Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/15/22 σε όλα
-
Τώρα να την πω την... αμαρτία μου. Λέγαμε βάψε τη κόκκινη, βάψε τη... ηλιοκαμένη, βάψε... Όπως την βλέπω έτσι natural, με αυτά τα ωραία νερά, δεν θα με χάλαγε καθόλου και ως έχει. Και μόλις κιτρινίσει λιγάκι το νίτρο, θα γίνει πιο yummy ?3 βαθμοί
-
Τα χουν πει, το ξέρουν όλοι. Το χω ξαναπει και χω αλλά δε βαριέσαι... COS - ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!3 βαθμοί
-
Το μόνο που θα ήθελα να σχολιάσω για το κομμάτι είναι το ΦΟΒΕΡΟ ΧΙΟΥΜΟΡ που έχει, "παίζοντας" με διάφορες μουσικές. Είσαι απίστευτος Κώστα.3 βαθμοί
-
Αυτά είναι τα ωραία, μπράβο σε όλους! Roberto ζηλεύω το πόσο γρήγορα 'ξεπετάς' το ένα καλό κομμάτι πίσω από το άλλο. gkourmoul κάνεις παπάδες στην κιθάρα, εξαιρετικός. PAL μήνες να πέρναγα στο daw ούτε καν θα πλησίαζα την μίξη σου2 βαθμοί
-
Μπραβο παλικαρια. Μπορει να μην ειναι ακριβως αυτο που συνηθιζω να ακουω αλλα ειναι πολυ καλο απο καθε αποψη. Δεν περιμενα και κατι λιγοτερο απο τους τρεις σας. Ωραια και η Parisienne Walkways παραπομπη. Πατε για επομενο.2 βαθμοί
-
Και εδώ είναι η ουσία της υπόθεσης. Το δεύτερο είναι πιο "μπροστά", οπότε θα σου πω ότι προκρίνω το... δεύτερο. Όχι όμως ότι δεν στέκεται και το πρώτο. Edit: Η νέα μίξη μου ακούγεται πιο ισορροπημένη. Edit στο edit: Δεν παίρνεις και εσύ ένα ωραίο J όπως ο Μπάμπης να κάνεις τις δουλειές σου; ?1 βαθμός
-
Eiναι μπλέξιμο τώρα. Το θέμα είναι τι συχνοτικές παρεμβάσεις έχεις κάνει και στα άλλα όργανα για να δώσεις θέση στο μπάσο γιατί και τα άλλα όργανα έχουν μπάσες συχνότητες ανάλογα με το τι παίζεις. Πρέπει να δίνεις στο κάθε όργανο στη μίξη το συχνοτικό εύρος κόβοντας ή αναδεικνύοντας συχνότητες αντίστοιχα.1 βαθμός
-
Ποστάρω εδώ αυτή την μακρόσυρτη ιστορία ως δείγμα του πώς κάποτε λειτουργούσαν τα πράγματα (και) στον χώρο της ηχογράφησης και τις πατέντες που επινοούσαν οι ηχολήπτες στην αντιμετώπιση προβλημάτων. Εδώ ταιριάζει γάντι το "για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι". ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLUES WIRE - THE LOST ALBUM 1991 (όπως την έζησα και τη θυμάμαι) Πριν μερικά χρόνια, με κάλεσε στο τηλέφωνο ο φίλος κι εξαίρετος μουσικός Γιώργος Πεντζίκης (τότε εξακολουθούσε να ασχολείται με το στούντιο του) και μου λέει «γιατρέ μου, έχω κάτι παλιές ταινίες δικές σας εδώ που σαπίζουν στην υγρασία, πληρωμένες είναι, αν θέλεις έλα να τις πάρεις αλλιώς θα τις πετάξω». Αντιλήφθηκα πως πρόκειται για κάποιες ηχογραφήσεις που είχε χρηματοδοτήσει ο Μύλος στο ξεκίνημα του προκειμένου να δραστηριοποιηθεί και ως εταιρεία έκδοσης δίσκων. Ξαφνιάστηκα γιατί νόμιζα πως δεν θα υπάρχουν πλέον αλλά και χάρηκα ιδιαίτερα μια και μέχρι εκείνη τη στιγμή είχα μεν τα κομμάτια, σε προβληματικές και αμφιβόλου ποιότητας κασέτες δε, του απαντώ «κράτα τες, κανονίζω να περάσω να τις πάρω». Κι αυτό έκανα άμεσα, φορτωμένος συγκίνηση και αναμνήσεις. Αυτές οι καταγραφές έγιναν το 1991 με στόχο να κυκλοφορήσει τότε ένας καινούργιος δίσκος των Blues Wire, οι μήνες κυλούσαν με τον Μύλο να γιγαντώνεται και τις υποχρεώσεις να πολλαπλασιάζονται, κόσμος πήγαινε κι ερχόταν στα γραφεία της επιχείρησης, κάπως ξεχάστηκε το θέμα και υποχώρησε στην λίστα των προτεραιοτήτων της νεοσύστατης δισκογραφικής, στο μεταξύ πρόσωπα και καταστάσεις άλλαζαν και διαφοροποιούνταν η λειτουργία της, με τούτα και με άλλα πέρασε ένας χρόνος και όταν ωρίμασαν οι συνθήκες να βγει επιτέλους το άλμπουμ, εμείς είχαμε διανύσει απόσταση καλλιτεχνικά έχοντας εμπλουτίσει το ρεπερτόριο μας με πιο φρέσκα τραγούδια και βελτιώνοντας τις επιδόσεις μας ως μουσικοί, οι φιλοδοξίες του Μύλου είχαν απλωθεί περαιτέρω και τελικά πάρθηκε η απόφαση να ξεχαστούν τα περσινά ξινά σταφύλια και να ξεκινήσει μια νέα, καλύτερα οργανωμένη και δουλεμένη προσπάθεια, κάτι που οδήγησε λίγο αργότερα στην κυκλοφορία του Bulldog boogie. Πέρασα το λοιπόν και παρέλαβα τις πολυκάναλες ταινίες, γέμισα το πορτμπαγκάζ και τις αποθήκευσα πρόχειρα στο σπίτι μου. Αργότερα, ξεκίνησε ένας νέος γύρος προβληματισμών και εν δυνάμει αδιεξόδων, αφού με κάποιον τρόπο έπρεπε οι ταινίες να ελεγχθούν και εφόσον έπαιζαν αξιοπρεπώς, το υλικό να διασωθεί σε ψηφιακή μορφή καθώς τα χρόνια των mp3 και του internet είχαν ήδη κυριαρχήσει στην παγκόσμια αγορά της μουσικής. Αφού σκέφτηκα τις ενδεχόμενες επιλογές μου, επικοινώνησα με τον Γιώργο Μάνιο, στο στούντιο του οποίου ηχογραφήθηκαν αρκετές δουλειές του γκρουπ και προσωπικές μου, άλλωστε ο Γιώργος ήταν από τους λίγους που ακόμα διατηρούσε σε άριστη κατάσταση τα παλιά του Atari και υπήρξε διαβόητος για την νοικοκυροσύνη του, τον εξοπλισμό αλλά και τις γνώσεις του, όντας ένας αυθεντικός gearhead στον τομέα του. Αφού ολοκληρώθηκε η μεταφορά, ήρθε τελικά η στιγμή της αποκάλυψης, οι ταινίες αναπαύονταν στα χαρτόκουτα τους και ήσαν τυλιγμένες με διαφανή πλαστικά, η όλη διαδικασία μου θύμισε –τηρουμένων των αναλογιών- διάφορα βίντεο που έχω παρακολουθήσει με αντίστοιχα ξεσκεπάσματα σαρκοφάγων από ασύλητους τάφους. Με αργές κινήσεις απομακρύνθηκαν τα νάιλον, ανοίχτηκαν προσεκτικά τα κουτιά και ιδού, οι παχιές ταινίες στο εσωτερικό τους. Η κατάσταση τους ήταν στα όρια του αθλίου, η υγρασία των υπογείων είχε τρυπώσει μέσα τους και η εικόνα τους ήταν αποκαρδιωτική. Με συνέπεια και ιδιαίτερη προσήλωση ο Γιώργος, αφού καθάρισε όσο μπορούσε επιφανειακά την πρώτη ταινία, την τοποθέτησε ευλαβικά πάνω στο παλιό αλλά απαστράπτον και άριστα διατηρημένο μηχάνημα και πάτησε το play. Τίποτε δεν συνέβη. Η ταινία αρνιόταν πεισματικά κα κινηθεί έστω και ένα εκατοστό, οι πλευρές της εφάπτονταν θαρρείς με κόλλα, απογοήτευση. Ο Γιώργος δεν έχασε την πίστη του, ασφαλώς και διότι η όλη κατάσταση αποτελούσε και μια πρόκληση για τις ικανότητες του, «άσε να το ψάξω λίγο και θα σου πω» δήλωσε, καθώς εγώ αναχώρησα με καψαλισμένα φτερά. Μια δυο μέρες μετά, μου ανακοινώνει τηλεφωνικά πως αφού έψαξε τα κιτάπια του, βρήκε μια λύση που ίσως αποδειχθεί λυτρωτική, «έλα από δω, θα τις ψήσουμε», τον ακούω να λέει. Στον χώρο του εκ του σύνεγγυς, μου εξηγεί πως ο τρόπος αποκόλλησης και τελικά αναπνοής στις ταινίες, μπορεί να επιτευχθεί με την κατάλληλη θέρμανση, κάτι που όμως είναι επικίνδυνη διαδικασία και μπορεί να αποβεί μοιραία, απαιτεί υπομονή και χειρουργική ακρίβεια, απολύτως συγκεκριμένες τιμές χρόνου και θερμοκρασίας για να υπάρξει ευτυχές αποτέλεσμα. Οπλισμένος λοιπόν με state of the art θερμόμετρο και χρονόμετρο, θερμαίνει τον φούρνο της κουζίνας στους επιθυμητούς βαθμούς, τοποθετεί μέσα του την ταινία και κρατώντας το χρονόμετρο και τις ανάσες μας, περιμένουμε. Τα γεμιστά ωχριούν μπροστά στην τέχνη επιπέδου μάστερ σεφ που επέδειξε ο έμπειρος ηχολήπτης, κάποτε η διαδικασία παίρνει τέλος, μαγειρεύτηκαν τα τραγούδια, η ταινία μπαίνει ξανά στο παλιό μηχάνημα αναπαραγωγής και voilà! Ο ήχος του συγκροτήματος ξεπηδάει από τα ηχεία, ζωντανός και φρέσκος σα να ηχογραφήθηκε πριν μια βδομάδα. Με αυτά τα μαγικά ο Γιώργος έσωσε αυτή τη δουλειά ψήνοντας υπομονετικά σαν καλή νοικοκυρά όλες τις ταινίες, κάναμε και μια πρόχειρη επιτόπου μίξη και σώθηκαν τα αρχεία σε ψηφιακή μορφή. Του χρωστάω ευγνωμοσύνη και υποκλίνομαι με υπέρτατο θαυμασμό για όσα πέτυχε, σ’ ευχαριστώ κύριε Μάνιο. Από μουσικής πλευράς, θεωρώ το Blues Wire 1991The lost album, μάλλον καλύτερο του Bulldog boogie που έκλεψε τη θέση του στην δισκογραφία μας, μπορεί το τελευταίο να έχει έναν αέρα πιο μοντέρνο για την εποχή και σίγουρα εμείς σαν παίκτες κάναμε χιλιόμετρα στο ενδιάμεσο που φάνηκαν πιο καθαρά με κείνη την έκδοση, το 1991 παρόλα αυτά ως όλον, μολονότι πιο τραχύ και ακατέργαστο, στέκει κατά την άποψη μου σε υψηλότερο επίπεδο και διατηρεί πιο ενιαίο ύφος. Εδώ περιέχεται η πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού Bulldog boogie και μια πρωτογενής εκδοχή του I don’t worry, τα μόνα κομμάτια που βρήκαν θέση στον δίσκο που ακολούθησε έναν χρόνο μετά. Εκείνη την εποχή παίζαμε με ρυθμούς πολυβόλου, τραγούδια όπως τα Jump out of my grave, I feel like crying, Tobacco road, Willie and the hand jive έκαναν θραύση στις συναυλίες μας όμως ποτέ δεν καταγράφηκαν, κάτι άδικο στην συνείδηση μου που αυτή η κυκλοφορία έστω και ετεροχρονισμένα αποκαθιστά. Ο Σωτήρης και ο Αλέξης βρίσκονται στα καλύτερα τους ενώ ο Νίκος καταθέτει ένα από τα πλέον αξιομνημόνευτα παιξίματα του στην κιθάρα με αιχμή του δόρατος το εξαίσιο I believe to my soul. Εγώ από την άλλη, πάντα πιστός σε μια αέναη δημιουργική καθημερινότητα σε ότι αφορά την τραγουδοποιία, συνεισφέρω αρκετά κομμάτια που ακούγοντας τα σήμερα νοιώθω υπερήφανος, και μουσικά και στιχουργικά. Όσο κι αν η καρδιά μου πάγωσε στιγμιαία καθώς ξεκινάει το The name of the game λέγοντας two times six, is just a kiss on the cheek καθότι μου θύμισε σύγχρονες αθλιότητες με 12χρονα κοριτσάκια, η περιγραφή του άνδρα κυνηγού που βρίσκεται στο κατόπι της γυναίκας θηράματος και τα στάδια από το φλερτ στην καψούρα κι από κει στις συμβάσεις και την αναπόφευκτη παράδοση στην φθορά, θεωρώ πως στέκει με αξιώσεις συμβάλλοντας στην αγαπημένη σταθερά της κυρίαρχης θεματολογίας των μπλουζ που είναι ο έρωτας. Το Jump out of my grave είναι ίσως το πιο δραματικό τραγούδι που έχω γράψει για την ανεκπλήρωτη αγάπη και την σταδιακή αποξένωση που ακολουθεί έντονα πάθη και συμβίωση εραστών, ενώ στο Call the blues again καταθέτω μια από τις καλύτερες ρίμες που έχω σκαρώσει στο πνεύμα της στιχουργίας που χαρακτηρίζει το ιδίωμα που υπηρετώ: putting you and me together is just like fire and ice, you ain’t no mother Teresa baby and I ain’t no Jesus Christ. Δε λείπουν βέβαια και οι πολιτικοκοινωνικές νύξεις, όπως στο VIP που και τούτο υπήρξε ιδιαίτερα αγαπητό εκείνα τα χρόνια, και για του λόγου του όμως η λήθη καραδοκούσε. Ας είναι, νοιώθω μεγάλη χαρά που ύστερα από τόσα χρόνια δημοσιοποιείται η τότε προσπάθεια μας και ένας χαμένος κρίκος της σειράς στην ιστορία του γκρουπ μπαίνει στη θέση του.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εμπειρία πραγματικά, το επίπεδο είναι αλλού. Θα πρότεινα να το σπάσεις τμηματικά και να ανεβάζεις το κάθε κομμάτι ξεχωριστά ανα εβδομάδα-10ήμερο. Καθαρά από την άποψη ότι είναι αποθαρρυντικό για κάποιον το να ακούσει 57 λεπτά μουσικής. Οι περισσότεροι δεν ακούνε δίσκο απο την αρχή ως το τέλος ούτε από τις αγαπημένες τους μπάντες. Πέρα από αυτό, όταν ανεβάζεις συχνά ο αλγόριθμος του youtube, spotify κλπ σε προτείνει σε περισσότερο κόσμο. Φιλικά το λέω1 βαθμός
-
Και λίγα αστέρια σου βάζω..... Το κομμάτι είναι φανταστικό! Βλέπω-ακούω όμως μια "κάλμα" στο συνθετικό σου και δεν ξέρω εάν αυτό είναι καλό ή κακό.1 βαθμός
-
Εγώ πάντως το '86 στο Παραρλάμα έμαθα τον SRV από τον Ντουνούση όμως (Mary's lamb).. Ο Ηλίας ακόμη μάθαινε κιθάρα...??1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Στέκομαι στη συγκλονιστικη περιγραφή που με άγγιξε πραγματικά. Και από εμένα ευχαριστίες και συγκίνηση για όλα. Συγκίνηση και αμεριστος σεβασμός αλλά και τι τύχη που κατάφερα να σε γνωρίσω και προσωπικά μέσω του noiz μας κύριε Ηλία!!!1 βαθμός
-
Αρχή με σικουενσιά που πηγαινοέρχεται μαζί με ντέφι και zoolook-like voice samples. Τέλος με funky φτηνά 90z. Εντάξει, δεν μεταδίδω άλλο. Απρόβλεπτος όπως πάντα!!!!!!1 βαθμός
-
Aκομα θυμαμαι τα διημερα λαιβ που κλεινατε συχνα-πυκνα,εκεινη την εποχη,στον Κουτσουμπα τα οποια κατεληγαν τριημερα λογω μεγαλης προσελευσης.Και βεβαια ερχομασταν σε ολα. Εχω παρακολουθησει ολες τις εκδοχες της μπαντας. Και,ελπιζω,να μη με ψεγεις Ηλια ετουτη εδω ηταν η αγαπημενη μου. Δεν ξερω αν ηταν καλυτερη η του Bulldog εκτελεση του I don’t worry-ευκαιρια να την ξανακουσω-αλλα τουτη εδω που ακουω τωρα απο το lost album,με κανει να ανατριχιαζω ξανα. Επισης,λογω του μεγαλου ρεπερτοριου σας,μαθαιναμε ενα καρο καινουρια πραγματα,παντελως αγνωστα ως τα τοτε.Ρωτουσα τους φιλους που ειχαμε παει παρεα"πως τον ειπε αυτον ρε μ@...κα ο Ζαικος,Robillard?" Παιρναμε τροφη για ψαξιμο στην πρωιμη και την προ-νετ εποχη. Ευχαριστιες και συγκινηση. Για τη μουσικη και το παραπανω κειμενο. Για ολα γενικως.1 βαθμός
-
Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από έναν καλλιτέχνη με μοναδική λάμψη σαν και του λόγου σου! Πάντρεψες με ευρηματικό τρόπο τα αντίρροπα, λιγο beat λίγο funk λίγο jazz και όλα αυτά με το κέφι και την θετική ενέργεια που σε χαρακτηρίζει πάντα! Μου έφτιαξες το πρωινό μου!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολύ ωραία σύνθεση σε κρατάει μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο!! Είναι φανταστικό πόσο ωραία πας απο το ένα θέμα και σόλο στο άλλο. Η επιλογή ήχων και το groove τέλεια. Ευρηματικότατο!! Και η μίξη για εμένα άψογη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα. Φοβερή ροή και αίσθηση του ρυθμου. Φάνηκε ότι το έκανες με πολλή όρεξη, αλλά και χαρακτηριστική ευκολία. Και η τζαζοκιθαρα στο τέλος πολύ πειστική. Ποιον έβαλες να στη γράψει?? ?1 βαθμός
-
Ηλία δεδομένης της καταπληκτικής ιστορίας αυτού του άλμπουμ, θα έπρεπε να ονομαστεί Cooked Wire ή Fresh from the oven ή κάτι αντίστοιχο τέλος πάντων. ?1 βαθμός
-
Ακυκλοφόρητες ηχογραφήσεις απο το 1991 με την πρώτη σύνθεση του γκρουπ, στους παλιότερους φίλους της μπάντας - και ειδικά εκείνους των τελευταίων χρόνων του Παραρλάμα και των πρώτων του Μύλου - είμαι σίγουρος πως θα ξυπνήσουν πολλές αναμνήσεις. THE LOST ALBUM 1991 by Blues Wire1 βαθμός
-
Solo Κιθάρα: Γιώργος Κουρμούλης Μείξη / Mastering: Πάνος Λαπούσης Μετρώντας Ώρες (Verse1 ) Γυμνός γυρνάς μες στα σκοτάδια, την φλόγα σου κερνάς. Μόνος λόγος τα φεγγάρια που δε ξεψυχάς. (Pre Chorus 1) Φωτιά που σε καίει, δε σε γιατρεύει. Φωνή που μιλά, δε τυραννά. Ψάχνεις μέρος να ξεσπάσεις, Περνούν οι ώρες, μα δεν είναι αργά. (Chorus) Πάψε να μετράς τις ώρες, άσε αυτές να κυνηγούν. Κι όταν σε τρυπούν οι σφαίρες τους, τα όνειρα σου θα ξυπνούν. Χρόνια, μήνες, μέρες, ώρες ψάχνουν τρόπο να σε βρουν Κι όταν συναντούν τις μπόρες σου, πνίξτες τες πάλι να χαθούν. (Verse 2) Σκυφτός μιλάς με τα ντουβάρια , ποια μοίρα σου ζητάς; Μα στου μυαλού σου τα σκοτάδια πάλι κουτουλάς. (Pre Chorus 2) Ζωή που μιλά και σε κουφαίνει. Φωνή που σιωπά δεν τραγουδά. Σε καρφιά να περιμένεις, που να ναι οι ώρες δεν περνάνε πια. (Chorus) Πάψε να μετράς τις ώρες, άσε αυτές να κυνηγούν. Κι όταν σε τρυπούν οι σφαίρες τους, τα όνειρα σου θα ξυπνούν. Χρόνια, μήνες, μέρες, ώρες ψάχνουν τρόπο να σε βρουν Κι όταν συναντούν τις μπόρες σου , πνίξτες τες πάλι να χαθούν. (Pre Chorus 3) Μυαλό που σκορπά, πια δε δουλεύει. Κορμί που ξεχνά δε σε πονά. Ποιο φάρμακο σε καταστρέφει; Γυρνούν οι δείκτες μα είναι αργά0 βαθμοί
-
Καλησπέρες! H "ρεμιξοριμάστερντ" και τελική έκδοση του "Άσε Με να Ονειρεύομαι" που είχα ξανανεβάσει στο "show off". Δυνάμωσα την φωνή και έφτιαξα κάποια στοιχεία στα τύμπανα. Το μαστερινγκ το έδωσα να το κάνει άλλος γιατί διαπίστωσα ότι τείνω να ψιλοχαλάω την μίξη μου όταν το κάνω εγώ. Επίσης το κομμάτι τώρα έχει και 'animated' video που μου έφτιαξε ο φίλος. Όπως πάντα, όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα!0 βαθμοί
-
Το έβαλα να το ακουσω στην τηλεόραση μαζί με τη γυναίκα μου (συνακρόαση + επισύνδεση). Εδώ τι να πω, ξεφτιλίζονται οι λέξεις. Μιλάμε για άλλα κόλπα, υφηλιακά. Δυνατό, πάντα ρυθμικό, βιδωμένη γκρούβα. Για μια στιγμή ενθουσιάστικα τόσο που είπα ο Κοσ είναι ανώτερος από τον Αντρέα, αλλά λέω ώπα κάτσε ιεροσυλία. Δαιδαλώδεις, ύπουλες, κρυφές και αποτελεσματικές αλλαγές. Τα κουλτζαζ περάσματα υπέροχα. Όλα τα συστατικά έξοχα, μα η σύνθεσή τους άλλο πράγμα. cos_dr σε όλα τα κέντρα εξουσίας τώρα!0 βαθμοί
-
Κάθε μπάσο και κομμάτι είναι διαφορετικό. Χαμηλώνοντας τις συχνότητες 700-800 ίσως χάνεις σε "ευκρίνεια". Τσέκαρε κι αυτό, ίσως σε βοηθήσει. https://ledgernote.com/columns/mixing-mastering/bass-guitar-eq/0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δηλαδή να τα αφήσω ήσυχα τα κομμάτια μου; Ήμουν σχεδόν έτοιμος να αλλάξω το μπάσο (το vst και ρυθμίσεις) σε όλα... Σε δουλειά να βρισκόμαστε.....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αύριο πρωί, που θα μπορώ να ακούσω από μόνιτορ, θα σου πω την προτίμηση μου.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
δεν χρειαζεται να βγαζεις καλωδια αν το τελευταιο σου πεταλι ειναι στερεο τοτε συνηθως το L ειναι mono οποτε πας απο εκει στον ενισχυτη0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Υπερβολές. Αλλά και αν μια στο τόσο κάνω κάτι μουσικά ενδιαφέρον, να ξέρετε πως το οφείλω σε όλους εσάς, εσείς με εμπνεετε, οι συμφορουμιτες μου. Εσείς μου βγαζετε τον Άρχοντα των Συνθεσαΐζερ με τη μοναδική λάμψη. Εσείς είστε οι ιθύνοντες της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΠΙΠΈΔΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ προσωπικότητας ?στην οποία μεταμορφωνομαι εστω και για λίγο και ΠΡΟΚΑΛΏ ΤΟ ΔΕΟΣ ?? Thank you0 βαθμοί
-
Τα πρωτα που μου ηρθαν αβιαστα στο μυαλο και ειναι απο τα αγαπημενα μου ever.0 βαθμοί
-
Στην περίπτωση αυτή κρατάς τη μαλακή και την διπλώνεις στα δυο όταν έρθει η ώρα για σόλο ?0 βαθμοί
-
Αυτό έβαλα? Γέλαγα μόνος μου ? Αυτη εγώ, την άλλη θα τη γράψεις εσύ ? Να σου πω, πήγα να γράψω κάτι για να του βάλεις κιθάρες αλλα με πήγε αλλού το θέμα ?την άλλη φορά ?0 βαθμοί
-
Εγώ κάνω πάντα την Prog διαφορά. Θα γράψω ένα Top10 με κομμάτια που ακούω καθημερινά. Calicula's Horse - The Tempest (main riff) Caligula's Horse - Oceanrise (main riff και verse riff) Caligula's Horse - Rust (pre-solo riff) Periphery - Marigold (intro) Periphery - Absolomb (intro bass riff) Tesseract - Hollow (Lost in Shadow riff) Tesseract - Deception (main riff) Mandroid Echostar - The Lotus (mid section riffs) Polyphia - OD και GOAT0 βαθμοί
-
Με το ζόρι συγκρατήθηκα να μη γεμίσω τη λίστα με Black Sabbath. Τα γράφω όπως μου ήρθαν - αυθόρμητα. Σε 10 μέρες μάλλον μπορεί να έκανα άλλη λίστα. Black Sabbath - Snowblind Το πρώτα riff του που αγάπησα. Το πρώτο κομμάτι που έπαιξα live. Black Sabbath - A National Acrobat Απλό, μελαγχολικό. Από τα καλύτερά του. Guns N' Roses - You Could Be Mine Όταν κάποια πράματα σε βρίσκουν στην παιδική ηλικία και κολλάνε δεν εξηγείται με λογικά επιχειρήματα 30 χρόνια αργότερα. Deep Purple - Burn Το καλύτερο του Blackmore (κατ' εμέ) Jethro Tull - Aqualung Το άκουσα. Το λάτρεψα! Lenny Kravitz - Always on the Run Το groove του. Το πόσο ωραία κάνουν blend τα 2 riffs Alter Bridge - Blackbird Από την πρώτη στιγμή που το άκουσα χτύπησε ευαίσθητες χορδές. Edit: Γραφω πιο πάνω για το Burn ότι είναι κατα τη γν΄μη μου το καλύτερ του Blackmore. Εννοώ στους Deep Purple. Μόλις έκανα νοητικά μια αναδρομή και στα πεπραγμένα του με τους Rainbow, οπότε υπάρχει κι εκεί ένα αγαπημένο μου: Rainbow - Man on the Sliver Mountain0 βαθμοί
-
Με τη σειρά μου, και εγώ, να ευχαριστήσω τον Αποστολο που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Το κομμάτι είναι εξαιρετικό. Έχει το κάτι παραπάνω, σχέση με άλλα του κομμάτια. Και σωστά ανεφερε ο Νέστορας ότι έχει ένα εξαιρετικό θεμακι με την κιθάρα (αυτές οι νοτουλες της εισαγωγής που επαναλαμβανονται). Είναι όλα τα λεφτά αυτές οι κιθάρες και χαρακτηρίζουν το κομματι. Με τη μίξη του Πάνου, πήρε τα "πάνω" του και δίδει τα μέγιστα (η μίξη του Αποστόλου δεν ήταν τόσο καλή..). Όταν το προωτοακουσα, είπα στον Απόστολο ότι δεν χρειάζεται σόλο (ακόμα το πιστεύω). Έστω ένα πολύ μικρό, απλό, σε άλλο ύφος. Αλλά εκείνος είχε άλλα στο μυαλό του, και χαίρομαι διότι, τελικά, ήταν αυτό που ήθελε. Πολύ το ευχαριστήθηκα, πάντως. Όσο βαρετό είναι να γράφω ρυθμικές κιθάρες (τις αποφεύγω όσο μπορώ?), άλλο τόσο ενδιαφέρον βρίσκω στο να γράφω lead parts. Ανυπομονώ για το επόμενο.0 βαθμοί
-
Ρε Μπαμπίνο, τι είσαι εσύ ρε παιδάκι μου;! Θρεντ: "παίζει κανα γκομενάκι;" Τρίτο ποστ: "Παντρευτήκαμε" Δεύτερη σελίδα: "Ναιιι... όλα καλά, ο μεγάλος τώρα απολύθηκε από φαντάρος, ο μικρός δίνει πανελλήνιες." Καλορίζικο! Καλόπαιχτο! (Κι εγώ υπέρ πραγματικού οργάνου ήμουν)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ΕΙχαμε thread οπου ρωτησε καποιος τι οργανο να παρει, εγινε κουβεντα, βγηκε ακρη και δωθηκε παραγγελια σε κατω απο 24 ωρες? Να γραφτει στα χρονικα παρακαλω! ? mpamps καλοπαιχτο!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00