Υπάρχουνε μεν, δεν κάνουνε μεγάλη διαφορά δε. Θέλουν sfp swell τα χάλκινα για να τα πιάσει το αυτί και να μην χαθούν μέσα "στη συγχορδία" σαν φάσμα του οργκαν ή του όποιου παντ. Και κοφτές αττάκες να έδιναν στο 1 2, 4 5, 7 8, 10 11 του μέτρου, πάλι θα ξεχώριζαν. Επίσης, αν είναι δύσκολη η αρμονία στο χειρισμό της ως μπλοκ (και δεν βγαίνει ωραίο κάθετο γράψιμο,) μπορείς να σκαλίσεις μια κοντρα μελωδία να τη δώσεις τούττι σαν αντίστιξη στη φωνή, κι εκεί νομίζω θα φανεί μια κάποια αλλαγή.
Το ράιντ κάνει απλά το ρυθμό του διακριτικά. Θα μπορούσε να πυκνώσει ο ρυθμός του, να βάλει κάποια τρίηχα (όπως κάνει το ταμπούρο ένα δύο φιλλάκια μετά το "...στη γη της σιωπής.", να κάνει και δύο κρασιές τονιστικές κάπου (αν γίνεται δηλαδή και το επιτρέπει το ράιντ). Δηλαδή θέλει αλλαγή εκεί (για μένα πάντα έτσι, μην το δένεις και κόμπο), δε θέλει διακριτικότητα.
Είμαι ο πρώτος τεμπελχανάς που βαριέται το πρόγκραμμινγκ, το ξέρετε. Αλλά εγώ γράφω κασκαντεριλίκια για τη χαρά της εφεύρεσης. Εσείς που γράφετε τραγούδια ρε παιδιά, είστε λίγο "αναγκασμένοι" να κάνετε καλές παραγωγές, είναι μεγάλο το δέλεαρ. Δυο πινελιές δηλαδή ακόμα, και έτοιμο ένα κομμάτι! Χτένισε το λίγο ακόμα, βάλτου και λίγη λακ, και είναι κομπλέ.