Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/18/23 σε όλα
-
(Ηχος απο μπουζουκι) Καθε πραγμα στον καιρο του και τον Αυγουστο κολιος στη ζωη εγινε νομος και δε γινεται αλλιως. Αλλωστε στας εποχας ημων, βγαιναμε καθε μερα, πρωτον γιατι μπορουσαμε, και δευτερον γιατι ακομα και τις καθημερινες γινονταν φαση, καλη φαση λεμε με τιγκα μαγαζια και ωραιο κοσμο. Οποτε νισαφι, ποσες φορες να το δεις το εργο. Χωρια που αν ειναι να βγεις, να βγεις να διασκεδασεις. Και αν ειναι να διασκεδασεις, να πας σε μερος με ζωντανια. Και για να εισαι σε μερος με ζωντανια πρεπει να εχει νεολαια. Εχετε βρεθει σε μερος με νεολαια, χωρις να ειστε νεολαια οι ιδιοι; Τελευταια φορα που την πατησα ετσι, και βρεθηκα σε μερος τιγκα σε νεολαια πριν καμια 10αρια χρονια, αισθανθηκα τοσο ασχημα οσο ποτε. Γυρω γυρω μαλακιστηρια και στη μεση οι ξεκαρφωτοι, γυριζω και λεω στην παρεα, "παμε να φυγουμε ρε μαλακες, θα μας δει κανας ανθρωπος και θα νομιζει οτι ειμαστε τιποτα ανωμαλοι που κυνηγανε τα πιτσιρικια ? " Χαλια. Τωρα, τα πεθαμενατζιδικα τα κυριλε, τα ψοφολογημενα που ειναι σα νεκρη φυση, και κατι τετοιες κυριλε μαλακιες, δεν αξιζουν τον κοπο ουτε να ντυθεις για να βγεις εξω. Κοινωνικη υποχρεωση ειναι, και αν δεν την αποφευγεις μπαινεις στο λουκι. Στο μυαλο μου παντως βγαινω εξω για διασκεδαση= βαρανε τα νταουλια και ψαχνεις το στομαχι σου, βαρανε τα αλτροκια και ψαχνεις τα πνευμονια σου, βαρανε τα πριονια και ψαχνεις τα συντριμμια σου, γενικα κατι να βαραει και εσυ εισαι στο ψαξιμο, της εκδιδομενης γυναικος το σιδηρουν κιγκλιδωμα γενικως, διαφορετικα πηγαινε για κανα σουβλακι οικολογικο χωρις πιπερι με συνοδεία σοδας, χωρις παγακια ομως η σοδα, γιατι πειραζει στα λαιμα. Μπλιαχ. Και φυσικα τωρα πλεον τις μαλακιες που καναμε τοτε ουτε με πενταψηφιο νουμερο ευρω δεν τις ξανακανα, οποτε οπως ειπα και στην αρχη ο Ζαμπετας ειχε απολυτο δικιο, καθε πραγμα στον καιρο του.3 βαθμοί
-
Λέω και εγώ...γιατί μου αρέσει τόσο πολύ αυτό; Μα επειδή είναι γραμμένο σε ΚΑΝΟΝΙΚΑ Ελληνικά, δηλαδή με τις οξείες,τις δασειες,τις περισπωμένες του, τα πάντα όλα.... Μια γλώσσα είχαμε την μαμησαμε κι αυτή....2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Εμ.....Τα θέλει ο κ$%$% σου.? Κάποτε πήγα, ή μάλλον με πήγαν, σε ένα τέτοιο restaurant τα λένε αυτά; Το είχε ένας τέτοιος που λες....βραβευμένος με....χρυσό παπούτσι....χρυσή ζώνη.....τί τους δίνουν εν πάσει περιπτώσει. Λέω με πήγαν, γιατί εγώ δεν έχω εκλεπτυσμένο ουρανίσκο ή μάλλον έχω, αλλά μου αρέσουν τα φαγιά τα Ελληνικά....ξέρεις γεμιστά, κεφτέδες, λαδερά....κ.λ.π. τα παίρνω σε πακέτο από ένα μαγειρειό παραδίπλα ( για να το συνδέσω και με έτερο θέμα που τρέχει- και πάω με τα πόδια ?) Αφού παραγγείλαμε ένα ...hors d'oeuvre (έτσι δεν τα λένε;) , μια λαλακιά δηλαδή, κάποιο τυρι ...με μέλι και πιπέρι....και κάτι τέτοια....έκανα το λάθος να ζητήσω μια κόκα κόλα. Δεν πίνω αλκοόλ, μου αρέσει το αλκοόλ αλλά δεν πίνω, τι να κάνω, είπα να πάρω μια κόκα κόλα....να κατέβει αυτό το τυρί. Ο "βραβευμένος" όταν άκουσε τί παράγγειλα ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ όπως οι κλόουνΖ από κάτι κουτάκια.......βρέθηκε μπροστά μου - και με ύφος προέδρου πενταμελούς εφετείου επί κακουργημάτων που απορρίπτει αυτοτελή ισχυρισμό σου- μου λέει: "Εγώ αυτό το μαύρο νερό των Αμερικάνων ΔΕΝ το βάζω στο μαγαζί μου". Ύφος....ποιός;;;; Ο Μάγειρος... ναι είμαι ρατσιστής με γαϊδούρια που δεν ξέρουν να φέρονται. ......Και πολύ καλά κάνεις του λέω....... πες μου τώρα και τι σε χρωστάμε μέχρι τούδε......να σε πλερώ να την κανά Πήγε ανθυπο απέναντι, σε ένα περίπτερο, και μου έφερε δύο zero....μήπως θελήσω και δεύτερη. Όσο μεγαλώνεις πέραν από το να γίνεσαι παππούς από το μάπετ.....δεν ανέχεσαι λαλακίες. ;)2 βαθμοί
-
μπορεί κάτι να προσφέρει όντως σε σεκιούριτυ αλλά ρε σεις.... αρχίζω να αισθάνομαι κάπως... κάπως όταν πριν 15 χρόνια βάζανε ρολά και γιάλες στις τράπεζες1 βαθμός
-
Και για να το προχωρήσω, μπορεί και να μην υπάρχει καν (η) απάντηση για τον καθένα ξεχωριστά. Μπορεί αυτό που σου κάθεται στην μία περίπτωση, το ίδιο πράγμα να σε ταλαιπωρεί στην άλλη. Είναι λίγο να-'χαμε-να-λέγαμε αυτές οι συζητήσεις. Το αντίστοιχο με τους μοντελιν' ενισχυτές το έχουμε οι συνθάδες με τα virtual analog σύνθια, τα οποία είναι άριστα αλλά δεν έχουν την ζεστασιά του αναλογικού κλπ κλπ. Βέβαια δεν έχουν ούτε το κόστος, ούτε τα προβλήματα κλπ κλπ. Τάλε κουάλε, η ίδια συζήτηση.1 βαθμός
-
Βρε παιδιά, νομίζω ότι αυτοί οι προβληματισμοί δεν έχουν νόημα. Τουλάχιστον για μένα. Να το εξηγήσω αυτό. Ενδιαφέρει κανέναν να βγάλει ήχο fender ή Marshall, ή Mesa, κλπ? Στην ουσία, πιστεύω πώς όχι. Τον ενδιαφέρει να βγάλει έναν ήχο που να του αρέσει, και να τον εμπνέει. Άκουσε λοιπόν κάποιον ενισχυτή (βάλτε όποια μάρκα θέλετε), έπαιξε, του άρεσε, τον ενέπνευσε, και τον υιοθέτησε. Γιατί πρέπει να πάει να αναπαράγει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο ήχο? Μόνο αυτός του αρέσει και κανένας άλλος? Με ένα τέτοιο μηχανάκι, έχεις πρόσβαση στην δημιουργία και χρήση άπειρων φοβερών ήχων, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙΣ. Θα είναι λάμπα? Όχι. Θα είναι αυθεντικός ήχος fender? Όχι. Θα είναι ηχάρα που να σε εμπνέει? Φυσικά, και όχι μόνο μια ηχάρα. Άπειρες ηχάρες. Για μένα case closed.1 βαθμός
-
Η αισθηση της λαμπας ειναι αλλο πραγμα αλλα... Μπορεις να τον ανοιξεις τον ενισχυτη κ να το φχαριστηθεις στο σπιτι (ή εστω σχετικα να τον ανοιξεις - φχαριστηθεις) ? Μπορεις να κουβαλας τον λαμπατο στα λαηβ-προβες? Τον εχεις αναγκη? Ο ηχοληπτης σου τι λεει γι'αυτο (λογω ευκολιας να κανει τη δουλεια του, αν ξερεις να φτιαχνεις ηχους, ολο κ περισσοτεροι ηχοληπτες προτιμουν να δουλευουν με μοντελερς). Εχεις home studio? Μπορεις κ ξερεις να ηχογραφησεις ενισχυτη? Αν οχι το μοντελερ ισως σου λυσει τα χερια με τοσα preset κ αλλα τοσα που μπορεις να κατεβασεις (κατι θα κατσει καλυτερα) Μπορω να γραψω αλλα τοσα για να καταληξω στο οτι δεν υπαρχει απαντηση για ολους. Λεφτα, γουστα, χωρος-συνθηκες, αναγκες κλπ αλλαζουν εντελως την απαντηση παροτι ξεκινησα με ξεκαθαρη τοποθετηση πως προτιμω το ρηαλ θινγκ. Ωραιος παιχτης ο Κορντυ γουστοζικος. Υγ: ξέχασα την εμπειρία κ το know how. Αυτοί που ξέρουν να βγάζουν ήχο, θα το βγαλουν είτε με λάμπα, είτε με μοντελερ, είτε με ο,τιδηποτε1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πρώτα πρώτα ξέχνα το floyd rose τουλάχιστον για τώρα, μετά από 2 χρόνια τα ξαναλέμε. Ξέχνα και τον Μαρσαλάκο... Εάν είναι Affinity η Strat ξέχνα την κι αυτήν (καλά για Bullet δεν το συζητάμε...). Στην θέση σου θα πήγαινα για έναν 50άρη Κατάνα και αυτήν..... https://www.thomann.de/gr/schecter_omen_6_extreme_bch.htm κούκλα.. ....ένα ~50άρικο πάνω απ'το μπάτζετ σου αλλά αξίζει.1 βαθμός
-
Γράφοντας σε ένα forum σαν κι αυτό ζητώντας γνώμες για κιθάρα ή εναλλακτικές, θα πάρεις από τον καθένα μας και μια διαφορετική απάντηση/πρόταση. Συχνά αυτές οι απαντήσεις/προτάσεις θα είναι και αντιφατικές. Αν λοιπόν είσαι αρχάριος, ή δεν είσαι πολύ σχετικός με κιθάρες/specs, κλπ, θα μπερδευτείς ακόμα περισσότερο. Το floyd πχ είναι μια χαρά, αρκεί να κάτσεις να μάθεις πώς σετάρεται. Για έναν και μόνο λόγο: Αν σου σπάσει χορδή καληνύχτα. Δεν αλλάζει όπως αλλάζει σε παραδοσιακές γέφυρες, οπότε αν είναι η μοναδική σου κιθάρα, τότε δε θα μπορείς να παίξεις μέχρι να πας σε μάστορα. Και αν ο μάστορας είναι busy και σου πει αναμονή μερικές μέρες; Και αν σου γίνει η στραβή σε jam/πρόβα/live; Επόμενο ζήτημα (που ίσως θα έπρεπε να είναι πρώτο) είναι ο ενισχυτής. Δε θα βγάλεις ήχο ακόμα και με το καλύτερο μεταλοκίθαρο, όσο έχεις τον συγκεκριμένο ενισχυτή. Εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να ξοδέψεις 850 για κιθάρα ενώ παίζεις με Marshall MG. Μπορεί ο επόμενος από μένα να σου γράψει ότι το floyd μαμεί, ότι είναι πανεύκολο και να το πάρεις. Μπορεί ο μεθεπόμενος να σου πει ότι και με τον Marshall MG θα κάνεις δουλειά. Μετά άλλος θα πει για EMG μαγνήτες, άλλος θα κράξει επειδή είναι active, και πάει λέγοντας στον αιώνα τον άπαντα. Η δική μου "συμβουλή" στο τέλος της μέρας: Πάρε ιδέες από το internet (fora/YouTube) αλλά μην αποφασίσεις με βάση αυτά. Βγες έξω, δοκίμασε κιθάρες, δοκίμασε ενισχυτές, αξιολόγησε το κατά πόσο αντιλαμβάνεσαι διαφορές σε ήχο και χέρι και μετά πάρε αποφάσεις με το τι θα κάνεις τα χρήματά σου, γιατί με 850ε οριακά φτιάχνεις ολόκληρο metal rig. Αν πχ καταλήξεις ότι δεν αντιλαμβάνεσαι τρελές διαφορές, θα έλεγα να κάτσεις στα αυγά σου μέχρι να τις αντιληφθείς. Το πότε χρειαζόμαστε ένα upgrade και πότε το θέλουμε συχνά δε συμβαδίζουν, ειδικά στην αρχή.1 βαθμός
-
Βρε κυρ Αλή μου στο τσακ με πρόλαβες. Ακριβώς αυτό σκεφτόμανε τώρα. Με την εξής ερώτηση: Πόσο μισείτε τις τελεκάστερ? -Δεν τις αντέχω καν -Πολύ -Λίγο -Καθόλου -Τις αγαπάω -Έχω τρεις και πάνω. Όσοι επιλέξουν μια από τις τρεις τελευταίες απαντήσεις κόβονται πάραυτα.1 βαθμός
-
Καθίστε να δείτε που θα κάνουνε κανα χουνέρι και θα βάνουνε μουσικό captcha "δεν είμαι ρομποτ", με προβοκατόρικες ερωτήσεις παγίδες: "Ποια είναι η σωστή κιθάρα;" "Ποιο είναι το σωστό σετ χορδών γι' αυτή την κιθάρα;" "Παίζουν ρόλο τα ξύλα;" " Τι τσιπ φόραγε το Korg N364 όταν κυκλοφόρησε;" "Κουρδίζετε πριν πατήσετε το ρεκ;" "Πόσες υφέσεις έχει η σι ματζόρε;" "Οι ντραμίστες επιμένουν στο παραντίντλ ή στο παραπέντε; Δε θα μπορούμε να λογκάρουμε ρεεεεει!!!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν ειναι θεμα ελαττωματικού, ειναι θεμα αντοχης. Τα φτηνα floyd ειναι σχεδον δεδομενο οτι σε βαθος χρονου θα τα φτύσουν. Επισης, αν ειναι να μη το χρησιμοποιησεις, τοτε σιγουρα μην το παρεις. Δεν ειναι κατι εξτρα, που καλο ειναι να το εχεις. Ειναι μια διαφορετικη γεφυρα, που σου δινει μεγαλυτερο ευρος για τρεμολιες ? και κραταει το κουρδισμα οσο εσυ μ@λ@κιζεσαι με το τρεμολο. Για να το πετυχει αυτο σου στερει ογκο στα ρυθμικα, κανει το σεταρισμα και το αλλαγμα των χορδων πιο δυσκολο, και επιπλεον αν δεν τα σταξεις υπονομευει την απροβληματιστη λειτουργια της κιθαρας σε βαθος χρονου. Εριξα μια ματια μπαμ μπαμ στο thomann, σε αυτα τα λεφτα περιπου. Για ΠΟΛΛΑ γκαζια https://www.thomann.de/gr/schecter_c_1_platinum_sbk.htm Σε πιο κλασσικη φαση, και για οταν βαλεις μυαλο θα σου ειναι τζετ: https://www.thomann.de/gr/yamaha_pacifica_612v_ii_fm_idb.htm Να και μια Ibanez μπιρμπιλοματα, ετσι για εναλλακτικη στα γκαζια, θα προτιμουσα τη schecter 100%, αλλα αυτη ειναι ωραια και λεπτοκαμωμενη, οπως πρεπει να ειναι οι γυναικες δηλαδη ? https://www.thomann.de/gr/ibanez_rg421hpfm_brg.htm Και σε πιο κλασσικη φαση, η αναβαθμιση αυτης που έχεις, και αυτη αμα βαλεις μυαλο θα σου ειναι τζετ. https://www.thomann.de/gr/fender_player_series_strat_hss_mn_tpl.htm Οι δυο πρωτες ειναι πιο κιθαρες, οι δυο επομενες ειναι πιο ονοματα. Και βεβαια στα μεταχειρισμενα με αυτα τα λεφτα βρισκεις πολυ ανωτερα οργανα.1 βαθμός
-
Οποτε εχω πετυχει μαγειρα τηλεσταρ Ελληνιολο, ολο κατι σα πρεζακια με τατουαζ μανικια και κατι τετοια πετυχαινω, ουτε τσιγαρα απο το περιπτερο δεν εδινα να μου φερουν οχι να μου μαγειρεψουν. Μονο ενας τυπος που ειχα πετυχει σε ξενη εκπομπη, ενας παππους με ενα μουστακι σαν τον τυπο απο τη Μονοπολυ, αυτος αξιζε, οι αλλοι ουτε για τσιγαρα λεμε.1 βαθμός
-
1ον) Με αυτον τον ενισχυτη που εχεις, κανενας ηχος δε θα εκτοξευτει, και ας παρεις και την κιθαρα του αιωνα. 2ον) Μια καλη κιθαρα ομως ειναι μια καλη κιθαρα. Μια κιθαρα ομως με floyd rose special, που αν καταλαβα καλα φοραει η συγκεκριμενη, δεν ειναι καλη κιθαρα. Εισαι σιγουρος οτι θελεις floyd; Αν δε σκοπευεις να κανεις σολο με μυστηρια βυθισματα και τετοια, καλο ειναι να το αποφυγεις γενικα. Και παιδεμα ειναι, και αναξιοπιστο στις φτηνες υλοποιησεις, και τον ηχο χαλαει. Απεφυγε το αν μπορεις, και αν μπορεις τελικα να το αποφυγεις θα βρεις πολυ καλυτερη κιθαρα με αυτα τα λεφτα, ειναι σιγουρο.1 βαθμός
-
Συνηθες, μεγαλωνοντας σε ενοχλουν ολο και περισσοτερα πραγματα και στο τελος καταληγεις γερος του μαπετ σοου :-) :-)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν κΣερο τη λαίνε ι αλι,εγο γλιΕπο ένα εκολαΦτομενο ροΟυκ σταρΖ! Βάλε ρε φιλωΟυζ τι φΟνι πΓιο δινατα.1 βαθμός
-
Όμως... Jazz bar με απαλή μουσική instrumental... Να γαργαλάει τα αυτιά ενώ συζητάς; Αγαπώ...1 βαθμός
-
Νέες δοκιμές και πειραματισμοί Κάτι ακόμα θέλει, δεν ξέρω. Προτάσεις δεκτές. Επί τα βελτίω Είναι γεγονός. Η πρώτη αναθεώρηση είναι εδώ. Μπήκε θέμα πιάνου στο πρώτο μέρος. Οι επιρροές είναι φανερές θα έλεγα αλλά ήταν αυθόρμητες στην αρχή μετά έγιναν ηθελημένα. Μπήκε αληθινή τρομπέτα και τρομπόνι στο τελευταίο θέμα και αντικαταστάθηκε το ψεύτικο. Τα πνευστά στο τέλος επίσης τροποποιήθηκαν και προσθέθηκαν και λίγα δλ παραπάνω. Η κιθάρα χαμήλωσε σε ένταση και rev. Ακόμα θέλει κάτι, αλλά νομίζω τώρα είναι καλύτερα και λήφθηκαν υπόψη οι παρατηρήσεις. Το καινούργιο είναι στην παλιά θέση στο soundcloud. (το παλιό πρέπει να μετατραπεί σε mp3 αν χρειαστεί)0 βαθμοί
-
Πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις από έναν απ' τους συμπαθέστερους YouTubers (για μένα τουλάχιστον) εκεί έξω. Για όσους βαριούνται να το δούνε (αν και επαναλαμβάνω είναι ενδιαφέρον), πάνω κάτω λέει ότι 1) in the room, τίποτα δεν μπορεί να νικήσει την αίσθηση της λάμπας, πάντα θα το γουστάρεις περισσότερο σαν ήχο 2) για live, οι modellers προσφέρουν άνεση και καλή συνεργασία με τον ηχολήπτη σε πολλές περιπτώσεις 3) για ηχογράφηση, εκτός και αν μιλάμε για επαγγελματική δουλειά με γνώστη ηχολήπτη στο studio, in the mix η διαφορές είναι πλέον μικρές 4) το κόστος λαμπάτου ενισχυτή + πεταλιέρας υπερβαίνει αυτό ενός Kemper ή ενός Quad Cortex Δεν ξέρω αν παρέλειψα κάτι σημαντικό. Αν συσχετίσω τις σκέψεις του Cordy με τους δικούς μου συλλογισμούς, έχω το εξής θέμα: όντως η λάμπα μου δίνει τη μεγαλύτερη ευχαρίστηση και έμπνευση να παίξω, αλλά όσες φορές έχω σκάσει μύτη σε jam ή live με τον Boss Katana που έχω για εξάσκηση, όλοι μου λένε τι ωραίο ήχο βγάζω. Το οποίο το ακούω και με τον λαμπάτο Fender. Άρα ποιος ο λόγος να ξεμεσιάζομαι να κουβαλάω ενισχυτή στο τάδε στούντιο που είναι στον τάδε όροφο της πολυκατοικίας (ηχογράφηση με ιδρωμένες μασχάλες ρε φίλε, το χειρότερο); Με έναν modeller θα είχα "κατά προσέγγιση" τον ίδιο ήχο. Και ποιος ο λόγος να μη σκάω με τον Κατάνα σε κάθε live ή jam; Αφού μόνο εγώ και ελάχιστοι γνώστες καταλαβαίνουν τη διαφορά. Η απάντηση είναι "γιατί με τον Fender γουστάρεις τον ήχο σου εσύ που παίζεις περισσότερο, άρα θεωρητικά σου βγαίνει και στο παίξιμο καλύτερα". Ναι αλλά απ' την άλλη... δεν είμαι και επαγγελματίας να βγάζω λεφτά από τη μουσική... Καταθέστε άποψη αν θέλετε οι ομοιοπαθείς...0 βαθμοί
-
Αυτό ? Απλά αγαπητέ Φούζιε δεν μπορώ να βασιστώ στο να έχω μόνο το ένα. Γιατί; Γιατί έχω σκάσει με μοντελερ (δανεικό) σε live και δεν το ευχαριστήθηκα λόγω ηχολήπτη. Παρομοίως έχω πει άπειρες φορές σπίτι "αχ να είχα ένα μοντελερ". Άρα τα θες και τα δύο, έχουν τη θέση τους Και telecaster όμως ε; Να τα λέμε αυτά0 βαθμοί
-
Εάν είχες "αμολυσει" το βίντεο χωρίς την περιγραφή, δεν θα έδινα σημασία. Όμως, έδωσες τα key points του βίντεο, και ακολούθησαν οι προβληματισμοί σου. Ολοκληρωμένο οριτζιναλ ποστ, εύγε! (Θα απαντήσω σε λίγο)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μόλις εγύρισα από το ουστούντιον. Το λέω από τώρα για να μην υπάρχει παρεξήγησης... Εάν μελλοντικά εμφανιστούν μέλη του forum σε οβίδεον, να εξυμνούν τις tele, συνέβη υπό την επήρεια αλκοόλ και υπό την απειλή βίας ?0 βαθμοί
-
Ναι. Πέρα από την τελε-πλάκα, απορώ πώς μπορούν άνθρωποι και πετάνε όργανα. Ό,τι και να κρατάς ρε παιδί μου, και το πιο μάπα όργανο, σου πάει η καρδιά να το πετάξεις να το πιάσει ο άλλος; Μόνο σέικερ αυγουλάκι, κι εκεί πάλι το σκέφτομαι. (Μη σπάσει το αυγουλάκι?)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κανε μια βολτα στα μαγαζια, η οπου μπορεις να παιξεις τις κιθαρες, παιζεις δυο χρονια οποτε πρεπει να βρεις κατι να σου ταιριαζει, μερικες ιδεες εριξα απλα.0 βαθμοί
-
Όλες πιασμάν ήτανε μωρέ. Δεν είδες τι έπαθε η Αλιμπέρτη ασούμε στα τσακάλια? Επί του θέματος. Όταν μπαίνουνε στα γήπεδα με καπνογόνα, κροτίδες και όπλα, πρέπει να ελέγχονται οι οπαδοί στις θύρες εισόδου, τι να κάνουμε. Και εδώ στο noiz είναι κυριλέ. Στην Victoria είχε κάτι καλόπαιδα στην πόρτα, και πριν μπεις σε ρωτάγανε "και τι ομάδα είμαστε?". Για να σας δω να πρέπει να λέτε τι ομάδα είσαστε πριν ποστάρετε εδώ ....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Χειρότερη από τη μουσική στα μαγαΖά είναι η μουσική που βάζουν "χαλί" για να μιλήσουν στο ραδιόφωνο. Απροσδιόριστο είδος, κομπρεσαρισμένο φουλ, κομμένα μεσαία για να ακούγεται η φωνή αυτουνού που μιλάει. Τις προάλλες στην Αθηνών άκουγα ένα τρίξιμο και νόμιζα ότι έχει κόψει ακρόμπαρο το αυτοκίνητο αλλά ήταν το "χαλί" του Βουλαρίνου.0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω...η μπιρίπμα η σκληρή, η αντρίκια....παίζεται κυρίως στα δικά μας καφενεία.....και πέφτει πολύ ξύλο. .....Εδώ βγαίνουμε έξω να καπνίσουμε.....για τσιλιαδόρους στο μπαρμπούτι ψάχνεις; Που ζεις ναούμε στο 1978; ?0 βαθμοί
-
Εύστοχα τα σχόλια, αλλά νομίζω άσχετα με το θέμα. Επαναλλαμβάνω πώς δεν άνοιξα το συγκεκριμένο θέμα με σκοπό τα έσοδα. Δεν έχω αυταπάτες, είπαμε. Το άνοιξα σαν συζήτηση σύγκρισης μεταξύ των Distributors που έχει δοκιμάσει/χρησιμοποιεί ο καθένας εδώ στο Noiz. Ο τίτλος ίσως θα μπορούσε να είναι καλύτερος. Το "κόστη" και ποσοστά κερδών" είναι οι παράμετροι που θα ήθελα να συγκρίνουμε στη συζήτηση αλλά μάλλον δεν έκατσε σωστά.0 βαθμοί
-
Ωραιοτατη επιστροφή. Στις κιθάρες ο δικός μας Κώστας Μίχαλος (σκοτώνει φυσικά)0 βαθμοί
-
Αυτό ακριβώς που λες...... Φαντάσου μάγειρος με τατουάζ (από πάνω μέχρι κάτω) και σε όπεν κίτσεν (να τον βλέπεις) που είναι και της μόδος. Με πήγαν και σε ένα τέτοιο και μου λέν: "πως σου φαίνεται;". Και μαμώ τους λέω...σαν να τρως στις Δικαστικές Φυλακές Διαβατών....?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ, αν εξαιρέσεις το καφενείο όπου παίζω χαρτιά και το καφενείο που είναι απέναντι από το γραφείο μου και παίρνω καφέ (όπου δεν κάθομαι- απλά παίρνω καφέ) ούτε θυμάμαι από πότε έχω να βγω έξω. Τα δύο αυτά καφενεία είναι ΚΑΦΕΝΕΙΑ. Όπως τα ξέρουμε από το 1980 (από τότε είναι άλλωστε) Ούτε "σύγχρονα" καφενεία, ούτε "παραδοσιακά" καφενεία .....ούτε "καλλιτεχνικά " καφενεία ξέρω γω. Μου φαίνεται τόσο αστείο δε πλέον,ν που βγαίνουν έξω οι άνθρωποι, γιατί πάντα ξέρω την κατάληξη. Έξοδος- Γνωριμία- Συζητήσεις-Φλερτ-Γάμος......Διαζύγιο. ? Για να μην μιλήσω για το πόσα λεφτά έχω "βγάλει"....μην ξοδεύοντας σε αυτά. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τα παραπανω για Αθηνα φυσικα. Στο Βερολίνο ευτυχώς τα καφέ και τα εστιατόρια σπάνια βάζουν μουσική ενώ το μόνο μπαρ που πάω είναι του Bunny (άλλος Μπανι ινε αφτος @dimsonic,ένας εβδομηνταρης με 80s BMW 750 που ακόμα και το καλοκαίρι φοράει λαμε κοστούμια με φουλαρι) που παίζει μονο ΑΒΒΑ και ΜπονιΕμ και ο νεότερος πελάτης είναι 89 ετών. Παραδεισος....0 βαθμοί
-
Επειδή έβγαλα δύο άλμπουμς το 2022 το έψαξα αρκετά το θέμα. Καταρχήν δεν υπάρχει κανείς λόγος να ψάχνει κανείς να ανεβάσει τη μουσική του σε σάιτ ο ίδιος. Σαν το Spotify υπάρχουν ένα σωρό άλλα (apple music, Amazon, tidal, .. το CD Baby σου ανεβάζει τη μουσική σε 150+ sites, φτιάχνει τα προφίλ σου κτλ, δεν γίνεται να τα κάνεις αυτά μόνος). Η διαδικασία είναι η εξής: Διαλέγεις ένα music distribution service ανάλογα πως θέλεις να πληρώνεις. Εγώ προτιμώ το CD Baby γιατί δίνεις 50 ευρώ και η μουσική σου ανεβαίνει παντού και μένει εκεί για πάντα (κρατούν 9% από τα streaming royalties, 9% από 0 ίσον 0 :) ). Ενώ σε άλλα πρέπει να πληρώνεις κάθε χρόνο. Μετά τα κάνουν όλα αυτοί, και η μουσική σου ανεβαίνει παντού. Έστω και χωρίς ακόλουθους στο Bamdcamp, μπορείς να στέλνεις εκεί οποιονδήποτε θέλει να αγοράσει το άλμπουμ σου. Σε συνδρομές τύπου Apple music, Spotify κτλ δεν αγοράζει κανείς ποτέ, ξέρω μουσικούς με πολλές εκατοντάδες χιλιάδες streams που δεν έχουν πουλήσει ούτε 10 άλμπουμ έτσι. Εγώ δεν είδα λόγο να αναθέσω σε music distribution services να συλλέγουν royalties, καθώς το πληρώνεις. Αυτή τη δουλειά την κάνουν η Bmi έξω, οι αντίστοιχες εταιρείες εδώ Εδέμ, Απόλλων κτλ αν γραφτείς. Αν έχει διασκευές το άλμπουμ είναι πιο περίπλοκο, καθώς χρειάζεσαι άδειες. Αυτό δεν το ξέρω λεπτομερώς γιατί τα δικά μου ήταν όλα original. Και βέβαια άλλο royalties, άλλο πνευματικά δικαιώματα. Αυτά είναι πάντα 100% δικά σου όταν κυκλοφορείς μουσική έτσι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για να απαντήσω στο ερώτημα θα πω πως το ότι βάζεις ένα προϊόν στα ράφια δεν σημαίνει πως θα πουλήσει κιόλας. Το μαγαζί φταίει ή το προιόν; Και θα κάνω μια μικρή απλουστευμένη ανάλυση για να εξηγήσω τι συμβαίνει. Τα 4 P του marketing (απο τα λίγα που δεν ξέχασα όταν σπούδασα διοίκηση επιχειρήσεων στα τέλη των 70'ς) λένε το εξής: Για να έχεις ένα πετυχημένο προιόν πρέπει να ισχύουν και τα 4 Ρ και όχι 1 ή 2. Κάνε την ανάλογη μεταφορά και βάλε όπου προϊόν, μουσική. Product (Προϊόν). Να έχεις ένα καλό προϊόν. Placement (Τοποθέτηση). Να υπάρχει διαθέσιμο στους τόπους πώλησης. Price (Τιμή). Να έχει προσιτή ή έστω λογική τιμή για αυτό που είναι. Promotion (Προβολή). Να έχει προβληθεί, ώστε ο κόσμος να το μάθει για να το ζητήσει. Αν κάποιο απο τα παραπάνω χωλαίνει, κάνει την πορεία του προϊόντος δύσκολη και ίσως αποτύχει. Εδώ μιλάμε για τη διανομή. Το 2 στη λίστα δηλαδή. Τα άλλα τρία είναι εξ ίσου σημαντικά και απαραίτητα για να πω πως φταίει η διανομή στις πλατφόρμες (τόπους πώλησης) αφού βρέθηκαν εκεί. Η δουλειά έγινε, αρα μένουν τα τραγούδια (προιόν) που είναι υπο ερωτηματικό, η τιμή δεν έχει νόημα στο streaming και απομένει η προβολήηη... Το ανακοίνωσες πουθενά Γιάννη; Το είπες στους φίλους σου; Πήγες για συνέντευξη στο ράδιο; Στη Ρούλα στην TV; Ανέβασες βίντεο στο Youtube ή μήπως το έστειλες σε κάποιον influencer να πει κάτι γι αυτό; Όχι! Οπότε πως να το ξέρει ο κόσμος για να το αναζητήσει να παίξει ακόμα και στο Spotify χωρίς την απαραίτητη σάλτσα - προπαγάνδα του Rolling Stone ή της Σούπερ Κατερίνας και του Lifo; Γατί να πουλήσει νούμερα; Ολα τα παραπάνω τα έκανε μια δισκογραφική. Οταν θες να τα κάνεις μόνος σου, πέραν του ότι πρέπει να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, πρέπει να τα κάνεις κιόλας. Κι αφού τα κάνεις μόνο τότε μπορείς να γκρινιάζεις για τον κόσμο που δεν εκτιμά την καλή μουσική και δεν αναγνωρίζει το ταλέντο σου ή φταίνε τα συμφέροντα και οι μεσάζοντες.0 βαθμοί
-
Δεν επεσε ο Keith Richards. Η σκηνη σηκωθηκε. Superfunk, February 2023 Στο συγκεκριμένο βινΔεο παιζει με την 61αρα του που ζυγιζει δεν ζυγιζει 3 κιλα.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00