Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/15/22 σε όλα
-
Ναι, γιατί πηγαίνεις με το πόσο κόπιασες για το αποτέλεσμα. Ίσως η αδικία που αισθανόμαστε να οφείλεται στο ότι ο κόσμος δεν κρίνει με την προσπάθεια αλλά με το αποτέλεσμα και εφόσον αυτό τον αφορά. Γιατί εδώ υπήρχε αποτέλεσμα αλλά μάλλον δεν αφορά πολύ κόσμο. Πάντως έκανες πολύ ζόρικη εργασία!!3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Καλησπέρα, σε παγκόσμια πρώτη το νέο μου τραγουδάκι στο noiz για να ακούσω κριτικές για τη σύνθεση και τη μίξη/παραγωγή πριν την "επίσημη" κυκλοφορία! Τα κατάφερα πάλι και βγήκε μόνο 7 λεπτά! Δεκτός κάθε έλεγχος ? Όποιος θέλει κάνει και μία "βυσματική" εγγραφή στο κανάλι μου εδώ https://www.youtube.com/@jimmykonsta Ευχαριστώ!1 βαθμός
-
Από τα καλύτερά σου, ειδικά σε επίπεδο παραγωγής, που φαντάζομαι φαντάζομαι με τόσα πολλά στοιχεία θα ήταν αρκετά δύσκολο. Μπράβο! Ξεφεύγουν κάτι μπασίλες από δω κι από κει, αλλά όχι τίποτα τρομακτικό. Αν είχα να κάνω μια παρατήρηση, αυτή θα ήταν στο πιατίνι που έχεις βάλει που νομίζω ακούγεται παραπάνω (σε συχνότητα) απ'όσο θα ήθελα - αλλά σίγουρα είναι προσωπική άποψη. Επίσης έχει ένα περίεργο στοπ/click στο τέλος, κάτι κλείνει απότομα μάλλον. Edit: Ο Κορμούλ έδωσε ρέστα. Φοβερό κιθαρόνι!1 βαθμός
-
Έκανα και με di, αλλά και με μικρόφωνο (το ταπεινό tracer, καθώς βαριόμουν να βγάζω από το κουτί το rode), και ένα μια μίξη σε αυτά περίπου 60/40 (mic/di). (Μου το συνέστησε ο Dim). Η κιθάρα είναι μια ηλεκτροκλασικη takamine, με φρέσκιες σκληρές χορδές. Τo mic έδωσε την ατάκα και την χαρακτηριστική χορδιλα, ενώ το di συμπλήρωσε κάποιες συχνότητες που έλειπαν.1 βαθμός
-
Πολύ καλό Απόστολε. Μπράβο Γιώργο, απόλυτα ταιριαστό το παίξιμό σου με το κομμάτι, και με πολύ καλό phrasing.1 βαθμός
-
Μέγιστε μπασίσταρε, ογκόλιθε των χαμηλών συχνοτήτων @Terry RoscoeBeck5, το noiz σου εύχεται ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι ευτυχισμένα!!1 βαθμός
-
Μπράβο! Με παρασέρνεις και ακούω άλλα που δεν ακούω συνήθως...? Με παρασέρνουν και οι απο άλλη εποχή, ρομαντικοί σου στίχοι. Δηλώνω φαν. Backing vocals λείπουν στο ρεφρεν. Κάπου τα άκουσα αλλά πολύ χαμηλά... ή η ιδέα μου ήταν;1 βαθμός
-
Μπορεί να μην είμαι φαν αυτού του είδους, αλλά δεν μπορώ να μην βγάλω το καπέλλο (που έτσι κι΄ αλλιώς δεν φοράω). Μακάρι οι σταθμοί που παίζουν ελληνικά να το εντάξουν στο πρόγραμμά τους. Υ.Γ. Γιώργο μ' άρεσες στο μέρος σου. Μου φάνεται σου πάει πιο πολύ η ακουστική. Δεν άκουσα αυτό το "ένρινο" που έχει ο ηλεκτρικός σου ήχος. Μπράβο.1 βαθμός
-
Νάτα και τα gypsy swing ταπωςταλενε....! Μπράβο ρε Απόστολε, το καταευχαριστήθηκα! Πολύ καλός ο Τζαγκογεώργιος!! Κρυφό (λαίμαι τώρα...) ταλέντο! Και όπως πάντα πολύ καλοί στίχοι.......1 βαθμός
-
Εμένα πάντως μου άρεσε- και το "μπάκιτράκι". Εύκολα θα άκουγα και τη συνέχεια.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το κομμάτι και το παίξιμό σου ανακαλούν συναισθήματα, συγκλονιστική η δραματική κορύφωση. Τι να λέμε για το παίξιμο, σούπερ Συγχαρητήρια!1 βαθμός
-
Το παίξιμο είναι καταπληκτικό. Εκφραστικότατο, με πολύ ωραία ανάπτυξη/δομή και φοβερό story telling και phrasing. Όμως το κομμάτι δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, το βρήκα πολύ κοινότοπο σαν σύνθεση και ίσως λίγο "απλοϊκό". Δεν είχε κάτι δηλαδή να μου τραβήξει την προσοχή συνθετικά. Μου ακούστηκε σαν backing track για να σολάρεις από πάνω. Ο ήχος της κιθάρας επίσης (αλλά και των τυμπάνων), μου φάνηκε πολύ κομπρεσαρισμένος (περισσότερο από όσο θα έπρεπε για τα γούστα μου) και αυτό είναι πιο εμφανές στην αρχή που παίζεις το θέμα. Από εκεί και πέρα respect για το παίξιμο και το φοβερό phrasing.1 βαθμός
-
Μόνο τρεις άνθρωποι θα είχε νόημα να κρίνουν αυτή την προσπάθεια, αλλά δύο από αυτούς είναι νεκροί. Οι υπόλοιποι τι να πούμε; Η σύγκριση με το πρωτότυπο θα είναι πάντοτε εις βάρος της διασκευής. Οπότε απομένει ο αυτονόητος υπερ-έπαινος για την προσπάθεια, καθώς πάντοτε εκτιμώ ανθρώπους που τελειώνουν ότι αρχίζουν. 1300 κλικ, είναι υπερ-αρκετά για την μηδενική προώθηση που έγινε. Προσωπικά, το γουστάρω διότι δεν έχεις τους παρλαπιποστίχους του πρωτοτύπου, μένει η μουσική και μόνη, και είναι αρκετή για την ηλικία μου. Ούτε καν. Όπως και οτιδήποτε άλλο, έτσι και αυτό χρειάζεται κάποιο ειδικό ταλέντο, το οποίο ο dimsonic μάλλον είναι υπερήφανος να μην το έχει.1 βαθμός
-
Πολύ καλό το κομμάτι , φοβερή φαντασία, πολύ καλά ακουσματα. Αυτά είναι και τα πιο σημαντικά. Τεχνικά θέλει μιξάρισμα , αρκετή δουλίτσα εκεί. Συμφωνώ με cos_dr1 βαθμός
-
Το Kemper έχει συγκεκριμένο αριθμό slots για τα effects. Έχει 4 pre-stack slots για mono effects (τα λέει A-B-C-D) και 4 post-stack effects. Εδώ μπαίνουν τα stereo (τα λέει X-MOD-DLY-REV). Πέρα απο τις ονομασίες, στην πράξη σε κάθε slot ειναι διαθέσιμα όλα τα effects. Για τα delays και τα reverbs έχει συγκεκριμένες θέσεις, ώστε αν τα βάλεις εκεί, υπάρουν dedicated controls ώστε να αλλάξεις επι τόπου χωρις να μπείς στο menu: Delay: Feedback & Mix Reverb: TIme & Mix1 βαθμός
-
Κανένας περιορισμός, τουλάχιστον για τους 3 modelers που ανέφερα. Μπορείς να τρέξεις όσα εφέ χρειάζεται για να φρακάρει από πλευράς επεξεργαστικής ισχύος. Επίσης δεν έχει σημασία τι τρέχεις, μπορεί να είναι 10 διαφορετικά εφέ, μπορεί να είναι και 14 κομπρέσορες.1 βαθμός
-
Ανάλογα το μηχάνημα. Το Quad Cortex της Neural DSP μπορεί να τρέξει 4 αλυσίδες παράλληλα. Το Axe Fx III παρόμοια. Το Helix είναι λίγο πιο περιορισμένο και το Kemper ακόμα παραπάνω. Στα QC, Axe Fx και Helix μπορείς να έχεις όσα drives θέλεις, αρκεί να τα σηκώνουν από πλευράς DSP. Δε σε περιορίζει κανείς σε 1 drive δηλαδή. Για το Kemper δεν ξέρω. Για το συγκεκριμένο signal chain (noise gate, chorus, 2 delay και 2 reverb με volume pedal) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι γίνονται σε QC, Axe Fx III και Helix (full version, όχι Stomp). Τώρα αν θες και 4 drives από πάνω, αρχίζει και ζορίζει.1 βαθμός
-
Κάνε άμεσα διασκευή κάποιο κομμάτι του κακού λαγού, να δεις 2 εκατομμύρια βιουζ στα σκέλια σου.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
3000 views έχει ένα 2λεπτο βιντεάκι μου που παίζω 5 ακορντα και τρεις νότες, σε ένα περσινο review κιθάρας. Άρα τα 1000 θα είναι λίγα...1 βαθμός
-
για την συνδεσιμότητα τα είδες... μια που φοράνε τα ίδια ADC και DAC και οι εισοδοέξοδοι σε spec (αντιστάσεις και δυναμικές περιοχές) πάλι μια από τα ίδια είναι, σίγουρα και η τελική ποιότητα του ήχου που θα φτάνει στα αυτιά σου παρομοίως ίδια θα είναι... το μόνο που φαντάζομαι ως προς την ποιότητα κατασκευής και το θέμα αντοχής θα έχει δοθεί μια ιδιαίτερη προσοχή στα υλικά υπέρ του stage λόγω πιο σκληρής μεταχείρισης δυνητικά... ήδη υπάρχει και "στα χαρτιά" μια διαφορά στα Electrical Approvals υπέρ του καθώς καλύπτει πιο σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα περί ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας εξοπλισμού πολυμέσων, πράγμα που όμως θεωρώ φυσικό λόγω διαφοράς περιβάλλοντος χρήσης (κάποιος πιο ειδικός περί electrical standards μπορεί να σε διαφωτίσει περισσότερο)...1 βαθμός
-
Γ@μ@ει. Δεν μου φανηκε μεγαλο καποιο μερος. Ωραια ιδεα να μενει το πιανο στο τελος, απλα επρεπε να παιξει κατι πιο ενδιαφερον. Οχι πολυπλοκο, απλα πιο ενδιαφερον. Τα συχνοτικα και ενορχηστρωτικα θεματα, παραγωγη κλπ, χρειαζονται μαλλον και μια δευτερη γνωμη απο καποιον αλλον αν επροκειτο να κυκλοφορησει κανονικα. Για τη συνθεση παντως και την εκτελεση, ισχυει η πρωτη μου λεξη στο σχολιο.1 βαθμός
-
πολύ καλός ήχος στις κιθάρες και καταπληκτικό σόλο... αν μου έλεγαν ότι παίζει οποιοσδήποτε "μεγάλος" του ύφους, θα το πίστευα... ? τώρα για την παραγωγή... την αδικεί το over compression του rythm section που κάνει γενικότερη ζημιά στην ισορροπία των δυναμικών κυρίως στις χαμηλές... μια ανάλογη συχνοτική "δίαιτα" στο πάχος της μπότας θα βοηθούσε να ξεκαθαρίσει το τοπίο... επίσης να θυμάσαι ότι μια πλήρης ορχήστρα στο φόρτε της είναι "άκομψο" να έχει εναλλαγές με "άδεια" μέρη με ισομεγέθη αίσθηση όγκου και έντασης... καταλαβαίνω (νομίζω) τι θες να πετύχεις στο background αλλά μάλλον το παρακάνεις κάπως παρασυρμένος από τον ενθουσιασμό σου ως κλασικό θύμα του "κιθαριστικού ναρκισσισμού" από τον οποίο εννοείται δεν ξεφεύγει εύκολα κανένας... τώρα θα μου πεις όμως ότι οι παρατηρήσεις κατόπιν εορτής είναι εύκολες και θαχεις δίκιο...?1 βαθμός
-
Όταν γράφει πριν από μένα ο @Alex Raptakis δεν έχω τι άλλο να πω πλέον για το όποιο άσμα άκουσα... Συμφωνώ σε όλα! Το κομμάτι θα ήταν πολύ καλύτερο πάντως με άλλον τραγουδιστή, γνώστη της Αγγλικής... sorry Andrew!1 βαθμός
-
Πολλή σωστή παρατήρηση Πάνο. Αυτό παθαίνω κι εγώ όσες φορές έχω προσπαθήσει να βάλω κι εγώ φωνητικά σε κάποιες ιδέες. Με ποιο τρόπο μπορεί να διορθωθεί αυτό;1 βαθμός
-
Καλό δε λέω, αλλά σας έχω καλύτερο: Πουλάτε τα 6χορδα κσύλα και το γυρίζεται στο μπάσο (ιδανικά τετράχορδο) και αλλάζετε χορδές μια φορά στα 10 χρόνια ή και ποτέ ? Do the maths και θα δείτε το κέρδος ?1 βαθμός
-
Όμορφο τραγουδάκι, ωραίες μελωδικές γραμμές, και έχεις κάνει μια χαρά δουλειά στη μείξη κατά τη γνώμη μου. ΑΛΛΑ (σχόλιο Άλεξ χωρίς αλλά δε γίνεται :P) Είμαι πολύ αυστηρός με τις προφορές γενικότερα, και νομίζω πως θέλεις λίγο δουλίτσα παραπάνω εκεί. Βγαίνει το ελληνικό αρκετά σε αρκετά σημεία, με αποτέλεσμα να το ακούω πιο δύσκολα απ'ότι ακούω ένα ελληνικό - που δεν ακούω Ελληνικά. Προσωπική άποψη βέβαια. Το χω γράφει πολλές φορές και θα συνεχίσω να το γράφω. Η προφορά θέλει ηθοποιία, πρέπει να γίνεις κάποιος άλλος, να ξεχάσεις τη γλώσσα σου, και να μιλάς όπως ακούς την άλλη γλώσσα, χωρίς να χρησιμοποιείς χαρακτήρες της δικής σου. Δεν είναι εύκολο βέβαια. Μιλώντας για τη φωνή, ίσως να του ταίριαζε λίγο φαλτσέτο, ειδικά στην αρχή, και μετά ας ανέβαζες ένταση με κανονική φωνή για την κορύφωση του κομματιού - σαν συνθετικό εργαλείο δηλαδή. Σαν μικρό comping error θα πω ότι το τελευταίο "your eyes" στο 1:35 ακούγεται ξέμπαρκο, θέλει καλύτερο blending, ή να ξανακάνεις άλλο take. Επίσης στο τελευταίο μέρος που μπαίνει η δεύτερη φωνή, ίσως θα ήταν καλύτερο να είναι λίγο πιο πίσω σε ένταση γιατί η μία κρύβει την άλλη. Όσον αφορά τα τύμπανα, κάτι διπεταλιές όπως το 1:36 και 3:14 νομίζω πώς δεν ταιριάζουν στο είδος, και λόγω του sound signature της μπότας δημιουργούν ένα χαμό στο low end. Καλύτερα να κάνεις κάτι με το ταμπούρο. Τα πιατίνα στο 4:00+ δε ξέρω πώς το κατάφερες πάλι αλλά μου ακούγονται ξέμπαρκα. Μήπως να ανεβάσεις την μπότα που τα συνοδεύει, αν υπάρχει? Αυτά τα ολίγα! Ωραίο είναι όμως, μη βαράς! ?1 βαθμός
-
Μέλλον η παρόν, δεν έχει σημασία. Ο άνθρωπος είναι στην καλύτερη του περίοδο. Ξέφυγε από τις κτηνώδεις καταβολές του, κατέκτησε τα μυστικά του σύμπαντος, και ξεκινά για ένα διαστρικό ταξίδι. Ξέρει ακριβώς πού είναι, ξέρει ακριβώς πού πάει, νομίζει ότι ξέρει και το γιατί... Κάθε αρχή είναι γεμάτη ενθουσιασμό και ευδαιμονία, νηφαλιότητα και σοβαρότητα. Για όλα αυτά που γνωρίζουμε σίγουρα ότι υπάρχουν με την ανώτερή μας διανόηση, αλλά δεν τα έχουμε δει ακόμη. Για την αδήρητη ανάγκη επιτυχίας της αποστολής, που είναι το μέγα πόνημα του κέντρου του σύμπαντος, του Ανθρώπου. Κι έτσι ξεκινάμε, με σίγουρο βήμα για το πεπρωμένο μας. Σύντομα όμως οι κακόφωνες σειρήνες της αμφιβολίας, η αναπόδραστη σύγκριση του μεγέθους του απείρου με το άτομο, του πάντοτε με τη στιγμή, κάνει την ψυχή να σκιρτά και να θαυμάζει. Μήπως τελικά δεν είμαστε τόσο μεγάλοι όσο νομίζουμε; Μήπως εικάσαμε με περισσότερη βεβαιότητα απ' όση έπρεπε; Μήπως δεν έχει νόημα η αποστολή; Μα όχι, η αποστολή πρέπει να συνεχιστεί. Ένας τελευταίος μάταιος απολογισμός, πολύ εκπρόθεσμος. Όποιο συμπέρασμα κι αν απολογίστηκε, είναι πια αργά. Η πορεία συνεχίζεται. Το τέλος θα έρθει απότομα και αθόρυβα, μα θα έχουμε φτάσει εκεί με το ίδιο πάντα επίμονο βήμα. -Χώρος για κανονικά σχόλια και πληροφορίες-?0 βαθμοί
-
Solo κιθάρα Γιώργος Κουρμούλης Μηδέν Πενήντα (Verse1) Γεια σου ρε φίλε 0,50 η χαρά. Τουρίστας στην Αθήνα, στ' αζήτητα ξανά. Σπίτι δεν θα ψάξω, δωμάτιο δεν θα βρω. Στης Κλαυθμώνος την πλατεία θα ξεραθώ. Γεια σου ρε φίλε ποιο τραγούδι θες να πω Ναι, στο καπέλο, να ξεσπάσεις σου ζητώ. 0,50 ούτε καν ένα ευρώ και εγώ για εσένα τραγουδώ (Chorus) Με σπίρτα φωτιά, να καίει απαλά. Αλήθειας δυο λεπτά. Ύπνου φωλιά . Με μάτια βαριά δεν ξύπνησα ξανά. (Verse2) Γεια σου ρε φίλε 0,50 στα κρυφά Πας παραπέρα, για παραμύθα παστρικιά. Τράβα παρακάτω, φύγε από εδώ! Στης Κλαυθμώνος την πλατεία να κοιμηθώ. Γεια σου ρε φίλε Πες μου που τα άκουσες αυτό; Οι τελειωμένοι να γλυτώνουν τον σταυρό. 0,50 ούτε καν ένα ευρώ Και εγώ για εκείνους τραγουδώ. (Chorus) Με σπίρτα φωτιά, να καίει απαλά. Αλήθειας δυο λεπτά. Ύπνου φωλιά. Με μάτια βαριά δεν ξύπνησα ξανά.0 βαθμοί
-
Βρήκα ένα ωραίο backing track και αυτοσχεδίασα πάνω του (με όσα λάθη αυτό συνεπάγεται), με στρατ. solo improvisation A minor.mp30 βαθμοί
-
σόρυ κι από εμένα Κωνσταντίνε αν ήμουν υπερβολικά ευαίσθητος... κλιμακτήριος ξέρεις...?0 βαθμοί
-
εγώ είμαι μια χαρά ικανοποιημένος. Άλλωστε η πλατφόρμα είναι χωρίς προμήθεια οπότε δεν είναι υποχρεωμένη να σου προσφέρει οποιαδήποτε ασφάλεια αγορών. Η ποικιλία προϊόντων πάει και έρχεται, κάποιες φορές βρίσκεις πραγματάκια άλλες υπάρχει νέκρα. Ε δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Το μόνο σπαστικό με τις αγγελίες γενικά είναι όταν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο προιόν δεν υπάρχει, πας το αγοράζεις νέο και μετά τσούπ εμφανίζεται!0 βαθμοί
-
Δύσκολη μέρα σήμερα. Ξεκίνησε από ένα δυσάρεστο νέο στο fb. Τον Μιχάλη Πολυκανδριώτη (από όσο ξέρω μάλλον καμμία συγγένεια) τον γνώρισα στα πρώτα μου βήματα, όταν ήξερα περίπου ότι μια ηλεκτρική κιθάρα ήταν κάτι σαν μια ακουστική με ένα μαγνήτη. Επαιζα με ένα σύνολο για το σχεδιασμένο πρώτο μας live στο υπόγειο μιας κάβας, όπου ακούγοντας τον ήχο κατέβηκε κάτω ένας μεγαλύτερος μουσάτος τύπος και ένας άλλο συνομηλικός μας... Μας συστήθηκε ως Μιχάλης, μας είπε ότι έπαιζε κιθάρα και άκουσε τι παίζαμε και κατέβηκε. Εμείς παίζαμε τότε με μια κιθάρα δυο κιθαρίστες εναλλάξ. Μετά από λίγες μέρες ξανακατέβηκε στο υπόγειο μαζί με μια fender jaguar νομίζω. Πρώτη φορά έβλεπα fender από κοντά. Την έβαλε στον ντουμπλεξ μας και άρχισε να παίζει.... Κουφάθηκα....Ανάμεσα στον ορυμαγδό που έβγαζε διέκρινα γνωστούς και άπιαστους για μας ήχους. Η κιθάρα όταν την έπιασα μου φάνηκε πούπουλο. 0.008 galli μας λέει.... για... να παίζεις με έκφραση! Ρε συ αυτή παίζει και μόνη της ! Λίγες μέρες μετά στην πρώτη μου εμφάνιση πριν το σόλο στο presence of the Lord τον θυμάμαι από κάτω να μου φωνάζει: Σόλαρε, σόλαρε ! Αργότερα τον έμαθα καλά ως τον ζωντανό θρύλο της μουσικής Θεσσαλονίκης. Όποια πέτρα να σήκωνες που σχετίζονταν με το ροκ ήταν από κάτω. Το προσωνύμιο: Χεντριξ (όχι εντελώς άδικα) ή για τους γνώστες...."βατραχοτσιπούρης"...ή απλώς Μιχάλης. Παίξαμε μαζί, διαγωνιστήκαμε μαζί....Επαιξε σε όλα τα γνωστά και μη εφήμερα σχήματα της Θεσσαλονίκης. Για καιρό διατηρούσε και κατάστημα δίσκων στην πόλη στη δεκαετία 70. Ποτέ δεν διακρίθηκε ποιοτικά ή απο άποψη επιτυχίας, αλλά όπου κιθάρα ήταν κι αυτός. Καλαμπούρι, μουσικές γνώσεις, παίξιμο στο γόνατο και στήσιμο μπάντας στη στιγμή. Ήταν ο πρώτος. Στα τελευταία χρόνια μια σκιά του έπαιζε μόνη στην παραλία με ένα ενισχυτάκι με μπαταρία. Στο δρόμο τον έβλεπες με ίχνη πάρκινσον. Αλλά το παίξιμο στην παραλία εκεί... too old to rock and roll.... Σήμερα με το που ξύπνησα διάβασα αυτό " Να θου παίκθω δυό ροκάδικεθ φραθούλες αγόρι μου" ..... Πόσοι από μας δεν έχουν ακούσει αυτές τις λέξεις απ'το στόμα του μοναδικού Έλληνα "Χέντριξ" ;;; Άλλοι κατόπιν να τον χλευάζουν , άλλοι να τον χειροκροτούν η να σκαν στα γέλια μαζί του ....με ποιον ;;; Με την παραδοσιακά ροκ φιγούρα του Θεσσαλονικιού Χέντριξ, του φίλου μας του Μιχάλη Πολυκανδριώτη. Αυτό ήταν το " μότο" των μουσικών (κιθαρίστες κυρίως) σαν ανταμώνανε ....οι πρώτες κουβέντες που ανταλλάσσανε , σαν ένα μαγικό ξόρκι που έδιωχνε τις στενοχώριες τους , τις αφραγκίες τους και έφερνε στην υπολοιπόμενη ώρα του καφέ , της πρόβας , η της μπουρδελότσαρκας τους μόνο αισιοδοξία . "Να θου παίκθω δυό ροκάδικεθ φραθούλες αγόρι μου" ..... Ο Μιχάλης είναι στο ΑΧΕΠΑ από προχθές χωρίς να γνωρίζουν καν ποιος είναι . Τον βρήκανε στη παραλιακή στο Πάρκο του Φωκά από πίσω ,χωρίς πορτοφόλι χωρίς ταυτότητα και Κάρτα ΑΤΜ , χωρίς το κιθαρωνι του και το 10watt ενισχυτάκι του ( του είχαν πάρει μέχρι και τα παπούτσια του ) και μεταφέρθηκε με ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο όπου προχτες μας ενημέρωσε η Κοιν.Λειτουργός του Νοσοκομείου πως σε μια απόδειξη ΚΕΠΑ στη τσέπη του ήταν γραμμένα 2 κινητά τηλ. του αδερφού του που ζει εκτός Θεσσαλονίκης και το δικό μου ..... Δεν μπορεί να ζήσει εφ εξής χωρίς οικιακή εξυπηρέτηση , συνεπώς .... Την επόμενη εβδομάδα ( μόλις βγει η νέα Ασ.ταυτοτητα) θα μεταφερθεί με πρόταση της Κοιν.Λειτουργού και με κοινά έξοδα ( Νοσοκομείου και Σωματείου) στο Τιάλειο Κέντρο Αποκατάστασης Υπερηλίκων " Αγ.Παντελεήμονας " στη Κοζάνη με την ελπίδα να ζήσει στη φύση από δω και πέρα και μακριά από την μοναξιά .... Ο Μιχάλης χαίρεται πολύ όταν βλέπει γνωστές φάτσες στο ΑΧΕΠΑ .... Μέρες πούρχονται ....η λίγολεπτη παρέα σας θα του δώσει μεγάλη χαρά .... Και φυσικά θα συναντήσετε μια Ιστορική Φιγούρα της μουσικής κουλτούρας της πόλης μας ...κι όχι μόνο. Λόγω έλλειψης χώρου στην Παθολογική ο Μιχάλης μας βρίσκεται στη Οφθαλμολογική του ΑΧΕΠΑ , 1ο υπόγειο , δωμάτιο 3. Το κείμενο γραμμένο από τον πρόεδρο του Σπιτιού του Μουσικού - Καλλιτέχνη. Ελπίζω να γίνει κάποια επι πλέον κίνηση στήριξής του. Τις παρακάτω φωτογραφίες χωρίζουν σχεδόν 50 χρόνια... σ.σ. sorry για το mood, γιορτινές μέρες.... ας πούμε του το χρώσταγα...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φϊλε Σπύρο, θα επέλεγα το remote για πιο φορητή λύση. Το άλλο είναι μεγάλο και "δυσκίνητο". Και χωρίς να θέλω να γίνω ο σπαστικός που άλλα ρωτούν και άλλα απαντάει, ηχητικά εάν σε ενδιαφέρει μία γνώμη τσέκαρε οπωσδήποτε και το Fractal Fm3. Είχα kemper, και το Fm3 είναι πιο φθηνό, πιο φορητό και με πιο καλό ήχο. Η διαφορά για να καταλάβεις είναι πως το kemper είναι πολύ πιο κομπρεσαρισμένο και "στενό", pod-ίζει λίγο σε σχέση με το Fractal. Μέσα σε ηχογράφηση ίσως η διαφορά είναι μικρή, αλλά σίγουρα τη "νιώθεις". Ο ήχος που βγαίνει από τα monitors είναι διπλός σε σχέση με το kemper. Είναι κάπως σα λαμπα vs transistor η φάση. Άσε που έχει και άλλα πλεονεκτήματα, καλύτερο editor, είναι και standalone κάρτα ήχου κλπ.0 βαθμοί
-
Νίκο αλίμονο. Σε καμία περίπτωση δεν είχα ειρωνική διάθεση. Με συγχωρείς αν φάνηκε κάτι τέτοιο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχα τέτοια πρόθεση. Σ’ ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όσον αφορά το Thomann θέλω να πω ότι σκόπιμα δεν το χρησιμοποιώ υπερβολικά. Προτιμώ την ανθρώπινη επαφή στα καταστήματα εδώ συνομιλώντας ζωντανά με τον εκάστοτε πωλητή. Όσον αφορά τις τιμές τα Neumann με τα Focal Solo 6 βγαίνουν περίπου το ίδιο.0 βαθμοί
-
παρεμπιπτόντως ρε Σπύρε... τι "μηχάνημα" (όπως αποκαλούσαν οι παλιοί σκυλόβιοι μπουζουκοπαίκται τους ενισχυτές τους) είναι αυτούνο;... 2-3 βιντεάκια μου είχαν δείξει παλιότερα και ένοιωσα ανακλαστικά ακατάσχετη ανάγκη να ξαναπιάσω κιθάρα στα χέρια μου μετά από 20 χρόνια... απίστευτος ήχος (καλύτερα ήχοι)... που να τον είχα και ζωντανό...?0 βαθμοί
-
στο πνεύμα του Σπύρου και του DanAgg θα είναι και η δική μου απάντηση... ο καθένας μας εδώ (κι αλλού) έχουμε διαφορετική (από λίγο έως πάραααα πολύ) γνώμη για τον "καλό" ήχο των τυμπάνων... μάλιστα αυτό περιπλέκεται αν μπει και το θέμα του "είδους" που έθεσε ο Τέρυ παραπάνω... εγώ λοιπόν θα σου πρότεινα να στείλεις μια πρόσκληση ενδιαφέροντος σε όλα τα "σοβαρά" (καταλαβαίνεις ελπίζω τι εννοώ) studio που θα μπορούσες να έχεις ικανοποιητική πρόσβαση κατά το διάστημα των ηχογραφήσεων, ζητώντας samples και τιμές... μέσω των απαντήσεών τους θεωρώ εύκολα σε όλα τα επίπεδα τα συμπεράσματα (και κυρίως αμέσως κι όχι εμμέσως χρήσιμα) που θα βγάλεις και κυρίως "δεσμευτικά" έως ενός σημείου εκ μέρους τους, ως προς το ποθούμενο αποτέλεσμα... good luck...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εάν υπάρχει κάποιος μουσικός ή μουσικό σχήμα που ενδιαφέρεται να παίξει μουσική εθελοντικά σε εκδήλωση του ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΤΕΓΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στις 19/12/22, παρακαλώ να μου στείλει inbox. H εκδήλωση θα είναι κλειστή και θα απευθύνεται αποκλειστικά στους άστεγους συνανθρώπους μας.0 βαθμοί
-
Ω ρε φίλε, αφτή πρέπει να είναι η βαλίτσα της Καϊλής ασούμε. Άμα σε πιάσουνε με τόσες χορδές την έβαψες.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μου άρεσε πολύ το κομμάτι! Θέλει λίγο η φωνή μασάζ, γιατί το πιάσιμο σε συνδυασμό με τα στιβαρά, λεβέντικα ελληνικά φωνήεντα δημιουργούν ένα υπερβολικό αποτέλεσμα. Να σου πω την αλήθεια θα το προτιμούσα στα ελληνικά, αλλά καταλαβαίνω ότι όπως ήρθε η σύνθεση, ήρθε. Πάρα πολύ ωραίο όμως. Ευαίσθητο χωρίς να καταντάει γλυκανάλατο.0 βαθμοί
-
"Οι χορδές δεν καθαρίζονται, ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ μόνο,κάθε 8 ώρες παιξίματος max" Αριστοτέλης " περί ήχων " 360 π.χ0 βαθμοί
-
Το smartnoiz είναι σημείο αναφοράς στην αγγελίες μουσικών οργάνων στη Ελλάδα. Είμαι ικανοποιημένος από όλες τις συναλλαγές μου που έχουν συμβάλλει σε μεγάλο ποσοστό στο gear που έχω σήμερα. Να πω ότι είμαι από νησί και οι συναλλαγές δεν ήταν χέρι με χέρι αλλά όλα πήγαν πάντα περίφημα. Απλά επειδή τόσο χρόνια έχω μαζέψει κάποιο gear (χάρη στο νόιζ), αν και μπαίνω στις αγγελίες συχνά, πιο πολύ μπαίνω στις ενεργές αγγελίες της περιοχής μου, για να τσεκάρω αν κάνας συντοπίτης μου πουλάει κάτι χρήσιμο και μαις και όλοι εδώ γνωριζόμαστε μεταξύ μας οι συναλλαγές είναι πολύ βολικές.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00