Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11715


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/17/23 σε όλα

  1. έχω την εντύπωση οτι αυτο το περισσότερο περιεχόμενο, εμφανίζεται μπροστά σου συνέχεια ενώ είναι ήδη διαβασμένο, ενώ άλλα αδιάβαστα ακολουθούν. Θεωρώ (τουλάχιστον έτσι ήταν πιό πριν) ότι πρέπει να εμφανίζονται μπροστά σου πρώτα τα αδιάβαστα αν υπάρχουν. Επίσης επαναλαμβάνω κάτι που το έχω ζητήσει εδώ τουλάχιστον 4 φορές: σε ένα νήμα που το ξεκίνησε ο χ και έχει εξελιχτεί και το γνωρίζουμε πλέον από τον τιτλο του ΠΡΕΠΕΙ στο εξής να εμφανίζεται με τον τίτλο του και με τον τελευταίο ψ που απάντησε και όχι τον ΟΡ χ. Μετά από 10 απαντήσεις προφανώς γνωρίζουμε ότι το ξεκίνησε ο χ. Αλλά το ότι ο τίτλος συνοδεύεται από τον ψ ή ζ ή ω δίνει την πληροφορία ότι έχει νέο περιεχόμενο.
    3 βαθμοί
  2. Νέες δοκιμές και πειραματισμοί Κάτι ακόμα θέλει, δεν ξέρω. Προτάσεις δεκτές. Επί τα βελτίω Είναι γεγονός. Η πρώτη αναθεώρηση είναι εδώ. Μπήκε θέμα πιάνου στο πρώτο μέρος. Οι επιρροές είναι φανερές θα έλεγα αλλά ήταν αυθόρμητες στην αρχή μετά έγιναν ηθελημένα. Μπήκε αληθινή τρομπέτα και τρομπόνι στο τελευταίο θέμα και αντικαταστάθηκε το ψεύτικο. Τα πνευστά στο τέλος επίσης τροποποιήθηκαν και προσθέθηκαν και λίγα δλ παραπάνω. Η κιθάρα χαμήλωσε σε ένταση και rev. Ακόμα θέλει κάτι, αλλά νομίζω τώρα είναι καλύτερα και λήφθηκαν υπόψη οι παρατηρήσεις. Το καινούργιο είναι στην παλιά θέση στο soundcloud. (το παλιό πρέπει να μετατραπεί σε mp3 αν χρειαστεί)
    2 βαθμοί
  3. Συντάσσομαι με Τερρυ. Αν και το πρόβλημα δεν είναι το ότι πλέον εύκολα παράγεται μουσική. Αυτο μπορεί να είναι και καλό υπό συνθήκες. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι όλοι όσοι παράγουν μουσική.....θέλουν και λεφτά. Ας χαλαρώσουμε λίγο. Οι τέχνες είναι είδος πολυτελείας και είναι λογικό να μην πληρώνονται όλοι. Εδώ κάνουν αμάν να πληρωθούν ειδικότητες πρώτης ανάγκης . Κάνε την τέχνη σου. .και θα φανεί η δουλειά.
    2 βαθμοί
  4. Πολύ σωστά τα λες JazzJoker, θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω επί της διαδικασίας. Διότι, δεν είναι η αίσθηση της ακοής που πρέπει να αφαιρεθεί, αλλά η πλάνη που τη συνοδεύει. Οπότε, αρκεί να δεις τη χρονολογία σύνθεσης της μουσικής που ανά πάσα στιγμή παίζεται στο χώρο. Αν ο τετραψήφιος αριθμός αρχίζει με νούμερο μεγαλύτερο του 18, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται για τίποτα το πραγματικά σημαντικό, και να συνεχίσουμε απλά να το απολαμβάνουμε χωρίς υπεροψία ή ενοχές. ?
    2 βαθμοί
  5. δεν δουλεύω έτσι. εγω δουλεύω με offline improvisation (όχι τόσο σ αυτό, σε άλλα) Μπαίνει η βάση, γίνεται ο πρώτος αυτοσχεδιασμός. Ανάλογα με το που παει θα πάει το δεύτερο όργανο. Αν χρειαστεί θα γίνει interaction. Πάνω στα δυο θα μπεί τρίτο. Και όσα χρειαστεί. Στο τέλος ξηλώνεται και η βάση. Ο εμπλουτισμός κι η σαντιγύ είναι μεσα στην καθημερινότητά μας. αλλωστε εσύ έλεγες κάτι για τενοντίτιδες και 200 φορές προχτές. Δεν είσαι ο μόνος. Αν δεν έχεις υπομονή και επιμονή δεν φτιάχνεις. Η μουσική από μόνη της δεν είναι πάντα τέχνη. Θέλει και την παραγωγή.
    1 βαθμός
  6. Άσε δε που έχει και vintage look... ?
    1 βαθμός
  7. Μα θέλεις να κάνεις τον διανομέα σε όλες τις πλατφόρμες; Δεν είναι απλό. Τηρούν διαφορετικές προδιαγραφές και δεν είναι μια και δύο. Ασχολήσου με κάτι πιο χρήσιμο και δώσε κάτι σε κάποιον που το κάνει επαγγελματικά. Δες τα παραπάνω που έγραψα και δώσε βάση σε όλα. Ότι δεν μπορείς ανάθεσε το σε κάποιον που μπορεί. Πάνε οι εποχές που σου έπαιρνε η δισκογραφική το 90% για αυτες τις υπηρεσίες. Τωρα με ένα μικρό αντίτιμο μπορείς να τις εχεις.
    1 βαθμός
  8. Να τώρα... Αυτά γράφεις και θα μπλέξεις το νεανικό κοινό. Ρούλα, τι Ρούλα; Ρούλα last century... ?
    1 βαθμός
  9. Για να απαντήσω στο ερώτημα θα πω πως το ότι βάζεις ένα προϊόν στα ράφια δεν σημαίνει πως θα πουλήσει κιόλας. Το μαγαζί φταίει ή το προιόν; Και θα κάνω μια μικρή απλουστευμένη ανάλυση για να εξηγήσω τι συμβαίνει. Τα 4 P του marketing (απο τα λίγα που δεν ξέχασα όταν σπούδασα διοίκηση επιχειρήσεων στα τέλη των 70'ς) λένε το εξής: Για να έχεις ένα πετυχημένο προιόν πρέπει να ισχύουν και τα 4 Ρ και όχι 1 ή 2. Κάνε την ανάλογη μεταφορά και βάλε όπου προϊόν, μουσική. Product (Προϊόν). Να έχεις ένα καλό προϊόν. Placement (Τοποθέτηση). Να υπάρχει διαθέσιμο στους τόπους πώλησης. Price (Τιμή). Να έχει προσιτή ή έστω λογική τιμή για αυτό που είναι. Promotion (Προβολή). Να έχει προβληθεί, ώστε ο κόσμος να το μάθει για να το ζητήσει. Αν κάποιο απο τα παραπάνω χωλαίνει, κάνει την πορεία του προϊόντος δύσκολη και ίσως αποτύχει. Εδώ μιλάμε για τη διανομή. Το 2 στη λίστα δηλαδή. Τα άλλα τρία είναι εξ ίσου σημαντικά και απαραίτητα για να πω πως φταίει η διανομή στις πλατφόρμες (τόπους πώλησης) αφού βρέθηκαν εκεί. Η δουλειά έγινε, αρα μένουν τα τραγούδια (προιόν) που είναι υπο ερωτηματικό, η τιμή δεν έχει νόημα στο streaming και απομένει η προβολήηη... Το ανακοίνωσες πουθενά Γιάννη; Το είπες στους φίλους σου; Πήγες για συνέντευξη στο ράδιο; Στη Ρούλα στην TV; Ανέβασες βίντεο στο Youtube ή μήπως το έστειλες σε κάποιον influencer να πει κάτι γι αυτό; Όχι! Οπότε πως να το ξέρει ο κόσμος για να το αναζητήσει να παίξει ακόμα και στο Spotify χωρίς την απαραίτητη σάλτσα - προπαγάνδα του Rolling Stone ή της Σούπερ Κατερίνας και του Lifo; Γατί να πουλήσει νούμερα; Ολα τα παραπάνω τα έκανε μια δισκογραφική. Οταν θες να τα κάνεις μόνος σου, πέραν του ότι πρέπει να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, πρέπει να τα κάνεις κιόλας. Κι αφού τα κάνεις μόνο τότε μπορείς να γκρινιάζεις για τον κόσμο που δεν εκτιμά την καλή μουσική και δεν αναγνωρίζει το ταλέντο σου ή φταίνε τα συμφέροντα και οι μεσάζοντες.
    1 βαθμός
  10. Πολύ καλή άσκηση σε arranger's improvisation. Μα πολύ καλή όμως, εξαιρετική δουλειά. Του λείπει ταυτότητα. Με περίσσιο θάρρος που δε μου αναλογεί, να σου πω ότι γενικά η εντύπωσή μου είναι ότι "χάνεσαι" μέσα στις ιδέες σου. Δε λες όχι σε σχεδόν καμία νομίζω. Και σε πολλά κομμάτια που μας έχεις παρουσιάσει γίνεται "πόλεμος" ιδεών χωρίς όμως να κυριαρχεί κάποια.
    1 βαθμός
  11. Δυστυχώς το Bandcamp είναι χρήσιμο μόνο αν έχεις ήδη ένα κοινό να σε ακολουθεί, δεν είναι του streaming. Έχω bandcamp και έχω πουλήσει 2 "δίσκους" εδώ και 3 χρόνια. Δε δημιουργεί καθόλου traffic, και δεν υπάρχουν royalties, ούτε διαχείριση/έλεγχος δικαιωμάτων. Σαν πλατφόρμα όμως είναι πολύ ωραία, μου αρέσει πολύ και έχει πολλές ελευθερίες.
    1 βαθμός
  12. Είμαι με EmuBands και αν και γενικά είμαι ικανοποιημένος, το θεωρώ λίγο ακριβό. Ανέβασα το 2014 οπότε πλέον έχω αποσβέσει, αλλά πήρε χρόνια. Στα αρνητικά τους βάζω ότι το σάητ τους δε μου φαίνεται ιδιαίτερα user friendly. Επίσης έχουν ένα περίεργο τρόπο που πρέπει να κόβεις invoices για να πληρώνεσαι - περιπλέκει κάπως τα λογιστικά μου. Από άποψη εξυπηρέτησης πελατών, για ένα ticket που άνοιξα την περασμένη εβδομάδα χρειάστηκαν τέσσερις μέρες να μου απαντήσουν. Δεν το λέω σαν πολύ ή λίγο, απλά το αναφέρω ως γεγονός.
    1 βαθμός
  13. Υπάρχουν ακόμα ρομαντικοί! Μπράβο στο παλικάρι!!!! χωρίς πλάκα...
    1 βαθμός
  14. Συμφωνώ... Μάλλον επειδή δεν είναι με αυτοσχεδιαστικό περιεχόμενο! Όλα (σχεδόν...) είναι μελετημένα.
    1 βαθμός
  15. 1 βαθμός
  16. Να χαιρεσαι και τον ενα γιο και τον αλλο γιο.Yo!
    1 βαθμός
  17. τότε ήταν 63 τώρα που έπεσε 80ριζε
    1 βαθμός
  18. Έχω ζήσει στο κέντρο της Αθήνας (πιο κέντρο δεν γίνεται, 87 βήματα από την Αποστόλου Παύλου, φάτσα Παρθενών & Ναός Ηφαίστου) . Είχα τότε οικογενειακώς 2 αυτοκίνητα , 4 μοτοσυκλέτες 3 ποδήλατα να κουλαντρίσω. Εάν είχα να καλύψω μέχρι 10 χλμ απόσταση, πήγαινα παντού με τα πόδια, για τα 30 χλμ έπαιρνα ποδήλατο, από 50 χλμ και πάνω μοτοσυκλέτα. Αν έπρεπε να κουβαλήσω κάτι ή να είμαστε ταυτόχρονα πάνω από 2 το αυτοκίνητο το έβαζα στην εξίσωση. Μετακόμισα έδωσα μοτο , τα αυτοκίνητα και τα ποδήλατα. Για να πάω από τις γειτονιές του Πειραιά για το μεροκάματο στα Βόρεια Προάστεια με συγκοινωνίες, μισή μέρα, για να επιστρέψω ούτε λόγος. Πήγαινα και έκανα βόλτες και γούστα (βιτρίνες, κιθαρομάγαζα, σινεμά, τσίπουρα, χασομέρης γενικώς) και επέστρεφα σπίτι αργάμισι με το Τρόλευ το τελευταίο ή με φιλοξενούσε αιθέρια ύπαρξις (εδώ φαντασιώνεστε ό,τι θέτε ). Ξαναμετακόμισα και βρέθηκα με αυτοκίνητο (για οικογενειακούς λόγους). Σε προάστιο με δείκτη όχημα / θέση στάθμευσης = ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΠΟΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ . Ξαναέγινα καταθλιπτικός και μου φταίει μέχρι και ο φαροφύλακας στη Νήσο της Αγίας Ελένης. ???
    1 βαθμός
  19. Μουσικός και αμάξι πάνε πακέτο, δυστυχώς.
    1 βαθμός
  20. Σκοπεύω να ανεβάσω σύντομα τα κομμάτια μου στις γνωστές πλατφόρμες streaming, και ως γνωστόν, αυτή είναι η δουλειά των distributors, μιας και ένας καλλιτέχνης από μόνος του δεν μπορεί να ανεβάσει τις δημιουργίες του, πχ στο Spotify. Υπάρχουν αμέτρητοι distributors, άλλοι βασισμένοι σε συνδρομές, άλλοι με πληρωμή ανά κομμάτι ή δίσκο, και άλλοι εντελώς δωρεάν. Κάθε κατηγορία έχει τα καλά της και τα κακά της, τα οποία για μένα είναι τα παρακάτω: Με συνδρομή: Φθηνή λύση, ανεβάζεις συνήθως όσα θες, και συνήθως σου δίνουν ακόμη και το 100% των εσόδων. Δυστυχώς αν σταματήσεις να πληρώσεις, όλα απενεργοποιούνται. Αυτό σημαίνει ότι τα κομμάτια σου δε θα μείνουν "για πάντα" εκεί. Υπάρχει σε αρκετά το "legacy feature" αλλά πολλοί υποστηρίζουν ότι δε δουλεύει όπως θα πρεπε. Με πληρωμή: Ακριβή λύση, με λίγες επιλογές που σου δίνουν το 100% των εσόδων. Όσο μεγαλύτερο το ποσοστό, τόσο αυξάνεται και το κόστος. Το θετικό είναι ότι άπαξ και ανέβει το κομμάτι, μένει για πάντα εκεί. Δωρεάν: Εύκολη λύση που ουσιαστικά σου δίνει πάντα ένα πολύ μικρό ποσοστό εσόδων. Θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με όλα τα παραπάνω. Εσύς τι (θα) διαλέγατε για τις δημιουργίες σας; Εγώ κλείνω προς το EmuBands, που είναι με πληρωμή και 100% των εσόδων. Τη χρησιμοποιεί η μπάντα της αδερφής μου. Η εύκολη λύση είναι η Distrokid αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα ως προς την εξυπηρέτηση και το legacy feature που προανέφερα.
    0 βαθμοί
  21. ........επίσης από όλα τα όργανα που ακούγονται το πιο αδύναμο παικτικά και εκφραστικά είναι η κιθάρα, σα να μην είσαι κιθαρίστας, έδωσες βάση σε όλα τ' αλλα ............ Ηχητικά τώρα, μια και αρέσκεσαι στα της ηχοληψοπαραγωγής. Ολίγον βία εις τας ηχητικάς εξάρσεις των οργάνων. Μπορεί να φταίνε οι νέες τάσεις εις την παραγωγή. Γενικά- και ουχί δι εσέ ειδικά-παρατηρώ μεγάλη πενία είς την δημιουργική παραγωγή, αναμασήματα διαολοσκορπίσματα. Όχι πως δεν φταίνε και οι συνθέσεις, υπάρχει γενική έλλειψη έμπνευσης. Συνελόντι επείν όλα βαίνουν προς μια ιλουστρασιόν τελειομανία του ηχοχρώματος για τη χαρά του δασκάλου μηχανικού ήχου και του πωλητή μουσικών οργάνων
    0 βαθμοί
  22. αυτό που έπαιξα και μετέφερα σε αίσθηση από την παικτική μου εμπειρία είναι το ύφος. Αλλά με δεδομένο ότι τα ακόρντα του κομματιού είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και έχουν μικρές τροποποιήσεις και αναιρέσεις θα μου ήταν πολύ δύσκολο να το πάιξω αρμονικά σωστά γιατί από μέτρο σε μέτρο ή και ανάμεσα στο ίδιο μέτρο αλλάζει η κλίμακα. Αν ήταν να το παίξω, ακόμα θα έπαιζα αυτό το τρακ. Αλλωστε δεν γινόταν γιατί είναι για 5χορδο και δεν έχω (με τάστα. Αταστο ξέχνα το) Το βασικό ρυθμικό είναι κάποιο sample του modo bass που τροποποίησα και μεγάλωσα, σχεδόν σε 80-90% σε πλήκτρα και μετά διόρθωμα ανάλογα με το arrangement των άλλων οργάνων
    0 βαθμοί
  23. Δεν ξέρω για καλύτερο, ή συγκριτικά με άλλα σου, αλλά σίγουρα είναι από τα αγαπημένα μου. Μου αρέσει η αυτοσχεδιαστική λογική που ακολουθείς συνήθως, απλά την προτιμώ εντός κάποιων σταθερών πλαισίων, όπως έκανες εδώ πχ. Τώρα σχετικά με το τι είναι, έχει σημασία; Στα αυτιά μου κάνει για 70s-80s jazz/fusion. Συγχαρητήρια και για το τι έκανες με το μπάσο, μου άρεσε και σαν ήχος και σαν παίξιμο (programming?).
    0 βαθμοί
  24. Εκεί παίζεις τη ζωή σου. Είναι καρμανιόλα?
    0 βαθμοί
  25. Συμφωνώ αυτή η περίμετρος είναι υπέροχη, θα μπορούσα άνετα να ζω εκεί,η υπόλοιπη πόλη και τα προάστια είναι για ανατιναΚση ...όπως άλλωστε και τα αντίστοιχα μέρη της "Αθήνας"
    0 βαθμοί
  26. Μπαίνουν στη Βαρκιζα στις στροφές πέρα από τα όρια του αυτοκινήτου, του δρόμου, του οδηγού και εκείνη τη στιγμή αυτοί που είναι μέσα στο αμάξι και όσοι τους θαυμάζουν και τους ζηλεύουν έξω νιώθουν πιο ζωντανοί από ποτέ. Τι είναι μερικές ζωές που θα πάρουν μαζί τους, μικρή θυσία στην ευτυχία και την υπερηφάνεια των πολλών..................... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  27. Δεν είναι ακριβώς θέμα παντηλικίου? Αλλά αν στη Βάρκιζα Κυριακή που δε χωράνε τα αμάξια να στρίψουν, το "βάζεις" και έχεις τη μία ρόδα στο αντίθετο, δεν είναι θέμα γούστου νομίζω αλλά ασφάλειας όλων. Δεν έχω κανένα θέμα με αυτούς που έχουν Κ@&λα για αμάξια-μηχανές, έχω μεγάλο με τους βλάχους που δε σέβονται τους γύρω τους. Εγώ που μ'αρέσει να κολυμπάω πρέπει να κάνω τα σετ μου πεταλούδα, 1μμ από το κεφάλι σου όταν αράζεις αμέριμνος μέσα στο νερό πχ, δε μπορώ να πάω πιο 'κει ή άλλη μέρα...
    0 βαθμοί
  28. Ενταξει εννοειται ότι εκτος Αθηνων (ΔΗΜΟΥ Αθηναιων εννοω οχι κατι χωρια τυπου Κηφισιας,Γλυφαδας,Πολιτειας ,Χαλανδριου και αλλα κεφαλοχώρια) δεν παιζει ουτε για πλακα να μην εχεις αυτοκινητο, ευτυχως προσωπικα ΜΙΣΩ οτιδηποτε υπαρχει εκτος του ΜΙΚΡΟΥ δακτυλιου και ουδεποτε τον εγκαταλειπω (μονο για διακοπες και παλι μετα απο 15 μερες στη φυση γυριζω πισω .....τρομαγμενος απο την υπερβολικη φυση στην ζεστη και ασφαλη αγκαλια του ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΜΠΕΤΟΝ...που στο κεντρο της πολης εχει και το πλεονεκτημα οτι ειναι τζαμπα μουσειο μονΔερνισμου ? )
    0 βαθμοί
  29. 0 βαθμοί
  30. Τους ξέρω ναι. Επίσης θα μπορούσα να βγάζω και τους πόλους , αλλά στο μπλε είναι δύσκολο γιατί οι Γερμανοί οι διάνοιες την έβαλαν πίσω (με δύσκολη πρόσβαση), (σου δίνουν βέβαια μπροστά + και - ) . Το κόκκινο είναι Γιαπωνέζος σκυλί, και απλά δεν χαλάει...ποτέ.
    0 βαθμοί
  31. 2 μπαταρίες κάνουν 160 € το πολύ. Δηλαδή σε βάθος 3 ετίας τίποτα. Αν σκεφτείς ότι ξοδεύω 100 € βενζινη τον χρόνο και για τα δύο..... Μπαταρία αλλάζω από βίτσιο....θέλω να ειναι "καθαρα " αμάξια και στη μηχανή. Με αυτη τη συχνότητα αλλαγης, δεν έπεσαν ΠΟΤΕ. Μια δυο φορές χρειάστηκε να βάλω καλώδια. Ασε που έχουν καλώδια με κινητη μπαταρια και στο παρκινγκ. Βασικά όμως γιατι βαριέμαι.
    0 βαθμοί
  32. Από τη Βίλλα της Τίας είναι. Εγώ δεν έχω σπίτια στας εξοχάς. Τα χω μούρη με μούρη στο γκαράζ, και στατιστικά το ένα θα δουλέψει για να πάρει το άλλο....αν χρειαστεί. Αλλά αλλάζω μπαταρία κάθε 3 χρόνια ούτως ή άλλως και στα 2.
    0 βαθμοί
  33. άλλος για το ...εκατομύριο.... πες μου που μένεις να έρθω να σταθώ στο πεζοδρόμιό σου με καπέλο... (μα καλά, εδώ μας λέγανε ότι το spotify είναι αγνό και υπέρ των καλλιτεχνών και όλα πάνε στην τσέπη του καλλιτέχνου....ΔΕΝ είναι έτσι? και εδώ μεσάζοντες? στην Λαχαναγορά του Ρέντη είμαστε?
    0 βαθμοί
  34. Πάρα πάρα πολύ καλό, συγχαρητήρια!! Έτσι για να πω την βλακεία μου... αυτά τα θέματα στην τρομπέτα στο τέλος αν ήταν με ένα διαφορετικό preset και λίγο delay ίσως να έδιναν παραπάνω στο κομμάτι.
    0 βαθμοί
  35. Σκοτωνjει ? Μια που εδωσες το ελευθερο, να πουμε και εμεις τη μ@λ@κια μας. Καταρχην σκοτωνει, τελος. Μονο δυο σημεια δε με ικανοποιησαν απολυτα, και ειναι δυο στιγμιαιες φασεις, για την ακριβεια δυο μεταβασεις. Η πρωτη στο 1.21 οταν μπαινει ο γρηγορος ρυθμος. Νομιζω οτι πρεπει να κανεις πιο εντονη την παυση πριν μπει ο ρυθμος, να κοψεις δηλαδη την τελευταια συγχορδια απο το ηλεκτρικο πιανακι και τα τελευταια hihat, να προηγειται δηλαδη μια κανονικη παυσουλα πριν το νεο ρυθμο, θα γινει πιο πειστικο νομιζω. Και το δευτερο σημειο ειναι στο 1.57 οταν δηλαδη φευγει ο γρηγορος ρυθμος και παει στο αργο, εκει σα να φρεναρει αποτομα, θα του εβαζα καποια κρουστα με 16α στο βαθος, στο στυλ του hihat του προηγουμενου γρηγορου ρυθμου, τουλαχιστον στα πρωτα μετρα του νεου αργου σημειου και ας σβηνουν κιολας στην πορεια, δεν τρεχει τιποτα, απλα για να ειναι ομαλη η μεταβαση. Αυτες οι βλακειες μου ηρθαν, γραφτες στο χιονjι, το κομματι σκοτωνjει ?
    0 βαθμοί
  36. Νομίζω το καλύτερο που έχω ακούσει από σένα! Είναι πολύ καλό!
    0 βαθμοί
  37. Ανέβαστο στο Spotify να γίνεις πλούσιος..... Δημήτρη μου άρεσε! Εδώ είσαι! Άκουσα Steely Dan, Zappa, Camel.... Ο τίτλος παραπλανητικός..... καθόλου "περίεργο"-παράξενο, κάθε άλλο!
    0 βαθμοί
  38. Πριν διαβάσω όλα τα ποστ, superfunk είσαι θεός και 100 χρόνια μπροστά!!!! Δεν υπάρχει χειρότερο από το να οδηγείς εκεί μέσα ανάμεσα σε όλους τους κάφρους. Οι αμαξάκιδες/ μηχανακιδες... κάγκουρες κοινώς, είναι η μάστιγα της Ελλάδας και δείγμα του ανύπαρκτου επιπέδου που έχουν και ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ στους πάντες με το έτσι θέλω. Δυστυχώς μένω εκτός Αθηνών και είναι αδύνατο να το εφαρμόσω και εγώ, θα το θελα πολύ πάντως. Για αυτό είναι η Ελλάδα έτσι, είναι πολλοί και κάνουν πολύ θόρυβο και είναι πολύ μ@λ@κ3Σ??
    0 βαθμοί
  39. Προφητικό για το ότι θα ανέβαινε στο Νοιζ μετά από πολλά χρόνια... Μπαααα..., γρατζουνάν λίγο κιθάρα αλλά τίποτε το ιδιαίτερο... Ο μικρός άνετα μπορεί να βγάλει πρόγραμμα σε παραλία (ανοιχτά ακόρντα) με έντεχνα (ασχέτως που δεν τα ακούει...)
    0 βαθμοί
  40. Καιιιιι.... Εί μα στέ δυο Χι λα ρα κια Στο στε νο το Κααααμπινεεεεεε Γρα φου με κιοι δυο στα DAW μας με τα σο λααααα ρεεεεφφεεεενεεεεεεε Κιο ταν ύ στε ρα βρε θου με λι γο να τζα μα ρου μεεεεεε Χα νου με κιοι δυο το ε να και σ' ολα ρε- τααρουουουουμε. Τι να μου πεις Τι να σου πω Δε φταιμε μεις Που χουμε DAW Δε φταιμε μεις Που χουμε DAW Τι να μου πειειεεεειιιςς και τινααααα πωωω. ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙΑ Μο νο πε νι Μο νο τε ικ Γρα φω γω τα σο λα μουουου Μα με τα στο DAW αρ πα ζω τη βαρ για μα τσο ολα μου (ΔΙΣ)
    0 βαθμοί
  41. Και που έπεσε δεν ακούστηκε και καμιά διαφορά στην μουσική. Κάνα σηκωματάκι κάνει όποτε θυμάται.
    0 βαθμοί
  42. Ας είναι καλά που θεσμοθέτησε το ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ Σήμερα ας φάμε και ας πιούμε ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ!!!!! Όχι να τα λαίμαι και αφτά!!!!!?
    0 βαθμοί
  43. Τόσα χρόνια ονειρεύομαι το αυτοκίνητο που θα καίει τσίσα. Ούτε βενζίνες ούτε τίποτα. Θα έχω και στο πορτμπαγκάζ ένα κιβώτιο μπύρες (όπως είχα παλιά), και δεν θα χρειάζομαι τίποτα άλλο. Πίνεις - γεμίζεις δηλαδή.
    0 βαθμοί
  44. Αν δεν ειχα και το comping τι θα ημουν στη Γηηηη 150 τενοντιτιδες (επιπλεον) θα παθαινα θα χα καταστραφει. Ψαλιδακι- ψαλιδακι για τα σενα το χτισα το μικρο μου το σολακι κι ουτε που εκοπιασα Θα γραψω φραση με φραση και οχι κοροιδο ολο μαζι με ενα take μοναχα να βλαστημαωωωω θα ριξω εικοσι ψαλιδιες και αμα δε φτανουν ουτε αυτες και κανα pitch correction μεσα εγω πεταωωω Αλα
    0 βαθμοί
  45. Καλά χθες ήταν μέρα αναμνήσεων.... είδαμε παλιά βιντεάκια (γέννηση παιδιών κ.τ.λ..) και μας πιάσαν τα ζουμιά με την γυναίκα....
    0 βαθμοί
  46. Θα με αποκληρώσουν εάν τους το ζητήσω..... Εν τω μεταξύ.., κάμερα Sony VHS κασέτα...και η μουσική ακούγετε από το stereo δίπλα...
    0 βαθμοί
  47. Όλοι οι ηλικιωμένοι αρέσκονται να πιπιλάνε την ιδέα ότι ο κόσμος θα τελειώσει μαζί τους. Είναι βέβαιο ότι δε θα συμβεί.
    0 βαθμοί
  48. Η μηχανή σου δίνει αίσθημα ελευθερίας. Εχθές έβαλα τη γυναίκα πίσω στη μηχανή να κάνουμε μια βόλτα γρήγορη και μετά νσ κάνουμε έφοδο στον μικρό κάνοντας τον tracking από το κινητό ? που ξεπόρτιζει μόνος του πλέον ??και ανοιγα το γκάζι και γούσταρε επιταχυνση. ? Με βόλτα με το λεωφορείο δεν φτιάχνονται το ίδιο. Οχι να τα λαίμαι και αφτά ???
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...