Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      5340


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10713


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/10/23 σε Αναρτήσεις

  1. Πέραν από το φαιδρό του θέματος, το να επανηχογραφήσεις έναν ιστορικό δίσκο όπου ερμηνείες, παιξίματα, ήχος και παραγωγή είναι μνημειώδη, είναι πραγματική συνταγή της αποτυχίας απ' όπου κι αν το δει κανείς.
    5 βαθμοί
  2. Πράγματι πολύ ενδιαφέρον και η ιστορία του Bowie απίστευτη... Έριξα μια ματιά και είδα ότι τα Bowie ομόλογα (10ετούς περιόδου ωρίμανσης) είχαν απόδοση 7,9%. Ο ίδιος μέσω αυτών συγκέντρωσε 55 εκατ. δολάρια. Βέβαια ξεκίνησαν από investment grade (1997), αλλά έπεσαν "θύματα" της online μουσικής και του file sharing και υποβιβάστηκαν σε Βaa3. Παρόλα αυτά στη δεκαετία οι κάτοχοι πληρώθηκαν με το συμφωνημένο yield. Τρομερή ιστορία.
    2 βαθμοί
  3. Έχω τον @Terry RoscoeBeck5 ρε,τι να κλάσει ο Waters?
    2 βαθμοί
  4. Ξέρετε τι έχει γίνει σε μια άλλη βιομηχανία τα τελευταία 20 χρόνια? Οι κατασκευαστές σχεδόν ποτέ δεν πληρώνουν δικαιώματα στους εφευρέτες των οποίων τις πατέντες χρησιμοποιούν. Όχι με το έτσι θέλω, αλλά με τα συμβόλαια που προτείνουν για να υπογράψουν. Οι εφευρέτες πλέον ζουν από υπηρεσίες (μεταφορά τεχνογνωσίας, επίβλεψη, εκπαίδευση των μηχανικών του κατασκευαστή, αξιολόγηση πρωτοτύπων κλπ). Αυτός φαίνεται να είναι ο (δύσκολος) δρόμος για το δημιουργό: Πρέπει (κατ' αναλογία) να πουλήσει το τραγούδι, να βοηθήσει στην ενορχήστρωση, να επιβλέψει την παραγωγή, να βοηθήσει στην αξιολόγηση στις οντισιόν, να περάσει και 2-3 όργανα. Να βγάζει δηλαδή ένα μηνιάτικο για κάθε 2-3 τραγούδια που έχει δώσει σε ένα δίσκο -μέχρι να βγει ο δίσκος. Και να το κάνει αυτό σε 5-6 μεριές ταυτόχρονα. Και αν είναι καλός, να και γίνει φίρμα και τα μηνιάτικά του να είναι υψηλά. Μην σας φαίνεται ακραίο. Ξέρω άνθρωπο που έχτισε σπίτι, σπούδασε παιδιά, και ζει ακόμα άνετα με τα δικαιώματα από μια εφαρμογή (software) από τα ΄90s. Αλλά πλέον είναι πολύ σπάνιο. Το μεροκάματο πρέπει να το ξετρυπώνεις.
    1 βαθμός
  5. Καταδικασμένη μπάντα .... Και δεν του 'λεγες βρε Νικόλα να έρθει να σου γράψει μπάσο σε κανένα κομμάτι ρε γμτ ...
    1 βαθμός
  6. 1 βαθμός
  7. Είπα σε κάποια φάση να μπώ στο νήμα να γράψω για το "In The Flesh" αλλά το άφησα, μια και το ανέφερες όμως, kudos, πολλές απο τις απορίες περί καλλιτεχνικής υπόστασης και επάρκειας βρίσκουν την απάντηση τους εκεί. Οι Waters & Gilmour είναι αυτοί που είναι και κάνουν αυτό που κάνουν, σαφώς και δεν πρόκειται απλώς για ένα ψεκασμένο μουνόπ@νο απο τη μια κι έναν απολιτίκ ισαποστάκια απο την άλλη, μέχρι εκεί που αντέχει ο καθένας μας, απαγορεύσεις δε χωρούν στην τέχνη. Εκείνο που πάντα χρειάζεται είναι το όραμα, στα μάτια μου ας πούμε το The Endless River είχε τέτοιο, έστω λειψό και αδύναμο, γι αυτό και μου είναι συμπαθές, ο Waters όμως είναι αναντίρρητα εκείνος που στο κεφάλι του περισσεύουν ιδέες και αρχιτεκτονικοί σκελετοί, ανεξάρτητα απο τα όποια αποτελέσματα.
    1 βαθμός
  8. Από το μυαλό του το βγαλε.Την ιστορία των Πινκ Φλουντ σου πε.
    1 βαθμός
  9. Δεν ειναι καθολου ασχημη επιλογη οι Academy. Εγω προσωπικα ειμαι φανατικα Dreadnought team, αλλα με βαση αυτο που ακουω στο κομματι θα πω OM (την 12 δηλαδη). Αν θες αυτο τον καθαρο ηχο στα αρπισματα με τις νοτες να στεκονται ξεκαθαρες και "μονες τους" ας πουμε, τοτε μια OM/Grand Concert θα σου κατσει καλυτερα απο μια Dreadnought. Βεβαια αυτο στο λεω με βαση μονο τι ακουσα σε μια εισαγωγη στο κομματι που ανεφερες, κατα τα αλλα και με τις 2 νομιζω μια χαρα ευχαριστημενος θα εισαι. Απο πλευρας γενικων specs και αισθησης ειναι ολοιδιες, οποτε στη θεση σου θα πηγαινα να δοκιμασω ενα ματσο OM και dreads για να αποφασισω μεταξυ των 2 τυπων, και μετα επιλεγεις αναλογα.
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Εμένα αυτοί οι δύο , Γκίλμουρ - Γουότερς, μου θυμίζουν κάτι συγχωριανούς μου, που μαλώνουν για έναν φράχτη στα όμορα οικόπεδά τους καμία 40ρια χρόνια. Και αυτοί μπλέξανε στη διαμάχη τους και τα πολιτικά, και τις νύφες.....και τα μπατζανάκια τους. Αλλά αυτοί (οι συγχωριανοί) δεν έχουν τα φράγκα τους να πάνε καμία εκδρομή βρε αδερφέ να ξεσκάσουν. Τώρα αυτοί γιατί ξεκατινιάζονται από το 1985 με λυμένα τα οικονομικά τους (άρα μεγάλο μέρος τον προβλημάτων τους) .....δεν το χω καταλάβει.
    1 βαθμός
  12. Ε; Καταλαβαίνεις ότι είναι τουλάχιστον αστείο αυτό που γράφεις έτσι; (συνεχίζω να ποστάρω εν τω μεταξύ ?)
    1 βαθμός
  13. Άντε για τελευταία φορά. Την όποια αντιπάθειά σας για την "αριστερά" , την "δεξιά"....ή το "κέντρο" ξέρω γω ...., δεν χρειάζεται να την ενσωματώνετε σε οποιοδήποτε θέμα και με αφορμή το οτιδήποτε. Μπορείτε να στηρίξετε τα όποια επιχειρήματά σας σε αμιγώς μουσικά κριτήρια, που είναι άλλωστε και το μόνο που μας ενδιαφέρει εδώ. Αν έχετε όρεξη να μιλήσετε και πολιτικά, το κατανοώ, αλλά δεν είναι εδώ το μέρος. Ευχαριστώ.
    1 βαθμός
  14. Ενταξει υπερβολες. Οντως κλασεις ανωτερος απο οτιδηποτε post 1983 αλλα μεχρι εκει. Μου αρεσει παντως που ακομα διαφωνουμε εκει που και οι μεγαλυτεροι εχθροι μεσα απο τους στιχους της ιδιας της καταγγελουσας (:-) :-) ) συμφωνουν: oι δουλειες ολων τους ειναι κλασμα μπροστα σε οτι δημιουργησαν με τη μεταξυ τους συνεργασια ακομα και υπο τη δικτατορια του προλεταριατου του Waters. Τωρα για τα περι πολιτικων τοποθετησεων του Waters, ο καθενας τα βλεπει κατω απο το πρισμα της δικης του πολιτικης (ή και μουσικης) τοποθετησης οποτε..... Οσον αφορα τα περι διασκευης του DSOTM, ο μονος που μπορει να διασκευασει Σαββοπουλο ειναι ο......Σαββοπουλος.
    1 βαθμός
  15. όλα τα νήματα του είδους τείνουν να καταλήξουν στην ίδια αντιπαράθεση. Η οποία ουσιαστικά δεν υπάρχει. Το αρχικό νόημα είναι ότι τα αριστουργήματα τα αφήνεις ήσυχα. Η ιστορία έχει αποφανθεί. Όλα τα άλλα που λέμε είναι γαρνιτούρα στον καφενέ
    1 βαθμός
  16. Είχα επαφή με δύο (κανονικές) Parker στη ζωή μου. Η πρώτη ήταν μία κόκκινη Fly Classic ενός φίλου, και η δεύτερη μία MidiFly (κατηγορίας NiteFly) την οποία και χρησιμοποιούσα σαν βασική μου κιθάρα για 15 χρόνια (εδώ δύο παραδείγματα που παίζω με αυτήν: 1 - 2). Σχετικά με την πρώτη, όταν έφηβος την αντίκρισα για πρώτη φορά, αισθάνθηκα ότι αυτό ήταν το μέλλον και ότι σε λίγα χρόνια όλα έτσι θα γίνονταν (χαχα, δεν ήξερα ακόμα, μετά κατάλαβα). Κατ' ουσία ήταν ένα εντυπωσιακό κατασκευαστικά όργανο που θύμιζε αυτοκίνητο Formula 1, αλλά όταν την έπαιζες δεν αισθανόσουν ποτέ καμιά ιδιαίτερη ικανοποίηση σχετικά με αυτό που ακουγόταν. Δεν ξέρω αν για αυτό βασικό μερίδιο ευθύνης είχαν οι συγκεκριμένοι μαγνήτες, αλλά και η όλη αίσθηση ήταν κάπως αφύσικη. Σε ό,τι έχει να κάνει με τη δεύτερη τώρα, ενώ την απέκτησα για λάθος λόγους (για να ασχοληθώ με το guitar synth κομμάτι του πράγματος), στην πορεία την αγάπησα, γιατί ενώ μπορεί να μην είχε τις πραγματικά εντυπωσιακές πολύ λεπτές γραμμές της Fly Classic, αισθανόσουν ότι έπαιζες κιθάρα, και όχι ατσάλινο σκελετό που έβγαζε ήχους. Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία που αποκόμισα σαν παίχτης Parker για αρκετά χρόνια συνοψίζεται στα εξής σημεία (σε καθένα από τα οποία σχολιάζω την εγκυρότητα των αντίστοιχων σλόγκαν της εταιρείας τότε): 1) O Ken Parker είναι ένας σπουδαίος κατασκευαστής και όλες οι κιθάρες που βγήκαν από τα χέρια του ήταν με τον ένα ή τον άλλον τρόπο ιδιαίτερες.. οπότε "nothing looks like a Parker" >>> Σωστό 2) Η αίσθηση της carbon fiber ταστιέρας ήταν υπέροχη, χαιρόσουν κάθε φορά που έπιανες το όργανο.. οπότε "nothing plays like a Parker" >>> Σωστό 3) Όταν πριν τρία χρόνια πήρα την απόφαση να αλλάξω συνολικά τον εξοπλισμό μου, καταλήγοντας να αφήσω την MidiFly για κιθάρες 5 φορές φθηνότερες σε αξία, δεν το μετάνιωσα ποτέ, μιας που ούτε η δικιά μου η κιθάρα - που ήταν HSS - ούτε του φίλου μου - που ήταν HH - είχαν κάποια ιδιαίτερη προσωπικότητα σε ήχο να αντιπαρατάξουν έναντι κλασικών σχεδίων. Με λίγα λόγια, ηχητικά στην καλύτερη ακούγονταν αξιοπρεπώς χωρίς να ξεχωρίζουν, στη χειρότερη ακούγονταν από αδιάφορα έως και άσχημα. Επομένως, "nothing sounds like a Parker" >>> Λάθος
    1 βαθμός
  17. Κύριοι, ας το κρατήσουμε χαμηλά παρακαλώ, χωρίς χαρακτηρισμούς και "κοσμητικά".
    1 βαθμός
  18. το dsotm είναι όχι απλώς ιστορικός δίσκος. Είναι ένας από τους 3-5 λίγους. Η συμμετοχή όλων είναι απολύτως απαραίτητη. Εχοντας αγοράσει τον δίσκο το 1973 αφού τον άκουσα στο ράδιο μόλις λίγες εβδομάδες πριν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα δεν θα μπορούσα να φανταστώ άλλη εκτέλεση. Ακόμα και το remaster του 2003 των 30 ετών με τον James Guthrie και την παραγκώνιση του Alan Parsons μου φάνηκε λίγο και μίζερο. Των 50 ετών δεν ξέρω αν θα το πάρω. Τέλος δεν ξέρω τι έκανε ο Waters, ίσως θα είχε ενδιαφέρον να το ακούσω, αλλά αυτός ο δίσκος χωρίς αυτήν ... ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    1 βαθμός
  19. Το dark side of the moon ισως ειναι η κορυφαια ηχογραφηση ever στο χωρο την ποπ/ ροκ. Με αυτην την εννοια ειναι προφανως περιττη μια επαναηχογραφηση του. Ομως ο βασικος δημιουργος του, φυσικα με την συμβολη των υπολοιπων τιτανων, εχει δικαιωμα και να το ξαναηχογραφησει, να το διασκευασει, να το κανει κουαρτετο για τζιτζικια και καστορες, να του βαλει φωτια και να το καψει, δικο του ειναι οτι θελει το κανει. Το καπιστρι δεν το εκοψε μουσικα, και εγω τον απολαυσα και στο οακα και αλλου και ειναι τοπ και θα ξαναπηγαινα. Οταν ομως βγαινεις δημοσια και λες τις ΜΑΛΑΚΙΕΣ που λες στη συζυγο του ηγετη μιας χωρας που καταστρεφεται απο τον ιμπεριαλισμο, και καπιστρι εχεις κοψει, και σαπιος ως το μεδουλι εισαι, και αναξιος λογου ανθρωπος, και δεν ειναι θεμα γερατιων, τις ιδιες μαλακιες λεει για δεκαετιες. Παρολα αυτα εγω cancel σα μουσικο δεν τον κανω και ουτε θα τον κανω, διοτι δεν ειμαι μ@@νοπανο σαν την φαρα του.
    1 βαθμός
  20. Εαν ακούσεις τους προσωπικούς δίσκους του Gilmour (με τόνους bend μέσα), δεν γίνεται να μην καταλάβεις τη δύναμη του group (η ισχύς εν τη ενώσει). Το αυτό και για τους υπόλοιπους των Floyd. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί την αξία του Gilmour ως ένας από τους κορυφαίους κιθαρίστες.
    1 βαθμός
  21. έφυγε ο βασιλιάς της μεγάλης 7ης...
    0 βαθμοί
  22. Αλλιώς να κάνεις μπιφ ασούμε, να κριντζάρουν. Από το επερχόμενο album, βγήκε το Time σαν teaser.
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Είσαι θεός... Τι θεός... ημίθεος (Angela mode) ? Edit: Τι κρίμα να μην τα λέμε αυτά από κοντά, συνοδεία των γνωστών καφασιών (μπύρας). Μπυροποσία ταχύτατα λαίμαι...
    0 βαθμοί
  25. Φίλος συνήγορος την έχω σκεφτεί τη machina... Δώσε βάση: Μαζεύω γέροντες και συνταξιούχους- ταλαντούχους μουσικούς (ex admin, sir). Cos για το επαναστατικό άλλοθι. Φιούζιος & SF για το οικονομικό- επενδυτικό κομμάτι. Ερχόμαστε στα LK studios (μόλις ζεστάνει ο καιρός για να ρίχνουμε και καμία βουτιά στην private παραλία). Γράφουμε δίσκο επιτυχιών. Εκδίδουμε 50ετές ομόλογο. Μαζεύουμε το χαρτί. Γινόμαστε μπουχός για... Αρούμπα ? Σιγουράκι κ. συνήγορε. Στάνταρ άσσος λαίμαι ?
    0 βαθμοί
  26. Κάνω μποϊκοτάζ στο τυρι και το γάλα. Δεν ξαναβάζω στο σάντουιτς και τον καφέ. Θα πίνω εσπρέσο, όχι καπουτσίνο.,, #Ερχόμαστε!!
    0 βαθμοί
  27. Πάντως Τέρρυ αν θες να επενδύσεις μην πάρεις παραγωγό Μπόουϊ. Ας τον αυτόν να τον ακούμε σε καμία κασέτα. Έρχομαι σε παίρνω, πάμε κάνα Λουτράκι..... ρουλέτα, με καλλίτερη απόδοση από το 10ετες και πίνουμε και κάνα ουισκακι καθώς σπιναρει η μπίλια.
    0 βαθμοί
  28. Με αυτά πλερωθηκε ο @cos_dr και μπορούσε να αγοράσει μονο ρουσικη πουτινομερεντα. Έτσι κολλησε και έχει γίνει τώρα από Συλβέστρος Σταλόνε Βασίλης Αυλωνίτης.
    0 βαθμοί
  29. ? Εμ.... δεν μου ήθελες IOU να ξενοιάσεις Φίλος, το "δουλεία" το έγραψα κατ΄ευφημισμό. Δεν είναι δουλειά, είναι επάγγελμα και είναι 24/7.
    0 βαθμοί
  30. Είχανε πρόβλημα τα δοκάρια και το έχασες το ματς στα χαρτιά?
    0 βαθμοί
  31. Συγνώμη, όχι πισίνα... Την ιδιόκτητη παραλία εννοούσα
    0 βαθμοί
  32. Δεν είχε πισίνα ωρε Τι είμαι γω κάνας νεόπλουτος ; Old money here.
    0 βαθμοί
  33. Μόνο που όταν γίνει το μετρό ο Waters μάλλον θα έχει μετονομαστεί σε Ashes.
    0 βαθμοί
  34. Ε, εσύ βρήκες και τον παπά, έπρεπε να τον καπνίσεις κιόλας? Να ξέρεις όμως ότι αυτόγραφα δεν μοιράζει πια ο LK. Οπότε θα μείνει ρέστος ο κυρ Ρότζερ.
    0 βαθμοί
  35. Άσε δε, που λίαν συντόμως θα κάνεις τις τσάρκες σου με το μετρό- να τα λαίμαι και αφτά ? Αθήνα γίνατε μπρε... Αθήνα...
    0 βαθμοί
  36. Οχι βρε ...3αρι Κατι τετοια βλεπει η Πολυ και λεει του αλλουνού καλα που τον εδιωξες τον λετσο αγαπη μου
    0 βαθμοί
  37. Ρε ο άνθρωπος δεν εχει να πληρωσει το αστικό
    0 βαθμοί
  38. Να δω να παραπονιέται στα social ότι δεν πήρε το επίδομα γιατί δεν του πέρασε σωστά την απόδειξη στον Ήφαιστο ο βενζινάς κι ας πεθάνω.?
    0 βαθμοί
  39. Ναι καλά λες, να τους ειδοποιήσουμε να προλάβουν πριν κλείσει η πλατφόρμα του μάι θέρμανση να κάνουν αίτηση.
    0 βαθμοί
  40. Ε όχι και από τους μεγαλύτερους αλλά ναι, δεν τις έχω αλλάξει εδώ και τρεις δεκαετίες! ? Τέρρυ κάποια στιγμή πρέπει να στο δείξω για.... επιθεώρηση!
    0 βαθμοί
  41. Αυτό ακριβώς θα σου έλεγα κι εγώ. Και όχι μόνο για τον τύπο της κιθάρας, αλλά και γιατί οι ακουστικές έχουν πολύ μεγάλες διαφορές μεταξύ τους ακόμα κι αν πρόκειται για την ίδια μάρκα και το ίδιο μοντέλο. Στην θέση σου θα κοιτούσα yamaha, ibanez, takamine πρώτα, γιατί μπορείς να τις βρεις εδώ να τις δοκιμάσεις. Και μετά φυσικά ένα σωρό άλλες μάρκες που μπορεί να βρεις.
    0 βαθμοί
  42. Αχ βρε LK τι μου θύμησες ... Είχα πάει κάποτες παλιά σε κάποιο μέρος διακοπές (δεν μπορώ να θυμηθώ που, μπορεί να ήταν και σε νησί). Πήρα λοιπόν όπως συνηθίζω σβάρνα τα χωριά τριγύρω. Έφτασα λοιπόν σε ένα χωριό πανέμορφο, αλλά έρημο. Έψαξα να βρω ένα καφενεδάκι να καθίσω να πιω μια μπύρα, αλλά δεν έβλεπα πουθενά. Εκεί που περπατούσα, βλέπω κάτι τύπους και τους ρωτάω αν υπάρχει καμιά ταβέρνα ή καφενείο. Και μου είπαν την εξής απίστευτη ιστορία. Αυτοί ήταν από το χωριό αλλά δεν έμεναν πια εκεί, είχαν έρθει για διακοπές. Παλιά λοιπόν αυτό το χωριό, είχε πολύ κόσμο. Σιγά σιγά ο κόσμος άρχισε να φεύγει για να πάει σε αστικά κέντρα. Στο χωριό είχαν μείνει πια μόνο τρεις μόνιμοι κάτοικοι. Οι δύο ήταν στα μαχαίρια μεταξύ τους, και ο τρίτος είχε το μοναδικό καφενείο που απέμενε εκεί. Επειδή όμως οι άλλοι δύο ήταν τόσο στα μαχαίρια, δεν πήγαινε κανείς τους στο καφενείο γιατί μπορεί να πετύχαινε τον άλλο εκεί. Ο φουκαράς ο καφετζής το έκλεισε κι έφυγε κάποτε, απογοητευμένος που δεν είχε τον χειμώνα ούτε έναν πελάτη. Ο ένας από τους δύο τότε, άνοιξε δικό του καφενείο. Το είδε ο άλλος, και για να μην αισθάνεται υποδεέστερος, άνοιξε κι αυτός καφενείο. Δύο μόνιμοι κάτοικοι, δύο καφενεία, που φυσικά δούλευαν μόνο το καλοκαίρι. Όλα αυτά ώσπου κάποια στιγμή αυτοί οι δύο πέθαναν. Και έτσι το χωριό έμεινε χωρίς κατοίκους και καφενείο. Πολύ μεγάλη αρρώστια.
    0 βαθμοί
  43. Είπα να δοκιμάσω τις περιβόητες Harley Benton χορδές (ένα ευρώ το σετ), και πήρα καμία εικοσαρια σετ (9ρες και 10αρες). Χωρίς να ισχυριζομαι ότι είναι οι καλύτερες χορδές του κόσμου, δεν βρίσκω κάτι κακό σε αυτές, και μου περισσεύουν σετ για κάνα χρόνο ακόμα και βάλε. Κραξτε με ελεύθερα. Αλλά μόνο αν τις έχετε όντως δοκιμάσει
    0 βαθμοί
  44. Αναμένω εναγωνίως να δω την εξέλιξη του ματς "Πανγκιλμοριακός- Αναγέννηση Γουότερς". Τι το δίνουν οι μπούκιδες;
    0 βαθμοί
  45. Να πάει να κάνει σεξ στη δική μου ταράτσα σήμερα το βράδυ. 7ος όροφος, θερμοκρασία 2 C, feels like -6 C, να δούμε άμα ξαναγράψει τέτοια.
    0 βαθμοί
  46. Προτείνεις κιθάρα στο συγκεκριμένο θρεντ? Ποιος σε έχρισε πρακτορεητορ? Ο Τέρυ τι έχει να πει για αυτό? Πλακα πλάκα αυτή παίζει καιρό τώρα στις αγγελίες
    0 βαθμοί
  47. Εγώ, πάντως, συμφωνώ με το φίλο στο βιντεο, οπου αναλύει τις σκέψεις του για τον Σταρόβα για την μεταπήδησή του σε κουτσομπολίστικη εκπομπή. Κάπως θα πρέπει να βιοποριστεί ο άνθρωπος, από τη στιγμή που μουσική και θέατρο δεν βγάζουν, πλέον, χρήμα. Πολύ καλά κάνει και προσπαθεί να ασχοληθεί με κάτι που το έχει και μεράκι. Όλοι θα θέλαμε να έχουμε κλικ και να βγάλουμε χρήματα από βίντεο που φτιάξαμε. Αυτός ψάχνει τρόπους να το καταφέρει. Δεν νομίζω πως κοροιδεύει κανέναν. Όσο εκμεταλλεύεται του καλλιτέχνες, από τους οποίους ζητά υλικό, άλλο τόσο τον εκμεταλλεύονται και αυτοί. Τσάμπα χώρο και χρόνο τους δίδεται να ακουστούν. Στο 22.00 ξεκινά η κουβέντα.
    0 βαθμοί
  48. Εδω και καποια χρονια που εμπαινα στο φορουμ ειχα βαλει ενα θεμα με το σταροβα (ασχετο) και ολο το φορουν κοντεψε να με φαει. Τον θεωρουσαν σκυλοροκα, αν και γω το Σταροβα τον λατρευα κυριως σαν μουσικο αλλα και σαν κωμικο επι σκηνης με καλο χιουμορ. Ο Σταροβας με την παροδο του χρονου εξελιχτηκε σε μεγαλο κονομιστη (ακομα και με τον Σεφερλη συμετειχε στα τηλεοπτικα). Μεσα λοιπον στην κονομιστικη του τρελα, ακουσε οτι οι γιουτιουμπερ κονομανε απο διαφημησεις κλπ κλπ, εφτιαξε λοιπον ενα στουντιο και εναν λογαριασμο με μαγειρικη ξυριστικα και κιθαριστικα. Γυρισε καποια βιντεο κιθαροπαιχτικα (μαζεψε και κατι αλλους πουροροκαδες σαν και μενα) τα οποια ειναι εξαιρετικα με εξαιρετικη ερμηνια, εκανε πολλα βιους, αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ. Βγηκε λοιπον (αθελα του) σε ενα εντιτοριαλ και ενανε πληρη αναφορα της καταστασης κατα την οποια το γιουτιουμπ εχει αυτοματο ανιχνευτη μουσικης και αν η μουσικη που ακουγετε ειναι γνωστες δημιουργιες αλλων καλλιτεχνων, αναβει ενα κοκκινο φωτακι στο λογαριασμο, ενδειξη κατα την οποια οσα βιους και να κανεις δεν δικαιουσε διαφημιστικα. Αυτο το εξηγησε ο ιδιος στο προαναφερθεν εντιτοριαλ.... δεν το λεω εγω. Αν Ψαξετε θα το βρειτε. Η ιδεα του λοιπον ειναι να μαζεψει υλικο απο Ελληνες ροκαδες και γκρουπ, να το παρουσιασει στο καναλι του (δεν εχει σημασια αν ειναι δικο του, σημασια εχει οτι τα τραγουδια δεν θα μπορουν να αναγνωριστουν απο το γιουτιουμπ) γιατι αυτος περα απο κατι ριφακια (που εγω και ο καθε ενας μπορουμε να φτιαξουμε 52 το λεπτο) και κατι σκυλοροκολαικης υφης τραγουκακια δεν μπορεσε να φτιαξει κατι αλλο. Με αυτη την ιστορια δηλαδη συν τα βιους που θαχει απο ολο το κυκλωμα γενικα, ελπιζει και σε μια καλη χρηματοδοτηση, και υπ οψιν ειναι πολλα τα λεφτα Αρη. Οσοι πιστοι λοιπον προσελθετε....
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...