Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      2362


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6241


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/03/23 σε όλα

  1. Το κατάλαβα ότι θα ήταν κομματάρα μόνο κι από το οστινάτο της κλασσικής. Πολύ ωραία ενορχήστρωση, πραγματική αρμονία, που χει μέσα και "ντεμοντέ" πτώσεις. Λέει και "λαμπρά", λέει και "απαίσια", σε μια εποχή που έχουμε συνηθίσει το "γ@μ@ει" και το "γ@μησ3τ@". Όχι. Χρειάζεται πού και πού και μια λέξη όμορφη, κι αυτό κάνει η αρμονία σε αυτό το κομμάτι, χωρίς να επιτηδεύεται, γίνεται λειτουργικά και φυσικά. Μόνα μου "παράπονα" η φυσαρμόνικα που είναι πολυφορεμένη, και η τρομπέτα που είναι κονσέρβα. Τινακανς όμως, εδώ μιλάμε για κομματάρα. Πραγματικά μπράβο Πάνο. Γράφε εσύ τέτοια και ας βρούμε άλλες λέξεις να τα περιγράφουμε.?? Τι θα γίνει ρε φίλος, θα παντρευτούμε;?
    2 βαθμοί
  2. Αυτό μάλιστα. Είναι καταπληκτικό για τα γούστα μου. Από τις πρώτες κιόλας νότες του αρπίσματος μου πήρε τα σωθικά. Και φανταστική ενορχήστρωση. Κάθε όργανο μπαίνει εκεί που "πρέπει", λέει αυτό που "πρέπει", για όσο πρέπει με τον τρόπο που "πρέπει". Και οι στίχοι τρομεροί, και δένουν τέλεια με την μουσική. Μπράβο ρε Πάνο! Αυτό είναι για το άλλο νήμα φίλως. Εντάξει το καταλάβαμε, εσύ δίνεις σημασία και στους στίχους ασούμε.
    2 βαθμοί
  3. Ο 1ος δάσκαλος μου ήταν του πανεπιστημίου. Ήξερε τα πάντα από θεωρία. Δεν είχε τρόπο να μου επικοινωνήσει το μήνυμα, ακόμα και για τα πολύ απλά. Και εγώ δεν είχα τρόπο να καταλάβω τι μου έλεγε. Πολλές φορές η επικοινωνία είναι και η ουσία. Καλύτερα να ξέρεις 5 πράγματα και να ξέρεις πως να τα μεταδώσεις, πάρα 25 και μην μπορείς να τα.μεταδωσεις. Παρόλα αυτά, μπορεί να δοκιμάσει να συζητησει με τον δάσκαλο, να επανεστιασουν στους στόχους τους, και να συνεχίσουν με διαφορετική βάση. Μακάρι να πετύχει.
    2 βαθμοί
  4. Κι εγώ εκεί κλίνω. Και μη φοβάσαι ρε συ φοίνικα να ταράξεις τη ρουτίνα. Μπορεί να έχει στο πρόγραμμα το σμοκ ον δε γουότερ. Όχι. Πες εσύ, ρε δάσκαλε με τρώει ρε φίλε, δεν κοιμάμαι τα βράδια. Γιατί μι ύφεση κι όχι ρε δίεση; Το ίδιο δεν είναι; Ό,τι σε τρώει κι αναρωτιέσαι, άνοιξε το στόμα, μίλα. Δεν πας σε οδοντίατρο, για μάθημα πας. Έχεις κι εσύ λόγο στο ΤΙ θες να μάθεις. Ααααα γεια σου. Εξηγείται τώρα. Πάρε λίγο το τιμόνι. Μίλα.
    2 βαθμοί
  5. Του ειπες δηλαδη "δασκαλε θελω να μπω σοβαρα στη θεωρια, παμε με παρτιτουρα" και σου απαντησε "δεν ειμαι για τετοια ρε, εδω σηκωματακι σαντανα κοιτα, πορωση"; Αν ναι, φυγε τρεχοντας και πες του οτι πας για τσιγαρα, στα @@ σου. Γιατι λες στο πρωτο σου ποστ οτι εισαι 40 και ηθελες να παιζεις κανα κομματακι να ευχαριστηθει η ψυχουλα σου, δηλαδη τι να εκανε ο αθρωπας, κομματακια σου εδειχνε και τα λα τα μινορια, τι σκατα να κανει, λαγους απο το καπελο να βγαλει; Αν την εχεις βρει μαζι τους του δως του μια ευκαιρια. Και αν δεν εισαι σιγουρος οτι ειναι σε φαση ξερω γω, αν φοβασαι μην επεσες σε αλμπανη, πηγαινε του με τροπο κανα κομματι σε παρτιτουρα, ετσι αθωα αθωα, πες " μου το παιζεις λιγο δασκαλε να δω κατι;" μη του πας και τη μαυρη σελιδα του ζαπα, κανα κομματακι που γουσταρεις πηγαινε του να μην ειναι γνωστο ομως, γιατι κακα τα ψεματα, η παρτιτουρα για τους αλμπανιδες ειναι σαν το σκορδο για τους δρακουλες, τους στελνει μακρυα.
    2 βαθμοί
  6. Είναι γεγονός πως σε κερδίζει, σου κεντρίζει το ενδιαφέρον και σου φτιάχνει τη διάθεση από την πρώτη στιγμή. Και όσο προχωράει σε συνεπαίρνει. Είσαι πολύ ταλαντούχος και το δείχνεις απλόχερα θα έλεγα για άλλη μια φορά. Λεπτομέρεια, λίγο τη φυσαρμόνικα της χρειάζεται ένα eq γιατί ξεφεύγει σε κάποια σημεία στη μίξη, εκεί όταν μπαίνει. Τι άλλο να πω. Πραγματικά και εμένα μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και απλά υποκλίνομαι και εγώ με τη σειρά μου. Τι άλλο μπορώ να κάνω?? Συγχαρητήρια και είναι ευχής έργον που το μοιράστηκες μαζί μας εκλεκτέ μας συμφορουμίτη!!! Μπράβο!!!!! Μπράβο Πάνο!!!!!!!?
    1 βαθμός
  7. Διορθώθηκε. mp4 επιτρέπονται. Όριο (για τώρα) 300MB. Big_Buck_Bunny_1080_10s_30MB.mp4
    1 βαθμός
  8. Τραγούδι κανονικό
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Εξαιρετικό. Δεν ξέρω αν είναι έντεχνο ή..... άτεχνο αλλά κομματαρα είναι σίγουρα.
    1 βαθμός
  11. Τι έγραψες ρε Πάνο... Δεν έχω λόγια. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα μ' έστειλε.
    1 βαθμός
  12. Δε μπορώ να σκεφτώ πώς καν ξεκινάς να γράψεις ένα τέτοιο σόλο.
    1 βαθμός
  13. Ενω στα κεφαλια κ κυριως στο SLO ολοι εστιαζουν στο gain, αυτο το μηχανημα τα εχει ολα..
    1 βαθμός
  14. Ρε φίλε, τι πήγες και έγραψες?? Το άκουσα σχεδόν με κομμένη την ανάσα. Η ερμηνεία σου είναι καθηλωτική. Ο,τι μουσική και να συνέθετες, βέβαια, δεν θα άλλαζε το αποτέλεσμα. Η ιδιαίτερη και μοντερνα αισθητική , σε συνδυασμό με το απόκοσμο των ήχων που διάλεξες, δημιουργούν και σουρεαλιστική ατμόσφαιρα.. Δεν έχω λόγια Πανο. Μοναδικό έργο!
    1 βαθμός
  15. Το κομμάτι είναι αριστούργημα. Είναι ένα ολοκληρωμένο concept από την ερμηνεία μέχρι την αρμονία και την ενορχήστρωση. Τα πάντα υπηρετούν το τραγούδι, χωρίς να ξεφεύγει τίποτα. Όλα είναι στη θέση τους και όπως πρέπει, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω. Το δε σπαρακτικό "γέμισα την ψυχή μου ρωγμές" είναι σαν η κατάληξη μονολόγου ενός φαντάσματος που κάνει απολογισμό. Hats off από μένα.
    1 βαθμός
  16. Το pornograpffitti ήταν δισκάρα. Το come back δεν το κάναν ποτέ Ούτε με τον προηγούμενο δίσκο... ούτε με αυτό.
    1 βαθμός
  17. το είδος το έχω βαρεθεί χρόνιααααα τώρα... για ποιο λόγο;.. μα γιατί δεν γράφονται πια κομματάρες σαν αυτό... υποκλίνομαι...? ΥΓ pls Πάνο γράψ(φ)ε και τους στίχους στο αρχικό ποστ...
    1 βαθμός
  18. 1 βαθμός
  19. Έεεεε μωρέ, ένας γάμος είναι, δε γαμείς.
    1 βαθμός
  20. Λοιπόν να σου πω μια ιστορία. Είχα κάποτε ένα φιλαράκι που ζήλευε πολύ την κοπέλα του. Κάθε φορά που μαζευόταν η παρέα, μας έλεγε ότι κάτι ανακάλυπτε που του έβαζε ψύλλους στα αυτιά. Μια κάτι περίεργα τηλέφωνα, μια έφευγε η κοπέλα για δουλειά παραπάνω περιποιημένη από το συνηθισμένο, κλπ. Εμείς του λέγαμε να πάει να της μιλήσει για τις ανησυχίες του, όμορφα κι ωραία και πολιτισμένα, αλλά αυτός προτιμούσε να αγχώνεται μόνος του. Κάποια φορά λοιπόν είχε έρθει ένας τύπος στην παρέα, που έδωσε μεγαλύτερο βάρος στα λόγια του από ότι δίναμε εμείς. Και του έλεγε ότι έχει δίκιο να ανησυχεί, κάτι περίεργο συμβαίνει σίγουρα. Του έλεγε ότι και η δική του κοπέλα έκανε τέτοια, και τελικά του τα φόρεσε. Τρελάθηκε ο άλλος λοιπόν, γιατί από την μια βρήκε κάποιον που θεωρούσε ότι τον καταλαβαίνει, από την άλλη άκουσε από αυτόν τους φόβους του πραγματοποιημένους. "Βρε μίλα της, ρώτησέ την" του λέγαμε εμείς, στα π@π@ρια του μας έγραφε εμάς. Είχε κολλήσει με αυτά που του έλεγε ο άλλος, "αν δεν σε έχει ήδη κερατώσει, είναι έτοιμη να το κάνει" του έλεγε. Έχουμε πάει λοιπόν για καφέ μια μέρα, και μας έρχεται περιποιημένος και παρφουμαρισμένος ο τύπος, και όλο έπαιζε το μάτι του. Και "κοίτα αυτήν τι ωραία είναι" και "πω πω τι παιδί είναι αυτό" και άλλα τέτοια. "Ρε συ" του λέμε, τι έγινε, με την άλλη χωρίσατε? Πώς και ξενοκοιτάς ξαφνικά?" "Όχι ρε γμτ" μας λέει, "αλλά αφού με έχει κερατώσει ή θα το κάνει σύντομα, θα της πω να χωρίσουμε. Σκέφτομαι μόνο πώς θα της το πω, γιατί είμαστε πολλά χρόνια μαζί". "Ρε της μίλησες? Πώς το ξέρεις?" ρωτάγαμε εμείς. "Ε, φως φανάρι είναι η δουλειά" μας έλεγε. Και χώρισε. Έτσι, χωρίς να μάθει ποτέ τι συνέβη. Και η κοπέλα έπεσε απ' τα σύννεφα, δεν κατάλαβε από που της ήρθε. Κι μ' έπιανε εμένα και με ρωτούσε τι έγινε και χωρίσανε, και όταν της είπα τα καθέκαστα έγινε έξαλλη, γιατί τον γούσταρε πολύ. Και φυσικά, καμιά άλλη σχέση δεν είχε, ούτε ήθελε να κάνει. Αλλά όταν κατάλαβε πόσο μλκας ήταν αυτός στεναχωρήθηκε διπλά. Που ήταν τόσο καιρό με κάποιον τόσο στόκο δηλαδή. Γι' αυτό σου λέω παλικάρι μου. Μίλησε με τον δάσκαλό σου, κάντε μια κουβέντα, πες του τις ανησυχίες σου, δώσε του και λίγο χρόνο. Και αν δεις ότι δεν αλλάζει τίποτα, και συνεχίζεται το πρόβλημα, προχώρα παραπέρα. Αλλά όχι έτσι, χωρίς να κάνεις μια μικρή προσπάθεια πρώτα. Που ξέρεις? Μπορεί να είναι καλύτερα τα πράγματα μετά.
    1 βαθμός
  21. Οι στίχοι όλα τα λεφτά. Πάνο θα μου επιτρέψεις να το δω ως μελοποίηση στίχων με την μουσική χαλί από κάτω τους....όχι ότι δεν είναι καλή-περιποιημένη-άψογη-παραγωγική, αλλά οι στίχοι που με συνεπήραν, δεν με άφησαν να την απολαύσω.. Πολύ καλή ερμηνεία.......!!
    1 βαθμός
  22. Το να ασχολείσαι με τους στίχους ενός τραγουδιού, δεν είναι προαιρετικό. Είναι μέρος της όλης διαδικασίας, δηλαδή δεν μπορείς να μην το κάνεις, εκτός αν δεν καταλαβαίνεις τη γλώσσα οπότε δεν ξέρω τι στην ευχή νομίζεις ότι ακούς (μπορεί π.χ. οι στίχοι να λένε ότι είσαι μαλάκας). Το να ακούς ένα τραγούδι χωρίς να καταλαβαίνεις τους στίχους είναι σα να σε πετάξανε σε μία άγνωστη χώρα και να προσπαθείς να συμπεράνεις ποιος είναι φίλος σου από το αν σου χαμογελάει. Για εμάς που η μητρική μας γλώσσα είναι η ελληνική, το περιεχόμενο των στίχων των ελληνικών τραγουδιών είχε και έχει μείζονα ρόλο στη διαμόρφωση της σχέσης μας με το κάθε τραγούδι, και αυτός είναι ο λόγος που οι φερόμενοι ως "τιτάνες" τραγουδοποιοί επέλεγαν με μεγάλη προσοχή το στιχουργικό υλικό, όσο του έκοβε καθενός. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για τα ξένα τραγούδια που ακούμε, με την επιπλέον δυσκολία της γλώσσας. Η κακή σχέση του έλληνα ροκ τραγουδοποιού με τους στίχους είναι ένας από τους διαρκείς λόγους που δεν αποκτήσαμε ποτέ ροκ σκηνή π.χ. και για θλιβερές προσπάθειες δημιουργίας αγγλόφωνου ροκ τραγουδιού από έλληνες μουσικούς, όπου συνήθως γελάνε και οι γομολάστιχες. Μου κάνει εντύπωση, που μετά από τόσα χρόνια κάποιοι λένε ότι το θέμα δεν τους ενδιαφέρει, μάλλον ούτε τον 21ο αιώνα θα βγει άκρη.
    1 βαθμός
  23. Συμφωνουμε, ομως χωρις καποια "οπλα" οπως καποια βασικα θεωρητικα, ειναι σαν να το εχεις με το τιμονι, να θελεις να πας στην Αρτεμιδος στα Βριλλησια, χωρις να εχεις ανεβει ποτε πιο ψηλα απο την Αγια Παρασκευη, να μη εχεις GPS και να σταματας σε καθε γωνια να ρωτας τους περαστικους πως να πας Βριλλησια Αρτεμιδος. Θα πας, αλλα ποτε θα φτασεις? Σε αυτη τη ζωη?
    1 βαθμός
  24. Γιατί δείχνει το πόσο χρήσιμη είναι η θεωρητική γνώση. Και σε ρωτάω λοιπόν. Προτιμάς να την μαθαίνεις κομμάτι κομμάτι ξέμπαρκα από φιλαράκια (που μπορεί να λένε και παπαριές γιατί δεν ξέρουν κι αυτοί) ή να την μάθεις κυριλέ, και να την χρησιμοποιήσεις όπως γουστάρεις μετά? Για την ίδια γνώση μιλάμε. Γιατί φαίνεται δύσκολη ή και μη απαραίτητη όταν την μάθεις με κάποιο σύστημα, ενώ όταν την τσιμπολογάς από εδώ και από εκεί θεωρείται εύκολη και επιθυμητή?
    1 βαθμός
  25. Τα πτυχία δεν κάνουν τον μουσικό, ούτε οι γνώσεις. Να στο πω αλλιώς. Όλα αυτά είναι εργαλεία, και τα εργαλεία δεν κάνουν τον μάστορα. Έχει ο άλλος ένα σκασμό εργαλεία, και δεν μπορεί να αλλάξει μια λάμπα. Αλλά μάστορας χωρίς εργαλεία δεν μπορεί να δουλέψει.
    1 βαθμός
  26. Ειναι δεδομενο οτι δε γεννιουνται καθε μερα χεντελ, ουτε βγαζουν τα ωδεια χεντελ, γιατι θα ειχε γεμισει ο κοσμος χεντελ. Τον προσωπικο σου αγωνα δινεις για βελτιωση, εναν ματαιο κατα πασα πιθανοτητα αγωνα, και οπου βγει. Τα εργαλεια διαλεγεις και πορευεσαι, τιποτα παραπανω, καμια εγγυηση, καμια σιγουρια, οποιος σου πει οτι θα σε κανει μουσικαρα με τα μαθηματα σε κοροιδευει, η προσπαθεια σου θα σε κανει, η αισθητικη σου, και θα σε κανει το καλυτερο που μπορεις και που θα σε αφησει η ζωη, αλλα δεν πειραζει, υπηρξε ο χεντελ και η παρεα του, οι μπητλς, και τοσοι αλλοι, εχει η ανθρωποτητα μουσικη για 1000 ζωες και για ολα τα γουστα, δε θα της λειψουμε εμεις, το μονο σιγουρο.
    1 βαθμός
  27. μετά από πολύ καιρό κατάφερα και έδωσα τον soldano sp77 στα άξια χέρια του μάστορα (και δεινού κιθαρίστα) Βασίλη Κοσμίδη. Είχε αρκετά θεματάκια ώστε να είναι στην αποθήκη πάνω από 2-3 χρόνια και φυσικά εκτός ρακ. το αναμένω αυτές τις μέρες για δοκιμή, αλλά δείτε εδώ κάτι απο τα χέρια του 333934385_6247906958564214_2726029347393955462_n.zip
    0 βαθμοί
  28. Εγω δεν τα καταλαβαινα ακόμα τότε εις βάθος τα μοουντζ. Πιστευα ότι είναι μια απάτη και ότι δεν χρειάζονται. Έλεγα ότι μπορείς κάλλιστα να λες ότι παίζεις μια ματζόρε και απλά οτι έχεις για βάση τη 2η βαθμίδα αντί να λες παίζω Ντόριαν. Κάποια στιγμή αργότερα κατάλαβα μόνος μου τη χρησιμότητα τους, όταν έπαιζα από την ίδια τονική διαφορετικά μοουντζ και συνέκρινα τις διαφορές στις βαθμίδες τους και πλέον στην εναρμόνιση τους. Πιο πολύ σε τεχνικά θέματα με βοήθησε η βιντεοκασέτα. Στο Sweep picking βασικά.
    0 βαθμοί
  29. Όπως έγραφε στίχους ο τζέημς μπράουν.
    0 βαθμοί
  30. Ε οταν τα κορνερ ειναι απο πλεονεκτικη θεση αυτα γινονται....?
    0 βαθμοί
  31. Το θυμαμαι καλε! Ευγε!
    0 βαθμοί
  32. γενικά εδώ στο νόιζ είμαστε λίγο γλωσσο...μπλάστες
    0 βαθμοί
  33. Ολα τα μουσικα παιδακια του μακαριτη του Εντυ καναν κολπα. Αυτος τα κανει καλυτερα απο τα αλλα?. Ο σκοπος του σε αυτο το αλμπουμ ειναι λεει να κρατησει τη φωτια ? του EVH αναμμενη. Δε σκεφτηκε οτι θ'αναψει κ η κιθαρα ετσι οπως παιζει ομως?
    0 βαθμοί
  34. Το νέο σύστημα υποστήριξης στο Noiz Support (https://support.noiz.gr) είναι το κέντρο όπου θα δημοσιεύονται όλα τα άρθρα σχετικά με τη λειτουργία ολόκληρου του Noiz (αγγελίες, forum και οτιδήποτε άλλο μελλοντικό). Μέσω του support μπορεί κάποιος και να επικοινωνήσει για προβλήματα σύνδεσης, θέματα αγγελιών ή οτιδήποτε άλλο. Το σύστημα υποστήριξης συνδέεται αυτόματα και με όλα τα social media (Facebook messenger, Instagram, Twitter) αλλά και με το email support@ ώστε να παρέχεται η υποστήριξη κεντρικά. Αυτό σημαίνει οτι αν κάποιος στείλει μήνυμα στο Facebook page του Noiz, μπορεί να εξυπηρετείται από το κεντρικό σύστημα όπου υπάρχουν διαθέσιμα τα άρθρα. Η λίστα των άρθρων θα εμπλουτίζεται σταδιακά για να καλυψει συχνές ερωτήσεις των μελών. Εν καιρώ θα μπεί και αυτοματοποιημένο σύστημα υποστήριξης (σωστό, όχι τα ενοχλητικά που είναι άχρηστα).
    0 βαθμοί
  35. Το εχω γραψει καπου στα τελευταια επη ? οτι τα παιδια τα σημερινα ειναι πολυ τυχερα με τις επιλογες που εχουν, τιμιες επιλογες στο μοντερνο τομεα που θα τους βαλουν σε ωραιο δρομο, ειμαι πραγματικα χαρουμενος για αυτο, καμια σχεση με το ΜΠΑΧΑΛΟ του παρελθοντος. Τωρα αν επιμενει ο μαθητης να βαλει το καρο μπροστα απο το αλογο, τι να πω, καλο κουραγιο στους δασκαλους ευχομαι. Η γνωμη μου παραμενει παντως οτι δεν πρεπει να υποκυπτουν.
    0 βαθμοί
  36. Εγώ φταίω, που όταν έκλεισα τα 50 μου χρόνια, δεν έκανα μια επανέκδοση του ΦΑΣΙΟΝ ο μλκας. Και έφτασα 56 αντί να είμαι μόνο 6 ασούμε.
    0 βαθμοί
  37. 0 βαθμοί
  38. Το ίδιο συμβαίνει με τον δικό μου όταν ξεκίνησα μαθήματα drums εδώ και κάτι μήνες για να φτιάξω την τεχνική μου. Είναι φοβερός τύπος, κάνουμε καλή παρέα, μιλάμε για διάφορα, από μηχανές μέχρι τα προσωπικά μας και γνωριζόμαστε πολύ λίγο. Έχει ωραία αύρα και ξέρει να παίζει, έχει την τεχνική που ψάχνω εγώ. Από την άλλη, ειδικά στην αρχή, δεν ήμουν τόσο ευχαριστημένος με το μάθημα. Πέραν του ότι τρώγαμε πολύ χρόνο σε chit-chat, έβλεπα κάποιες λεπτομέρειες που δεν μου άρεσαν. Με τον καιρό όμως έχουμε προσαρμοστεί ο ένας με τον άλλο. Έχει μάθει τι χρειάζομαι, του λέω αυτά που με απασχολούν, και με καθοδηγεί σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα. Για να πάρω κάποιο αναγνωρισμένο πτυχίο (γελάνε και οι κότες), θα πρέπει να πάω κανονικά σε ωδείο και να αλλάξω δάσκαλο. Εκεί δε ξέρω πώς θα είναι τα πράγματα. Μπορεί να ναι καλύτερα, μπορεί και χειρότερα. Προς το παρόν, βλέπω ότι η επικοινωνία είναι το παν - και να ο δάσκαλος δεν είναι διατεθημένος να επικοινωνήσει και να προσαρμοστεί με τον μαθητή, τότε δεν είναι καλός δάσκαλος.
    0 βαθμοί
  39. Πρώτα να δείτε εάν ταιριάζετε σεξουαλικά..., μην βρεθείτε προ εκπλήξεως εκ των υστέρων!
    0 βαθμοί
  40. Είναι που δεν έχεις πέσει στις κατάλληλες συνθήκες ακρόασης. Επειδή σε ξέρω λίγο, είμαι σίγουρος ότι θα κόλλαγες αφάνταστα με Waits. Εννοείται ότι είσαι ευαίσθητο παιδί.
    0 βαθμοί
  41. Κακώς δεν το έβγαλε πριν 23-24 χρόνια να νανουρίζουμε τον μεγάλο μου γιο που είχε "πρόβλημα" με τον ύπνο..πως δεν τον έδωσα για υιοθεσία μόνο εγώ και η μάνα του το ξέρουμε....
    0 βαθμοί
  42. H αλήθεια είναι, ότι το συγκεκριμένο album χρειάζεται ακόμα μια έκδοση, γιατί δεν το έχουμε εμπεδώσει ακόμα.
    0 βαθμοί
  43. το ξέχασε αμέσως όμως μαλλον τώρα δείχνει το bashing
    0 βαθμοί
  44. Για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αυστηρος, για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αμεμπτος, ο μαθητης πρεπει να ανεβει, οχι ο δασκαλος να κατεβει, γιατι να παιξεις σαντανα στο χρονο πανω ,Ο ΣΑΝΤΑΝΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΑΝΤΑΝΑ σε ενα χρονο; Δεν ντρεπεσαι, δεν τον σεβεσαι; Μην παρασυρεστε απο τις ευκολες λυσεις, ευθυς και πλατυς ο δρομος που οδηγει στην καταστροφη, ελατε στην αγκαλια της περουκας, πολλοι οι δρομοι για την αβυσσο, ενας για την Αληθεια. ?
    0 βαθμοί
  45. Ακόμα να αποφασίσουμε ?
    0 βαθμοί
  46. Τι να πρωτοπείς για τέτοια μεγέθη... ο άνθρωπος ήταν ο βασικός συνθέτης και αυτοσχεδιαστής σε τρεις από τις σπουδαιότερες τζαζ μπάντες της ιστορίας (Jazz Messengers, Miles Davis 2nd Great Quintet και Weather Report), και σαν να μην έφτανε αυτό, η solo δισκογραφία του περιλαμβάνει πραγματικά διαμάντια αντίστοιχης ιστορικής σημασίας. Τουλάχιστον έφυγε ήσυχα και έχοντας προλάβει να κάνει τον κόσμο μας πολύ πλουσιότερο. Για μένα προσωπικά ήταν ο μεγαλύτερος συνθέτης στην ιστορία της τζαζ, ο πιο υπέροχος soprano κι ένας από τους σπουδαιότερους tenor σαξοφωνίστες και ένα ακούραστο δημιουργικό πνεύμα που με ό,τι κι αν ανακατευόταν, αυτόματα το συγκεκριμένο project αποκτούσε ειδικό βάρος... πραγματικός διανοούμενος, δημιουργικά αξεπέραστος, Τιτάνας της τέχνης για 70 γεμάτα χρόνια.
    0 βαθμοί
  47. Τι εννοείς δηλαδή? Να πρέπει να έχεις σπουδάσει φούγκα για να γράψεις και να παίξεις σε ένα κομμάτι ροκ ή ποπ? Η θεωρία πάντως δεν έχει ιδιαίτερο βάθος, είναι απλά η βάση. Από εκεί και πέρα, όσο περισσότερες γνώσεις έχεις σε βάθος (γι' αυτό στο οποίο αναφέρεσαι μιλάω εδώ), τόσο περισσότερες επιλογές και δυνατότητες ανοίγονται μπροστά σου. Ιδιαίτερα αν είσαι ταλαντούχος.
    0 βαθμοί
  48. Η ιστορία της ζωής μου, λαίμαι τώρα.... Μετά από του Τέρυ άκου κι αυτό, μπας και... Και κοίτα να αλλάξεις δάσκαλο....
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...