μερικές φορές Πάνο μου είναι και θέμα timing... οι σημερινές διαδικτυακές PR δυνατότητες αν υπήρχαν τότε σίγουρα θα είχαν αναδείξει αρκετές καλές δουλειές (αν μη τι άλλο στις προθέσεις) που θάφτηκαν εσκεμμένα ή μη... ειδικά η δεκαετία του 90 είναι είναι αυτή που θα χαρακτήριζα άνετα δεκαετία της επανάστασης της αμήχανης να αντιμετωπίσει τις αλλαγές που επέβαλε η εποχή, εγχώριας δισκογραφικής μπουρζουαζίας... "αλλαξοκολιές" στις εμπορικές πρακτικές με συνεχείς "ποδοσφαιρικές μεταγραφές" καλλιτεχνών (και κακοτεχνών) και τέλος του (έστω και ελιτίστικου και ψιλοαλαζονικού) "ρομαντισμού" των προηγούμενων χρόνων... αποτέλεσμα η επικράτηση κάποιων πάλαι ποτέ πλεμπαίων "παραγωγών" που εκεί που τους είχαμε στα studio να φέρνουν τους καφέδες ξαφνικά απέκτησαν διαπλεκόμενο "λόγο" και στις παραγωγές και στις αποφάσεις και φυσικά στο ποιος και με τι όρους υπογράφει, οπότε άλλαξαν και οι μέχρι τούδε ισορροπίες... τι τα θες... "φυσιολογικά" πράγματα αν κρίνεις από την παράλληλη κοινωνική εξέλιξη αυτής της χώρας...?
δεν θυμάμαι καν ρε Στράτο τι είχα κάνει αλλά αν κρίνω από το ότι το είχαμε παλέψει και δε μας καθόταν κάτι ενδιαφέρον με τίποτα, ε μάλλον δεν χάνεις και τίποτις που δεν το άκουσες (σίγουρα θα χα βάλει κανα καλοθρεμμένο pad να παίζει από την αρχή μέχρι το τέλος για να γεμίζ' του πράμα αδιαφορώντας για το τι εξελίσσεται στο υπόλοιπο κομμάτι όπως ήταν της μοδός τότενες)...?
Δημήτριε δεν ξέρω αν αυτό ήταν το τελικό αρχείο αλλά έχεις δίκαιον έτσι κι αλλιώς... ως παραγωγή φέρνει όλες τις αδυναμίες των πρώτων ψηφιακών εγγραφών (σκληροί ψηλά κονβέρτορες, ήταν και λίγα τα μπιτ Άρη) που φαίνεται στην εκ του αποτελέσματος άτσαλη προσπάθεια μου να δώσω "αέρα", απόρροια κυρίως της απειρίας μου ως μειράκιον... για το μπάσο έχεις πάλι δίκιο έπαιρνε αρκετά πραγματάκια χωρίς να χαλάσει το κλίμα αλλά επειδή δεν προλάβαινα να φωνάξω πάλι τον σεσιονά το έπαιξα ο ίδιος οπότε και ευχαριστημένος να είσαι καθότιν κουλός...?
το εν λόγω κρουστό είναι ένα ταραμπουκοειδές και παίζει και ένα νταούλι που το είχαμε κουρδίσει περίεργα για εφφέ...