Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1827


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11715


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/04/23 σε Αναρτήσεις

  1. Είσαι φοβερός νονός βρε Γιάννη. Έλιωσα λέμε.
    1 βαθμός
  2. Αφτά κάνει αφτό το αγόρι και δεν μπορεί να τον κουνήσει ουδείς από τον θρόνο του top teleκάστορα ? Hats off κ. SF
    1 βαθμός
  3. Καλά όλες οι κιθάρες έτσι κι αλλιώς σαν τους κιθαρίστες που τις παίζουν ακούγονται :) στην περίπτωση όμως των Buchanan,Cropper,Paisley,Gatton όντως,μιλάμε classic/textbook telecaster tone. Εγώ λέω ότι: 1 .Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ 1959 standard telecaster,υπαρχει telecaster του 1959...σκετο. O Page επαιζε μια τελε του 1959 και ήταν top loader.Μεχρι και το 1969 η Fender έβγαζε ΕΝΑ μόνο μοντέλο telecaster και ΕΝΑ μόνο μοντέλο stratocaster . 2.Δεν υπάρχει 1963 American standard telecaster ,υπάρχει telecaster του 1963. 3.Η κιθάρα του Tom Morello είναι μια 1985 American std telecaster (το μοντέλο του 1982 είναι εντελώς διαφορετικό και δεν λέγεται ετσι ,βασικά είναι το "top loader" μοντέλο που χρησιμοποιεί ο Buckley) 4.ο Gatton φυσικά και δεν χρησιμοποιησε το 1991 το signature model του γιατι απλα δεν υπήρχε, την 52αρα tele του με τους Joe Barden επαιζε τοτενες
    1 βαθμός
  4. Παντελώς άσχετο άρθρο. Συμφωνώ με τον Telefunk. Τα μισά τραγούδια θα μπορούσαν να είχαν παιχτεί με όποια άλλη κιθάρα. Danny Gaton και Roy Buchanan για τα γούστα μου αρκουσαν.
    1 βαθμός
  5. Είχα την εντύπωση ότι αυτό ήταν το σχέδιο σου. Είναι πολύ όμορφα και ιδιαίτερα πρωτότυπα. Πολύ καλή η ιδέα σου.
    1 βαθμός
  6. Η ειλικρίνεια είναι ευχή και κατάρα ?
    1 βαθμός
  7. Εγώ νομίζω ότι το πρόβλημα είναι ότι ο Πετρίδης είναι μόνος του (ή σχεδόν μόνος του). Προφανώς οι επιλογές του είναι υποκειμενικές. Χρειαζόμαστε περισσότερους "Πετρίδηδες" που θα παίζουν και ότι εκείνοι νομίζουν "προχωρημένα". Όσο για τους Beatles (και όσα άλλα θεμελειώδη παρουσιάζει κατά καιρούς) θεωρώ ότι ο Πετρίδης έχει στο μυαλό του ότι απευθύνεται και σε νεότερους ακροατές που ξεκινούν να ακούν μουσική και ενδεχομένως να μην έχουν συλλάβει την επιρροή των παλιότερων σε αυτό που τελικά διαμορφώθηκε. Γενικά άκου Δευτέρες και Παρασκευές
    1 βαθμός
  8. Μεγάλη η προσφορά του στην κλασική κιθάρα.Εκδότης και του θρυλικόυ περιοδικού "TAR" . Σπάνιας ευγένειας,άνθρωπος.
    1 βαθμός
  9. Αξιότιμα μέλη, αφού εσείς το ζητήσατε, we deliver. Το Noiz πιστό στην παράδοση της άμεσης ικανοποίησης των αιτημάτων των αξιότιμων μελών του, σας παρουσιάζει: 10 κομμάτια με telecaster -με ήχο αναφοράς για τις tele- που έμειναν στην ιστορία. Βέβαια το αξιότιμο μέλος bouzoukleri ζήτησε 100, αλλά δυστυχώς δεν τα είχαμε εύκαιρα ? https://www.musicradar.com/news/10-of-the-greatest-telecaster-tones-ever ΥΓ: Απολαύστε υπεύθυνα.
    0 βαθμοί
  10. Έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Τρίτης ο συνθέτης, κιθαρίστας και ραδιοφωνικός παραγωγός, Νότης Μαυρουδής. Σύμφωνα με το magnesianews, ο συνθέτης, που έκανε διακοπές στο σπίτι του στην Κουκουράβα, τραυματίστηκε θανάσιμα μετά από ατύχημα γύρω στις 20:30. Φέρεται να έβαλε ένα ξύλο στα κάγκελα της αυλής και πάτησε πάνω, ωστόσο έπεσε στο κενό, ίσως επειδή έχασε την ισορροπία του ή ζαλίστηκε. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 77χρονος φέρεται να έπεσε, από ύψος τριών μέτρων, πάνω σε πέτρα με το κεφάλι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα. Η σύζυγός του κάλεσε το ΕΚΑΒ στις 20:45 και κινητή μονάδα με γιατρό έσπευσε στο σημείο, αλλά ο Νότης Μαυρουδής είχε αφήσει την τελευταία του πνοή, όπως σημειώνει το magnesianews. Η σορός του μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Βόλου, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του. https://www.lifo.gr/now/greece/pethane-o-synthetis-notis-mayroydis-traymatistike-thanasima-sto-spiti-toy
    0 βαθμοί
  11. Αυτο ειναι χειροτερο κι απο τη λιστα του rolling stone
    0 βαθμοί
  12. Ευχαριστώ πολύ! Το σκεφτόμουν και εγώ αλλά μάλλον θα το εφαρμόσω σε κιθάρα που να είναι καθαρά μέταλ. Σαλάχια από την Fukushima!?
    0 βαθμοί
  13. Τα μισά μοντέλα που γράφει ο άσχετος δημοσιογράφος δεν υπάρχουν.
    0 βαθμοί
  14. Θα μου την κάνει δώρο η γυναίκα μου διότι βαρέθηκε να με βλέπει να κρατώ τελε...
    0 βαθμοί
  15. Είναι εντολή γιατρού ή έβγαλε τέλε και η Γκίμπσον?
    0 βαθμοί
  16. Είσαι τόσο σίγουρος? H επόμενη θα είναι gibson.
    0 βαθμοί
  17. Παίζεις με τον πόνο του. Εξαρτημένος είναι.
    0 βαθμοί
  18. Περιμένω το ανάλογο badge... ?
    0 βαθμοί
  19. Αν και είναι χάλια το βίντεο, όταν σκέφτομαι tele tone, σκέφτομαι αυτόν τον ήχο
    0 βαθμοί
  20. Ένα Χάρλεϊ μπάσο που είχα πάρει ήταν εντελώς για πέταμα τόσο που ντρέπεσαι να το πουλήσεις.Με λίγα χρήματα παραπάνω παίρνεις Squier που είναι πολύ καλά όργανα για τα χρήματα τους.
    0 βαθμοί
  21. Εγώ λέω οι διαχειρισταί να φτιάξουν μια οριτζινάλε www.noiz.gr λίστα , όπως : Τα 100 καλύτερα solos με telecaster. Τα 250 καλύτερα τραγούδια που ηχογραφήθηκαν σε δίσκους 78 στροφών. 50 εισαγωγές που πρέπει να γνωρίζει όποιος ακούει γκόσπελ. Οι 50 πιο κόκκινες Stratocaster στην ιστορία του punk. 14 + 1 λόγοι να αγοράσετε Mp3 player. Κουβέντα να γίνεται. ΥΓ. Στην ανάγκη ας συνυπογράψετε τον Απόλυτο Οδηγό για τις Χορωδίες που αγαπήσαμε.
    0 βαθμοί
  22. συμφωνω σιγκαρετ απαραιτητο.
    0 βαθμοί
  23. Γεννήθηκα το 1945 και μεγάλωσα σε περιβάλλον προσφυγικό. Οι γονείς μου ήρθαν από τον Πόντο και μέναμε σε έναν συνοικισμό Ποντίων στην Καλλιθέα. Ζούσαμε σε χαμόσπιτα. Σπάνια έβλεπες ασφαλτοστρωμένο δρόμο. Μόνο χώματα, λακούβες, πέτρες. Όταν ένας φίλος μου πήγε σε ωδείο να μάθει ακορντεόν, ζήλεψα και ζήτησα από τους γονείς μου να πάω κι εγώ. Είχαμε μια κιθάρα ξεχασμένη σε μια ντουλάπα κι έτσι επέλεξα την κιθάρα. Το 1969 διοργανώθηκε ένας διεθνής διαγωνισμός κλασσικής κιθάρας στο Μιλάνο. Ήμουν νέος και ήθελα να δοκιμάσω την κιθαριστική μου ικανότητα. Συμμετείχα και πήρα το πρώτο βραβείο. Με αυτό το βραβείο μου δόθηκαν δυνατότητες να διδάξω στη Μουσική Ακαδημία του Μιλάνου. Μένοντας στο Μιλάνο, είχα μια κιθαριστική σολιστική δράση δίνοντας ρεσιτάλ σε γειτονικές χώρες: Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία, Σουηδία. Όμως είχα ''νεκρώσει'' την άλλη πλευρά του εαυτού μου, το τραγούδι. Ο άνθρωπος έχει ανάγκη να γεννήσει. Να δημιουργήσει. Μου έλειπε η δημιουργία τραγουδιών. Επέστρεψα στην Ελλάδα το 1976 και συνέχισα τη δραστηριότητα μέσα από τις ηχογραφήσεις δίσκων, τις συναυλίες, τη διδασκαλία της κιθάρας. Η κιθάρα καθοδήγησε και καθόρισε τη ζωή μου. Χωρίς αυτή δε μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου. Μου πρόσφερε όλη αυτή την απόλαυση, σε μουσικό και βιωματικό επίπεδο. Η κιθάρα σού δίνει χώρο να αναπτύξεις τη σκέψη, τη φαντασία, τον όποιο λυρισμό έχεις μέσα σου, τα συναισθήματα. Πολλές φορές μου έρχεται στη μνήμη η πρώτη δική μου περίοδος του Νέου Κύματος, και θυμάμαι πάρα πολλά περιστατικά: τις μπουάτ όπου πήγαινα κι έπαιζα, τους ιδιοκτήτες των μπουάτ, τους διαλόγους που είχαμε, τις παρέες, τους συναδέλφους, κάποια συμβάντα με τον κόσμο. Όλα αυτά είναι πολύ ζωντανά μέσα μου. Δισκοιστορικά το Νέο Κύμα αποτελείται από Σπανό, Σαββόπουλο κι εμένα. Ο καθένας με τη σφραγίδα του. Την ίδια εποχή εμφανιζόμασταν. Ο Γιάννης Σπανός ήταν στην Παράγκα με την Καίτη Χωματά, τον Μιχάλη Βιολάρη και ο Διονύσης Σαββόπουλος έβγαινε μόνος του και τραγούδαγε. Εγώ στο Συμπόσιο των Ευγενών, του Γιώργου Μπουκουβάλα, ήμουν με τη Ντόρα Γιαννακοπούλου και τον Γιώργο Ζωγράφο. Τότε έγραψα το πρώτο μου τραγούδι, το Άκρη δεν έχει ο ουρανός, κι εκεί με ψάρεψε ο Πατσιφάς. Μην ξεχνάμε πως ο Αλέκος Πατσιφάς δημιούργησε μαζί με τον Νίκο Καρύδη και τον Μάριο Πλωρίτη τις εκδόσεις 'Ικαρος. Εκεί έβαλαν και τη δισκογραφική εταιρία Λύρα. Έψαχνε το υλικό του από τις αρχές του '60. Πού πήγε; Σε μπουάτ. Για να ψάξει αυτό που θεωρούσε πιο αξιοπρόσεκτο. Υπήρχαν τότε ο Θεοδωράκης, ο Χατζιδάκις, ο Ξαρχάκος, ο Μαρκόπουλος. Παράλληλα με αυτά τα μεγαθήρια, ο Πατσιφάς έφτιαξε το Νέο Κύμα. Είμαι ένας άνθρωπος που ενδιαφέρεται να βλέπει πώς κυλάει ο χρόνος, πώς εξελίσσεται. Αλλιώς τον αισθανόμουν στην εφηβεία, αλλιώς στη νεότητα, αλλιώς στην ενηλικίωση και αλλιώς στην τρίτη ηλικία που βρίσκομαι τώρα. Τότε είχα όλο το χρόνο μπροστά μου. Τώρα τον έχω πίσω μου. Σε λίγο γίνομαι 78 χρονών. Μπροστά άντε να έχω άλλα δέκα χρόνια. Δύσκολο, αλλά εν πάση περιπτώσει ας το ελπίσουμε. Νότης Μαυρουδής
    0 βαθμοί
  24. Αφού όλοι είσαστε πολύ διακριτικοι και δεν ρωτάτε θα το πω μονος μου.? Όταν καθάρισα την ταστιέρα από το περίσσευμα της λευκής ρητίνης,το αποτέλεσμα μου φάνηκε αρκετά αδιάφορο και έτσι αποφάσισα να αραιωσω μπλε ανιλινη και να χρωματισω τα inlays. Πιστευω ότι είναι καλύτερα έτσι.
    0 βαθμοί
  25. Θα έρθει και η σειρά της που θα πάει....
    0 βαθμοί
  26. Καθαρισμός της ταστιερας από το περίσσευμα της ρητίνης.
    0 βαθμοί
  27. νομίζω ότι έχει γυρίσει το κλίμα για την Harley Benton και αρκετοί που την εκθείαζαν την θάβουν τώρα.
    0 βαθμοί
  28. Φέτος ήταν πολύ παραγωγική χρονιά. Είναι πολλά .... Πιθανόν να επανέλθω.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...