Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      12244


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/28/23 σε Αναρτήσεις

  1. Μουσικός και αμάξι πάνε πακέτο, δυστυχώς.
    2 βαθμοί
  2. ( Η ιδέα των "δικαιωμάτων" δεν αφορά κατ' αρχήν χρήματα, αλλά την επιβολή ορίων στο που και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα (καλλιτεχνικό) έργο. Δηλαδή, εγώ δεν θέλω να βρεθεί ένα κομμάτι μου να ακούγεται σε διαφήμιση παγωτού (π.χ.). Ελλείψει άλλου μέσου επιβολής αυτού του ορίου, σκαρφίστηκαν ότι "εντάξει, θες να βάλεις τη μουσική μου σε ένα πορνογράφημα (π.χ.), πολύ καλά, αλλά θα πληρώσεις τόσα". Απλώς δεν υπολόγισαν ότι θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα μπορούν να πληρώσουν οποιοδήποτε ποσό - περί αυτού πρόκειται. Τα "δικαιώματα" λοιπόν, είναι μία μάλλον χρήσιμη ιδέα στη βάση της - θυμάμαι το αρχικό εσώφυλλο του "Σκληρός Απρίλης του '45" του Χατζιδάκι, όπου με φωτογραφημένο χειρόγραφο ο συνθέτης απαγορεύει τη χρήση της μουσικής του δίσκου σε πλειάδα περιπτώσεων. ) ---- Η λεγόμενη "μουσική βιομηχανία" την οποία μοιρολογεί ο αγαπητός dimsonic που-και-που, ήταν στημένη σε σωρεία λανθασμένων παραδοχών, λάθος αντίληψη των κοστολογίων διανομής, λάθος αντίληψη του πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το κοινό, λάθος αντίληψη γισ το ποια θα είναι στο μέλλον τα μέσα διανομής κλπ. Λογικό ήταν να "πεθάνει", και πράγματι όσοι πρόλαβαν να βγάλουν όλα αυτά τα χρήματα, μάλλον λαμπάδα πρέπει να ανάψουν.
    2 βαθμοί
  3. Αυτό που βλέπω εγώ να άλλαξε είναι πρώτον, ότι η ηχογραφημένη μουσική είναι σήμερα τσάμπα, δεν υφίσταται πλέον δηλαδή σαν έσοδο για τον μουσικό. Μπορεί να κοστίζει 7-8 ευρώ το μήνα στον ακροατή, αλλά ο μουσικός, εκτός ένα πολύ μικρό ποσοστό, δεν παίρνει τίποτε. Ακόμα και οι λίγοι δημοφιλείς μουσικοί που πληρώνονται, παίρνουν ψίχουλα μπροστά σε αυτά που θα έπαιρναν 20 χρόνια πριν. Τα άλμπουμ πλέον γίνονται για άλλους λόγους, και για αυτό φθίνουν, και αντικαθίστανται από singles, EP, βίντεος κτλ. Όσον αφορά δε την έκθεση μέσω internet, συνήθως δεν μεταφράζεται σε οικονομικές απολαβές. Είναι επίσης διαφορετικός κλάδος, με διαφορετικές απαιτήσεις το να παίζει κανείς λάιβ με και για κόσμο, και σπίτι του με backing track και edit μπροστά σε μια κάμερα. Το να κρίνει κανείς τους μουσικούς του YouTube από τους 100 πιο γνωστούς που βλέπει, είναι σαν να θεωρεί ότι κανονικοί επαγγελματίες μουσικοί είναι οι 100 πιο διάσημοι recording artists στον κόσμο. Που καμιά σχέση, υπάρχουν χιλιάδες μουσικοί που βιοπορίζονται παίζοντας και δεν τους ξέρει κανείς, πράγμα που δεν υφίσταται online. Όπως σε όλους τους κλάδους, αν ένα επάγγελμα υποβιβάζεται σε ερασιτεχνική απασχόληση, το επίπεδο μοιραία πέφτει. Άλλο να ασχολείται κανείς 24 ώρες το 24ωρο με κάτι, άλλο 2. Άλλο να αφιερώνει τη ζωή του, άλλο ένα μέρος του ελεύθερου χρόνου του..
    1 βαθμός
  4. Εμένα μου θύμισε ένα είδος μουσικής που δεν είχε επίσημη ονομασία, το λέγανε hair rock, glam rock, poser rock και δεν ξέρω εγώ πως αλλιώς. Κάτι μπάντες στιλ Dokken, Tyketto κλπ που άκουγα στα νιάτα μου. Α ρε χρόνια... (Πάλι καλά που έφυγαν ?)
    1 βαθμός
  5. Στη Θεσσαλονίκη άμα βγεις λίγο από το κέντρο το αμάξι είναι must. Στα περισσότερα προάστια δεν έχει θέμα το πάρκινγκ και είναι άθλια τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αθήνα είναι αλλιως. Τα Χριστούγεννα έμεινα μια βδομάδα Παγκράτι. Παλεύεται η συγκοινωνία και τα πόδια σε πάνε αρκετά. Βέβαια είχα και τα παιδιά οπότε δε μπορούσα να περπατήσω πολύ, πήγαμε Παγκρατι- Ακρόπολη με τα πόδια και ψοφήσαμε. Αυτό που με έσπασε απίστευτα ωστόσο ήταν η κινηση. Οι ουρές. Περισσότερο και απ' το πάρκινγκ. Πώς την παλεύετε;
    1 βαθμός
  6. Πάντως με βάση τις παρατηρήσεις μου ( καθως πλέον καπνιζω μονο εξω και στο σπίτι και στο γραφείο), είναι πώς το 75-80% αυτών που κάνουν χρήση αυτοκινήτου ......είναι γυναίκες.
    1 βαθμός
  7. Αυτο το ολοι οι πρωθυπουργοι και αρχοντες στην ελλαδα να ειναι ξενοι με ξεπερναει
    1 βαθμός
  8. Και σε καμιά 10αριά χρόνια, να χρειάζεσαι καινούρια μπαταρία που κάνει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο. Άρα δεν συμφέρει. Το πετάς και παίρνεις άλλο φθηνότερα. Και που θα πάνε τα παλιοσίδερα? Στο περιβάλλον που υποτίθεται ότι προστατεύεις. Εκτός και αν τα παίρνουν κοψοχρονιά για ανακύκλωση.
    1 βαθμός
  9. Κι επίσης, άμα δουλεύεις απ' το σπίτι καλά είναι. Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι στην δουλειά και θέλεις δύο-τρεις συγκοινωνίες και κανένα μισάωρο περπάτημα μετά, θέλεις κανένα τρίωρο μόνο να πας, θα πρέπει να είσαι την μισή μέρα στον δρόμο. Άσε δε που μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να παίζεις ξύλο για να μπεις τις ώρες αιχμής, και άμα τα καταφέρεις, μυρίζεις όλη την ευωδιά που αναβλύζει γάργαρα από τα σώματα και τις αναπνοές των άλλων. Πίκρα. Και αν θέλεις να καθίσεις κάπου μετά τις 12 το βράδυ, θα πλερώσεις αδρά. Ας το να πάει στο διάολα.
    1 βαθμός
  10. Αυτό το έχω κι εγώ απορία. Εκτός αν πηγαίνεις κάθε μέρα σουπερ μαρκετ και αγοράζεις 1-1 τα πράγματα που σου λείπουν. Αλλά αυτό με τις μπύρες είναι πρόβλημα. Γιατί σε μία μέρα φεύγει ένα κιβώτιο εύκολα νομίζω. Άρα; Ποτς κουμπαλάν;
    1 βαθμός
  11. Για εξηγείστε μου ρε μάγκες, άμα κάποιος θέλει να πάει σούπερ μάρκετ να πάρει δύο κιβώτια μπύρες, τι κάνει? Παίρνει ταξί ή κάνει τον Σουγκλάκο ασούμε?
    1 βαθμός
  12. Και για να μην είμαι (είμαστε ) και εκτός θέματος. 1ον το internet (όποια πλατφόρμα και αν είναι) σαφώς βοήθησε τους νέους καλλιτέχνες και τους έκανε γνωστούς (όσο τους έκανε) στο ευρύτερο κοινό, μιας και αλλιώς δεν θα είχαν καμία τύχη- πρόσβαση στην tv ή στο radio. 2ον Ακόμα και να έπεσαν λόγω Internet οι αμοιβές , αυτός δεν είναι λόγος να μην γράφεται και σήμερα καλή μουσική , μιας και ο μουσικός δεν είναι τζουκ μποξ ήτοι να παίζει ανάλογα με τα κέρματα που του ρίχνεις. Ο Μουσικός (ο πραγματικός) θα βγάλει αυτό που έχει να βγάλει ούτως ή άλλως (πληρωθεί δεν πληρωθεί, θησαυρίσει δεν θησαυρίσει). 3ον Πάντα , σε όλα τα επαγγέλματα, στην πτώση τους ξεκαθάριζαν τα πράγματα και μένουν όσοι πραγματικά το ήθελαν και φεύγουν οι αλεξιπτωτιστές που είδαν φως και μπήκαν. 4ον Όλα σχεδόν τα επαγγέλματα έχουν κάποιο τέλος, και ακόμα και αν δεν εξαλειφθούν αλλάζουν τόσο πολύ τα χαρακτηριστικά τους που είναι σαν να μιλάμε για ένα νέο / διαφορετικό επάγγελμα.
    1 βαθμός
  13. Τα 'χουμε ξαναπεί. Και τις περισσότερες φορές ο κόσμος έβλεπε την "αδικία" με τα καφέ που τα πληρώνουν. Τα δικαιώματα πρέπει να κατοχυρώνονται για να αποδίδουν και να υπάρχουν κάποιοι να τα εισπράττουν εκ μέρους σου. Ακόμα κι όταν τα πουλήσεις, λεφτά θα πάρεις. Και όπως σου είπαν παραπάνω έχουν μεσολαβήσει τόρεντς και σύγκριση μουσικής γνώσης σε γιγαμπάιτ... Αλλά εσύ επιμένεις πως το καταραμένο σποτιφάι φταίει για όλα. Υπάρχει ιστορικό κενό στο αφήγημα. Η πειρατεία φταίει.
    1 βαθμός
  14. Και γιατί να μην ανεβάσουμε μια λίστα με αυτούς που ζουν... ακόμα.?
    0 βαθμοί
  15. 0 βαθμοί
  16. 0 βαθμοί
  17. Πάντως αυτό με τα κυβικά μου θύμισε την ατάκα που μου είπε αυτός που μου έδωσε την dodge charger του για φωτογράφιση. Μου πε λοιπόν: "σε δύο λίτρα βγαίνουν μόνο χυμοί και γάλατα" ?
    0 βαθμοί
  18. Άρα είναι κρυφοπασόκος ασούμε; ?
    0 βαθμοί
  19. Κι ο Λουτσέσκου πιστεύει. Αλλά πρωτάθλημα δεν παίρνει, και μετά θα λέει "για μένα φέτος ο ΠΑΟΚ είναι πρωταθλητής, αλλά μου το κλέψανε κι αυτό".
    0 βαθμοί
  20. Ο Τσίπρας πιστεύει. Και είναι θαύμα ούτως ή άλλως να βλέπεις πρώην ΚΝΙΤΗ στην εκκλησία με λαμπάδα αχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  21. Όπου δούνε νεκρούς και δυστυχία τρέχουνε όλοι αυτοί, και τα κανάλια μαζί. Αλλά την πατήσανε, δεν ξέρανε ότι ο νεκρός θα αναστηθεί.
    0 βαθμοί
  22. Τεκμήριο πως αυτός που το έχει είναι ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ του ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ και παίρνει ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ λόγω του κατεπείγοντος άνω των 20 εκατομμυρίων ευρώ?
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Όχι , είναι μόνο γυναίκες. Είτε μόνες, μέχρι τα 30. Από 30-40 με μωρό, και μετά συμπεθέρες, που πάνε ΠΑΝΤΑ δυό-δύο.
    0 βαθμοί
  25. Δηλαδή σε κάθε αυτοκίνητο είναι 1 άντρας και 4 γυναίκες?
    0 βαθμοί
  26. Και γιατί δεν άφηνες το αμάξι απέναντι, στην μάντρα με τα Βολγκσβάγκεν, δίπλα στα πίτουρα και τις ζωοτροφές? Καμιά θείτσα δεν θα είχες στο κεφάλι σου εκεί. Όλες θέλουνε να το βάλουνε όσο πιο κοντά στο σούπερ μάρκετ γίνεται.
    0 βαθμοί
  27. Η μηχανή σου δίνει αίσθημα ελευθερίας. Εχθές έβαλα τη γυναίκα πίσω στη μηχανή να κάνουμε μια βόλτα γρήγορη και μετά νσ κάνουμε έφοδο στον μικρό κάνοντας τον tracking από το κινητό ? που ξεπόρτιζει μόνος του πλέον ??και ανοιγα το γκάζι και γούσταρε επιταχυνση. ? Με βόλτα με το λεωφορείο δεν φτιάχνονται το ίδιο. Οχι να τα λαίμαι και αφτά ???
    0 βαθμοί
  28. Ναι, κι άμα ξυπνήσεις κανένα βράδυ και σε έχει κόψει λόρδα, και ανοίξεις το ψυγείο και δεν έχει τίποτα τι θα κάνεις? Θα ξυπνήσεις τον σουπερμαρκετζή να σου ανοίξει το ψυγείο του να πάρεις κανένα σαλαμάκι? Ή άμα στις 1 το πρωί σε πιάσει μια δίψα για μπυρίτσα? Θα πας με τις Μπιτζάμες στο μπαρ από κάτου, με τις κιουρίες τις καλές να σε κεράσουνε ασούμε?
    0 βαθμοί
  29. Χα! Μια ημέρα ήμουν στο ισόγειο (γραφείο) και χρειάστηκε να ξεβιδώσω τον σκληρό δίσκο από το tower pc. Όλα τα εργαλεία-κατσαβίδια- ανταλλακτικά - λαλακίες είναι στον 3ο. Προτίμησα να πάω δίπλα (από τα δεξιά ) που είναι το σουπερ μαρκετ να αγοράσω ένα κατσαβίδι, πάρα να ανέβω στον 3ο , γιατί το σουπερ είναι πιο κοντα ?. Θα μπορούσα βεβαια να δανειστώ ένα από απέναντι ...τους υδραυλικούς, ή από διπλα (αριστερά) τον ηλεκτρολόγο....αλλά είπα να μην υποχρεώνομαι. Θα μου πεις, καλά αλλά αν έμενες Αθήνα; Και πάλι δεν θα χρειαζόμουν αμάξι......γιατί θα αυτοκτονούσα ? Ακριβώς! Δεν βρίσκω τον λόγο να έχω στοκ από σουπερ μαρκετ προϊόντα στο σπίτι μου , μιας και το σουπερ μάρκετ είναι δίπλα και μου τα φυλάνε στα δικά τους ψυγεία , όλα φρέσκα φρέσκα. Αν έχω όρεξη για βόλτα , πάω μέχρι εκεί (με τις μπυτζαμες), αν βαριέμαι μου τα φέρνουν ....no charge, γίναμε πλέον φίλοι με όλους.
    0 βαθμοί
  30. ναι. της ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΑΣ.
    0 βαθμοί
  31. Εμένα λόγω δουλειάς μου είναι απαραίτητο το αυτοκίνητο. Και όταν λέω "λόγω δουλειάς" δεν εννοώ για να πηγαίνω στο γραφείο αλλά γιατί κάθε εβδομάδα έχω να επισκεφτώ 3-4 προορισμούς στην Αττική όπου δε φτάνει κανένα μέσο μεταφοράς και συχνά έχω να κουβαλήσω και κάποιον εξοπλισμό. Παρόλα αυτά και παρ' όλη την καφρίλα των αθηναϊκών δρόμων, η οδήγηση με ηρεμεί. Είναι η στιγμή της ημέρας που ακούω την πιο πολλή μουσική και που σκέφτομαι περισσότερο. Είμαι πάντα άρρωστα ψύχραιμος λόγω αυτής της ηρεμίας. Οδηγώ με απόλυτη προσοχή και αφήνω τους άλλους να κάνουν ό,τι καφρίλα τους κατέβει χωρίς να διαμαρτύρομαι ή να θυμώνω. Είμαι ζεν. Το μόνο που με ενοχλεί και δεν το έχω ξεπεράσει ακόμα είναι οι σταθμευτικές μας συνήθειες, Τουτέστιν τα διπλοπαρκαρισμένα, τα μόνιμα σταθμευμένα με αλάρμ (πχ. Πειραιάς σε ώρα αιχμής, δεξιά λωρίδα τραμ, αριστερή λωρίδα καλυμμένη από αλάρμ, μεσαία λωρίδα πόλεμος) , όλους αυτούς που έχουν παρκάρει κλείνοντας ράμπες πεζοδρομίων και το ότι ουδείς ασχολείται. Έχω να δω τροχαία να γράφει κλήση ή να αφαιρεί πινακίδες πολλά χρόνια.
    0 βαθμοί
  32. Πολύ πολύ μικρά ηλ. αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις στην πόλη... Επιδοτούμενα φυσικά από το κράτος? Για τις μετακινήσεις έξω από το κλεινόν άστυ, σε μεγάλα κάθετα γκαράζ με λογικές τιμές, τα άλλα τα κανονικά, όταν δεν τα χρησιμοποιούμε. Λέω εγώ τώρα....
    0 βαθμοί
  33. Όχι και στα δύο σου ερωτήματα κυρ Αλή μου. Μιλάμε για υποδομές Τ.Κ.
    0 βαθμοί
  34. Ο Μητσοτάκης δεν έχει δικαίωμα να είναι πρωθυπουργός πρώτον διότι δεν είναι Έλληνας και δεύτερον διότι έχει νοητική στέρηση μάλλον αυτισμό και διάφορες νευρώσεις όπως ναρκισσισμό. Είναι και αφορισμένος.
    0 βαθμοί
  35. Η τρια ή τα τρια παλι τρια ειναι Τρια δυο εξι τα εκανε ο Αλ6
    0 βαθμοί
  36. Ευτυχώς που έχουμε ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Και φρόντισε να έχουν αύξηση και τα προϊόντα και οι υπηρεσίες από την επόμενες εβδομάδες. ?
    0 βαθμοί
  37. Κοινότοπα μπορεί να ακούγονται τώρα γιατί στο μεταξύ βγήκαν εκατοντάδες μπάντες που εμπνεύστηκαν από τους Floyd και άλλοι τόσοι που τους αντέγραψαν. Και οι μεταγενέστερες γενιές που δεν ακούσαμε το Dark Side π.χ. την εποχή που βγήκε, ακούσαμε πρώτα τους "μιμητές" και μετά τους "original". Για του λόγου το αληθές, ρώτα έναν σύγχρονο πιτσιρικά που του αρέσει το είδος, τι γνώμη έχει για τον Van Halen π.χ. Το πιθανότερο είναι ότι θα σου πει "οκ πολύ καλός αλλά υπερεκτιμημένoς γιατί ο τάδε και ο τάδε και οι τάδε είναι πολύ καλύτεροι". Και δίκιο θα έχει γιατί άκουσε πρώτα τους τάδε και μετά τον Van Halen. Αυτό που του διαφεύγει φυσικά είναι ότι όταν πρωτοβγήκε ο Van Halen, αυτά που έπαιζε δεν είχαν ξανακουστεί ποτέ.
    0 βαθμοί
  38. Φυσιολογικό είναι, έχει να κάνει και με το πόσο hot είναι οι μαγνήτες της κιθάρας σου. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με την ibanez μου που έχει dimarzio: οι κυματομορφές στο θεό όποτε γράφω. Το αντίθετο με τη les paul, ωστόσο και για τις 2 το Input gain μου είναι μεταξύ 0 και 1 και ρυθμίζω τα υπόλοιπα(eq, output volume, κλπ) στο plugin. Σχετικά με τα κλικ και το θόρυβο, έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις καλώδιο καρφί ή/και να φυσήξεις την υποδοχή 2 της κάρτας ? Πρόσφατα μου έκανε το ίδιο και τελικά απλά δεν είχε καλή επαφή το καλώδιο.
    0 βαθμοί
  39. 0 βαθμοί
  40. Αν παίζεις καρφί στην κάρτα ήχου (audio interface) έχε το Hi-Z ενεργοποιημένο, αλλιώς μάλλον θα έχεις κακό και πολύ χαμηλό σήμα.
    0 βαθμοί
  41. Το hi z είναι και καλά να βλέπει υψηλή αντίσταση στην είσοδο. Υποτίθεται ότι αυτά τα όργανα τα passive που πάνε καρφί σε εισόδους όπως κιθάρες μπουζούκια και τα λοιπά θέλουν hi z. Εμένα το fireface ας πούμε έχει να τικάρεις πεδίο instrument. Τώρα τι ακριβώς συμβαίνει και πως επιδρά η αντίσταση της εισόδου στον ήχο... δεν το γνωρίζω. Δοκίμασέ το με και χωρίς, και διάλεξε αν αλλάζει ο ήχος. Μπορεί να σου φέρει και τη στάθμη λίγο κάτω, και να χρειαστεί τελικά να ανοίξεις ένα τσικ το gain. Μπορεί και όχι. Το blend/mix εγώ το είπα στην αρχή που δεν είχα καταλάβει πιο plugin χρησιμοποιείς. Δεν είδα να έχει blend/mix το amplitube. Άλλα πλαγκιν, π.χ. βάθια, έχουνε, ώστε να μην περνάει όλο το όργανο και να βουτάει μεσα στο βάθος, αλλά να ρυθμίζεις το μίγμα οργάνου/βάθους. Στα guitar sim όμως αμολάς μέσα τον ήχο όλο, ατόφιο, και κάνεις τις όποιες ρυθμίσεις στην αλυσίδα που θα φτιάξεις. (Όπως και στην πραγματικότητα.)
    0 βαθμοί
  42. Βασικά δεν κατάλαβα και πολλά από αυτά που λες, μιλάς μια αργκό περίεργη.? Τέσπα, για το δικό μου αξιακό σύστημα, και γράφω σε site "μουσικής τεχνολογίας" , και όχι "μουσικών", αλλά και μόνο μουσικοί να ήταν εδώ μέσα , αυτή είναι η άποψή μου, ένας μουσικός είναι απλά "διασκεδαστής" , τον οποίο πολύ ευχαρίστως να τον πληρώσω όταν αγοράσω την δουλειά του ή όταν πάω να τον ακούσω live..... για να με διασκεδάσει. Το πρώτο , αραιά και που το κάνω ακόμα, το δεύτερο το σταμάτησα εδώ και μια 15 ετία . Μέχρι εκεί. Ούτε ιερό τέρας είναι κανένας, ούτε τοτέμ ούτε fan boy είμαι. Το ίδιο ισχύει και για όσους κλωτσάν ένα τόπι και βγάζουν μύρια... ή είναι ηθοποιοί κ.λ.π. Με διασκεδάζουν για ένα 2ωρο, που διαρκεί το έργο τους.....και μέχρι εκεί. Τα λεφτά δε που έβγαλαν, όσοι έβγαλαν, σίγουρα ΔΕΝ τα έκλεψαν από κανέναν, μαγκιά τους , αλλά δεν θεωρώ ότι κάνουν και τίποτα σπουδαίο όλοι αυτοί......
    0 βαθμοί
  43. Από εμένα , σίγουρα ξέρει παραπάνω για την μουσική βιομηχανία.... Ο Απίς είναι has been...... και από ένα γρήγορο search είδα (αν αληθεύει) ότι έχει net worth 7 μύρια. Πολλά λεφτά για να βαράς τα νταούλια..... τεμενάδες θα πρέπει να κάνει κάθε μέρα στον Θεό (ή όπου πιστεύει εν πάση περιπτώσει) για πως του τα φερε η ζωή.
    0 βαθμοί
  44. Παντα οι εταιριες στον πλουτισμο τους αποσκοπουσαν. Μια ματια ας πουμε στην ιστορια του πρωιμου hollywood αρκει για να κανει καποιος εμετο. Παντα οι εταιριες προσπαθουν να περιορισουν το ρισκο και να μεγιστοποιησουν το κερδος. Το ιδιο εκαναν και οι " κανονικες" δισκογραφικες εταιριες , για να αρχισουν να σου δινουν κατι και εσενα επρεπε πρωτα να βγαλουν ολα τα εξοδα τους καλα καλα, και μετα και παλι κρατουσαν τη μεριδα του λεοντος. Του μεγαλου λεοντος, του σαν τους δρακους της Καλισι λεοντος. Το θεμα ειναι οτι επαιρναν και κανα ρισκο, εβαζαν λεφτα για να γινει η παραγωγη. Μετα ομως το ξεφτιλισμα της μουσικης απο το ιντερνετ και την τεχνολογια γενικοτερα, τα κοζια αλλαξαν. Και αφου ξεφτιλιστηκε η μουσικη καλα καλα για δεκαετιες, ε μαθαμε οτι γαμι@@στε, πλακωσανε και οι γυφτοι του spotify. Διοτι αυτοι και αν δεν παιρνουν ρισκο. Ακομα και την επισημη γραμμη τους να δεις, και να την παρεις μετρητοις σα χανος, αρκει. 30 % τσεπη, με τα υπολοιπα πληρωνουμε λειτουργικα εξοδα, και οτι περισσεψει βλεπουμε. 30 % κερδος ειναι εξωφρενικα υψηλο, ποσο μαλλον οταν δεν ρισκαρεις τιποτα, ετοιμα τραγουδια ανεβαζεις, τιποτα δεν παραγεις, οι "καλλιτεχνες" τρεχουν να βγαλουν τον κ@λο τους και να ρεζιλευτουν στο διαδυκτιο για να γινουν viral οποτε η προωθηση ( το μεγαλο εξοδο δηλαδη) παιρνει το δρομο της, και οποιο απο τα σκουπιδια και να αρεσει στο λα(γ)ο, προβλημα του, το ιδιο κανει για σενα. Ετσι ειναι το ιντερνετ, ξεφτιλιζει οτι βρει και στο τελος το πουλανε τα μεγαθηρια για τρελο κερδος. Εδω το ιδιο εγινε με την ιδιωτικοτητα μας και τα προσωπικα μας δεδομενα, στη μουσικη θα κολλησουμε;
    0 βαθμοί
  45. Ζει τόσο πολύ το σκουλήκι...;
    0 βαθμοί
  46. υπάρχει και η αρχή του peritto
    0 βαθμοί
  47. Danny Kustow (10 May 1955 – 11 March 2019) Δε νομίζω πως ενδιαφέρει και πολλούς (ίσως και κανέναν που θα περάσει απο δω) αλλά ούτε κι εμένα με νοιάζει αν ενδιαφέρει, γράφω για μένα, τόχω ανάγκη. Πιάστηκα για πολλοστή φορά να ξανακούω το Power in the Darkness (τρομακτικά επίκαιρο μετά απο 40 χρόνια) και πέφτει η ματιά μου σε σχόλιο που λέει: RIP Danny... Σταμάτησα ν' αναπνέω για λίγο. Για όλους έρχεται ένα τέλος σε τούτη τη ζωή, κι όμως, πάντα είχα την κρυφή ελπίδα πως θα ξανάπιανε την κιθάρα, το λαχταρούσα όπως ο διψασμένος το νερό. Ήταν κι εκείνη η σπέσιαλ εμφάνιση πριν δύο χρόνια που θέριευε τις προσδοκίες, έμελλε όμως να είναι η τελευταία του: https://tomrobinson.bandcamp.com/track/2-4-6-8-motorway-2?fbclid=IwAR2IIl3dkI0_0SYxjprIuGDr5KAVHBpLnXwjTavxEkxav-YAE_bjnWMabLQ Για μένα αυτός ο τύπος ήταν θεός της κιθάρας. "Βρεττανίλα" ως τ' ακροδάχτυλα των ποδιών, απίστευτη ενέργεια σε κάθε νότα, ζουμερός ήχος, μπλουζιάρικη αίσθηση πάντα. Καθόλου τυχαία, μέντορας του υπήρξε ο θρυλικός Alexis Korner. Με την 59άρα Λες Πωλ του να θερίζει, στα μάτια και τ' αυτιά μου ηχούσε σαν ένα alter ego του Paul Kossoff, είχε κάτι που τον έφερνε εκεί, στην πρώτη γραμμή των θρυλικών μπλουζ κιθαριστών της Αγγλίας. Το σόλο του στο Too good to be true αποτελεί υπόδειγμα χτισίματος φρασεολογίας, έχει δε εκείνη τη φωτιά που σιγοκαίει και θεριεύει σιγά σιγά, σε παρασέρνει μέχρι το σημείο που νομίζεις πως τώρα θα γίνει η έκρηξη, αυτή όμως δεν έρχεται ποτέ, σε αφήνει με κείνο το γλυπόπικρο συναίσθημα, γιατί δεν τόκανε, λίγο ακόμα...κι αυτό είναι τελικά που σε αιχμαλωτίζει και κάνει αξέχαστη την εμπειρία και μαζί φέρνει την ανάγκη να το ακούς ξανά και ξανά. Περίπου σαν το σόλο του Martin Barre στο Aqualang η το τρομερό του Andy Latimer στο Summer Lightning. Ερήμωσε και ξεχάστηκε, όχι απ' όλους όμως, ό,τι κι αν αυτό σημαίνει.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...