Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/09/23 σε όλα
-
Να πω εδώ δύο-τρεις σκόρπιες σκέψεις. - Ο ενισχυτής ακούγεται μια χαρά καθαρός από ότι άκουσα στο κλιπ σου (είναι για μελέτη έτσι κι αλλιώς). Αν παίξεις με τις ρυθμίσεις του, θα τον κάνεις να ακούγεται ακόμα καλύτερα σύμφωνα πάντα με το δικό σου γούστο. Αν εσένα σου ακούγεται καλά όπως είναι μην τον πειράξεις. - Ο ενισχυτής σου έχει κάποια εφφέ (reverb, delay, κλπ). Τα χρησιμοποιείς ποτέ? Καλό θα είναι να τα βάλεις και αυτά στο παιχνίδι αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Αν δεν ξέρεις πώς να τα χρησιμοποιήσεις, ψάξε και διάβασε δύο-τρία βασικά στο ίντερνετ. - Εσύ ακούς αυτό που χαρακτηρίζουν ως τζιτζίκισμα ή ξύσιμο, ή "ανατριχιαστικό" ήχο τα παιδιά εδώ? Αν δεν το καταλαβαίνεις, είναι νωρίς ακόμα να ψαχτείς με εξοπλισμό, δεν θα καταλαβαίνεις διαφορές στον ήχο, που για άλλους είναι σημαντικές και για άλλους (ανεπιτήδευτα αυτιά) λεπτομέρειες. - Παίζεις το sweep καλύτερα απ' ότι περίμενα στο καθαρό σου κλιπ. Αν συγκεντρωθείς και μελετήσεις με σύστημα, θα το καταφέρεις να ακουστεί μια χαρά. - Μην μας παίρνεις πάντα τόσο σοβαρά και μην "πιάνεσαι" από κάποιες φράσεις που μπορεί να χρησιμοποιούμε, ψάχνοντας κάτι που ακόμα για σένα μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικό. Εδώ είμαστε ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας, και δίνουμε μεγάλη σημασία στον εξοπλισμό και την όσο το δυνατόν ηχητική τελειότητα. Κοινώς ... είμαστε και λίγο "ψώνια". - Το παραπάνω στο έγραψα για να καταλάβεις ότι δεν σε πάει πίσω ο εξοπλισμός σου. Είναι επαρκέστατος για το επίπεδό σου. Όταν αρχίσεις να καταλαβαίνεις κάποιες "λεπτομέρειες" στον ήχο, και όταν αυτές σου "χτυπήσουν", τότε μάλιστα, ασχολήσου με αυτό το θέμα. - Για την ώρα προσπάθησε να συστηματοποιήσεις την πληροφορία που λαμβάνεις από παντού. Από εδώ, από το youtube, από τα ακούσματά σου, από το ίντερνετ, κλπ. Έτσι θα χαθείς. Πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος ταξινόμησης και επεξεργασίας των πληροφοριών που δέχεσαι, για να λειτουργήσουν θετικά. Πρέπει όλα να ενταχθούν σε ένα σύστημα, μια πορεία, να μην πετάγεσαι από το ένα στο άλλο χωρίς αναφορές και συνδετικούς κρίκους, δεν θα μάθεις ποτέ τίποτα έτσι στην πραγματικότητα. Απλά θα έρθεις σε επαφή με έναν αχταρμά πληροφοριών που δεν θα γίνουν πραγματική γνώση. Μια ημιμάθεια τυφλοσούρτικη. - Χρειάζεσαι καθοδήγηση. Μην την ψάχνεις στα φόρα, που ο ένας λέει το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του. Και φυσικά μπορεί να έχουν δίκιο σ' αυτά που λένε, αλλά αυτή είναι η πλευρά του καθένα μας που βγάζει προς τα έξω, και δεν ξέρεις αν και πώς θα λειτουργήσει σε σένα. Κάθε ένας είναι μοναδικός. Πρέπει να έρθεις σε επαφή με κάποια πράγματα με τον δικό σου τρόπο. Μόνο που για να γίνει αυτό, και να μην χάνεσαι στα στενά δεξιά και αριστερά ψάχνοντας να φτάσεις κάπου, πρέπει κάποιος να σου δείξει τον δρόμο. Αν μπεις εκεί, μετά θα τον περπατήσεις, θα τον ψάξεις, θα ρίξεις και ένα βλέφαρο στα στενάκια τριγύρω, αλλά δεν θα χαθείς. Γιατί θα έχεις τον κεντρικό δρόμο πάντα μπροστά σου. Αυτά τα λίγα από μένα.3 βαθμοί
-
Φίλε Αλί, δε φταιει ο Νταφο. Του ειπε ο δημοσιοκαφρος "Μας καταργει τα πτυχια η υπουργος" "Α την κα...κια γυναικα" απαντησε. Αμα του έλεγε οτι "θελουμε να παιρνει τα ιδια λεφτα ο δοκτορας με την Πιτσα Νιτσα, τη μεγαλη ηθοποιο" θα απαντούσε "καλά μαλάκες είστε;"3 βαθμοί
-
Και επίσης το βασικότερο, είναι ότι δεν έχει τρόπο να αξιολογήσει τις πληροφορίες που του δίνονται. Απλά τα δέχεται σαν θέσφατα. Κι αν κάτι από όλα αυτά δεν είναι σωστό (ή δεν του ταιριάζει ρε παιδί μου) δυστυχώς θα το υιοθετήσει χωρίς να ξέρει καν γιατί.2 βαθμοί
-
Σύμφωνοι. Αλλά: - Με τη μεμψιμοιρία δεν πετυχαίνουμε τίποτα. - Από το γαϊδούρι δεν μπορείς να πας κατευθείαν στη λαμποργκίνι. - Δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού/αυτοδιάθεσης. Όταν τα παντρέψουμε αυτά γλυκά και βαλκανικά, έχουμε τη σημερινή κατάσταση. Ανθρώπους όοοολων των προελεύσεων, από αυτόν που ευαγγελίζεται "δικαίωμά μου να είμαι ρεμάλι, πληρώστε με να ζήσω", μέχρι αυτόν που λέει "τι τα θες μωρέ, οι δυνατότητες είναι πεπερασμένες. Ζω εδώ στο καλύβι εντός των δυνατοτήτων μου και τον ελεύθερό μου χρόνο προσπαθώ να λύσω αναπόδεικτα μαθηματικά προβλήματα του Ρίμαν". Αυτοί που ήσαν αστοί για αιώνες, και είχαν παραγωγικό κράτος για αιώνες, έχουν δυνατότητα να παράσχουν ΚΑΙ στον πρώτο, χωρίς να ζημιώνει ιδιαίτερα τη χώρα. Εμείς, όχι. Συν ότι, όταν αφήνεις τα πιάτα στο νεροχύτη για ένα χρόνο, δεν παίρνουν πια "πλύσιμο". Θέλουν πέταμα. Κι αυτό εμείς εδώ γουστάρουμε να το κάνουμε σε πολλά. Και μετά τσακωνόμαστε γιατί δεν καθάρισαν τα πιάτα. Κι εμείς λέγαμε αμμοβολή, εσείς φαγωθήκατε με το υδροχλωρικό οξύ, κι ορίστε δεν έκανε τίποτα, και τζάμπα τα λεφτά, και τα κάνατε πλακάκια με τον ξιδά για να τα πάρει αυτός, κι εμείς αμα βγούμε θα τα πάμε αμέσως αμμοβολή. Ρε φίλε, αν τα ξέπλενες απλά έναν χρόνο πριν στην ώρα τους, κι έβαζες και μια σταγόνα φέρι, δε θα συναντούσες ποτέ αυτό το πρόβλημα. Αλλά δεν το έκανες.2 βαθμοί
-
Φιλε Αλι, οταν οι παπαδες εκαναν πανεπιστημια στην ευρωπη, οι δικοι μας παπαδες ελεγαν στους πιστους τους να μην παρουν τις πατατες του καποδιστρια γιατι θα τις φανε και θα γινουν... προτεσταντες. Πες το αυτο στον Νταφο, να δουμε τι θα σου απαντησει. Οταν λεμε οτι παει η σειρα Αναγεννηση- ΔΙαφωτισμος- Βιομηχανικη επανασταση το εννοουμε. Εμεις ειμαστε ακόμα στο Μεσαιωνα, δες τις ψαλμωδιες των παπαδων αν δε με πιστευεις.2 βαθμοί
-
Δεν αντιλέγω ότι το ερώτημα ήταν "φορτωμένο". Αλλά αν προσπαθούσε κάποιος να εξηγήσει στο νταφο τι γίνεται ας πούμε με τα ωδειακά πτυχία και τα πανεπιστημιακά, και ότι ναι μεν αυτός που σε διδάσκει στο πανεπιστήμιο ξέρει, αλλά όταν πάρεις το πτυχίο του κάνεις πραξικόπημα, ή ότι το 150άρι των εξετάσεων το παίρνουν "για το υπουργείο" τα ωδεία, αλλά μετά σου λένε "πριτς" αν έχει το πτυχίο ισχύ σε διάφορους τομείς, ή για να πας σε τει παραδοσιακών οργάνων πρέπει να ξέρεις τι είναι οι πέμπτες του μότσαρτ π.χ.., δεν ξέρω. Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, αλλά και μόνο που τα εξιστορώ, με πιάνει μια λαχτάρα να πάω να γίνω αγρότης ας πούμε, και να ΞΑΝΑπαρατήσω τη μουσική, όπως και άλλοτε. (Θέλει λεπτές διατυπώσεις το όλο πράγμα, θα αποφύγω να απαντήσω σοβαρά πέραν του χαβαλέ.)2 βαθμοί
-
E, για να γυρισουμε και στο θεμα μας, την πολιτικη ? τοτε ηταν ακομα τα δυο στρατοπεδα, και μας θελανε πιο στην τσιτα μπας και χρειαστει να τις παιξουμε με τα ανατολικομπλοκια. Μετα που την ειδαν παγκοσμιοποιηση και μονα ζυγα δικα μας, το εριξαν στο safe space και καθηστε καλα παλιοπαιδα μη μας χαλασετε τη σουπα. Αν αυριο κανει κολιγια ο Πουτιν με κινεζο, θα δεις για ποτε φευγουν απο το παραθυρο οι πολιτικες ορθοτητες και οι ταινιες με το ουρανιο τοξο, και ξαναρχιζουν τα ραμπο και τα σβατζενεγκερ.2 βαθμοί
-
Σε Cabal, tehkan και double dragon, δευτερο νομισμα ισον αποτυχια Σφαιρικη μορφωση οχι αηδιες2 βαθμοί
-
Ωραία ιδέα. Να ανοίξει κι ένα τέτοιο να λέμε από που να κατεβάσουμε σπασμένα βιεστιά ασούμε. Αλλά να είναι κρυφό, να μην μας βλέπουνε. Να το κάνουμε οφσόρ ασούμε.2 βαθμοί
-
Δημόσια προταση προς τη διαχειριση: 1) Permaban απο εδω και περα σε οποιον ανοιγει πολιτικο θεμα μεχρι τις δευτερες εκλογες, αν χρειαστουν, και το σχηματισμό κυβέρνησης. 2) Διεξαγωγη Poll μετα τις εκλογες μεταξυ των μελων, για το αν θα υπάρχει μια κατηγορια θεματων, αυστηρα μια κατηγορια και εξω απο την πρωτη σελιδα και τους τιτλους, χωμενη στα ενδοτερα του forum, για παρομοιες συζητησεις.2 βαθμοί
-
Πρόβλημα. Δεν ξέρω αν μελετάς στην καρέκλα του βίντεο, αλλά βλέπω γενικά ότι ο βραχίονάς σου είναι σε κάθετη θέση, για να χωράει κάπως στην εσοχή της καρέκλας. Θέλει όλο το χέρι να είναι χαλαρό από την ωμοπλάτη μέχρι κάτω. Το μπράτσο είναι χαλαρό, και απλά κατευθύνει το σύστημα κάτω από τον αγκώνα, ο καρπός επίσης χαλαρός. Ο αντίχειρας όσο καλύτερες θέσεις παίρνει, τόσο διευκολύνει τα δάχτυλα. Αλλά χέστα αυτά, έτσι παίζω εγώ, που ούτε μαθήματα μου έχουν κάνει, ούτε παίζω κιθάρα. Μη σε πάρω στο λαιμό μου με λάθος συμβουλές. Μόνο συγκράτησε το εξής. ΔΕΝ είναι φυσιολογικό σε καμία περίπτωση να ΠΑΡΑΛΥΕΙΣ παίζοντας όργανο. Πρέπει να μπορείς να παίζεις όργανο 8 ώρες σερί. Με ασάφεια, με κακό ήχο, λόγω κούρασης; Σύμφωνοι. Αλλά πρέπει να μπορείς να παίζεις. Μη βασανίζεσαι. Όταν πονας και παραλύεις, κάτι κάνεις λάθος. Δεν είναι θέμα επανάληψης μέχρι να "φτιάξει", είναι θέμα προσεκτικής μελέτης της θέσης σου και του στησίματός σου στο όργανο, ώστε να μπορείς να παίζεις χωρίς κόπο, πόνο, και κούραση.2 βαθμοί
-
Αυτό να το έχεις πάντα τελευταίο κριτήριο. Μην σου πω δηλαδή να μην το έχεις καθόλου στα κριτήριά σου.1 βαθμός
-
Εγώ θα κάνω πάλι τις κλασσικές ερωτήσεις. - Έχεις ήδη κάποια κιθάρα και αν ναι, ποια? - Μπάτζετ - Θέλεις να πάρεις ακόμα μια κιθάρα, ή κάτι δεν σε ικανοποιεί σε αυτήν που έχεις τώρα (αν έχεις)? - Τι είναι αυτό που ψάχνεις από την κιθάρα που θέλεις να πάρεις (αν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο)? - Πώς κατέληξες σε αυτές τις τρεις?1 βαθμός
-
Ηχητικά είναι πολύ διαφορετικές. Ποια από τις τρεις σε εκφράζει περισσότερο?1 βαθμός
-
Επισης. Στη φαση που εισαι ψαξε καθε ευκαιρια να κουβεντιαζεις απο κοντα με καποιον πιο προχωρημενο κ πιο εμπειρο απο εσενα. Ειδικα με οργανο στη παρεα. Ξερω πως αν εισαι σε χωριο αυτο θα ειναι δυσκολο. Κυνηγα το ομως. Αν βρεις.. πρηξ'του τα. Για ολα. Για παιξιμο, για gear-ηχο κ το πιο σημαντικο για ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ Αν βρεις κιθαροπαρεα σε κοντινο μερος.. κανονιζε καφε μια φορα την εβδομαδα κ πηγαινε! Πες να σου δειχνουν, να σου εξηγουν, ρωτα, ρωτα, ρωτα. Μετα ψαχνε ψαχνε ψαχνε.1 βαθμός
-
Μπράβο ρε Τζετ. Να τη χαίρεσαι! Προτιμώ το λουκ με στρατ χεντστοκ κ το μεηπλ αφινιριστο κ μαυρισμένο ...χρεπι. Αλλά κ αυτή είναι historically accurate απλά σε άλλο era ! Τούμπανο!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Υπενθυμίζω ότι ΔΕΝ επιτρέπονται πολιτικές συζητήσεις στο Noiz. Είμαστε εδώ για να συζητήσουμε οτιδήποτε σχετικό με μουσική.1 βαθμός
-
Να, αυτές είναι οι αδικίες. Εμένα η μάνα μου άκουγε Βοσκόπουλο και ο πατέρας μου Καζαντζίδη. Και εγώ ο λαλάκας δεν έκατσα να γράψω ένα λαϊκό να χεστώ στο τάλαρο ασούμε. Μου ήθελα ΦΑΣΙΟΝ. Κατάλαβες φίλε μου? Αδικίες της ζωής ασούμε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Arch_Rivals Αυτό ήταν, ναι! Μπράβο ρε Πιλάρα. Έτσι είναι Πιλάρα. Για μένα ο άνθρωπος είναι τα τραύματά του. Αλλιώς τι είσαι; Τρομπόνι yamaha. Ένα καλό mezzo forte μόνο, κουρδισμένο, χωρίς κουσούρι, χωρίς χαρακτήρα. Ίδια όλα τα όργανα μεταξύ τους, ούτε μία διαφορά. Ε, τι νόστα έχει αυτό; Θα βγάλουνε ανθρώπομποτς στο τέλος να μας αντικαταστήσουν μην μπαίνουμε στον κόπο της ζωής καθόλου.1 βαθμός
-
Ε εμείς οι 79ρηδες τις τρώγαμε από τους 75-76ρηδες. Μέχρι που κάποια στιγμή το ονομασανε μπουλινγκ κ τώρα βγαίνουν τα παιδιά φλωροι. Ενώ εμείς κανονικοί. Με τα ψυχολογικά μας, τα απωθημένα μας. Έτοιμοι! Το μπασκετακι νομίζω Άρτς εν Ραηβαλς λεγότανε1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ιδιαίτερα εκείνο το Cabal, ουοουουουυυ είχε γίνει η σφαγή του δράμαλη. Και το άλλο με τα αεροπλανάκια και τα δεινοσαυράκια. Ούτε πώς το λέγανε δε θυμάμαι. Δε σε έπιασα.1 βαθμός
-
Οι περισσότεροι άνθρωποι στον πλανήτη, πιστεύουν πως δεν τα χάνεις (μετενσάρκωση λαίμαι). Πως νομίζεις ότι έγραφε ο άλλος συμφωνίες στα 6, βρήκε κανά κλειδοκύμβαλο στο μαιευτήριο;1 βαθμός
-
Παντως αυτο το γ@μημενο το donna e mobile, αναθεμα την ωρα που ειδα το ριγκολετο, λιαροπουλου βλεπω να γελασω, και παλι η ψυχη μου πιαστηκε, μιλαμε για μεγαλο τρολ ο βερντι.1 βαθμός
-
Και μετά να πάμε για σουΦλάκια στο "Τέλειον" εκεί δίπλα, στο Ηράκλειο.1 βαθμός
-
Αν ειναι να το παμε εκει, να μας το ξεκαθαρισει η διαχειριση, να πουμε και μεις τα δικα μας, να κλεισουμε μετα ραντεβου στο παρκινγκ του ΟΑΚΑ κλπ1 βαθμός
-
Ααααα Το υποσυνείδητο μου δηλαδή την είχε ψιλιαστει πως δεν είναι άσχετο το ποστ.... Λέω κ εγώ... Πως μου βγήκε τόσο αβίαστα1 βαθμός
-
Εμένα μου αρέσει! Απλά, ειναι για γνώστες τα ποστ. Πρέπει ο αναγνώστης να έχει σφαιρική μορφωση στο φόρουμ για να καταλάβει.1 βαθμός
-
Φαντασου πως εγω ολα αυτα τα ελεγα για το δεξι (γιατι εκει κυριως σφιγγομαστε ως αντιδραση οταν ανεβαζουμε τεμπο) Για το αριστερο κανε κατι που πολυ ευκολα μπορεις να καταλαβεις ποσο παραπανω πιεση βαζεις ενω δε χρειαζεται, παρε ας πουμε 4 χρωματικες νοτες οποιες να ναι. πχ 5-6-7-8 σε οποια χορδη θες. Παιξ'τες πολυ αργα κ σταθερα μονο με downstroke στο δεξι (γιατι σκοπος ειναι να βγουν συμπερασματα για το αριστερο, οποτε βαζουμε οσο πιο ευκολη δουλεια γινεται στο δεξι για να βγει απο την εξισωση). Στην αρχη πατα τες οσο λιγοτερο γινεται με το αριστερο, να μην ακουγεται η νοτα, να ειναι μπουκωμενη αλλα με το αριστερο. Ακουμπας το δαχτυλο οσο λιγοτερο γινεται. Οπως κανεις σε πιεση πχ αν θες να βγαλεις αρμονικη. Παιξ'το σταθερα ετσι με τις νοτες να μην ακουγονται. Λουπαρε το κ σιγα-σιγα κ σταδιακα αυξησε την πειση στο αριστερο . Οταν περασεις το οριο στην ταση που βαζεις, κ αρχισουν να ακουγονται, βρηκες την πιεση που πρεπει να ασκεις με το αριστερο οταν παιζεις μεμονομενες νοτες (κ οχι ακκορντα). Ο,τιδηποτε παραπανω ειναι περιτο σε πιεση. Αν το κανεις σταδιακα ομαλα κ σωστα διαπιστωνεις ποσο παραπανω πιεζουμε απ'οσο χρειαζεται. Θελει επαναληψη μπολικη στην αρχη μεχρι διορθωσουμε την κακια συνηθεια. Το πιο σημαντικο ειναι πως τη στιγμη που το σφιξιμο παυει να ειναι σφιξιμο κ γινεται ενοχληση ή πονος εστω κ μικρου βαθμου, σταματαμε αμεσως. (κ στο αριστερο κ στο δεξι) Για το δεξι ξεκινα με πιο βασικα πραγματα απο το σουηπ. Κανε κ καποιες ασκησεις στο καθαρο κ εστιασε στο να ερθουν οι εντασεις απο τις νοτες στο ιδιο επιπεδο. Παιξε πρωτα επαναλαμβανομενες νοτες σε μια χορδη κ κοιτα το downstroke να εχει το volume του upstroke1 βαθμός
-
Δεν ξέρω πώς εννοείς το "μεγάλη ποσότητα παραμόρφωσης" αλλά διαφωνώ με αυτή την συλλογιστική Εγώ παιδιά διαφωνώ με αυτό. Ακόμα και σε ότι αφορά τα βασικά της τεχνικής. Και εξηγούμαι. Εντελώς διαφορετική είναι η τεχνική όταν παίζουμε με καθαρό ήχο από όταν παίζουμε με παραμόρφωση. Για μένα είναι άλλο όργανο στην κυριολεξία. Αλλιώς βάζουμε τα δάχτυλα, αλλιώς παίζει το δεξί, αλλιώς πατάει το αριστερό. Χρειάζεται ταυτόχρονα μελέτη με καθαρό ήχο και μελέτη με παραμόρφωση. Η παραμόρφωση δεν καλύπτει λάθη/άτσαλο παίξιμο, τα μεγενθύνει, και πρέπει να βρούμε έναν τρόπο παιξίματος που να μην υπάρχουν. Για πολλά χρόνια έπαιζα/μελετούσα με καθαρό ήχο, αλλά δεν μπορούσα να παίξω με παραμόρφωση. Έπρεπε να ξαναμάθω απ' την αρχή κάποια πράγματα, και δεν είναι καθόλου εύκολο να προσαρμοστείς. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το αντιμετωπίζουμε σαν να είναι άλλο όργανο. Γιατί κατά κάποιον τρόπο είναι άλλο όργανο παικτικά.1 βαθμός
-
Δε θελω να σε στεναχωρησω αλλα τεχνικα πρεπει να αναθεωρησεις. Πρωτον εχε στο νου σου πως τεχνικη δε σημεινει ταχυτητα. Σκεψου το σαν τη μηχανικη που χρησιμοποιεις στα χερια σου για να παραγεις ελεγχομενο ηχο. Μπορουμε να μιλαμε με τις ωρες για την τεχνικη αλλα ξεκινα απο εκει. -Μηχανικη με οτι αυτο συνεπαγεται (πως παιζεις? Με πηχη? με καρπο? Αν παιζεις με καρπο η κινηση ειναι... "γυαλοκαθαριστηρας'' ή πως ανοιγουμε το πομολο? Ο αντιχειρας με το πρωτο δαχτυλο ειναι σταθεροι ή κινουνται κι'αυτοι? Συνδυάζεις πανω απο ενα απο τα προηγουμενα ή οχι? η τεχνικη σου εφαρμοζεται σε ολο το φασμα των τεχνικων που θα χρησιμοποιεισεις στο παιξιμο σου? Οικονομια κινησεων εχεις? Παιζεις σφιγμενα? κλπ) -Εγεγχομενος ηχος. Οσο καλυτερα εχεις στησει το foundation στα παραπανω τοσο περισσοτερο θα ασχολεισαι με τα αποτελεσματα τους που ειναι ο παραγομενος ηχος, το πως ακουγεσαι. (τι ηχο παραγεις με την τεχνικη κ την πενα που χρησιμοποιεις? ποσο ρυθμικα ακριβες κ καρφωμενο στον παλμο ειναι το παιξιμο σου. Στην πορεια αυτο ισως χρειαστει αυτο να το αλλαξεις σε αλλες μουσικες (να μπορεις να παιζεις πριν ή μετα το beat) αλλα αυτο ειναι για ποοοολυ μετα, ειναι περισσοτερο εγκεφαλικο κ αν δε μπορεις να παιξεις πανω στο μπητ δεν εχει νοημα να το συζηταμε.Τι ελεγχο εχεις στις δυναμικες σου? Ποσο καλα μπορεις να μιουταρεις τις χορδες που δεν παιζεις για να καθαρισεις το παιξιμο σου. κ πολλα αλλα) Η ταχυτητα ειναι αποτελεσμα αυτων. Εσυ κυνηγας ν'ανεβασεις την ταχυτητα μην εχοντας λυσει τα περισσοτερα απο αυτα. Συνηθως δε θα τα ελεγα ετσι χυμα αυτα σε καποιον, ξερω πως φαινεται πολυ ασχημο. Αλλα παιζεις τοσο σφιγμενα που κινδυνευεις-θα κινδυνεψεις απο τραυματισμο. Σιγουρα δεν εχουμε ολοι το ιδιο νευρικο συστημα κ αν(τ)οχες αλλα εσυ σφιγγεσαι παρα πολυ κ αν δεν εχεις τραυματιστει μεχρι τωρα πας με μεγαλο βαθμο σιγουριας να το κανεις στην συνεχεια. Κ παλι συγγνωμη για την κριτικη μου, αλλα ειδικα απο τη στιγμη που με την τεχνικη που χρησιμοποιεις τωρα το προβλημα δεν ειναι οτι θα δυσκολευτεις να βελτιωθεις, αλλα οτι μπορει να παθεις προβλημα κ να τρεχεις (ή στην καλυτερη να σε αφησει μακρυα απ'το όργανο για μεγαλο διαστημα), επρεπε να σου πω τι βλεπω. 100% φιλικα ολα αυτα.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Δεν ξερω τι εννοεις με το μεσηλικας, εμεις παντως ειμαστε κατω απο 100 ?0 βαθμοί
-
1.000 συμφωνώ κι ένα καφάσι μπύρες. @nbampaliaris Παλιά χρησιμοποιούσαν μια λέξη σε κατι βιβλία: Μέθοδος. Ο μέσος δρόμος. 100 άτομα να πάρεις, 100 διαφορετικοί παίχτες θα είναι, με 100 διαφορετικές γνώμες. Κι αν με τα χρόνια αποκτάς το γνώθι σ'αυτόν, και μπορείς να συζητάς με τον άλλον πώς και γιατί κάνεις ό,τι κάνεις, στην αρχή θέλει να πάρεις τον μέσο δρόμο, τον κεντρικό που λέει και ο κυρφιουζιονάρας. Κι αν δεν μπορείς να βρεις δάσκαλο, πρέπει εσύ να κάνεις αυτή τη δουλειά. Και θέλει αρκετή πειθαρχία πνευματική, να μην άγεσαι και φέρεσαι, να μη σε πλανεύουν οι σειρήνες. Ένας δάσκαλος κρατάει και λίγο τα γκέμια, σου λέει μην ξεστρατίζεις στα πουρνάρια ρέι θα σε φάει η αρκούδα. Ψυχραιμία, και μέθοδος.0 βαθμοί
-
Eγώ πάλι...τότε έπαιζα στα ουφάδικα το Mad Dog McCree. Χρόνια μετά (γύρω στο 94-95) ένας πελάτης μου ζήτησε ένα "πρωτοποριακό" event και ψάχνοντας ανακάλυψα το Philips Cdi που έτρεχαν αυτά τα παιχνίδια. Βρήκα λοιπόν μια εταιρία που έγραφε (CC+ εαν θυμάμαι καλά....) για να φτιάξουν την εφαρμογή και εμφανίστηκα στη Philips Ελλάδας και παράγγειλα 300 (!) Philips Cdi. Πρώτα λιποθύμησαν και μετά βέβαια μου έκαναν δώρο και ένα (που το έχω ακόμα...). Εκτός από τον Mad Dog, έχω και ένα multimedia του Peter Gabriel σε αυτή τη τεχνολογία που μπορούσες να γυρίσεις στο στουντιό του και να παίξεις με τα εθνικ όργανα που είχε....Μα τι εποχές!!! Υ.Γ Tότε (εαν θυμάμαι καλά) ένα τέτοιο Philips Cdi κόστιζε 200,000 δρχ...Λεφτά υπήρχαν!!!!0 βαθμοί
-
Παντως εγω το 81 επαιζα το προϊστορικο πακμαν και ακουγα στο τζουμποξ μπιλυ τζην0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς οι πιτσιρικάδες, αλλά ο μικρός αδερφός μου που είναι μοδέλο 70, είχε ξεσκίσει τα φλιπεράκια. Και όταν ερχότανε η μπίλια από την μέση σαν σκατό, το σήκωνε το φλίπερ όρθιο να μην κυλήσει η μπίλια στην μέση από τις ρακέτες. Και να σου τα tilt πέφτανε βροχή. Και του 'χε βγει το προσωνύμιο "ο παναγίτσας" γιατί ξεκίναγε τα καντήλια μετά. Μέχρι που ανακάλυψε ο αθεόφοβος ένα φλίπερ που για να βγάλει tilt έπρεπε να το χτυπήσεις με βαριοπούλα, και το σήκωνε άνετα χωρίς να χάνει. Ε μια μέρα λοιπόν που έπαιζε, το φλιπεράκι βρέθηκε από το βάθος του μαγαζιού που ήταν, δίπλα στην πόρτα με το ένα πόδι έξω από το μαγαζί. Αλλά tilt δεν είχε γράψει ασούμε. Ο αδερφός μου έπαιζε ακόμα.0 βαθμοί
-
Εμ τι. Αφού με άρεσε πολύ αλλά ημανε μετριος-καλουτσικος, τι να κάνω; Να το παρατάω στη μέση; Ίδιο πράγμα κ στη μουσική Γιώργη μου. Μόλις βρεθούν εικοσαρικα θα συνεχιστεί το παιχνιδι. Κ καλύτερες κονσόλες θα πάρω, κ τιουτοριαλς κ τσητ θα δω?. Να το τερματίσω λίγο δυσκολο. Ούτως ή άλλως όλοι το τσογλανι από το δίπλα χωριό που το τερμάτισε στα 12 μ'ενα εικοσαρι θα θυμονταστε ολοι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για ξεχωριστή κρυφή θεματική ενότητα εγω εννοώ Και να μην επηρεάζει τις σχέσεις μας στο φόρουμ και τα μουσικά θέματα. Καθόλου. Θα μου πεις γίνεται αυτό.? Να μην επηρεαστούν οι σχέσεις μας στο μέλλον μέσα στο φορούν. Εγω λέω γίνεται. Είμαι ζωντανό παράδειγμα. ?Εγω αγαπάω τους πάντες. Ακόμα και τον trolley ? Μουαχαχαχαχαχα. Αυτά είχα νσ πω και δεν μιλάω πολιτικά. Ας ανοίξει η espresso και αν ανοίξει εκεί..... #θα λογαριαστούμε. Και αυτό..... Είναι δέσμευση. Εδώ αυτή τη στιγμή είμαι σε δικηγόρο για θέματα σωματείου και γράφω στο noiz ρε στην παρεα μου και παράλληλα σημειώνω αλλαγές άρθρων καταστατικού noiz ρε για πάντα. Όλοι ενωμένοι, NOIZ. Χαχαχαχαχα Διαγράψτε με! Άπαξ ΝΟΙΖ, πάντα Noiz!!!0 βαθμοί
-
Ναι, το παλιόπαιδο, θα προσέχει αυτός τι λέει, και θα κρατάει τηλεκοντρόλ, άμα ξεφύγουμε λίγο να τρώμε κλωτσίδι. Και όλα αυτά, ακούγοντας κλαθική μουθική και πίνοντας φίνο κονιάκ. Δες το βίντεο και θα καταλάβεις:0 βαθμοί
-
Μπήκα διάβασα να δω τι είπε ο Νταφόε. Καλά πραγματάκια έλεγε, δεν είδα κάπου να μέμφεται την ίδια τη Μενδώνη. Δεν είπε δηλαδή οτι να ταιριάζεις τσάντα παπούτσι είναι ενά παρωχημένο κλισέ, ή να κοροϊδέψει τις άτολμες επιλογές της σε στέκες. Ρωτησε ο άνθρωπος (αθώα) αυτό που μας καίει όλους: γιατίστε χλεμπονιάρηδες ρε παιδιά και ταληροφονιάδες. Άντε τώρα να του εξηγήσεις για δημοσιονομικές πειθαρχίες, και οικονομικές καραμπόλες που κάνουν τον αστροφυσικό ντελιβερά. Τι να κάνουμε κυρνταφόε μου; Σε αυτη τη φάση ειμαστε, ψάχνουμε τους καναπέδες να βρούμε κανα μπακίρι. Καινουργια δεν μπορούμε να φτιάξουμε, τα χουμε πει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
μπαρέ στις δυο τελευταίες χορδές με λεγκάτο και pull off μετά σε repeat, 4 νότες δλδ. Θέλει mute με το δεξί στο sweep έτσι να ακούγεται σωστά και να μην κάνεις θόρυβο. Ξεκίνα πολύ αργά και σιγά σιγά θα ανέβεις σε ταχύτητα. Αυτή η τεχνική θα ανοίξει νέους ορίζοντες στο γρήγορο παίξιμο γιατί μπορείς να βάλεις μία οι και δύο ακόμα νότες σε ό,τι lick θα έπαιζες με legato=>pull off, επίσης θα βελτιώσει πάρα πολύ το συγχρονισμό δεξιού και αριστερού. Όταν το μάθεις καλά, θα σου είναι πάρα πολύ άνετο να παίξεις ΠΟΛΥ γρήγορα γιατί μοιράζεις τη δουλεία σε δεξί και αριστερό κάτι που δεν κουράζει. Λόγω του Mute πετυχαίνεις σχεδόν απόλυτη καθαρότητα. Εφάμιλλο είναι μόνο το tapping για τους ίδιους λόγους. Για να βγει σωστά είναι απαραίτητο να muta-ρεις πολύ ελαφρά τις νότες του sweep. Frank Gambale είναι ο άνθρωπος σου. Ελπίζω να βοήθησα και όχι να σε μπέρδεψα?0 βαθμοί
-
μα είμαι κι απ αυτό... τεσπά, έχω πολλά στο κεφάλι μου lately... (πω πωωωω....τι έχει να γίνει αργότερα ε? τρόμος με πιάνει, θα πιάνω κιθάρα και θα παίζω Ζαμπέτα...)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μου θυμίζεις τον εαυτό μου στα 16-17 όταν προσπαθούσα να μάθω αυτές τις τεχνικές .Βασικη αρχή είναι να μάθεις να παίζεις καθαρά άρα θα παίζεις πιο αργά διότι η συγκεκριμένη τεχνική για να ακούγεται ωραία πρέπει να ακούγεται καθαρά αλλιώς είναι ηχορύπανση. Και βέβαια θα πρέπει να καταλάβεις ότι αυτά που παίζεις είναι ασκήσεις και όχι μουσική και κάποια στιγμή θα πρέπει να ενσωματώσεις τις ασκήσεις στην μουσική. Καλη συνέχεια είσαι σε καλό δρόμο. GOD Bless YJM0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00