Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/23/23 σε όλα
-
1 βαθμός
-
Τα βλέπουν αλλά αν δεν είσαι μέλος δεν μπορείς ούτε να γράψεις ούτε να ακούσεις κλιπ.1 βαθμός
-
Κανένας ΔΕΝ μπορεί να είναι παραγωγικός για 40+ έτη. Ούτε καν χαρισματικοί άνθρωποι, πόσο μάλλον οι Metallica.1 βαθμός
-
Μπα, οχι πια. Και ούτε έχουν ανάγκη οι Metallica από περισσότερη κονόμα εδώ και πολλά χρόνια. Απλά κάνουν το κέφι τους για όσο προλαβαίνουν ακόμα πριν αρχίσουν τα αρθριτικά. Όσον αφορά τον Hammet και το γενικότερο performance της μπάντας, είναι προφανές ότι έχουν σταματήσει να μελετούν εδώ και χρόνια και απλά κάνουν μερικές πρόβες πριν ξεκινήσουν οι περιοδείες. Ο ίδιος ο Hammet δε, στα live, με το ζόρι παίζει τα σόλο των πρώτων δίσκων που είναι πιο απαιτητικά τεχνικά. Αλλά who cares, τα στάδια γεμίζουν.1 βαθμός
-
O @roberto30 βγάζει την ψυχή του στα κομμάτια που ανεβάζει εδώ. Και αυτόματα είναι δημοσιευμένα. Το ράδιο ή η Tv ως μέσα προγραμματισμένης ροής τα παρακολουθούν οι μεγαλύτεροι και θα σβήσουν μαζί τους. Ανέβαζε roberto κι ας είναι πρόχειρα. Όταν θα σου έρθει η όρεξη, το "γυάλισμα" θα είναι διαδικαστικό. Μια ερώτηση μόνο: θέλεις να μας πεις πως συνθέτεις - ηχογραφείς κομμάτια με ρυθμό σχεδόν ένα την εβδομάδα; Μήπως έχεις πολλά στα συρτάρια απο παλιά... ή είσαι σε εκρηκτικά δημιουργική φάση τώρα; Μπράβο πάντως, πολύ καλό. Στιχουργικά και συνθετικά.1 βαθμός
-
Ντάξει δε θα πω τα ίδια, μόνο το ότι δεν καταλαβαίνω γιατί δε το παίρνεις σοβαρά το όλο θέμα.1 βαθμός
-
Το κομμάτι αυτό δεν έχει ιδιαίτερη ηλεκτρική κιθάρα, γι αυτό και μάλλον το βλέπεις σε ακουστικές κθάρες να παίζουν και τη μπασογραμμή μαζί. Είναι ένα σχετικά απλό κομμάτι, με την "ιδιαιτερότητα" (αν είσαι αρχάριος) ότι δεν έχει ανοιχτές συγχορδίες, εκτός αν είσαι σε διαφορετικό κούρδισμα, πχ ένα ημιτόνιο κάτω. Μπορείς να το παίξες ως εξής: Κουπλέ: ΣΙb- Ρεφραίν (I'm only human after all): ΣΟΛb+ ΜΙb- ΣΙb- Some people got the real problems: ΣΙb- με πέρασμα ΛΑb+ πριν το τέλος κάθε μέτρου (δηλαδή, ΣΙ ΣΙ ΣΙ ΛΑ, ΣΙ ΣΙ ΣΙ ΛΑ). Bridge (cause I'm no prophet): ΡEb+ ΡΕb+ ΡΕb+ ΛΑb+ | ΣΙb- ΣΙb- ΣΙb- ΛΑb+ | ΡEb+ ΡΕb+ ΡΕb+ ΛΑb+ | ΦΑ+ Και κλείσιμο σε ΣΙb- Αν τώρα θες να το παίξεις με ανοιχτές, μπορείς είτε να βάλεις μπαρέτα στο 1ο τάστο, είτε απλά να παίξεις και να ακούγεται είτε ένα ημιτόνιο πάνω ή κάτω, εξαρτάται από το ποιος θα το τραγουδίσει :P Το πιο εύκολο με ανοιχτές είναι να γίνει σε ΛΑ (θα ακούγεται ένα ημιτόνιο κάτω) και να παίζεις: ΛΑ (με μια ΣΟΛ+ πέρασμα) Ρεφραίν: ΦΑ+ ΡΕ- ΛΑ- Bridge: ΝΤΟ+ ΣΟΛ+ ΛΑ- ΣΟΛ+ ΜΙ+, κλείσιμο σε ΛΑ-.1 βαθμός
-
Ειδικές ευχαριστίες στον @gkourmoul1 για την υπομονή του... Αλεξάνθρωπος (intro) Όταν έξω ρίχνει χιόνι το μυαλό σου λες παγώνει κι ύστερα σε βγάζουν τέρας λες και φταίει ο αέρας. (Chorus) Όλοι θέλουν κάπου αλλού να πάνε μακριά Χωρίς εσένα... (Verse ) Κερνάς ένα ουίσκι, φίλος; Άστο, κερνάω εγώ καλύτερα. Στην υγειά μας, άσπρος πάτος Ζωής απλά μαθήματα (Pre) Εϊ πιες Αναλαμβάνω τα παθήματα Εϊ λες Αναπληρώνω το κενό. (Verse 2) Κυρία μου τι να κεράσω ; Ναι το ξέρω, το έμαθα. Ποτό - φιλί για να ξεχάσω Την ανοσία δεν πέτυχα. (Pre) Εϊ πιες Αναλαμβάνω τα παθήματα Εϊ λες Αναπληρώνω το κενό. (Chorus) Όλοι θέλουν κάπου αλλού να πάνε μακριά Χωρίς εσένα... (Verse 3) Barman τώρα μη με διώχνεις που τελευταίος έμεινα. Όλοι φύγαν, κάπου πάνε κι εγώ πενήντα κι έρημα. (Pre) Εϊ πιες Αναλαμβάνω τα παθήματα Εϊ λες Αναπληρώνω το κενό.0 βαθμοί
-
Συνεχίζω και εγώ τη συζήτηση για τα software. Ξέχασα ότι είχα αυτό στο pc. Μου άρεσαν οι καθαροί ήχοι, παλαιότερα που το είχα τεστάρει, και είπα να ανεβάσω μερικά κλιπάκια. Το software αυτό έχει τα πάντα από ενισχυτές, καμπίνες και πετάλια, και είναι πολύ παραμετροποιήσιμο. Σχεδόν μηδενικό latency, καθαρίζει όμορφα (τσεκάρετε ποσο καλά καθαρίζει στον friedman), και φέρνω εύκολα τον ήχο στα μέτρα μου. Κοστίζει 149$. Ηχογράφησα κάποιους από τους ήχους. Στους περισσότερους χαμήλωσα λίγο treble και presence, και στην ανάγκη μετακινούσα/άλλαζα μικρόφωνο. Καθαροί ήχοι (με στρατ στα 14Κohm): blackface blackface.mp3 69 tweed deluxe 59 tweed deluxe.mp3 69 due reverb 69 duo verb.mp3 super reverb super reverb.mp3 vox vox.mp3 jtm45 jtm45.mp3 Crunchy (στρατ όπως και παραπάνω): plexi plexi.mp3 High gain (telecaster με area hot t/wide range): friedman friedman.mp3 mesa v3 mesav3.mp30 βαθμοί
-
Η Tascam έχει μακρά ιστορία προϊόντων ηχογράφησης υψηλής ποιότητας και ψηφιακών κονσολών μίξης, με αποκορύφωμα τη θρυλική πολυφωνική συσκευή εγγραφής DA-88 και την ψηφιακή κονσόλα DM-4800, έναν συνδυασμό που κάποτε έθεσε νέα πρότυπα. Με τις Sonicview, η Tascam δημιούργησε μια εντελώς νέα σειρά ψηφιακών κονσολών μίξης, που ενσωματώνουν την πιο πρόσφατη τεχνολογία και διευκολύνουν την προβολή και τον έλεγχο όλων των παραμέτρων που θέλετε, όταν θέλετε, με πλήρως προσαρμόσιμες οθόνες αφής και κουμπιά που καθορίζονται από τον χρήστη, μηχανοκίνητα faders και πλήρες λογισμικό ελέγχου. Οι ψηφιακές κονσόλες εγγραφής Sonicview, ενσωματώνονται όμορφα με το υπόλοιπο σύστημά σας, χάρη στην ενσωματωμένη δικτύωση Dante, τη διεπαφή ήχου USB πολλαπλών καναλιών 32 bit/96 kHz και τις πολλές εισόδους και εξόδους. Η ποιότητα ήχου χωρίς συμβιβασμούς και η μηχανή μίξης FPGA 54-bit floating-point, συνδυάζονται με άφθονη επεξεργασία σήματος, υποδοχή επέκτασης για πρόσθετη συνδεσιμότητα και ασύρματο τηλεχειριστήριο για να κάνουν τους μίκτες Sonicview την επιλογή της επόμενης γενιάς για στούντιο ηχογράφησης, απομακρυσμένη εγγραφή, περιοδείες και εκπομπές SonicView 16 Ψηφιακή κονσόλα μίξης, 16 καναλιών, που ενσωματώνει την πιο πρόσφατη τεχνολογία και διευκολύνει την προβολή και τον έλεγχο όλων των παραμέτρων που θέλετε, όταν θέλετε, με πλήρως προσαρμόσιμες οθόνες αφής και κουμπιά που καθορίζονται από τον χρήστη, μηχανοκίνητα faders και πλήρες λογισμικό ελέγχου. SonicView 24 Ψηφιακή κονσόλα μίξης, 24 καναλιών, που ενσωματώνει την πιο πρόσφατη τεχνολογία και διευκολύνει την προβολή και τον έλεγχο όλων των παραμέτρων που θέλετε, όταν θέλετε, με πλήρως προσαρμόσιμες οθόνες αφής και κουμπιά που καθορίζονται από τον χρήστη, μηχανοκίνητα faders και πλήρες λογισμικό ελέγχου. Περισσότερα ΕΛΙΝΑ Audio Specialists0 βαθμοί
-
Πριν λίγο καιρό είχα γράψει αυτό το topic: Αφού έγραψα το post μίλησα με την Fender και μου ζήτησαν να στείλω την κιθάρα μου στο κατάστημα της Ναυαρίνου για έλεγχο. Δυστυχώς ή ευτυχώς (ευτυχώς θα πω) δεν υπάρχει άλλος τεχνικός σε όλη την Ελλάδα για ελέγχους και όλες οι κιθάρες πρέπει να πηγαίνουν στην Αθήνα. Προς καλή μου τύχη ο κύριος Νίκος, ο τεχνικός που βρίσκεται στο κεντρικό κατάστημα, ήταν πολύ καθησυχαστικός και κατάλαβε αμέσως το πρόβλημα που είχε η κιθάρα. Υπήρξε άψογη συννενόηση από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η διαδικασία και ήταν πολύ προσεκτικός με την κιθάρα μου. Πριν στείλω την κιθάρα για έλεγχο είχα βγάλει φωτογραφίες σε όλα τα σημεία που θα μπορούσε να υπάρξει ζημιά και μόλις την παρέλαβα μετά το τέλος του ελέγχου δεν υπήρχε ούτε γρατζουνιά. Δυόμιση μήνες μετά, έφτασε ο νέος λαιμός στο κατάστημα στην Αθήνα, κανονίσαμε ραντεβού και πήγα μαζί με την κιθάρα ώστε να κάνουμε την αντικατάσταση και να φέρουμε το set-up στα μέτρα μου. Είδα από κοντά πως ο κ. Νίκος είναι ένας επαγγελματίας και δίνει ιδιαίτερη προσοχή στο να γίνει σωστά η οποιαδήποτε επισκευή πάνω στο όργανο. Η κιθάρα μου παίζει άψογα και η εμπειρία μου με την "Φίλιππος Νάκας" είναι πλέον θετική καθαρά και μόνο λόγω της άριστης συμπεριφοράς και του επαγγελματισμού που έλαβα από τον κ. Νίκο.0 βαθμοί
-
Καλησπέρα σας, εδώ είναι ένα EP αποτελούμενο από 5 κομμάτια σε στυλ σάουντρακ που έγραψα τους τελευταίους μήνες. Έχω αναλάβει εξ' ολοκλήρου το παίξιμο ηλεκτρικής/κλασικής κιθάρας, προγραμματισμό midi οργάνων, παραγωγή και μίξη. Ξεκίνησα πρόσφατα το ψάξιμο με ηχογράφηση, midi programming στο cubase και γενικά home production και θα εκτιμούσα μερικά σχόλια. Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να βρείτε το αποτέλεσμα αξιόλογο. Είναι διαθέσιμο και για download εδώ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για το Amplitube vs tube amp ίσως όχι, αλλά σε άλλα έχουμε δει κατά καιρούς τρελά...0 βαθμοί
-
Ρε συ Nekkon, όποτε σε διαβάζω μου δίνεται η εντύπωση ότι σου χτυπάνε την πόρτα κάθε μέρα Μάρτυρες των Πλαγκίνς και σου ζητάνε να μπουν σπίτι σου για να μιλήσετε σχετικά με την αλήθεια της Fractal και της Neural DSP. Δεν ήρθε κανείς να σου κατασχέσει τον λαμπάτο, ούτε θα πληρώσεις ποτέ φόρο πολυτελείας για τον λαμπάτο. Απλά κάποιοι καψεροί σαν και του λόγου μου επιμένουμε (ίσως κακώς) ότι πλέον υπάρχει ΚΑΙ άλλη λύση, η οποία στις καθημερινές συνθήκες των 9/10 κιθαριστών είναι πιο βολική, χωρίς ταυτόχρονα να κάνεις ηχητικούς συμβιβασμούς. Η κουβέντα περί feel, amp in the room, κλπ είναι εντελώς διαφορετική, άσχετα που οι περισσότεροι δεν το καταλαβαίνουν. Ζούμε στην καλύτερη εποχή για guitar gear με διαφορά. Θα έλεγα να την απολαύσεις αντί να βλέπεις συνομοσίες περί plugin/digital ατζέντας.0 βαθμοί
-
Έχω 2 hardwire πετάλια και με έβαλες να ψάχνω τη λυχνία τους ?. Προφανώς εννοείς το led λειτουργίας, σωστά;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πράγματι, είναι πολύ κοντά σαν σχέδιο. Ένας φίλος είχε μια Talbo και μάλλον πρέπει να του έχει ξεμείνει... Μη σε πάρει χαμπάρι ο Marathon να λες τέτοια πράματα... ?0 βαθμοί
-
@Flotzen το "ανέβασες" σε άααααλλο επίπεδο! Μαζί σου πάντως, τι είναι αυτά ωρέ; Εάν δεν στάζει το αιματάκι από το χειλάκι όταν δαγκώνεις την μοσχαρίσια δεν λέει.....0 βαθμοί
-
Ωραιος ο τυπος - μεγαλη ταλαιπωρια το casting παντως, χαρα στο κουραγιο του. Επι την ευκαιρια να πουμε και οτι το αλουμινιο δεν ειναι νεο υλικο στην κατασκευη κιθαρας - εχει κανει κατα καιρους την εμφανιση του, με πιο γνωστο παραδειγμα ισως τα aluminum necks των παλιων Travis Bean / Kramer. Θα ορκιζομουν οτι εχω δει καπου και μια early 20th century ακουστικη κιθαρα με πλατη ντυμενη με αλουμινιο, και υπαρχουν και καποιες σοβιετικες ακουστικες κιθαρες με σωμα πληρως απο αλουμινιο (και παρα πολυ περιεργο σχημα), πριν καν πιασουμε τον Trussart και αλλους συγχρονους. Αν ομως μιλαμε για κιθαρες εξ ολοκληρου απο αλουμινιο, οπως εδω, τα πρωτεια πανε στον John Veleno, ο οποιος το 1967 κατασκευασε για τον εαυτο του μια τετοια κιθαρα (μονο που η δικια του δεν ηταν χυτη αλλα machined, σκαλισμενη σε τορνο, απο ενα τεραστιο μπλοκ αλουμινιου). Στις αρχες του '70 κατοπιν ενδιαφεροντος απο κοσμο που ειδε την πρωτοτυπη κιθαρα του εφτιαξε και μερικες ακομα (καμια 200αρια) οι οποιες σημερα ειναι highly collectible oddities. https://guitar.com/features/gallery/the-untold-story-of-veleno-guitars/0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό το post- θεωρώ ότι- είναι η εν δυνάμει γέννηση ενός (νέου) influencer ?0 βαθμοί
-
Εγώ πάντως μπορώ και ακούω το μαγνήσιο στα κλειδιά σε οποιοδήποτε demo από Φιλιππινέζικο grind core folk jazz συγκρότημα με τον ενισχυτή στο 12.0 βαθμοί
-
Μπαρούφες. Άκου αλουμίνιο... Άμα δεν είναι κράμα τιτανίου δεν παίζει λαίμαι... Μετά τις cardboard, θα βγάλει η Fender τις Titanium vintage plus να δείτε πώς παίζεται η μπαλίτσα... ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ωραιοι ηχοι. ειναι πιο ετοιμοι, ολιγον κομπρεσαρισμενοι. βοηθαει αυτο και για την ηχογραφηση. μ αρεσε πιο πολυ το vox νομιζω0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ο Φούζιος φταίει. Έχει πάει σε όλα τα θέματα και γράφει το ίδιο, να μεταφερθούν στο κλαμπ.0 βαθμοί
-
Εμένα κάνανε πειραματόζωο ? Έχω ενημερώσει τους αρμόδιους να με επαναφέρουν στην πραγματικότητα....0 βαθμοί
-
Όχι Στράτο γιατί είναι club και αν δεν είσαι μέλος, δεν μπορείς ούτε να ακούσεις τα κλιπάκια, ούτε να συμμετέχεις στη συζήτηση. Το έμαθα από το άλλο θέμα που ανέβασε ο gkourmou όπου δεν είχα πρόσβαση πριν γίνω μέλος.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη! Όχι δεν έχω τίποτα στο συρτάρι. Ότι μου έρχεται πρέπει να το γράφω και να φεύγει από πάνω μου αλλιώς με ταλαιπωρεί και με τρώει σαν ανεκπλήρωτος έρωτας. Όποτε κάτσω στο πιάνο, συνήθως Παρασκευή βράδυ, σχεδόν πάντα κάτι μου έρχεται να γράψω. Συνήθως είναι μια αρχική ιδέα η οποία αναπτύσσεται τα Σαββατοκύριακα. Συνήθως γράφω συγχορδίες και μελωδικές γραμμές μαζί και μετά συμπληρώνω αρμονίες. Μετά μπορεί να διορθώσω τις μελωδικές γραμμές. Όταν οριστικοποιήσω τις μελωδικές γραμμές τότε μόνο γράφω στίχους. Υποσυνείδητα ποιο προηγείται δεν μπορώ να το προσδιορίσω γιατί στην παραπάνω διαδικασία συνήθως είναι αλληλένδετα και πρέπει να γίνουν μαζί τα ακόρντα με τις μελωδικές γραμμές. Λέω συνήθως γιατί εννοείται ότι μπορεί να χρησιμοποιήσω φόρμες π.χ. 2-5-1 , 1-6-4-5 κλπ οπότε σε αυτή την περίπτωση η μελωδική γραμμή έπεται. Ευχαριστώ πολύ Sir!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Άμα σε χρέωνες πάντως για όλα αυτά που έκανες, δεν θα σου φτάνανε τα λεφτά να σε πληρώσεις.0 βαθμοί
-
The Aristocrats with the Primuz Chamber Orchestra - The Ballad of Bonnie & Clyde0 βαθμοί
-
Εν τέλει έφτιαξα μια πρώτη βερσιόν ενός songwriting template. Πέρα από τη χρηστικότητα του template, τα οφέλη που αποκόμισα αυτές τις 2-3 μέρες που ασχολήθηκα είναι πολλαπλά. Εξοικειώθηκα με το DAW μου, έμαθα για track stacks, groups, έφτιαξα patches ώστε αν θέλω να προσθέσω για παράδειγμα άλλο "ένα" track για το Kemper, το patch θα φτιάξει το 2 tracks (DI + Wet) θα τα βάλει σε ένα track stack, με τα χρωματάκια τους, τα sends στα busses με τα reverbs κλπ. Αν μη τι άλλο άξιζε τον κόπο. Μερικά ενδεικτικά screenshots:0 βαθμοί
-
Λοιπόν, επειδή ξανακούγοντας τα κλιπάκια νομίζω ότι τελικά το αδίκησα το amplitube στην ηχογράφηση, παρακάτω ακολουθεί ένα τεστ που είχα ξανακάνει πριν χρόνια. Το τεστ έχει ως εξής: Μέσα από τη στέρεο έξοδο πεταλιού μου, έστειλα ένα καλώδιο στον ενισχυτή ('65 Fender Deluxe Reverb Reissue) και ένα καλώδιο στην είσοδο της κάρτας. Σέταρα το amplitube στον ΄65 Deluxe Reverb και να έχει όσο κοντινότερα settings με αυτά του φυσικού ενισχυτή ενώ χρησιμοποίησα και για τις δύο ηχογραφήσεις 2 μικρόφωνα. Στον πραγματικό ενισχυτή ένα δυναμικό off axis κι ένα ribbon στο κέντρο του μεγαφώνου. Στο amplitube ίδια χωροταξία και στάθμες απλά τα μικρόφωνα είναι άλλη μάρκα μια και τα πραγματικά δεν τα έχω σε ψηφιακή μορφή. Πάντως δυναμικό και ribbon ξανά. Τα δύο σήματα που ηχογραφήθηκαν μπορείτε να τα ακούσετε παρακάτω και αν θέλετε να μαντέψετε ποιο είναι το amplitube και ποιο ο ενισχυτής: Amp 1.mp3 Amp 2.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00