Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/15/22 σε Αναρτήσεις
-
Ναι, γιατί πηγαίνεις με το πόσο κόπιασες για το αποτέλεσμα. Ίσως η αδικία που αισθανόμαστε να οφείλεται στο ότι ο κόσμος δεν κρίνει με την προσπάθεια αλλά με το αποτέλεσμα και εφόσον αυτό τον αφορά. Γιατί εδώ υπήρχε αποτέλεσμα αλλά μάλλον δεν αφορά πολύ κόσμο. Πάντως έκανες πολύ ζόρικη εργασία!!3 βαθμοί
-
Εμένα πάντως μου άρεσε- και το "μπάκιτράκι". Εύκολα θα άκουγα και τη συνέχεια.1 βαθμός
-
Μόνο τρεις άνθρωποι θα είχε νόημα να κρίνουν αυτή την προσπάθεια, αλλά δύο από αυτούς είναι νεκροί. Οι υπόλοιποι τι να πούμε; Η σύγκριση με το πρωτότυπο θα είναι πάντοτε εις βάρος της διασκευής. Οπότε απομένει ο αυτονόητος υπερ-έπαινος για την προσπάθεια, καθώς πάντοτε εκτιμώ ανθρώπους που τελειώνουν ότι αρχίζουν. 1300 κλικ, είναι υπερ-αρκετά για την μηδενική προώθηση που έγινε. Προσωπικά, το γουστάρω διότι δεν έχεις τους παρλαπιποστίχους του πρωτοτύπου, μένει η μουσική και μόνη, και είναι αρκετή για την ηλικία μου. Ούτε καν. Όπως και οτιδήποτε άλλο, έτσι και αυτό χρειάζεται κάποιο ειδικό ταλέντο, το οποίο ο dimsonic μάλλον είναι υπερήφανος να μην το έχει.1 βαθμός
-
Το Kemper έχει συγκεκριμένο αριθμό slots για τα effects. Έχει 4 pre-stack slots για mono effects (τα λέει A-B-C-D) και 4 post-stack effects. Εδώ μπαίνουν τα stereo (τα λέει X-MOD-DLY-REV). Πέρα απο τις ονομασίες, στην πράξη σε κάθε slot ειναι διαθέσιμα όλα τα effects. Για τα delays και τα reverbs έχει συγκεκριμένες θέσεις, ώστε αν τα βάλεις εκεί, υπάρουν dedicated controls ώστε να αλλάξεις επι τόπου χωρις να μπείς στο menu: Delay: Feedback & Mix Reverb: TIme & Mix1 βαθμός
-
Κανένας περιορισμός, τουλάχιστον για τους 3 modelers που ανέφερα. Μπορείς να τρέξεις όσα εφέ χρειάζεται για να φρακάρει από πλευράς επεξεργαστικής ισχύος. Επίσης δεν έχει σημασία τι τρέχεις, μπορεί να είναι 10 διαφορετικά εφέ, μπορεί να είναι και 14 κομπρέσορες.1 βαθμός
-
Ανάλογα το μηχάνημα. Το Quad Cortex της Neural DSP μπορεί να τρέξει 4 αλυσίδες παράλληλα. Το Axe Fx III παρόμοια. Το Helix είναι λίγο πιο περιορισμένο και το Kemper ακόμα παραπάνω. Στα QC, Axe Fx και Helix μπορείς να έχεις όσα drives θέλεις, αρκεί να τα σηκώνουν από πλευράς DSP. Δε σε περιορίζει κανείς σε 1 drive δηλαδή. Για το Kemper δεν ξέρω. Για το συγκεκριμένο signal chain (noise gate, chorus, 2 delay και 2 reverb με volume pedal) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι γίνονται σε QC, Axe Fx III και Helix (full version, όχι Stomp). Τώρα αν θες και 4 drives από πάνω, αρχίζει και ζορίζει.1 βαθμός
-
Κάνε άμεσα διασκευή κάποιο κομμάτι του κακού λαγού, να δεις 2 εκατομμύρια βιουζ στα σκέλια σου.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
3000 views έχει ένα 2λεπτο βιντεάκι μου που παίζω 5 ακορντα και τρεις νότες, σε ένα περσινο review κιθάρας. Άρα τα 1000 θα είναι λίγα...1 βαθμός
-
για την συνδεσιμότητα τα είδες... μια που φοράνε τα ίδια ADC και DAC και οι εισοδοέξοδοι σε spec (αντιστάσεις και δυναμικές περιοχές) πάλι μια από τα ίδια είναι, σίγουρα και η τελική ποιότητα του ήχου που θα φτάνει στα αυτιά σου παρομοίως ίδια θα είναι... το μόνο που φαντάζομαι ως προς την ποιότητα κατασκευής και το θέμα αντοχής θα έχει δοθεί μια ιδιαίτερη προσοχή στα υλικά υπέρ του stage λόγω πιο σκληρής μεταχείρισης δυνητικά... ήδη υπάρχει και "στα χαρτιά" μια διαφορά στα Electrical Approvals υπέρ του καθώς καλύπτει πιο σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα περί ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας εξοπλισμού πολυμέσων, πράγμα που όμως θεωρώ φυσικό λόγω διαφοράς περιβάλλοντος χρήσης (κάποιος πιο ειδικός περί electrical standards μπορεί να σε διαφωτίσει περισσότερο)...1 βαθμός
-
Καλό δε λέω, αλλά σας έχω καλύτερο: Πουλάτε τα 6χορδα κσύλα και το γυρίζεται στο μπάσο (ιδανικά τετράχορδο) και αλλάζετε χορδές μια φορά στα 10 χρόνια ή και ποτέ ? Do the maths και θα δείτε το κέρδος ?1 βαθμός
-
Ενα χρονο μετα και δυο απο τοτε που εβαλα την πρωτη νοτα σκεφτομαι, γρηγορα περναει ο χρόνος. Πολυ γρηγορα. Ο,τι μενει πισω ειναι σαν χτες και ο,τι περασαμε ενα βουνο μπροστα μας. Οι βασικες σκεψεις? Θα το ξανακανα? Κατηγορηματικα οχι. Αξιζε τον κοπο? Τωρα που τελειωσε ...ναι Γιατι το εκανα? Ακομα δεν ειμαι σιγουρος. Ισως για να μπω μεσα του... Περα απο την ικανοποιηση και το Δt οπου t=γνωση τι εμεινε? 1300 κλικ στο καναλι και μερικα καλα σχολια γνωστων και αγνωστων και κανα δυο προτασεις να τζαμαρω με καποιους στη Βραζιλία ή καπου αλλού. Μοναχικό αθλημα τελικα...0 βαθμοί
-
Με μίξη δομής και αυτοσχεδιασμών, είναι μικρό κομμάτι αλλά ελπίζω να σας αρέσει.0 βαθμοί
-
όποτε αγοράζω κάτι καινούριο μου συμβαίνει! Τελευταία φορά κατα το Σεπτέμβριο, για να μη ξαναγίνει έβαλα αγγελία ζητείται, ελήξε , πήγα και το αγόρασα και την επομένη νατο, και το βλεπα και για καιρό εκει0 βαθμοί
-
Βρήκα ένα ωραίο backing track και αυτοσχεδίασα πάνω του (με όσα λάθη αυτό συνεπάγεται), με στρατ. solo improvisation A minor.mp30 βαθμοί
-
δεν βγαίνει χρόνος για μουσική, είμαι πηγμένος. Δεν πειράζει, ακούω εσάς και τη βρίσκω. ?0 βαθμοί
-
σόρυ κι από εμένα Κωνσταντίνε αν ήμουν υπερβολικά ευαίσθητος... κλιμακτήριος ξέρεις...?0 βαθμοί
-
Πραγματικά το forum is on fire?, δεν προλαβαίνω να παρακολουθήσω τα θέματα. Τι να πρωτοδεις, νέα post, clips, show off, μουσική....................... Τώρα είδα και αυτό και μπόρεσα να το ακούσω με ησυχία και πραγματικά είναι πολύ ωραίο, απολαυστικός, τρισαπόλαυστος? ήχος και προσωπικά με την εκτέλεση την βρίσκω πάρα πολύ. Και αυτοσχέδια!!! Τι να πεις!!!!! Έτσι george να δίνεις αλύπητα!!!! Έυγε!!!!!!!! Σούπερ!!!!!0 βαθμοί
-
εγώ είμαι μια χαρά ικανοποιημένος. Άλλωστε η πλατφόρμα είναι χωρίς προμήθεια οπότε δεν είναι υποχρεωμένη να σου προσφέρει οποιαδήποτε ασφάλεια αγορών. Η ποικιλία προϊόντων πάει και έρχεται, κάποιες φορές βρίσκεις πραγματάκια άλλες υπάρχει νέκρα. Ε δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Το μόνο σπαστικό με τις αγγελίες γενικά είναι όταν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο προιόν δεν υπάρχει, πας το αγοράζεις νέο και μετά τσούπ εμφανίζεται!0 βαθμοί
-
Θα διευκόλυνε αρκετά την αναζήτηση εάν στα φίλτρα ενισχυτών έμπαινε επιλογή για ενισχυτές ακουστικών οργάνων...0 βαθμοί
-
Δύσκολη μέρα σήμερα. Ξεκίνησε από ένα δυσάρεστο νέο στο fb. Τον Μιχάλη Πολυκανδριώτη (από όσο ξέρω μάλλον καμμία συγγένεια) τον γνώρισα στα πρώτα μου βήματα, όταν ήξερα περίπου ότι μια ηλεκτρική κιθάρα ήταν κάτι σαν μια ακουστική με ένα μαγνήτη. Επαιζα με ένα σύνολο για το σχεδιασμένο πρώτο μας live στο υπόγειο μιας κάβας, όπου ακούγοντας τον ήχο κατέβηκε κάτω ένας μεγαλύτερος μουσάτος τύπος και ένας άλλο συνομηλικός μας... Μας συστήθηκε ως Μιχάλης, μας είπε ότι έπαιζε κιθάρα και άκουσε τι παίζαμε και κατέβηκε. Εμείς παίζαμε τότε με μια κιθάρα δυο κιθαρίστες εναλλάξ. Μετά από λίγες μέρες ξανακατέβηκε στο υπόγειο μαζί με μια fender jaguar νομίζω. Πρώτη φορά έβλεπα fender από κοντά. Την έβαλε στον ντουμπλεξ μας και άρχισε να παίζει.... Κουφάθηκα....Ανάμεσα στον ορυμαγδό που έβγαζε διέκρινα γνωστούς και άπιαστους για μας ήχους. Η κιθάρα όταν την έπιασα μου φάνηκε πούπουλο. 0.008 galli μας λέει.... για... να παίζεις με έκφραση! Ρε συ αυτή παίζει και μόνη της ! Λίγες μέρες μετά στην πρώτη μου εμφάνιση πριν το σόλο στο presence of the Lord τον θυμάμαι από κάτω να μου φωνάζει: Σόλαρε, σόλαρε ! Αργότερα τον έμαθα καλά ως τον ζωντανό θρύλο της μουσικής Θεσσαλονίκης. Όποια πέτρα να σήκωνες που σχετίζονταν με το ροκ ήταν από κάτω. Το προσωνύμιο: Χεντριξ (όχι εντελώς άδικα) ή για τους γνώστες...."βατραχοτσιπούρης"...ή απλώς Μιχάλης. Παίξαμε μαζί, διαγωνιστήκαμε μαζί....Επαιξε σε όλα τα γνωστά και μη εφήμερα σχήματα της Θεσσαλονίκης. Για καιρό διατηρούσε και κατάστημα δίσκων στην πόλη στη δεκαετία 70. Ποτέ δεν διακρίθηκε ποιοτικά ή απο άποψη επιτυχίας, αλλά όπου κιθάρα ήταν κι αυτός. Καλαμπούρι, μουσικές γνώσεις, παίξιμο στο γόνατο και στήσιμο μπάντας στη στιγμή. Ήταν ο πρώτος. Στα τελευταία χρόνια μια σκιά του έπαιζε μόνη στην παραλία με ένα ενισχυτάκι με μπαταρία. Στο δρόμο τον έβλεπες με ίχνη πάρκινσον. Αλλά το παίξιμο στην παραλία εκεί... too old to rock and roll.... Σήμερα με το που ξύπνησα διάβασα αυτό " Να θου παίκθω δυό ροκάδικεθ φραθούλες αγόρι μου" ..... Πόσοι από μας δεν έχουν ακούσει αυτές τις λέξεις απ'το στόμα του μοναδικού Έλληνα "Χέντριξ" ;;; Άλλοι κατόπιν να τον χλευάζουν , άλλοι να τον χειροκροτούν η να σκαν στα γέλια μαζί του ....με ποιον ;;; Με την παραδοσιακά ροκ φιγούρα του Θεσσαλονικιού Χέντριξ, του φίλου μας του Μιχάλη Πολυκανδριώτη. Αυτό ήταν το " μότο" των μουσικών (κιθαρίστες κυρίως) σαν ανταμώνανε ....οι πρώτες κουβέντες που ανταλλάσσανε , σαν ένα μαγικό ξόρκι που έδιωχνε τις στενοχώριες τους , τις αφραγκίες τους και έφερνε στην υπολοιπόμενη ώρα του καφέ , της πρόβας , η της μπουρδελότσαρκας τους μόνο αισιοδοξία . "Να θου παίκθω δυό ροκάδικεθ φραθούλες αγόρι μου" ..... Ο Μιχάλης είναι στο ΑΧΕΠΑ από προχθές χωρίς να γνωρίζουν καν ποιος είναι . Τον βρήκανε στη παραλιακή στο Πάρκο του Φωκά από πίσω ,χωρίς πορτοφόλι χωρίς ταυτότητα και Κάρτα ΑΤΜ , χωρίς το κιθαρωνι του και το 10watt ενισχυτάκι του ( του είχαν πάρει μέχρι και τα παπούτσια του ) και μεταφέρθηκε με ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο όπου προχτες μας ενημέρωσε η Κοιν.Λειτουργός του Νοσοκομείου πως σε μια απόδειξη ΚΕΠΑ στη τσέπη του ήταν γραμμένα 2 κινητά τηλ. του αδερφού του που ζει εκτός Θεσσαλονίκης και το δικό μου ..... Δεν μπορεί να ζήσει εφ εξής χωρίς οικιακή εξυπηρέτηση , συνεπώς .... Την επόμενη εβδομάδα ( μόλις βγει η νέα Ασ.ταυτοτητα) θα μεταφερθεί με πρόταση της Κοιν.Λειτουργού και με κοινά έξοδα ( Νοσοκομείου και Σωματείου) στο Τιάλειο Κέντρο Αποκατάστασης Υπερηλίκων " Αγ.Παντελεήμονας " στη Κοζάνη με την ελπίδα να ζήσει στη φύση από δω και πέρα και μακριά από την μοναξιά .... Ο Μιχάλης χαίρεται πολύ όταν βλέπει γνωστές φάτσες στο ΑΧΕΠΑ .... Μέρες πούρχονται ....η λίγολεπτη παρέα σας θα του δώσει μεγάλη χαρά .... Και φυσικά θα συναντήσετε μια Ιστορική Φιγούρα της μουσικής κουλτούρας της πόλης μας ...κι όχι μόνο. Λόγω έλλειψης χώρου στην Παθολογική ο Μιχάλης μας βρίσκεται στη Οφθαλμολογική του ΑΧΕΠΑ , 1ο υπόγειο , δωμάτιο 3. Το κείμενο γραμμένο από τον πρόεδρο του Σπιτιού του Μουσικού - Καλλιτέχνη. Ελπίζω να γίνει κάποια επι πλέον κίνηση στήριξής του. Τις παρακάτω φωτογραφίες χωρίζουν σχεδόν 50 χρόνια... σ.σ. sorry για το mood, γιορτινές μέρες.... ας πούμε του το χρώσταγα...0 βαθμοί
-
Εγώ πάντως νόμιζα ότι θα παίξεις την εισαγωγή από το fade to black...Ωραίο σόλο και ωραίος ήχος.0 βαθμοί
-
Φϊλε Σπύρο, θα επέλεγα το remote για πιο φορητή λύση. Το άλλο είναι μεγάλο και "δυσκίνητο". Και χωρίς να θέλω να γίνω ο σπαστικός που άλλα ρωτούν και άλλα απαντάει, ηχητικά εάν σε ενδιαφέρει μία γνώμη τσέκαρε οπωσδήποτε και το Fractal Fm3. Είχα kemper, και το Fm3 είναι πιο φθηνό, πιο φορητό και με πιο καλό ήχο. Η διαφορά για να καταλάβεις είναι πως το kemper είναι πολύ πιο κομπρεσαρισμένο και "στενό", pod-ίζει λίγο σε σχέση με το Fractal. Μέσα σε ηχογράφηση ίσως η διαφορά είναι μικρή, αλλά σίγουρα τη "νιώθεις". Ο ήχος που βγαίνει από τα monitors είναι διπλός σε σχέση με το kemper. Είναι κάπως σα λαμπα vs transistor η φάση. Άσε που έχει και άλλα πλεονεκτήματα, καλύτερο editor, είναι και standalone κάρτα ήχου κλπ.0 βαθμοί
-
Νίκο αλίμονο. Σε καμία περίπτωση δεν είχα ειρωνική διάθεση. Με συγχωρείς αν φάνηκε κάτι τέτοιο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχα τέτοια πρόθεση. Σ’ ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όσον αφορά το Thomann θέλω να πω ότι σκόπιμα δεν το χρησιμοποιώ υπερβολικά. Προτιμώ την ανθρώπινη επαφή στα καταστήματα εδώ συνομιλώντας ζωντανά με τον εκάστοτε πωλητή. Όσον αφορά τις τιμές τα Neumann με τα Focal Solo 6 βγαίνουν περίπου το ίδιο.0 βαθμοί
-
Δυστυχώς σε αυτό δε μπορώ να σε βοηθήσω. Δε φαντάζομαι ότο το Kemper Stage υστερεί στον τομέα αυτό, αλλά δεν έχω γνώση. Δεν την έχω χρησιμοποήσει. Για την ακρίβεια ως return input, το Head σου δίνει 2 balanced επιλογές: TRS και XLR. Οπότε η διαφορά είναι ότι το Stage δίνει μόνο TRS. Και μιας και το κοίταξα λίγο καλύτερα, το Stage για MIDI έχει μόνο I/O και όχι Thru όπως το Head. Αυτός εδώ κάνει μια πολύ καλή και σύντομη περίληψη των διαφορών.0 βαθμοί
-
παρεμπιπτόντως ρε Σπύρε... τι "μηχάνημα" (όπως αποκαλούσαν οι παλιοί σκυλόβιοι μπουζουκοπαίκται τους ενισχυτές τους) είναι αυτούνο;... 2-3 βιντεάκια μου είχαν δείξει παλιότερα και ένοιωσα ανακλαστικά ακατάσχετη ανάγκη να ξαναπιάσω κιθάρα στα χέρια μου μετά από 20 χρόνια... απίστευτος ήχος (καλύτερα ήχοι)... που να τον είχα και ζωντανό...?0 βαθμοί
-
To 2016 πούλησα τον ενισχυτή (H&K Tubemeister 36) και σχεδόν όλα τα πετάλια (TC G-System + stomps) και αγόρασα το Kemper Head (χωρίς τον τελικό). Σκοπός ήταν να καλύψει όλες μου τις ανάγκες. Live, πρόβες, γράψιμο στο σπίτι etc. Να ξεκαθαρίσω βέβαια ότι δεν παίζω μουσική επαγγελματικά. Το πρώτο που συνειδητοποίησα ήταν ότι για live/πρόβες η FCB1010 της Behringer θα μου έπσαγε τα νεύρα. Αγόρασα λοιπόν το Kemper Remote κι έκανα τη ζωή μου πιο εύκολη. Όπως ανέφερα έχω την version χωρίς τον τελικο. Στα live έπαιζα κατευθείαν στο PA. Στις πρόβες κούμπωνα στο Return όποιας κεφαλής το οποίο δε μου άρεσε και αγόρασα τον Matrix GT1000FX. Εκεί μετάνιωσα που αγόρασα το Head. Το Rack θα με είχε βολέψει όσον αφορά τη μεταψορά. Θα είχα πάρει ένα rack case και θα είχα το Kemper με το Matrix παρέα. Αν αγόραζα σήμερα θα πήγαινα στο Kemper Stage. Για μένα είναι σημαντικό να έχω το Remote παρέα με το Kemper και το Stage σου τα δίνει 2 σε 1. Πολύ βολικό. Από λειτουργίες δεν υστερεί σε κάτι. Δε βγαίνει βέβαια σε έκδοση με τελικό, αλλά δε βλέπω να σε ενδιαφέρει, μιας και η Rack και η Head έκδοση που έχεις βάλει δεν έχουν τελικό.0 βαθμοί
-
το hx stomp πχ εχει 8 slots θα μπορουσε δλδ να εχει 8 εφφε ταυτοχρονα αλλα οπως ειπες εξαρταται απο την επξεργαστικη ισχυ(dsp) που χρησιμοποιει καθε εφφε οποτε στην πραγματικοτητα δεν μπορεις να βαλεις οτι θες γιατι αν δεν υπαρχει dsp διαθεσιμο στο γκριζαρει και δεν μπορεις να το επιλεξεις αυτο γινεται συνηθως στα delay,reverb,modulation αυτο γινεται και στο μεγαλο helix αλλα εχει διπλασια ισχυ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
στο πνεύμα του Σπύρου και του DanAgg θα είναι και η δική μου απάντηση... ο καθένας μας εδώ (κι αλλού) έχουμε διαφορετική (από λίγο έως πάραααα πολύ) γνώμη για τον "καλό" ήχο των τυμπάνων... μάλιστα αυτό περιπλέκεται αν μπει και το θέμα του "είδους" που έθεσε ο Τέρυ παραπάνω... εγώ λοιπόν θα σου πρότεινα να στείλεις μια πρόσκληση ενδιαφέροντος σε όλα τα "σοβαρά" (καταλαβαίνεις ελπίζω τι εννοώ) studio που θα μπορούσες να έχεις ικανοποιητική πρόσβαση κατά το διάστημα των ηχογραφήσεων, ζητώντας samples και τιμές... μέσω των απαντήσεών τους θεωρώ εύκολα σε όλα τα επίπεδα τα συμπεράσματα (και κυρίως αμέσως κι όχι εμμέσως χρήσιμα) που θα βγάλεις και κυρίως "δεσμευτικά" έως ενός σημείου εκ μέρους τους, ως προς το ποθούμενο αποτέλεσμα... good luck...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εάν υπάρχει κάποιος μουσικός ή μουσικό σχήμα που ενδιαφέρεται να παίξει μουσική εθελοντικά σε εκδήλωση του ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΤΕΓΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στις 19/12/22, παρακαλώ να μου στείλει inbox. H εκδήλωση θα είναι κλειστή και θα απευθύνεται αποκλειστικά στους άστεγους συνανθρώπους μας.0 βαθμοί
-
Ω ρε φίλε, αφτή πρέπει να είναι η βαλίτσα της Καϊλής ασούμε. Άμα σε πιάσουνε με τόσες χορδές την έβαψες.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Άμα παλιώσουν οι χορδές, δεν τις αλλάζουμε. Ζμπρώχνουμε την κιθάρα στα μετάχειρα και παίρνουμε άλλη. Πιο φθηνά μας έρχεται.0 βαθμοί
-
Πριν λίγο τη χαμήλωσα διότι μου φάνηκε πολυ ψηλά στο μιξ. Επίσης μείωσα λίγο το compression του μαστερ, και ξαμολήθηκαν μπασα και τύμπανα... Το επανέφερα.0 βαθμοί
-
"Οι χορδές δεν καθαρίζονται, ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ μόνο,κάθε 8 ώρες παιξίματος max" Αριστοτέλης " περί ήχων " 360 π.χ0 βαθμοί
-
Το smartnoiz είναι σημείο αναφοράς στην αγγελίες μουσικών οργάνων στη Ελλάδα. Είμαι ικανοποιημένος από όλες τις συναλλαγές μου που έχουν συμβάλλει σε μεγάλο ποσοστό στο gear που έχω σήμερα. Να πω ότι είμαι από νησί και οι συναλλαγές δεν ήταν χέρι με χέρι αλλά όλα πήγαν πάντα περίφημα. Απλά επειδή τόσο χρόνια έχω μαζέψει κάποιο gear (χάρη στο νόιζ), αν και μπαίνω στις αγγελίες συχνά, πιο πολύ μπαίνω στις ενεργές αγγελίες της περιοχής μου, για να τσεκάρω αν κάνας συντοπίτης μου πουλάει κάτι χρήσιμο και μαις και όλοι εδώ γνωριζόμαστε μεταξύ μας οι συναλλαγές είναι πολύ βολικές.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00