Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/28/23 σε όλα
-
3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Πολύ ωραία ροή το κομμάτι. Γκρουβαρει όμορφα. Μπράβο σας! Άντε και κάτι διαφορετικό για σενα Απόστολε. Τα πάντα μπορείς να τραγουδήσεις και να ερμηνεύσεις με ξεχωριστό τρόπο.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Πιο πολύ κι απ' τα δάχτυλα, είναι ΧΤΗΝΟΣ στο μυαλό. Όλα εκεί τα φτιάχνει, και έχει άπειρες επιλογές στην διάθεσή του κάθε στιγμή.2 βαθμοί
-
( Η ιδέα των "δικαιωμάτων" δεν αφορά κατ' αρχήν χρήματα, αλλά την επιβολή ορίων στο που και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα (καλλιτεχνικό) έργο. Δηλαδή, εγώ δεν θέλω να βρεθεί ένα κομμάτι μου να ακούγεται σε διαφήμιση παγωτού (π.χ.). Ελλείψει άλλου μέσου επιβολής αυτού του ορίου, σκαρφίστηκαν ότι "εντάξει, θες να βάλεις τη μουσική μου σε ένα πορνογράφημα (π.χ.), πολύ καλά, αλλά θα πληρώσεις τόσα". Απλώς δεν υπολόγισαν ότι θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα μπορούν να πληρώσουν οποιοδήποτε ποσό - περί αυτού πρόκειται. Τα "δικαιώματα" λοιπόν, είναι μία μάλλον χρήσιμη ιδέα στη βάση της - θυμάμαι το αρχικό εσώφυλλο του "Σκληρός Απρίλης του '45" του Χατζιδάκι, όπου με φωτογραφημένο χειρόγραφο ο συνθέτης απαγορεύει τη χρήση της μουσικής του δίσκου σε πλειάδα περιπτώσεων. ) ---- Η λεγόμενη "μουσική βιομηχανία" την οποία μοιρολογεί ο αγαπητός dimsonic που-και-που, ήταν στημένη σε σωρεία λανθασμένων παραδοχών, λάθος αντίληψη των κοστολογίων διανομής, λάθος αντίληψη του πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το κοινό, λάθος αντίληψη γισ το ποια θα είναι στο μέλλον τα μέσα διανομής κλπ. Λογικό ήταν να "πεθάνει", και πράγματι όσοι πρόλαβαν να βγάλουν όλα αυτά τα χρήματα, μάλλον λαμπάδα πρέπει να ανάψουν.2 βαθμοί
-
Αυτό που βλέπω εγώ να άλλαξε είναι πρώτον, ότι η ηχογραφημένη μουσική είναι σήμερα τσάμπα, δεν υφίσταται πλέον δηλαδή σαν έσοδο για τον μουσικό. Μπορεί να κοστίζει 7-8 ευρώ το μήνα στον ακροατή, αλλά ο μουσικός, εκτός ένα πολύ μικρό ποσοστό, δεν παίρνει τίποτε. Ακόμα και οι λίγοι δημοφιλείς μουσικοί που πληρώνονται, παίρνουν ψίχουλα μπροστά σε αυτά που θα έπαιρναν 20 χρόνια πριν. Τα άλμπουμ πλέον γίνονται για άλλους λόγους, και για αυτό φθίνουν, και αντικαθίστανται από singles, EP, βίντεος κτλ. Όσον αφορά δε την έκθεση μέσω internet, συνήθως δεν μεταφράζεται σε οικονομικές απολαβές. Είναι επίσης διαφορετικός κλάδος, με διαφορετικές απαιτήσεις το να παίζει κανείς λάιβ με και για κόσμο, και σπίτι του με backing track και edit μπροστά σε μια κάμερα. Το να κρίνει κανείς τους μουσικούς του YouTube από τους 100 πιο γνωστούς που βλέπει, είναι σαν να θεωρεί ότι κανονικοί επαγγελματίες μουσικοί είναι οι 100 πιο διάσημοι recording artists στον κόσμο. Που καμιά σχέση, υπάρχουν χιλιάδες μουσικοί που βιοπορίζονται παίζοντας και δεν τους ξέρει κανείς, πράγμα που δεν υφίσταται online. Όπως σε όλους τους κλάδους, αν ένα επάγγελμα υποβιβάζεται σε ερασιτεχνική απασχόληση, το επίπεδο μοιραία πέφτει. Άλλο να ασχολείται κανείς 24 ώρες το 24ωρο με κάτι, άλλο 2. Άλλο να αφιερώνει τη ζωή του, άλλο ένα μέρος του ελεύθερου χρόνου του..1 βαθμός
-
Μπράβο, ωραία συνεργασία. Συγχαρητήρια παίδες! Υ.Γ. Για τα γούστα μου οι φωνές θέλουν το κάτι τις τους. Ανάλογα με τις προτιμήσεις, compress-in-your-face, ή λίγο slap back delay για να δέσει με το ύφος ή απλά λίγη ένταση.1 βαθμός
-
Εμένα μου θύμισε ένα είδος μουσικής που δεν είχε επίσημη ονομασία, το λέγανε hair rock, glam rock, poser rock και δεν ξέρω εγώ πως αλλιώς. Κάτι μπάντες στιλ Dokken, Tyketto κλπ που άκουγα στα νιάτα μου. Α ρε χρόνια... (Πάλι καλά που έφυγαν ?)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αυτά είναι! Εδώ σε απόλαυσα Απόστολε πάνω στίς πάντα chill μελωδίες του Superfunk.1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο το κομμάτι και η παραγωγή και τα φωνητικά. Έτσι για να πω κάτι... θα πρότεινα περισσότερο delay στη φωνή να δώσει πιο πολύ ατμόσφαιρα.1 βαθμός
-
Τι ωραία ταιριάξατε μάγκες μου, συνεργασία εκπλήξη δεν την περίμενα αλλά έμεινα πολυ ευχαριστημένος.Ελπιζω να κανετε και αλλα μαζι1 βαθμός
-
Στη Θεσσαλονίκη άμα βγεις λίγο από το κέντρο το αμάξι είναι must. Στα περισσότερα προάστια δεν έχει θέμα το πάρκινγκ και είναι άθλια τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αθήνα είναι αλλιως. Τα Χριστούγεννα έμεινα μια βδομάδα Παγκράτι. Παλεύεται η συγκοινωνία και τα πόδια σε πάνε αρκετά. Βέβαια είχα και τα παιδιά οπότε δε μπορούσα να περπατήσω πολύ, πήγαμε Παγκρατι- Ακρόπολη με τα πόδια και ψοφήσαμε. Αυτό που με έσπασε απίστευτα ωστόσο ήταν η κινηση. Οι ουρές. Περισσότερο και απ' το πάρκινγκ. Πώς την παλεύετε;1 βαθμός
-
Πάντως με βάση τις παρατηρήσεις μου ( καθως πλέον καπνιζω μονο εξω και στο σπίτι και στο γραφείο), είναι πώς το 75-80% αυτών που κάνουν χρήση αυτοκινήτου ......είναι γυναίκες.1 βαθμός
-
Περίμενα πολύ καιρό αυτή την συνεργασία. Δεν τολμούσα να ενοχλήσω τον Superfunk με τα δικά μου ατσούμπαλα κομμάτια. Όταν μου έστειλε μήνυμα με το κομμάτι του η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη. Μεγάλος μάστορας ο Superfunk, έστειλε έτοιμο το μουσικό μέρος συνοδευόμενο από ένα πρόσθετο αρχείο με την μελωδική γραμμή τραγουδισμένη απο τον ίδιο. Με αυτό τον τρόπο με βοήθησε να αντιληφθώ και το ύφος με το οποίο ήθελε να τραγουδήσω στο κομμάτι. Το καταευχαριστήθηκα! Superfunk σε ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες αυτή την ευκαιρία, ελπίζω και εύχομαι να ξανασυνεργαστουμε σύντομα.1 βαθμός
-
Αυτο το ολοι οι πρωθυπουργοι και αρχοντες στην ελλαδα να ειναι ξενοι με ξεπερναει1 βαθμός
-
Και σε καμιά 10αριά χρόνια, να χρειάζεσαι καινούρια μπαταρία που κάνει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο. Άρα δεν συμφέρει. Το πετάς και παίρνεις άλλο φθηνότερα. Και που θα πάνε τα παλιοσίδερα? Στο περιβάλλον που υποτίθεται ότι προστατεύεις. Εκτός και αν τα παίρνουν κοψοχρονιά για ανακύκλωση.1 βαθμός
-
Κι επίσης, άμα δουλεύεις απ' το σπίτι καλά είναι. Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι στην δουλειά και θέλεις δύο-τρεις συγκοινωνίες και κανένα μισάωρο περπάτημα μετά, θέλεις κανένα τρίωρο μόνο να πας, θα πρέπει να είσαι την μισή μέρα στον δρόμο. Άσε δε που μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να παίζεις ξύλο για να μπεις τις ώρες αιχμής, και άμα τα καταφέρεις, μυρίζεις όλη την ευωδιά που αναβλύζει γάργαρα από τα σώματα και τις αναπνοές των άλλων. Πίκρα. Και αν θέλεις να καθίσεις κάπου μετά τις 12 το βράδυ, θα πλερώσεις αδρά. Ας το να πάει στο διάολα.1 βαθμός
-
Αυτό το έχω κι εγώ απορία. Εκτός αν πηγαίνεις κάθε μέρα σουπερ μαρκετ και αγοράζεις 1-1 τα πράγματα που σου λείπουν. Αλλά αυτό με τις μπύρες είναι πρόβλημα. Γιατί σε μία μέρα φεύγει ένα κιβώτιο εύκολα νομίζω. Άρα; Ποτς κουμπαλάν;1 βαθμός
-
Για εξηγείστε μου ρε μάγκες, άμα κάποιος θέλει να πάει σούπερ μάρκετ να πάρει δύο κιβώτια μπύρες, τι κάνει? Παίρνει ταξί ή κάνει τον Σουγκλάκο ασούμε?1 βαθμός
-
Και για να μην είμαι (είμαστε ) και εκτός θέματος. 1ον το internet (όποια πλατφόρμα και αν είναι) σαφώς βοήθησε τους νέους καλλιτέχνες και τους έκανε γνωστούς (όσο τους έκανε) στο ευρύτερο κοινό, μιας και αλλιώς δεν θα είχαν καμία τύχη- πρόσβαση στην tv ή στο radio. 2ον Ακόμα και να έπεσαν λόγω Internet οι αμοιβές , αυτός δεν είναι λόγος να μην γράφεται και σήμερα καλή μουσική , μιας και ο μουσικός δεν είναι τζουκ μποξ ήτοι να παίζει ανάλογα με τα κέρματα που του ρίχνεις. Ο Μουσικός (ο πραγματικός) θα βγάλει αυτό που έχει να βγάλει ούτως ή άλλως (πληρωθεί δεν πληρωθεί, θησαυρίσει δεν θησαυρίσει). 3ον Πάντα , σε όλα τα επαγγέλματα, στην πτώση τους ξεκαθάριζαν τα πράγματα και μένουν όσοι πραγματικά το ήθελαν και φεύγουν οι αλεξιπτωτιστές που είδαν φως και μπήκαν. 4ον Όλα σχεδόν τα επαγγέλματα έχουν κάποιο τέλος, και ακόμα και αν δεν εξαλειφθούν αλλάζουν τόσο πολύ τα χαρακτηριστικά τους που είναι σαν να μιλάμε για ένα νέο / διαφορετικό επάγγελμα.1 βαθμός
-
Πολυ ωραιο κ σα συνθεση κ σαν ερμηνεια κ σαν ενορχηστρωση κ στιχουργικα. Για καποιο λογο κι εμενα μου εφερε στο μυαλο Κραουνακη αλλα αυτο απο τη στιγμη που η συνθεση ειναι δυνατη δεν ειναι κακο. Στα της μιξης δεν θελω να σταθω αλλα θα σχολιασω λιγο το μπασο που ειδικα λογω ρυθμου νομιζω πως θα επρεπε να ειναι λιγο πιο κυριαρχικο κ ξεκαθαρο ηχητικα (λιτο ομως παιχτικα οπως τωρα) κ τα τυμπανα που εκτος απο κακως μιξαρισμενα ειναι κ περιεργα γραμμενα. Καθε φορα που ακουω το κομματι ειναι το μονο συστατικο που ειναι πολλα επιπεδα κατω απο το συνολο (που ειναι καταπληκτικο).1 βαθμός
-
Τα 'χουμε ξαναπεί. Και τις περισσότερες φορές ο κόσμος έβλεπε την "αδικία" με τα καφέ που τα πληρώνουν. Τα δικαιώματα πρέπει να κατοχυρώνονται για να αποδίδουν και να υπάρχουν κάποιοι να τα εισπράττουν εκ μέρους σου. Ακόμα κι όταν τα πουλήσεις, λεφτά θα πάρεις. Και όπως σου είπαν παραπάνω έχουν μεσολαβήσει τόρεντς και σύγκριση μουσικής γνώσης σε γιγαμπάιτ... Αλλά εσύ επιμένεις πως το καταραμένο σποτιφάι φταίει για όλα. Υπάρχει ιστορικό κενό στο αφήγημα. Η πειρατεία φταίει.1 βαθμός
-
+1 Το μόνο που με ξένισε στο κομμάτι ήταν η μίξη και τα τύμπανα (ίσως όχι τόσο τα πιατίνια τους). Παρόλα αυτά, πολύ πολύ ενδιαφέρουσα και ευχάριστη η ακρόαση του άσματος! Δε ξέρω γιατί θα προτιμούσες να μη το τραγουδήσεις εσύ, αν το τα δουλέψεις λίγο έχει δυνατές προοπτικές η φωνή σου. Εύγε!1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Εγω εχω εμπιστοσύνη στο λαό. Ο λαός ξέρει και θα αποφασίσει σοφά.0 βαθμοί
-
Με plugin προσπαθησα στο παρελθον (με διαφορα, amplitube, positive grid bias, guitar rig) αλλα ενω μαρεσει να το ακουω απο αλλους, εμενα δεν μου δινει καλη αισθηση στο χερι οταν παιζω. Μηδεν δυναμικες. Γιαυτο στο σπιτι παιζω και γραφω με μια line 6 HD500X σε μια καρτα Steinberg UR44 και Cubase. Tα preset ειναι φυσικα ΓΤΠ και εχω φτιαξει δικα μου. Στην εγγραφη απενεργοποιω delay και reverb και παιζω με του cubase (delay και reverb παντα στα inserts κοινο για ολα τα tracks να μη βαραινει το συστημα, και αναλογα τα υπολοιπα εφφε, στα sends του track). Επισης χρησιμοποιω καποια effects του cubase με automation οταν θελω να ανοιγοκλεινουν στην εγγραφη χωρις να ασχολουμαι με footswitches. Η φαση με την πεταλιερα εχει και το καλο οτι τη χρησιμοποιω και με 4C method στον λαμπατο στα λαιβ και ειναι μεγαλη ανεση (απενεργοποιοντας φυσικα τα amp simulators) για να μη κουβαλαω κανα εργοστασιο με πεταλια. Εδω ενα δειγμα για να ξερεις για τι ηχους μιλαω. Εδω ανοιγοκλεινουν με automation ολα τα εφφε του κομματιου (ιδιως αυτο το Phaser που ανοιγει μονο οταν παιζω την κενη χορδη για λιγο, μετα στο πρωτο solo εχει ελαφρυ octaver, chorus κλπ) Εδω βιντεο με το μικροφωνο του τηλεφωνου, με την κιθαρα να ακουγεται απο τα active monitor. Εδω ειναι ενα παλιοτερο λαιβ ελληνικο με 4C method (και 30 κιλα βαρυτερος). Chorus και Delay απο τη HD500 (την παλιοτερη χωρις το X, καμια διαφορα ηχητικα με την X, απλα εχει μεγαλυτερη επεξεργαστικη δυναμη DSP) σε ενα koch studiotone 20W. Το mix του Delay παντα ελεγχομενο με το ποδι στο expression pedal. Eδω εχω γραψει ενα περιεργο μεταλαδικο με positive grid bias Καθολου δυναμικες, Οσο και να το σκαλισα, δεν απεφυγα το τζιτζικακι. Και σκαλιζω 40 χρονια.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ο Τσίπρας πιστεύει. Και είναι θαύμα ούτως ή άλλως να βλέπεις πρώην ΚΝΙΤΗ στην εκκλησία με λαμπάδα αχαχαχαχαχαχαχαχα?0 βαθμοί
-
Όπου δούνε νεκρούς και δυστυχία τρέχουνε όλοι αυτοί, και τα κανάλια μαζί. Αλλά την πατήσανε, δεν ξέρανε ότι ο νεκρός θα αναστηθεί.0 βαθμοί
-
Μην μου πεις ότι δεν θυμάσαι ότι είχε ανοίξει θέμα στο noiz πριν καμιά 20αριά χρόνια και ρωτούσε τι κιθάρα να αγοράσει ... Ο Νέστορας του είπε Strat, εγώ του είχα πει SG, ο Jazzjocker του είχε πει να πάρει ένα custom shop μοντέλο κοντά στα 10 χιλιάρικα, και οι ινφλουένσερς ... κάνανε την δουλειά τους και του πήρε τέλε ο πατέρας του. Από τότενες τον θυμάμαι, ήταν φοβερός. Δεν παίζω με τελεκάστερ για να μην μας μπερδεύουν.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ μένω σε μεζονέτα - από όροφο σε όροφο πάω με το αυτοκίνητο - 12000 κυβικά ντήζελ, δικέ μου - με fender twin μέσα, tele σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου, και πένες από ελεφαντόδοντο - ωραία διαδρομή και δεν έχει και πολύ κίνηση - μια φορά που πήρα Uber ήταν χάλια0 βαθμοί
-
Μια φορά με ένα XT που είχα μικρός ανέβηκα σούζα όλη την Ακαδημίας στην Αθήνα από το φανάρι της Βεραντζέρου και με έπιασε το τελευταίο φανάρι της ευθείας και κώλωσα αλλιώς θα έπαιρνα τη στροφη και θα συνέχιζα μέχρι τη Βουλή. Αυτά χάνεις με τα μέσα μεταφοράς Αυτά και το ΚΑΤ? με free ride με το ασθενοφόρο?0 βαθμοί
-
Και γιατί δεν άφηνες το αμάξι απέναντι, στην μάντρα με τα Βολγκσβάγκεν, δίπλα στα πίτουρα και τις ζωοτροφές? Καμιά θείτσα δεν θα είχες στο κεφάλι σου εκεί. Όλες θέλουνε να το βάλουνε όσο πιο κοντά στο σούπερ μάρκετ γίνεται.0 βαθμοί
-
Μια φορά πήγα σουπερ μάρκετ (σε γνωστη αλυσίδα) που πας μόνο με αμάξι (εκτός πόλης) , γιατί φαγωθηκε να πάρει κάτι από εκεί η φιλενάδα μου. ΕΦΡΙΞΑ-ΤΡΟΜΑΞΑ.....μόνο συμπεθέρες να οδηγαν στο πακρινγκ..... και να κάνουν ακροβασίες. ΔΕΝ μπήκα μεσα από τον φόβο μου, κάθησα έξω και φυλαγα το αμάξι, γιατι ημουν σιγουρος πως κάποια συμπεθέρα θα με στουκάρει.....?0 βαθμοί
-
Η μηχανή σου δίνει αίσθημα ελευθερίας. Εχθές έβαλα τη γυναίκα πίσω στη μηχανή να κάνουμε μια βόλτα γρήγορη και μετά νσ κάνουμε έφοδο στον μικρό κάνοντας τον tracking από το κινητό ? που ξεπόρτιζει μόνος του πλέον ??και ανοιγα το γκάζι και γούσταρε επιταχυνση. ? Με βόλτα με το λεωφορείο δεν φτιάχνονται το ίδιο. Οχι να τα λαίμαι και αφτά ???0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αν και έχω καιρό να ανέβω Αθήνα και να θυμηθώ πάλι τα ένδοξα κωλοτριψίματα που διεξάγονταν στο λεωφορείο με το οποίο ανέβαινα μαρούσι, είναι γεγονός ότι γίνεται σφαγή τις ώρες αιχμής. Το ερώτημα είναι, έκανε η κότα το αυγό, ή το αυγό την κότα; Δηλαδή ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο γιατί τα μέσα είναι κορεσμένα, ή τα μέσα δεν αναπτύσσονται περισσότερο επειδή δεν υπάρχει ζήτηση/είναι ασύμφορο αφού ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο; Δηλαδής αν αύριο δεν έπαιρνε κανείς αυτοκίνητο, τα μέσα θα έφταναν να εξυπηρετήσουν ανθρώπινα το κοινό σε ώρες αιχμής; (Ανθρώπινα, όχι Βομβάη να κρέμονται οι μισοί από τα ανοιχτά παράθυρα) Κι αν όλοι αγοράσουν τελικά αυτοκίνητο, το πήξιμο στους δρόμους θα επιτρέπει στα μέσα μαζικής μεταφοράς να κινηθούν αποτελεσματικά; (υποτίθεται ότι υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, αλλά άμα γίνει έμφραγμα, έγινε)0 βαθμοί
-
Η τρια ή τα τρια παλι τρια ειναι Τρια δυο εξι τα εκανε ο Αλ60 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το hi z είναι και καλά να βλέπει υψηλή αντίσταση στην είσοδο. Υποτίθεται ότι αυτά τα όργανα τα passive που πάνε καρφί σε εισόδους όπως κιθάρες μπουζούκια και τα λοιπά θέλουν hi z. Εμένα το fireface ας πούμε έχει να τικάρεις πεδίο instrument. Τώρα τι ακριβώς συμβαίνει και πως επιδρά η αντίσταση της εισόδου στον ήχο... δεν το γνωρίζω. Δοκίμασέ το με και χωρίς, και διάλεξε αν αλλάζει ο ήχος. Μπορεί να σου φέρει και τη στάθμη λίγο κάτω, και να χρειαστεί τελικά να ανοίξεις ένα τσικ το gain. Μπορεί και όχι. Το blend/mix εγώ το είπα στην αρχή που δεν είχα καταλάβει πιο plugin χρησιμοποιείς. Δεν είδα να έχει blend/mix το amplitube. Άλλα πλαγκιν, π.χ. βάθια, έχουνε, ώστε να μην περνάει όλο το όργανο και να βουτάει μεσα στο βάθος, αλλά να ρυθμίζεις το μίγμα οργάνου/βάθους. Στα guitar sim όμως αμολάς μέσα τον ήχο όλο, ατόφιο, και κάνεις τις όποιες ρυθμίσεις στην αλυσίδα που θα φτιάξεις. (Όπως και στην πραγματικότητα.)0 βαθμοί
-
Οταν βγηκαν οι Metallica με το napster, που οι metallica, ειδικα οι τοτε μεταλλικα, ηταν ενα τιμιοτατο γκρουπ, που σεβονταν το κοινο του με χορταστικα live και προσεγμενους δισκους. Λοιπον βγηκαν τοτε τα παληκαρια και ειπαν "Μαλακες με αυτα που κανετε με την πειρατεια θα γαμηθει η φαση". Ποια ηταν η αντιδραση του κοινου; "ΦΑΤΕ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΙΙΙΙ, ΖΗΤΩΗΠΕΙΡΑΤΕΙΑΑΑ11!!1!!" Και να τα video memes της εποχης, να παρουσιαζουν τον hetfield σαν καθυστερημενο, και να το κραξιμο στα τοτε internet στεκια κλπ κλπ κλπ Φατε τωρα λοιπον bad bunny, πολυ σας ειναι, και οι μεγαλοι δισκοι και τα υπεργκρουπ τελος, στην αλλη ζωη θα ξαναβγουν οι νεοι stones, beatles, floyd κλπ, τωρα κανα οπα γκαγκναμ σταιλ στο youtube στο τσακιρ κεφι και μεχρι εκει.0 βαθμοί
-
Από εμένα , σίγουρα ξέρει παραπάνω για την μουσική βιομηχανία.... Ο Απίς είναι has been...... και από ένα γρήγορο search είδα (αν αληθεύει) ότι έχει net worth 7 μύρια. Πολλά λεφτά για να βαράς τα νταούλια..... τεμενάδες θα πρέπει να κάνει κάθε μέρα στον Θεό (ή όπου πιστεύει εν πάση περιπτώσει) για πως του τα φερε η ζωή.0 βαθμοί
-
Όπως είπε πρόσφατα ο Χρήστος ο Δάντης, στη μουσική δεν μπαίνεις για τα λεφτά ή για τις γκόμενες. Μπαίνεις γιατί δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτή. Συμφωνώ 1000%. Όσοι θέλουν να βγάλουν λεφτά από τη μουσική, λυπάμαι είναι σε λάθος δουλειά ...... και όσοι έβγαλαν δεν πήγαν εξ αρχής για τα φράγκα, τους προέκυψαν .0 βαθμοί
-
Παντα οι εταιριες στον πλουτισμο τους αποσκοπουσαν. Μια ματια ας πουμε στην ιστορια του πρωιμου hollywood αρκει για να κανει καποιος εμετο. Παντα οι εταιριες προσπαθουν να περιορισουν το ρισκο και να μεγιστοποιησουν το κερδος. Το ιδιο εκαναν και οι " κανονικες" δισκογραφικες εταιριες , για να αρχισουν να σου δινουν κατι και εσενα επρεπε πρωτα να βγαλουν ολα τα εξοδα τους καλα καλα, και μετα και παλι κρατουσαν τη μεριδα του λεοντος. Του μεγαλου λεοντος, του σαν τους δρακους της Καλισι λεοντος. Το θεμα ειναι οτι επαιρναν και κανα ρισκο, εβαζαν λεφτα για να γινει η παραγωγη. Μετα ομως το ξεφτιλισμα της μουσικης απο το ιντερνετ και την τεχνολογια γενικοτερα, τα κοζια αλλαξαν. Και αφου ξεφτιλιστηκε η μουσικη καλα καλα για δεκαετιες, ε μαθαμε οτι γαμι@@στε, πλακωσανε και οι γυφτοι του spotify. Διοτι αυτοι και αν δεν παιρνουν ρισκο. Ακομα και την επισημη γραμμη τους να δεις, και να την παρεις μετρητοις σα χανος, αρκει. 30 % τσεπη, με τα υπολοιπα πληρωνουμε λειτουργικα εξοδα, και οτι περισσεψει βλεπουμε. 30 % κερδος ειναι εξωφρενικα υψηλο, ποσο μαλλον οταν δεν ρισκαρεις τιποτα, ετοιμα τραγουδια ανεβαζεις, τιποτα δεν παραγεις, οι "καλλιτεχνες" τρεχουν να βγαλουν τον κ@λο τους και να ρεζιλευτουν στο διαδυκτιο για να γινουν viral οποτε η προωθηση ( το μεγαλο εξοδο δηλαδη) παιρνει το δρομο της, και οποιο απο τα σκουπιδια και να αρεσει στο λα(γ)ο, προβλημα του, το ιδιο κανει για σενα. Ετσι ειναι το ιντερνετ, ξεφτιλιζει οτι βρει και στο τελος το πουλανε τα μεγαθηρια για τρελο κερδος. Εδω το ιδιο εγινε με την ιδιωτικοτητα μας και τα προσωπικα μας δεδομενα, στη μουσικη θα κολλησουμε;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00