Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/05/23 σε όλα
-
Θυμαμαι να φτιαχνω το tempo track του cubase στον atari, οποτε αυτο υπηρχε ΠΟΛΛΑ χρονια πριν το 5 ? Αυτο που αλλαξε στο 5 ειναι η ρυθμιση απευθειας απο το κυριως παραθυρο. Θα πας στο μετρο που θες να αρχιζει η αλλαγη, θα κανεις ενα τσικ ? με το ποντικι, ενα τσικ στο τελος και θα σηκωσεις τη γραμμουλα, πιο απλο πεθαινεις.3 βαθμοί
-
βασικά πριν φτιάχνεις ο,τιδήποτε φτιάχνε tempo track. ακόμα καλύτερα και signature track αν αλλάζετε σε μονά κλπ. μετά από ένα μέτρο σε άλλο βάλε ραμπες1 βαθμός
-
Τέλεια. Οπότε ή θα γράψει πάνω από επιταχυνόμενο κλικ ο ντράμερ (που θα είναι το ramp μεταξύ δύο σημείων στο τεμπο τρακ, και είναι δυσκολάκι (αλλά δεν πειράζει, οι ντραμίστες είναι συνηθισμένοι στην κατηγόρια)), ή θα γράψει πάνω από τον οδηγό και θα κάνετε τέμπο μάππινγκ στο συγκεκριμένο σημείο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Απλά θέλει μπόλικο shimming για να έρθει το action σε λογικά ύψη. Περισσότερο από ότι με το Bigsby .1 βαθμός
-
Κοιτα, αν το παρεις αποφαση οτι θα το γραψεις κεντημα ολο, γινεται, Αριστερο χερι στα νουμερα για τις αξιες, δεξι στο κλαβιε για τις νοτες, και παει μαρουλι. Οι μαλακιες αρχιζουνε οταν θελεις να γραψεις και τιποτα με το κλαβιε, με κανονικο παιξιμο, τα κανω κατι τετοια λαθη, καλα τα copy paste θεμα αντιθεμα (κανεις και κανα τρανπορτο, και εχεις την εκθεση σε ταχυτητα Μπολτ ? ), αλλα ετσι και κανεις το λαθος και πεις "κατσε να κανω αυτο το περασματακι μπαμ, μπαμ με το χερακι" τοτε αρχιζουν τα κουφα, τι να πω, τετραπλο παρεστιγμένο και παυση 256ου μόνο εκει τα έχω δει ? μιλαμε για καλλιτεχνικη αξια στη γραφη, τα τυπώνεις, τα πας στη Βιέννη και σου δινουν το ποντιουμ της συμφωνικής, 7 ντοκτορα σύνθεσης και ισοβιο συμβόλαιο μεχρι 5 γενεάς απογόνων με τη Deutche Grammophon. Οποτε παλι στο piano editor καταληγεις να κανεις quantize, οποτε απο το να παω μεσω τιμπουκτου τα έκανα κατευθειαν εκει, μια, δυο,τρεις , δεκατρεις, ετσι την πατησα, δεν επρεπε, δεν επρεπε.1 βαθμός
-
Εννοεις που εχει παντα το τεταρτο ως βαση του beat; Ε, αλλαζεις και το τεμπο, κολληματα ειναι αυτα, τι να κανς, να κατς να σκας; Η πας studio1?1 βαθμός
-
Και με τα 7/8 και οτι αλλο δεν υπαρχει προβλημα, φτανει φυσικα να τα εχεις επιλεξει.1 βαθμός
-
Γράφετε ένας ένας; Αν ναι, κάνεις ό,τι σου είπαν οι φίλοι παραπάνω. Φτιάχνεις έναν ψιλοοδηγό με marker, σηκώνεις/κατεβάζεις τη γραμμούλα του τέμπο τρακ ώστε στο τάδε μέτρο να έχει τόσους χτύπους το λεπτό και όλα καλά (μόνο μην παίζετε τίποτα 6/8 ή 7/8 γιατί θα γελάσει το σκυλί, θες και κομπιουτεράκι μετά.) Αν γράφετε όλοι μαζί, γράφεις χωρίς μετρονόμο, και μετά κάνεις tempo detection, κάνει μόνο του όλες αυτές τις δουλείες, κι εσύ μετά καθαρίζεις τα τέμπο που δεν σου αρέσουν ή κρατάς τη μπάντα σε ένα τέμπο αν θες. Μόνο του χάρου δεν έχουν βγάλει.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μία λέξη: Automation. Θα πρέπει να σετάρεις ένα tempo track στο Cubase ακριβώς όπως το θέλεις, όπου το θέλεις, όσο θέλεις. Βρήκα ένα παλιό screenshot από το Cubase 5 που δείχνει το tempo track. Κάπως έτσι θα φαίνεται φαντάζομαι. Είναι αρκετά παρόμοιο με τις νεότερες εκδόσεις. Να δεις που το Tempo track μπήκε στο Cubase 5!1 βαθμός
-
Απλό αλλά όμορφο, πολύ καλά παιγμένο σε όλα τα όργανα, και με ωραία μείξη που ταιριάζει ακριβώς. Συμφωνώ με Σιγαρέτο, ίσως μια φωνή να το απογείωνε. Καλωσόρισες και καλή χρόνια!1 βαθμός
-
Παντελώς άσχετο άρθρο. Συμφωνώ με τον Telefunk. Τα μισά τραγούδια θα μπορούσαν να είχαν παιχτεί με όποια άλλη κιθάρα. Danny Gaton και Roy Buchanan για τα γούστα μου αρκουσαν.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
ωραίο κομμάτι, αλλά είναι διάχυτη η ξεκουρδισμάρα..... Ελαφριά μεν αλλα ίσα ίσα να λές....τι στο καλό γίνεται0 βαθμοί
-
Ήρθε η sister επίσκεψη σήμερα και είπε δεν ανοίγεις κάνα synth νσ παίξω και άκουσε μια κιθάρα που της θύμισε το sweet child και λέει να το παίξω. Της το έδειξα λίγο και ρίξαμε γέλιο. Γελάστε μαζί μας, καλή χρονιά ???? Για την ιστορία το βγάλαμε και οι δύο τελικά ? αλλά σας παραθέτουμε τα κουλά ???0 βαθμοί
-
Το κομμάτι μου άρεσε πολύ, και η παραγωγή επίσης. Το vibrato (για το πετάλι μιλάω) όμως, έτσι όπως έχει χρησιμοποιηθεί, και σε συνδυασμό με το τρέμολο (πάλι για το πετάλι μιλάω) κάνει την κιθάρα να ακούγεται ξεκούρδιστη. Ίσως με κάποια άλλη ρύθμιση να ήταν αλλιώς. Επίσης ... Όμως είναι πολύ ωραίο και το παίξιμο αλλά και το κομμάτι, μπράβο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Τρίτης ο συνθέτης, κιθαρίστας και ραδιοφωνικός παραγωγός, Νότης Μαυρουδής. Σύμφωνα με το magnesianews, ο συνθέτης, που έκανε διακοπές στο σπίτι του στην Κουκουράβα, τραυματίστηκε θανάσιμα μετά από ατύχημα γύρω στις 20:30. Φέρεται να έβαλε ένα ξύλο στα κάγκελα της αυλής και πάτησε πάνω, ωστόσο έπεσε στο κενό, ίσως επειδή έχασε την ισορροπία του ή ζαλίστηκε. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 77χρονος φέρεται να έπεσε, από ύψος τριών μέτρων, πάνω σε πέτρα με το κεφάλι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα. Η σύζυγός του κάλεσε το ΕΚΑΒ στις 20:45 και κινητή μονάδα με γιατρό έσπευσε στο σημείο, αλλά ο Νότης Μαυρουδής είχε αφήσει την τελευταία του πνοή, όπως σημειώνει το magnesianews. Η σορός του μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Βόλου, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του. https://www.lifo.gr/now/greece/pethane-o-synthetis-notis-mayroydis-traymatistike-thanasima-sto-spiti-toy0 βαθμοί
-
ήταν που ήταν στραβό το 22 έκανε ποδαρικό το 23 με κρασάρισμα του ssd στο laptop. Το λαπτοπάκι μου είναι βασικά το γαϊδουράκι μου καθώς όλα περνάνε από εκεί και το #2 στη μουσική. Μετά από σχεδόν 6 χρόνια απροβλημάτιστης λειτουργίας και σχεδόν 1.5 με κλωνοποίηση του σκληρού του σε ssd, ο τελευταίος τα έφτυσε μετά από ένα χρόνο και κάτι. Ηθικό δίδαγμα 1. μακρυά από WD green 2. κρατάτε τα docs σας εκτός C: 3. κρατάτε επίσης εκτός ό,τι άλλο είναι μπελαλίδικο Την πλήρωσαν μερικά docs πού δεν έτυχε να βγούν έξω, κλπ. Όμως το στήσιμο του cubase έστω ως δεύτερου είναι μεγάλο θέμα, όπως μεγάλο είναι το fishman που κάνει συμφωνίες με διάφορους και μετά τις καταργεί σε κάθε update με αποτέλεσμα να έχεις διάφορα vst στημένα και να μην μπορούν να στηθούν ξανά. Φυσικά πράγματα που στήθηκαν 5 χρόνια πρίν, αντε θυμηθείς πως τα έστησες και τι fine tuning τους έκανες....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καταγγέλλω εντόνως ότι ο κύριος Voldkaert παίζει αποκλειστικά με αυτόν τον άχρηστο μαγνήτη που είναι πάνω από τον bridge, για τα δύο πρώτα κομμάτια της εμφάνισης. Είχε ξεχάσει να τον αποσυνδέσει;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ένας ένας γράφουμε. Στην ουσία έναν απλό οδηγό για τον ντράμερ και ύστερα αφού έχουμε τα ντραμς ξεκινάμε ένας-ένας να γράφουμε από πάνω.0 βαθμοί
-
Ευρηματική αγγελία για εργασία. Αυτά ισχύουν στο Nashville. Εδώ οι μπασίστες χρεώνουν τις παύσεις.0 βαθμοί
-
Είσαι ΣΧΛΗΡΟΣ! Εγώ ξεκίνησα από την αντίθετη άκρη. Καθόμουν και έγραφα τις ενοργανώσεις του ξαδερφού μου (αυτός 18, εγώ 13) στο SCORE του Cubase, για να τις παρουσιάζει μετά αυτός τυπωμένες και ψαρωτικές. Αλλά δεν έπαθα και τίποτα. Κανονικός άνθρωπος είμαι κι εγώ. Ξυπνάω το πρωί, πάω τουαλέτα, σκουπίζομαι με τον χαρτοπόλεμό μου, κάθομαι να φάω τη φακή μου το μεσημέρι, βγάζω πηρούνια, πίνω από τη δαχτυλήθρα το τσιπουράκι μου, αυτά τα καθημερινά!0 βαθμοί
-
Παντα, δηλαδη οταν λεω παντα εννοω προ αμνημονευτων που στιγματιστηκε το αθωο μυαλουδακι μου, ηταν μια τραγικοτητα οτι αφορουσε το score το cubase, και οχι μονο το cubase. Δωσε μου χαρτι και σου γραφω οτι θελεις, στο cubase και γενικα σε DAW ΜΟΝΟ piano editor ? ξερεις τι ειναι να γραφεις φουγκα με παυλιτσες ? αλλα να πα να γ***θει, αν ειναι να κανω 10 ωρες παραπανω να πα να γ***μηθει, εχω γινει γκουρου της παυλιτσας, στο τελος θα βαζω εκτυπωσεις απο την οθονη του υπολογιστη στο αναλογιο να παιζω. ? Και το κακο ειναι οτι ειναι τοσο κολλημα τα ατιμα σε ολα τα αλλα, ηχους, midi κλπ, που εχω γραψει στα παπακια μου και τα εξειδικευμενα score προγραμματα, διοτι θελουμε και τα μπλιμπλικια μας, μη του λειψουν του κανακαρη, οποτε εχω γινει πριμα βιστα παυλακιας, καταντια, να μη σου τυχει ?0 βαθμοί
-
Σύμφωνοι, από πατέντες άλλο τίποτα. Αλλά μου τη δίνει ιδεολογικά, ότι πάνε και βάζουνε μέσα αντιφαλτς, βάζουνε κορντ τρακ, βάζουνε λάιβ κουαντάιζ, βάζουνε λάιβ σναπ του σκέιλ ώστε να βαράς στα πλήκτρα σαν αρκουδιάρης και αυτό να στα συγκρατεί ΚΑΙ στο χρόνο ΚΑΙ στην επιλεγμένη κλίμακα. Αλλά θεός φυλάξοι, πού να κάτσουν να φτιάξουν να συμφωνεί ο αριθμός του μετρονόμου με την αξία / μονάδα μέτρησης. Καλύτερα να διευκολύνουν την παραγωγή τραπ. "Τι μισό παρεστιγμένο = 60 ρε; Ποιος είσαι; Ο Σοπένς; Γιαδέ σωπαίνς καλύτερα."? ? Να είμαστε καλά να αγαναχτούμε.?0 βαθμοί
-
Τελικά απλά γλίστρησε ο άνθρωπος ,ούτε εργασίες έκανε ούτε τίποτα....0 βαθμοί
-
α η αξιοπιστία είναι πάντα αμφισβητούμενη, ειδικά όταν λέγανε ότι η HB tvn 170€ είναι ισάξια με την Gibson. Μάλλον κάπου χάλασε το endorsement και σκύλιασαν λίγο. Για μένα τα αξιόπιστα κανάλια είναι τα ερασιτεχνικά με τις πρόχειρες ηχογραφήσεις από το σαλόνι όπου αυτό που ακούς είναι κοντά στη πραγματικότητα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σιγά μην πάρω τελεκάστερ ασούμε. Ψάξε αλλού για κορόιδα φίλως. Αφτό πώς το εννοείς δηλαδής?0 βαθμοί
-
Αυτήν ΜΟΝΟ οπαδοί της ΑΕΚ την αγοράζουν. Άντε και κανένας ζαλισμένος Αρηανός. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλά όλες οι κιθάρες έτσι κι αλλιώς σαν τους κιθαρίστες που τις παίζουν ακούγονται :) στην περίπτωση όμως των Buchanan,Cropper,Paisley,Gatton όντως,μιλάμε classic/textbook telecaster tone. Εγώ λέω ότι: 1 .Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ 1959 standard telecaster,υπαρχει telecaster του 1959...σκετο. O Page επαιζε μια τελε του 1959 και ήταν top loader.Μεχρι και το 1969 η Fender έβγαζε ΕΝΑ μόνο μοντέλο telecaster και ΕΝΑ μόνο μοντέλο stratocaster . 2.Δεν υπάρχει 1963 American standard telecaster ,υπάρχει telecaster του 1963. 3.Η κιθάρα του Tom Morello είναι μια 1985 American std telecaster (το μοντέλο του 1982 είναι εντελώς διαφορετικό και δεν λέγεται ετσι ,βασικά είναι το "top loader" μοντέλο που χρησιμοποιεί ο Buckley) 4.ο Gatton φυσικά και δεν χρησιμοποιησε το 1991 το signature model του γιατι απλα δεν υπήρχε, την 52αρα tele του με τους Joe Barden επαιζε τοτενες0 βαθμοί
-
1989, 15 ετών, έχω τον Χρηστάρα στα 30κάτι να μου κάνει φροντιστήριο σπίτι (όχι επειδή το χρειαζόμουν αλλά επειδή έτσι, έπρεπε). Εγώ μεταλάκι τότε, ο Χρηστάρας jazz man, ήξερε οτι για πολλά χρόνια ήθελα κιθάρα...καποια στιγμή με καλεί στο στουντιακί που είχε για να τεστάρει αν έχω relative pitch (ή το ανάποδο, αν ειμαι tone deaf), περνάω τις εξετάσεις με άριστα και μου δίνει για 6 μήνες μια Samick Les Paul για να γρατζουνάω ενω δεν ήξερα ουτε πιο χέρι μπαίνει που. Και θα μου πείτε και που κολλάει όλο αυτό με τους Mahavishnu? Καθεται λοιπόν ο Χρηστάρας μερικους μήνες μετά και μου γράφει και μια 60αρα κασετα με επιλογες για να ανοιξει το μυαλο μου. Η κασέτα είχε από Jim Hall και Wes Montgomery, μεχρι Jeff Beck (Cause we ended as lovers), King Crimson (21st century schizoid man), αλλα που δεν τα θυμάμαι και αυτά τα δύο κομματια Mahavishnu... ...τα οποία δεν εχω σταματήσει ποτέ να απολαμβάνω όταν τα ακούω παρόλο που "κιθαριστική" μουσική δεν ακούω (πλην λιγων ειδικων εξαιρεσεων) εδω και 15 χρονια...να είσαι καλά Χρηστάρα όπου και να είσαι... ΥΓ: το 2008 έγραψα ένα κομμάτι και μου πήρε ποοοοολλάααα χρόνια να συνειδητοποιήσω οτι το μπάσο που έγραψα για αυτό είναι αυτούσιο αυτό στο groovy σημειο του Open Country Joy...τόσο βαθιά ήταν ριζωμένο...0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00