Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. noe13

    noe13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2469


  3. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      8576


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/03/23 σε Αναρτήσεις

  1. Σε αυτους τους ενισχυτες οχι ιδιαιτερα μια και οι ρεαλιστικες σου επιλογες ειναι λιγες. Υπαρχει ελειψη λυχνιων αυτη τη στιγμη αλλα κοιτα μπας και βρεις και στην Ελλαδα, για EL84,12ΑΧ7 δες τις JJ ή τις TAD
    1 βαθμός
  2. To Witchcraft πριν αρχίσουν τα πολλά νταμπαρντούμπαρ ? Γιατί να χαρακτηρίσεις τη μουσική σου κάπως; Είναι απλά η μουσική σου, τα άλλα είναι για τα μουσικά περιοδικά
    1 βαθμός
  3. 1 βαθμός
  4. Σε κάποιους ενισχυτές παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο, πχ αν βάλεις μια 12AT7 αντί για 12ΑΧ7 (χάνεις λίγο σε volume και γκάζι αλλά κερδίζεις σε headroom) στην phase inventer position (αν ο ενισχυτής σου έχει, που νομίζω ότι ο VOX που αναφέρεις δεν έχει, στον συγκεκριμένο ενισχυτή δεν πιστεύω ότι θα δεις κάποια τρελή διαφορά τον ήχο αν αλλάξεις τις λάμπες, εκτός αν τα έχουν φτύσει βεβαίως).
    1 βαθμός
  5. Αν έλεγες κάτι άλλο θα ανησυχούσα... ? Όχι μόνος του... Με τους Παράγκας tout ensemble, για να γίνει πάταγος λαίμαι ?
    1 βαθμός
  6. Πώς σας ήρθαν οι Pendulum βρε παιδιά, αυτοί είναι φουλ ηλεκτρονικοί, γρήγοροι, άλλη φάση τελείως. Δε μου φαίνεται ότι είναι καλή η σύγκριση. εκτός αν έχω χάσει κανένα κομμάτι που μπορεί να μοιάζει. Andrew εμένα το κομμάτι μου ακούγεται πολύ φορτωμένο. Μου ακούγονται όλα πολύ στο κέντρο, πολύ mono, πώς να το πω. Ειδικά τα δεύτερα φωνητικά μπλέκονται πολύ με τα main. Χρειάζεται σίγουρα καλύτερο stereo separation που λένε. Την πρώτη φωνή σίγουρα θα την ανέβαζα λιγάκι, γιατί από το σημείο που μπαίνουν όλα τα όργανα, αρχίζει και χάνεται. Νομίζω το synth που έχεις βάλει στην αρχή θέλει ένα δυνατό low-cut, γιατί όταν μπαίνει το μπάσο νομίζω πως αρχίζει και χτίζεται μια μπασίλα. Μάλλον το άφησες έτσι επειδή ακούγεται μόνο του στην εισαγωγή. Η λύση εδώ είναι, είτε να κάνεις automation στο EQ, όπου να κόβεις τα μπάσα μόλις μπει το μπάσο, ή να κάνεις ένα δεύτερο track που να έχει διαφορετικό EQ όταν παίζει μαζί με άλλα tracks που μπορεί να χτυπάνε ίδιες συχνότητες. Η καλύτερη και πιο "δημιουργική" λύση είναι να κάνεις sidechain compression βάσει του μπάσου. Είναι αρκετά σύνηθες, ειδικά στην ηλεκτρονική μουσική, όταν έχεις synth και μπάσο να "αφαιρείς" από το synth όταν παίζει το μπάσο. Αυτό δημιουργεί ένα "pulse effect" που αν γίνει σωστά είναι πολύ καλό και βοηθάει πολύ τη μείξη.
    1 βαθμός
  7. Μόνο με αυτόν στο μπάσο στην γιουροβίζιον για να τα πάμε καλά... και όχι δεν υπονοώ τίποτα με το ψεκαστικό....
    1 βαθμός
  8. Με γεια. Κανε και καμια ηχογραφηση (με μικροφωνο) να ακουσουμε.
    1 βαθμός
  9. art lutherie ενος φιλου αγορα γυρω στα 250 παλληκαρι...απο παραλιες μεχρι λαιβ αξια...
    1 βαθμός
  10. Καλησπέρα καλησπέρα! Αυτό είναι το επόμενο κομμάτι μου με τίτλο Stronger. Είπα να το βάλω εδώ πριν το βάλω στο Music και το ανεβάσω στις πλατφόρμες για να ακούσω τις κριτικές σας και να διορθώσω ό,τι διορθώνεται ηχητικά αν μπορώ. Σαν κομμάτι αυτό είναι πάνω κάτω, δεν νομίζω να αλλάξω κάτι, για αυτό θα ήθελα να εστιάσετε στην μίξη. Επίσης σε τι είδος θα το κατατάσσατε; Γιατί εγώ δεν έχω ιδέα! Ευχαριστώ πολύ! stronger andrew wires.mp3
    0 βαθμοί
  11. Σαν κομμάτι είναι καλό όπως είπαν και οι άλλοι και το κατέταξαν ήδη. Όμως έχει για μένα δυο θέματα στην παραγωγή. Όλα μου ακούγονται σαν μια λάσπη. Δεν υπάρχουν αιχμές, αέρας ανάμεσα στα όργανα, ενώ τα όργανα που είναι στα άκρα ακούγονται σαν κύματα που έρχονται και φεύγουν. Επίσης στην αρχή δεν ξέρω αν έχεις κάποιο side chain, μου φάνηκε έντονο και χωρίς λόγο. Προς το τέλος γενικά τα συνθια είναι τόσα πολλά που ταπώνουν τη φωνή εντελώς. Το fade out πολύ βιαστικό, γρήγορο σε διάρκεια. Το δεύτερο και βασικότατο είναι η εκφορά του λογου και της προφοράς. Επρεπε να φτάσω στο 20" για να καταλάβω ότι είναι αγγλικά και στην συνέχεια έπιανα που και που αγγλικές λέξεις. Όσον αφορά αυτό το 60% μπορεί να ισχύει, αλλά επικουρικά. Πρέπει δηλαδή να συνδυάσεις τους δυο κόσμους και όχι ο ένας να είναι σε βάρος του άλλου. Το άκουσα με καλά ακουστικά και από τη μέση και πέρα το έκανα διεκπεραιωτικά για μπορέσω να γράψω δυό λόγια. Δεν το άκουσα με κινητό, ποτέ δεν το κάνω. Όμως το θετικό είναι ότι έκανες μια πολύ καλή προσπάθεια που με λίγη δουλίτσα στο μιξ θα γίνει μια χαρά.
    0 βαθμοί
  12. Αν δεν έχει Μπίγαλη να διαμαρτύρεται στα κανάλια όπως το 2002 δεν λέει...
    0 βαθμοί
  13. Είναι μοντέλο ο άτιμος και σκέψου ότι ήταν σαν γκρέμλιν όταν τον βρήκα (2 μηνών τότε, 5 χρόνων πλέον). Δυστυχώς δεν υπάρχει μικρόφωνο προς το παρόν και closed mic iPhone νομίζω θα την αδικήσει. Πάντως τα λέει το όργανο, δεν έχει σχέση με τις low budget εταιρίες που δοκίμασα. GS Mini και Martin LX1 ένα σκαλί πάνω, σε ξεγελάνε άνετα για full sized κιθάρες, αλλά και η δικιά μου πολύ σοβαρή για τέτοιο ποσό. Edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι η κιθαρά κόστισε 250+20 (μεταφορικά). Οριακά κλοπή θα έλεγα.
    0 βαθμοί
  14. Νομίζω πως δεν θα έρπεπε να το έχεις σαν προτεραιότητα το κινητό, όσον αφορά το τελικό master. Αλλά τεχνικά μιλώντας, όταν κάνεις stereo separation, αυτό δε σημαίνει ότι πάνε όλα καρφί δεξιά ή αριστερά. Υπάρχει ένα φάσμα στο ενδιάμεσο που μπορείς να το ελέγξεις με διάφορα εργαλεία όπως το iZotope Imager που είναι και τσάμπα απ'όσο θυμάμαι. Υπάρχει και η multiband εκδοχή του που μπορείς να ελέγξεις το stereo separation ανάλογα τις συχνότητες, για παράδειγμα, μπορείς να βάλεις τα μπάσα στο καράκεντρο (που συνήθως αυτό είναι το σωστό), αλλά τις ψηλές, κοφτερές να τις βάλεις στο πλάι. Στη δική σου περίπτωση βέβαια, εγώ θα έκοβα μπάσο από το synth γενικότερα, γιατί ίσως συγκρούεται αρκετά με το κεντρικό μπάσο. Με τέτοιους τρόπους βγαίνει λίγο πιο ισορροπιμένο αποτέλεσμα, και αν-όταν κάποιος ακούσει σε mono, τότε καταφέρνει να ακούσει στοιχεία από παντού, χωρίς το ένα να καλύπτει το άλλο.
    0 βαθμοί
  15. τι σόρρυ σιγά , αφού και εγώ αυτή έχω 10 χρόνια τώρα
    0 βαθμοί
  16. Ισως μια προσέγγιση θα ήταν να τους δώσεις συχνοτικο χώρο με eq στα όργανα με τα οποία συγκρούονται... Edit: Με πρόλαβε ο Alex με αναλυτικότατο post...
    0 βαθμοί
  17. Αρχικά να πω ότι είναι πολύ ωραίο κομμάτι και ωραίες μελωδίες. Στα της παραγωγής δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να μιλήσω τεχνικά. Οπότε θα σου πω μόνο το εξής: είχα την αίσθηση ότι άρχισα να χάνω τα φωνητικά όσο πύκνωνε η ενορχήστρωση. Ο λόγος ίσως είναι ότι στο range που τραγουδάς μπλέκεται η φωνή συχνοτικά με τα υπόλοιπα. Προς το τέλος που ανέβηκαν λίγο σε pitch άρχισαν να βγαίνουν πιο μπροστά. Το άκουσα σε JBL-305 monitors.
    0 βαθμοί
  18. Πρέπει να απαντήσει κάποιος που το κατέχει. Δεν ξέρω τι επεξεργασία έχει υποστεί η φωνή στο πανόραμα, αλλά μήπως παίζει ρόλο και ο pan law? Μήπως αθροίζονται τα side και βγαίνει δυνατότερο το mono? Μήπως θέλει κάποιο Mid-Side EQ/compression ώστε να ακούγεται κάπως ίδιο και στις δύο περιπτώσεις; Ειλικρινά δεν ξέρω, στα ψαχτά θα το πήγαινα εγώ και θα το έκανα μαντάρα. Όλο και κάποιος που το κατέχει θα εμφανιστεί όμως.
    0 βαθμοί
  19. Μάλλον φταίει κάποιο vst που έχεις στο κανάλι φωνής. Μήπως κάποιο stereo tune ή chorus? Ωραίο κομμάτι.... Κάνε μια Α-Β ακρόαση στο daw σε mono και στέρεο μπας και ακούσεις διαφορές.
    0 βαθμοί
  20. Αυτό ακριβώς. Στο κινητό που το άκουσα, μου φάνηκε η φωνή αρκετά μπροστά, και λίγο μπασαδούρικια/ασαφής. Τα μπακινγκ βοξ μου ακούστηκαν τέεελεια, και σαν υφές και σαν ένταση. Δεν ξέρω τι κόλπο θα μπορούσες να κάνεις ώστε να διατηρηθεί η εντύπωση της έντασης της φωνής ίδια, και στο στέρεο και στο μόνο.
    0 βαθμοί
  21. Ευχαριστώ πολύ για όλα τα καλά λόγια και που κάθησες και ασχολήθηκες τόσο! Στην ερώτηση αν είμαι ευχαριστημένος θα έλεγα για τις δικές μου ικανότητες στην μίξη μάλλον ναι. Αλλά το ίδιο νόμιζα και για άλλα κομματια μου και τα παιδιά εδώ είχαν βρει αρκετά θέματα (και είχαν δίκιο). Εκεί που με προβληματίζει λίγο είναι αυτό που επισήμανες και συ. Δηλαδή σε ηχεία 2.1 τη μία μου φαίνεται η φωνή οκ σε ένταση, την άλλη ότι είναι λίγο χαμηλά. Το πρόβλημα είναι ότι αν την δυναμώσω, σε ηχεία κινητού (που είναι συνήθως μονοφωνικά) η φωνή υπερκαλύπτει τα πάντα. Και τώρα δηλαδή κάτι τέτοιο γίνεται σε μικρότερο βαθμό (από ηχειο κινητού). Θα δοκιμάσω αυτό που είπες με το synth
    0 βαθμοί
  22. Το άκουσα το σε ένα ζευγάρι 2.1 Logitech ηχεία. Ξέρω ότι τα ηχεία αυτά δεν είναι ο καλύτερος κριτής, αλλά είναι πολύ καλύτερα από απλά ηχεία υπολογιστή ή από κινητού. Θα το ακούσω όμως και στα studio monitors στο σπίτι. - Η ενορχήστρωση είναι πολύ ωραία. - Το rhythm section είναι στιβαρό και ταιριάζει απόλυτα. - Και η φωνή μου αρέσει. Και τα Backing vocals. Πήγα να σου πω ότι θέλει να βγει λίγο πιο μπροστά στη μίξη, αλλά ακούγοντάς το και πάλι, θεωρώ ότι είναι μια χαρά. Ωραία χροιά (πιο μπάσα) σε στυλ paradise lost στη 00's εποχή μου βγάζει λίγο. Και Pendulum, ισχύει ως προσέγγιση. - Ίσως λίιιιιγο πιο κάτω σε ένταση (ανεπαίσθητα δηλ) το synth που κρατάει τα ακόρντα, όταν συνυπάρχει με τη φωνή. Όχι όταν είναι μόνο του, εκεί είναι τέλειο. By the way, πολύ ωραία μουσική ιδέα στο 2:50. Εγώ δεν θα άλλαζα κάτι ριζικά. Εσύ έχεις κάποια ένσταση; ή είσαι ευχαριστημένος;
    0 βαθμοί
  23. Μου θυμίζει πολύ τη μουσική των Pendulum. Από το πρώτο κλικ που έκανα κιόλας. Ωραίος
    0 βαθμοί
  24. Ευτυχώς που δεν το είπαν "Elektronik... Superfunk", να έχουμε τίποτα άλλα λαίμαι... Θα χρειαζόντουσαν ομπρέλα για τις μηνύσεις ?
    0 βαθμοί
  25. Καλόπαιχτη Bill. Θα το ξαναπώ, κούκλος είναι.
    0 βαθμοί
  26. Μετά από κάτι μικροπεριπέτειες με τις Ολλανδικές ταχυδρομικές υπηρεσίες, η κιθάρα επιτέλους έφτασε σπίτι! Πανεύκολο όργανο στο χέρι, με feel "ακριβού" brand και θα επαναλάβω αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση, αλλά είναι πολύ πολύ δυνατή κιθάρα σε ένταση για το μέγεθός της. Παρ'όλα αυτά ο Lead Quality Assurance φαίνεται να έχει ενστάσεις. Προς το παρόν προτιμά τη θήκη.
    0 βαθμοί
  27. 0 βαθμοί
  28. Δεν έχω καταλάβει τι έγινε. Δηλαδής το κοινό το έβγαλε πρώτο αυτό της κοπελίτσας και η επιτροπή ήτανε πεντάρι πιασμάν και έβγαλε του πιτσιρικά? Και αυτό που αποσύρθηκε τι ρόλο βαράει? Έκανε τον λαγό στην κούρσα δεχομένωsh (ενδεχομένως αλά Γιάννης Διακογιάννης με το sh παχύ και σφυριχτό)? Και γιατί βγήκε αυτό στην Σούπερ Κατερίνα και δεν το διάβασα στο enwsi.gr που διάβαζα ότι ο Ρότα ανανέωσε? Γιατί δεν έβγαλε ανακοίνωση ο Ολυμπιακός για την επιτροπή όπως έβγαλε για τον διαιτητή του αγώνα με τον ΠΑΟΚ? Που είναι ο Καραπαπάς? Κανονικά η κοπέλα έπρεπε να κερδίσει μπενάλτυ και δύο βολές? Ο επόπτης δεν το είδε? VAR δεν είχανε? Να βγει ο Βαρούχας να μας πει τι έπρεπε να δώσει ο διαιτητής.
    0 βαθμοί
  29. Πριν απο λίγες ημέρες, συμπληρώθηκε ένας χρόνος απο τον θάνατο του Χρήστου Γερμένογλου, μια απώλεια που με αυτήν είναι αδύνατο να συμβιβαστώ. Το 2017 ο Χρήστος μου ζήτησε να παίξουμε μαζί για την έκδοση που επιμελήθηκε με τίτλο Blue Black Blues, έτσι και έγινε, παίξαμε χωρίς προεργασία και εκ των υστέρων διορθώσεις, όσο αληθινά μπορούν να το κάνουν δυο μουσικοί που χαίρονται κι εκτιμούν ο ένας τον άλλον. Οι ηχογραφήσεις έγιναν στο στούντιο Royal Alzheimer Hall, σε τούτες ανατρέχω συχνά με συγκίνηση στέλνοντας ανάθεμα στο κακό ριζικό που βρήκε τον Χρήστο. Σε μια απο τις ακροάσεις λίγους μήνες πριν, διαπίστωσα πως το τέταρτο κομμάτι που παίξαμε ήταν βασισμένο σε μια ιδέα που δούλευα καιρό, ακούγοντας το πιο προσεκτικά αντιλήφθηκα με κάποια έκπληξη ομολογώ πως έπαιζα κανονικούς κύκλους του τραγουδιού που τότε έχτιζα στο μυαλό μου, έσκυψα πάνω του και ξεκίνησα να το δουλεύω με άλλη προσέγγιση και μια έξαψη γιατί ίσως μέσα απο αυτό μπορεί να κατόρθωνα να κρατήσω τη μνήμη του ζωντανή όσο περισσότερο γίνεται. Ταυτόχρονα, φούντωσε και δεύτερος λόγος να προχωρήσω στην ιδέα μου αφού οι στίχοι του τραγουδιού είχαν αναδυθεί στο νου μου κάτω απο μια κλαίουσα ιτιά στις όχθες του Σακουλέβα, ένα βροχερό Φλωρινιώτικο απόγευμα πενθώντας τον πατέρα μου. Δυο φευγάτοι άνθρωποι λοιπόν έδωσαν νέα πνοή και τελικά ζωή σε αυτό το τραγούδι μου που ωρίμασε με πόνο αλλά η αλήθεια του στάθηκε δυνατότερη κάθε αντίρροπου συναισθήματος. Αυτό δεν θα ήταν δυνατό να γίνει χωρίς την πολύτιμη συμβολή του φίλου και συνοδοιπόρου μου Νίκου Ντουνούση, μοιράστηκα τις σκέψεις μου μαζί του, με φιλοξένησε στο μικρό του στούντιο και ηχογράφησε την φωνή μου ενώ ο ίδιος έπαιξε εν ριπή οφθαλμού το εξαιρετικό μπάσο που ακούγεται και δένει μεταξύ τους τους ήχους με τον καλύτερο τρόπο, του χρωστώ ευγνωμοσύνη. Νοιώθω περήφανος για το αποτέλεσμα.
    0 βαθμοί
  30. Σαν σήμερα πριν από μια... ζωή. 2/2/81 βγήκε αυτό και τα υπόλοιπα είναι ιστορία ?
    0 βαθμοί
  31. Αυτοσχεδιασμός μπαμ και κάτω, έτσι απλά μωράκι μου φευγάτο. Συνέρχομαι από ένα ατυχηματάκι, και είπα να παίξω χαλαρουίτα πιανακι και να το γράψω, και οτι δεν ειμαι ακομα να κοπανάω τελικιασμενος βοηθησε, τα έκοβα νωρις τα μερη χωρις πολλά πολλά, και βγαιναν πιο ψωμενια, ωραια η αυτοσυγκράτηση. Μου αρεσει πολυ στη μεση ενα τελειως χαλαρο κοραλοειδες, πρεπει να χτυπαω πιο συχνα τελικα να βγαινει πιο νοημα ? ManosX Suite.mp3
    0 βαθμοί
  32. Τα έχουμε ξαναπεί νομίζω, η μουσική σαν προϊόν είναι πλήρως απαξιωμενο, ο κόσμος έχει συνηθίσει να μην πληρώνει πλέον για την μουσική που ακούει. Ακόμα και οι "δεινόσαυροι" δεν ζουν από πωλήσεις αλλά από τις συναυλίες, τo merch κτλ. Και γι'αυτό πλέον δεν έχουν και κάνα κίνητρο να "τα χωσουν" σε ένα άλμπουμ με τεράστια παραγωγή, μια δικαιολογία για να βγουν σε tour ψάχνουν. Το streaming αυτό καθεαυτό δεν φταίει τόσο, όσο ότι είναι τζάμπα. Και στα videogames πλέον δεν αγοράζεις το παιχνίδι, το streamαρεις αν έχεις την κατάλληλη σύνδεση στο ίντερνετ (στην Ελλάδα ακόμα όχι) αλλά μια χαρά πληρώνεις το 60αρι - 70αρι για να το αγοράσεις. Από την στιγμή που ο κόσμος καλομαθε στο τζάμπα, πάει η μουσική. Αν αύριο βγει μια πλατφόρμα πχ το "YouPlay" και μπορείς να παίξεις οποίο βίντεοπαιχνίδι θες απλά βλέποντας μια διαφήμιση που την κάνεις σκιπ στα πέντε δευτερόλεπτα, την ίδια μοίρα θα έχει και αυτό το μέσο, όπως η μουσική. Δυστυχώς πάει η μουσική, δεν θα βγει κανένας νέος Pete Townsend που στα 24 του θα γράψει ένα νέο Tommy ή οι νεοι pink floyd να πάνε να βγάλουν το επόμενο hi fi benchmark σε ηχητική ποιότητα dark side of the moon ή κάποιος που θα επενδύσει στο μάρκετινγκ ώστε να δημιουργηθούν οι νέοι Guns n Roses πχ κτλ κτλ, έχουν αλλάξει τελείως οι εποχες. Επομένως ο καθένας πουλάει τα δικαιώματα του "τώρα που γυρίζει"...
    0 βαθμοί
  33. Οταν βγηκαν οι Metallica με το napster, που οι metallica, ειδικα οι τοτε μεταλλικα, ηταν ενα τιμιοτατο γκρουπ, που σεβονταν το κοινο του με χορταστικα live και προσεγμενους δισκους. Λοιπον βγηκαν τοτε τα παληκαρια και ειπαν "Μαλακες με αυτα που κανετε με την πειρατεια θα γαμηθει η φαση". Ποια ηταν η αντιδραση του κοινου; "ΦΑΤΕ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΙΙΙΙ, ΖΗΤΩΗΠΕΙΡΑΤΕΙΑΑΑ11!!1!!" Και να τα video memes της εποχης, να παρουσιαζουν τον hetfield σαν καθυστερημενο, και να το κραξιμο στα τοτε internet στεκια κλπ κλπ κλπ Φατε τωρα λοιπον bad bunny, πολυ σας ειναι, και οι μεγαλοι δισκοι και τα υπεργκρουπ τελος, στην αλλη ζωη θα ξαναβγουν οι νεοι stones, beatles, floyd κλπ, τωρα κανα οπα γκαγκναμ σταιλ στο youtube στο τσακιρ κεφι και μεχρι εκει.
    0 βαθμοί
  34. Όπως είπε πρόσφατα ο Χρήστος ο Δάντης, στη μουσική δεν μπαίνεις για τα λεφτά ή για τις γκόμενες. Μπαίνεις γιατί δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτή. Συμφωνώ 1000%. Όσοι θέλουν να βγάλουν λεφτά από τη μουσική, λυπάμαι είναι σε λάθος δουλειά ...... και όσοι έβγαλαν δεν πήγαν εξ αρχής για τα φράγκα, τους προέκυψαν .
    0 βαθμοί
  35. Αφτά είναι αξιότιμα μέλη: Eurovision: Σκάνδαλο με την επιλογή του κομματιού - «Πώς ψήφισε η επιτροπή τον Vernicos» λέει ο δικηγόρος της τρίτης υποψήφιας. Αβαβά, στημένο, πιασμένο το «κοράκι»; Έχει ακούσει κανείς κάποιο κομμάτι; Τι συμβαίνει; Τι μας κρύβουν; Αφτά και άλλα αμείλικτα ερωτήματα, για τον διαγωνισμό που λατρεύουμε να μισούμε...
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...