Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/05/23 σε Αναρτήσεις

  1. Ρε 'σύ θα μας τρελάνεις... άμα παίζεις έτσι τα δεύτερα όργανα και με πυρετό....πως παίζεις τα πρώτα δηλαδή; Τι θεματάρα ήταν αυτή; Πολλά πολλά μπράβο!!!
    2 βαθμοί
  2. Πολύ καλός, μπράβο!!! και ήχος και παίξιμο. ?
    1 βαθμός
  3. Το 48 μπάφερ είναι μικρό. Για να παίξεις μια κιθάρα μόνη της σε ένα πρότζεκτ, μπορεί να παίξει. Αλλά όσο φορτώνει το πρότζεκτ είναι λογικό να αρχίζουν τα κράτσα κρούτσα στα χαμηλά μπάφερ. Όμως λες και κάτι άλλο, που εμένα λίγο με ανησυχεί. Ότι επανέρχεται "σε δευτερόλεπτα". Αυτό... είναι πρόβλημα. Θα σου πρότεινα να κατεβάσεις το latencymon https://www.resplendence.com/latencymon_using και να δεις τι γίνεται. Μην τρελαθείς, απλά χοντρικά να δεις αν είσαι στο πράσινο, ή αν κάποιος driver του λάπτοπ σου φρενάρει το σύστημα. Κοίτα και λίγο bios update αν υπάρχουν που δεν έχεις κάνει. Με σκάρλετ 2i2, και 256 μπάφερ στα 96 ή 128 στα 48, δεν μπορώ να πω ότι είχα αντιμετωπίσει προβλημα στην εγγραφή. (Βέβαια δεν δουλεύω και κιθαροπλαγκιν)
    1 βαθμός
  4. το μπάφερ είναι μικρό. Αυξησε το. Δεν φταίνε οι κάρτες αν "σκάει" ο ήχος οπως λες.
    1 βαθμός
  5. ήρθε το στήσαμε και σε μπελάδες μπήκαμε
    1 βαθμός
  6. @Ali Barout Επειδή σε είδα ότι μπερδεύτηκες με αυτό που έγραψα: Έχω τεράστιο σεβασμό για τους πραγματικούς μουσικούς που τεχνικά έχουν κατακτήσει,με σκληρή δουλειά φυσικά,τα επίπεδα στα οποία είσαι και εσύ. Μακάρι να είχα την θέληση και την ....μη τεμπελια να ήμουν έστω και σε ένα από τα τέσσερα όργανα που ψευτοπαιζω τόσο καλός όσο εσύ. Επιπρόσθετα εσύ έχεις και την συνθετική δυνoτητα εκτός της τεχνικής κατάρτισης και γράφεις και κομμάτια με λόγο ύπαρξης. Respect.
    1 βαθμός
  7. Μα δεν είπα να το πάρεις για δοκιμή και να το γυρίσεις πίσω. Είπα να το πάρεις, και αν σου κάνει να το κρατήσεις. Αν δεν σου κάνει τότε το γυρνάς και παίρνεις κάτι άλλο. Σε όλα τα πράγματα ισχύει αυτό. Κάτι που αγοράζεις, αν δεν σου κάνει έχεις παντού την δυνατότητα επιστροφής, ότι είδους πράγμα και να είναι. Ειδικά αν αγοράζεις ιντερνετικά. Πάντως ρίξε κι εδώ ένα σύρμα, μπορεί κάποιο παιδί να έχει, και να είναι πρόθυμο να σε βοηθήσει (καλή ώρα ο κυρ Αλής). Δεν χρειάζεται να σου το δώσει, μπορείς να πας με την κάρτα σου κι ένα φλασάκι με drivers, να το δοκιμάσετε στον δικό του χώρο όσο θα πίνετε το καφεδάκι σας.
    1 βαθμός
  8. εξαίρετο, περαστικά, νερό και ξεκούραση. Και αέρισμα το σπίτι. Περαστικά.
    1 βαθμός
  9. Ευχαριστώ πιλάρα μου! Είναι λίγο Afro Blue επιρροή!
    1 βαθμός
  10. Μου άρεσε πολύ, ειδικά το δεύτερο μισό. Πολύ ωραίο παιξιμο! Περαστικά!
    1 βαθμός
  11. Κουνάβι πρώτα απ'όλα περαστικά. Καταπληκτικό το τεμάχιο. Αν κ η αρμονία δε παραπέμπει εκεί, οι αυτοσχεδιασμοί σου (κ ο ήχος) ακούγονται σαν κάποιο μεγάλο Αφρικανό κιθαρίστα (όχι κάποιον συγκεκριμένο). Υπέροχο!
    1 βαθμός
  12. Το θέμα ΜΑΜΕΙ ασύστολα. Κάτι δεν πάει καλά στην μπασογραμμή σε σχέση με την κιθάρα (ειδικά σε κάποια τούτια), σαν να κλασάρουν μου φαίνεται. Το δε σόλο ΣΚΟΤΩ. Εσύ δηλαδή τώρα είσαι πνευστός ασούμε? Ρε άντε από εκεί, φιγουρατζήδες του κιαρατά. ? Παίζεις φανταστικά για τα γούστα μου. Καλή ανάρρωση κυρ Αλή μου. Αμ τό 'ξερα εγώ ότι είναι απατεώνες όλοι τους. Για να πουλήσουν εμβόλια, βγάζουν ξεχωριστό εμβόλιο για την γρίπη και ξεχωριστό για τον κορονοϊό. Αλήτες λέμε.
    1 βαθμός
  13. Σιγά μη κρυώσεις και επειδή ήπιες παγωμένο νερό ? Κορωνογιος είναι ή γρίπη. Απο τη στιγμή που συναναστρέφεσαι με ανθρώπους και δεν φοράς ΚΝ95 οπουδήποτε υπάρχει κόσμος σε απόσταση μικρότερη των 3 μέτρων από εσένα μοιραία θα το πάθεις. Περαστικά!
    1 βαθμός
  14. Πάρε την Audient απο τη στιγμή που μιλάμε για ακουστικές ηχογραφήσεις. O προενισχυτης της είναι ακριβώς ο ίδιος με αυτούς που έχουν τα πολυ ακριβότερα μοντέλα της και είναι πιο καθαρός και αθόρυβος από αυτόν της Scarlet. Αν έγραφες ηλεκτρικές η διαφορά θα ήταν μικρότερη ειδικά αν έπαιζες με βρώμικο ήχο.
    1 βαθμός
  15. Η δεύτερη version μου φάνηκε ότι είχε πιο καθαρό ήχο. Παρόλο που σε κάποια σημεία παίζουν πολλά όργανα μαζί , ακούγονται όλα οκ. Τι κομματάρα...(τα υπόλοιπα όταν το ανεβάσεις ολοκληρωμένο στο music)
    1 βαθμός
  16. Δεν ξέρω τι επιρροές έχει και πως σου βγήκε, ξέρω μόνο ότι τρελαίνομαι να σε ακούω να παίζεις και να φτιάχνεις πράγματα.?
    1 βαθμός
  17. Το παιρνετε προσωπικα ρε παιδια, το παιρνετε προσωπικα. Εγω λατρευω την κλασσικη ωραια; Δηλαδη τι να πω, οτι υπαρχουμε στο χαρτη, και η ελληνικη κλασσικη μουσικη; Που δεν εχει η ελληνικη ροκ σκαλκωτα ετσι; Να το ξεκαθαρισουμε αυτο, δεν υπαρχει γκρουπ "Σκαλκωτας", ουτε ο παυλος ουτε κανεις, διοτι ναι ο παυλος σαν τραγουδιστης θεος, και σαν στιχοι θεος, ΑΛΛΑ δεν ειναι οι παραγωγες του στο επιπεδο της αγγλιας, ουτε σαν ηχος, ουτε σαν ενορχηστρωση, ουτε τιποτα, δε φταιει αυτος, ειναι ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, θελει υποδομη, και οι λεπτομεριες ακομα και στο καθεαυτο μουσικο περιεχομενο μετρανε, και μετρανε και ΠΟΛΥ, πιο πολυ ΑΠΟ ΟΛΑ. Οχι στην ουσια της ετσι; Οχι το songwriting, αλλα αν θελει το κεντηματακι της, να βαλουμε και κανα σεμεδακι εδω και τετοια, θα φαει τελος παντων και ενα σιδερωματακι απο τους ανθρωπους με τα λευκα, τα πεμπτα σκαθαρια ρε παιδακι μου, ΑΥΤΟΙ ειναι παραγωγοι- εργοδηγοι, ολιστικη προσεγγιση, δεν ειναι να βγαινει η παραγωγαρα της ελλαδας, που ειναι μεγαλο κεφαλαιο και δεν το συζητω, και να λεει με εμαθαν οι ξενοι να γραφω ντραμς το ενενηνταφευγα, καληνυχτα μαργαριτα καληνυχτα μαργαρω. Λοιπον ο σκαλκωτας δε χρειαζεται ουτε βιομηχανια ουτε σιδερωματακι ουτε τιποτα, ηταν γκουρου απο μονος του. ΑΛΛΑ και τι να λεει ο σκαλκωτας ρε παιδια και τι να λεει. Οταν ο μπαχ και ο χεντελ εγραφαν ελλαδα δεν υπηρχε ΚΑΝ, και οταν ο μπετοβεν εγραφε την ενατη, και εφτανε η φαση της περουκας στο πικ της, εδω εγραφε ο ανταποκριτης ο ξενος "ο προεδρος της συνελευσης των ελληνων φοραει τσαρουχια, φουστανελα και απο πανω το ευρωπαικο κοστουμι, κωμικοτερο θεαμα δεν εχω δει." Ετσι και με το ροκ, οταν ηταν στο πικ του εμεις ειχαμε ΧΟΥΝΤΑ, και πηγαινες στη ρομ συναυλια και βγαιναν οι τσοιμπα ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΠΑΓΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ, πιο ροκ και ξεροκ, οι αλλο εκαναν γουντστοκ και αλλαζαν τον κοσμο, και εδω ερχοταν κανα γκρουπ να παιξει και εμεις ΔΕΡΝΑΜΕ τον κοσμο, λες και το ροκ ειναι ξερω γω ο τσεγκεβαρας, για αυτο το εχουν υιοθετησει και οι τσεγκεβαρες. Τι δεν καταλαβαινετε, να σας το εξηγησω. Και αφηστε τη δεκαετια του 90, οταν εδω πηγε οντως να γινει mainstream, οπως ειναι και εξω δηλαδη, το πικ ειχε σβησει εξω, ο μπαχ του ροκ και ολης της μοντερνας ποπ, ροκ, μεταλ, jungle ηλεκτρονικης ( !) και δεν μπορειτε να φανταστειτε τι αλλο, λοιπον ο Μπαχ ειναι οι beatles και οι ενατη το wall των floyd. Ok, αυθαιρετο το wall, βαλτε κατι αλλο εκει, για τους beatles δεν το συζητω. Η φαση οπως και να εχει ειχε τελειωσει το 90φευγα, ουτε μπαφους ουτε πακια ουτε κοκα κολα πουλαγε το συστημα, το γυρισε στη ρουχλα και ειχε γινει η φαση δεν μπορουμε να παρουμε τα ποδια μας, παρακμη μεχρι τελικης πτωσεως, και θυμηθηκαμε εμεις το λιωμενο παγωτο, διοτι βλεπεις εφυγε η δεκαετια του 80 που εβλεπε ο τσεος κοτσιδα πανω σε μηχανη και εβγαζε το γκλοπ, μας ειχε ξεβλαχεψει ο κωστοπουλος πλεον βλεπετε. Ροκ στην ελλαδα, κολοκυθια με τη ριγανη, κλασσικη στην ελλαδα, κωμικο το θεαμα, ποπ στην ελλαδα, βεβαια πως, οι αλλοι εβγαζαν madonna και μαικλ τζακσον, και εμεις ειχαμε λεπα και λειντι αντζι, γιατι αυτους ειχαμε, μη μου ξεθαψει κανεις τις μαιμουδιες του τοτε, οι δημοφιλεις στην ελλαδα τοτε ηταν ο παπαγαλος και η λαιδη, μην το κανουμε και το ποπ underground, γιατι πια θα ειμαστε γελιοι.
    1 βαθμός
  18. 1. Όχι, ή μάλλον ... όχι αποκλειστικά στα preamps. Είναι η όλη υλοποίηση διαφορετική, οι προδιαγραφές, οι drivers, η τεχνολογία που ενσωματώνει, το όνομα της εταιρείας, οι κονβέρτορες (AD DA) και φυσικά οι προενισχύσεις όπως είπες (μικροφώνων, ακουστικών, κλπ) 2. Συνήθως ναι, αλλά όχι απαραίτητα. Κάποιες κάρτες πχ δίνουν λιγότερη έμφαση στις Hi-z εισόδους (DI), ενώ μπορεί επίσης να μην έχουν ιδιαίτερα καλύτερους προενισχυτές. Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά ναι. 3. Δεν είναι απόλυτο αυτό, αλλά μπορείς να το δεις στα specs (όσο μπορείς να τα εμπιστευτείς). Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά ναι. 4. Ίσως (προς το "σίγουρα"), αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι θα είναι καλύτερος. Έχει να κάνει με το τι θέλεις. Κάποιοι θέλουν χρωματισμό στον ήχο, κάποιοι τον θέλουν κλινικό. 5. Αν μιλάμε για audio interfaces διαφορετικών εταιρειών, αρκετά διαφορετικός, όχι όμως απαραίτητα ιδιαίτερα καλύτερος ποιοτικά. Οι ποιοτικές διαφορές στον ήχο δεν είναι αντίστοιχα μεγάλες όσο είναι η διαφορά στην τιμή. Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά θα υπάρχει αισθητή ποιοτική διαφορά. 6. Δεν το ξέρει κανείς αυτό. Πρέπει να τις ακούσεις ο ίδιος. Άλλοι μπορεί να δουν μεγάλη διαφορά, και άλλοι να δουν μικρή (όχι αντίστοιχη με την διαφορά στην τιμή), εξαρτάται πώς ακούει κάποιος. Πάντως οι προενισχύσεις της Clarett+ είναι σίγουρα καλύτερες από αυτές της Scarlet. Δεν ξέρω πόσο καλύτερες όμως, και αν όντως αξίζουν την διαφορά στην τιμή. EDIT: "Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας)" ... Πχ Behringer vs RME ή πχ Scarlet vs Antelope.
    1 βαθμός
  19. Πιο πολύ σε Gary Moore μου φέρνει ρε συ παρά σε Gilmour....
    1 βαθμός
  20. Έχεις τον ήχο και ορισμένα licks που θα έπαιζε ο ..., αλλά παίζεις πιο πολλά απ' ότι πρέπει, δεν αφήνεις το κομμάτι ν' αναπνεύσει κι' επίσης και κάποιες φράσεις που δεν ήταν ποτέ στο "λεξιλόγιό του.
    1 βαθμός
  21. Πολυ καλο ειναι και το απο κατω.
    1 βαθμός
  22. Νομιζω οτι για να καταλαβεις πως λειτουργει ενα compressor, και κατα ποσο χρειαζεσαι/θες ενα τετοιο πεταλι, κλειδι πρωτα ειναι να προσπαθησεις να καταλαβεις την εννοια του compression ως συστατικο του ηχου σου και πως συνδεεται με την εννοια του attack και του decay. To compression ειναι κατι που θα ειναι παντα παρων στον ηχο σου, ο,τι εξοπλισμο και αν εχεις. Μην το σκεφτεσαι σαν εφε οπως το chorus ή το fuzz πχ, που τα "προσθετεις" στον βασικο ηχο της κιθαρας σου και αποκτας ενα διακριτο νεο ηχο. Το compression ειναι ΠΑΝΤΑ παρον, σε ενα βαθμο. Για αρχη την εννοια του compression μπορεις να την καταλαβεις στο οργανο αυτο καθαυτο. Ειτε παιζεις ηλεκτρικη κιθαρα, ειτε ακουστικη, ειτε τσελο, θα παρατηρησεις την ιδια ακριβως συμπεριφορα. Αν χτυπησεις τις χορδες με ελαχιστη δυναμη, ακους εναν χαμηλο, αδυναμο ηχο. Αν χτυπησεις πιο δυνατα, ακουγεται πιο δυνατα ο ηχος. Ακομα πιο δυνατα, ακομα πιο δυνατος ο ηχος. Αλλα μεχρι ενος σημειου - γρηγορα θα φτασεις σε ενα σημειο οπου οσο και πιο δυνατα να βαρας τη χορδη η ενταση δεν ανεβαινει αλλο. Δεν πα να βαρας σαν τον Mike Tysson και να εχεις μαγικες χορδες που δε σπανε με τιποτα, η κιθαρα σου ακουστικα ποτε δε θα ακουστει δυνατα αρκετα για να σε κουφανει. Εχεις φτασει στα ορια του οργανου σου, σε κομπρεσσαρει πλεον η μηχανικη κατασκευη του. Και μπορεις να το ακουσεις αυτο το effect ξεκαθαρα - ανεβαζεις δυναμικες και ο ηχος δεν γινεται δυνατοτερος σε ενταση, γινεται ομως ολο και πιο σφιχτος στην ατακα του, τουτεστιν κομπρεσσαρισμενος. Και αυτο ειναι μονο το πρωτο κομματι της αλυσιδας. Μετα εχεις του μαγνητες της κιθαρας σου, που εισαγουν και αυτοι το δικο τους compression. Οι humbuckers πχ ειναι κατα κανονα πολυ πιο κομπρεσσαρισμενοι απο τους singlecoils, εξ'ου και θα δεις πολλους να λενε πως ο compressor ειναι απαραιτητος αν παιζεις καθαρα με μονους μαγνητες αλλα οχι τοσο αν παιζεις με διπλους. Εχεις τα αλλα πεταλια που χρησιμοποιεις για drive/distortion τα οποια εισαγουν το δικο τους compression στο σημα. Εχεις τον ενισχυτη, που και αυτος κομπρεσσαρει το σημα, ειδικα οταν εχεις πιασει το headroom του και πλεον μπαινει σε breakup. Oταν λοιπον μαθεις να "αναγνωριζεις" αυτο το συστατικο στον ηχο που ακους / θες να πετυχεις, θα καταλαβεις και πιο ευκολα κατα ποσο χρειαζεσαι ενα διακριτο πεταλι που θα ελεγχει/αυξανει το compression του σηματος σου. Αλλοι βρισκουν οτι ενα compressor μονιμα αναμμενο σε πολυ ελαφρυ subtle ρυθμισεις ειναι ο,τι πρεπει για να δωσουν ενα εξτρα oomph στον πρωταρχικο ηχο τους, ειδικα αν παιζουν με μονους. Αλλοι το χρησιμοποιουν μαζι με ενα drive για να το κανουν ακομα πιο smooth και να αυξησουν ακομα παραπανω το sustain της νοτας. Αλλοι μπορει να το χρησιμοποιησουν σε ακραια settings για να δημιουργησουν σχεδον pad-like ηχους με αφυσικο (για κιθαρα) attack και sustain. Αλλοι μπορει να το χρησιμοποιησουν σαν ενα πολυ πρακτικο εργαλειο κατα την ηχογραφηση, ενεργωντας πανω στον τελικο ηχο, οπως σου περιεγραψαν παραπανω.
    1 βαθμός
  23. Το είχαμε ξανασυζητήσει πρόσφατα το θέμα των στίχων. Προσωπικά εμμένω στην άποψή μου ότι ακόμα και αν το νόημα των στίχων είναι ανοησίες, συμπληρώνουν το τραγούδι άρρηκτα. Π.χ. αν πάρεις τους στίχους της δισκογραφίας των AC/DC, μόνο να γελάσεις από τη βλακεία θα καταφέρεις. Παρόλα αυτά, μαζί με τη μουσική, το πράγμα δένει αλλιώς. Και φυσικά, υπάρχουν πάμπολλά γκρουπς/τραγουδοποιοί, των οποίων η στιχουργική είναι σε τόσο υψηλό επίπεδο που μπορεί να επισκιάζει ακόμα και την πολύ καλή μουσική των κομματιών τους. Και είναι πραγματικά σημαντική απώλεια για όποιον δεν κάνει τον κόπο να τους ακούσει/διαβάσει.
    1 βαθμός
  24. σόρυ που επεμβαίνω ενώ δεν είχα τον χρόνο να διαβάσω όλο το θέμα αλλά θα κάνω μια ερώτηση.. με τι μόνιτορ ακούς; όταν μιλάμε για διαφορές "διαφάνειας" σε entry level καρτούλες πρέπει να ξεκινάμε ΠΑΝΤΑ από ένα ικανό σταθερό σημείο αναφοράς στην αλυσίδα που "δύναται" να τις αναδείξει επαρκώς και σε δεύτερο χρόνο να τις αξιοποιήσει δημιουργικά... ειδάλλως μιλάμε απλά για πεταμένα λεφτά...?
    0 βαθμοί
  25. μην τα μπερδέψουμε όμως όπως εγώ πριν
    0 βαθμοί
  26. Nα ανοιξω κι εγω θεμα λες που πηγα jcm800 και vibrolux στο μαστορα για service? ?
    0 βαθμοί
  27. Γιατι δεν χρωματιζει πολυ τον ηχο ειναι αρκετα natural sounding, πολυ καλος κομπρεσορας και παιξανε και 5-6 διασημοι με αυτον.
    0 βαθμοί
  28. Βασικα σορρυ κι ολας σε δεύτερη ακροαση βρηκα αρκετες πρασιναδες αλλα με επιασε ο ενθουσιασμος. Τα μπακια αυτα σχεδον παντα τα ακουω για πρωτη φορά και παιζω πανω τους. Ουτε τα ακορντα δεν βλεπω. Μετα το πρωτο verse καπως εκοικειωνομαι. Αλλα ειπαμε ο ενθουσιασμός με κερδιζει. Παιζω χωρις πενα τα τελευταία 20 χρονια τα αυτοσχεδιαστικα. Τα γραμμεννα συνηθως γυριζω στην πενα
    0 βαθμοί
  29. Και τσανελς δίχως νοιζ Θα βγω με τα Μπιγκ Μποηζ
    0 βαθμοί
  30. εγω έχω μωβ σουλτάνο και λάιβ πια δεν κάνω
    0 βαθμοί
  31. Κι εγώ με το παραμετρικό eq που έχω τώρα (από Έλληνα κατασκευαστή, ASound Pedals.. το συστήνω ανεπιφύλακτα), αλλά και και με ένα vintage TC Parametric EQ που είχα παλιότερα, έκανα και στις δύο περιπτώσεις ακριβώς τη δουλειά που ήθελα... υπέροχα μηχανήματα. Γενικότερα αν κάποιος δεν έχει χρηματικό θέμα, αγοράζει το Empress ParaEQ στην τελευταία του έκδοση και έχει το industry standard παραμετρικό EQ της αγοράς. Διαφορετικά κοιτάζει στα μεταχειρισμένα για Boss, TC Electronic και ό,τι άλλο παρεμφερές βρει, ή πάει στη λύση του γραφικού, με το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα κάνει το ίδιο καλή δουλειά. Y.Γ.: Αναφερόμουν σε πετάλια προφανώς. Σε rack, βρίσκει κανείς μεταχειρισμένες βιντατζιές με τρομερές δυνατότητες.
    0 βαθμοί
  32. Ειναι μωβ κ σολντανο. Αυτο φτανει. Τι αλλο χρειαζομαστε?
    0 βαθμοί
  33. Ε αφου εχει απο εκει επιρροες μην αλλαξεις το(τα) μπασο(-α). Αν καποιος σου πει πως κατι δε του καθεται καλα, πες του δε φλαμαρει φιλε μου ειναι πολυρυθμζ για να ακουγεται πιο αυθεντικο?
    0 βαθμοί
  34. Δεν είμαστε εδώ για να σε διασκεδάζουμε. Μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες του ThomaσSot, που φαίνεται σοβαρός άνθρωπος.
    0 βαθμοί
  35. Γιατι? Υπαρχουν κ οι επιλογες Fm9 που ειναι στο 2300 (το neural dsp στα 1900). Αν ειναι να δωσεις 1900 τα 400 δεν ειναι τοσα παραπανω (οσο πχ τα 1400 γιαενα axe fx 3) που να το κανουν απαγορευτικο. Υπαρχει κ το fm3 που ειναι στα 1400 (500 μειον). https://shop.g66.eu/ (στο Αμερικα οι τυχεροι με 2300 παιρνουν τα axe fx 3) Αν ο λογος που πας στο neural ειναι ή το tone capture ή καποιο απο τα features (πχ οθονη, συγκεκριμενες εξοδοι, μεγεθος) παω πασο. Αλλα αυτη τη στιγμη τα εφε κ τα amp blocks του fractal ακομα κ στα πιο οικονομικα ειναι πολυ καλυτερα. Οπως κ τα preset του για να αρχισεις να κανεις δουλεια. Σε οσους θελουν να κανουν capture το rig τους αλλαζει το θεμα. Απ'οτι λενε τη δουλεια αυτη την κανει καλυτερα απο το Κεμπερ (συν το οτι το συνδυαζει με τα δικα του amp κ εφε blocks μεσα). Οποτε σαν μοντελερ θα προτιμουσα το fm9 ή ακομα κ το fm3. To neural βεβαια ειναι φοβερη λυση, ακομα κ τωρα στα πρωτα του βηματα, γιατι ειναι συνδυασμος πολυ καλου modeller (αλλα οχι στο επιπεδο fractal ή ακομα κ line 6 αν μιλαμε μονο για εφε) κ ισως ακομα καλυτερου profiler ( ακομα κ απο το Κεμπερ, ειδικα στο response του στα χερια ). Ολα αυτα ισως διορθωνουν με μελλοντικα updates (αν κ αυτο το λενε απο οταν βγηκε). Τα μεγαλα 2 λαθη ομως της neural ειναι τα εξης: - Αν αντικαταστουσε τα amp κ εφε που εχει μεσα, με τα καταπληκτικα plugins της (ειδικα με το γεγονος πως σε hardware μορφη δε θα εχει τοσο latency) θα γινοταν νο1 σ'ενα βραδυ. (Κ αυτο το περιμεναν ολοι πως θα γινει αλλα δεν εχει.. τουλαχιστον οσο ακομα) - Δεν επιτρεπει τοσο με τα ηδη υπαρχοντα συστατικα (amps, fx..), οσο κ με tone capturing, σε επαγγελματιες κατασκευαστες preset να φτιαχνουν κ να πουλανε κορυφαια preset για το μηχανημα. Πραγμα που οχι απλως γινεται στον ανταγωνισμο, αλλα τα καλυτερα preset ειναι τετοια. Αφου αυτοι δε φτιαχνουν, μενεις με τα μαμισια, τα δικα σου κ τα free. Κ αν μιλαμε για μαμισια μονο τα φρακταλ εχουν κορυφαια Αν εχει αλλαξει κατι με τα updates κ εχουν λυθει καποια απο αυτα τα θεματα, σφυριξ'τε το μου να σβησω το αντιστοιχο σημειο του ποστ μου να μην παραπληροφορω τον κασμο που το διαβαζει. Οταν τα ειχα δει ολα αυτα παντως πριν λιγο καιρο, μου εκαναν εντυπωση. Σαν να βγαζει το εν δυναμει δυνατοτερο μηχανημα στην αγορα, αλλα επειδη ειναι νεα στο hardware να μην το αφηνει να δειξει τις δυματοτητες του. Που πρακτικα ειναι προβλημα γιατι καποιος το παιρνει για τον ηχο, οχι για τις πιθανες δυνατοτητες του.
    0 βαθμοί
  36. κοίτα Αλεξ οι περισσότερες κάρτες ισχυρίζονται ότι κάνουν στην είσοδο μικροφώνου μια μετατροπή hiZ για όργανο. Μάλιστα έχουν κουμπάκι για inst ή mic. Πχ και οι focus το κάνουν και οι audient. Πόσο καλά το κάνουν δεν ξέρω, μάλλον ξέρω ότι όταν είχα την 6i6 μια χαρά το έκανα. Τώρα χρησιμοποιώ παθητικό cb-1 DI που το κληρονόμησα από τον πατέρα μου και στέλνω καθαρό σήμα απο εκεί παράλληλα με την wet διαδρομή μου. Αν ήμουν κοντά θα στο έδινα για δοκιμή. Αλλά σίγουρα βρίσκεις και είναι προσιτό και ποτέ δεν πάει χαμένο
    0 βαθμοί
  37. Ευχαριστώ Γιώργαρε. Μου τελείωσε και το Καρτεράκι, φτιάχνω Β' Εθνική ό,τι βρω να ξεμπουκώσω.
    0 βαθμοί
  38. Αμα σε βγάλει ο δρόμος κάτω από το αυλάκι, σου δίνω κι ολοκληρο κανάλι αν θες να δοκιμάσεις. Αλλιώς σου δίνω το μισό 1U (9,5") μόνο την προενίσχυση/DI, αν δε θες να κουβαλάς.
    0 βαθμοί
  39. Έτσι είναι, έχεις ένα οραμα και πέφτει μια παντόφλα με τα μάτια και τα γκρεμίζει όλα, κάστρα και παλάτια. Άτιμη κενονία.
    0 βαθμοί
  40. O compressor ειναι το μοναδικο always on πεταλι στην πεταλιερα μου. Με εξαιρεση πολυ high gain ηχους οπου εχεις φυσικο κομπρεσσαρισμα , σε ολες τις αλλες περιπτωσεις ειναι αυτος που στρογγυλευει τον ηχο κοβοντας του τις αιχμηρες του γωνιες, κανει ομοιομορφες τις εντασεις χωρις ενοχλητικα peak κ κανει και ευκολοτερο και πιο fluid το παιξιμο. Ο eq απο την αλλη ειναι always on σε σχεδον ολους τους distorted ηχους μου, οχι σαν booster αλλα σαν fine tuning των συχνοτητων, εκει που δεν αρκουν τα ρυθμιστικα του ενισχυτη.
    0 βαθμοί
  41. Μπράβο γι' αυτό, στα χνάρια μου είσαι. Εγώ είχα σκεφτεί τρία κάποια στιγμή, αλλά ο gvour (δικό του ήταν το κομμάτι) με αγριοκοίταξε και δεν ξαναμίλησα.
    0 βαθμοί
  42. +1000 Εντάξει ο κυρ Αλής είναι μουσικαρας. Όχι σαν και εμάς τους σκιτζηδες. ?
    0 βαθμοί
  43. Ιδεα ειναι κι ως ιδεα ακουγεται. Καλη ιδεα αλλα ιδεα. Για ιντρο σε κομματι πρεπει να μην ακουγεται τοσο κοντα σε υφος στον Ντεηβιντ σε σημεια. Τα πρωτα 30 δευτερολεπτα κ απο το 1:00 -1:27 ο γκιλμουρισμος ειναι πιο ευστοχος (αναπνει καλυτερα που ειπε κ ο Νεστορας). Απο το 1:27 μεχρι το τελος ομως (ειδικα στην αρχη αυτου του σημειου που αλλαζει ο ηχος) ακουω περισσοτερο εσενα κ ειναι κ ο δρομος πιστευω που πρεπει να ακολουθησεις σε ολη την εισαγωγη καθως ανετα μπορει να χρησιμοποιηθει σε μουσικη σου. Εκει ειναι που μου αρεσε το παιξιμο περισσοτερο.. Τωρα αν το παρουσιασες σαν ασκηση υφους, δεν εχω κανενα προβλημα κ χρειαζεται κι αυτο, σε παραπεμπω στη δευτερη προταση. Δε θα πρεπε ομως γιατι υπαρχει ζουμι που θα φτιαξει μια υπεροχη σουπα αν το πας αλλιως Η αρμονια κ οι ηχοι απο πισω δε φτανουν για να χαρακτηρισουν κατι Γκιλμουρικο αν οι lead μελωδιες ειναι κατι αλλο. Μη θεωρεις δηλαδη πως αν το εγραψες επι τουτου, πρεπει σωνει κ καλα να παιξεις α λα Γκιλμορ απο πανω.
    0 βαθμοί
  44. Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του cos_dr είσαι ρε φίλε? Γιατί το σπρεχάρεις ωραία. Εγώ πάντως δεν σε θυμάμαι απ' το σχολείο. Τώρα που με θυμάσαι εσύ δεν ξέρω.
    0 βαθμοί
  45. Κ μη ξεχνάμε τον Μπρους που στέλνει φιλάκια στη Μπιμπιμπό στο 1:48 https://youtu.be/OIjPwzL_5Yk
    0 βαθμοί
  46. Απορρίπτω την UAD γιατί έχει ένα mic input και κάποια στιγμή είναι πιθανότατο να χρειαστείς και δεύτερο οπότε γιατί να ξαναψάχνεις. Από τις άλλες δύο δε γνωρίζω πολλά αλλά δε βλέπω το λόγο γιατί πρέπει να δώσεις +70€ για την SSL. Βέβαια αν θέλεις πραγματικό value for money, χωρίς να θυσιάζεις τίποτα πας τυφλά παρακάτω: Solved
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...