Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/13/23 σε όλα
-
Εύχομαι καλή επιτυχία και δύναμη στον Alex και όμορφα ταξίδια και μουσικές διαδρομές χωρίς άγχος πιά για τον Γιαννη που αποχωρεί. Για μένα, τουλάχιστον μέχρι να συνηθίσω τις αλλαγές που έρχονται, το noiz θα παραμείνει το παιδί του Γιάννη που όλα αυτά τα χρόνια το μεγάλωνε με πατρική φροντίδα, χωρίς ν' αφήνει τους διάφορους 'πονηρούς' να το αποπλανήσουν. Ήταν πάντα εκεί στα δύσκολα και με γρήγορες αποφάσεις κατάφερνε να συγκατεί τις εκτροπές και παρεξηγήσεις που κατά καιρούς αντιμετώπιζε το forum. Τώρα πια το noiz έχει ενηλικιωθεί και νομίζω μπορεί να συνεχίσει το δρόμο του με απλούς κανόνες και λίγη βοήθεια από τα παλαιότερα μέλη! Καλή συνέχεια και μουσικές σε όλους!2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Πως μας εφτιαξες έτσι! Οι ψεύτικες αλά Γκιλαν με έστειλαν. Παρολες κάποιες ατέλειες, το τελικό αποτέλεσμα είναι τόσο ζωντανό και ξεσηκωτικο! Μας έχει φαει η τυποποίηση του click track και έχουμε ξεχασει πως είναι η αίσθηση του live1 βαθμός
-
15χρονα που παίζουν το White room....υπάρχει ακόμα ελπίδα! Ωραίος Γεώργιε και να σου πω την αλήθεια ζηλεύω λίγο... Μπράβο σε όλους!!! Υ.Γ. ρε συ είχα ξεχάσει τι φωνάρα έχεις.... βλέπω βελτίωσες και στην προφορά σου. 3:33 ούτε ο Gillan να ήσουν....?1 βαθμός
-
Οχι, το flame γενικα δεν ειναι κατι που επηρεαζει τον ηχο, ειναι κοσμητικο. Ποσο μαλλον εδω που μιλαμε για laminates.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δυνατό, δύσκολο κομμάτι με πολλές αλλαγές και διαφοροποιήσεις στη στιγμή. Έχεις δουλέψει καλά τα double kicks, αλλά σε γενικότερο επίπεδο θέλει να καθαρίσει λίγο παραπάνω, ειδικά όταν αλλάζεις από triplet σε κανονικό feel (πχ εξάηχα-32α). To σημείο που θέλει ίσως την περισσότερη δουλεία είναι το 3:12 - 3:27. Σε τραβάει πολύ το groove και το παίζεις σαν να χει swing ενώ κανονικά έχει όγδοα. Το τσέκαρα στο official γιατί μου φάνηκε περίεργο σε αυτό το είδος να χει τέτοιο math-based swing. Όχι ότι εγώ θα το παιζα καλύτερα δηλαδή! Αυτό το είδος είναι αρκετά απαιτητικό! Έχεις και ωραίο setup! Αλλά ρε αθεόβοβε, όλα Sabian με hihat Zildjian και ένα άκυρο Meinl splash? ?1 βαθμός
-
Την τελευταία χαμηλή νότα ενός ακόρντου ή μιας διφωνίας την ανεβάζεις μια οκτάβα για να αλλάξει συνολικά το ακόρντο συχνοτική περιοχή ή και το αντίθετο. Αν έχεις πχ στο κλαβιέ... με την σειρά που γράφονται τις νότες από το ακόρντο ΛΑ-ΝΤΟ-ΜΙ τότε το παίζεις ΝΤΟ-ΜΙ-ΛΑ. Παίζεις τις νότες του ακόρντου σε άλλες θέσεις δηλαδή για να αλλάξει περιοχή το όργανο. Το περιέγραψα πολύ μπακαλίστικα αλλά νομίζω έτσι βοηθάει να γίνει κατανοητό.1 βαθμός
-
Όχι, τρεμολάντο, πώς κάνουμε εμείς τρέμολο με την πένα; Τέτοιο. Σίγουρα θα έχει μέσα, μπορεί να θέλει να στείλεις κανα CC συγκεκριμένο στο όργανο. Αν κι εγώ είμαι υπέρ της κίνησης. Αν όχι στην πάνω φωνή, τη μελωδία, σίγουρα στις εσωτερικές. Θα του δώσει κατιτίς.1 βαθμός
-
Φοβερό ρε μάγκες! Μπράβο! Εμένα μου έλειπε μόνο ένα τραγουδιστό ρεφραίν (κι ας το λέγαν άλλες φωνές), γιατί μπαΐλντησα από την πολλή κ@7α της φωνής, θέλει μια ανακούφιση το πράγμα, κι ας μην έχει ανακούφιση η ιστορίας της Μαίρης ναουμ. * Σχετικά με τα βιολιά, εγώ θα τους έβαζα απλά κίνηση. Δηλαδή, αντί να κρατάνε μία νότα σολ π.χ. ένα ολόκληρο τέσσερις χρόνους, να κάνανε τρίηχα |μι-σολ-μι|σολ-μι-σολ|μι-σολ-μι|σολ-μι-σολ| π.χ. Αυτό δίνει και μια αίσθηση delay από μόνο του, αλλά είναι και στη φύση των οργάνων να θέλουν να παίζουν έτσι. Αν θες αυστηρά τις νότες που έχεις γράψει και μόνο, δοκίμασε να βάλεις duplicate και ένα πάτς τρεμολάντο, μήπως τους δώσει λίγο κίνηση αυτό.1 βαθμός
-
Πολύ καλό ρε σεις!!! Φωνή και κιθάρες όλα τα λεφτά! Ακολουθούν οι δικές μου προτάσεις για την παραγωγή. 1. Οι μπότα λίγο πιο μέσα στη μίξη 2. Τα πιατινια και χάι χατ το ίδιο 3 Το μπάσο πιστεύω πρέπει να βγει λίγο πιο μπροστά 4. Και αυτά τα βιολιά….έχουν ωραία θέματα αλλά κάτι… ο ήχος δεν μου κάθεται καλά… δοκίμασε να κάνεις μερικές αναστροφές η να παίξεις σε μια οκτάβα κάτω και βάλε λίγο delay... μήπως γίνουν λίγο πιο ζουμερά ?.1 βαθμός
-
Ήδη από το intro ακούγεται η αναβάθμιση. Νομίζω ότι άξιζε τον κόπο το remix. Καθάρισε και άπλωσε. Δεν το είχα ακούσει όταν είχε βγει. Πολύ ωραίο παίξιμο και ήχος Γιώργο. Ειδικά το Jeff Beck-influenced intro, Φώτη ένα VST με τη φωνή σου θέλουμε! Μπράβο!1 βαθμός
-
2003-2023... κλείνω 20 χρόνια εδώ (και πάνω από 30 γενικά στο διαδίκτυο)... μια ζωή γεμάτη διάδραση σε πάμπολλες virtual κοινωνικές μορφές της (και όχι μόνο) που γέμιζαν ευχάριστα τον ελεύθερο μου χρόνο... έτσι δεν μπορώ να ευχηθώ καλή αρχή στον Alex παρά μόνο καλή συνέχεια καθότι το noiz είναι για μένα (και ελπίζω να παραμείνει) "ποιοτικό σύμβολο" διαδικτυακής δημιουργικής συμβίωσης (με απριόρι καλές προθέσεις που επί το πλείστο αποτυπωνόντουσαν και στο τελικό συγκριτικό "αποτέλεσμα" εν Ελλάδι)... και τέτοιο εύχομαι να παραμείνει πάνω από τα πρόσωπα που πάνε και έρχονται... είμαι σίγουρος πως όλοι θα στηρίξουμε αυτήν την συνέχεια με καλή πίστη... ΥΓ. επ ευκαιρία δεν έχω παρά να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Γιάννη και όλους τους φίλους μου εδώ για όλα όσα ανεκτίμητα μου προσφέρατε...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Να μιλήσω και γω λίγο σοβαρά. Δεν θα πω καλώς ήρθες αλλά καλό ξεκίνημα. Διότι το νοιζ δεν είναι καταρχήν "τόπος" αλλά "δουλειά". Είναι μια εμπορική πλατφόρμα. Δεν ξέρω ακριβώς από πού προέρχονται άμεσα τα έσοδα της (μπορώ να φανταστώ) αλλά εμμεσα ξέρω. Από τα μέλη, τα γραφόμενα τους και το επίπεδο αυτών. Αυτοί (τα μέλη) προσελκύουν αναγνώστες,οι οποίοι θα γίνουν με τη σειρά τους μέλη... Δεν ξέρω τι έχει ο νέος ιδιοκτήτης στο μυαλό του αλλά αν θέλει το νοιζ να έχει την ίδια δομή με το σημερινό.... έχει πολύ διάβασμα.... κυριολεκτικά. Όταν ο Γιάννης μου έκανε την τιμή να με κάνει mod το 2016 (αν θυμάμαι καλά)....και εφόσον το αποδέχτηκα.... άρχισα το διάβασμα. Έφτασα πολλά χρόνια πίσω από τότε που έγινα μέλος (το 2010) για να έχω μια πλήρη εικόνα των μελών (τουλάχιστον των ενεργών). Διάβασα ΟΛΟ το forum....για να έχω εικόνα. Ποιός μιλάει σοβαρά, ποιός κάνει πλάκα, ποιός σηκώνει πλάκα..... ποιός τρολαρει...ποιός σπαμαρει. Από το 2010 και μετά που ήμουν μέλος είχα εικόνα γιατί ήμουν ενεργός με πολλές ώρες log in. Ο Γιάννης μεγάλωσε με το νοιζ....και ήξερε κάθε τι που συνέβη γιατί το έζησε. Άρα μπορούσε να ασκήσει διαχείριση.... κρατώντας ισορροπίες γιατί είχε και αυτός εικόνα για το κάθε μέλος. Καλό διάβασμα λοιπόν.... πέρα από τα τυχόν (καλοδεχούμενα) τεχνικά updates.1 βαθμός
-
Θα σου απαντήσω με μια λέξη: SLAYER. καλά γεμιστά δαγκωτό με κιμά.1 βαθμός
-
Επιτέλους ήρθε η ώρα για το πρώτο μου κομμάτι. Με τα ελαττώματα του, με τα λάθη του. Όλα εδώ. Ο τίτλος αναφέρεται στην απόφαση που πήρα να ολοκληρώσω ένα κομμάτι μου ύστερα από χρόνια μισοτελειωμένων ιδεών και αυτοσχεδιασμών, με πολλές αναβολές δικαιολογίες. Βουνό μου φάνηκε. Η σύνθεση. Η ηχογράφηση. Η μίξη (οποια μιξη τέλος πάντων). Αλλά το ευχαριστήθηκα! Να πω εδώ ότι χωρίς την υπομονή και τις συμβουλές του Γιώργου (@gkourmoul1) δε θα είχα φτάσει ως το τέλος. Την τελική μορφή δεν την έχει ακούσει ούτε αυτός ακόμα...Θα του κάνω έκπληξη (ελπίζω ευχάριστη)0 βαθμοί
-
Μπάντα να τζαμάρω, πλέον, δεν έχω. Κάθε Δευτέρα πάω στο ωδείο της γειτονιάς και για 40 λεπτά παίζω μαζί με <15χρονα πιτσιρίκια. Κάθε βδομάδα βγάζουμε και άλλο κομμάτι (το ωδειο διοργανώνει συχνά λάιβ με τα γκρουπ που έχει). Σημερα προσπαθήσαμε να παίξουμε αυτό. Η εγγραφή είναι χάλια, εννοείται.... Στα φωνητικά και στην lead κιθάρα είμαι εγώ. Παίζω σε ένα fender champion 40, καρφί... white room.mp30 βαθμοί
-
Πέρσι τέτοια εποχή σαν τα σαλιγκάρια βγήκαμε για πρώτη φορά μετα απο 7-8 χρόνια να παίξουμε το κατι τις μας, μια παρέα με ιστορία, σε ένα δωμάτιο κάπου στο Μαρούσι. Πίναμε περισσότερο και γελούσαμε, παρα παίζαμε.? Όταν παίζαμε ήταν κάτι σαν το παρακάτω βίντεο. Με λάθη και μεγάλα σόλο. Dry ο ήχος, καρφί στον ενισχυτή και ηχογράφηση απο zoom κάμερα. Το ανεβάζω για τον μοντεράτορα και μπασίστρα κουδουνίστρα @Terry RoscoeBeck5 που είναι απο μόνος του αξιόλογο θέαμα όταν παίζει. Κώστας Εγγλέζος keyboards, @Yannis Methenitis κιθάρα, Τερυ Μαυρίδης bass και Γιώργος Μεταλληνός drums.0 βαθμοί
-
Πήρα ένα καινούργιο πεταλάκι και είπα να το δοκιμάσω πως βγαίνει. βρήκα ένα μπακιτρακι και έγραψα 2-3 λεπτά. Πάνω στο cubase 10 γιατί είχα το λαπτοπ ανοιχτό. Οπότε δεν υπάρχουν πολλά κόλπα πάνω του, καθώς αυτά είναι στημένα στο μεγάλο υπολογιστή. Η dot με τον benedetto στην αρχή καθαρή πάνω στο iridium με προσομοίωση τον deluxe reverb και καμπίνα 2Χ10. Το πετάλι είναι μπροστά και το ανοίγω στο δεύτερο verse. Μην περιμένετε σημεία και τέρατα. Είμαι των χαμηλοgain ρυθμίσεων και δεν θα ακούσετε αγριάδες. Μπορείτε και άνετα (?) νομίζω να μαντέψετε και το πετάλι.... back.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
βασικά όλα ανάγονται στο ποιοτικό, στα 200ευρω, στο ότι ίσως είναι αμερικάνικο κλπ πλέον δεν έχω πετάλια τα έδωσα όλα. Εχω άλλα δυο που είναι 50 ετών και ίσως φύγουν κι αυτά. Και εννοείται έδωσα όλα τα od κλπ. Αλλοι έχουν 10 od, ονόματα δε λέμε, εγώ είπα να δοκιμάσω την τύχη μου με ένα μόνο. Μεχρι τώρα είχα 3-4 της τάξης των <100 και το χαρακτηριστικό τους ήταν ότι γύρναγες τα κουμπιά και δεν γινόταν τίποτα σημαντικό ή γινόταν κάτι πολύ ξαφνικά. Γενικά ζήτημα ήταν να έβγαζα ένα αξιοπρεπές setting. Αυτό γενικά (όχι γενικά πάντα) ακούει σε ό,τι ζητήσεις. Ό,τι και να βάλω βγαίνει κάτι που μπορώ να κρατήσω. Βεβαια λίγο το έχω ψάξει αλλά αυτό με εντυπωσίασε μέχρι στιγμής. Το όλο στήσιμο του πεταλιού που είναι θα έλεγα σοβαρό και σίγουρα ο άνθρωπος μπορεί και να ζητάει δίκαια τα λεφτά του μην πω ότι στο δίνει και φτηνά στην τελική.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έτσι.... όταν τρεις πολύ καλοί μουσικοί βρίσκονται στον ίδιο χώρο μεγαλουργούν. Πολύ καλό!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όλοι καναμε πολλά λαθη, αλλά το ευχαριστήθηκαμε. Αστείρευτη ορεξη τα μικρά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μήπως πήρες το Nothingsizer? ? Πολύ πολύ ωραίο, λυρικό θα χαρακτηρίσω το παίξιμο. Ακούγεται σαν tube screamer κάτι με σχετικά χαμηλά το gain, πολλά θα μπορούσε να είναι. Μεγειά, πάντα τέτοια.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλως να τη δεχτεις. Καλοπαιχτη. Πραγματι κι εγω εχω διαβασει τα καλυτερα για την academy0 βαθμοί
-
Εγώ μόλις πριν καμια ώρα πήρα από θωμά την Academy 10e. Η απλή 10 είναι πιο φθηνή γιατί δεν έχει ηλεκτρικά. Άκουσα τόσο καλά λόγια που δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Το ψαξα, το ξαναψαξα, και είπα θα τα αξίζει, δε γίνεται.0 βαθμοί
-
Είναι ευλογία που αυτοί οι 2 άνθρωποι συνυπήρξαν στο γκρουπ. Δεν είναι θέμα "ποιος είναι καλύτερος μουσικός". Και οι 2 είναι ιδιοφυίες ο καθένας στο κομμάτι του και αυτός είναι ο λόγος που λειτουργούσαν ως σύνολο. Γι'αυτό και δεν πρόκοψαν όταν τα σπάσανε. Προσωπική ταπεινή άποψη μου, το γεγονός ότι ο Γουότερς την είχε δει Γ.Γ.* , απέλυσε τον Wright και ήθελε να διαλύσει το γκρουπ ήταν φάουλ. Επίσης η εμμονή του με τα ψυχολογικά του (δεν έχω μπαμπά, πέθανε ο μπαμπάς μου κλπ κλπ) είχε γίνει κουραστική και τράβαγε το γκρουπ συνέχεια σε αυτήν την κατεύθυνση. Απο κει και πέρα είναι θέμα χαρακτήρα και χημείας. Δεν ταιριάξανε, το διαλύσανε. Το ξεκατίνιασμα, όπου σταθώ και όπου βρεθώ βρίζω τον Γκίλμουρ και κράζω στο τουίτερ τον Γουότερς, νομίζω δεν τιμάει κανέναν. *γενικός "γαμάω"0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τα έκανα όλα εκτός τις αναστροφές (δεν έχω ιδέα τι είναι) και την αλλαγή οκτάβων. Ευχαριστώ Πάνο!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όταν ο Κωσταντίνος-Panorios «απείλησε» ότι θα πουλήσει όλες τις κιθάρες του και θα μείνει με μία…θυμήθηκα ότι είχε μια Variax Line6. Έσπευσα λοιπόν (μην γίνει καμμιά λαλακία…και τη πάρει κάποιος άλλος) …και τον απάλλαξα!!! Η Variax ήταν πάντα μέσα στις σκέψεις μου (γιατί είμαι ψηφιακούρας και μπλιμπλικάς!) από τότε που εμφανίστηκαν αλλά καμμία δεν είχε κάτσει στο δρόμο μου. Δεν θα σας κάνω παρουσίαση της κιθάρας, μπορείτε να τα βρείτε πια όλα στο Internet και προδιαγραφές μπορείτε να δείτε εδώ https://line6.com/legacy/variax700/ Απλά θα πώ στους «νέους» ότι είναι modeling κιθάρες προσομειώνοντας καμμιά 30ριά διαφορετικές κιθάρες. Στην εποχή τους ήταν -μάλλον- αποτυχημένο μοντέλο και το 2010 (νομίζω) η Line 6 τις αναβάθμισε στις James Tyler προσθέτοντας μαγνήτες. Θα πώ ότι η Variax (αυτή που έχω είναι η 700, η καλή της σειράς) είναι πολύ καλή κατασκευαστικά και πολύ ενδιαφέρουσα ηχητικά. Θα σας πώ γιατί ΔΕΝ πρέπει να αγοράσετε μία τέτοια…και μετά γιατί ναι. Γιατί όχι 1) Δεν γράφει FenderGibson στο head και ξέρω ότι πολλούς σας χαλάει. Πχ. Ο φίλος μου Νέστωρας χάνει μέρος από τη libido του όταν βγεί με άλλες κιθάρες πλην FenderGibson στη σκηνή!!! 2) Το μοντέλο δεν παράγεται πια. Όταν την πήρα, τηλεφώνησα στο Νάκα (που ήταν ο αντιπρόσωπος) για να τη πάω για ένα γενικό κοίταγμα και το παλικάρι μου είπε «ξέρετε δεν έχουμε ανταλλακτικά…οκ εάν χρειαστεί τίποτα να παραγγείλουμε από έξω?...όχι δεν καταλάβατε ΔΕΝ υπάρχουν ανταλλακτικά και εάν βρούμε θα σας κοστίσουν όσο και η κιθάρα». Ίσως γι’ αυτό λοιπόν η Line 6 έφτιαξε τις Tyler που έχει μαγνήτες, γιατί εάν σου χαλάσει μια Variax ή τη κρεμάς στο τοίχο ή τη σκάβεις για να βάλεις μαγνήτες (γιατί όπως είπα είναι κατασκευαστικά μια πάρα πολύ καλή κιθάρα). 3) Στις αρχές της, είχα διαβάσει πολλά αρνητικά reviews για βλάβες στη piezo bridge που στηρίζεται όλη η κιθάρα. 4) Είναι μια «hifi» κιθάρα. Άρα θέλει και τη κατάλληλη υποδομή (φαντάζομαι). Εγώ δεν χρησιμοποιώ ενισχυτές, καρφί στη κάρτα, και μπορώ να πώ ότι η κιθάρα «γράφει» καταπληκτικά στη μίξη. Σε live, δεν έχω εμπειρία και δεν μπορώ να φανταστώ. Γιατί ναι 1) Γιατί είναι μια πολύ καλή κιθάρα και επειδή μου αρέσει να περνάω από είδος σε είδος μουσικής μου δίνει πολλά ηχοχρώματα. 2) Εγώ την ήθελα κυρίως για τα ακουστικά όργανα που προσομοιώνει (από τις άλλες, έχω αρκετές) και να έχω ευκολία στις εγγραφές. Εάν τώρα αντιγράφει ΑΚΡΙΒΩΣ τη δωδεκάχορδη Martin D12 του 1970…ποσώς με ενδιαφέρει. Ξέρω ότι έχω 3-4 να διαλέξω, χωρίς να έχω να κουρδίζω και να αλλάζω 12 χορδές…και δωδεκάχορδες με τρέμολο, δεν κυκλοφορούν ευρέως! 3) ‘Όπως είπα και παραπάνω «γράφει» καταπληκτικά στη μίξη. Άρα ένα πιο σοβαρός παίχτης από εμένα -λογικά- μπορεί να κάνει παπάδες. L1.mp3 Έχω 3 μουσικά δείγματα. Στο 1o (L1) ακούτε τη Martin D-28 του 1959 L1.mp3 Στο 2o ακούτε τη δωδεκάχορδη Martin D-12 του 1970 και την Martin Ο-18 του 159. Ακούγονται καθαρά στο τέλος, μετά το σαχλόφωνο. L2.mp3 Στο 3o ακούτε τη Gibson ES-335 του 1961. L3.mp3 Υ.Γ. Όταν γράφω μουσική, ένα μεγάλο μέρος είναι έρευνα και περιέργεια για τις τεχνολογίες, και το υπόλοιπο είναι ότι κάνω πλάκα (κοίτα ρε τι μπορεί να φτιάξει ο άνθρωπος ενώ δεν ξέρει!!!!)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Γιατί σε χαρτί το 2023 βρε παιδιά? Υπολογιστή δεν έχετε ασούμε? Όχι απλά δεν χρησιμοποιώ templates, αλλά αν δεις κάποιο project μου στο cubase, θα σου θυμίσει πίνακα αφηρημένης τέχνης.0 βαθμοί
-
Στίχοι/Αφήγηση: Φώτης Τσίγγος Φωνητικά: Απόστολος Βαϊνάς Μουσική/παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Στίχοι: Εδώ, στο αυτοκίνητο μου μέσα δεν θέλω πια να λυτρωθώ να δω, όλη την ζωή μου να φεύγει δίχως γυρισμό. Δεν μπορώ πια να αναπνεύσω,να σωθώ θέλω πλέον στην δειλία να δωθώ δυναμώνει η φωτιά γύρω μου αργά είναι τα τελευταία μου δεσμά Ακούω σειρήνες από μακρυά η σιωπή της νύχτας σπάει ξαφνικά κόκκινα φώτα, κόκκινα σαν αίμα όλα μου φαίνονται σαν ψέμα. Φωνές σαν σε όνειρο ακούω βήματα βιαστικά που πλησιάζουν να με σώσουν, θέλουν να πιστεύουν μα είναι αργά, νιώθω πια το κρύο. Σπασμένα φρένα στην στροφή σενάριο φθηνό χωρίς πλοκή ο δρόμος ήτανε στενός μα το κατάλαβα αργά,ο θνητός. R... Πες μου εσυ αν το πρωί αργεί μια στιγμή αν είναι αρκετή να στερέψει η ζωή από χάδι από φιλί.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00