Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/08/23 σε Αναρτήσεις
-
Δεν ξέρω πώς εννοείς το "μεγάλη ποσότητα παραμόρφωσης" αλλά διαφωνώ με αυτή την συλλογιστική Εγώ παιδιά διαφωνώ με αυτό. Ακόμα και σε ότι αφορά τα βασικά της τεχνικής. Και εξηγούμαι. Εντελώς διαφορετική είναι η τεχνική όταν παίζουμε με καθαρό ήχο από όταν παίζουμε με παραμόρφωση. Για μένα είναι άλλο όργανο στην κυριολεξία. Αλλιώς βάζουμε τα δάχτυλα, αλλιώς παίζει το δεξί, αλλιώς πατάει το αριστερό. Χρειάζεται ταυτόχρονα μελέτη με καθαρό ήχο και μελέτη με παραμόρφωση. Η παραμόρφωση δεν καλύπτει λάθη/άτσαλο παίξιμο, τα μεγενθύνει, και πρέπει να βρούμε έναν τρόπο παιξίματος που να μην υπάρχουν. Για πολλά χρόνια έπαιζα/μελετούσα με καθαρό ήχο, αλλά δεν μπορούσα να παίξω με παραμόρφωση. Έπρεπε να ξαναμάθω απ' την αρχή κάποια πράγματα, και δεν είναι καθόλου εύκολο να προσαρμοστείς. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το αντιμετωπίζουμε σαν να είναι άλλο όργανο. Γιατί κατά κάποιον τρόπο είναι άλλο όργανο παικτικά.3 βαθμοί
-
Νομίζω ότι η τεχνική είναι δεν πρέπει να είναι option ούτε σε αυτή την περίπτωση. Η σωστή τεχνική θα βοηθήσει κάποιον να βγάλει τον βέλτιστο ήχο από το όργανο του, ακόμα και σε αργές ταχύτητες. Έπειτα, επειδή οι στόχοι μπορούν να αλλάξουν κάποια στιγμή στο μέλλον, η σωστή τεχνική είναι απαραίτητο να προϋπάρχει έτσι ώστε εάν κάποιος αποφασίσει να γίνει βιρτουόζος στα "γεράματα" να μπορεί να το πράξει. Με λάθος τεχνική μοιάζει δύσκολο να συμβεί αυτό. Bill, oι τεχνικές θέλουν τι ανάλογες ασκήσεις, προφανώς. Και η τεχνική του OP θέλει πολλη δουλειά, καθώς έχει ανοίξει πολλά μέτωπα. Συμφωνώ μαζί σου.2 βαθμοί
-
Μπιλ, όσα λες είναι σωστά και ακριβή. Αυτά που λες δεν φαίνονται ασκημα, σε καμία περίπτωση. Ασκημο θα ήταν να λέγαμε "φίλε παίζεις σούπερ" και μη σχολιαζαμε παρακάτω. Άλλωστε, και ο ΟΡ συμβουλές ζητά...2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Ωραιος Νεκταριε. Κ η κιθαρα κουκλα κι ο ηχος και το παιξιμο.1 βαθμός
-
Ρε Πιλάρα ντάξει, 30 ευρώ αναβάθμιση είναι ναουμ, αμα βγάλεις ολη την παρέα να την κεράσεις μετά πιτόγυρα, πάει το 50 ρικο. Καλύτερα να βγάλεις την παρέα για φαΐ και με τα ρέστα να πάρεις ένα πλαγκιν. Εγώ έχω πάρει πολλά και δεν μου δώσανε ουτε πατάτα τηγανητή. Los tacaños.?1 βαθμός
-
Ντιμ πες μου πως αυτο πηγαινε σχολιο στο βιντεο για το διαγωνισμο κιθαρας πληζ ? Αν ναι εχεις βαλθει να ξεκινησεις τρεντ!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πρόβλημα. Δεν ξέρω αν μελετάς στην καρέκλα του βίντεο, αλλά βλέπω γενικά ότι ο βραχίονάς σου είναι σε κάθετη θέση, για να χωράει κάπως στην εσοχή της καρέκλας. Θέλει όλο το χέρι να είναι χαλαρό από την ωμοπλάτη μέχρι κάτω. Το μπράτσο είναι χαλαρό, και απλά κατευθύνει το σύστημα κάτω από τον αγκώνα, ο καρπός επίσης χαλαρός. Ο αντίχειρας όσο καλύτερες θέσεις παίρνει, τόσο διευκολύνει τα δάχτυλα. Αλλά χέστα αυτά, έτσι παίζω εγώ, που ούτε μαθήματα μου έχουν κάνει, ούτε παίζω κιθάρα. Μη σε πάρω στο λαιμό μου με λάθος συμβουλές. Μόνο συγκράτησε το εξής. ΔΕΝ είναι φυσιολογικό σε καμία περίπτωση να ΠΑΡΑΛΥΕΙΣ παίζοντας όργανο. Πρέπει να μπορείς να παίζεις όργανο 8 ώρες σερί. Με ασάφεια, με κακό ήχο, λόγω κούρασης; Σύμφωνοι. Αλλά πρέπει να μπορείς να παίζεις. Μη βασανίζεσαι. Όταν πονας και παραλύεις, κάτι κάνεις λάθος. Δεν είναι θέμα επανάληψης μέχρι να "φτιάξει", είναι θέμα προσεκτικής μελέτης της θέσης σου και του στησίματός σου στο όργανο, ώστε να μπορείς να παίζεις χωρίς κόπο, πόνο, και κούραση.1 βαθμός
-
Εν μέρει συμφωνώ.Ειδικα πως πρέπει να μελετάμε κ με τα δύο. Κ όταν περιγράφω το γιατί, κάποια από αυτά τα λέω. Που διαφωνώ τώρα. Στο ότι εσύ όταν το έκανες αυτό δεν ήσουν αρχάριος. Οπότε συμφωνούμε πως πρέπει από αρχικά στάδια να μελετάμε κ με τα δύο. Διαφωνώ στο τι πράγματα μελετάμε κ με τα δύο. Η μέχρι ποιου σημείου. Να το πω αλλιώς. Όταν απέχω καιρό από το όργανο κ η (οποία) τεχνική μου μ'εγκαταλειπει φυσικά κ θα βάλω στο παίξιμο μου σε μεγάλο ποσοστό πχ το alternate picking στο καθαρό. Αν τώρα θέλω να ανεβάσω (κ δε μιλάω μόνο για ταχύτητα) το βρώμικο, μόλις το καθαρό αρχίζει πάλι να έχει τα χαρακτηριστικά που θέλω, βάζω κ το βρώμικο μέσα. Μόλις δουλεύει όπως θέλω κ αυτό κ πλέον εστιάζω στα bpm ε δε δουλεύω το καθαρό ή τουλάχιστον το κάνω στο ζέσταμα. Τη μεγαλύτερη βελτίωση σε τεχνικά θέματα τη βλέπω όταν έχω χρόνο να στήσω ένα πρόγραμμα στο οποίο πιάνω ένα συνδυασμό από fragments -ασκησεις- technique etudes κ τα μελετάω με μετρονόμο σε μικρότερες ταχύτητες από την "τελική" μου κ κάθε φορά εστιάζω σε ΕΝΑ μόνο χαρακτηριστικο που θέλω να δουλέψω. (Ρυθμική ακρίβεια, οικονομία στο αριστερό, οικονομία στο δεξί, καθαρότητα, συγχρονισμός, δυναμικές). Φυσικά σε κάποια μόνο με καθαρό, αλλά με βρώμικο αλλά κ με τα δύο. Όλο αυτό ακούγεται πολύ κλινικό κ είναι . Κ εγώ το κάνω μια φορά το χρόνο για... καλιμπραρισμα. Όμως θέλω πάντα να έχω αίσθηση του που είμαι τεχνικά τόσο σε καθαρό όσο κ σε βρώμικο παιξιμο κ κυρίως τι μεταφράζεται από την τεχνική μου κ στα δύο κ πως.1 βαθμός
-
Μετα τη σημαινουσα παρεμβαση του cosdr, οι τιμωριες εκ της διαχειρισεως διαχωριζονται στις εξης δυο κατηγοριες: Για οποιον γραφει για σπασμενα: Για οποιον χρησιμοποιει hacks σε online παιχνιδια: Η αποφαση κρινεται δικαια. Οποιος εχει πεθανει απο χακερα στο call of duty που σε πυροβολαει απο την αλλη πλευρα της πιστας μεσα απο 15 τοιχους κατευθειαν με headshot δεν μπορει παρα να εγκρινει και να επαυξανει.1 βαθμός
-
Εγω διαφωνω καθετα και οριζοντια. Οχι σπασμενα. Και οχι για ηθικους λογους αλλα καθαρα ωφελιμιστικα. Εδω ενα clone το σκληρο πηγε να κανει ο SF, και μονο τον Μπιλ Γκειτς δε φωναξαμε για να βρεθει ακρη. Και θα αρχιζουν να μπαινουν οι μονοφθαλμοι με ξυλινα ποδαρια; Να μας αρχισουν με τα " κατεβασα ενα αρχειο απο το πειραταδικο με ονομα "the 150.0000 most essential plugins cracked", και απο τοτε που το εγκατεστησα ο υπολογιστης μου εγινε παγανιστης, χορευει καθε βραδυ γυρω απο τη φωτια και θυσιαζει ζωα επικαλουμενος τις χθονιες δυναμεις, μηπως μπορειτε να με βοηθησετε;" Ελεος, λυπηθητε μας.1 βαθμός
-
Να προσθεσω άλλον εναν σημαντικό λόγο που δεν πρεπει να μελετάμε με υψηλό gain, ή γενικότερα με ήχο που έχει πολύ κομπρεσιον (θα μπορούσε να είναι και "καθαρός" ήχος, με πολύ κομπρεσάρισμα). Αποκτά ο παίχτης έλεγχο στο δεξί χέρι, διότι η παραμικρή παρέκλιση, πχ χτυπάμε δυνατά μια χορδή, μεταφράζεται σε κακό ήχο. Με ακομπρεσάριστο ήχο, υπάρχει η αναγκαιότητα του ελεγχου στο δεξί. Με τον κομπρεσαρισμένο ήχο που συναντάμε και στα πιο πολλά plugins, δυστυχώς είναι δύσκολο να αντιληφθούμε το πόσο σημαντικό είναι ο έλεγχος της δύναμης, καθως δεν "ακουνε" στην πένα.1 βαθμός
-
Εκτός από τα χρήσιμα που αναφέρουν οι συνάδελφοι από πάνω, εγώ προσθέτω κάτι το οποίο μπορεί να μοιάζει επουσιώδες αλλά δεν είναι: Σου κάνει κακό στη μελέτη όταν παίζεις με τόσο μεγάλη ποσότητα παραμόρφωσης. Οι λόγοι είναι πολλοί αλλά θα πω τους δύο σημαντικότερους κατ' εμέ: 1. Καλύπτονται οι μικροτσαπατσουλιές και τα μικρολάθη (γιατί τα μεγάλα δεν κρύβονται με τίποτα) 2. Έχεις να διαχειριστείς, εκτός από την τεχνική σου καθεαυτή, το θόρυβο που προκαλείται από το αναπόφευκτο χτύπημα των παράπλευρων χορδών αλλά και το feedback/θόρυβο που προκαλούν οι ανοιχτές χορδές, είτε τις ακουμπάς είτε όχι. Υπόψιν ότι αν ακούσεις προσεκτικά τον ήχο πολλών βιρτουόζων ροκ/μέταλ κλπ. θα διαπιστώσεις ότι παίζουν με πολύ λιγότερη παραμόρφωση απ' ό,τι αρχικά δίνεται η εντύπωση. Ο τρόπος που επιτυγχάνουν αυτό τον ήχο του φαινομενικά άπειρου sustain και απόλυτα συνεχούς ήχου είναι κυρίως θέμα τεχνικής και πάλι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν ξέρω ποια τεχνική είναι το sweep picking. Αυτό που παρατήρησα στο βίντεο είναι ότι όντως έχεις πολύ σφιγμένο δεξί. Καταβάλεις τεράστια προσπάθεια πχ στο σημείο που παίζεις γρηγορα με την πένα πάνω κατω, με το χέρι να κάνει μεγάλη διαδρομή, τη στιγμή που θα μπορούσες να το κάνεις κουνοντας ελαφριά τον καρπό σου. Να κάνεις δλδ μικρή κίνηση στο χέρι. Να μη απομακρύνεται η πένα απο την χορδη, τόσο στην πάνω όσο και στην κάτω κίνηση. Να μοιαζει σαν να είναι το χέρι ακίνητο. Ελπίζω να καταλάβεις τι λέω. Παιζεις πολυ καλά. Συνέχισε να δουλεύεις. Γι'αυτό μιλώ. Ο μετρονόμος είναι φίλος σου. Αργά στην αρχη, και θα ανεβάζεις ρυθμό σταδιακά. Σίγουρη μέθοδος.1 βαθμός
-
Πολύ καλό το σόλο. Όντως δεν είχες χρόνο να κάνεις τίποτα παραπάνω. Ηχαρα, και ας έπαιξες με plugin. Καλή επιτυχία σου εύχομαι.1 βαθμός
-
Ένας τιτάνας μουσικών καταστημάτων δίνει $100; Για να μαζευτούν όλοι οι παλιοpro να γράφουν παπάδες, να δημιουργήσουν traffic, για τι, για $100; Λίγο ξεφτίλα δεν είναι; Μπορεί να υπερβάλλω.1 βαθμός
-
Κάνε ρε. Ξεκινα να γράφεις τις σκέψεις για αυτή. Πάρε τη κομματι κομμάτι, και κάτι ωραίο θα βγει. Αλλιώς στειλε τη μου να την τσεκαρω (την κιθάρα, όχι την γυναίκα!), και στην ξαναστελνω την επομένη! ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Η πλάκα είναι πως κ τις δύο φορές ήταν μόλις είχα απαντήσει στο τελευταίο ποστ σου κ έγραφα χαζομαρες. Γι'αυτο το είδα αμέσως. Twice. Οπότε μπορείς να πεις πως ευθύνομαι εγω Απόψε γράφουμε διαγώνισμα Ερώτηση πρώτη: τελικά να αλλάξουμε δασκαλο; Ερώτηση δεύτερη: ποιο μέλος του νοιζ ποσταρε 2 φορές σε άλλο θέμα Ερώτηση τρίτη: τα ξύλα παίζουν ρόλο στον ήχο ηλεχτρικής κιθάρας? Αν αυτή είναι τελεκαστερ? (Η τελευταία ερώτηση είναι σος. Την έβαλα να γράψει κ ο φιουζιος τίποτα)0 βαθμοί
-
μου άρεσε πάντως συμπολίτη μας.... (στα είπα αλλού, αλλά πήγαν στράφι)0 βαθμοί
-
μα είμαι κι απ αυτό... τεσπά, έχω πολλά στο κεφάλι μου lately... (πω πωωωω....τι έχει να γίνει αργότερα ε? τρόμος με πιάνει, θα πιάνω κιθάρα και θα παίζω Ζαμπέτα...)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εμένα μου αρέσει! Απλά, ειναι για γνώστες τα ποστ. Πρέπει ο αναγνώστης να έχει σφαιρική μορφωση στο φόρουμ για να καταλάβει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το εκανες κ με τον σολντανο, κ τωρα κ αναρωτιεμαι αν ισχυει το συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση. Μηπως το κανεις επιτηδες? Τι μας κρυβουν? Μηπως ειναι καπιο κολπο mind programming να αρχισουμε να απανταμε ολοι σε αλλο θεμα? Κ αν το κανουμε? Θα εχεις ποσοστα? Απο το Νακα μηπως? Σε εκπτωση στο κιουμπεης? Λεω εγω τωρα (ενταξει παιδια το παρακανα φευγω)0 βαθμοί
-
ωραίος ήχος, αλλά με τέτοια κιθάρα περίμενα καθαρά0 βαθμοί
-
Το μεγκαντραηβ ερχοταν δωρο μ'εναν 4καναλο εγγραφεα φοστεξ με κασσετουλα , και το πλεηστεσιο το ενα με το ωντασιτη. Τα εχεις μπερδεψει. Επισης ολα ερχονται δωρο με 3 πιτογυρα. Σιγα μη βρουμε λεφτουδια για αγορα μουσικου κατι κ να μην το γιορτασουμε με πιτογυρα. Κ κοκακολα παιδια. Παντα κοκακολα0 βαθμοί
-
Gretsch electromatic G5422tg σε χρώμα walnut stain https://www.nakas.gr/el/proionta/mousika-organa/kithares/ilektrikes-kithares/gretsch-guitars-gretsch-g5422tg-electromatic-hollow-body-double-cut-bigsby-rosewood-snowcrest-white-ilektriki-kithara_826996/0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το πρόβλημα κατά πάσα πιθανότητα είναι στο ότι δε χρησιμοποιείς σωστά τον εξοπλισμό που έχεις. Δε μας είπες πως παίζεις, αλλά ότι κ να χρησιμοποιείς δε θα έπρεπε ν'ακουγεται έτσι. Είναι σαν να παίζεις ή από sim ή από plugin κ είναι απενεργοποιημένη η καμπίνα. Πες μας πως βγάζεις ήχο (ενισχυτή, σιμ, πλαγκιν) κ ίσως κάποιος μπορεσει να βοηθήσει. Ασκήσεις οποιες κ να κάνεις μπορούν να βοηθήσουν. Δεν υπάρχει μυστική άσκηση που θα τα αλλάξει όλα . Είναι σε τι εστιάζεις όταν κάνεις μια άσκηση κ τι πρόγραμμα κ προσέγγιση έχεις φτιάξει για να βελτιωθείς. Δύο πηγές που θα πρότεινα για να καταλάβεις κάποια πράγματα κ να μη χάνεις χρόνο μέχρι να βρεις δάσκαλο είναι: α) μπες στο justinguitar αν είναι ακόμα free κ πάρ'τα όλα από την αρχή. Σιγουρεψου ο,τι κατανοείς τι λέει σε κάθε βίντεο κ πως μπορείς να το εφαρμόσεις. Κάνε ότι λέει σε κάθε βίντεο (τα έχει όλα φοβερά οργανωμένα από beginner κ είναι πολύ καλός στο να εξηγεί) οπότε ακόμα κ αν νομίζεις πως το ξέρεις δες το κ εφάρμοσε το β) για καθαρά τεχνική βρες το rock discipline του petrucci. Αν το ακολουθήσεις για κάνα δίμηνο κ το εφαρμόσεις θα φτιάξεις ένα καλό foundation στη τεχνική σου κ κυρίως στο alternate picking. Δουλεύει πολύ με καθαρό κ μετρονόμο οπότε αυτό το ρομποτικό on the beat θα σου καρφωθεί στο κεφάλι . Χρησιμοποιησε μετρονόμο αλλά σκέψου να μπορείς να φτιάξεις αυτό το ρομποτικό που λέμε κ όχι να ανεβάσεις tempo . Αν στην αρχή οι ασκήσεις για ζέσταμα σου φανούν παλούκι μην ανησυχείς... Είναι το πιο δύσκολο κομμάτι του βιβλιου?. Βασικό να βρεις κ το ηχητικό της μεθόδου εκτός του βιβλίου κ να συγκρίνεις πως ακούγεσαι με το πώς ακούγεται το κάθε παράδειγμα. (οχι το τεμπο που παιζει, αν κ τα περισσοτερα ευτυχως τα παιζει κ αργα) Δυστυχώς η μέθοδος αυτή δεν έχει πολλές ιδέες να σου δώσει για το τι να παίξεις, όσο για να φτιάξεις τεχνική . Μην κάνεις το λάθος να παίζεις τις ασκήσεις του για ..μουσική . γι'αυτο ξεκίνησα με Τζάστιν . Υπάρχουν κι άλλες μέθοδοι τεχνικης αλλά αυτή είναι ολοκληρωμένη (αν κ εχει σα βαση το alternate picking, ετσι πρεπει οταν χτιζουμε το foundation) . Ξεκινάει από fragments σε μια χορδή (πολύ βασικό) κ μόλις την τελειώσεις θα έχεις πολλές καλές συνήθειες κ κατανόηση πως να φτιάχνεις κ μόνος σου υλικό για τεχνική Γ) βγάζε πράγματα που αντικειμενικά μπορείς με το αυτί . Δουλευε το συνέχεια. Βελτιώνε το όσο μπορείς. Εδώ δεν έχω να πω τιποτα καθώς ανά μήνα πχ θα αλλάζε το feedback που θα σου έδινε κάποιος, αλλα μην το παραμελείς. Με το αυτί κ το μυαλό παίζουμε. Τα χέρια ακολουθούν (αφού τα έχουμε εκπαιδεύσει πρωτα?) Δ) δυστυχώς δεν έχω τίποτα να προτείνω έτοιμο για το πιο σημαντικό κομμάτι που είναι αυτοσχεδιασμος. Εκεί θα πρέπει να εστιάσεις με τον δάσκαλο σου όταν βρεις. Για να γλιτώνεις χρόνο σε Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ηχογράφησε τακτικά τον εαυτό σου κ άκου με ειλικρίνεια. Είτε είναι Ρυθμός, είτε άσκηση, είτε σόλο, είτε αυτοσχεδιασμος.0 βαθμοί
-
Φαντασου πως εγω ολα αυτα τα ελεγα για το δεξι (γιατι εκει κυριως σφιγγομαστε ως αντιδραση οταν ανεβαζουμε τεμπο) Για το αριστερο κανε κατι που πολυ ευκολα μπορεις να καταλαβεις ποσο παραπανω πιεση βαζεις ενω δε χρειαζεται, παρε ας πουμε 4 χρωματικες νοτες οποιες να ναι. πχ 5-6-7-8 σε οποια χορδη θες. Παιξ'τες πολυ αργα κ σταθερα μονο με downstroke στο δεξι (γιατι σκοπος ειναι να βγουν συμπερασματα για το αριστερο, οποτε βαζουμε οσο πιο ευκολη δουλεια γινεται στο δεξι για να βγει απο την εξισωση). Στην αρχη πατα τες οσο λιγοτερο γινεται με το αριστερο, να μην ακουγεται η νοτα, να ειναι μπουκωμενη αλλα με το αριστερο. Ακουμπας το δαχτυλο οσο λιγοτερο γινεται. Οπως κανεις σε πιεση πχ αν θες να βγαλεις αρμονικη. Παιξ'το σταθερα ετσι με τις νοτες να μην ακουγονται. Λουπαρε το κ σιγα-σιγα κ σταδιακα αυξησε την πειση στο αριστερο . Οταν περασεις το οριο στην ταση που βαζεις, κ αρχισουν να ακουγονται, βρηκες την πιεση που πρεπει να ασκεις με το αριστερο οταν παιζεις μεμονομενες νοτες (κ οχι ακκορντα). Ο,τιδηποτε παραπανω ειναι περιτο σε πιεση. Αν το κανεις σταδιακα ομαλα κ σωστα διαπιστωνεις ποσο παραπανω πιεζουμε απ'οσο χρειαζεται. Θελει επαναληψη μπολικη στην αρχη μεχρι διορθωσουμε την κακια συνηθεια. Το πιο σημαντικο ειναι πως τη στιγμη που το σφιξιμο παυει να ειναι σφιξιμο κ γινεται ενοχληση ή πονος εστω κ μικρου βαθμου, σταματαμε αμεσως. (κ στο αριστερο κ στο δεξι) Για το δεξι ξεκινα με πιο βασικα πραγματα απο το σουηπ. Κανε κ καποιες ασκησεις στο καθαρο κ εστιασε στο να ερθουν οι εντασεις απο τις νοτες στο ιδιο επιπεδο. Παιξε πρωτα επαναλαμβανομενες νοτες σε μια χορδη κ κοιτα το downstroke να εχει το volume του upstroke0 βαθμοί
-
Να θυμίσω εδώ ότι αν έχετε κανα παρατημένο LE/AI που σας το δώσαν δώρο με κανα subbuteo ή κανα sega mega drive, το κόστος αναβάθμισης από 12 LE/AI σε elements είναι μόνον 30 ευρούλια. Μην κεράσετε άλλους 2 από 2 πιτόγυρα, πάρτε ένα elements.0 βαθμοί
-
Πάει ο καφές μου. Γιατί ρε αλιήτη? Τι σου χρωστάει το πληκτρολόγιο? Ε? Γιατί να σφουγγαρίζω μεσημεριάτικα με δάκρυα γέλιου στα μάτια?0 βαθμοί
-
Τώρα σοβαρά; Αυτό έχεις να πεις; Λέμε νο μοντερεσιον ....και δεν γράφεις τίποτα για το ΚΚΕ;;; Τι στο φούτσον;0 βαθμοί
-
Καλά μλκ, τώρα που κατάλαβα ότι είσαι ευαίσθητος στις διατυπώσεις, θα πάει η πλάκα σύννεφο. Θα γράψω τώρα στον dim "Άσε dim, δεν έχεις καταλάβει ακόμη ότι η σιωπή είναι χρυσός εδώ μέσα;"0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σε τί να κάνει το κορόιδο ακριβώς; Του ζήτησε κανείς να φύγει; Του επέβαλε κανείς να φύγει; Τον απείλησε κανείς ότι θα φύγει; Μια υπόμνηση του έκανα για τον κανονισμό (δεν τους έγραψα εγώ άλλωστε), και μάλιστα στην δεύτερη φορά (την πρώτη την άφησα να πέσει κάτω) και ο ίδιος με ρώτησε ΄"ποιος νόμος" και το συνέχισε ειρωνευόμενος "είσαι και νομικός"....και του απάντησα και νομικά (αφού το ζήτησε). Δηλαδή αν βάλει κάποιος link για site που πουλάει ναρκωτικά, δεν θα του γίνει υπόμνηση κανονισμών μήπως θεωρηθεί ότι "τον λογοκρίνουμε"; Είμαστε με τα καλά μας τώρα; Τους κανονισμούς του site το κάθε μέλος τους διάβασε και τους αποδέχθηκε κατά την εγγραφή του.0 βαθμοί
-
Και εγώ ηθελα να το σχολιάσω αυτό. Δεν λειτουργούμε όλοι το ίδιο, ούτε έχουμε ίδιους στόχους ολοι οι κιθαρίστες. Κάποιοι προσπαθούν να ακουστούν οσο καλύτερα περπατώντας, χωρίς να τους ενδιαφέρουν η ταχύτητα και οι φανταζί τεχνικές. Κάποιοι έχουν στόχο να το τερματίσουν το πράγμα. Και έχουμε και όλα τα ενδιάμεσα. Διαφοροποίηση, επίσης, υπάρχει στον τρόπο που επιλέγουμε να προσεγγίσουμε τον στόχο μας. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μετρονόμο τελευταία 30 χρόνια, ούτε έχω κάνει καποια άσκηση στην ηλεκτρική ποτέ. Με ενδιαφέρει να ακούγομαι ωραία σε κάθε νότα. Εάν έρθει και κάποιο γρήγορο πέρασμα, δεν θα πω όχι. Αυτό που κάνω δεν είναι λάθος, ΑΡΚΕΙ να το κάνω με σωστή τεχνική για να μην τραυματιστώ και για να μπορώ να κάνω όση περισσότερη οικονομία γίνεται. Είναι επιλογή μου ο στόχος και η προσέγγιση. Η τεχνική δεν πρέπει να είναι θέμα επιλογής. Όλοι οι στόχοι και οι διαφορετικες προσεγγίσεις είναι σωστές (είναι υποκειμενικο). Η τεχνική είναι must για όλους (είναι αντικειμενικό). Άρα, δεν βλέπω να εχει ουσιαστική αξία να προτείνουμε επαναπροσδιορισμο στόχων, και τρόπου προσέγγισης για την επίτευξή των. Ο κάθε παίχτης ξέρει τι θελει, και πως το θέλει. Είμαι κατά στο να αλλάξουμε τον παίχτη και όχι τον δάσκαλο, στο θέμα στοχων και προσέγγισης των μαθημάτων (σε διπλανό θέμα το αναλύσαμε). Εφόσον ο Χ παίχτης θελει κατι συγκεκριμένο, να κόψει το κεφάλι του ο δασκαλος να του το δείξει με τον τρόπο που ο μαθητής θελει, και στον ρυθμο που ο μαθητής θελει. Απλά, να του το δείξει σωστά. Αλλιώς, θα βαρεθεί και θα σταματήσει να είναι παραγωγικός. Και δεν μιλάω για καποιον που ξεκινα από το μηδέν, αλλά καποιον προχωρημενο (όπως ο ΟΡ), όπου απλά θέλει να φτιάξει την τεχνική του και να προχωρήσει με βάση τους προσωπικούς του στόχους. Εαν έβρισκα ένανα δάσκαλο να συνεχίσω από εκεί που είμαι (πολύ θα το ήθελα, αλλά δεν έχει κοντά μου κάποιον), δεν θα δεχομουν να μου δείξει εκείνος ο,τι θέλει, και με τον τρόπο που θελει. Θα πήγαινα για συγκριμένα πράγματα. Νομίζω οτι αυτό απασχολεί τον OP. (τη γνώμη μου λεω, μη βαράτε)0 βαθμοί
-
πάντα λέω ότι τα ακούσματα είναι η προϋπόθεση. Το παιδί πριν μιλήσει ακούει τον γονιό και τους γύρω του. Ετσι αναπτύσσεται ο λόγος. Δεν πα'νάχεις χέρι ή ικανότητες? Αν δεν έχεις ακούσματα να διοχετεύσεις την τεχνική σου προς τα εκεί και παραπέρα πάει χάθηκε. Αυτό το λέω γενικά, δηλαδή αν κάποιος μείνει στους μετάλικα μια ζωή μετάλικα θα παίζει ή αν μείνει στον μπιμπικινγκ μια ζωή μπλουζ θα παίζει. Ασχετο με την κουβέντα. Όμως θεωρώ ότι το σουήπ είναι ένα εργαλείο που βοηθάει (και μόνον κατα τη γνώμη μου) στην ταχύτητα και εντυπωσιασμό και είναι κάτι που το μαστεράρεις αφού γίνεις σωστός καθαρός αργός παίκτης και μετά γρήγορος. Ας ψάξει ο op να δει βίντεο του Gambale0 βαθμοί
-
είναι πολύ σημαντικό και δύσκολο να προγραμματίσεις την επόμενη ή την μεθεπόμενη νότα σύμφωνα με τι ακούς. Βασικά όταν αυτοσχεδιάζεις. Το πιό εύκολο είναι να παίξεις γρήγορα και να μπουρδουκλώσεις 10 νότες αντί 2 και να βάλεις μπροστά τον wow factor. Αν κάνεις και δυο σουηπ νά οι 15.... Κάτσε λίγο να ακούσεις τις μπαλάντες του Pat Metheny και μετά πας στον Pat Martino. Αλλά από τον πρώτο στον δεύτερο άκου ενδιάμεσα πχ αυτό0 βαθμοί
-
ειλικρινά σου λεω, αν έβλεπα τα αρχεία μου στο πρηβιού θα το έδινα το 70άρι. Ήταν αρχεία σκόρπια που για να τα βρω ξανά (κάπου υπάρχουν) θέλω χρόνο, εξέλ που έφτιαξα με δεδομένα δυο ετών και αντίστοιχο κόπο και πλέον μόνο έχω κάπου σε χαρτιά τα δεδομένα, και φωτο από σκαν και φιλμ που έχω τα ορίτζιναλ αλλά δεν κάθομαι να σκανάρω ξανά 100 φωτογραφίες. Και λίγα θα ήταν τα 70. Ο Παυλίτος να κάνει το κορόϊδο και να επιστρέψει. 5-10 είμαστε εδώ μέσα δεν αντέχουμε απώλειες.0 βαθμοί
-
Σωστά. Το plugin είναι το Neural DSP Gojira. Χρησιμοποίησα το preset Lead του Charlie Robbins. Για όσους θέλουν να κάνουν αναλογικό ΡικΡιέΣιο είναι: Bridge μαγνήτης τύπου filtertron σε ενισχυτή τύπου EVH 5150 με delay και reverb μετά0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι, φίλε μου. Όταν έμενε στου Παπάγου.Οδός:Μονής Κύκκου. Εγώ Εικοσάρης τότε. Απίστευτος άνθρωπος.Σφράγισε τη συνείδηση μου,όπως του έλεγα. @gkourmoul1Με συγχωρείς για το εκτός.0 βαθμοί
-
1. Οπωσδήποτε. 2. Δεν θα βοηθήσει απλά, είναι απαραίτητος. EDIT: Για να σου δώσω να καταλάβεις, το πιο σημαντικό πράγμα για να κυνηγήσεις (σε ότι και αν προσπαθήσεις), δεν είναι η ταχύτητα. Είναι ο έλεγχος. Αν έρθει αυτός, θα έρθει και η ταχύτητα. Και έλεγχο αν σφίγγεσαι, δεν θα αποκτήσεις ποτέ. Αν αποκτήσεις ταχύτητα αλλά δεν έχεις έλεγχο, και σου πω να παίξεις μια γρήγορη φράση λίγο πιο αργά, το πιθανότερο είναι να μην μπορείς (όσο περίεργο και αν ακούγεται). Θα μπορείς να την παίξεις μόνο στην συγκεκριμένη ταχύτητα που την "έχεις" (όταν την αποκτήσεις), με την συγκεκριμένη πίεση που ασκείς.0 βαθμοί
-
Μου βγάζει καλό γκάζι στον brigde. Ντρέπομαι. Παίζω με plugin. Αμαρτία εξομολογημενη δεν είναι αμαρτία ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ρε συ Γιώργο, καλή η διασκευή αλλά μου φαίνεται λίγο διαφορετική απ' το πρωτότυπο. Αυτό δεν είναι? Ωραία περνάς με τους πιτσιρικάδες, μπράβο!!!0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00