσαι τις δυνατότητες της κάρτας", "τί έχεις την κάρτα τόσο καιρό και δεν έχεις διαβάσει το βιβλίο? θα σε εξετάσουμε την άλλη βδομάδα". Αλλά είναι φόρουμ που γράφουν και οι ίδιοι οι τεχνικοί και οι σχεδιαστές της εταιρείας, χώρια τα fanboys. Μετά από δυο χρόνια ακόμα κάθε φορά που θέλω να κάνω κάτι μπερδεμένο, πχ loopback, voice over στο βίντεο, ηχογράφηση από youtube ή playalong στο cubase με ηχογράφηση έχω δικές μου σημειώσεις πάνω στο τι κατάφερα κάποτε. Είναι αδύνατον να το θυμάμαι την επόμενη φορά. Αλλά.... είναι εργαλείο. πχ προχτες που εφτιαχνα το βίντεο, έστελνα voice από ένα κανάλι. Φαγώθηκε να μου το βγάζει στα αριστερά. Μέχρι να θυμηθώ τι και πως πέρασε μια ώρα. Τελικά βρήκα workaround. Αν ρωτήσω στο rme forum θα με μπανάρουν2 βαθμοί
-
Εχεις δικιο LK, η μουσικη δεν ειναι πανακριβο χομπι, ας ειναι καλα οι υπολογιστες βεβαια, αλλιως θα συζηταγαμε αν ειναι πολλα τα 3 χιλιαρικα για εναν κομπρεσορα ? Αν ειχε σταθεροποιηθει η φαση με τις συνδεσεις, αν ειχε κυριαρχησει το thunderbolt ας πουμε που δινει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ χαμηλο latency, μια επενδυση σε μια καλη καρτα ηχου θα ηταν πολυ δελεαστικη. ΟΚ ισως οχι ΤΟΣΟ καλη καρτα ηχου ? αλλα γενικα δεν θα ηταν παραλογο να τα χωσεις σε καρτα ηχου, διοτι μπορει να σου μεινει για αρκετο καιρο στο μελλον. Η rme βεβαια ειναι εταιριαρα και με το usb κανει θαυματα, αλλα γενικοτερα δε θα εχωνα χοντρο πακετο οπως ειναι τα πραγματα, μυριζομαι εξελιξεις. Βεβαια ενα σεναριο των εξελιξεων ειναι να βουλιαξει το συμπαν και α) οποιος πηρε πηρε και οι υπολοιποι στην απεξω ή/ και β) να μην υπαρχει ουτε ρευμα και να τρωμε χορδες μακαροναδα με σαλτσα RME.2 βαθμοί
-
Έχει περάσει από τα χέρια μου 2 φορές. Μια χαρά μου φάνηκε. Δεν έχω-είχα ποτέ Klon, αλλά δεν έχει σχέση με το Archer που έχω. Αν θα έπρεπε να το συγκρίνω με κάτι θα έλεγα ότι είναι ένα Tubescreamer με 2 tone knobs. Ίσως λίγο πιο κομπρεσσαρισμένο σε σχέση με τα TS-9, TS-10.1 βαθμός
-
Εγω παλι να πω οτι, κοιτωντας τωρα τις τιμες τους στο Thomann για πρωτη φορα εδω και χρονια, ειχα στο μυαλο μου οτι ο HRD ηταν κατω απο χιλιαρικο, στο 800αρι και ο Studiotone ηταν στο 1500αρι κοντα. Αντιθετως, βλεπω οτι ειναι ουσιαστικα στην ιδια τιμη - ΔΑΓΚΩΤΟ Studiotone κατ'εμε, εκτος αν εισαι ερωτευμενος με τον ηχο του HRD συγκεκριμενα. Οσο για την τιμη του, θεωρω οτι ειναι χαμηλη για τον ηχο, ποιοτητα κατασκευης και τα features που προσφερει. Προφανως δεν ειναι ευτελες ποσο το 1000αρικο, να μην παρεξηγηθω, μπορει για καποιον να ειναι αστρονομικο/απλησιαστο ποσο για το χομπυ του, αλλα overpriced δεν τον λες για κανενα λογο. Αν εγραφε Boogie ή Marshall πανω θα εκανε τα διπλασια, μη τρελαθουμε. Οσο για τα watt, ενισχυτη αγοραζεις, οχι ψαρια στη λαικη με το κιλο. Τι σχεση εχει με την τιμη? Ειδικα απο την στιγμη που ξεφυγουμε απο super budget μοντελα η τιμη καθοριζεται κατα κορον απο αλλους παραγωντες και οχι απο το ποσες λυχνιες θελει ο τελικος για να πιασει x,y,z watt. Υπαρχουν ενισχυτες πιο φτηνοι με περισσοτερα watt και τρομερα πιο ακριβοι με λιγοτερα, τι σημασια εχει? Αν παλι τα 20 watt τα αναφερεις ως λιγα για αναγκες live/headroom ή οτιδηποτε να πω απλα οτι ο συγκεκριμενος, απο την εμπειρια την δικια μου, εχει ιδιαιτερα ψηλο headroom και apparent volume για 20αρη ενισχυτη, δε νομιζω οτι πρακτικα θα δεις καποια τρομερη διαφορα με τον HRD απο αυτη την αποψη. Να τον συγκριναμε με κανα Sound City 200αρι γομαρι οκ, να πω ειναι μικρος. Σε καθε περιπτωση, γνωμη μου τα παραπανω - με οποιον και να καταληξεις ειμαι σιγουρος οτι θα τον 'φχαριστηθεις, ειναι και τα δυο ωραια μηχανηματα.1 βαθμός
-
Και μετά από κάτι ημιπάνκς με tele, ας επανέλθουμε σε σοβαρές μουσικές-μουσικούς1 βαθμός
-
Ναι. Γιατί μπορείς να δημιουργήσεις αν θες feedback loops και να τα τινάξεις όλα στον αέρα. Υπάρχει και μάτριξ mode, που βλέπεις ποια είσοδος δρομολογείται σε ποια έξοδο και τούμπαλιν. (Π.χ. οι έξοδοι 3,4 να επιστρέφουν στις εισόδους 1,2, οι οποίες θα ακούγονται στο 7,8) Έχει snapshot, που μπορείς να ανακαλέσεις επι τόπου, μπάνκες, έχει χίλια δύο. Θέλει λίγη μελετη δηλαδή, δεν είναι "εε μωρε ένα συνοδευτικό προγραμματάκι της κάρτας εκεί".1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αυτό το MIDI και το xlr πάντως, respect. Μισόν αιώνα μπαλίτσα, το ένα, έναν αιώνα κοντά το άλλο.1 βαθμός
-
Δεν διαφωνούμε. Αλλά όπως λες ....το να δώσεις 40 χιλιάρικα σε βάθος χρόνου...οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουμε ενασχόληση με το αντικείμενο για 40 έτη και παραπάνω, δεν είναι τίποτα. 40 χιλιάρικα έχει μια hasselblad medium format camera Η μουσική δεν είναι πανάκριβο χόμπι. Αν ήταν το μοναδικό μου....θα τα έχωνα άνετα (σε βάθος χρόνου βεβαίως).... αλλά έχω και άλλα γούστα.... δυστυχώς.1 βαθμός
-
Πολύ ωραίοι όλοι όπως πάντα. Πολύ καλό τραγούδι, ωραία ενορχήστρωση, απαγγελία, στίχοι πλήκτρα και κιθάρες. Συγχαρητήρια σε όλους.1 βαθμός
-
Τα παντα ειναι σχετικα LK, σιγουρα. Απλα ειναι το θεμα οτι καποια πραγματα πανε πακετο, δηλαδη αν δωσεις τρεις χηνες για καρτα ηχου, μετα θα παει πακετο και το πεντοχηνο για τα ηχεια, καναδυο τρεις χηνες για το pc και παει λεγοντας, θελεις πολλες χηνες, ουτε ο Νιλς Χολγκερσον δεν ειχε τοσες.? Και με τις μποτες που εβαλες το ιδιο, δηλαδη δεν ειναι οτι εδωσες πεντε χηνες για τις μποτες και καθαρισες, γιατι ερχονται με πακετο, ξερεις, μαστιγια, χειροπεδες ?, κατι μανταλακια για τα @@, ειναι πολλα τα πακετα, πακετο τα πακετα λαιμαι φιλως. Φυσικα και ενα budget ας πουμε 20 η 30 χιλιαρικα για να βγαλεις τα γουστα σου δεν ειναι εξωπραγματικο, ειδικα σε βαθος χρονου. Αν δεν σκοπευει ομως να το πλησιασει κανεις, τοτε καλυτερα να το μοιρασει πιο ισορροπημενα.1 βαθμός
-
Κανένα home studio δεν το χρειάζεται αυτό το μηχάνημα. Από την άλλη, δεν μπορείς να το πείς και ακριβό, αν π.χ. το συγκρίνεις με αυτό: https://www.vestiairecollective.com/women-shoes/boots/christian-louboutin/?product_id=31079295&setLocale=14.en.EUR&authfee=false&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=gr_gr_organic_freelisting_buyer_all_all&utm_content=free_googleshopping_clicks Τα πάντα είναι σχετικά λοιπόν.1 βαθμός
-
Για στουντιο που θα βγαλει τα λεφτα της, οτι καλυτερο. Για φαση ομως covid 19 μενουμε σπιτι, μου θυμιζει κατι νεοπλουτους που πανε και παιρνουνε αγωνιστικες ferrari για να τρεχουν στους ανεκδιηγητους ελληνικους δρομους. Και μετα σερ Μπιθι, ο ηλιος ησουν και η αυγη, κλπ. Αν βεβαια στο γκαραζ μας εχουμε οντως αγωνιστικη φεραρι, ε τι, με την onboard καρτα ηχου θα τη βγαλουμε;1 βαθμός
-
Αφού λοιπόν η μια λούπα έρχεται στην κάρτα από εξωτερικό di (με XLR), και η άλλη από το v-amp που είναι προενίσχυση, το di της RME δεν το χρησιμοποιείς στην ουσία (το χρησιμοποιείς ως line, όχι ως instrument input). Θα μπορούσες να τα βάλεις αυτά και σε line είσοδο. Αν λέω κάτι λάθος διόρθωσέ με.1 βαθμός
-
πολύ ωραίο, μπράβο σας. Μου έφερε εικόνες ακουστικές μνήμες απ αυτό.....αλλά ΟΚ συμβαίνουν αυτά.1 βαθμός
-
βρε παιδιά κρατάτε κάπου τις παλιές εκδόσεις να συγκρίνουμε. Μετά από δυο χρόνια που να θυμόμαστε... καλό είναι τώρα, καλό θα ήταν και τότε1 βαθμός
-
Πολύ καθαρός ο ήχος Γιώργο, αναδεικνύονται όλα τα όργανα και η φωνή ακόμα πιο πολύ σε σχέση με πριν νομίζω.1 βαθμός
-
Ωραίο το βίντεο. Ωραίο και το thumbnail. Ωραία η αφήγηση και η φωνή. Ωραίος και ο φωτισμός του. Ωραίος και ο ήχος του. Για το μέλλον. Θες σενάριο, να ξέρεις ΤΙ ακριβώς θες να παρουσιάσεις και ΠΟΣΟ χρόνο θα αφιερώσεις στα επιμέρους στοιχεία αυτού που παρουσιάζεις. Μην μένεις σε μονοπλάνο, π.χ. εκεί που άλλαζες τα presets και έπαιζες κιθάρα, δείξε και λίγο κιθάρα, άνοιξε λίγο το πλάνο σου να φανεί ο χώρος.....κ.λ.π.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αν είναι για καθαρό ήχο, τi το θέλεις το attenuator? Με χαμηλά το volume δεν θα είναι ΟΚ?1 βαθμός
-
Μόλις διάβασα την αναγγελία του κομματιού, ένιωσα θα έλεγα ιδιαίτερη συγκίνηση για το γεγονός αυτής της συνεργασίας σε παικτικό και παραγωγικό επίπεδο. Για ευνόητους λόγους. Πάτησα δε το play σίγουρος πως θα ακούσω ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Και δικαιώθηκα από το πρώτο ρίφ της αρχής μέχρι το τέλος. Σε όλα τα επίπεδα. Το ερμηνευτικό, το ενορχηστρωτικό και το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ. Απλά δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς εφόσον συμμετείχατε δύο τόσο ταλαντούχοι συμφορουμίτες και βάλατε ανιδιοτελώς μόνο το μεράκι σας. Το κομμάτι μου άρεσε πολύ λοιπόν και εμένα και τι να πω. Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο. @roberto30 σε αγαπώ και υποκλίνομαι @Yannis Methenitis σε ΛΑΤΡΕΥΩ και ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ διπλά. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγραψα πριν εδω πως το πονημα του Αλι μου θυμηκε ενα ξεχασμενο προτζεκτ. Το ξεθαψα λοιπον κι εκανα κανα δυο κοπτοραπτικες να αποκτησει μια δομη να μοιαζει με κομματι. Παντα οταν εχω κοντα στα 2 λεπτα μουσικης το αφηνω στη μεση. Ειχα λοιπον το καθαρο θεμα στην αρχη, τις μελωδιες το 95% του σολο οποτε επρεπε να ξαναβγει κιθαρα κ μπασο για να μοστραριστει. Αυτα που μπηκαν ηταν το τελος του σολο για να ξαναοδηγησει στο αρχικο chord progression κ οι αρμονιες στο τελος οταν γινεται το fade out. Το να ξαναγραψω τα σημεια που δε μ'αρεσουν οπως ειναι παιγμενα... ουτε για αστειο. Ουτως η αλλως αντιπροσωπευει μια περιοδο οποτε δεν ηθελα να επεμβω πολυ μονο εντιτινγκ για να τελειωσει. Η μιξη ειναι... προαιρετικη. Κ να μην υπηρχε δε θα ειχε μεγαλη διαφορα?0 βαθμοί
-
Το κομμάτι αυτό το είχα φτιάξει πριν κάποια χρόνια και ήταν από τα πρώτα που είχα ανεβάσει εδώ στο noiz. Το είχα ανεβάσει πειραματικά στο section "clips" γιατί δεν είχα αποφασίσει με ποιον τρόπο ήθελα να το προχωρήσω. Εκείνο το version είχε vst κιθάρες και το γεγονός αυτό έκανε το κομμάτι να ακούγεται ψεύτικο και χωρίς ζωή. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι ο master @Yannis Methenitis ο οποίος ευγενικά αποδέχθηκε την πρότασή μου και έγραψε κιθάρες και μπάσο στο κομμάτι. Επίσης έκανε και την τελική μείξη (υπό τους περιορισμούς της κακής ποιότητας των αρχείων που του έστειλα). Αφού τον ταλαιπώρησα αρκετά, καταλήξαμε από κοινού σε αυτό το version. Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ! ? Χωρίς Θεό (Verse1) Θα λες, θα κλαις όσο αλλάζεις τις δικές σου αρχές. Θα θες, θα καις ξερό το αίμα στις δικές σου πληγές. Βροχή Ψυχή Δεν μου 'χει μείνει στην κλεψύδρα ζωή. και πιες σ' ονείρων πηγές, δάκρυα καυτά. (Chorus) Άσε την πλάκα θα τρελαθώ σε άδειο δρόμο ξανά να χαθώ στρώσε το χώμα να κοιμηθώ. Άλλη μια νύχτα χωρίς θεό. (Verse1) Βραχνές, Βρισιές Ξεστομίζεις τις δικές σου σιωπές. Θηλιές, βαθιές αντιλαλούν της ψυχής οι κραυγές. θα βγω και εγώ ξεσπάω σε όλα τον δικό μου θυμό και πιες σε ονείρων πηγές, δάκρυα καυτά (Chorus) Άσε την πλάκα θα τρελαθώ σε άδειο δρόμο ξανά να χαθώ στρώσε το χώμα να κοιμηθώ. Άλλη μια νύχτα χωρίς θεό.0 βαθμοί
-
Ομολογώ ότι αυτό ήταν εμπνευσμένο. Ισάξιο του συγγραφέα του forum φιούζιου ? Lifestyle και tech σε τέλειες αναλογίες...0 βαθμοί
-
Stompbox influencers. The masturbation goes cloud. Και που ειστε ακομα. " Η Ιωαννα Τουνη μας εξηγει γιατι το metal zone δεν πρεπει να λειπει απο καμια πεταλιερα." " Kim Kardasian: Εχω παντα στο τσαντακι μου, κραγιον, χτενα και το super overdrive της boss" "Η νεα ταση της μοδας: Επιστροφη στα ψηφιακα ρακ εφε, η Βικυ Καγια αποκαλυπτει." " Με harley benton η Μεγκαν και ο Χαρυ, η εκτοπιση απο το παλατι και οι επιπτωσεις στον ηχο του ζευγαριου"0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
?Ήταν στέρεο παναρισμενο αριστερά και ήθελε γύρισμα σε μόνο. Στειλτε ένα μήνυμα κύριε δημήτρη, εγώ καταυλακιώτης είμαι αλλά δε μαλώνω!0 βαθμοί
-
Εχω παιξει με Studiotone αρκετες φορες, εξαιρετικος ενισχυτης και ειδικα τα καθαρα του μου αρεσαν παρα πολυ. Ειμαι και γενικα φαν των EL84, προσωπικα θα τον προτιμουσα απο τον HRD. Εχει και ο HRD μεν πολυ ωραια καθαρα, αλλα του Koch εμενα μου φαινοντι πιο "παχια", χωρις να ειναι μουντα, πραγμα που μου αρεσει. Ο Koch επισης ειναι α) πιο μαζεμενος, και σε ενταση και σε μεγεθος και β) εχει ΠΟΛΥ καλυτερο βρωμικο καναλι, προφανως οπως ειπες δεν ειναι το κυριο σημειο για σενα αλλα λεμε τωρα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ο Πουτιν ο τρελορωσος εριξε το ντροουνακι σα ναταν κατι ψευτικο σα ναταν παιδικο και ο Μπαιντεν πεταχτηκε σαν κλοουν απο κουτακι και οπλισε τους πυραυλους αμεσως, στο λεπτο Που πας καημενη RME και συ δολια Apogee Κακομοιρουλα focusrite και ολοι οι λοιποι εδω καρτες δε θελουμε, δε θελουμε cubase γιατι ως ειν τα πραγματα δε θα χει μουσικη Θα χει αλλους ηχους βαρβαρους μπομπες μπαμ μπουμ και τετοια. Λοιπον αστε τις καρτες σας, και δωστε μας υπογες Δωστε μας καταφυγια, καμια κονσερβα τονο ταμπλετες με ιωδιο, νερο και τετοια μονο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Άσε, εμάς μας κηδέψανε την Κυριακή στα Φιλαδέλφεια ασούμε.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Να υποθέσω ότι κάποιου κλάδου οι δουλειές πρέπει να «καλπάζουν εσχάτως... ?0 βαθμοί
-
Κοίτα να δεις ασούμε ... Εγώ πήρα αυτό το στυλό (πένα) για να υπογράφω τα αυτόγραφα. Έχουμε χτίσει και ένα ίματζ στον κόσμο ασούμε, δεν είμαστε τίποτα ζήτουλες. https://moneyinc.com/fulgor-nocturnus-by-tibaldi/0 βαθμοί
-
Το πεζω εχει βιντατζ προενισχυσεις ομως Ολοι λεν τα καλυτερα για τις rme παντως οποτε το καταλαβαινω το αααχ0 βαθμοί
-
Είναι καλές γουασίλιμ. Πολύ καλές. Εγώ όταν πήρα το fireface και το έβαλα απάνω, κόντεψα να βάλω τα κλάματα από το πόσο απροβλημάτιστα έγραφε, λειτουργούσε. Ήσαν και πέτρινα τα χρόνια τότε με τα pc, σχετικά με το σήμερα. RME = . Πάρε κοκακόλα, πάρε κοκακόλα.? https://www.nakas.com.cy/en/proionta/professional-sound/studio/audio-interfaces/rme-rme-fireface-ufx-iii-audio-interface-usb_856416/ Κάνει λιγότερα από μεταχειρισμένο πεζώ πετρέλαιο. Αστείο ποσόν.0 βαθμοί
-
Προτεινόμενοι τίτλοι μελοντικών νημάτων: - Ωωωωχ - Αου - Ωι Ωι μάνα΄μ - Β άλτονα χπον άειβγ άλτον (Εντός θέματος: φοβερό εργαλείο, γράψτε και την τιμή του, μην ντρεπόσαστε).0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ακριβώς Στα δυο di της RME μπαίνει η έξοδος της όλης παρέας, το τέρμα της, που είναι το Lexicon. (που και αυτό έρχεται από το LS-2) Το behringer είναι η Α λούπα του και η Β είναι το joyo. Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα ότι όταν είναι το V-amp στο παιχνίδι παρα πολλά γίνονται απο εκεί. Οταν είναι ενεργοποιημένο το Α, δηλαδή το V-amp, παίζει η έξοδος cab/sim του, αλλά τα cab/sim/pre amp/gain κλπ είναι απενεργοποιημένα στα καθαρά. Μόνο στα βρώμικα μπαίνουν Για δυό λόγους. το V-amp έχει έξοδο μόνο coax, ενώ η RME μόνο οπτική/adat και στο setup η οπτική της RME χρησιμοποιείται ήδη ως adat με το behringer ADA8200 (το κόκκινο που φαίνεται στο βίντεο πάνω από το LS-2 και την παρέα) και έτσι έχω άλλες 8 εισόδους εξόδους για την RME που κάνουν άλλες δουλειές και δεν τις έμπλεξα στο βίντεο. Βλέπω είσαι ....παρατηρητικός!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ, όταν μπορώ να δοκιμάσω, κοιτάω το playability, τα αλλα ερχονται. Από Ίντερνετ παω με βάση τα specs αναγκαστικα. That being said, εχω και εχω παιξει ακριβες κιθαρες που ειχαν οντως κατι διαφορετικο στον ακουστικο τους ηχο. Ακουγοντουσαν και στον ενισχυτή καλύτερες αλλά ίσως απλά να ταίριαζαν οι μαγνήτες που είχαν. Ξανά-that being said, επειδη μου αρεσει να πειραζω, ΟΛΕΣ οι ηλεκτρικες μου (φθηνες και ακριβες) εχουν aftermarket μαγνητες που ειναι πιο κοντα στα γουστα μου απ τους εργοστασιακους. Μου αρέσουν καλύτερα τώρα, όντως οι ακριβές ακούγονται καλύτερα απ τις φθηνές αλλά μου αρέσουν όλες. Τον ηχο μπορείς να τον φέρεις λίγο-πολυ πιστεύω, εξαρτάται ποσο θες να ψάξεις (και να πληρώσεις) για να τον φέρεις βέβαια. Αν μιλάμε για out of the box οργανα, πρεπει απλα να δοκιμασεις πολλα και να βρεις το ενα αλλα, εδω στη Ροδο τουλαχιστον, αυτο δεν παιζει. Άρα πήρα την άλλη οδό. ?0 βαθμοί
-
D' Angelico Premier DC Έχοντας κάνει τα σχέδιά μου εδώ και καιρό, αφού παρουσιάστηκαν καλές περιπτώσεις η μία μετά την άλλη, πάτησα ξανά την σκανδάλη δυο βδομάδες μετά την Iliad. 15η κιθάρα της ζωής μου μέχρι τώρα λοιπόν, και 4η κιθάρα της παρούσας ενεργής συλλογής, έμελε να είναι και η πρώτη μου - και εύχομαι και τελευταία - semi-hollow. Εδώ και καιρό προσπαθούσα να διαλέξω ανάμεσα σε Epiphone, Sire, Ibanez, D'Angelico, PRS, Stanford ή Yamaha, έχοντας στο μυαλό μου ότι θέλω μια κιθάρα να κελαηδάει στον bridge με γκάζια, για παιξίματα στο στυλ του Robben Ford.. και μιας που από άποψη χαρακτηριστικών τα περισσότερα από τα παραπάνω ES-335 τύπου μοντέλα στα οποία αναφέρομαι ήταν πανομοιότυπα ή αρκετά κοντά, εντέλει αποφάσισα με βάση πιο επιφανειακά κριτήρια (βάρος και εμφάνιση). Αφού πήρα την απόφαση για D'Angelico (καθώς γουστάρω κάργα fiesta red με σκούρα ταστιέρα και block inlays αντί για dot), μία δεύτερη επιλογή είχε να κάνει με το αν θα πάρω την DC ή την Mini DC (ES-339 φάση)... εκεί διάλεξα βάσει ηχητικών δειγμάτων, καθώς ο πιο φουλ ήχος του μεγαλύτερου σκάφους κέρδισε σαν προοπτική το ελαφρύτερο και πιο άνετο σκαρί. Η κιθάρα όπως μου ήρθε θέλει σίγουρα ένα σετάρισμα, το οποίο και θα γίνει την επόμενη βδομάδα, αλλά η μέχρι τώρα εικόνα που έχω είναι ότι πρόκειται για ακριβώς αυτό που έψαχνα σε αυτά τα χρήματα. Ελαφριά (3,51 κιλά), resonant χωρίς προβλήματα με feedback, οι Duncan Designed μαγνήτες με ωραία παρουσία (καθόλου μουντοί), ενώ η βασική της ιδιαιτερότητα έγκειται στο ότι το neck είναι από maple και αρκετά λεπτό για σκάφος, το οποίο στην πράξη φαίνεται να με βολεύει πάρα πολύ. Το ίδιο ισχύει και για το μοντέρνο radius, καθώς όπως καταλάβατε την κιθάρα την πήρα για να αλητεύω με σηκώματα και βρώμες κατά βάση, και όχι να μένω στο neck μαγνήτη για ατελείωτα chord solos (το καλό είναι ότι άμα ποτέ μου βγει, το κάνει πειστικά και αυτό). Κατά τα άλλα προσπαθώ ακόμα να καταλάβω αν την προτιμώ με (κλασάτη) ή χωρίς (του δρόμου) pickguard... προς το παρόν την έχω "γυμνή" σαν τον Gary Moore και βλέπουμε.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00