Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/05/23 σε όλα
-
Ρε 'σύ θα μας τρελάνεις... άμα παίζεις έτσι τα δεύτερα όργανα και με πυρετό....πως παίζεις τα πρώτα δηλαδή; Τι θεματάρα ήταν αυτή; Πολλά πολλά μπράβο!!!2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το 48 μπάφερ είναι μικρό. Για να παίξεις μια κιθάρα μόνη της σε ένα πρότζεκτ, μπορεί να παίξει. Αλλά όσο φορτώνει το πρότζεκτ είναι λογικό να αρχίζουν τα κράτσα κρούτσα στα χαμηλά μπάφερ. Όμως λες και κάτι άλλο, που εμένα λίγο με ανησυχεί. Ότι επανέρχεται "σε δευτερόλεπτα". Αυτό... είναι πρόβλημα. Θα σου πρότεινα να κατεβάσεις το latencymon https://www.resplendence.com/latencymon_using και να δεις τι γίνεται. Μην τρελαθείς, απλά χοντρικά να δεις αν είσαι στο πράσινο, ή αν κάποιος driver του λάπτοπ σου φρενάρει το σύστημα. Κοίτα και λίγο bios update αν υπάρχουν που δεν έχεις κάνει. Με σκάρλετ 2i2, και 256 μπάφερ στα 96 ή 128 στα 48, δεν μπορώ να πω ότι είχα αντιμετωπίσει προβλημα στην εγγραφή. (Βέβαια δεν δουλεύω και κιθαροπλαγκιν)1 βαθμός
-
το μπάφερ είναι μικρό. Αυξησε το. Δεν φταίνε οι κάρτες αν "σκάει" ο ήχος οπως λες.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
@Ali Barout Επειδή σε είδα ότι μπερδεύτηκες με αυτό που έγραψα: Έχω τεράστιο σεβασμό για τους πραγματικούς μουσικούς που τεχνικά έχουν κατακτήσει,με σκληρή δουλειά φυσικά,τα επίπεδα στα οποία είσαι και εσύ. Μακάρι να είχα την θέληση και την ....μη τεμπελια να ήμουν έστω και σε ένα από τα τέσσερα όργανα που ψευτοπαιζω τόσο καλός όσο εσύ. Επιπρόσθετα εσύ έχεις και την συνθετική δυνoτητα εκτός της τεχνικής κατάρτισης και γράφεις και κομμάτια με λόγο ύπαρξης. Respect.1 βαθμός
-
Μα δεν είπα να το πάρεις για δοκιμή και να το γυρίσεις πίσω. Είπα να το πάρεις, και αν σου κάνει να το κρατήσεις. Αν δεν σου κάνει τότε το γυρνάς και παίρνεις κάτι άλλο. Σε όλα τα πράγματα ισχύει αυτό. Κάτι που αγοράζεις, αν δεν σου κάνει έχεις παντού την δυνατότητα επιστροφής, ότι είδους πράγμα και να είναι. Ειδικά αν αγοράζεις ιντερνετικά. Πάντως ρίξε κι εδώ ένα σύρμα, μπορεί κάποιο παιδί να έχει, και να είναι πρόθυμο να σε βοηθήσει (καλή ώρα ο κυρ Αλής). Δεν χρειάζεται να σου το δώσει, μπορείς να πας με την κάρτα σου κι ένα φλασάκι με drivers, να το δοκιμάσετε στον δικό του χώρο όσο θα πίνετε το καφεδάκι σας.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κουνάβι πρώτα απ'όλα περαστικά. Καταπληκτικό το τεμάχιο. Αν κ η αρμονία δε παραπέμπει εκεί, οι αυτοσχεδιασμοί σου (κ ο ήχος) ακούγονται σαν κάποιο μεγάλο Αφρικανό κιθαρίστα (όχι κάποιον συγκεκριμένο). Υπέροχο!1 βαθμός
-
Το θέμα ΜΑΜΕΙ ασύστολα. Κάτι δεν πάει καλά στην μπασογραμμή σε σχέση με την κιθάρα (ειδικά σε κάποια τούτια), σαν να κλασάρουν μου φαίνεται. Το δε σόλο ΣΚΟΤΩ. Εσύ δηλαδή τώρα είσαι πνευστός ασούμε? Ρε άντε από εκεί, φιγουρατζήδες του κιαρατά. ? Παίζεις φανταστικά για τα γούστα μου. Καλή ανάρρωση κυρ Αλή μου. Αμ τό 'ξερα εγώ ότι είναι απατεώνες όλοι τους. Για να πουλήσουν εμβόλια, βγάζουν ξεχωριστό εμβόλιο για την γρίπη και ξεχωριστό για τον κορονοϊό. Αλήτες λέμε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σιγά μη κρυώσεις και επειδή ήπιες παγωμένο νερό ? Κορωνογιος είναι ή γρίπη. Απο τη στιγμή που συναναστρέφεσαι με ανθρώπους και δεν φοράς ΚΝ95 οπουδήποτε υπάρχει κόσμος σε απόσταση μικρότερη των 3 μέτρων από εσένα μοιραία θα το πάθεις. Περαστικά!1 βαθμός
-
Πάρε την Audient απο τη στιγμή που μιλάμε για ακουστικές ηχογραφήσεις. O προενισχυτης της είναι ακριβώς ο ίδιος με αυτούς που έχουν τα πολυ ακριβότερα μοντέλα της και είναι πιο καθαρός και αθόρυβος από αυτόν της Scarlet. Αν έγραφες ηλεκτρικές η διαφορά θα ήταν μικρότερη ειδικά αν έπαιζες με βρώμικο ήχο.1 βαθμός
-
Η δεύτερη version μου φάνηκε ότι είχε πιο καθαρό ήχο. Παρόλο που σε κάποια σημεία παίζουν πολλά όργανα μαζί , ακούγονται όλα οκ. Τι κομματάρα...(τα υπόλοιπα όταν το ανεβάσεις ολοκληρωμένο στο music)1 βαθμός
-
Δεν ξέρω τι επιρροές έχει και πως σου βγήκε, ξέρω μόνο ότι τρελαίνομαι να σε ακούω να παίζεις και να φτιάχνεις πράγματα.?1 βαθμός
-
Αχ βρε Πάνο... Πολύ δυνατό τραγούδι με υπέροχη "εσωτερική" ερμηνεία. Με έκανες κομμάτια. Νομίζω ότι το είδος σου πάει πάρα πολύ. Συγχαρητήρια!1 βαθμός
-
Το παιρνετε προσωπικα ρε παιδια, το παιρνετε προσωπικα. Εγω λατρευω την κλασσικη ωραια; Δηλαδη τι να πω, οτι υπαρχουμε στο χαρτη, και η ελληνικη κλασσικη μουσικη; Που δεν εχει η ελληνικη ροκ σκαλκωτα ετσι; Να το ξεκαθαρισουμε αυτο, δεν υπαρχει γκρουπ "Σκαλκωτας", ουτε ο παυλος ουτε κανεις, διοτι ναι ο παυλος σαν τραγουδιστης θεος, και σαν στιχοι θεος, ΑΛΛΑ δεν ειναι οι παραγωγες του στο επιπεδο της αγγλιας, ουτε σαν ηχος, ουτε σαν ενορχηστρωση, ουτε τιποτα, δε φταιει αυτος, ειναι ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, θελει υποδομη, και οι λεπτομεριες ακομα και στο καθεαυτο μουσικο περιεχομενο μετρανε, και μετρανε και ΠΟΛΥ, πιο πολυ ΑΠΟ ΟΛΑ. Οχι στην ουσια της ετσι; Οχι το songwriting, αλλα αν θελει το κεντηματακι της, να βαλουμε και κανα σεμεδακι εδω και τετοια, θα φαει τελος παντων και ενα σιδερωματακι απο τους ανθρωπους με τα λευκα, τα πεμπτα σκαθαρια ρε παιδακι μου, ΑΥΤΟΙ ειναι παραγωγοι- εργοδηγοι, ολιστικη προσεγγιση, δεν ειναι να βγαινει η παραγωγαρα της ελλαδας, που ειναι μεγαλο κεφαλαιο και δεν το συζητω, και να λεει με εμαθαν οι ξενοι να γραφω ντραμς το ενενηνταφευγα, καληνυχτα μαργαριτα καληνυχτα μαργαρω. Λοιπον ο σκαλκωτας δε χρειαζεται ουτε βιομηχανια ουτε σιδερωματακι ουτε τιποτα, ηταν γκουρου απο μονος του. ΑΛΛΑ και τι να λεει ο σκαλκωτας ρε παιδια και τι να λεει. Οταν ο μπαχ και ο χεντελ εγραφαν ελλαδα δεν υπηρχε ΚΑΝ, και οταν ο μπετοβεν εγραφε την ενατη, και εφτανε η φαση της περουκας στο πικ της, εδω εγραφε ο ανταποκριτης ο ξενος "ο προεδρος της συνελευσης των ελληνων φοραει τσαρουχια, φουστανελα και απο πανω το ευρωπαικο κοστουμι, κωμικοτερο θεαμα δεν εχω δει." Ετσι και με το ροκ, οταν ηταν στο πικ του εμεις ειχαμε ΧΟΥΝΤΑ, και πηγαινες στη ρομ συναυλια και βγαιναν οι τσοιμπα ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΠΑΓΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ, πιο ροκ και ξεροκ, οι αλλο εκαναν γουντστοκ και αλλαζαν τον κοσμο, και εδω ερχοταν κανα γκρουπ να παιξει και εμεις ΔΕΡΝΑΜΕ τον κοσμο, λες και το ροκ ειναι ξερω γω ο τσεγκεβαρας, για αυτο το εχουν υιοθετησει και οι τσεγκεβαρες. Τι δεν καταλαβαινετε, να σας το εξηγησω. Και αφηστε τη δεκαετια του 90, οταν εδω πηγε οντως να γινει mainstream, οπως ειναι και εξω δηλαδη, το πικ ειχε σβησει εξω, ο μπαχ του ροκ και ολης της μοντερνας ποπ, ροκ, μεταλ, jungle ηλεκτρονικης ( !) και δεν μπορειτε να φανταστειτε τι αλλο, λοιπον ο Μπαχ ειναι οι beatles και οι ενατη το wall των floyd. Ok, αυθαιρετο το wall, βαλτε κατι αλλο εκει, για τους beatles δεν το συζητω. Η φαση οπως και να εχει ειχε τελειωσει το 90φευγα, ουτε μπαφους ουτε πακια ουτε κοκα κολα πουλαγε το συστημα, το γυρισε στη ρουχλα και ειχε γινει η φαση δεν μπορουμε να παρουμε τα ποδια μας, παρακμη μεχρι τελικης πτωσεως, και θυμηθηκαμε εμεις το λιωμενο παγωτο, διοτι βλεπεις εφυγε η δεκαετια του 80 που εβλεπε ο τσεος κοτσιδα πανω σε μηχανη και εβγαζε το γκλοπ, μας ειχε ξεβλαχεψει ο κωστοπουλος πλεον βλεπετε. Ροκ στην ελλαδα, κολοκυθια με τη ριγανη, κλασσικη στην ελλαδα, κωμικο το θεαμα, ποπ στην ελλαδα, βεβαια πως, οι αλλοι εβγαζαν madonna και μαικλ τζακσον, και εμεις ειχαμε λεπα και λειντι αντζι, γιατι αυτους ειχαμε, μη μου ξεθαψει κανεις τις μαιμουδιες του τοτε, οι δημοφιλεις στην ελλαδα τοτε ηταν ο παπαγαλος και η λαιδη, μην το κανουμε και το ποπ underground, γιατι πια θα ειμαστε γελιοι.1 βαθμός
-
Α δε ξερω αν την ηξερες απο πριν, αλλα η Tuttle ειναι εδω και μερικα χρονια απο τα μεγαλυτερα ονοματα στην νεα γενια του bluegrass, μιλαμε για πολυ σοβαρα chops. Φετος ειχε και Grammy nomination για Best New Artist!1 βαθμός
-
1. Όχι, ή μάλλον ... όχι αποκλειστικά στα preamps. Είναι η όλη υλοποίηση διαφορετική, οι προδιαγραφές, οι drivers, η τεχνολογία που ενσωματώνει, το όνομα της εταιρείας, οι κονβέρτορες (AD DA) και φυσικά οι προενισχύσεις όπως είπες (μικροφώνων, ακουστικών, κλπ) 2. Συνήθως ναι, αλλά όχι απαραίτητα. Κάποιες κάρτες πχ δίνουν λιγότερη έμφαση στις Hi-z εισόδους (DI), ενώ μπορεί επίσης να μην έχουν ιδιαίτερα καλύτερους προενισχυτές. Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά ναι. 3. Δεν είναι απόλυτο αυτό, αλλά μπορείς να το δεις στα specs (όσο μπορείς να τα εμπιστευτείς). Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά ναι. 4. Ίσως (προς το "σίγουρα"), αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι θα είναι καλύτερος. Έχει να κάνει με το τι θέλεις. Κάποιοι θέλουν χρωματισμό στον ήχο, κάποιοι τον θέλουν κλινικό. 5. Αν μιλάμε για audio interfaces διαφορετικών εταιρειών, αρκετά διαφορετικός, όχι όμως απαραίτητα ιδιαίτερα καλύτερος ποιοτικά. Οι ποιοτικές διαφορές στον ήχο δεν είναι αντίστοιχα μεγάλες όσο είναι η διαφορά στην τιμή. Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά θα υπάρχει αισθητή ποιοτική διαφορά. 6. Δεν το ξέρει κανείς αυτό. Πρέπει να τις ακούσεις ο ίδιος. Άλλοι μπορεί να δουν μεγάλη διαφορά, και άλλοι να δουν μικρή (όχι αντίστοιχη με την διαφορά στην τιμή), εξαρτάται πώς ακούει κάποιος. Πάντως οι προενισχύσεις της Clarett+ είναι σίγουρα καλύτερες από αυτές της Scarlet. Δεν ξέρω πόσο καλύτερες όμως, και αν όντως αξίζουν την διαφορά στην τιμή. EDIT: "Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας)" ... Πχ Behringer vs RME ή πχ Scarlet vs Antelope.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έχεις τον ήχο και ορισμένα licks που θα έπαιζε ο ..., αλλά παίζεις πιο πολλά απ' ότι πρέπει, δεν αφήνεις το κομμάτι ν' αναπνεύσει κι' επίσης και κάποιες φράσεις που δεν ήταν ποτέ στο "λεξιλόγιό του.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νομιζω οτι για να καταλαβεις πως λειτουργει ενα compressor, και κατα ποσο χρειαζεσαι/θες ενα τετοιο πεταλι, κλειδι πρωτα ειναι να προσπαθησεις να καταλαβεις την εννοια του compression ως συστατικο του ηχου σου και πως συνδεεται με την εννοια του attack και του decay. To compression ειναι κατι που θα ειναι παντα παρων στον ηχο σου, ο,τι εξοπλισμο και αν εχεις. Μην το σκεφτεσαι σαν εφε οπως το chorus ή το fuzz πχ, που τα "προσθετεις" στον βασικο ηχο της κιθαρας σου και αποκτας ενα διακριτο νεο ηχο. Το compression ειναι ΠΑΝΤΑ παρον, σε ενα βαθμο. Για αρχη την εννοια του compression μπορεις να την καταλαβεις στο οργανο αυτο καθαυτο. Ειτε παιζεις ηλεκτρικη κιθαρα, ειτε ακουστικη, ειτε τσελο, θα παρατηρησεις την ιδια ακριβως συμπεριφορα. Αν χτυπησεις τις χορδες με ελαχιστη δυναμη, ακους εναν χαμηλο, αδυναμο ηχο. Αν χτυπησεις πιο δυνατα, ακουγεται πιο δυνατα ο ηχος. Ακομα πιο δυνατα, ακομα πιο δυνατος ο ηχος. Αλλα μεχρι ενος σημειου - γρηγορα θα φτασεις σε ενα σημειο οπου οσο και πιο δυνατα να βαρας τη χορδη η ενταση δεν ανεβαινει αλλο. Δεν πα να βαρας σαν τον Mike Tysson και να εχεις μαγικες χορδες που δε σπανε με τιποτα, η κιθαρα σου ακουστικα ποτε δε θα ακουστει δυνατα αρκετα για να σε κουφανει. Εχεις φτασει στα ορια του οργανου σου, σε κομπρεσσαρει πλεον η μηχανικη κατασκευη του. Και μπορεις να το ακουσεις αυτο το effect ξεκαθαρα - ανεβαζεις δυναμικες και ο ηχος δεν γινεται δυνατοτερος σε ενταση, γινεται ομως ολο και πιο σφιχτος στην ατακα του, τουτεστιν κομπρεσσαρισμενος. Και αυτο ειναι μονο το πρωτο κομματι της αλυσιδας. Μετα εχεις του μαγνητες της κιθαρας σου, που εισαγουν και αυτοι το δικο τους compression. Οι humbuckers πχ ειναι κατα κανονα πολυ πιο κομπρεσσαρισμενοι απο τους singlecoils, εξ'ου και θα δεις πολλους να λενε πως ο compressor ειναι απαραιτητος αν παιζεις καθαρα με μονους μαγνητες αλλα οχι τοσο αν παιζεις με διπλους. Εχεις τα αλλα πεταλια που χρησιμοποιεις για drive/distortion τα οποια εισαγουν το δικο τους compression στο σημα. Εχεις τον ενισχυτη, που και αυτος κομπρεσσαρει το σημα, ειδικα οταν εχεις πιασει το headroom του και πλεον μπαινει σε breakup. Oταν λοιπον μαθεις να "αναγνωριζεις" αυτο το συστατικο στον ηχο που ακους / θες να πετυχεις, θα καταλαβεις και πιο ευκολα κατα ποσο χρειαζεσαι ενα διακριτο πεταλι που θα ελεγχει/αυξανει το compression του σηματος σου. Αλλοι βρισκουν οτι ενα compressor μονιμα αναμμενο σε πολυ ελαφρυ subtle ρυθμισεις ειναι ο,τι πρεπει για να δωσουν ενα εξτρα oomph στον πρωταρχικο ηχο τους, ειδικα αν παιζουν με μονους. Αλλοι το χρησιμοποιουν μαζι με ενα drive για να το κανουν ακομα πιο smooth και να αυξησουν ακομα παραπανω το sustain της νοτας. Αλλοι μπορει να το χρησιμοποιησουν σε ακραια settings για να δημιουργησουν σχεδον pad-like ηχους με αφυσικο (για κιθαρα) attack και sustain. Αλλοι μπορει να το χρησιμοποιησουν σαν ενα πολυ πρακτικο εργαλειο κατα την ηχογραφηση, ενεργωντας πανω στον τελικο ηχο, οπως σου περιεγραψαν παραπανω.1 βαθμός
-
Ειναι αμαρτια να το εχω ακουσει τοσες φορες κ να εχω κανει μονο λαηκ χωρις ν'αφησω ενα σχολιο να πω ποσο ομορφο ειναι!1 βαθμός
-
Το είχαμε ξανασυζητήσει πρόσφατα το θέμα των στίχων. Προσωπικά εμμένω στην άποψή μου ότι ακόμα και αν το νόημα των στίχων είναι ανοησίες, συμπληρώνουν το τραγούδι άρρηκτα. Π.χ. αν πάρεις τους στίχους της δισκογραφίας των AC/DC, μόνο να γελάσεις από τη βλακεία θα καταφέρεις. Παρόλα αυτά, μαζί με τη μουσική, το πράγμα δένει αλλιώς. Και φυσικά, υπάρχουν πάμπολλά γκρουπς/τραγουδοποιοί, των οποίων η στιχουργική είναι σε τόσο υψηλό επίπεδο που μπορεί να επισκιάζει ακόμα και την πολύ καλή μουσική των κομματιών τους. Και είναι πραγματικά σημαντική απώλεια για όποιον δεν κάνει τον κόπο να τους ακούσει/διαβάσει.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω αυτό ακόμα. Το έχω μέρες τώρα έτσι στρωμένο από τότε που το πήρα. Και οι πολλές δοκιμές με κουράζουν και δεν βγάζω συμπεράσματα. Συνήθως το αφήνω καιρό να συνηθίσω και μετά κάνω μια αλλαγή τη φορά0 βαθμοί
-
Γιατι δεν χρωματιζει πολυ τον ηχο ειναι αρκετα natural sounding, πολυ καλος κομπρεσορας και παιξανε και 5-6 διασημοι με αυτον.0 βαθμοί
-
@billaraskats27 Πολλη πληροφορία, ευχαριστώ! Βέβαια το θέμα modeler δε το χω ψάξει καθόλου, μιας και δεν είναι καθόλου προτεραιότητα. Το neural το έβλεπα γιατί έχει φοβερά σχόλια, δεν ειναι τόσο τρομακτικά ακριβό όπως το axe fx, και έχει λειτουργίες τύπου live πεταλιερας. Όχι ότι θα παίξω live ποτέ. Πραγματικά όμως δε το χω ψάξει καθόλου. Αν/Όταν έρθει η ώρα, εννοείται δε θα κάνω τέτοια αγορά στα τυφλά!0 βαθμοί
-
Βασικα σορρυ κι ολας σε δεύτερη ακροαση βρηκα αρκετες πρασιναδες αλλα με επιασε ο ενθουσιασμος. Τα μπακια αυτα σχεδον παντα τα ακουω για πρωτη φορά και παιζω πανω τους. Ουτε τα ακορντα δεν βλεπω. Μετα το πρωτο verse καπως εκοικειωνομαι. Αλλα ειπαμε ο ενθουσιασμός με κερδιζει. Παιζω χωρις πενα τα τελευταία 20 χρονια τα αυτοσχεδιαστικα. Τα γραμμεννα συνηθως γυριζω στην πενα0 βαθμοί
-
Δεν άντεξα και είπα να ρίξω ένα ακουστικό. Το πρωτο μπακι τρακι που βρήκα, χωρίς πολλά πολλά. Η σκουαιρ τελε με τον νεκ και μετα μπριτζ του παππού. Ακούτε αρχικά το καθαρό του σλο στο ιρίδιο, κάπου μετά το tumnus, μετά πάλι καθαρό, μετά το βρώμικο του σλο. Κάπου στο δρόμο αλλάζω μαγνήτες και παίζω με τα κουμπιά του, ιδίως η αλλαγή σε βρώμικο και πίσω θέλει footswitch και για την ώρα την κάνω με ένα βύσμα που αφαιρώ από πίσω. Μαγνήτες καταλαβαίνετε που αλλάζω. Λάθη προσπεράστε τα.... οι χορδές 10-44 τομάστικ φλατ, μου βγαίνουν λίγο σκληρές γενικά εδώ και τα σηκώματα πάσχουν. Χωρίς πένα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχω πυρετό από χτες το βράδυ. Και νεύρα. Και αναρωτιέμαι πού την άρπαξα, πού έβγαλα το μπουφάν, πού ίδρωσα, τι, γιατί. Γκρινιάζω μονάχος μου. Πήρα και τα όργανα μήπως ξεχαστώ, τελικά αποτύπωσα αυτή τη γκρίνια. Όποιος έχει απορία πώς παίζω όταν έχω τα νεύρα μου και μπουκωμένο όλο το σύστημα, ΙΔΟΥ! Πάω να βάλω κανα δίκταμο με φασκόμηλο μπας και γίνω άνθρωπος. Sunday Fever Jam.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν είμαστε εδώ για να σε διασκεδάζουμε. Μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες του ThomaσSot, που φαίνεται σοβαρός άνθρωπος.0 βαθμοί
-
Γιατι? Υπαρχουν κ οι επιλογες Fm9 που ειναι στο 2300 (το neural dsp στα 1900). Αν ειναι να δωσεις 1900 τα 400 δεν ειναι τοσα παραπανω (οσο πχ τα 1400 γιαενα axe fx 3) που να το κανουν απαγορευτικο. Υπαρχει κ το fm3 που ειναι στα 1400 (500 μειον). https://shop.g66.eu/ (στο Αμερικα οι τυχεροι με 2300 παιρνουν τα axe fx 3) Αν ο λογος που πας στο neural ειναι ή το tone capture ή καποιο απο τα features (πχ οθονη, συγκεκριμενες εξοδοι, μεγεθος) παω πασο. Αλλα αυτη τη στιγμη τα εφε κ τα amp blocks του fractal ακομα κ στα πιο οικονομικα ειναι πολυ καλυτερα. Οπως κ τα preset του για να αρχισεις να κανεις δουλεια. Σε οσους θελουν να κανουν capture το rig τους αλλαζει το θεμα. Απ'οτι λενε τη δουλεια αυτη την κανει καλυτερα απο το Κεμπερ (συν το οτι το συνδυαζει με τα δικα του amp κ εφε blocks μεσα). Οποτε σαν μοντελερ θα προτιμουσα το fm9 ή ακομα κ το fm3. To neural βεβαια ειναι φοβερη λυση, ακομα κ τωρα στα πρωτα του βηματα, γιατι ειναι συνδυασμος πολυ καλου modeller (αλλα οχι στο επιπεδο fractal ή ακομα κ line 6 αν μιλαμε μονο για εφε) κ ισως ακομα καλυτερου profiler ( ακομα κ απο το Κεμπερ, ειδικα στο response του στα χερια ). Ολα αυτα ισως διορθωνουν με μελλοντικα updates (αν κ αυτο το λενε απο οταν βγηκε). Τα μεγαλα 2 λαθη ομως της neural ειναι τα εξης: - Αν αντικαταστουσε τα amp κ εφε που εχει μεσα, με τα καταπληκτικα plugins της (ειδικα με το γεγονος πως σε hardware μορφη δε θα εχει τοσο latency) θα γινοταν νο1 σ'ενα βραδυ. (Κ αυτο το περιμεναν ολοι πως θα γινει αλλα δεν εχει.. τουλαχιστον οσο ακομα) - Δεν επιτρεπει τοσο με τα ηδη υπαρχοντα συστατικα (amps, fx..), οσο κ με tone capturing, σε επαγγελματιες κατασκευαστες preset να φτιαχνουν κ να πουλανε κορυφαια preset για το μηχανημα. Πραγμα που οχι απλως γινεται στον ανταγωνισμο, αλλα τα καλυτερα preset ειναι τετοια. Αφου αυτοι δε φτιαχνουν, μενεις με τα μαμισια, τα δικα σου κ τα free. Κ αν μιλαμε για μαμισια μονο τα φρακταλ εχουν κορυφαια Αν εχει αλλαξει κατι με τα updates κ εχουν λυθει καποια απο αυτα τα θεματα, σφυριξ'τε το μου να σβησω το αντιστοιχο σημειο του ποστ μου να μην παραπληροφορω τον κασμο που το διαβαζει. Οταν τα ειχα δει ολα αυτα παντως πριν λιγο καιρο, μου εκαναν εντυπωση. Σαν να βγαζει το εν δυναμει δυνατοτερο μηχανημα στην αγορα, αλλα επειδη ειναι νεα στο hardware να μην το αφηνει να δειξει τις δυματοτητες του. Που πρακτικα ειναι προβλημα γιατι καποιος το παιρνει για τον ηχο, οχι για τις πιθανες δυνατοτητες του.0 βαθμοί
-
κοίτα Αλεξ οι περισσότερες κάρτες ισχυρίζονται ότι κάνουν στην είσοδο μικροφώνου μια μετατροπή hiZ για όργανο. Μάλιστα έχουν κουμπάκι για inst ή mic. Πχ και οι focus το κάνουν και οι audient. Πόσο καλά το κάνουν δεν ξέρω, μάλλον ξέρω ότι όταν είχα την 6i6 μια χαρά το έκανα. Τώρα χρησιμοποιώ παθητικό cb-1 DI που το κληρονόμησα από τον πατέρα μου και στέλνω καθαρό σήμα απο εκεί παράλληλα με την wet διαδρομή μου. Αν ήμουν κοντά θα στο έδινα για δοκιμή. Αλλά σίγουρα βρίσκεις και είναι προσιτό και ποτέ δεν πάει χαμένο0 βαθμοί
-
Έτσι είναι, έχεις ένα οραμα και πέφτει μια παντόφλα με τα μάτια και τα γκρεμίζει όλα, κάστρα και παλάτια. Άτιμη κενονία.0 βαθμοί
-
Ξέρω ότι χρωστάω τις διορθώσεις στο προηγούμενο αλλά μιας και μου βγήκε χθες αυτό το κομματάκι είπα να το ανεβάσω. Και με αυτό μάλλον κλείνω την έντεχνη (και καλά) περίοδο της ζωής μου ??. Ρωγμές Ένα φεγγάρι τη νύχτα να λάμπει, ένα παιδί σε μια αυλή, έχει επάνω του δύο σημάδια δικά μου, με κοιτάει με στοργή. Σε είδα κάπου εδώ ξαφνικά, γύρισα πίσω χιλιάδες ζωές, μέτρησα στην ψυχή μου ρωγμές. Ένα φεγγάρι στη νύχτα να σβήνει, μια σκιά σε μια στροφή, έχει επάνω της δύο σημάδια δικά μου, με κρατάει στην ζωή. Σε είδα κάπου εδώ ξαφνικά, γύρισα πίσω χιλιάδες ζωές, μέτρησα στην ψυχή μου ρωγμές. Τι έκανα εδώ εαυτέ μου, γέμισα την ψυχή μου ρωγμές.0 βαθμοί
-
@Alex Raptakis εξαρτάται τι καρφώνεις απάνω. Αν όλη η κιθάρα έρχεται κομπλέ από μόντελερ, στην ουσία στο line in δε θες καν gain. Έρχεται στο unity. Αν καρφώνεις καρφί κιθάρα η μπάσο στην κάρτα (όπως το κάνω εγώ π.χ.) εκεί μπορεί να έχει διαφορά. Δεν έχω και μια σκάρλετ εύκαιρη να κάνουμε τέστ, στο περίπου. Στα μικρόφωνα όμως, παίζουν διάφορα. Υπάρχουν μικρόφωνα που θέλουν ΠΟΛΥ gain. Αν δεν είναι ποιοτικοί οι προενισχυτές, στο 2ο 3ο stage θα σε φάει το φύσημα. Θα μου πεις μπορώ να βρω το sweet spot και να δώσω ψηφιακό gain από το DAW. Οκ, ναι. Συν υποτίθεται θα έχει και καλύτερους κονβέρτερ. Δηλαδή, μπορείς να πάρεις κι ένα ρακ προενίσχυση, που έχει και DI απάνω με 3 κατοστάρικα, αλλά αν δε σου κάνει κούκου το κονβέρσιον της σκάρλετ, πάλι δε θα δείξει ό,τι θα μπορούσε να δείξει σε μια καλύτερη υλοποίηση. Πήρες τούμπανο μηχάνημα, και τα 64 giga ram ό,τι πρέπει για vsti! Εξαρτάται τι θες να κάνεις με την καρτα ήχου. Όσο πληρωνεις, τα πράγματα γίνονται καλύτερα.?0 βαθμοί
-
Έχω εδώ ένα έργο της ύστερης συνομωξαδερφικής περιόδου. Ήταν κοντά 10 χρόνια παρατημένο, γιατί δεν ήξερα τι να του κάνω. Τώρα πρόσφατα του έβαλα μια άσχετη μεσαία γέφυρα, με σκοπό να γραφτούν σόλο ούτι, τρομπόνι, σοπράνο σαξ, αλλά προς το παρόν έχω μια πλέισχόλντερ κιθάρα για μπούφλες. Αγνοήστε την. Την έβαλα απλά για να σπάει τη μονοτονία του βαρετού ρυθμ σέξιον. Επίσης το φινάλε είναι αδύναμο μουσικά (άντερ κονστράξιον) Το ζήτημα είναι ότι ΔΕΝ μπορώ να το κάνω καλά στη μίξη. Είμαι που είμαι άμπαλος, είναι κι αυτό στριφνό, έχω μπαϊλντήσει. Το ακούω σε 3 μεριές και είναι παντού φόλα, εκτός από τον υπολογιστή, μέσα από το πρότζεκτ. Τρανσλέισον μεδέν. Οπότε χτες το βράδυ εκεί που καθόμουν μου ήρθε η φαεινή ιδέα να κατεβάσω το demo του sonarworks, να δω μήπως κάτι κάνει στην περίπτωσή μου. Τι ζητώ από εσάς, φίλοι γκαβλ συμφορουμίτες: Ακούστε σας παρακαλώ τα δύο παρακάτω όμοια αρχεία, και κρίνετε ΑΝ το sonarworks θα με βοηθήσει επί τη αποκτήσει ή όχι. Ακούστε τα όπου βρείτε, χάι έντ, ντουντούκες, όπου βρείτε στην κυριολεξία (απλά πείτε και μια κουβέντα πού το ακούσατε και τι έπασχε). Και πείτε μου αν όντως έχει κάποια βελτίωση εκεί ιδιαίτερα στα χαμηλομεσαία που γίνεται η ετήσια μάζωξη σοβατζήδων ελλάδος και βαλκανίων. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. 90890806_7testv2-01.mp3 Ταμπλπόστ γιατί δε χώραγε στο πρωτοπόστ το δεύτερο αρχείο. 1347052045_7testv2sonarworks.mp30 βαθμοί
-
Παιζω συνηθως με "σπασμενο" ενισχυτη... Αντε να αναψω κανα tube skcreamerοειδη σε πολυ lite ρυθμίσεις και ελαχιστο reverb! Το eq διορθωνει καθε "λαθος" (τα φερνεις "σχεδον" ολα εκει που θελεις) και μπουσταρεις και το σημα σου! Ιδανικα θα ηθελα 2 ge-7! Ενα σαν ρυθμιστικο κ ενα σαν boost!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ειδικές ευχαριστίες στον @gkourmoul1 για την υπομονή του... Αλεξάνθρωπος (intro) Όταν έξω ρίχνει χιόνι το μυαλό σου λες παγώνει κι ύστερα σε βγάζουν τέρας λες και φταίει ο αέρας. (Chorus) Όλοι θέλουν κάπου αλλού να πάνε μακριά Χωρίς εσένα... (Verse ) Κερνάς ένα ουίσκι, φίλος; Άστο, κερνάω εγώ καλύτερα. Στην υγειά μας, άσπρος πάτος Ζωής απλά μαθήματα (Pre) Εϊ πιες Αναλαμβάνω τα παθήματα Εϊ λες Αναπληρώνω το κενό. (Verse 2) Κυρία μου τι να κεράσω ; Ναι το ξέρω, το έμαθα. Ποτό - φιλί για να ξεχάσω Την ανοσία δεν πέτυχα. (Pre) Εϊ πιες Αναλαμβάνω τα παθήματα Εϊ λες Αναπληρώνω το κενό. (Chorus) Όλοι θέλουν κάπου αλλού να πάνε μακριά Χωρίς εσένα... (Verse 3) Barman τώρα μη με διώχνεις που τελευταίος έμεινα. Όλοι φύγαν, κάπου πάνε κι εγώ πενήντα κι έρημα. (Pre) Εϊ πιες Αναλαμβάνω τα παθήματα Εϊ λες Αναπληρώνω το κενό.0 βαθμοί
-
Μια συνεργασία (τηλεφωνικά και απ'το messenger...) με τον Γιώργο. Μου έστειλε ένα ριφάκι και κάποιες ιδέες του, έγραψα κάποια στιχάκια, έβαλα μια γέφυρα και έτοιμο. Γιώργος: μπάσο, ρυθμική και σόλο κιθάρα. Φώτης: ρυθμικές κιθάρες και φωνή. Edit: Επειδή η "κόλληση" της γέφυρας με τα προηγούμενα parts δεν ήταν και η καλύτερη (όπως επισήμανε κι ο Dimsonic), έκατσα και έκανα κάποιες αλλαγές σε εκείνο το σημείο. Δοθείσας της ευκαιρίας έκανα και μια κάποια αναθεώρηση στην μίξη του άσματος όπως και κάποιες μικρές αλλαγές εδώ κι εκεί στα όργανα.... Το κομμάτι έχει αλλαχθεί στο Soundcloud και στο συνημμένο του Noiz. Στο youtube βαρέθηκα να το αλλάξω τώρα, οπότε εκεί υπάρχει η παλιά έκδοση... Edit No2...: Μου έστειλε ο Γιώργος την ρυθμική του κιθάρα χωρίς reverb οπότε κι εγώ έκανα μια καινούρια μίξη με αυτήν (με δικό μου βάθος). Το κομμάτι είναι ξαναμανά αλλαγμένο (3η φορά..) στο Soundcloud και στο συννημένο στο noiz. Στο youtube υπάρχει η πρώτη βερσιόν.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00