Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/04/22 σε όλα
-
Και το relative pitch ειναι αρκετο. Το perfect ειναι σπανιο ετσι κι αλλιως.2 βαθμοί
-
Δυσκολη ψηφοφορια. Θα μου ηταν πιο ευκολο αν ηταν τα ερωτηματα σε στυλ... 1. Ποσα τραγουδια ακουσατε μεχρι 5 δευτερολεπτα μαξιμουμ. 2. Ποσα τραγουδια ακουσατε πανω απο 5 δευτερολεπτα και εως 10. 3. Ποσα τραγουδια ακουσατε πανω απο 10 δευτερολεπτα και εως 20. 4. Ποσα τραγουδια ακουσατε πανω απο 20 δευτερολεπτα και εως 30. Απαντησεις 1. 40 2. 7 3. 3 4. 01 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Στείλε ένα pm στον admin να σε κατατοπίσει για τη διαδικασία (την οποία δεν γνωρίζω).1 βαθμός
-
Τα μοντέλα αυτά να ξέρετε ?Uber, εταιρείες ενοικιάσεων εργαζομένων και γενικά πολλές πλατφόρμες από ασφάλειες είναι εντέλει μη βιωσιμα πέραν των ανισοτητων που δημιουργούν και καταλήγουν σε αρπαχτές και ενισχύουν στο τέλος τα παραδοσιακά μοντέλα. Παγκοσμίως ιδιαίτερα σε περιόδους ύφεσης γίνεται το ξεκαθάρισμα και επικρατεί το σοσιαλιστικό μοντέλο. Εγώ τα ξέρω αυτά και δεν επιμένω. Θα το δείτε και εσείς και στο τέλος τα σπασμενα όλοι θα τα πληρώσουμε γιατί θα αναλάβουν τα κρατικά ταμεια να πληρώσουν τη ζημιά. ??? Γι αυτό έλεγε ο γιος Παπανδρέου που τον κορόιδευαν ότι θέλουμε παγκόσμια διακυβέρνηση. Για να υπάρχει να καλύπτει την πολυεθνική ζημιά πιο άμεσα για να ελαχιστοποιουνται οι συνέπειες. Χαχσχζχζχ ???1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Φιλε στα 18 δεν ειναι παιδι, ειναι ενηλικας, και ειναι πληρως υπεύθυνος για τις πραξεις του. Επισης υπόκειται τοσο στις διατάξεις του νόμου οσο και στις κοινωνικες συμβάσεις, οπότε αν αυτος και οποιοσδήποτε στην ηλικια του κανει οτι κανει, και θα τα ακουσει και θα την πληρωσει. Οσο για την generationx, ειναι η Μερσεντές των γενιων, και ξυλο αφθονο δωσαμε και με τη μαγκουρα σαν παπουδες δε θα πλησιαζει κανεις, αν τωρα τις μαζευες και τις μαζευεις δε φταιει η ηλικια αλλα η κοψια.1 βαθμός
-
Είναι αρκετά δύσκολο ν' απαντηθεί, αλλά θα μιλήσω λόγω της εμπειρίας μου με εκατοντάδες μαθητές. Νομίζω ο σωστός όρος είναι feel και όχι phrasing. Το πρώτο έχει να κάνει με τον τρόπο που πάίζεις, ενώ το δεύτερο με το τι παίζεις! Για να γίνουν κατανοητές οι διαφορές από μουσικό σε μουσικό, θα πρέπει να υπάρχει μία ή περισσότερες κοινές συνιστώσες. Ας αφήσουμε λοιπόν έξω το σόλο και ας μείνουμε στο θέμα ή αλλιώς στη μελωδία. Αν υποθέσουμε ότι το θέμα είναι κοινό για όλους, με τις ίδιες γραμμένες νότες και παίζοντας όλοι με καθαρό ήχο, έχω παρατηρήσει ότι κάποιοι μουσικοί όσο και αν μελετήσουν, θα βελτιωθούν μεν αλλά υπάρχει ένα limit, κάτι σαν τοίχος που εμποδίζει την περαιτέρω εξέλιξη. Υπάρχουν όμως κάποιοι άλλοι -λιγότεροι- που έχουν αυτό το 'μαγικό' touch!! Ενώ στον πρώτο οι νότες είναι σωστές και το κομμάτι ακούγεται κανονικά, στον δεύτερο υπάρχει η αίσθηση του ωραίου! Αν δε στο παραπάνω παράδειγμα μπεί και το ρυθμικό στοιχείο (chord strumming) οι διαφορές γίνονται ακόμα πιο έντονες. Υπάρχουν μουσικοί που έχουν πολύ καλά ανεπτυγμένο το νευρομυικό τους σύστημα (εκ γεννετής) και θα μπορούν να παίζουν με ακρίβεια σε πολύ γρήγορες ταχύτητες και άλλοι που όσο και να μελετήσουν δεν θα το φτάσουν ποτέ!! (παράδειγμα - όσο και να προπονηθεί κάποιος Yussein Bolt δεν θα καταφέρει να γίνει) αλλά αυτό δεν έχει με τίποτα να κάνει με το 'μαγικό' touch που ανέφερα πιο πάνω... My two cents..1 βαθμός
-
Εδω θα μπορουσε να ειχε κλεισει το θεμα. Υπαρχει κανεις που γεννηθηκε και μιλαγε και εγραφε? Απλα υπαρχουν αυτοι που μιλησαν διαβασαν και εγραψαν πιο γρηγορα απο τους αλλους και αυτοι που εφτασαν να γινουν μεχρι και ποιητες, συγγραφεις, ομιλητες κλπ. Αυτο οφειλεται στην αντιληψη του καθενος, κατι που αυξανει το ρυθμο μαθησης αλλα και στη δουλεια που θα ριξουν στη συνεχεια για να γινουν ποιητες και συγγραφεις. Η μαθηση της γλωσσας γινεται στην αρχη ακουγοντας τους αλλους να μιλανε, και σιγα σιγα παίρνοντας και μαθηματα. Σιγουρα υπαρχουν κι αυτοι που εγιναν χωρις καμια βοηθεια, σιγουρα ομως οι περισσοτεροι μαθητευσαν διπλα σε καποιον/καποιους δασκαλους. Τα ιδια ακριβως και στην κιθαρα, στο phrasing κλπ. Δεν υπαρχει εμφυτο. Αναπτύσσεται. Το λεγομενο "ταλεντο" (η αντιληψη ουσιστικα του καθενος πανω στο καθε συγκεκριμενο θεμα κατα την αποψη μου) δινει τη δυνατοτητα γρηγορου ρυθμου αναπτυξης. Η δουλεια κανει πραγματικοτητα αυτην την δυνατοτητα. .1 βαθμός
-
Εκτός από τα prog και τα jazz (τα τελευταία φυσικά και δεν γινονταν ποτέ mainstream) σε ΟΛΕΣ τις εποχές ,και στα 70s, έβγαιναν και ένα κάρο ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Σκουπίδια που προωθούσαν οι δισκογραφικές και...ΟΧΙ οι πλατφόρμες....αλλά τα ΜΕΣΑ της εποχής (ράδιο και τηλεόραση) Τα ΙΔΙΑ Σκουπίδια προωθούν ΚΑΙ ΤΩΡΑ οι ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΈΣ, και όχι οι "πλατφόρμες " όπως λανθασμένα λες (ΟΛΟΙ οι καλλιτέχνες στο σημερινό τοπ 50 στο Spotify έχουν συμβόλαιο με δισκογραφική. ) Από εκεί και πέρα όπως έχουν ευτελιστει τα ΠΑΝΤΑ στην εποχή μας έτσι έχει ευτελιστει και η εμπορική μουσική . O κύριος λόγοςΔΕΝ είναι οτι ο κάθε πικραμένος μπορεί με μιΑ κομπιούτερ και 3 σπασμένα plug in να βγάλει "μουσική "... και να την ανεβάσει ... Σκέφτηκες ποτέ ότι ΔΕΝ φταίει η ΤΡΑΠ του κΟλου που έγινε έτσι η....κοινωνία αλλά η...κοινωνία που η κυρίαρχη μουσική είναι η τραπ του κΟλου? Με άλλα λόγια η μουσική απλά ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ την ΣΑΠΙΛΑ της εποχής...δεν φταίνε οι....πλατφόρμες οι οποίες κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια δουλειά που έκαναν τα ραδιόφωνα τοτενες στα 70s που όλα ήταν υπέροχα, δεν υπήρχε πονηρΓια & τρώγαμε πΣωμι και ελιά με τον Κωτσο βασιλιά :) (δεν είχαμε γιατί τον είχε στείλει η χούντα βακανσ αλλά λΑιμε τωρα)1 βαθμός
-
Άλλο ένα κομματάκι που δουλεύουμε με τα παιδιά και είναι κοντά στο τέλος του.... Οποιαδήποτε παρατήρηση η συμβουλή φυσικά καλοδεχούμενη.... “ΧΑΟΣ” Κάπως έτσι μεγαλώσαμε πια Σε ένα κόσμο που δανείζεται μπέσα Παίρνω όρκο πως κουράστηκα μα Ρίχνω λαδί στην Αιωνία Πρέσα (Πέτρα) Φραγκοδίφραγκα μέτρα…. (Ψαλίδι) Σε γελάσανε ήδη… (Μολύβι) Το κεφάλι σου σκύβει… (Χαρτί) Αίμα….Βροχή….και ΧΑΟΣ…. Πνίγω πίκρες σε Πανάγιο κρασί 1000 Διάβολοι την πόρτα χτυπάνε Μα οι πίκρες με ξυπνούν το πρωί Στο κρασί ξέρουν να κολυμπάνε… (Πετρα) Φραγκοδίφραγκα μέτρα…. (Ψαλίδι) Σε γελάσανε ήδη… (Μολύβι) Το κεφάλι σου σκύβει… (Χαρτί) Αίμα….Βροχή….και ΧΑΟΣ…. (ΧΑΟΣ) «ΠΕΤΡΑ ΨΑΛΙΔΙ ΜΟΛΥΒΙ ΧΑΡΤΙ…. ΟΠΟΙΟΙ ΧΑΣΟΥΝΕ….ΝΕΚΡΟΙ»0 βαθμοί
-
που είναι εκείνο το κουμπί του ignore, block πως το είπατε ρε παιδιά....0 βαθμοί
-
Κύριοι, μπράβο σας για αυτά που παίζετε. Πολλά είναι όχι απλά καλά, αλλά εξαιρετικά. Όμως όχι άλλη πγιότητα ? Να θυμηθούμε λίγο και τις λατρείες των νεανικών μας χρόνων λαίμαι...0 βαθμοί
-
Σαρανταρηδες είμαστε.... Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά λόγια! Ευχαριστώ πολύ για την κριτική!Δεν είναι η τελική παραγωγή....(τα τύμπανα είναι κονσέρβα από ezdrummer) μόλις τελειώσουμε αλλά 4-5 κομμάτια που δουλεύουμε θα μπούμε να τα ηχογραφήσουμε...πιθανότατα η τελική παραγωγή να βγει ακόμα πιο ωμή... :-)0 βαθμοί
-
Δεν ξερω την ηλικια σας παιδια αλλα εχετε την στοφα παλαιων καλων ροκαδων.10στα 10 απο μενα με σκοτωσαν τα αιχμηρα σολο0 βαθμοί
-
Εδέησα να φτιάξω μια official σελίδα στο bandcamp για το hobo street και όσα προκύψουν για τους blues wire. Εδώ μπορείτε να το ακούσετε και να το αγοράσετε σε ψηφιακή μορφή ολόκληρο η όσα κομμάτια επιθυμείτε. Ο ήχος είναι στην υψηλότερη δυνατή ποιότητα. Support the band! Σε λίγες ημέρες θα είναι διαθέσιμο και σε όλες σχεδόν τις υπάρχουσες πλατφόρμες (spotify, Utube etc.), θα επανέλθω. HOBO STREET by Blues Wire0 βαθμοί
-
Πως σου φαίνεται η Μονικα Μπελούτσι; Είναι εξαιρετική! Εγώ τη φτύνω ??? Παρ’’ όλα αυτά …0 βαθμοί
-
Πέθανα λΑιμε. Μου χρωστάς οθόνη και πληκτρολόγιο (έπινα καφε) πΓοια υπόλοιπα? αυτά που του φόρεσε η χοντρή του al6 περιλαίμιο και τον έκανε σκυλακι του καναπέ με απερΓιόριστη χρήση Friskies και έγινε τοφαλος σαν τον άλλον με την Μερεντα? γιατί έγιναν πολλά...υπόλοιπα και μπερδευομαι0 βαθμοί
-
Αυτό είναι από το άλλο κωμικό σκετς ,αΦτο που είχαν πάει στον σπανομαρια τον ΠουΣτιν για να τους κοΠσει δραχμές και αυτος πήρε τηλέφωνο τη χοντρή που τσι πούλαγε το αέρΓιο και της είπε "έλα μάζεψε τους τρελούς από εδώ γιατί ή θα τους τουφεκισω ή θα τους στείλω στο Μαγκανταν"0 βαθμοί
-
Όχι,φυσικά και δεν το έχει καταλάβει Αυτό ακριβώς νομίζει. Αφου αν δεις το βίντεο της εφόδου (ή μάλλον του σχεδιασμού της εφόδου) στο Νομισματοκοπειο, είναι ακριβώς δίπλα στον Λαφαζανη με στολή δύτη και αναπνευστήρα έτοιμος για βουτιά στην πισίνα με τα 50ευρα που νόμιζαν ότι θα βρουν κατά την εφοδο0 βαθμοί
-
Τα εχεις καταλαβει ομως οτι "αυτα που πετυχαινεις" με τον συνδικαλισμό στο δημόσιο, στο τελος τα πληρωνει ο λαος απο τους φορους του; 'Η νομίζεις ότι τα βγάζει από το σεντούκι του ο Μητσοτσίπρας; Γενικά αυτή η ηλιθιότητα ότι οι αριστεροί μόνο σκεφτονται το λαο, λες και υπήρξε ποτε ιδεολογια ή φιλοσοφία που δεν αποσκοπούσε, έστω και αν απέτυχε στην πράξη, στην γενικότερη ευμάρια μιας κοινωνίας, είναι ακριβώς αυτό: Ηλιθιότητα. Όλες οι ιδεολογίες και τα συστήματα, από την πεφωτισμένη δεσποτεία μέχρι τον αναρχοκολλεκτιβισμό, στη βελτίωση της ζωής του συνόλου αποσκοπούν. Και όχι φυσικά για ηθικολογικούς λόγους, αλλά γιατί η κοινωνική συναίνεση είναι το Α και το Ω για να μπορέσει ένα σύστημα να στηρίξει και να αναπαράγει τον εαυτό του, η ωμή δύναμη απλά δεν αρκεί για μακροπρόθεσμη σταθεροποίηση. Βέβαια κάποια σιχαμένα καθεστώτα τύπου κομμουνισμού- ναζισμού, ΕΞΑΙΡΟΥΝ από το σύνολο ομάδες ανθρώπων είτε λόγω φυλής, είτε θρησκείας, είτε οικονομικής ταξης, και τα χρησιμοποιούν ως εξιλαστήρια θύματα, δούλους στα κάτεργα κλπ, αυτό είναι άλλη κουβέντα όμως.0 βαθμοί
-
Είναι εξαιρετικό! Εγώ το πουλάω ??? Παρ' όλα αυτά όμως δεν νομίζω πως κάνει για σένα, διότι ο ενισχυτής σου είναι προσομοιωτής και θέλει ένα ουδέτερο μεγάφωνο. Το Delta demon είναι 100W δηλαδή έχει headroom και ένταση. Όμως έχει προβολικά μεσαία και ψιλοσκοτεινή χροιά. Ιδανικό για blues και jazz.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ακουω σημερα το πρωι εναν δισκο ειδικου ας πουμε ενδιαφεροντος που περιμενα να βγει εδω και μηνες. Ο Rick Rosato, σχετικα γνωστος κοντραμπασιστας στο μοντερνο jazz circuit της Νεας Υορκης, κυκλοφορησε προσφατα τον πρωτο του solo δισκο. Solo και με την αυστηρη εννοια, καθως ολος ο δισκος ειναι σολο instrumentals για κοντραμπασο. Το πιο αξιοπεριεργο βεβαια ειναι το ρεπερτοριο - blues classics, απο Skip James, Muddy Waters και Mississippi John Hurt (που ακουγαμε προχτες καλη ωρα) reimagined & rearranged για το κοντραμπασο. Μουσικες αρτια συνηφασμενες με την ακουστικη κιθαρα και που ειναι πρακτικα αδυνατον να μεταφραστουν "αμεσα" σε ενα οργανο οπως το κοντραμπασο. "During the early parts of the pandemic, I was feeling depressed, scared and uninspired, and I stopped playing for a month," Rosato said. "I was used to playing as an accompanist in other bands. I asked myself, 'How can I make music on the bass that feels whole?' I dug deeper and began to think of what inspired me as a kid in Montreal. My father is a music lover and played blues guitar around the house and listening to the blues during the pandemic got me excited about music again." At home and with no gigs, Rosato began listening to WKCR's Something Inside of Me, the New York radio station's Saturday broadcast dedicated to classic acoustic and electric blues. Recalibrated by Skip James, Muddy Waters and Mississippi John Hurt, the bassist slowly began adapting their Delta blues language to his upright bass. "I had no idea that I was making a record at first; I was making music at home and rediscovering my love for the instrument," Rosato said. " I transcribed a few of the songs, but they were nearly impossible to recreate entirely on the bass, so I came up with different ways to approach the harmony and melody by focusing on the most important elements in the songs. Playing John Hurt, Muddy Waters and Skip James on the bass made me aware of how special this music really is from the inside." https://bassmagazine.com/artists/bassist-rick-rosato-to-release-his-homage-to-the-delta-blues To αποτελεσμα ειναι οπως ειπα ισως ειδικου ενδιαφεροντως - προσωπικα ως λατρης και των μπλουζ και της σολιστικης μουσικης γενικοτερα, αλλα και ως (ενιοτε) κοντραμπασιστας βρηκα τοσο την προσεγγιση οσο και το αποτελεσμα πολυ γουστοζικο. Ειδικα το Hard Time Killing Floor Blues του Skip James με ανατριχιασε. Kαι κυριως με εντυπωσιασε το πως κομματια οπως το δικο του intro Homage μπορουν ταυτοχρονα να βρισκονται και τελειως εκτος του γνωστου φασματος των blues αλλα και να "χτυπανε" με τον ιδιο, μοναδικο τροπο που χτυπανε τα blues - κατι που εχει αποπειραθει απο ορδες μουσικων σε σχεδον καθε μουσικο φασμα, κατα κανονα αποτυχημενα, συνηθως απλα πασπαλιζοντας μερικα blues licks εδω και εκει. Ο δισκος υπαρχει σε youtube, bandcamp κλπ για οποιον θελει να τον ακουσει ολοκληρο.0 βαθμοί
-
Φοβερά εκφραστικό παίξιμο- ωραίος ο παίκτης. Αλλά, μόνο κοντραμπάσο; Ουάοοο...0 βαθμοί
-
Εγώ και φτιαγμένος και ξενέρωτος τα ιδια θα σου πω απλά φτιαγμένος θα τραυλιζω και θα γελάω περισσότερο χαχαχαχαχαχα ???0 βαθμοί
-
Sory Κωνσταντίνε μου, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να το κόψεις, ή έστω με ρέγουλα...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φαντάζεσαι να μπαίνεις σε ταξί και να είναι αυτό οδηγός; Οϊμέ!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και ο Αλέξης ο ΚΝΙΤΗΣ όταν έγινε πρωθυπουργός πήγε με λαμπάδα στην Ανασταση. Οι υπολογιστές προοδευσαν. Τα συνθεσαϊζερ δεν προοδευσαν? Συνδύασαν τόσες διαφορετικές μεθόδους σύνθεσης, δεν έπαψαν όμως να είναι συνθεσάιζερ. Ετσι και εμείς οι αριστεροι, οι σοσιαλιστές προοδευουμε αλλά δεν ξεχνάμε τον σκοπό. Δια τον λαό προς τη συλλογικότητα. ?? Και στην εκκλησία του Χριστού πιστεύεται πως οι υπολογιστές και η τεχνολογία και τα εμβόλια είναι το μέσο της σήμανσης των ανθρώπων με το Χάραγμα του Αντιχρίστου αλλά και υπολογιστές και smartphone χρησιμοποιούν, και software, servers κλπ. και πολλοί ιερωμένοι είναι επιστήμονες, γιατροί, οικονομολόγοι, ότι θες. Τι ψάχνουμε λοιπόν. Και για τα φιλελεύθερα και για τον καπιταλισμό, οι κρατουντες και οι διοικούντες σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου εφαρμόζεται και εδρεύει για το καλό του λαού μιλάνε. Να κάνουμε κάτι για τις τιμές. Για την ακρίβεια και την αισχροκερδεια. Φαΐ, ενέργεια, ρούχα, ανταλλακτικά. Ολοι στην απεργία της 9ης Νοεμβρίου. Την έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ και θα συμμετάσχουν μέχρι και τα ΤΑΞΊ ?. Ελάτε εκεί να δώσουμε το ΜΉΝΥΜΑ. Δεν θα σας προδωσουμε!!!!! (?? Δεν, θα σας προδωσουμε ?????Χαχαχαχα )0 βαθμοί
-
Tι να πΣωνισει ρε φιλωουΖ ? Αφού ινε κομμουνιστισυνδΗκαλιστης. Μόνο Μερεντα και άσπρο ψωμί του τοστΣ τρώει στη φρυγανιερα. 200 κιλά έχει γίνει και μυαλό δεν βάνει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μαντιγουοτερσ κε αιτσι φιλωουΖ? Δεν πρεπει κανονικά λόγω πρωσωπεικωνεδεδομενονε αλλά με αναγκάζεις να το αποκαλύπΣο Κύριοι...ο @dimsonic ινε αυτός0 βαθμοί
-
σίγουρα. Βαριέμαι πολύ το γραπτό μπιρι μπιρι πλέον εσύ παιδί μου είσαι κΟmuniστής ΟΜΟς τι να τις κάνεις τις ΑΠΟΨΗΣ... είσαι η ΑΠΟΨΗΣ η ίδια0 βαθμοί
-
μωρε όλοι συμφωνούν μ αυτό, αλλά τη βρίσκουν να την λένε στον dim0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Να θυμηθουμε λιγο τον Mississippi John Hurt μερα που'ναι? Ενας απο τους πιο ιδιαιτερους Delta bluesmen, με στυλ που ισως φερνει παραπανω στο Piedmont παρα στο Delta. Διασωσμενος (sic) απο την αφανεια στις αρχες του 60 απο τους Spottswood/Hoskins, αφησε μεσα στα λιγοστα χρονια της καριερας του υλικο που τον καθιερωσε ως εναν απο τους τιτανες των country blues που επηρεασε γενιες blues, folk και rock μουσικων μετεπειτα. "One of the more unusual of the Delta bluesmen was a short, soft-spoken man often in a battered fedora named Mississippi John Hurt. Born in the late 1800s, he lived nearly all of his life in a settlement called Avalon at the eastern edge of the Delta. “Classic” Delta blues was melodically complex, haunting and often discordant. Songs frequently spoke of violence, infidelity, poverty and material longing. While Hurt shared that lyrical tradition, his music was different—so different that some historians don’t consider him a Delta bluesman at all. In both style and repertoire, it seems he was influenced by ragtime and popular music he may have heard on records and at minstrel and medicine shows Blacks were able to attend. Whether the hill-country musical tradition was important in his formative years is uncertain. His virtuosity secured him a position unusual among the Black folk singers of the early 20th century whose recordings survived." https://www.smithsonianmag.com/arts-culture/pilgrimage-honor-blues-legend-180981004/ Bonus round: O John Oates (of Hall & Oates fame) με την Guild F-30 του Hurt, που πλεον ειναι στα χερια του. Αναμεινατε στο ακουστικο σας και για bonus round 2, αν τα καταφερω επιτελους αυτο το μηνα να βγαλω το Requiem for Mississippi John Hurt...0 βαθμοί
-
Το phrasing στην κιθάρα και σε οποιοδήποτε άλλο όργανο, δεν διαφέρει σε τίποτα από το phrasing στην γλώσσα, την ομιλία και την γραφή. Πας στο σχολείο, μιλάς με άλλους ανθρώπους, διαβάζεις γραπτά άλλων, και μαθαίνεις να γράφεις και να μιλάς. Εννοείται ότι διδάσκεται. Αν πχ μάθεις κάποιες λέξεις, πρέπει να τις χρησιμοποιήσεις για να φτιάξεις προτάσεις. Μια πρόταση δεν είναι να βάλεις στην σειρά λέξεις (έστω και εντυπωσιακές) χωρίς λογικό ειρμό. Μετά, πρέπει να μάθεις να χρησιμοποιείς τις προτάσεις για να πεις κάτι που να έχει νόημα. Και αργότερα, αρχίζεις να δομείς τον λόγο σου (προφορικό και γραπτό) έτσι ώστε ο τρόπος που θα πεις αυτό που θέλεις, να είναι ουσιαστικός, να μην πλατειάζεις, να κρατάει το ενδιαφέρον αυτού στον οποίο απευθύνεσαι, να έχει λογικό ειρμό, να μην πηδάει από θέμα σε θέμα, να έχει δομή. Αν νομίζεις ότι μπορεί κάποιος στον λόγο του να τα πετύχει όλα αυτά χωρίς να τα διδαχτεί, είσαι γελασμένος. Αυτό είναι το phrasing και στην κιθάρα, αλλά και σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο. Ο τρόπος που δομείς και επεξεργάζεσαι τον λόγο σου. Ο τρόπος που θα πεις κάτι. Τώρα αν εννοείς να μάθεις το phrasing κάποιου άλλου, είναι άτοπο. Μπορείς να πάρεις στοιχεία από το πώς δομεί κάποιος άλλος τις φράσεις του, αλλά το να μιμηθείς τον τρόπο που μιλάει μουσικά δεν έχει νόημα. Ο Scott Henderson πχ, τον οποίο θεωρώ τεράστιο master στο phrasing, μπορεί να παίζει τέσσερεις νότες επί μια ώρα, και να μην καταλάβεις ότι πρόκειται για τις ίδιες τέσσερεις νότες. Δεν έχει τόσα chops όπως κάποιοι άλλοι (το λέει και ο ίδιος αυτό), αλλά ο τρόπος που φραζάρει, κάνει τα chops του μοναδικά.0 βαθμοί
-
Αργα τη νυχτα... πολλα πολλα πολλα μαζεμενα συναισθηματα.. Πιανω κιθαρα, ανοιγω καμερα.. και κανω αυτο. Ελπιζω να σας αρεσει.0 βαθμοί
-
Φίλε dimsonic πρέπει να συνειδητοποιήσεις πως ανήκεις σε μια γενιά που φεύγει. Μπορεί να ήταν η καλύτερη που υπήρξε, αν κι εγώ σαν συνομήλικος δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Γέρασες και όσο κι αν είσαι οξυδερκής δεν μπορείς να ακολουθήσεις γιατί σου φαίνονται φτηνά και υποδεέστερα. Ακόμα και στον Πετρίδη που διδάσκει ιστορία πλέον. Όπως και στην προηγούμενη γενιά. Σκέφτηκες τι κοινό έχεις με τα άτομα που ρωτάς; Ένα βολεμένος συνταξιούχος με τα παιχνίδια του δεν μπορεί να ταυτιστεί μ' ένα φοιτητή ή δίκαια θυμωμένο άνεργο που τώρα ανακαλύπτει σιγά σιγά πως λειτουργεί ο κόσμος και μόνο φαντάζεται τι μπορεί να του ξημερώσει αύριο. Μπορείς να διασκεδάζεις με τον ίδιο τρόπο; Με τα ίδια πράγματα; Έχεις τα ίδια διλήμματα ή μήπως τα ίδια ακούσματα; Μεγάλωσες στο ίδιο περιβάλλον μήπως; Ο άλλος πριν μιλήσει είχε τον αντίχειρα στο κινητό κι έβλεπε βίντεο πριν δει βιβλίο. Τι κοινό έχεις εσύ που έχεις γεμίσει το σπίτι σου με συσκευές και αποκτήσεις μουσικής που δεν αποχωρίζεσαι και ακούς βραχέα; Όλα αυτά υπάρχουν σε ένα κινητό με σύνδεση στο ίντερνετ. Κι από εκεί ενημερώνεται και ακούει μουσική. Πως μπορεί να σου απαντήσει ένας τριαντάρης και να ταυτιστείτε; Για home recording ίσως, γιατί μελετάς και έχεις έμπειρα αυτιά. Για τη μουσική σου χμ... μπορεί να σε σεβαστεί. Αλλά για όλα τα υπόλοιπα η κοινωνία άλλαξε. Φιλικά, ο συνομήλικος.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00