Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      1576


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. Slew Rate

    Slew Rate

    Administrator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      347


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/19/23 σε όλα

  1. Εδώ έχω ένσταση. Ξέρω ότι είμαι μειοψηφία, αλλά δεν αντέχω την ένταση. Δεν μπορώ να λειτουργήσω καν, σε σοβαρές εντάσεις. Θέλω να ακούω, και η ένταση αισθάνομαι ότι με εμποδίζει να συγκεντρωθώ ακουστικά.
    4 βαθμοί
  2. Για να απαντήσω στην ερώτηση του thread: Προφανώς και όχι... μέχρι και αυτή την στιγμή που μιλάμε ο ενισχυτής παραμένει σε επίπεδο σημασίας το νούμερο 1 component στην αλυσίδα του ήχου. Μόνο ο ίδιος ο παίχτης είναι πιο πάνω. Παρόλα αυτά όλα όσα έχουν αναφερθεί προφανώς και έχουν λόγο ύπαρξης, μιας και είναι υπερχρήσιμα επαγγελματικά εργαλεία. Υ.Γ.: Μιας και αναφέρθηκε το όνομα Holdsworth, του οποίου τον ήχο κυνηγούσα - χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία - για χρόνια... ακόμα κι αν μοιάζει μικρή εκ πρώτης όψεως, είχε διαφορά ο ήχος του από εποχές Yamaha ('90s) και μετά (ήταν υποδεέστερος συγκριτικά με τις εποχές Mesa και πίσω). Ωστόσο οι δαχτύλες, το touch και η σοφία του πάνω στο όργανο μπορούσαν όλα και πάλι να τα κάνουν να ακούγονται μαγικά. Κι ο ίδιος όμως στις συνεντεύξεις του τον original Mesa Dual Rectifier έλεγε σαν τον κορυφαίο ενισχυτή που είχε παίξει ποτέ, και όχι κάποιον Yamaha ή Hughes & Kettner που χρησιμοποιούσε την εκάστοτε περίοδο.
    3 βαθμοί
  3. @manosx ΔΕΝ παίζεσαι αδερφέ, να είσαι καλά, σπαζμοί με έπιασαν απο τα γέλια ? Αυτό που λέμε, it's funny because it's true...
    2 βαθμοί
  4. Dim, διαβασε το EDIT του προηγουμενου post μου, κάνε την δουλειά σου όπως θέλεις χωρίς άγχος. ΑΝ έφυγε ο 850 Pro από degredation τοτε σε πληροφορώ οτι μου πήρε 8 χρόνια πραγματικου ξεσχίσματος. 300Τb εδινε ο κατασκευαστής αυτό σημαίνει να τον γράψεις απο την αρχή μεχρι το τέλος ξανά και ξανά θεωρητικά 600 φορές...μην τρελλαθουμε...δηλαδη θα πρεπει να το κανεις επιτηδες μια φορα την ημέρα για να σου κλαταρει (παντα θεωρητικα) σε 2 χρονια παρα κατι... Στο φινάλε κατεβασε ενα προγραμμα να σου λεει πόσα writes εχει κανει ο SSD, παρακολουθα το health, τσεκαρε και το TBW απο τον κατασκευαστή και ανα Χ χρόνια απλά αλλαζε τον...το ξαναλέω, απο το 2011 ειναι ο πρώτος που "χανω" αλλά ειναι και ο πιο ακραια χρησιμοποιημένος για 8 ολοκληρα χρόνια... Αν ειναι να αγχωνομαστε και για αυτό το χάσαμε αδερφέ, απλά ΠΑΝΤΑ backups συχνα σε οτι ΔΕΝ πρεπει να χαθει ποτε. Και να λαμβάνετε υποψην και το λεγόμενο bit rot (οχι backup τωρα και ασε τον δισκο οτι και να ειναι σε ενα συρταρι 10 χρονια, backup ΟΛΑ απο την αρχή ανα διαστηματα και με software που να καταλαβαίνει τα errors οπως το Terracopy, οχι την παπαρια τον explorer των windows).
    2 βαθμοί
  5. πολλές ενστάσεις στην παραγωγή. Τυμπανα, ταμπούρο, μπότα, έχουν ανισοροπίες ανάλογα με τα σημεία. Το ίδιο στις αλλαγές μετά το chorus. Μέχρι το 1.00 υπάρχει μια θολούρα στις χαμηλές στις οποίες συνεισφέρει και η φωνή και αυτό επανέρχεται μετά το σύντομο σόλο του Γιώργου. Εχει τη σωστή διάρκεια και εχέγγυα για επιτυχία. Με σκληρή δουλειά μπορεις ακόμα και να επιβάλεις τη φωνή σου. Σίγουρα υπάρχουν έξω "γνωστά" ονόματα που θα ήθελαν να το πούν. Ο ΣΦ εν μέρει έχει δίκιο, εννοώ μεγάλα ονόματα ίσως δεν καταδεχτούν ή σου χρεώσουν ακριβά την εξυπηρέτηση. Εύχομαι τα καλύτερα. Ο Γιώργος είναι ίσως ο καλύτερος ερασιτέχνης σεσιονάς εδώ μέσα. Όταν εμπλουτίσει το ρεπερτόριό του με τα χαμένα 60ς, 70ς θα κάνει κι αυτός καριέρα.
    2 βαθμοί
  6. Να είσαι καλά, και πάλι καλά που ειχα τελειωσει το χαμομήλι μου γιατι θα μου εβγαινε απο τα ρουθουνια...lol Τα writes (re-writes) κάνουν την "ζημιά" για αυτο συνηθως οι κατασκευαστές εκτός από εγγυηση για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα σου δινουν και τo TBW (Terrabytes written) οι εγγραφες λοιπον, τα writes. Οταν "πιτάρεις" τους SSD απλά γινεται degrade η ταχυτητα το οποίο μπορεί και να μην είναι και dealer breaker για σένα και για μένα, αναλογως με το αν θα το καταλαβεις (αρα πως τον δουλευεις) τον controller, cache και το internal software. Μην παιρνεις τον λόγια μου έτσι, μπορείς πολυ ευκολα να βρεις αυτές τις πληροφορίες (να τις επιβεβαιωσεις ή διαψευσεις). ? ΥΓ: δισκέτες? ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ...
    2 βαθμοί
  7. Δεν θεωρώ ότι κάτι μπορεί ποτέ να είναι λυμένο. Συζητάμε, εμβαθύνουμε, μαθαίνουμε μια ζωή.
    2 βαθμοί
  8. φιλωΟυζ έτσι και το πει αΦτο ι ανουλαΗβισυ εχεσθηκεασαντε στο ταλαρο
    2 βαθμοί
  9. ταπεινή άποψη δεν υπάρχει waste of money. Ό,τι σε αρέσει. Σου αρέσει να έχεις τον ενισχυτή δίπλα και να σε δονεί? ΟΚ Σου αρέσει να παίζεις με τον ενισχυτή ζωντανά και ομοίως ως ανωτέρω? ΟΚ Σου αρέσει να παίζεις με τα ακουστικά στο κεφάλι με ψηφιακά ? ΟΚ Φτιάχνεις δίσκο και δεν σου κάθεται ο ενισχυτής στο μιξ ? ΟΚ βάλε προσομοίωση Βαζεις προσομοίωση και δεν κάθε στο μιξ? ΟΚ βάλε ενισχυτή? Πάλι δεν κάθεται? Πες στον ηχολήπτη να βρει λύση.
    2 βαθμοί
  10. Οι ηχογραφήσεις των αληθινών οργάνων υπόκεινται σε πολύ περισσότερες παραμέτρους από τους synthesized ή sampled-based ήχους. Χώρος (ακουστική), όργανο, παίχτης, μικρόφωνο, pre-amp, conversion, όλη η analog αλυσίδα αν υπάρχει, και φυσικά το τι ακούει ο ηχολήπτης στο monitoring του, και πως αυτό τον οδηγεί να κάνει κινήσεις. Πολύ human factor και πολλά τεχνικά. Μέσα σε όλα αυτά το ένα επηρεάζει το άλλο. Όσον αφορά τη κιθάρα, πρέπει να έχεις το σωστό voicing, αλλιώς πάει για reamp. Δεν υπάρχει περίπτωση να "έρθει" στη μίξη αν δεν είναι σωστές οι κιθάρες σε σχέση με τα άλλα elements. Και θα έλεγα (κάπως χαζά) να είναι στο 90% έτοιμες οι κιθάρες από το recording.
    2 βαθμοί
  11. Αφηνω λιγο στην ακρη το latency να πω κατι αλλο σχετικα με προτζεκτ. Οταν ανοιγουμε ενα προτζεκτ αλλαζουν πολλα. Ειμαστε κ ηχοληπτες κ παραγωγοι. Ακομα κ οι πιο ασχετοι (οπως η αφεντομουτσουναρα μου). Ως ασχετοι μπορει να εχουμε κανει επιλογες ασχετων σε ενα απο τα πιο σημαντικα βηματα του κομματιου το pre-production. Αν δεν καθονται καλα οι ηχοι που εχουμε επιλεξει απο μονοι τους, κι αν μονο με volume κ παναρισμα δεν εχεις ενα υποφερτο μιξ, θα εχεις αμφιβολιες.. υπαρξιακες μετα? Ποσες φορες δεν εχω εγκαταλειψει πρησετ που εφτιαξα γιατι ακουγεται χαλια στη μειξη ενω απο μονο του φυσαει. Κ δεν ερχεται να κατσει ουτε μετα απο 2 ωρες tweaking. Φτιαχνεις ενα αλλο, με αλλα υλικα, ερχεται καπως το πραγμα κ μετα αναρωτιεσαι γιατι αφου κ τα δυο ειναι τις ιδιας νοοτροπιας κ ακουγονται τοσο καλα μονα τους στο κομματι εχουν τοσο διαφορα? Κ μετα απο 4 μηνες ανακαλυπτεις πως το παλιο σου πρησετ σε αλλο προτζεκτ ακουγεται 5 επιπεδα πιο πανω απο το καινουργιοτερο, το καλο ντε!!!? Βεβαια απο τα συμπερασματα που βγαζεις μαθαινεις να φτιαχνεις καλυτερους ηχους. Για την ακριβεια τους καλυτερους ηχους θα τους βγαλεις αν ξερεις πως να ηχογραφεις κανονικο ηχο με μικροφωνο κ πας να συμπεριφερθεις ετσι κ στο πλαγκιν... αλλα ελα που αν ανοιξω το πλαγκιν 3 φορες (για εναν ηχο μονο) με 3 διαφορετικα 3rd party ir (το ενα room) τα βαλω σε bus κ παω να τα επεξεργαστω απο εκει σαν κανονικη ηχογραφηση θα γελαει ο πισις κ θα με μουτζωσει. Στα 3 δευτερα που θα εχει πριν κρασαρει ..
    2 βαθμοί
  12. Ειναι κ το τι refences εχεις στον ηχο. Ο Αλαν ηταν απο τις λιγες περιπτωσεις παρθενογενεσης. Σε ολα του. Εμεις που δεν ειμαστε κ παιζουμε πιο συμβατικα θελουμε references. Κ σκεφτομαι πως ο λογος μπορει να ειναι ειτε για λογους ασφαλειας ειτε εμπνευσης. Που ειναι λιγο ακυρο αν σκεφτεις οτι με δοκιμες κατι αλλο μπορει κ να σου κατσει καλυτερα κ να εμπνευσει περισσοτερο. Αλλα αυτο ειναι αλλη μεγαλη κουβεντα. Τεσπα ας βρουμε κατι που μας αρεσει-εμπνεει κ ας κοιταμε πως να φτιαχνουμε τη καλυτερη μουσικη που μπορουμε μ'άυτο. Οταν εμπλεκεται το επαγγελματικο στη μεση αλλαζουν πολλα στην κουβεντα. Αλλα σ'αυτη την περιπτωση ξερεις ακριβως τι χρειαζεται ή εισαι αναμεσα σε 2-3 πολυ συγκεκριμενες επιλογες για συγκεκριμενη χρηση-απαιτησεις. Κ κατα πασα πιθανοτητα εχεις κατι απο ολες τις λυσεις. Εδω πλεον εχει ο μεσος bedroom πλεηερ!
    2 βαθμοί
  13. Ευχαριστώ πολύ τον Γιώργο Κουρμούλη για τις κιθάρες! Πάνω Στο Δέρμα (Verse1) Θέλω να ακούσουμε τις φωνές μας δύο στιγμές. Ψιθύρισε το πως με θες. (Chorus) Κι όταν μιλάμε λόγια δεν έχουν οι ενοχές. Θα ακουμπάνε πάνω στα χείλη δύο φορές. Πάλι ζητάνε τα χέρια να βρούνε αφορμές. Φεύγουν, πετάνε, πάνω στο δέρμα διαδρομές. (Verse2) Άκου πως νοιώθουν και μιλάνε οι καρδιές. Στο στήθος θα λιώνουν οι στιγμές. (Chorus) Κι όταν μιλάμε λόγια δεν έχουν οι ενοχές. Θα ακουμπάνε πάνω στα χείλη δύο φορές. Πάλι ζητάνε τα χέρια να βρούνε αφορμές. Φεύγουν, πετάνε, πάνω στο δέρμα διαδρομές.
    1 βαθμός
  14. Όπως προειπώθηκε, η μείξη είναι τέχνη. Γιατί είναι τέχνη; Γιατί μέσα από τη μείξη μπορεί να αλλάξει όλο το ηχητικό αποτέλεσμα. Φαντάσου ότι αυτός που αναλαμβάνει τη μείξη, καλείται να διαχειριστεί όλα τα εφέ, όλες τις εντάσεις, δυναμικά και στατικά εφέ, ακόμα και μικρές αλλάγές σε αρμονία (αν πχ έχεις αναλάβει να φτιάξεις επιπλέον φωνές με pitch correction). Ναι μεν υπάρχουν κάποια "βήματα" όπως λες, αλλά έστω και λίγο να το ψάξεις, θα δεις ότι δεν είναι τόσο απλό έτσι ώστε να τα κατηγοριοποιήσεις ΌΛΑ. Ως μια αρχή όμως, θα προσπαθήσω να σου δώσω έναν πεπατημένο δρόμο για να μπορέσεις να πειραματιστείς και να μη χαθείς στο χάος των tutorials. Στάδιο 0: Ηχογράφηση & Programming Αυτά τα δύο είναι διαφορετικά πράγματα και έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τη σύνθεση. Αν πχ σου δώσουν midi πληροφορία, τότε θα πρέπει ο mixing engineer να αποφασίσει (μαζί με τον συνθέτη/παραγωγό) για το τι ήχος θα δωθεί σε αυτή την πληροφορία. Ας το αφήσουμε για άλλη φορά όμως γιατί βγαίνει εκτός θέματος. Ως mixing engineer θα πρέπει πάντα να παραλαμβάνεις αρχεία ήχου σε lossless μορφή. Αν τα κάνεις όλα μόνος σου, και είσαι και παραγωγός, και συνθέτης, τότε μπορείς να τα κάνεις όλα παράλληλα. Στάδιο 1: Σετάρισμα Αρχείων Το πρωτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να "πετάξεις" όλα σου τα αρχεία μέσα σε ένα project, να φτιάξεις sample rates, click tracks, και να αρχίσεις να τα οργανώνεις όλα σε busses, με σωστά ονόματα, χρώματα, κτλ. Τα busses είναι groups, οπότε καλό θα είναι να τα φτιάξεις στην αρχή, και προσαρμόζεσαι όσο προχωράς στη μείξη, ανάλογα με το τι προκύπτει (πχ αν χρειαστεί αργότερα να κάνεις ένα sidechain, ένα send effect, κτλ). Εδώ ίσως χρειαστεί να κάνεις Re-amping, ειδικά αν σου έχουν δώσει σήμα DI για ηλεκτρικές κιθάρες. Επίσης μπορεί να χρειαστεί να τσεκάρεις το phasing σε κάποια tracks. Στάδιο 2: Gain Staging Το παν σε μια μείξη δεν είναι το pan (χαχα), αλλά οι εντάσεις. Τα κατεβάζεις όλα στο 0 και (συνήθως) ξεκινώντας με τα τύμπανα (πρώτα μπότα, μετά ταμπούρο, μετά hihat, κτλ) σιγά σιγά τα ανεβάζεις μέχρι να πετύχεις μια ισορροπία. Δεν υπάρχει κανόνας που να λέει για -8db. Αυτό που χρειάζεται να ξέρεις είναι ότι αφήνουμε πάντα χώρο (head-room) έτσι ώστε να μπορεί να υπάρχει ελευθερία στο να αυξήσεις λίγο μια ένταση χωρίς να clipάρει κάτι άλλο. Όσο προχωράς στη μείξη με EQ, compression, effects κτλ, οι εντάσεις αλλάζουν ΠΟΛΥ. Εδώ χρησιμοποιείς τη λογική του ότι, κάτι χαμηλό μπορεί να ψηλώσει εύκολα αργότερα, αλλά κάτι που έχει παραμορφώσει από την ένταση είναι πιο δύσκολο να διορθωθεί. Στάδιο 3: Panning / Stereo Separation Μετά ή και παράλληλα με τις εντάσεις, σίγουρα θα χρειαστεί να αρχίσεις να πειράζεις το που "κάθονται" τα όργανα. Μπορεί πχ να χρειαστεί να σετάρεις double tracked κιθάρες, να στρώσεις από την αρχή ένα ένα τα stems ενός ολόκληρου drum set. Βήμα βήμα, ξεκινάς και αποφασίζεις, ανάλογα την περίπτωση. Μπορεί να θες να κάνεις πολύ wide ένα synth ή πολύ mono ένα μπάσο, για να δεις πώς κάθεται στη μείξη πρωτού συνεχίσεις με τα υπόλοιπα εφέ. Αυτό μπορείς να το κάνεις και αργότερα βέβαια. Κάποιοι κάνουν panning μετά από EQ και Compression. Σαν σημείωση εγώ θα πω ότι όταν κάνεις panning αλλάζει πολύ η ισορροπία σε μια μείξη, οπότε και πάλι, βλέποντας και κάνοντας. Στάδιο 4: EQ & Compression Αν ξεκινήσεις και ψάχνεσαι με βιντεάκια, κάποια στιγμή θα δεις ότι άλλοι θα λένε ότι πρώτα κάνεις EQ, ενώ άλλοι θα λένε πρώτα κάνεις Compression. Εσύ κάνε ότι σου ακούγεται καλύτερο ανάλογα την περίπτωση. Εμένα πχ μου αρέσει να κάνω EQ πρώτα, κόβοντας τις "περιττές" συχνότητες από όλα τα όργανα, έτσι ώστε να μην υπάρχει λάσπη και μουντίλα που λέμε. Παράλληλα μπορείς να τονίσεις συχνότητες που θες, ή να ψάξεις για περίεργιες αρμονικές που χτυπάνε. Στάδιο 5: Insert & Send Effects Αφού είσαι οκ με τα υπόλοιπα, μπορείς να ξεκινήσεις να βάζεις τα διάφορα εφέ, Αuto-tune, saturation, reverb, delay, κτλ κτλ. Εδώ πράττεις ανάλογα με το τι είναι πιο σημαντικό για το κομμάτι. Άλλα επιρρεάζουν πολύ, άλλα ελάχιστα. Στάδιο 6: Automation Όλες οι παραπάνω ρυθμίσεις, αλλά κυρίως η ένταση, ενδέχεται να χρειάζεται να αλλάζουν κατά τη διάρκεια ενός κομματιού. Αυτό το πετυχένεις μέσα από αυτοματοποιημένες ρυθμίσεις, που τις λέμε... automation. Κάποιοι το κάνουν ένα ένα καθώς φτιάχνουν ένα εφέ, ή καθώς ακούν το κομμάτι. Και πάλι, δεν υπάρχει κανόνας - βλέποντας/ακούγοντας και κάνοντας. Στάδιο 7: Προετοιμασία για Mastering Το τελικό στάδιο της μείξης είναι να είσαι σίγουρος ότι υπάρχει αρκετό headroom, ότι τίποτα δεν χτυπάει στα κόκκινα, και ότι όλα έχουν μια τελική μορφή - πλην της τελικής έντασης. Εννοείται πως, αν κάτι mid-way δε σου αρέσει, πχ έβαλες μια ακουστική κιθάρα δεξιά αλλά τελικά τη θες αριστερά, φυσικά μπορείς να το κάνεις, αλλά οφείλεις να τσεκάρεις πάλι το πώς επιρρεάζει την όλη μείξη. Αφού όλα είναι οκ, το ακούς 100 φορές, και αν είσαι σίγουρος, προχωράς στο mastering, το οποίο είναι η διαδικασία "τελειοποίησης" του αρχείου, κάνοντάς το έτοιμο για χρήση. Μεγιστοποίηση έντασης, ένα τελευταίο EQ-check, και φυσικά Dithering, είναι κάτι που συμπεριλαμβάνονται σε αυτή τη διαδικασία. Ε μετά το ξανακούς άλλες 100 φορές, κάνεις 100 διαφορετικά "τελικά" αρχεία και εν τέλει δεν είσαι ποτέ ευχαριστημένος. Τα λέω για να τα ακούω εγώ!
    1 βαθμός
  15. Στικάκια usb μου έχουν "φυγει" πολλά και ξαφνικά (καποιες φορές ήταν το σημείο που συνδέεται τις υπολοιπες μαλλον κάτι είχε αφήσει χρόνους απο τα ηλεκτρονικά components, κανένα δεν νομίζω να έφυγε απο υπερβολικά πολλά writes), SD κάρτα ακόμα καμία (οπως και εσύ και εγω έχω dashcam με 64Gb κάρτα, σεταρισμένη όταν τελειώνει ο χωρος να γράφει και πάλι απο "πάνω", ξεκινάει αυτόματα με το που βάζω μπρός το αυτοκινητο, 6 χρόνια and counting και έχω τραβηξει με αυτήν και πάνω απο ένα τέρα video και φωτογραφίες με την ψηφιακή μου κάμερα) αλλά έχει τυχει φορές να έχουν γινει corrupt τα δεδομένα τους (οπότε format και επανέρχονται στα ίσα τους, δεν ειναι οτι σταμάτησαν να δουλευουν). Εννοειται οτι όταν τραβάω φωτο/βιντεο με την ψηφιακή με την πρώτη ευκαιρία τα περνάω κατευθειαν σε σκληρους δισκους Αυτά τα μέσα ποτέ δεν δημιουργήθηκαν για backup σκοπους ούτως ή αλλως (εχει καεί κόσμος και κοσμάκης που δεν το είχε συνειδητοποιήσει και με usb στικάκια και μια φιλη μου ερασιτέχνης φωτογράφος που αντί να αγοράσει εναν εξωτερικό και να μεταφέρει απο τις καρτες και να τις ξαναχρησιμοποιεί, απλά αγόραζε κάρτες και άφηνε τις φωτο εκει), οπότε και πάλι μην αγχώνεσαι, χρησιμοποιησε τα μέχρι να πεθάνουν. Ειδικά τα στικάκια προσωπικά τα θεωρώ αναλώσιμα.
    1 βαθμός
  16. καμιά φορά μπορεί να δεις και σε αυτά "παρουσιάστηκε σφάλμα δεδομένων-κυκλικός έλεγχος πλεονασμού"? Το έπαθα πρόσφατα με μια SMART MEDIA παλιά και έτσι από 4 έχω τρεις και είναι δυσεύρετες και τις έχω για το triton (ευτυχώς έχω back up των δεδομένων) και με μια microSD που πλέον μου κολλάει το tablet και αναγκάστηκα να την βγάλω και στο tablet την διαβάζει μεν αλλά όταν προφανώς κάνει προσπέλαση σε κάποια δεδομένα κολλάει και τρώει κόλλημα το tablet, στα card reader μου δεν την διαβάζει καθόλου. RIP
    1 βαθμός
  17. Aχχχ, πόνεσε η κοιλιά μου από το γέλιο, χαχαχαχαχαχαχαχαχα??
    1 βαθμός
  18. Εχε τα data σου σε περισσοτερα απο ένα σημεία (cloud, σκληρους, συνδυασμο, οτι θελεις) και παιρνε τακτικά backup (αυτοματα, manually, δική σου απόφαση) ή τουλάχιστον όταν ξέρεις οτι έχεις κάτι νεο ή καποια αλλαγή σε κάτι παλιο (αρχειο, project κοκ) το οποίο δεν θα πρέπει ποτέ να χαθεί (κοινώς, είναι σημαντικό για σένα) και θα είσαι μιά χαρά. Κοινώς το data redundancy είναι το σημαντικό εδω (και το να παιρνεις backup όταν πρεπει, όχι "αύριο" γιατι ο Μέρφυ με τον νόμο του παραμονεύει).
    1 βαθμός
  19. απο τα λεγομενα σου υποθετουμε οτι πηρες τον ενισχυτη χωρις να τον δεις και βασιστηκες μονο στο τι σου ειπε προφανως δεν εξηθηκε σωστα αυτος αλλα και συ δεν ησουν προσεκτικος ετσι δεν ειναι?
    1 βαθμός
  20. Είναι πολύ καλό αλλά η παραγωγή θέλει περισσότερη δουλειά γιατί το αδικεί. Ακούγεται ως πρώιμο στάδιο. Μπράβο σας πάντως. Μπράβο και στον δημιουργό που είναι εξαιρετικός πάλι κατά τη γνώμη μου και στον γιώργο για τις κιθάρες
    1 βαθμός
  21. Τα είπαν όλα τα παιδιά πιο πάνω.... Πολύ ωραίο με μέτρια παραγωγή.
    1 βαθμός
  22. Ωραίο κομμάτι, μελωδική γραμμή σούπερ, ενδιαφέρουσες αλλαγές, ωραίος στιχος γενικά, μάλλον ατυχής επιλογή τίτλου.
    1 βαθμός
  23. Στράτο, αν μείνει σε WD του κάνει και το Western Digital Dashboard, να βλέπει και αν υπαρχει νεο firmware και να φλασάρει. Αντιστοιχο πρόγραμμα για Samsung ειναι το Magician (το οποίο το έχω τσεκάρει, αναφέρει ξεκαθαρά και τα current writes χωρίς να μπλεκουμε γενικά με SMART attributes). Συνηθως οι "μεγάλες" εταιρείες έχουν τα δικά τους αν δεν θέλει κάποιος πιο generic apps (τα οποια ειναι μια χαρά φυσικά). Κατά καιρούς παίζουν δωρεάν παλαιοτερες εκδόσεις του HD Sentinel (το οποιο προσωπικά χρησιμοποιώ συνήθως οταν πρωτοπαιρνω νεο μηχανικό δισκό για φουλ surface scan πριν αρχίσω να τον χρησιμοποιώ, γιατι φυσικά την έχουμε πατήσει και 2-3 φορες να ξεκινησουμε να χρησιμοποιουμε σκληρο που εφτυνε bad sectors απο τα πρωτα λεπτά και το καταλαβαμε πολύ αργά) αλλά ειναι μια χαρά και για monitoring. Υπαρχουν πολλες επιλογες παντως...
    1 βαθμός
  24. Μανο, πρέπει να έχουμε την ιδια ακριβώς ηλικία, ειλικρινα δεν εξηγείται αλλιως...ειλικρινα με κουφανες (τα bold)... Τι ADAT ρε παλουκάρια, ακόμα έχω το 4καναλο Yamaha με το οποιο αξιωθηκα να ξεκινησω να ηχογραφώ αρχές '90...ακους εκεί ADAT...αυτά ηταν για το Αμπεϊ Ρόουντ τοτε...
    1 βαθμός
  25. Άντε από εκεί βρε, μην αρχίσω τα DIR και τα CD τώρα.
    1 βαθμός
  26. Όταν μίλησες για 10αδα, 3 μου ήρθαν στο μυαλό από αυτά που έχω ακούσει. Το ένα φυσικά είναι το Tarkus. Το άλλο είναι ο In the Cathedral, που το άκουσα όταν το πόσταρες ντύνοντας μουσικά το βίντεο και θυμάμαι ότι μου άρεσε πολύ η δουλειά που είχες κάνει με τα reverbs. Και τρίτο ειναι το March of the Ten Thousand. Φοβερό κομματι.
    1 βαθμός
  27. Μου θύμησε λίγο διαφήμηση Lacta, πολύ ερωτιάρικο! Αλλά εντάξει τα έχουμε ξαναπεί, και για Ρομπέρτο και για Κορμούλ. Μεγάλη ένσταση στα τύμπανα. Το Reverb πρέπει να αφαιρεθεί τελείως, η μπότα ακούγεται χάλια και κανονικά δεν πρεπε να έχει καθόλου reverb σε αυτό το στυλ. Οι αντανακλάσεις γενικότερα είναι πολύ κοντές και ακούγονται σαν "μπάνιο".
    1 βαθμός
  28. Και σε eurovision χτυπάει άνετα πολύ καλή θέση. Ωραίο Απόστολε, πολύ καλό για το είδος του.
    1 βαθμός
  29. Φυσικά τίποτα δεν άλλαξε. Εξ απ' ανέκαθεν πάντα γάρ οι νεολαίοι ήτο ηλίθιοι
    1 βαθμός
  30. Θα αφήσω κάποιες σκόρπιες σκέψεις ως tube-head (responsiveness/δυναμικες/πένα, ήχος) απο το 1991, καθαρά ψηφιακός από το 2011 και με πρώτη σοβαρή επαφή/προσπάθεια το 2009 (το οποίο το επέστρεψα πίσω). Κοινή λογική, δεν είναι όλοι οι ενισχυτές το ίδιο, δεν είναι όλα τα modelers το ίδιο οποιος καταθέτει εμπειρίες καλό θα ήταν να αναφέρει και το modeler και την εποχή (για να μην πω και το firmware). Επίσης, θα επρεπε να αναφέρει και πως τα ακούει και τα κρίνει (ακουστικα, monitors, FRFR, καμπίνα-τελικο και ποιά ακριβώς) και ειδικα και σε τι ένταση. Το 2007 πρεπει να υπαρχει θρεντ οπου είχα φτιάξει το δικό μου dream amp (Super Lead Plexi μέσα '69 με μερικά twists) να είναι καλά ο Χρηστάρας (CTC) και με αυτόν θα με έθαβαν. Το 2009 πήγα σε φίλο που είχε ένα ζόρικο modeler, με τελικο και 4χ12 καμπίνα. Στον ίδιο χώρο υπήρχε και ένας Super lead metal panel αρχες 70(71 ή 72 αν θυμαμαι καλά). Σε blind τεστ δεν μπορεσα ποτέ να καταλαβω ποιος ήταν ποιος, ουτε απο την αίσθηση, δυναμικές ούτε και ήχο (μεγάλες εντάσεις). Ετσι έκανα μια προσπαθεια να πάω για πρακτικους λόγους στο ίδιο modeler, είχα την δυνατότητα να κάνω A/B και πραγματικό blind test στο δωματιο μου, οι διαφορές ήταν ελάχιστες αλλά αντιληπτές απο εμένα και το πρόβλημα τότε ήταν τα IRs και το γεγονός οτι ήθελε πάρα πολύ tweaking απο την μεριά μου. Επεστράφηκε και έγινε refund και συνέχισα όπως ήξερα. Τελη 2011 ρισκαρα και πήρα το επόμενο μοντέλο. Βγηκε απο το κουτι, επαιξα και θυμαμαι πήρα τηλ. κατευθειαν τον φίλο @Marillion (α ρε Γιώργαρε) βαζοντας το ακουστικό και παιζοντας ενθουσιασμένος...ρυθμίσεις μερικών δευτερολέπτων και πάπαλα ήταν spot on. Και αυτό ήταν με το firmware 2.00 τα επόμενα 8 χρόνια βγήκαν αλλα 30 που βελτιωναν και βελτιωναν και βελτίωναν. Το 2020 "αναβαθμισα" στο επόμενο μοντέλο. Ακόμα πιο ευκολο να ρυθμιστει σε σημείο που ουσιαστικά το χρησιμοποιουσες ως ενισχυτη (vol, gain, EQ αντε και presence). Η εποχή όμως που κυνηγαγα συγκεκριμένο ήχο συγκριμένου ενισχυτή ειχε περάσει ανεπιστρεπτί, οπότε αντί να απολαμβάνω πλεον την "πιστοτητα" του ταδε μοντέλου (συν τα mods που τα κανεις με ρυθμισεις χωρις κολλητηρι για να το φερω εκει που ήθελα), πλεον με ενδιεφερε ο ήχος per se, όχι ο τάδε ή ο δείνα ενισχυτης. Αρα σημαίνει οτι υποτιμώ τους ενισχυτες, δεν παιζω μαζί τους και οποιος ασχολείται με ενισχυτές ζει στο προηγούμενο αιώνα? Οχι. Τον αγαπημένο μου ενισχυτή τον πήρε άνθρωπος που πλέον ειναι απο τους καλύτερους μου φιλους, έχει στουντιο και τον ενισχυτή μου σε 2 καμπινες 4χ12 του '69 με πραγματικά 30άρια Celestion του τότε και με τις καλύτερες τελικές που έχω ακούσει για τον συγκεκριμένο ενισχυτή, αρχαίες Marconi ΚΤ66 (rebranded Mullards ουσιαστικά) . Το ευχαριστιέμαι όταν παίζω μαζι του? Τις περισσοτερες φορές οχι, γιατι τα γουστα μου έχουν αλλάξει και δεν μπορώ να ρυθμισω οτιδήποτε άλλο επιτοπου εκτός απο vol, EQ και presence. Επίσης αν πάω 3 φορές με την ιδια κιθαρα (ιδιες χορδες, καμια αλλαγη στο σεταπ) θα ακούσω 2 διαφορετικά πραγματα παρόλο που ο ανθρωπος ελεγχει με variac (οπως και ο γραφων ψυχάκιας τότε) την τάση για να ειναι σταθερη και να φύγει η τάση της ΔΕΗ απο την εξίσωση. Οπότε πάμε μια σούμα και προσωπικά το αφήνω εδω: - Whatever floats your boat, σωστο λάθος δεν υπάρχει, εργαλεία είναι όλα αυτά διαλέγεις ότι σου κάνει την "δουλεια" που θέλεις να κάνεις, δεν ειναι αναγκη να έχεις ένα απο τα δύο, μπορείς να εχεις και τα δύο. - Amp in the room με μονιτορακια και στο 0.1 για να μην ενοχλεις τους δίπλα δεν γίνεται, πρεπει συγκρινετε στις ίδιες εντάσεις. Και για amp in the room "σωστο" FRFR ή τελικός (ή τελικακι) με καμπίνα και κανένα πρόβλημα όσον αφορά εμένα τουλάχιστον. Παμε πάλι, με την κατάλληλη ένταση, μην συγκρινουμε Super Lead στο 10 σε στουντιο ετοιμο να κατεδαφιστεί με Eris E5 σε ένταση που δεν ακουγεται ούτε στο διπλανό δωμάτιο για να μην ενοχλεις. Αν μιλαμε για τον "ηχογραφημένο" ήχο τότε ναι. - Αν θέλεις να σε δονει το modeler, απλά ανοιξε στο τέρμα τα monitor σου/FRFR/τελικό και κρίνε απο εκεί το αν σου κάνει ή κάτι από τα μεσα αναπαραγωγης είναι ανεπαρκες (ή η ιδια η διαταξη του χώρου γιατι και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο). - Ενα modeler δεν είναι συνηθως απλά amp-modeler. Συνοδευεται και από εφέ, IRs, mic-modellng, preamp modelling και φυσικά ειναι audio interface οπότε οι ηχογραφήσεις γινονται "καρφι" και χωρις πολλά πολλά. Και αν δεν σου κάτσει, κράτα τα dry (το κανω παντα, σιγά τον χώρο με τις τιμες των σκληρων δισκών εδώ και χρόνια) και όποτε θέλεις κάνε re-amp δοκιμάζοντας on the fly τι σου κάνει. Το μόνο αναλογικό εφέ που εχω κρατησει ειναι το reference wah μου (απλά το καλυτερο που έχω ακουσει ποτέ μετα απο πολλα vintage και ενα τσουβαλι μπουτικ τότε, Vox clover leaf inductor transitional model '66 εως early '68 αναλόγως το αν εμπιστέυεσαι το Guitar Player magazine ή τον Geoffrey Teese ο οποίος και μου το έχει χρονολογήσει, α και με original ICAR pot, οχι Centralabs ή μεταγενέστερες μαιμουδες). Το μοντελοποιησα, και το βελτιωσα και εδω και 2-3 χρόνια που έχουν αλλαξει τα γουστα μου (δεν αντέχω τους single coil πλεον) με μερικές ρυθμισεις το έφερα και παλι εκει που ήθελα. Περιττο να πω οτι μεχρι και το taper curve μπορείς να φερεις στα μέτρα σου (το οποιο και το έχω κανει). Για distortions, delays κοκ δεν το συζητάω καν, ότι θέλεις, όπως θέλεις και αν δεν σου αρέσει κάνε το οπως θέλεις. Θέλεις ενισχυτή που δεν υπάρχει κάν? ΟΚ, παρε εναν Super Lead, βαλε το προενισχυση απο δεν ξερω και εγω τι, μεγαλωσε τους μετασχηματιστές, μειωσε NF, ανεβασε bias και βαλε του ΚΤ88, αλλά ανέβασε και το plate voltage, αλλαξε το Sag, κλπ κλπ κλπ. H λιστα ειναι ατελειωτη. Αρκει να ΞΕΡΕΙΣ τι θελεις και να ΞΕΡΕΙΣ ποιά ρυθμιση έχει τι effect (εδω όντως βοηθάει να έχεις πραγματική εμπειρία με πραγματικούς ενισχυτές και να εχεις ασχοληθει και με τα τεχνικά τους) - Και τελειωνω και πάλι με το whatever floats your boat, σωστο λάθος δεν υπάρχει, εργαλεία είναι όλα αυτά διαλέγεις ότι σου κάνει την "δουλεια". Οι φυσικοι ενισχυτές δεν πιστευω οτι θα γινουν ποτέ obsolete και προσωπικά δεν θα το ηθελα και ποτέ. Αλλά προσωπικά δεν υπαρχει λόγος να ξανααποκτησω φυσικό ενισχυτή...καποτε το ειχα γραψει εδω περα μεσα όταν είχα το 2009 την εμπειρια με το φιλο με το modeler και το blind test που ανεφερα πιο πανω..."το μέλλον ήρθε πιο γρήγορα από οτι το περίμενα"... Από εκει και πέρα εργαλεία είναι, ότι σας κάνει την δουλειά, οτι σας ευφραίνει τις ψυχούλες σας (ναι, ακόμα και αν είναι και το mojo, ουτε και αυτό το κατηγορώ πλέον, αν δινει σε καποιον εμπνευση είναι θεμιτότατο). Απο το κρεβάτι του πόνου, Freedom (my ass) out. ΥΓ: αφιερωμένο σε όλους σας(ο τότε ενισχυτής "μου" στο φυσικό του περιβάλλον, να είσαι καλά Δημήτρη και να συνεχίσεις να τον χαίρεσαι)...
    1 βαθμός
  31. Μόνο τέτοιους συνειρμούς θέλω να εχω Μάνο!!!?
    1 βαθμός
  32. Ο καλλιτέχνης δεν θέλει να μπλεχτεί στα γρανάζια της δισκογραφίας,είναι αγνός. Εγώ προσπάθησα να τον μολύνω αλλα αΦτος ινε βράχος ηθικής. Οπότε πολλές κούτες δρόμος. ?
    1 βαθμός
  33. Ωωω με έβαλες πρώτη μούρη στο Καβούρι! Αρα, τα κέρδη μισά μισά! Θα είναι το πιο προσοδοφόρο σολάκι που έχω παίξει...? Πέρα από την πλάκα, ευχαριστώ διότι θέλω να πάρω μια νέα κιθάρα και θα την πάρω γρηγορότερα. Σου έστειλα και iban.?
    1 βαθμός
  34. 1 βαθμός
  35. Τα φυσικά όργανα - αναλογικές πηγές κάθονται πιο εύκολα μεταξύ τους. Έλα όμως που στα πρότζεκτ έχεις κ από αυτά κ από digital instruments...χάος. τουλάχιστον με τον ενισχυτή λες αυτός ήταν ο ήχος, ήταν καλός, ήταν καλο-καλουτσικο το ρηκορντηγκ τώρα ότι κ να γίνει φταίει πως δε σκαμπαζω από μίξη. Κ προχωράς. Δε κανείς τουικ χωρίς αύριο στον ήχο τον ηχογραφημένο. Το αφήνεις για τη μίξη αυτο? Α γεια σου! Μανεηζ!
    1 βαθμός
  36. test Διορθώθηκε. Ο λόγος ήταν ότι μπήκε firewall πίσω από το site, και σε κάποιες περιπτώσεις θέλει ρύθμιση. Αν κάποιος/α πέσει πάνω σε άλλο πρόβλημα, please report it.
    1 βαθμός
  37. Συμφωνώ με τις 2 πρώτες παραγράφους μόνο, γιατί καλό ήχο που λέει η τρίτη δεν έχω καταφέρει ακόμα να βγάλω.? Ενώ στον ενισχυτή είναι άλλη φάση. Περνάει ο ήχος πιο εύκολα. Όπως έλεγε κι ο δάσκαλος μου στο τρομπόνι: "Όλα ψέματα και παρα φύσιν είναι Γιώργη, άλλα παίζουμε, και άλλα ακούγονται. Άλλη εντύπωση αφήνουμε." Πάντως δίκιο έχει ο πιλάρας, με λεφτά όλα φτιάχνουν.? Έναν λαμπάτο για κοκό λαλά του μουσικού, και μουλτισπλίττερ σε κουαντ κόρτεξ, κέμπερ, pc. Κι όλα εντάξει!
    1 βαθμός
  38. Κι η γνώμη του σκιτζή. Με mooer πεταλάκι, όλα καλά, νιώθω ότι παίζω όργανο. Με καρφί στον τάινυ τέρρορ ή στον φέντερ τρανζιστοργιακλωτσές, πάλι όλα τέλεια. Καρφι στην κάρτα ήχου καθαρίλα, πάλι κομπλέ. Πλαγκ ιν άμπλιτιουμπ... Χμμ. Εξαρτάται σε τι φάση είναι το πρότζεκτ. Μου έχει τύχει να κλείσω τον υπολογιστή με μεγάλη πίκρα και να κάθομαι να μελετάω χρωματικές 2 ώρες από τη στεναχώρια, γιατί νόμιζα ότι τραβάω πίσω. Τελικά δεν έφταιγα εγώ, ήταν το πρότζεκτ φορτωμένο, και το πλαγκ μου άφηνε αίσθηση ρετσινοδαχτυλίασης. Οπότε ξέρω γω ρε παιδιά; Να είχαμε όλοι ένα σπίτι κάπου που έχει 20dB περιβάλλοντα θόρυβο, να ανάβουμε τις λάμπες με 135w RMS να φχαρστιόμαστε. Αλλά... Πάνω σε αυτό το αλλά γίνεται όλη η κουβέντα, και πολύ ωραία τα λέει ο πιλάρας και μπράβο του.
    1 βαθμός
  39. Επαιζε κ με δαχτυλα χολντζγουωρθ ομως.. Ολα καλα ειναι. Ενταξει το κλισε ο ηχος ειναι στα δαχτυλα ισχυει, αλλα αλλο τοσο μη πω κ περισσοτερο ισχυει το ο ηχος ξεκιναει απο το κεφαλι του παιχτη Στουντιο ειπαμε....... Στο ισογειο της βιλας.
    1 βαθμός
  40. Βρε παιδιά τα παραδείγματα είναι μπροστά μας. Ένας από τους πιο sought after ήχους, είναι αυτός του Holdsworth. Ο οποίος έπαιζε και με λάμπες, αλλά και με ταπεινούς Yamaha solid state. Και οι παραμορφώσεις που χρησιμοποίησε, ήταν από προενισχύσεις Mesa, μέχρι το πολυεφφέ magicstomp της Yamaha. Άλλες χροιές, όλοι μαμάτοι ήχοι.
    1 βαθμός
  41. Βρε παιδιά, νομίζω ότι αυτοί οι προβληματισμοί δεν έχουν νόημα. Τουλάχιστον για μένα. Να το εξηγήσω αυτό. Ενδιαφέρει κανέναν να βγάλει ήχο fender ή Marshall, ή Mesa, κλπ? Στην ουσία, πιστεύω πώς όχι. Τον ενδιαφέρει να βγάλει έναν ήχο που να του αρέσει, και να τον εμπνέει. Άκουσε λοιπόν κάποιον ενισχυτή (βάλτε όποια μάρκα θέλετε), έπαιξε, του άρεσε, τον ενέπνευσε, και τον υιοθέτησε. Γιατί πρέπει να πάει να αναπαράγει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο ήχο? Μόνο αυτός του αρέσει και κανένας άλλος? Με ένα τέτοιο μηχανάκι, έχεις πρόσβαση στην δημιουργία και χρήση άπειρων φοβερών ήχων, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙΣ. Θα είναι λάμπα? Όχι. Θα είναι αυθεντικός ήχος fender? Όχι. Θα είναι ηχάρα που να σε εμπνέει? Φυσικά, και όχι μόνο μια ηχάρα. Άπειρες ηχάρες. Για μένα case closed.
    1 βαθμός
  42. Και ωραίο essential country picking δώρο στο τέλος, bliss (για βλαμμένους σαν κι εμένα that is ? )
    0 βαθμοί
  43. Τωρα, μη με βαλεις να αρχισω για ADAT και τετοια, που μου κλαιγεται ο αλλος για τους SSD, για τους SSD ρε πστ μου, και εμεις γραφαμε τοτε ΣΕ ΒΙΝΤΕΟΚΑΣΣΕΤΕΣ, στη μιση εγραφες multitrack thrash metal και η αλλη μιση ειχε τον ψαλτη στο καμικαζι αγαπη μου.
    0 βαθμοί
  44. Ζωή στα υπόλοιπα σου components Έχω "χάσει" και εγώ 3 από το 2010
    0 βαθμοί
  45. Αν εννοείς αυτό: no worries, τα 10αρια τουλάχιστον (δεν θυμαμαι αν ειναι και στα 8άρια) επιτέλους αναγνωριζουν ποιος και τι ειναι SSD οποτε αντι για defrag κάνουν kick in το trim παρακαλώ (το screen το εβγαλα για σένα αυτη την στιγμη) οπότε auto-defrag/auto-optimize για SSD σε 10αρια σημαινει απλά να κανει trigger το trim (καλό ειναι αυτο, εκτός αν θέλεις να αφησεις idle το σύστημα σου για Χ για να γίνει αυτόματα ή να εξαρτάσαι απο το πότε θα κανει kick in "εσωτερικα", αυτο μου θυμιζει τους κωλο garbage collectors σε γλωσσες προγραμματισμου στις οποιες δεν εχεις καν ελεγχο, απο τα Win τουλαχιστον μπορεις να το κανεις kick in manually και γινεται και με command). EDIT: ξέχασα, αν θέλεις σωνει και καλα να απενεργοποιησεις κατι, σκίσε το Indexing αλλά ειλικρινά Μάνο αυτά τα κάναμε τις εποχές που ψιλογινοντουσαν mainstream οι SSD, ειλικρινα δεν αξίζει να ασχολεισαι πλεον, πραγματικά πρεπει να τους ξεσχιζεις σε writes για να σου μεινει στο χέρι SSD απο αυτόν τον λογο και πάλι θα χρειαστεί να το κανεις με ακραιο τρόπο για πολυυυυυυ καιρό...απλά μην ασχολείσαι...δεν αξίζει πλεον και σου μιλάει ο ψυχακιας του optimisation... ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ "Δ" ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΕ "ΙΣΚΕΤΑ"!!! Πονάω που πονάω θα βλέπω εφιαλτες όλο το βραδυ! ?
    0 βαθμοί
  46. Μιλάμε για πολύ χρήμα και groupies Γιώργο! Ευτυχώς προλάβαμε να ανοίξουμε τις offsore!
    0 βαθμοί
  47. Παντως φιλος να ξερεις οτι απο τους 100 που θα σου απαντησουν για την κιθαρα που ζητας οι 98 δεν την εχουν δει ποτε. Απο τους 100 που σου γραφουν για τον ενισχυτη σου οι 70 δεν τον εχουν δει ποτε τους. Η κιθαρα που θες ειναι μια χαρα κιθαρα ...πανεμορφη και αν τα χεις τα μανευ σκαστα και παρτην. Οσο για τους ακτιβ μαγνητες δεν σιδερωνουν τον ηχο, το παιξιμο του μουσικου ειναι που σιδερωνει. Επισης ο ενισχυτης σου μια χαρα ειναι και με καποια επιλογη ενος η δυο πεταλακιων γινεται ακομα καλυτερος. Οι MG ειναι οι πιο παρεξηγημενοι ενισχυτες...για διαφορους λογους που δεν ειναι του παροντος Το θεμα ομως ειναι επειδη εισαι πολυ νεος ακομα να παρεις μια κιθαρα με καλο και ευκολο παιξιμο για να διευκολυνθεις στη μαθηση.
    0 βαθμοί
  48. Λάκη είμαι κι εγώ για ψυχίατρο αλλά όχι ακριβώς όπως εσύ. Εγώ έχω ένα αυτιστικό χαρακτηριστικό όπου μου είναι πολύ δύσκολο να απομονώσω τη μουσική που ακούγεται κάπου και να την αντιληφθώ ως background music. Δηλαδή οπουδήποτε έξω παίζει μουσική, οποιουδήποτε είδους και σε όποια ένταση, μου αποσπά απολύτως την προσοχή και δεν μπορώ να κάνω focus αρκετά σε κάτι άλλο. Δεδομένου αυτού, όταν βγαίνω για διασκέδαση (πολύ σπάνια κι εγώ πια), προτιμώ πάντα χώρους χωρίς μουσική αν γίνεται, αλλιώς μου είναι δύσκολο να επικοινωνήσω. Επίσης περνάω περιόδους όπου όλες ανεξαιρέτως οι μουσικές με ενοχλούν και δε θέλω να ακούω εκούσια ή ακούσια τίποτα. Χρειάζεται ξεκούραση ο εγκέφαλος υποθέτω και μου βγαίνει σε ακραία αντίδραση.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...