Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5340


  4. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1426


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/04/23 σε όλα

  1. Φυσικά και δεν συμφωνείς. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες δεξιότητες ούτε την ίδια αντίληψη για όλα τα θέματα. Νεαρός δικηγόρος αισθανόμουν περίεργα να πάρω λεφτά για κάτι που ήταν εξαιρετικά απλό....για εμένα. Δεν αντιλαμβανομουν ότι ο άλλος με πλήρωνε με χαρά διότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο για αυτόν και κοιμότανε ήσυχος που του το έκανα εγώ. Δεν είναι όλοι για όλα ούτε μπορούμε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας.
    2 βαθμοί
  2. Εγώ βλέπω ότι τελικά δεν τις αγαπάνε τις Tele. Δεν είναι συμπεριφορά αυτή!
    2 βαθμοί
  3. Εγώ πάλι έρχομαι κάθε μέρα σε επαφή με αυτό το φαινόμενο. Λέει ο άλλος καθισμένος μπροστά στον υπολογιστή "ρε συ, τι είναι αυτό το μήνυμα που μου πέταξε εδώ? Για έλα να το φτιάξεις". Πας εσύ, "κάτσε να σου δείξω τι είναι έτσι ώστε αν στο ξαναπετάξει να ξέρεις τι να κάνεις". Και σου απαντάει "εγώ δεν ξέρω απ' αυτά, δεν θα το καταλάβω, αν το ξαναπετάξει θα σε φωνάξω". "Βρε απλό είναι, κάτσε να στο δείξω". "Όχι δεν θέλω".
    2 βαθμοί
  4. Αυτό συμβαίνει κατά την γνώμη μου για δύο λόγους. Πρώτον γιατί στο παίξιμό του είναι πολύ σημαντικό το στοιχείο του ρυθμού (οι αξίες, οι χρόνοι, και οι τονισμοί που χρησιμοποιεί είναι ασυνήθιστοι/πρωτότυποι) και ... Δεύτερον, σε έναν πολυφορεμένο αισθητικά τρόπο παιξίματος και ήχο, καταφέρνει να έχει έντονο το στοιχείο της έκπληξης και του απροσδόκητου/απρόσμενου. Αν τα βάλεις αυτά μαζί με την τεχνική του, ε, αξίζει τον κόπο.
    2 βαθμοί
  5. Δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις απο το να προκαλείς?
    2 βαθμοί
  6. Το κομμάτι αδιάφορο kateme αλλά ο τύπος είναι από τις πολύ σπάνιες περιπτώσεις hard rock/metal κιθαριστών που εκτός από το ότι το έχει τερματίσει τεχνικά (είναι πραγματικά εντυπωσιακό πόσο απόλυτα καθαρό είναι το παίξιμό του σε όλες τις ταχύτητες), έχει κάτι να πει και μουσικά.
    2 βαθμοί
  7. Έχεις τον ήχο και ορισμένα licks που θα έπαιζε ο ..., αλλά παίζεις πιο πολλά απ' ότι πρέπει, δεν αφήνεις το κομμάτι ν' αναπνεύσει κι' επίσης και κάποιες φράσεις που δεν ήταν ποτέ στο "λεξιλόγιό του.
    1 βαθμός
  8. Για πιο να πρωτοπώ; Ερμηνεία. Στίχοι. Παραγωγή. Φοβερός Πάνο. Μπράβο!
    1 βαθμός
  9. Ρε πστη, οι αλλοι εχουν led zeppelin, rolling stones, queen και το λουρι της μανας, και εμεις με τους τσακνηδες συζηταμε για σκηνη, ενταξει κυριοι, εχουμε σκηνη, σκηνη σε φαση τσαντιρι, το τσαντιρι της ελληνικης ροκ, ΟΚ, παμε παρακατω.
    1 βαθμός
  10. αν ακούω ένα τραγούδι στα αγγλικά καταλαβαίνω τους στίχους και το νόημα τους ακόμα και να μην είναι ξεκάθαρο ή και να είναι διφορούμενο, αλληγορικό κλπ. γιατί είμαι πανέξυπνος με υψηλότατο αντιληπτικό επίπεδο υπεράνθρωπος. Αν δεν καταλάβω ή δεν πιάσω καλά μια έκφραση και με την προϋπόθεση πως μου έχει κάνει κλικ το τραγούδι τότε αναζητώ τους στίχους. Ναι, ιδιαίτερα άμα μου κάνει κλικ το τραγούδι μου βγαίνει ο ψυχαναγκασμός και δεν καταλαβαίνω ακούγοντας τι λέει σε μια έκφραση, αναζητώ τους στίχους. Επειδή ακούω διάφορα είδη μουσικής, ιδίως εκεί που υπάρχει γρήγορη ρίμα και μου κάνει κλικ το τραγούδι το ψάχνω. Κυρίως όμως λόγω του ενδιαφέροντός μου για τη μουσική, τη σύνθεση και τη μουσική τεχνολογία το βάρος το δίνω στην αυτή καθαύτη μουσική των τραγουδιών την οποία και σχεδόν αυτόνομα αναλύω. Λόγω της υψηλής υπεράνθωπης αντίληψής μου και του υψηλού δείκτη νοημοσύνης μου, από μικρός ανέλυα τη μουσική και τα στοιχεία της σχεδόν σαν να τα βλέπω γι αυτό και ήταν και εύκολο για εμένα να μάθω και να παίξω μουσική και να βγάζω ένα αποτέλεσμα που προσωπικά το κρίνω ασυναγώνιστο· αν και δεν είναι καλό να κρίνουμε τον εαυτό μας και θα πρέπει να αφήνουμε τους άλλους να κρίνουν και να είμαστε λίγο ταπεινοί. Τώρα αν τυχόν σπάνια δεν κατανοήσω τους στίχους, δεν είμαι σίγουρος σε ένα κομμάτι πάντα που μου έχει κάνει στιχουργικά κλικ , ναι θυμάμαι πως το έχω ψάξει να να δω τι ήθελε να πει ο στιχουργός. Αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. χαχαχαχαχααχαχαα?
    1 βαθμός
  11. Θα έλεγα, πιο γενικοποιημένα, ότι όταν μάθεις να αναγνωρίζεις και να διαχωρίζεις τα συστατικά του ήχου σου, τότε θα είσαι σε θέση να ξέρεις πιο συστατικό λείπει ή πιο θέλει αλλαγή στη ρύθμιση. Τότε θα γεννηθεί και η ανάγκη για eq, compressor κλπ.
    1 βαθμός
  12. Το έχουμε πει βρε Μπάμπη. Τελεκάστερ είναι, δεν είναι καμιά κιθάρα της προκοπής. Την πετάει όπως να 'ναι, κι όπου σκάσει.
    1 βαθμός
  13. Από την άποψη της τεράστιας γκάμας των ήχων και μουσικών με τις οποίες έχει ασχοληθεί, θα τον έλεγα "Miles του σαξοφώνου". Όπως θα έλεγα τον Hancock "Miles των πλήκτρων". Τώρα λέτε να είναι τυχαίο ότι και οι δύο έπαιξαν στην μπάντα του Miles για μεγάλο χρονικό διάστημα?
    1 βαθμός
  14. Έχω γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους που δεν τους ενδιαφέρουν οι στίχοι των τραγουδιών. Ο πιο "ακραίος" μου είχε πει ότι θα προτιμούσε η φωνητική μελωδία να μην έχει καθόλου λέξεις. Η εκάστοτε φωνή να τραγουδάει τη μελωδία με αααα δηλαδή. Προσωπικά δέχομαι οποιαδήποτε αντιμετώπιση πάνω στο θέμα, προφανώς και ας κάνει ο καθένας ό,τι τον ευχαριστεί. Εκεί που αρχίζω να έχω "πρόβλημα" (όχι ότι θα τσακωθώ κι όλας όμως) είναι όταν εφευρίσκεται μια θεωρία για να δικαιολογήσει την ομολογουμένως ημιτελή αντιμετώπιση. Και για να μην κάνω τον έξυπνο, να αναφέρω ότι υπάρχουν πάμπολλοι τομείς της τέχνης όπου είμαι αναλφάβητος. Ακόμα και μεγάλα, ιστορικά έργα που δε μου λένε τίποτα. Κάποτε θεωρούσα ότι είχα ανακαλύψει την πηγή της έμπνευσης της καλλιτεχνίας και έπεφτα στην παγίδα να απαξιώνω ό,τι δε μου έκανε. Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι απλά είμαι ανόητος. Τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω ότι π.χ. ότι δεν καταλαβαίνω ούτε τον Κάφκα, ούτε τον Καμύ, ούτε τον Μότσαρτ. Αλλά το "πρόβλημα" δεν είναι δικό τους, είναι δικό μου. Δεν έχω τα απαραίτητα εφόδια για να τους καταλάβω και να τους εκτιμήσω και δεν κάνω και καμία προσπάθεια για να τα αποκτήσω. Έχω επιλέξει να είμαι τεμπέλης όσον αφορά πολλά πράγματα με λίγα λόγια.
    1 βαθμός
  15. Ναι σίγουρα. Θα σου πω, αλλά .... μην με βαρέσεις, εντάξει? Ήμανε μικρός και μου φαινόταν λίγο cheat αυτή η τεχνική. Σαν να ακούγεται κάτι πιο δύσκολο από όσο είναι στην πραγματικότητα. Λίγο φιγουρατζίδικη για να το πω αλλιώς. Και δεν μου άρεσε και ο τρόπος που την χρησιμοποιούσε (συνεχώς, χωρίς κανένα μέτρο). Βέβαια στην πορεία την εφάρμοσα κι εγώ με τον δικό μου τρόπο, ασυνείδητα τις περισσότερες φορές. Μέχρι που το σκέφτηκα, και την εφάρμοζα συνειδητά όπου με βόλευε. Αχ αυτές οι παιδικές ασθένειες σχετικά με το παίξιμο ... Τις έχω περάσει όλες. Κάποτε δεν έπαιζα λεγκάτο με τίποτα, κι ας έβγαινε πιο εύκολα η φράση. Όχι, εγώ ήθελα όλες πένα. Αλλιώς "έκλεβα". Αμ αυτό με τις χορδές .... Κάθε χορδή ακούγεται διαφορετικά κι ας είναι η ίδια νότα σκεφτόμουν. Δεν έπρεπε να παίξω την ίδια νότα στην αποπάνω χορδή, θα είναι άλλος ήχος. Έπρεπε να κάνω αθλητισμό στην ταστιέρα και να την παίξω στην ίδια χορδή. Εντάξει κάποια στιγμή έβαλα μυαλό, αλλά ακόμα τα σκέφτομαι και γελάω καμιά φορά. Πόσο πίσω με πήγαν κάποια κολλήματα ρε παιδί μου ... Ένας ζωντανός ψυχαναγκασμός είμαι ....
    1 βαθμός
  16. Είναι γεγονός πως σε κερδίζει, σου κεντρίζει το ενδιαφέρον και σου φτιάχνει τη διάθεση από την πρώτη στιγμή. Και όσο προχωράει σε συνεπαίρνει. Είσαι πολύ ταλαντούχος και το δείχνεις απλόχερα θα έλεγα για άλλη μια φορά. Λεπτομέρεια, λίγο τη φυσαρμόνικα της χρειάζεται ένα eq γιατί ξεφεύγει σε κάποια σημεία στη μίξη, εκεί όταν μπαίνει. Τι άλλο να πω. Πραγματικά και εμένα μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και απλά υποκλίνομαι
    1 βαθμός
  17. Ναι. Δεν ισχύει. Ειδικά αν μιλάμε για πετάλι compressor που χρησιμοποιείς για να επεξεργαστείς τον ήχο σου όταν παίζεις, και όχι τον compressor που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επίπεδο ηχογράφησης, κατά κανόνα το εφέ μπαίνει στην αρχή της αλυσίδας. Σαν βασικός μπούσουλας για τη "σωστή" σειρά των εφέ, υπάρχει ο σχετικός μνημονικός κανόνας διατυπωμένος σαν ερώτηση από τον Robert Keeley: "Which chain of effect pedals makes life easier?" Word Effect Group Which Wah Chain Compression Of Overdrive Effects Equalizers Pedals Pitch Makes Modulation Life Level Easier Echo Στην πράξη βέβαια μπορούν να γίνουν αρκετές μικροαλλαγές στην παραπάνω σειρά, κι αν μιλάμε για κομπρέσορα π.χ., πολλοί τον προτιμούν ακριβώς μετά τα overdrives. Γενικότερα, η δοκιμή και η σύγκριση αποτελούν την πιο ενδεδειγμένη διαδικασία λήψης αποφάσεων για να κατανοεί κανείς τι πραγματικά χρειάζεται και σε ποιο σημείο της αλυσίδας των εφέ.
    0 βαθμοί
  18. Πολυ καλο ειναι και το απο κατω.
    0 βαθμοί
  19. εμένα ο fly lo μου αρέσει. "Είμαι reckless, πέφτουνε καρέκλες, σφαίρες σαν βροχή σου τρυπάνε τους αδένες" είναι στίχοι με βαθύτερο νόημα για όσους καταλαβαίνουν. χαχαχαχαχαχαχ?
    0 βαθμοί
  20. Τα ίδια και εγώ. Ξέρω τα περισσότερα κομμάτια του Τρ@νου. Μη σου πω και τους στίχους... ?
    0 βαθμοί
  21. Συμπερασματικά, compressor είναι το εφέ που επεξεργάζεται τις δυναμικές του παιξίματός σου. Παραπάνω αναλύθηκε διεξοδικά από τον odis13 τι κάνει και πώς χρησιμοποιείται, και απλά συμπληρώνω με ένα παράδειγμα συνηθισμένης χρήσης compressors για κιθαρίστες... όταν κανείς παίζει με έναν πολύ καθαρό ήχο (π.χ. σε ένα Fender λαμπάτο ενισχυτή) και νιώθει ότι δεν έχει τον καλύτερο έλεγχο των δυναμικών του, σε σύγκριση με τον έλεγχο που έχει όταν παίζει με overdrive, τότε με έναν κομπρέσορα μπορεί να μειώσει το εύρος των δυναμικών αυτών, ώστε να "ματσάρει" την αίσθηση που έχει όταν παίζει με overdrive. Επίσης επειδή υπάρχει natural compression σε όλα τα κυκλώματα που ενισχύουν το σήμα (είτε ενισχυτές, είτε πετάλια), πολλοί νιώθουν ότι με ένα boost ή ένα overdrive πετάλι π.χ. επιτυγχάνουν το αποτέλεσμα που θέλουν από άποψη δυναμικών, για αυτό και δεν χρειάζονται επιπλέον και ένα compression πετάλι. Το eq τώρα είναι υπό μία έννοια βασιλιάς των εφέ και έχει άπειρες χρήσεις. Εφόσον αναφέρεσαι καθαρά στο κιθαριστικό κομμάτι, θα σου πρότεινα όποτε σου βγει να κάνεις fine tuning του ήχου σου, δοκίμασε να πάρεις ένα παραμετρικό ή ένα γραφικό eq και να το βάλεις στο σημείο της διαδρομής του rig σου που φαντάζεσαι ότι πρέπει, και μετά παίξε με αυτό. Σίγουρα τότε θα καταλάβεις τις δυνατότητες που σου προσφέρει σαν εφέ, και απλά είναι θέμα δικό σου μετά να ζεις με ή χωρίς αυτό για μια ζωή. Προσωπικά χρησιμοποιώ ένα παραμετρικό eq στο loop του ενισχυτή (επομένως μετά τα γκαζοπέταλα και την προενίσχυση του ενισχυτή), και ανάλογα με τον τύπο κιθάρας που παίζω και το mood της ημέρας, κάνω μικροαλλαγές σε ένα knob (των μεσαίων) για να πετυχαίνω το επιθυμητό αποτέλεσμα. Άλλος φίλος μου τώρα το χρησιμοποιεί eq στη λούπα του ενισχυτή του σαν lead boost για ένταση, άλλος μπορεί να το βάλει πριν από τα γκάζια σαν pregain boost κλπ κλπ κλπ... περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
    0 βαθμοί
  22. Φίλε Ali,μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Δεν μίλησα για απλά καθημερινά πράγματα.Δεν έχω την απαίτηση από τον εαυτό μου να μάθει όλα τα μερεμέτια που υπάρχουν,για παράδειγμα.Ούτε από τους άλλους εννοείται. Αυτό προφανώς κατάλαβαν και οι φίλοι παραπάνω. Είχα στο μυαλό μου βαθύτερες έννοιες...Και εκεί ακριβώς έγκειται η μη συνειδητότητα της επιλογής. Δεν είναι του παρόντος νήματος.
    0 βαθμοί
  23. Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του cos_dr είσαι ρε φίλε? Γιατί το σπρεχάρεις ωραία. Εγώ πάντως δεν σε θυμάμαι απ' το σχολείο. Τώρα που με θυμάσαι εσύ δεν ξέρω.
    0 βαθμοί
  24. Για ποια ποστ μιλάμε ρε παιδιά? Χαμπάρι δεν πήρα. Μπράβο, και ελαφροχέρης ο LK. Σου κάνει την ένεση δηλαδής και δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
    0 βαθμοί
  25. Δεν υπάρχει σωστή απάντηση. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Εάν τζαμάρεις μικρό λαμπατο, που κομπρεσάρει, εάν παίζεις μόνο με distortion, εάν είσαι η μοναδική κιθάρα και δε σε νοιάζει να πάρεις συγκεκριμένη συχνοτική θέση στο μιξ κλπ, τοτε δεν είναι απαραίτητα. Προσωπικά, δεν τα χρησιμοποιώ. Από την άλλη, εάν παίζεις με καθαρό ήχο, ή crunchy, σε μεγαλο ενισχυτή (που δεν κομπρεσάρει), χωρίς πολλά βρωμοπέταλα, μαζί με μπόλικα άλλα όργανα κλπ, τότε υπάρχει χώρος για τα πετάλια αυτα. Στην πράξη, κάποια στιγμή έρχεται η ώρα που ψάχνεις το κάτι παραπάνω, διότι κάτι σε χαλά στον ήχο σου. Tweakάρεις τα πάντα και βλέπεις ότι ο ήχος θελει το κάτι παραπάνω (λίγο παραπάνω μπασο, ή μεσαία, ή απλά να κοψεις τις πολύ χαμηλές συχνότητες για να μη μπερδεύεται με το μπασο). Βάζεις eq pedal και ξεκινας δοκιμές. Προσπαθείς να παίξεις ρυθμικά φάνκι, σου ξεφεύγει η πένα (βαράς με παραπάνω δύναμη) και ξεκουφαίνεσαι. Βάζεις κομπρεσσορα για να διατηρεί ίδια την ένταση, ασχέτως δύναμη. Εάν δεν νιώθεις ανάγκη για όλα αυτά και είσαι ευχαριστημενος με τον ήχο σου, το αφήνεις ως έχει.
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. Αυτό προσπαθώ να σου πώ. Το τί είναι "απλό" ΔΕΝ είναι αντικειμενικό. Και όταν μιλάω για νεαρός δικηγόρος , δεν αναφέρομαι σε καμία αγωγή σουπερ ...... ξέρω γω '"Μέμψη Αστόργου Δωρεάς" ή για "Παυλιανή αγωγή". Μιλάω για μιά αίτηση απλή (ναι τους ήταν δύσκολο να την κάνουν μόνοι τους). Όταν έκανα την μετακόμιση , το πρώτο δωμάτιο που τελείωσα ήταν η Βιβλιοθήκη. Μιλάμε για πολλλλάαααα βίβλια, τόμους......βαριά και ασήκωτα.....τα οποία (κυρίως για να μην χάσω τον μπουσουλα) , τα μετεφερα εγώ...μόνος μου...... ΟΛΑ........και μου έφυγε η πίστη....και από το βάρος και από το καθάρισμα. Όταν ήρθαν οι υδραυλικοι για να τελειώσουν τα είδαν...... και με έκπληξη στα μάτια όλοι είπαν τό ίδιο: "Καλά όλα αυτά τα διάβασες; " Και τους απάντησα , "Καλά όλα αυτά τα ΚΟΥΒΑΛΗΣΑ, το ότι τα διάβασα σας έκανε εντύπωση". Και μου λένε , "το κουβάλημα δεν είναι τίποτα". Μιλάμε για "ανάγνωση" και για "κουβάλημα", δυο απλές διαδικασίες, Αλλους τους τρομάζει το πρώτο, άλλους το δεύτερο. Εγώ είμαι ατρόμητος ?
    0 βαθμοί
  28. Αν παίζεις με strat και δη με τον bridge μαγνήτη θα σου πρότεινα να έχεις το eq μετά το τελικό drive σου. Και θα κάνεις shaping στις συχνότητες και θα έχεις και boost (αν θες).
    0 βαθμοί
  29. Δες το παρακατω βιντεο για να παρεις μια ιδεα περι των χρησεων ενος compressor. Ειναι θα ελεγα απο αυτα τα πραγματα που περισσοτερο τα καταλαβαινεις οταν παιξεις ο ιδιος, με την διαφορα στην αποκριση που προσφερει, παρα σε ηχογραφημενο ηχο, αλλα σε καθε περιπτωση παιρνεις μια ιδεα.
    0 βαθμοί
  30. Υπάρχουν πολλές εκδοχές. - Mayday mayday, guitar tech down. - Εντάξει, δεν πάθαμε και τίποτα - Αφτό δεν είναι μπενάλτυ δηλαδής, που είναι το VAR? - Και όμως κινείται ακόμα. - Μην ανησυχείτε, έχει φάει αυτός κι άλλες τελεκάστερ στο κεφάλι .... - Τώρα θα τρέξει στην third base. - Πέτα ρε μλκα μια Strat, τι πέφτεις κάτω?
    0 βαθμοί
  31. Μετά τι είπε όταν πήγε στο μικρόφωνο; Πονάν τα παλικάρια ή δεν άκουσα καλά;
    0 βαθμοί
  32. και γω πρώτη και μοναδική και των δυό
    0 βαθμοί
  33. εγώ να πάρω αυτό? δεν αλλαξοπίστησα δεν τα πάω καλά με αυτά τα πράγματα την ησυχία μου θέλω. το ιρίδιο την δίνει αυτή, αλλά και τα άλλα ψηφιακά ή τρανζιστοράτα που είχα-εχω. Με λάμπα εχω πει παίζω τη Λαμπρή. Αν έχει ησυχάσει ο σολντάνο θα του ξαναδώσω τις ευκαιρίες που ζητάει
    0 βαθμοί
  34. Δε διάβασα αλλά δε χρειάζεται. Πάρε τον από κάτω που πιστεύω σε καλύπτει πλήρως: Solved
    0 βαθμοί
  35. Ε νταξ , και γω συμφωνώ με τον Μάνο σε πολλά, αλλά "τσακωθήκαμε" για τα xp και τον pentium 4 σε audio pc ?, μέσα στη ζωή είναι όλα.? Υ.Γ. Ο λόγος που έγραψα το ανωτέρω είναι για να παίρνω ειδοποιήσεις για το νήμα.....μην τσακωθείτε στα αλήθεια ?....γενικά μιλώντας
    0 βαθμοί
  36. μια και φτιάξανε τα προαπαιτούμενα το ανεβάζω αζιπάριστο 333934385_6247906958564214_2726029347393955462_n.mp4 εδιτ εγω την έχω πει την ιστορία μου. Τον προ αυτόν τον κληρονόμησα από το φιλαράκι μου που έφυγε άδικα το 2009. Τον είχα στο ρακ δυο τρία χρόνια, αλλά όταν τον είχα ανοίξει είδα μέσα κάποιες επεμβάσεις που δεν καταλάβαινα γιατί έγιναν και προφανώς δεν μπορούσα να εξηγήσω. Ετσι το βρώμικό του ήταν σχεδόν άχρηστο, ενώ τα καθαρά, σου έφερναν ένα μεγάλο χαμόγελο μαζί με αρκετό βόμβο. Τελικά μια λυχνία ήταν ο ένοχος, ένα δυο πυκνωτές και κάποιες άλλες εξυπνάδες γύρισαν πίσω στο μανίσιο και όλα επανήλθαν. Περισσότερα όταν τον πιάσω ξανά στα χέρια μου, αν και η θέση του στο ράκ έχει καταληφθεί από άλλους ένοικους και δεν ξέρω πού θα τον χώσω...
    0 βαθμοί
  37. Για ανισόρροπους.
    0 βαθμοί
  38. O trolley εχει δικιο, αλλα που να το βρει. Τρολλευ, μην ξεχνας ποτε τον Θεικο Πλατωνα και τη σπηλια του, μην τον ξεχνας ποτε. Εγω παλι ειμαι καλος ανθρωπος, και θα δωσω τρια παραδειγματα, και οποιος θελει βλεπει το φως, δε θα σκασουμε κιολας. " Ο Χεντελ ηταν ο μεγαλυτερος απο ολους μας" ταδε εφη ΜΠΕΤΟΒΕΝ, και οσο αφορα τη δραματουργια, πως να βαλεις μουσικη σε στιχο, δεν υπαρχει αμφιβολια περι αυτου. Κοντεξτ παραδειγματος ν 1: ΤΟ κεφαλι του πατερα του νεου που βλεπουμε (νεος σε μετζο, μπιτσες γουιτσες μπριτσες, μην μπουμε εκει πλιζ, γουοκ 18ου αιωνα λεμε ? ) Λοιπον, του σκοτωσανε τον πατερα, και να και το κεφαλι, ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΘΑ ΣΑΣ Γ***ΜΗΣΩ, αλλα ειμαι και μικρος, πρεπει να παρω κουραγιο, ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ, αυτοι ειναι οι στιχοι, ας μεινουμε στο πρωτο μερος, οι στοιχοι επαναλαβανονται, το πρωτο λεπτο, 56 δευτερολεπτα απο το χρονο σας Δυο σημεια αρκουν, για να καταλαβουμε τι εννοουσε ο Μπετοβεν. Το ενα στο 0.38, "Κουραγιο καρδια μου" ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΤΑΡΤΕΣ, γιατι ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΣΤΟ ΦΥΛΑΓΑ, φονο θα κανω, παει η αθωοτητα, ΔΑΚΡΥ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ, και καπακι 0.48 τραντιτορ ΚΟΡΩΝΑ ΤΡΑΝΤΙΤΟΟΟΟΟΡ πουστη ΠΡΟΔΟΤΗΗΗΗΗ! Εγω ψηφιζω Μπαχ, αλλα ο Μπετοβεν ηξερε τι ελεγε. Παραδειγμα δυο. Εδω δεν τολμω καν να μπω σε context και στιχους, τι να λεμε, σκεφτομαι να τους ψηφισω αντι για τους beatles στο songwriting, τι να λεμε, αν δε δεις το φως θα ζεις στη σπηλια μεσα, και τι να κανω εγω τωρα, να κατσω να κλαιω; Και τωρα το ακραιο παραδειγμα ετσι να τριτωσει το κακο Ενα διαμαντι απο το θηραυροφυλακιο του old school thrash, μεταξυ αλλων ακουτε τον κορυφαιο ντραμμερ της σχολης στα ντουζενια του. Λοιπον, εδω οι στιχοι εχουν να κανουν με ενα θεμα δυστυχως πολυ επικαιρο, την παιδικη κακοποιηση, την οποια οι ΜΑΣΤΟΡΕΣ του ειδους εξιστορουν μεσα απο τα ματια του θυματος. Ακραιο ειδος, ακραιο θεμα, οποιος εκτιμα το ειδος μουσικα ακουει ευκολα για τι επιπεδο μουσικης μιλαμε, σε αυτο το στυλ παντα, ε λοιπον και οι στιχοι αξιζουν τον κοπο, σαφως, δεν συμβαινει συχνα, αλλα σιγουρα η πιο μαυρη απο το μαυρο μουσικη γινεται τρισδιαστατο μαυρο. Για οποιον θελει ομως, δε θα μπουμε και δερβαναγες, οποιος θελει εκει ειναι, οποιος οχι, τα λεμε και τα δεοντα στη συζυγο. Αλλα πραγματικα, αν ακους το hazy shade of winter και στα @@ του οι στιχοι, ενα εχω να πω:
    0 βαθμοί
  39. Έχω γράψει μεγάλη ιστορία στις καβάντζες στα νιάτα μου. Θα σας δρεπανιάσω όλους ?????.
    0 βαθμοί
  40. Ρε παιδιά μην μαλώνετε. Έλα να βλέπω το χρήμα τώρα, ποντάρετε.
    0 βαθμοί
  41. Μανταρα η ερμηνεια μου?
    0 βαθμοί
  42. Διορθώθηκε. mp4 επιτρέπονται. Όριο (για τώρα) 300MB. Big_Buck_Bunny_1080_10s_30MB.mp4
    0 βαθμοί
  43. Γιαννακόπουλος στο κόρνερ, Γιαννακόπουλος κεφαλιά και γκολ ?
    0 βαθμοί
  44. Εγώ προτείνω να ξεκινήσεις από τον αγρινιώτη Σταλόνε. Τον Τέλη τον Σταλόνε δηλαδής.
    0 βαθμοί
  45. Τι να πρωτοπείς για τέτοια μεγέθη... ο άνθρωπος ήταν ο βασικός συνθέτης και αυτοσχεδιαστής σε τρεις από τις σπουδαιότερες τζαζ μπάντες της ιστορίας (Jazz Messengers, Miles Davis 2nd Great Quintet και Weather Report), και σαν να μην έφτανε αυτό, η solo δισκογραφία του περιλαμβάνει πραγματικά διαμάντια αντίστοιχης ιστορικής σημασίας. Τουλάχιστον έφυγε ήσυχα και έχοντας προλάβει να κάνει τον κόσμο μας πολύ πλουσιότερο. Για μένα προσωπικά ήταν ο μεγαλύτερος συνθέτης στην ιστορία της τζαζ, ο πιο υπέροχος soprano κι ένας από τους σπουδαιότερους tenor σαξοφωνίστες και ένα ακούραστο δημιουργικό πνεύμα που με ό,τι κι αν ανακατευόταν, αυτόματα το συγκεκριμένο project αποκτούσε ειδικό βάρος... πραγματικός διανοούμενος, δημιουργικά αξεπέραστος, Τιτάνας της τέχνης για 70 γεμάτα χρόνια.
    0 βαθμοί
  46. Άλλος ένας γίγας πάει για ξεκούραση. Ένας κολοσσιαίος σαξοφωνίστας αλλά κυρίως ένας από τους μεγαλύτερους τζαζ συνθέτες όλων των εποχών.
    0 βαθμοί
  47. Κ μη ξεχνάμε τον Μπρους που στέλνει φιλάκια στη Μπιμπιμπό στο 1:48 https://youtu.be/OIjPwzL_5Yk
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...