Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1904


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1160


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/11/23 σε όλα

  1. Μα τα δύο προγράμματα είναι σχεδόν άσχετα μεταξύ τους. Εξαρτάται 100% από αυτό που θες να κάνεις. Εσύ τι μουσική γράφεις? Το Logic, περαν του ότι είναι Mac Exclusive, είναι φτιαγμένο με γνώμονα το τυπικό DAW interface, όπως αυτό του Cubase, Reaper, Studio One, κτλ. Βολεύει πολύ για ηχογράφηση, μείξη, ενορχήστρωση, και video-based scoring. To Ableton είναι φτιαγμένο για ηλεκτρονική μουσική με γνωμονα το live performance, το looping, και βασίζεται πολύ στις απίστευτες λειτουργείες automation οου έχει. Φυσικά τα δύο προγράμματα έρχονται με πολύ διαφορετικά plugins, τα οποία και πάλι συγκρίνονται σύμφωνα με το βασικό γνώμονα του προγράμματος. Κατ'εμέ, το Logic είναι πιο ολοκληρωμένο. Αλλά όπως και να το κάνεις είναι διαφορετικό. Ναι μεν και τα δύο "φτιάχνουν μουσική" αλλά το workflow είναι παντελώς, μα παντελώς διαφορετικό.
    3 βαθμοί
  2. Εμένα μου ακούγεται εξαιρετική η παραγωγή. Funky διάθεση με πολλές εκπλήξεις στη σύνθεση. Είναι διαφορετικό από τα κομμάτια που σε χαρακτηρίζουν, ήθελα να σε ακούσω σε κάτι τέτοιο.
    2 βαθμοί
  3. Αυτή είναι καλύτερη. https://www.thomann.de/gr/ibanez_jcrg22s05_j._custom.htm?shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZ3IiLCJjdXJyZW5jeSI6MiwibGFuZ3VhZ2UiOjJ9&reload=1
    1 βαθμός
  4. Πολύ ωραίο θέμα για μουσική κουβεντούλα και ατελείωτους αυτοσχεδιασμούς. Τώρα κάτι κιθάρες που πετάνε, κάτι πιο κλικαδόρες μπότες, κάτι ψιλοδιαφορές στις εντάσεις, κάτι τέτοια, δικαιολογούνται από τα ακουστικά θεωρώ. Κι αν βλέπουμε και τους έμπειρους να την πατάνε έστω και λίγο εξαιτίας τους, αυτό είναι τροφή για σκέψη για εμέ τον άπειρο. Μου αρέσουν πολύ αυτά τα διαφορετικά!
    1 βαθμός
  5. Έχω συνηθίσει τον πιο wet ήχο στις κιθάρες, αλλά και έτσι είναι μια χαρά. Πολύ ωραίο κομμάτι και σε υψηλά στανταρ η παραγωγή.
    1 βαθμός
  6. Πολύ καλό ρε συ! Δια την παραγωγή του δεν δύναμαι να απαντήσω... μια χαρά μου ακούστηκε στα φθηνά μου ακουστικά.... Υ.Γ. εκεί στο 1:03 (που μπαίνει απότομα το όργανο) να σου πω την αλήθεια τρόμαξα, με έπιασες εξαπίνης... όπως και στο γκραν γκινιόλ σημείο 2:52...
    1 βαθμός
  7. Πολύ ωραίο Νίκο. Είσαι ο master του μπασοτύμπανου, εκτός συναγωνισμού!
    1 βαθμός
  8. Θα βόλευε, βέβαια, αλλά το κομμάτι ήταν ήδη έτοιμο και μου δώθηκε σαν backing track να τραγουδήσω πάνω. Ευχαριστούμε πολύ Απόστολε!
    1 βαθμός
  9. Ειναι προφανεις οι λόγοι που με οδήγησαν πριν λίγες μέρες να ξεκινήσω αυτό το κομματάκι....ήθελα κάτι που να βγάζει...λύπη και οργή μαζί....δεν ξέρω αν το κατάφερα....θέλει δουλειά ακόμα... Καλή ακρόαση
    0 βαθμοί
  10. Δε χορταινω να σας ακούω !!!!
    0 βαθμοί
  11. Right on point!!!!Στο δεύτερο μισό μου έσφιξε η καρδιά.......
    0 βαθμοί
  12. Ένα τραγούδι άμα είναι καλό είναι καλό .Εμένα δε με ενοχλούν οι ας πούμε "παλαιακες" ενορχηστρώσεις,ίσα ίσα που στο κομμάτι ταιριαξε μια χαρά.Ωραιοι στίχοι και ερμηνεία επίσης.
    0 βαθμοί
  13. Στο μεταξυ καπου στο Nashville...
    0 βαθμοί
  14. Βρε παλικάρι μου, έψαξες καθόλου για απαντήσεις σχετικά με τα ερωτήματά σου? Για το πώς μπορείς να ακούς την κιθάρα σου από τον υπολογιστή? Για το πώς μπορεί να έχει μεγαλύτερη διάρκεια η κάθε νότα (πώς γίνεται και από τα δάχτυλα και από εξοπλισμό)? Μιλάς πχ για 2 δεύτερα διάρκεια σε λεγκάτα. Αυτή είναι μεγάλη διάρκεια, δεν είναι μικρή. Ο ήχος σου τι έχει? Δεν σου αρέσει? Γιατί? Τι είναι αυτό που θέλεις να κάνεις (συγκεκριμένα πράγματα)? Αυτά που ρωτάς, έτσι όπως τα ρωτάς, είναι σαν να ρωτούσα εγώ ... "Ψάχνομαι να μάθω να οδηγάω (δεν έχω πάει ακόμα σε σχολή οδηγών), πώς θα γίνει να πάρω ένα αυτοκίνητο που να μπορώ να κάνω εύκολα παντιές γιατί στου αδερφού μου που μαθαίνω δυσκολεύομαι. Επίσης θέλω να βγάζει 250 άλογα, να έχει τελική 600 χλμ την ώρα, να είναι κάτω από 1000 κυβικά για να μην έχω τεκμήριο, να μπορώ να το παρκάρω στο σαλόνι γιατί δεν έχω χώρο πάρκιν, και να κοστίζει περίπου στα 1500 ευρώ καινούριο." Ψάξε βρε λιγάκι και μόνος σου (το καταλαβαίνω ότι είσαι μάλλον απομονωμένος αλλά υπάρχει και το ίντερνετ), προσπάθησε να διαβάσεις κάποια πράγματα να καταλάβεις τι και πώς, τουλάχιστον για τα βασικά. Αυτό στο λέω γιατί πιο πολύ θα μπερδευτείς από τις απαντήσεις που θα πάρεις, παρά θα βγάλεις άκρη. Ο ένας θα σου πει να πάρεις ενισχυτή, ο άλλος πάρε κομπρέσορα, ο άλλος να μάθεις να πατάς σωστά τις νότες για έχει διάρκεια και ευκρίνεια ο ήχος, ο άλλος θα σου πει να πάρεις κάρτα ήχου και να κατεβάσεις DAW και plugins, κλπ. Και όλοι θα έχουν δίκιο, ο καθένας από την πλευρά του. Εσύ όμως δεν θα καταλάβεις. Άντε και πήρες ενισχυτή και πετάλι. Τι θα τα κάνεις? Εδώ έχεις ενισχυτή με εφφέ και δεν τον έχεις ψάξει, να δεις τι ήχους μπορεί να σου δώσει. Έχεις τυχαίες ρυθμίσεις (δικά σου λόγια είναι αυτά) και δεν ασχολήθηκες (αυτό είναι δική μου υπόθεση και μπορεί να είναι λανθασμένη) να δεις τι κάνει κάθε κουμπί. Υπάρχει η πιθανότητα να ασχολήθηκες λίγο, αλλά να μην άκουσες σημαντικές διαφορές (πχ πειράζοντας τα μπάσα-πρίμα). Γιατί νομίζεις ότι με άλλον ενισχυτή θα ακούσεις μεγαλύτερες διαφορές? Πρώτα εξαντλούμε τον εξοπλισμό μας, και αν αντιληφθούμε/αισθανθούμε ανεπάρκεια, τότε ψαχνόμαστε.
    0 βαθμοί
  15. Ένα τυπικό σόλο από μπουζούκι, στην ηλεκτρική ? mpouzouki.mp3
    0 βαθμοί
  16. 0 βαθμοί
  17. Μπράβο παίδες, είναι δύσκολα εγχειρήματα αυτά. Ωραίο παίξιμο του @cigaret13, πολύ ζωηρή ερμηνεία από τον @gkourmoul1 , ζητά με τη φωνή μια μεγαλύτερη δυναμική περιοχή, ζωντανεύει το δρώμενο. Συνεχίστε ακάθεκτοι!
    0 βαθμοί
  18. Πάει τον ξεκαναμε τον Andrew χαχαχαχα, όλες οι απόψεις διαφορετικές
    0 βαθμοί
  19. δεν σε πιστεύω? Θέλω να μου φέρεις φωτογραφία με SKIP και calgon να συγκρίνουμε τις τιμές με τα "συστημικά? σουπερ μάρκετ" μας. Και θα κρατάς και μια εφημερίδα σημερινή για να αποδείξεις την ημερομηνία. ?
    0 βαθμοί
  20. Στην αρχή που τραγουδώ χαμηλά δεν είναι τόσο αισθητό. Στη συνέχεια που πάω ψηλότερα, νομίζω καταλαβαίνω τι λες. Πιθανότατα έχεις δίκιο. Πιο πιθανό να θέλουν τα τύμπανα λίγο χαμήλωμα (ταμπούρο και κάποια πιατίνια).
    0 βαθμοί
  21. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με την ηχογράφηση, μπορεί απλά να διορθώνεται με λίγο EQ. Μου ακούγεται "λεπτή", σαν να έχουν φύγει περισσότερα μπάσα απ'ότι χρειάζεται. Σίγουρα θα την ήθελα πιο πάνω σε ένταση γιατί τα τύμπανα την καλύπτουν σε κάποια σημεία.
    0 βαθμοί
  22. Στο μπουζούκι παίζω με λεπτές πένες (οι κλασικες τρίγωνες). Όταν παίζω πχ ένα ζειμπέκικο, βαράω δυνατά κάθε πενιά. Στην ηλεκτρική, όταν σολάρω πχ texas blues φάση, το χέρι είναι αρκετά βαρύ, με 9άρες και 1,5mm πένα. Χορδη δεν μου έχει σπάσει ποτέ. Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι σταθερή η δύναμη. Παίζω πολύ με δυναμικές. Όσο πιο γρήγορο ένα κομμάτι, τόσο πιο κομπρεσσαρισμένα και ελεγχόμενα προσπαθώ να παίξω.
    0 βαθμοί
  23. είναι ντράμερ ο νέος μίξερ; ? δεν καλή ούτε η νέα μίξη.
    0 βαθμοί
  24. Α ναι, υπάρχουν κι αυτά. Προσωπικά ποτέ κάτω από 10, αλλιώς μου φαίνεται ότι χτενίζω κανταϊφι.?
    0 βαθμοί
  25. Καλά και γω τα βαράω, αλλά αν βαρέσεις την 9άρα χορδή της κιθάρας όπως τις διπλές 11άρες του μποζουκιού, πρέπει να χεις πολλά σετ χορδών για να αλλάζεις ?
    0 βαθμοί
  26. Οφφτόπικς: Εγώ νιώθω ότι χαϊδεύω στο μπουζούκι, κι έτσι παίζω και κιθάρα, δεν αλλάζω κάτι. Απορώ όταν λες ότι βαράς στο μπουζούκι πόσα νιούτον βάζεις. (γιατί εγώ που νιώθω ότι "χαϊδεύω", για το δεξί μου ο βασίλης με λέει εκδοροσφαγέα.")
    0 βαθμοί
  27. Παιδιά εμένα μου αρέσει πολύ περισσότερο η νέα μείξη, και εξηγούμαι αναλυτικά. 1ον, τα τύμπανα είναι πεντακάθαρα, πολύ ισορροπημένα, και κάνουν το κομμάτι να ακούγεται polished που λέμε. Για την ακρίβεια, όλα τα tracks φαίνεται να έχουν αυτό το χαρακτηριστικό που ανεβάζει πολύ την τελική ποιότητα. Για τις φωνές: O στόχος του ήταν να αναδείξει ΜΙΑ φωνή, όχι όλες, και πιστεύω είναι πολύ σωστή απόφαση, γιατί οι υπόλοιπες φωνές φορτώνουν πολύ το κομμάτι. Δεν γίνεται να πρωταγωνιστούν 3-4 φωνές ταυτόχρονα, γι αυτό και το προηγούμενο ήταν πολύ φορτωμένο. Πιστεύω το χει διαχειριστεί πολύ καλά. Έχει κρατήσει τις βασικές στο κέντρο, όπου πραγματικά χρειάζεται, και οι άλλες είναι στις άκρες. Δε χάνεται τίποτα, και δε συγκρούεται τίποτα, ενώ ο πρωταγωνιστής είναι ξεκάθαρος. Όσον αφορά τα σχόλιά σας που λέτε ότι χάνονται κάποια όργανα, νομίζω είναι σίγουρα για να κρατηθούν οι φωνές σε σωστό επίπεδο. Το κομμάτι είναι αρκετά φορτωμένο με φωνές, και δεν γίνεται να είναι όλα μπροστά, δυστυχώς. Τι δε μου άρεσε στο νέο: Η κιθάρα (?) που μπαίνει στο 3:54 πρέπει να φύγει εντελώς ή να αλλάξει. Σίγουρα το panning θέλει αλλαγή γιατι συγκρούεται με τις φωνές και τις κάνει να ακούγονται σαν να έχουν εφέ τύπου phaser. Το break στο 2:51 όντως έχει πάει πίσω τα όργανα. Το synth για μένα είναι οκ, αλλά υπάρχουν αυτά τα lead όργανα, πιάνο και κάτι σαν pluck synth, τα οποία πρέπει να έρθουν σίγουρα πολύ μπροστά για να μην ακούγεται άδειο. Εδώ να πω ότι και στο παλιό, αυτά δεν είναι ξεκάθαρα. Υπάρχει ένα synth με ψηλό attack που θα έπρεπε να είναι πίσω, και να έρθουν τα plucks μπροστά σαν lead. Υπάρχει ένα πιάνο που ακούγεται σε όλο το κομμάτι, και είναι στο κέντρο. εγώ θα το πήγαινα κάπου 50% στο πλάι, είτε δεξιά είτε αριστερά. Στην άλλη μεριά θα έβαζα το αντίστοιχο pluck για να το εξισορροπει όπου υπάρχει.
    0 βαθμοί
  28. Ανταλλαγη ποδοσφαιρικά παπουτσια με πεταλια... Με ξεπερναει... Μια καριέρα τελειωνει μια άλλη αρχίζει
    0 βαθμοί
  29. Ωραία συνεργασία παιδιά, μπράβο σε όλους.
    0 βαθμοί
  30. Ψιλοδιορθώσεις έκανα Φωτη , πρόσθεσα και μια μελωδική γραμμή στο πρώτο μέρος αφαιρώντας, κάτι άλλο λιγότερο ενδιαφέρον. Οι τροποποιησεις γενικα ειναι μαλλον αφαιρετικες. Το μπάσο μου ακούγεται λιγο πρίμο στα ακουστικά, κανονικό στα monitor σε ψηλη ενταση καιι σχετικα βαρύ σε φτηνά ηχεια υπολογιστή…. Ε που να βγει άκρη….
    0 βαθμοί
  31. Ευχαριστώ @mpamps Γενικά εμένα μου φαίνονται τα εξής: Η φωνή είναι πιο καθαρή αλλά ο τόνος της δεν είναι ωραίος, ειδικά στα ρεφρέν. Πολλές λέξεις, κυριώς άρθρα δεν ακούγονται. Οι 2ες έχουν λάθος τοποθέτηση και χάνουν γενικά το impact που είχαν. Όλα τα όργανα χάνονται-ακούγονται από λίγο εως καθόλου, ειδικά τα πλήκτρα. Το κορυφαίο είναι ότι το πληκτροσόλο στο 2:52-3:12 έχει πάει τόσο πίσω που δεν ακούγεται καθόλου. Δηλαδή ποιό μπορεί να ήταν το σκεπτικό του; "Τα σόλο δεν είναι της μόδας, σβήστο"; Γενικά σε όλο το κομμάτι ακούγεται μόνο μια δυνατή ψιλή φωνή και μια μπότα. Όλος ο χαρακτήρας του εξαφανίστηκε. Δεν ήθελα να επηρεάσω τις απαντήσεις αλλά δεν κρατιόμουν, ήθελα να τα πω. Αν κάνω λάθος παρακαλώ πείτε μου.
    0 βαθμοί
  32. Αμάν!!! Πω πω, Αλτσχάιμερ...! Το άκουσα το παλιό πάλι και ναι όντως έτσι είναι..
    0 βαθμοί
  33. Η πρώτη μου εντύπωση είναι ότι είναι πιο καθαρή ημιξη. Τα φωνητικά βρήκαν το χώρο τους. Το μπάσο τύμπανο έχει έρθει πιο μπροστά. Αλλά ταυτόχρονα μου φαίνεται πιο άδειο. Τα πλήκτρα σαν να έχουν εκδιωχθεί και το κομμάτι έχει χάσει λίγο από τον αρχικό χαρακτήρα του.
    0 βαθμοί
  34. Ρε παιδιά μου φτιάξατε το Σαββατιάτικο πρωινό μου. Το άκουσα 3 φορές και επιπλέον ξανάκουσα και την εκτέλεση του Φώτη που ανέβηκε τον Ιανουάριο. Όλες εξαιρετικές. Νομίζω ότι θα βόλευε τον Γιώργο καλύτερα αν κατέβαινε ένα τόνο το κομμάτι. Φάνη μου πολύ χαίρομαι που ξαναήρθες στην παρέα μας! Συγχαρητήρια σε όλους!
    0 βαθμοί
  35. Πολύ καλό κομμάτι με πολύ ωραίο σόλο και γενικά ωραία θέματα και παιξίματα στις κιθάρες. Λείπει όμως ο στίχος και η πάνκικη φωνή σου να το απογειώσει.
    0 βαθμοί
  36. Καταρχάς ευχαριστώ για όλες τις συμβουλές. Καταλαβαίνω όλα όσα μου λέτε, και αν δεν έχω τρόπο να τα αξιολογήσω ξέρω να συγκρίνω πληροφορίες στο ιντερνετ, και αυτά που λέτε φαίνονται αξιόλογα. Επίσης είστε οι μόνοι που ασχολείστε τόσο και το εκτιμώ. Έχω φιλαράκι που είναι επαγγελματίας https://www.instagram.com/p/ClRybqqINIO/ (δεν ξέρω αν μπορείτε να το δέιτε, είναι στο instagram το βιντεάκι), αλλά κάθε φορά λέμε να βγούμε και δεν βγαίνουμε ποτέ. Είδα τα βιντεάκια του Gambale και κατάλαβα τρομερά πράγματα, και για το down escape και για τον άρτιο/ζυγό αριθμό νότων που πρέπει να έχει ένα κομμάτι. Για τον ήχο τώρα τι να κάνω; Λέω να ανοίξω νέο thread να συζητήσουμε εκεί. Το καθαρό στον ενυσχυτή μου, μου αρέσει αλλά το νιώθω αδύναμο, και δεν ξέρω αν είναι νορμάλ αυτό. Τα pull offs δεν μπορώ να τα κάνω δεν ακούγονται αν δεν κουνήσω την χορδή πολύ δυνατά ή αν δεν την πατήσω με μεγάλη δύναμη. Γενικά θέλει να το συζητήσουμε αυτό να μου προτείνεται κάτι, γιατί και με το πεταλάκι και στο βρόμικο τα pull offs αλλά και το tapping δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου αν δεν βάλω τέρμα δύναμη στα δάκτυλα και μου βγει η πίστη. Λογικά αυτό έχει να κάνει με τον εξοπλισμό σωστά; Επίσης στο alternate picking είμαι όντως πολύ κακός το είχα μάθει τέρμα λάθος (το έμαθα από ερασιτέχνες οργανοπαίκτες λαϊκής μουσικής, το οποίο αυτοί το λέγαν διπλό-πενιά). Ο Gambale έχει και course στο ιντερνετ μόνο που το χρυσοπληρώνεις (300-400 ευρώ).
    0 βαθμοί
  37. είναι σε άλλο τόνο.... ?
    0 βαθμοί
  38. Πάρα πολύ καλό. Ειδικά το δεύτερο μισό αποθεωτικό!
    0 βαθμοί
  39. το επομενο που σκεφτηκα ειναι να τυλιξω τη θηκη με bubble wrap και μετα με χαρτονι για μετακομισεις και στην ουσια να ειναι τυλιγμενη με μπαμπλ και το χαρτονι
    0 βαθμοί
  40. Όχι φίλος... Ο άνθρωπος έχει εστιάσει σε alder και τον σύρεις σε ash. Μήπως είσαι... influencer; ? ΥΓ: Ε, η τιμή είναι λίγο "αλμυρή", αλλά για 21 χιλιάρικα διαφορά δεν θα τα χαλάσουμε. ? Ως προς το αρχικό ερώτημα, η βασική «φιλοσοφία» σε αυτές τις τρεις κιθάρες είναι σε γενικές γραμμές κοινή: Alder, maple (και ο έβενος της Schecter είναι "σκαστός") και Η bridge μαγνήτης- super strat κατάσταση. Καθώς απ' ότι αντιλαμβάνομαι από τα συμφραζόμενα, λόγω του budget μιλάμε για την 1 και την 2, ψηφίζω 2 για καθαρά αισθητικούς λόγους. Χωρίς να τις γνωρίζω τις... κιουρίες, μου μοιάζουν αρκετά "συναφείς" στις γενικές κατευθύνσεις τους.
    0 βαθμοί
  41. Είχα δει ένα άλλο βίντεο, που είχε πάρει ο Rhett Shull μια Μεξικάνα Fender Stratocaster, την πήγε σε έναν καλό luthier, της κάνει τέλεια ταστοδουλειά και γενικά την κάνει εντελώς playable, αλλάζει τα ηλεκτρονικά μέρη τα κάνει όλα πανάκριβα, και κατέληξε ότι η κιθάρα έγινε απείρως καλύτερη σαν όργανο (και υεπρδιπλάσια στην τιμή), αλλά δεν είναι και πάλι εφάμιλλη με κιθάρα επιπέδου custom shop. Άρα τι συμπέρασμα βγάζουμε; Ότι το 3 είναι πολύ σημαντικό. Τα ξύλα (όσο και αν δε θέλουμε να το παραδεχτούμε κάποιες φορές) παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως και η εν γένει ποιότητα κατασκευής του οργάνου. Βέβαια στο βίντεο λίγο ο PRS (τον οποίο σέβομαι και εκτιμώ ως γνώστη, άσχετα που δεν παίζω με PRS κιθάρες) έχει ένα σημείο που θεωρώ ασαφές. Μιλάει για το acoustic resonance της κιθάρας και λέει για παράδειγμα ότι μια κιθάρα που χτυπάς μια συγχορδία ακουστικά και την ακούς επί 45 δευτερόλεπτα σε σχέση με μια κιθάρα που την ακούς επί 10 δευτερόλεπτα είναι καλύτερο όργανο, τέλος. Αυτό δεν είναι το sustain; Στα δικά μου αυτιά, το acoustic resonance είναι το ποσό "ζωντανό" ακούγεται το όργανο στα χέρια σου και το τι εύρος συχνοτήτων μπορεί να πιάσει
    0 βαθμοί
  42. Και επίσης το βασικότερο, είναι ότι δεν έχει τρόπο να αξιολογήσει τις πληροφορίες που του δίνονται. Απλά τα δέχεται σαν θέσφατα. Κι αν κάτι από όλα αυτά δεν είναι σωστό (ή δεν του ταιριάζει ρε παιδί μου) δυστυχώς θα το υιοθετήσει χωρίς να ξέρει καν γιατί.
    0 βαθμοί
  43. Σύμφωνοι. Αλλά: - Με τη μεμψιμοιρία δεν πετυχαίνουμε τίποτα. - Από το γαϊδούρι δεν μπορείς να πας κατευθείαν στη λαμποργκίνι. - Δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού/αυτοδιάθεσης. Όταν τα παντρέψουμε αυτά γλυκά και βαλκανικά, έχουμε τη σημερινή κατάσταση. Ανθρώπους όοοολων των προελεύσεων, από αυτόν που ευαγγελίζεται "δικαίωμά μου να είμαι ρεμάλι, πληρώστε με να ζήσω", μέχρι αυτόν που λέει "τι τα θες μωρέ, οι δυνατότητες είναι πεπερασμένες. Ζω εδώ στο καλύβι εντός των δυνατοτήτων μου και τον ελεύθερό μου χρόνο προσπαθώ να λύσω αναπόδεικτα μαθηματικά προβλήματα του Ρίμαν". Αυτοί που ήσαν αστοί για αιώνες, και είχαν παραγωγικό κράτος για αιώνες, έχουν δυνατότητα να παράσχουν ΚΑΙ στον πρώτο, χωρίς να ζημιώνει ιδιαίτερα τη χώρα. Εμείς, όχι. Συν ότι, όταν αφήνεις τα πιάτα στο νεροχύτη για ένα χρόνο, δεν παίρνουν πια "πλύσιμο". Θέλουν πέταμα. Κι αυτό εμείς εδώ γουστάρουμε να το κάνουμε σε πολλά. Και μετά τσακωνόμαστε γιατί δεν καθάρισαν τα πιάτα. Κι εμείς λέγαμε αμμοβολή, εσείς φαγωθήκατε με το υδροχλωρικό οξύ, κι ορίστε δεν έκανε τίποτα, και τζάμπα τα λεφτά, και τα κάνατε πλακάκια με τον ξιδά για να τα πάρει αυτός, κι εμείς αμα βγούμε θα τα πάμε αμέσως αμμοβολή. Ρε φίλε, αν τα ξέπλενες απλά έναν χρόνο πριν στην ώρα τους, κι έβαζες και μια σταγόνα φέρι, δε θα συναντούσες ποτέ αυτό το πρόβλημα. Αλλά δεν το έκανες.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...