Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1904


  3. Μανώλης Χναράκης
  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6241


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/06/23 σε όλα

  1. Ναι αμέ, θα σου στείλω σε λιγάκι!
    1 βαθμός
  2. Α γεια σου κυρ Αλή μου. Γι' αυτό είπα ότι ο ήχος θα είναι διαφορετικός, όχι απαραίτητα καλύτερος ή χειρότερος, αλλά διαφορετικός.
    1 βαθμός
  3. Δε θα σχολιασω το κομματι καθολου. Μακαρι το προτελευταιο διστιχο να μην ξαναγινει τοσο επικαιρο ποτε.
    1 βαθμός
  4. Η ζωη ειναι αδικη. Αυτος τωρα θα εχει καμια tele του 1912, που την εφτιαξε η γιαγια του leo μια νυχτα με φεγγαρι, και την πεταει στο κεφαλι του roadie απο τη γραμμη του τριποντου και στα @@ του, και εμας μας πεφτει απο τα χερια το πεταλακι το harleybenton μισο μετρο, και ως που να διαπιστωσουμε οτι δεν επαθε τιποτα εχουμε αλλαξει δεκα χρωματα.
    1 βαθμός
  5. Buffer: Όσο μικρότερο, τόσο λιγότερο το latency, αλλά τόσο περισσότερο ζορίζεις τον υπολογιστή σου. Όσο μεγαλύτερο, τόσο περισσότερο latency, αλλά αφήνεις χώρο στον υπολογιστή να δουλέψει σωστά. Συνήθως βάζεις μικρό buffer όταν κάνεις ηχογράφηση, και μεγάλο όταν κάνεις μια μείξη για να μπορείς να φορτώσεις πολλά plugins χωρίς να υποφέρει το μηχάνημα. Όπως είπαν και οι άλλοι όμως, 48 είναι υπερβολικά μικρό. Μάλλον το βαλες για να ταιριάζει με το 48000 Sample Rate αλλά είναι άσχετα μεταξύ τους. Για ηχογράφηση μπορείς να βάλεις 96-160, ανάλογα το πόσο καλός είναι ο υπολογιστής. Δε νομίζω να νιώσεις κάποιο τρομακτικό delay, ακόμα και στο 192.
    1 βαθμός
  6. Φυσικά και δεν συμφωνείς. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες δεξιότητες ούτε την ίδια αντίληψη για όλα τα θέματα. Νεαρός δικηγόρος αισθανόμουν περίεργα να πάρω λεφτά για κάτι που ήταν εξαιρετικά απλό....για εμένα. Δεν αντιλαμβανομουν ότι ο άλλος με πλήρωνε με χαρά διότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο για αυτόν και κοιμότανε ήσυχος που του το έκανα εγώ. Δεν είναι όλοι για όλα ούτε μπορούμε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας.
    1 βαθμός
  7. • Το επίσημο service δεν είναι μόνο για τα εντός εγγύησης. Τέλος πάντων. • Σχετικά με την επισκευή μπορείς να ρωτήσεις εδώ.
    1 βαθμός
  8. Ποίημα του Γιώργου Γκανέλη το οποίο επέλεξε ο ίδιος να μελοποιήσω. Ο Γιώργος Κουρμούλης έβαλε τα φωνητικά και την υπομονή του και ανέβηκε εδώ η δουλίτσα πριν 2 χρόνια. Η αλήθεια είναι ότι δεν θα το επέλεγα ποτέ για μελοποίηση !! Κάποιος άλλος θα έπρεπε με πλούσια μουσικά προσόντα και εμπειρία και καλύτερα μηχανήματα - software. Μετά τα πρόσφατα συνταρακτικά γεγονότα στη Χώρα μας ήρθαν στη σκέψη μου οι στίχοι του Γκανέλη...και ειδικά το τελευταίο τετράστιχο ! Το έπιασα ξανά λοιπόν , το δούλεψα λίγο παραπάνω και το ανεβάζω εκ νέου με τη σύμφωνη γνώμη του ερμηνευτή . Ερμηνεία : Γιώργος Κουρμούλης. ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟ ΜΙΣΟΣΚΟΤΑΔΟ Μείναμε μόνοι στης Ιστορίας το μισοσκόταδο ένας αντάρτης αλήτης άνεμος μας τυραννά κρύες εξέδρες χάσκουνε μέσα σε άδειο γήπεδο έξω απ’ το σπίτι μου μια λιμουζίνα τώρα περνά. Χώμα και λάσπες στα πεζοδρόμια που πατήσαμε όλοι οι ρήτορες στους ιππόδρομους λογομαχούν αυτά που θέλαμε μας τα πήραν και δεν τα ζήσαμε και στα μπαλκόνια οι κλειδοκράτορες βωμολοχούν Πλήθη αιχμάλωτα στο κυνήγι της κατανάλωσης πανηγυρίζουν κρατώντας λάβαρα ρωμαϊκά τα όνειρά μας σε εργοστάσιο εμφιάλωσης για να ξεπλύνουν κάτι πανάκριβα μωσαϊκά Όλοι οι δρόμοι μάς οδηγούνε σε σανατόρια πνεύμονες άρρωστοι από την πίσσα της εποχής σήμερα άνοιξαν δυο καινούργια εστιατόρια και οι πελάτες τα επισκέπτονται πανευτυχείς Τρύπιες σημαίες μες στην ομίχλη να κυματίζουνε ασθενοφόρα την ησυχία μας καταπατούν ιδέες σάπιες σ’ ουρανοξύστες να ανεμίζουνε κάθε χαράματα οι ενοχές μας υπνοβατούν. Φίλοι χαθήκαν χωρίς ν’ αφήσουν ένα σημείωμα κι οι έρωτές μας εξαϋλώθηκαν σε μια βραδιά η Ιστορία είναι της νύχτας φτυστό ομοίωμα που ‘χει στη σάρκα της μιαν ανυπόφορη μυρωδιά. Καλή ακρόαση !
    0 βαθμοί
  9. Με τα πιτσιρίκια από το ωδείο πριν λίγο ? . Εγώ τραγουδώ, παίζω τη δεξιά ρυθμική και τα σολο. Το πανάρισμα το έκανα στο στουντιο εγγραφης του ωδείου (δλδ έβαλα το κινητό και έγραψε στερεο...). Με το μπλουζ, ενώ στην κιθάρα το παλεύω, στα φωνητικά είναι πολυ πολύ πιο δύσκολο απ' ότι το περίμενα. Πρέπει να "αυτοσχεδιάζω" με τη φωνή μου σε πεντατονική, κάτι που δεν έχω συνηθίσει. Εξ' ου και οι παράξενες νότες που προσπαθούσα να πιάσω. Πρέπει να το δουλεψω σπίτι... Τα σόλο δεν τα άκουγα καθόλου (έπαιξα με ένα hotone ampero στα μονιτορ), αλλά κάτι έπιασε το μικρόφωνο του κινητού. crossroads.mp3
    0 βαθμοί
  10. https://www.madhousemagazine.com/david-gilmour-re-records-great-gig-in-the-sky-with-yoko-ono-on-vocals/?fbclid=IwAR1kKP0jLKpuFAZd8rI4fl6VlO1YbT9CfCJDvZK2x-orYehvR91fUiFDvuc Είχαμε που είχαμε τη στενοχώρια μας για τα Τέμπη μας ήρθε και αυτό ...
    0 βαθμοί
  11. https://www.rollingstone.com/music/music-country/gary-rossington-lynyrd-skynyrd-dead-1209960/
    0 βαθμοί
  12. Μόνο τον Μάνο Χ ξέρω από δαύτους. Οι υπόλοιποι πρέπει να είναι καινούργιοι.
    0 βαθμοί
  13. Αφτοί οι Μπητλς, ποιοι είναι? Τους άλλους τους ξέρω ασούμε.
    0 βαθμοί
  14. Έπαιρνα μια Martin D-45 και έγραφα ακόμη και με Zoom. Ευτυχισμένος θα ήμουν.
    0 βαθμοί
  15. Οι διασκευες ειναι μια χαρα, μαθαινεις πολλα πραγματα, οταν ημουν πιτσιρικας μεταξυ αλλων ειχα μπλεξει με ενα πολυ δυνατο διασκευογκρουπ, αλλα σε σοβαρη φαση , με πενταωρες προβες αρκετες φορες την εβδομαδα, μετα live σε καλα μαγαζια κλπ, και μπορω να πω οτι ειναι απο τις καλύτερες μεθλοδους για να μάθεις να ρόκ ? γιατι παίζεις μουσική ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΚΟΥΡΟΥ, και μπαινεις στο νόημα. Φυσικά δεν είναι ούτε το 1% της δυσκολίας του να φτιάξεις κάτι δικό σου που να περάσει έξω, ώστε να υπάρχουν οι προυποθέσεις να ξεφύγεις από τη ΜΙΖΕΡΙΑ της Ελλάδας. Εκεί να δεις γαμήσι. Άντε για ύπνο τώρα, να τα δεις εκεί.
    0 βαθμοί
  16. Συγνωμη αλλα ηθελα να το πω και τις προαλλες που το ποσταρε αστειευομενος ο JJ - ΤΙ ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ ΜΑΣΙΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΕ ΜΟΥ?
    0 βαθμοί
  17. Περι ορεξεως...κολοκυθοπιτα αγαπητε φιλε. ? Σε καμμια περιπτωση εγω προσωπικα δεν εχω απαξιωσει τη δουλεια κανενος εδω μεσα. ? Το δικο σου εδω μου αρεσε παρα πολυ....παιγμενο καλα και ειναι και η μουσικη που μ αρεσει.
    0 βαθμοί
  18. Παρα πολυ καλο....με αρεσε. ?? Επιτελους ακουσαμε και κατι μεσα δω απο ροουκ και οχι τα γνωστα νεροπλιασματα συνθεσεις του καθε επιδοξου Μπαχ με τα συνθ. Λαθη και σφαλματα παντα υπηρχαν και θα υπαρχουν.
    0 βαθμοί
  19. όχι έχει ξεφύγει. Στο φεγγάρι είναι
    0 βαθμοί
  20. Η φάση έχει ξεφύγει. Δηλαδή λέμε να έχουμε μια απλή plug n play κατάσταση και έχουμε πάει σε προενισχύσεις. Δεν είναι όλος ο κόσμος για τέτοια πράγματα. Είμαι από αυτούς ?
    0 βαθμοί
  21. Από ποιας χώρας "Το Κουλούρι" είναι αυτό;
    0 βαθμοί
  22. Δουλειά δεν είχε ο διάολας γ@$%$σε τα παιδιά του. "Waters then announced that he would be re-recording Pink Floyd’s classic album “Dark Side of the Moon”. He would be removing all of Gilmour’s vocals and guitar parts and replacing them with fart noises." Έλεος με τα γεροντογινάτια.
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Τραγούδι και ερμηνεία μιας άλλης εποχής που όμως "μιλάει" μέσα μας.
    0 βαθμοί
  25. Ωραία παραγωγή,λες και είστε μπροστά μου!
    0 βαθμοί
  26. η ωραιότερη στιγμή όταν ψάχνεις πράγματα στους παλιούς σου δίσκους, είναι αυτή που βρίσκεις κάτι άσχετο με τον αρχικό σου στόχο, ξεχασμένο μεν στο παρελθόν αλλά που σήμαινε κάτι σημαντικό για σένα δε... έτσι σε μια ανάλογη κατάσταση έπεσα πάνω σε αυτό το τραγούδι που το είχα κάνει πολλάααα χρόνια πίσω στα 90's... τι σημαντικό έχει ειδικά τόσο καιρό μετά;... για σας πιθανόν τίποτα... για μένα όμως ήταν ένας σταθμός στον τρόπο που αντιλαμβανόμουν την παραγωγή της μουσικής... τότε πιτσιρικάς άπειρος και ενθουσιώδης, στις ενορχηστρώσεις μου ακολουθούσα το γνωστό "βάλε πράμα αβέρτα μπάρμπα" και βλέπουμε στο mix τι θα κρατήσουμε... φυσικά βέβαια την στιγμή της "κρίσης" με έπιανε το κλασικό κατοχικό σύνδρομο και προσπαθούσα να τα "χωρέσω" όλα στο στυλ "φάε όλο το φαΐ σου και η τελευταία σου μπουκιά είναι η δύναμή σου"... αποτέλεσμα συχνά πυκνά μίξεις μες την συχνοτική λάσπη με τις όποιες αρχικές ενδιαφέρουσες ιδέες χαμένες κάτω από στρώματα ανούσιων πασπαλισμάτων μουσικής "άχνης"... το συγκεκριμένο άσμα λοιπόν είχε φτάσει καμιά τριανταριά tracks και το μοιραίο βράδυ που προσπαθούσα να τα βάλω σε μία τάξη, αφού ξημερώσαμε εναλλάσσοντας αποτυχημένες εκδοχές που δεν του άρεσε τίποτα, μου λέει ο Γιώργος: "άστο ρε Νικολάκη... μην το παιδεύεις... πολύ κόπος για το τίποτα... ωραία όλα αυτά αλλά μέλι μέλι και τηγανίτα τίποτα..." και μην τα πολυλογώ στην προσπάθεια να τον πείσω με το ζόρι υπερασπιζόμενος με σθένος τις μέχρι τότε επιλογές μου, τσακωθήκαμε, τα πήρα στο κρανίο, τον έδιωξα από το studio, έσβησα τα πάντα (δουλειά δυο βδομάδων) πλην του όμποε και μέσα στα νεύρα μου στις επόμενες δυο ώρες βγήκε αυτό... δεν έχει σημασία αν σας αρέσει η συγκεκριμένη ενορχηστρωτική προσέγγιση (πολλοί θα μπορούσατε να κάνετε πολύ καλύτερες όπως κι εγώ ίσως σε δεύτερο χρόνο)... ούτε ότι τελικά άρεσε πολύ στον πελάτη... για μένα ήταν σταθμός όπως προανέφερα... εν μια νυκτί ανακάλυψα την γοητεία της "αφαίρεσης" κόντρα στην "φλυαρία... και φυσικά η αφαιρετική προσέγγιση δεν αποτελεί πανάκεια... ανάλογα το κομμάτι και το είδος της μουσικής οι ανάγκες ποικίλουν και πολλές φορές το φρου φρου και το άρωμα επιβάλλονται... το θέμα όμως ήταν να πιστέψω πως η "αφαίρεση" δεν αποτελεί "αδυναμία" έκφρασης, αλλά ενίοτε μια δυναμική ποιοτική επιλογή... ΥΓ. για την ιστορία, στο κομμάτι τραγουδάει και έχει γράψει και τους στίχους η φίλη Βίκυ Παρασκευοπούλου (οι παλιότεροι σίγουρα την ξέρετε ως ιδιοκτήτρια της μουσικής σκηνής "Τσάι στην Σαχάρα"), σε μουσική του Γιώργου Παπακωνσταντίνου (όχι αυτουνού Κωστάκη... όχι αυτού ?)...
    0 βαθμοί
  27. Αυτό πράγματι καλό είναι, αλλά τώρα μωρέ να αναστατώνουμε τους ανθρώπους να πιάνουνε τα κολλητήρια, ας το αφήσουμε το Μανλέικο να ξεκουραστεί λιγάκι, άνθρωποι είναι κι αυτοί.
    0 βαθμοί
  28. Ναι, αλλά ούτε αυτό έχει instrument input (ούτε είναι λαμπάτο ασούμε). Θα πρέπει να αγοράσει και DI. Μια η άλλη θα του έρθει. Προσωπικά θα πρότεινα αυτό που είναι ότι πρέπει.
    0 βαθμοί
  29. Αυτό είναι ακριβό. Εδώ, και γλιτώνεις και τα μεταφορικά. https://smart.noiz.gr/details.php?id=521291&search_id=4335126
    0 βαθμοί
  30. Επειδή τυχαίνει να τους έχω ΚΑΙ τους δύο αυτούς προενισχυτές, να πω ότι ταΐζοντάς τους στο line του FF400 υπάρχει αισθητή διαφορά χρώματος, και με ακουστικά, και με μόνιτορ του 200ευρου (κάτι παλιο alesis M1 Active MKII), ακόμα και για μενα. (που τα έχουμε πει αυτά, δεν είμαι κι ο δυνατότερος σε αυτού του τύπου την ακρόαση, τι δυνατότερος δηλαδή, κουφός μπίτι.) Σε σκαρλετ δεν είχε τύχει να τα βάλω να δοκιμάσω διαφορές, αλλά πιστεύω κι εκεί θα υπήρχε κάποια διαφορά. (O goldmike πράγματι παίρνει μόνο mic, αλλά ο GAP 73 έχει μπροστά DI είσοδο.)
    0 βαθμοί
  31. Νίκο αυτός είναι προενισχυτής μικροφώνου. Αν δεν κάνω λάθος (διόρθωσέ με) χρειάζεται DI για να πλαγκάρεις κιθάρα απ' ευθείας. EDIT: Βέβαια, τώρα θα μπει ο @Jazzjoker και θα πει να πάρει αυτό που είναι το πιο value for money (το οποίο βέβαια σκοτώνει). EDIT 2: Ο @npap μίλησε για φωνή και ακουστικά όργανα, άρα μιλάει μόνο για mic preamp.
    0 βαθμοί
  32. Αν είχε βγει τη δεκαετία του '70 θα μπορούσε να σταθεί. Σήμερα όμως ακουγεται εντελώς μα εντελώς dated. Και από στίχο και ερμηνεία και ενορχήστρωση και απ' όλα.
    0 βαθμοί
  33. Είναι συγκλονιστικό πως τόσο εύκολα και τόσο γρήγορα τόσα πολλά νέα παιδιά πάυουν να βρίσκονται ανάμεσα σε όλους εκείνους που αγαπάνε και τα αγαπούν. Γκρέμια όλα σε αυτόν τόπο δυστυχώς.
    0 βαθμοί
  34. φοβεροι στιχοι. Γιωργο εισαι μεσα σε sinatra vibe .........................
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Το κομματι ως songwriting ειναι υπερβολικα ακραιο metal ακομα και για τα γουστα μου ? αλλα ενορχηστρωση και ηχος ειναι μεγαλου παιχτου. Παιχταρα για την ακριβεια. Και το ζητημα που θιγει στο κειμενο του ο npap ειναι κορυφαιο ζητημα και προβλημα, θα ελεγα οτι οσο αυξανονται τα στοιχεια που εχει μια ενορχηστρωση, η δυσκολια του να ακουστει ανθρωπινα μεγαλωνει με γεωμετρικη προοδο.
    0 βαθμοί
  37. Σήμερα ακούγεται πολύ πιο καταθλιπτικό, σε σχέση με τότε. Τα δυο τελευταία τετράστιχα, δυστυχώς, αποδείχθηκαν "προφητικά".
    0 βαθμοί
  38. Εξαιρετική η ηχογράφηση και πανέξυπνο mix. Χρήση reverb για σεμινάριο. Ενορχήστρωση ακριβώς "τόσο όσο ''.
    0 βαθμοί
  39. σε multitrack close miking τεχνικές όπως εδώ η αίσθηση του χώρου (και η θέση των οργάνων σε αυτόν), δημιουργείται σε δεύτερο χρόνο (κατά το mix), με συνδυασμό panning (σε ιδιαίτερες περιπτώσεις και με εφέ χρονικής φάσης), έντασης και reverb... για την ιστορία στην συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου REV-7 της Yamaha εκείνης της εποχής (σε αυτό τον τομέα ήμουν αιρετικός και τα lexicon δεν ήταν ποτέ πρώτη μου εππιλογή)...
    0 βαθμοί
  40. το "τόσο όσο" στην πιο υποκειμενική αίσθηση μας, αντιστοιχεί σε ένα μεγάλου εύρους "πόσο"... από το τίποτα ως το πολύ δηλαδή (ως ατομική αντιληπτική προσλαβάνουσα και θεώρηση), πράγμα που απριόρι δεν ευνοεί "τυφλές" (στην περίπτωσή μας "κουφές") αγορές... τώρα το να σου πω άκουσε πριν αγοράσεις, στην καθ' ημάς εμπορική αγορά είναι σύντομο ανέκδοτο οπότε το προσπερνάω... δεν ξέρω αν σου προτάθηκε ήδη από τους φίλους μας παραπάνω, αλλά αφού επικεντρώνεις το ενδιαφέρον σου αποκλειστικά στο επίπεδο της καλύτερης καταγραφής (αν εχω καταλάβει καλά), αντικειμενικά πλέον (για ευνόητους λόγους) η καλύτερη σου επιλογή αντί να αλλάξεις ολόκληρη την κάρτα θα ήταν ένας dedicated προενισχυτής στα ίδια χρήματα που θα επένδυες, που ως τέτοιος θα σου έδινε σίγουρα πιο pro αποτελέσματα... πχ ένας Golden Age Project Pre-73 MKIII ή αν ανέβαινες λίγο ακόμα (χωρίς να ξεφύγεις πάντα) ένας SPL Goldmike... εκτός αν νομίζεις ότι οι (ανεξαιρέτως) διεκπεραιωτικοί (για λόγους κόστους) προενισχυτές των φθηνών καρτών είναι άμεσα συγκρίσιμοι με αυτούς... τα ακουστικά άριστα, αλλά το "ανισόρροπο" συχνοτικά hs5 είναι επιεικώς ακατάλληλο ως μοναδικό μόνιτορ σε μια ηχητική αλυσίδα για παραγωγή-επεξεργασία φωνής και ακουστικών οργάνων... αφού έχεις και εμπειρία σε μεγάλα στούντιο από πραγματικά καλές πηγές, κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσεις την αναβάθμιση από αυτά (ή την συμπλήρωση αν θες γιατί όχι, μια και στο tracking μπορούν δυνητικά να προσφέρουν στο θέμα της εξεζητημένης "ανάλυσης")... σε κάθε περίπτωση σου εύχομαι το "πόσο" να άξιζε τελικά τον κόπο για σένα... καλή τύχη και περιμένω κι εγώ τις εντυπώσεις σου...
    0 βαθμοί
  41. Yamaha hs5 και Audio Technica M50x ακουστικά, απλά και σπιτικά. Πολύ ασχολούμαστε πάντως, εννοώντας πως έχω την αντίστοιχη εμπειρία σε μεγάλα στούντιο από πραγματικά καλές πηγές και απλά ήθελα να ρωτήσω αν η audient φέρνει ένα Τσακ πιο σοβαρό σήμα, μη πλαστικό που έχω συνηθίσει από τη focusrite. Ούτως ή άλλως δε γράφω ποτέ σοβαρά σπίτι, απλά όταν χρειάζεται να κάνω καμιά χαζοδουλειά (ηχογράφηση κάνα παράδειγμα για κανένα μαθητή μου, ηχογράφηση καμίας συνθετικής ιδέας κλπ) μήπως είχα ένα τσικ κάτι διαυγέστερο. Δεν τίθεται θέμα ούτε θηρίας αναβάθμισης ούτε αναζήτησης του απόλυτου ήχου σε τέτοιο μπάτζετ. Διαθέτω πχ και περισσότερο (πολύ περισσότερο), αλλά δεν μου χρειάζεται ουσιαστικά. Η φάση είναι ότι μετά πειράζω τα πάντα στο logic με 2-3 plugins (comp, eq, reverb) που χρησιμοποιώ αντιστοίχως και live (σε αντίστοιχα με αντίστοιχα και τελειώνω τη δουλειά. Επειδή δεν παίζω metal, αλλά ακουστικές κιθάρες και φωνές, ο @Superfunk με κάλυψε θεωρώ. Θα κάνει αισθητή διαφορά τόσο όσο. Με χαρά να ενημερώσω για γνώμη πριν και μετά!
    0 βαθμοί
  42. Πολύ καλό σαν ιδέα φίλε μου. Θέλει καλύτερη παραγωγή γενικότερα, αν σε ενδιαφέρει να φτάσει στο φουλ του. Τα τύμπανα είναι ψόφια ας πούμε, το μπάσο δεν είναι κακό, οι κιθάρες λένε αρκετά. Με σωστή παραγωγή μπορεί να γίνει άψογο!! δώστο στον SF όπως γράφει ο από πάνω?
    0 βαθμοί
  43. Καποτε πηγα να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αλλα ειχε εκει μια Gibson Junior Special Double Cutaway P90s Bound Neck, που ηταν ερωτας κεραυνοβολος και πηρα αυτην. Δεν ξερω αν ηταν σοφη κινηση γιατι και το μηχανημα αυτο ειναι σουπερ.
    0 βαθμοί
  44. κοίτα Αλεξ οι περισσότερες κάρτες ισχυρίζονται ότι κάνουν στην είσοδο μικροφώνου μια μετατροπή hiZ για όργανο. Μάλιστα έχουν κουμπάκι για inst ή mic. Πχ και οι focus το κάνουν και οι audient. Πόσο καλά το κάνουν δεν ξέρω, μάλλον ξέρω ότι όταν είχα την 6i6 μια χαρά το έκανα. Τώρα χρησιμοποιώ παθητικό cb-1 DI που το κληρονόμησα από τον πατέρα μου και στέλνω καθαρό σήμα απο εκεί παράλληλα με την wet διαδρομή μου. Αν ήμουν κοντά θα στο έδινα για δοκιμή. Αλλά σίγουρα βρίσκεις και είναι προσιτό και ποτέ δεν πάει χαμένο
    0 βαθμοί
  45. Το σκυλομετάνιωσα που το έδωσα. Έχει και μια μόντα που λύνει το θέμα του θορύβου στο συγκεκριμένο.
    0 βαθμοί
  46. Την πέταξε στο κεφάλι του roadie γιατί δεν είχε βάλει 010-038 αλλά 13αρες. Και να σου πω την αλήθεια και λίγα του έκανε ,εγώ θα τον εντουφεκιαζα
    0 βαθμοί
  47. Αυτό προσπαθώ να σου πώ. Το τί είναι "απλό" ΔΕΝ είναι αντικειμενικό. Και όταν μιλάω για νεαρός δικηγόρος , δεν αναφέρομαι σε καμία αγωγή σουπερ ...... ξέρω γω '"Μέμψη Αστόργου Δωρεάς" ή για "Παυλιανή αγωγή". Μιλάω για μιά αίτηση απλή (ναι τους ήταν δύσκολο να την κάνουν μόνοι τους). Όταν έκανα την μετακόμιση , το πρώτο δωμάτιο που τελείωσα ήταν η Βιβλιοθήκη. Μιλάμε για πολλλλάαααα βίβλια, τόμους......βαριά και ασήκωτα.....τα οποία (κυρίως για να μην χάσω τον μπουσουλα) , τα μετεφερα εγώ...μόνος μου...... ΟΛΑ........και μου έφυγε η πίστη....και από το βάρος και από το καθάρισμα. Όταν ήρθαν οι υδραυλικοι για να τελειώσουν τα είδαν...... και με έκπληξη στα μάτια όλοι είπαν τό ίδιο: "Καλά όλα αυτά τα διάβασες; " Και τους απάντησα , "Καλά όλα αυτά τα ΚΟΥΒΑΛΗΣΑ, το ότι τα διάβασα σας έκανε εντύπωση". Και μου λένε , "το κουβάλημα δεν είναι τίποτα". Μιλάμε για "ανάγνωση" και για "κουβάλημα", δυο απλές διαδικασίες, Αλλους τους τρομάζει το πρώτο, άλλους το δεύτερο. Εγώ είμαι ατρόμητος ?
    0 βαθμοί
  48. Εγώ πάλι έρχομαι κάθε μέρα σε επαφή με αυτό το φαινόμενο. Λέει ο άλλος καθισμένος μπροστά στον υπολογιστή "ρε συ, τι είναι αυτό το μήνυμα που μου πέταξε εδώ? Για έλα να το φτιάξεις". Πας εσύ, "κάτσε να σου δείξω τι είναι έτσι ώστε αν στο ξαναπετάξει να ξέρεις τι να κάνεις". Και σου απαντάει "εγώ δεν ξέρω απ' αυτά, δεν θα το καταλάβω, αν το ξαναπετάξει θα σε φωνάξω". "Βρε απλό είναι, κάτσε να στο δείξω". "Όχι δεν θέλω".
    0 βαθμοί
  49. Είχα πολλούς μήνες να φτιάξω κομμάτι και είπα να κάνω την αρχή. Μουδιασμένος, γενικά, πέταξα μέσα κάποιες μελωδίες, χωρίς να έχουν και πολλή σχέση μεταξύ τους. Μαύρο και άσπρο, ένα πράμα. Συνηθίζω τελευταια χρόνια να ανεβάζω κάτι τις γιορτές και είπα να μην πάει η ευκαιρία χαμένη. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...