Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/10/23 σε όλα
-
1 βαθμός
-
ωραίο κομμάτι, αλλά είναι διάχυτη η ξεκουρδισμάρα..... Ελαφριά μεν αλλα ίσα ίσα να λές....τι στο καλό γίνεται1 βαθμός
-
Το κομμάτι μου άρεσε πολύ, και η παραγωγή επίσης. Το vibrato (για το πετάλι μιλάω) όμως, έτσι όπως έχει χρησιμοποιηθεί, και σε συνδυασμό με το τρέμολο (πάλι για το πετάλι μιλάω) κάνει την κιθάρα να ακούγεται ξεκούρδιστη. Ίσως με κάποια άλλη ρύθμιση να ήταν αλλιώς. Επίσης ... Όμως είναι πολύ ωραίο και το παίξιμο αλλά και το κομμάτι, μπράβο.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Είπα να πάρω κι εγώ ένα μικρό δώρο στον εαυτό μου αυτές τις μέρες και χτύπησα την συγκεκριμένη κυρία απο τις αγγελίες. Μια American Stratocaster '05. Πρόκειται για τη φάση 2000-2008 που η Standard ονομάστηκε American και μετά πάλι άλλαξε κλπ κλπ. Marketing stuff. Έχει ωραίο και ισορροπημένο ήχο σε όλους τους μαγνήτες, ενώ το μπράτσο μου φαίνεται κάπως φαρδύ αλλά δεν είναι μιας και είναι 43 χιλ. (στανταρ δηλαδή) και παίζω άνετα. Αλλά σαν να με ξένισε κάπως στην αρχή και θέλει να το συνηθίσω. Για να σας δώσω ένα ηχητικό δείγμα έγραψα όσο πιο απλά μπορούσα απο το κινητό (όρθιο), νομίζοντας πως θα το ανέβαζα στα Shorts του Youtube μιας και είναι ένα λεπτό. Ελα όμως που το πήγε στα κανονικά... κι εγω το γύρισα σαν ινφλουένσερ (απο το influenza που σημαίνει γρίπη μάλλον ? ). Τεσ' πα ιδού η νέα μου κυρία κι ας είναι μισή.0 βαθμοί
-
Μου αρεσε ο ήχος, γιαυτό και το ανεβάζω. Το παίξιμο δεν είναι και ο,τι καλύτερο. blues sg B minor2.mp30 βαθμοί
-
Καλορίζικη και καλοπαιχτη! Ίσως αν έμενε για κάποιο χρονικό διαστημα στον ίδιο χώρο με την Tele του dim κάτι θα θα μπορούσε να γίνει και για αυτό. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πήγα τη Κυριακή που μας πέρασε στο jazzet και είδα το εν λόγω κουαρτέτο στο οποίο guests ήταν οι Βύρωνας Στόλας στη ηλεκτρική κιθάρα και Λευτέρης Ανδριώτης στη λύρα. Συγκλονιστικές περφορμανς απο όλους ανεξαιρέτως με πολύ όμορφες και έξυπνες συνθέσεις οπου αναμιγνύονταν η παραδοσιακή με τη τζάζ με τις αναλογίες που έπρεπε. Βγάζω δε το καπέλο στον Βύρωνα ο οποίος παρόλο που απουσίαζε ο Δημήτρης Ανδριώτης (πιάνο) κατάφερε και με το παραπάνω να αντικαταστήσει το ρόλο του (κιθάρα να αντικαθιστά πιάνο, πολύ απαιτητικό θα έλεγα...) Ξανα παίζουν στις 15/01 και προτείνω να μη το χάσετε. Μοναδική εμπειρία. https://www.facebook.com/groups/1241410399690480/permalink/1552755055222678/?flite=scwspnss0 βαθμοί
-
Καλορίζικη Γιάννη... και επιτέλους κάτι άλλο εκτός από Tele εδώ και πολύυυυ καιρό στο Νοιζ! Τα καπάκια από μαγνήτες, knobs και διακόπτη θα τα αφήσεις ή θα αλλάξεις μόνο το pickguard...;0 βαθμοί
-
Ο Βύρωνας είναι ανιψιός μου και από μικρός φαινόταν όταν θα γινόταν... πύραυλος. Περίπτωση μουσικού το αγόρι μας.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παρεμπιμπτόντως, (ίσως σου χρειαστεί αργότερα) το USB που διαθέτει το module είναι για μεταφορά δεδομένων MIDI και AUDIO. Αυτό σημαίνει πως δεν χρειάζεσαι κάρτα ήχου αφού το ίδιο το module λειτουργεί και ως κάρτα ήχου.0 βαθμοί
-
Τα λεγόμενα shims δίνουν κλίση στο μπράτσο τη κιθάρας και υπάρχουν πρόχειρες λύσεις με χαρτί, που φτιάχνεις μόνος σου το πάχος διπλώνοντας το ή έτοιμα tapered (σφηνοειδή) φιλέτα σε διάφορα πάχη. Οι σχετικά νεότερες Fender έχουν μια αλενόβιδα στο δέσιμο του μπράτσου αποκαλούμενη micro-tilt, που κάνει αυτή τη ρύθμιση.0 βαθμοί
-
Υπάρχουν επαγγελματίες που πληρώνονται και κάνουν κόμπο τις χορδές που περνάνε! Μου έχει πάρει 15 λεπτά με πένσες και κόφτες να αφαιρέσω χορδές απο κιθάρα που ρυθμίστηκε απο κάποιον τέτοιο επαγγελματία. Φαίνεται πως τις δένει μη φύγουν όταν δεν είναι κάποιος κοντά στην κιθάρα. Τι να πω...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και εγένετο Φως, συγγνώμη Ήχος ήθελα να πω, αλληλούια! ? Εννοείτε φίλε @npap ότι δοκίμασα αυτά που έγραψες και ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, αν και δυστυχώς δεν έκανα κάποια διαφορά. Σήμερα επιτέλους είχα ρεπό και κατέβηκα στο κέντρο στο μαγαζί από όπου το πήρα για να δω πως συνδέουν αυτά που έχουν στην έκθεση και να πάρω το αντίστοιχο προϊόν. Όπως φάνηκε, το πρόβλημα δημιουργούσε το spliter για λόγους που δεν κάθισα να ψάξω περισσότερο. Πήρα το καλώδιο που φαίνεται παρακάτω και τελικά επέλεξα να παρεμβάλω και την κάρτα ήχου προσδοκώντας σε κάποιο ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα. Το βύσμα ακουστικών πάει στο module και τα δύο καρφιά πάνε στις εισόδους στην μπροστά πλευρά της κάρτας. Από την πίσω πλευρά φεύγουν τα δυο TRS που είχα από πριν προς τα δυο ηχεία. Η κάρτα για να λειτουργήσει συνδέεται σε λάπτοπ με καλώδιο usb και δεν χρειάζεται να τρέξει κάποιο πρόγραμμα για να στείλει ήχο στα μόνιτορ. Και επιτέλους έχω Μπάσο και ωραίο ποιοτικό ήχο! Τέλος ασχολήθηκα να στερεώσω και το kick pedal στο πάτωμα πάνω σε φύλο φελλού που κόλλησα με ταινία διπλής όψεως γιατί έκοβε βόλτες γύρω γύρω ? Και τώρα μελέτη!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ας βρωμίσουμε λίγο τον ήχο...ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη το chicken picking κι ας την ακούσουμε να κελαηδαέι και λίγο αλλιώς...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλημέρα και ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Να πω ότι πρόκειται για δύο ξεχωριστά καλώδια Trs (balanced, μάλλον για αυτό είναι όπως τα stereo) Το όλο πρόβλημα πρέπει να δημιουργεί το spliter μιας και πήρα κάτι στην τύχη μην γνωρίζοντας ότι υπάρχουν διάφορα. Θα κατέβω κέντρο σε λίγο να βρω το κατάλληλο σύμφωνα με ότι περιγράφετε. Θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα για υπάρχει ως πληροφορία για όποιον χρειαστεί.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φυσικά δουλεύει και ανάποδα. Απλά καλώδια είναι μέσα από άκρη σε άκρη. Αυτά τα καλώδια είναι για αμφίδρομη χρήση. Αν για παράδειγμα τα δύο μεγάλα mono βύσματα τα βάλουμε σε μία stereo έξοδο οργάνου ή πεταλιέρας, τότε έχουμε στο μικρό stereo βύσμα stereo σήμα. Για του λόγου το αληθές, και ειδικά στο TD-07, το καλώδιο που θα χρησιμοποιήσεις για να στείλεις σήμα (έξοδο) σε ενισχυτή ή αυτοενισχυόμενα ηχεία, το ίδιο ακριβώς καλώδιο θα χρησιμοποιήσεις για να στείλεις σήμα από ένα όργανο ή μία πεταλιέρα που διαθέτουν έξοδο στερεοφωνική με δύο μεγάλα βύσματα.0 βαθμοί
-
Επίσης: • Το μαύρο ανταπτοράκι που χρησιμοποιείς κοίταξε να είναι μικρό stereo καρφί σε δύο μεγάλα mono καρφιά. Κυκλοφορούν στην αγορά ανταπτοράκια ακριβώς σαν το δικό σου που είναι μικρό stereo καρφί σε δύο μεγάλα stereo καρφιά. Αυτά λειτουργούν παράλληλα το σήμα και δεν είναι κατάλληλα. Αυτό που θες είναι μικρό stereo (L&R) καρφί σε δύο μεγάλα mono καρφιά (L) + (R). Δηλαδή, το ανταπτοράκι να μετατρέπει το μικρό stereo σε μεγάλα mono ανεξάρτητα το Left από το Right σήμα. • Το καλώδιο που ανέβασες στην φωτογραφία είναι stereo. Κανονικά πρέπει να είναι mono και από τις δύο πλευρές. Δηλαδή συνολικά δύο καλώδια με μεγάλα mono βύσματα και από τις δύο πλευρές. Ένα καλώδιο για το Left στο ένα ηχείο και ένα καλώδιο για το Right στο άλλο ηχείο. • Εναλλακτικά μπορείς να βρείς στην αγορά έτοιμο καλώδιο που από την μία πλευρά είναι μικρό stereo και από την άλλη καταλήγει σε δύο μεγάλα mono όπως αυτό. Δεν ξέρω κατά πόσο καλά θα ακούσεις τα τύμπανα από τα συγκεκριμένα ηχεία μεγέθους 5 ιντσών. Εννοώ σε σχέση με ένα καλό ζευγάρι ακουστικά. ♦ Συμβουλή: Πρόσεχε πως θα τοποθετήσεις το μικρό βύσμα πίσω από το module. Να το στερεώσεις κάπως έτσι ώστε να μην κρέμεται το καλώδιο ή μην τραβηχτεί το καλώδιο κατά λάθος και προκαλέσει ζημιά εσωτερικά στο βύσμα του module. Γενικά σε όλα αυτά τα entry level μηχανήματα που βάζουν μικρά βύσματα θέλουν λιγάκι προσοχή.0 βαθμοί
-
Ρε αλιήτη δεν με ακούς που σου χτυπάω την μπαλκονόπορτα? Μια ώρα είμαι στο μπαλκόνι σου έξω στο κρύο, ξεπάγιασα. Και το είχα ρυθμίσει το μηχάνησμα να έρθω στο σαλόνι σου. Τεχνολογία και μ@λ@κίες σου λέει ο άλλος μετά.0 βαθμοί
-
Καλησπερα σε ολους! Γυρισα ενα βιντεο εχθες βραδυ, με στοχο την μελετη των δυναμικων μου, του dynamic range του ηχου της κιθαρας και το πως να ξεκιναω η να σβηνω τις νοτες μεσα στο phrasing κλπ. Ειπα ενω μελεταω κατι τετοιο, να το κανω κι ενα record. Ελπιζω να σας αρεσει!0 βαθμοί
-
Ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις, με ένα ελαχιστο παραπάνω gain η τελε (bare knuckles 10K), για να ακούγεται περίπου το ίδιο. Είπα να δοκιμάσω και μια άλλη τέλε, με αρκετά hot μαγνήτες (Q pickups 13K) και πιο στρογγυλό ήχο (και χορδές 2ετίας). Έχει λιγότερο ατάκα και σκάσιμο, και ταιριαζει καλύτερα ηχητικά. blues sg B minor teleQ.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ο σωστός τρόπος τοποθέτησης χορδών. Επειδη ολα τα προβληματα tuning ξεκινανε απο το γεγονος οτι λιγοι κιθαριστες ξερουν να περνανε σωστα τις χορδες τους ο σωστος τροπος ειναι ο εξης: Κλειδια lock (sperzel, gotoh, grover, schaller κτλ) περναμε την χορδη απο τον καβαλλαρη και μετα απο την τρυπα του κλειδιου φροντιζοντας να την τεντωσουμε οσο το δυνατον περισσοτερο ετσι ωστε να μην «γυρισει» καθολου γυρω απο το κλειδι μολις ασφαλισουμε το μηχανισμο. Αν η χορδη εχει εστω και ενα γυρισμα πανω σto tuner shaft εχουμε ουσιαστικα καταστησει το κλειδι αχρηστο Απλα κλειδια με την τρυπα στο πλαiνο μερος του tuner shaft (τα πιο συνηθισμενα δηλ. gotoh, shaller, grover, κτλ). Ο σκοπος ειναι να τυλιξουμε την χορδη ετσι ωστε να μην ξεκουρδιζει και να υπαρχει αρκετη γωνια, κλιση πισω απο το nut για να μην εχουμε τριξιματα (στα lock κλειδια αυτο γινεται αυτοματα μια και ειναι staggered) Στις κιθαρες που εχουν δυο string trees ή μεγαλη κλιση στο headstock (π.χ gibson) περναμε τη χορδη απο τον καβαλλαρη και μετα την περναμε απο την τρυπα του κλειδιου, την τεντωνουμε ωστε να μην εχει slack και αμέσως την λυγιζουμε προς το εσωτερικο του headstock μετά την περναμε κατω απο τον εαυτο της ετσι ωστε να κανουμε εναν «κομπο». Ετσι ουσιαστικα κανουμε ενα lock χωρις lock κλειδια. Αυτος ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και μετα το στρεσαρισμα τον χορδων το κουρδισμα μας θα κραταει εκπληκτικα. Στις κιθαρες τυπου fender που δεν εχουν παρα ενα string tree και μικρο headstock angle περναμε την χορδη απο τον καβαλαρη και μετα απο την τρυπα του tuner και φρoντίζουμε να τυλιξουμε γυρω απο το τuner 3-4 στροφες (οχι παραπανω) προσεχοντας να μην γινεται overlapping δηλ. Να μην τυλιγουμε την μια στροφη πανω στην αλλη και να «κατεβαινουν» οι στροφες προς τη βαση του κλεδιου. ια την σολ χορδη επειδη συνηθως τριζει χωρις string tree πολυ προσεκτικα τυλιγουμε 5-6 στροφες για να μεγαλωσει η γωνια με το nut. Κλειδια τυπου vintage split shaft (σαν αυτα που εχουν τα μοντελα vintage της fender). Τα κλειδια αυτα εχουν την τρυπα απο πανω, για ασφαλεια οποτε πρεπει να κοψουμε την χορδη στο σωστο μηκος πριν την τοποθετησουμε. Περναμε παλι την χορδη απο τον καβαλαρη και μετα την κοβουμε 3 κλειδια πανω απο αυτο που θα την τοποθετησουμε (πχ. αν τοποθετουμε την μι μπασα κοβουμε την χορδη στο υψος του κλειδιου της σολ κ.ο.κ) βαζουμε την ακρη της χορδης βαθια μεσα στην οπη του tuner την λυγιζουμε και φρoντίζουμε να τυλιξουμε γυρω απο το τuner 3-4 στροφες προσεχοντας να μην γινεται overlapping δηλ. Να μην τυλιγουμε την μια στροφη πανω στην αλλη και να «κατεβαινουν» οι στροφες προς τη βαση του κλεδιου. Για την σολ χορδη επειδη συνηθως τριζει χωρις string tree πολυ προσεκτικα τυλιγουμε 5-6 στροφες για να μεγαλωσει η γωνια με το nut. Παντα «τεντώνουμε» τις νεες χορδες τραβωντας απαλα μακρια απο την ταστιερα. Στις κιθαρες με τρεμολο βοηθαει να κανουμε και μερικα υπερβολικα τραβηγματα με το τρεμολο. Η ρύθμιση της κιθάρας (setup). 1. Πρώτα απ'ολα τσέκαρουμε αν το μπράτσο εχει πολύ relief με τον εξής απλό τρόπο: βαλε ενα καποταστο πισω απο το πρωτο ταστο πατα την μπασα μι χορδη στο 14ο ταστο τσεκαρε την αποσταση της χορδης αυτης απο το 7ο η 8ο ταστο. πρεπει να ειναι περιπου 0,25 mm ή και λιγοτερο αν δεν κοπαναμε πολυ (οσο λιγοτερο relief εχει άλλωστε μια κιθαρα τοσο πιο ευκολα παιζει,τοσο πιο άμεσο ήχο έχει και τοσο καλύτερο intonation διατηρεί σε όλο το μήκος του μπράτσου). Για ακουστικες και παίκτες με πολύ βαρύ χέρι μπορούμε, αν τρίζει πολύ η κιθαρα να πάμε μέχρι 0,40 mm αλλά καλύτερα να πάμε το όργανο σε εναν τεχνικό για fret leveling αν τα τριξιματα επιμενουν απο το 0,40 mm και πάνω αν ειναι περισσοτερο τοτε το μπρατσο θελει "σφίξιμο" αν ειναι λιγοτερο θελει "χαλαρωμα" το truss rod (βέργα) ρυθμιζεται ως εξης: αν θελεις να το τεντώσεις (δηλ. να αφαιρεσεις relief) βαζεις το αναλογο κλειδακι (συνηθως ενα κλειδί allen) στην υποδοχη και γυρνας clockwise δηλ. προς τα δεξια. Προσοχη! Μονο ενα τεταρτο της στροφης την καθε φορα (καλο ειναι να λειπανεις με wd40 την υποδοχη αν εχεις καιρο να ρυθμισεις την κιθαρα). Ξαναμετρα τη αποσταση της χορδης μεχρι να γινει 0,2-0,3 mm. Για να χαλαρωσεις το μπρατσο (να προσθεσεις relief) κανεις ακριβως το αντιθετο counterclockwise. 2. Nut. Μετά θα πρεπει να τσεκαρεις το ποσο σωστα ειναι κομμενο το nut της κιθαρας (πολυ σπανια ειναι σωστο απο το εργοστασιο): βαλε παλι ενα καποταστο πισω απο το δευτερο ταστο και μετρα την αποσταση της χορδης απο το πρωτο ταστο. πρεπει να ειναι η ελαχιστη δυνατη χωρις να ακουμπα σε αυτο οσο ενα τσιγαροχαρτο περιπου. αν ειναι μεγαλυτερη τοτε πρεπει να βαθυνεις τα αυλάκια του nut (εκει που καθονται οι χορδες) αυτη ειναι μια δουλεια που θελει πειρα και ειδικές λίμες οποτε αστην σε καποιο επαγγελματια. Επισης πολύ σημαντικό είναι να μην «πιανουν» πολυ σφικτα τα αυλάκια την χορδη γιατί θα εχουμε πρόβλημα με το κούρδισμα μας. Οι χορδες πρεπει να «καθονται» χωρις πιεση στον καβαλλαρη και τα αυλάκια να ειναι αρκετα φαρδια (οχι ομως υπερβολικα) ωστε η χορδη να μπορει να κινηθει με ανεση οταν κανουμε bends. Λιγο απλο μολυβακι στα αυλάκια κάνει θαυματα. 3. Αν και το relief aλλα και το nut ειναι οκ τοτε το προβλημα του hιgh action ειναι στον καβαλαρη ο οποιος θελει χαμηλωμα. Στις ακουστικες που δεν εχουν ρυθμιζομενο καβαλαρη οπως οι ηλεκτρικες πρεπει να "φας" το κατω μερος του καβαλαρη. Τον αφαιρεις και τον "σερνεις" απολυτα flat πανω σε ενα γυαλοχαρτο σιγα σιγα μεχρι να φτασει στο επιθυμητο υψος, τσεκαροντας διαδοχικα και πανω στην κιθαρα το υψος. Στις ηλεκτρικες ανεβαζουμε ή κατεβαζουμε τον καβαλαρη μεχρι να πετυχουμε το actιον που μας αρεσει, φροντιζοντας να ακολουθουμε το radius (καμπυλη) της ταστιερας. Ενα καλο αcτιον πpεπει να επιτρεπει bends χωρις σβήσημο του ήχου και να ειναι αρκετα χαμηλο ωστε να μην ταλαιπωρει το χερι. Οσο πιο βαριες χορδες τοσο πιο χαμηλο αctιον μπορουμε να εχουμε γιατι τριζουν λιγοτερο 4. Intonation (πρωτα ρυθμιζουμε ολα τα αλλα και τελευταιο αυτο!) Κουρδίζουμε κάθε ανοιχτη xορδή στην κανονική τονικότητα της (πχ. μι) και αμέσως τσεκάρουμε στο 12ο τάστο αν η νότα είναι ακριβώς η ίδια και σωστά κουρδισμένη. Αν είναι χαμηλώτερη τότε μετακινούμε το saddle (σαμαράκι) προς την ταστιέρα της κιθάρας, ενώ αν είναι sharp (ψηλώτερη) αντίθετα. Ξανακουρδίζουμε την ανοιχτή χορδή, που τώρα θα είναι sharp η flat και ξανατσεκάρουμε το 12ο τάστο μέχρι να τίς κάνουμε να είναι ίδιες. 5. Μαγνήτες (ρυθμιση υψους) Το σημαντικοτερο πραγμα για τον ηχο της ηλ.κιθαρας ειναι οι σωστα ρυθμισμενοι μαγνητες. Εχω δει πολλες εξαιρετικες κιθαρες να «αδικουνται» απο την αθλια ρυθμιση των μαγνητων τους. Αφου ρυθμισουμε ολα τα παραπανω βαζουμε την κιθαρα στον ενισχυτη με καθαρό ηχο και βαζουμε ενα καποταστο στο τελευταιο ταστο. Ξεκιναμε απο τον bridge μαγνητη. Τον φερνουμε γυριζοντας τις βιδες οσο πιο κοντα μπορουμε στις χορδες μεχρι του σημειου που να εχουμε ενα δυνατο και καθαρο σημα χωρις παραμορφωση και χωρις να «τραβαει» τις χορδες καταστρεφοντας το intonation. Κατα μέσο όρο, για medium output μονους μαγνητες η αποσταση με πατημενο το τελευταιο ταστο της χορδης απο τους πόλους, πρεπει να ειναι περιπου οσο το παχος 1-2 νομισματων του ενος ευρω στα καντινια και 2-3 στα μπασα (λιγο περισσοτερο για τους humbuckers που εχουν υψηλοτερη εξοδο). Μετα ρυθμιζουμε και τους υπολοιπους μαγνητες (neck & middle αν εχει η κιθαρα μας) προσεχοντας να τους ισοροπήσουμε με τον bridge μαγνητη ετσι ωστε να εχουν περιπου την ιδια εξοδο. Οσο πιο κοντα στο μπρατσο ειναι ο μαγνητης τοσο πιο μεγαλη εξοδο βγαζει γι αυτο και συνηθως τον χαμηλωνουμε πιο πολυ απο τον bridge μαγνητη. Αυτα και ελπιζω να βοηθησα! superfunk0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00