Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      1904


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4446


  4. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2513


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/16/22 σε όλα

  1. Ίσως να το χω ξαναπεί, αλλά θεωρώ ότι μια κριτική πρέπει να γίνεται με περιγραφικό και λεπτομερή τρόπο. Δεν μπορείς απλά να λες "δε μου άρεσε", ή "είναι βαρετό". Πρέπει να περιγράφει την κρίση, το "γιατί", ιδιαίτερα αν συμπεριλαμβάνει βαθμολογία. Ειδάλλως, μια κριτική γίνεται ένα απλό σχόλιο, και η βαθμολογία χάνει την πραγματική αξία, που άμεσα επιρρεάζει μια "σωστή", καλά δομημένη κριτική. Συνεπώς, ίσως κάποιο να βλέπουν τον όρο "κριτική" ή "αξιολόγηση" και να νομίζουν ότι είναι κάτι πολύ σοβαρό και να μη θέλουν να μπουν στη διαδικασία. Προσωπικά μου αρέσουν πολύ οι κριτικές, και να κριτικάρω, αλλά ακόμη περισσότερο να με κριτικάρουν, μιας και πιστεύω πως ένα σοβαρό σχόλιο υπό τον όρο "κριτική" ή "αξιολόγηση" θα μου δώσει να καταλάβω αν αυτό που έχω δημιουργίσει, παίξει, εκτελέσει, κτλ, είναι εκεί που θα μπορούσε να είναι ή/και το πώς μπορεί να γίνει καλύτερο. Το πώς η μουσική περνά σε άλλα ζευγάρια αυτιά είναι ένα φοβερό εργαλείο για κάθε μουσικό. Θέλω να με λένε άσχετο και τρόμπα, μαζί με το γιατί φυσικά. Το πρόβλημα νομίζω είναι ότι ο μέσος ακροατής, πέραν του ότι η μουσική είναι υποκειμενική, νομίζω πως δε θέλει να φανεί σκληρός, και λέω φανεί γιατί φαίνεται η βαθμολογία που βάζει. Γι αυτό αρκετοί βάζουν 4-5 αστεράκια παρέχοντας μόνο υπερ-θετικά σχόλια, πράγμα που θεωρώ πληγωτικό για κάποιον που πραγματικά θέλει να βελτιωθεί. Υπάρχει και το να μη θέλει γιατί δε νοιώθει κατάλληλος έτσι ώστε να κρίνει κάποιον άλλο (ποιος είμαι εγώ για να κρίνω, μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε, κτλ) Άσε που έχουμε νομίζω όλοι παρατηρήσει λίγο-πολύ, ότι ακόμη και άτομα που υποτιθέμενα αναζητούν κριτική όταν δημοσιεύουν μια δημιουργία τους, εν τέλει δεν είναι ανοιχτοί σε κριτικά σχόλια, αδιαφορόντας, ή ακόμα και χλεβάζοντας αυτά. Αμα αρχίσουν να βλέπουν 1-2 αστεράκια, τότε θα φύγουν τελείως από το φόρουμ, σκεπτόμενοι "δεν ανήκω εδώ". Λύσεις: - Θα μπορούσαν να βγου τελείως τα σχόλια και να πρέπει να βάλει κάποιος βαθμολογία προκειμένου να σχολιάσει. Έτσι θα υπάρχουν πολλές αξιολογήσεις και ο μέσος όρος θα είναι πιο "αληθινός" ας πούμε. Ή να μπορεί ο χρήστης να αφήσει σχόλιο μόνο αν έχει αφήσει κριτική. - Η βαθμολογία να σπάσει σε 3 διαφορετικά τμήματα, πχ, σύνθεση, εκτέλεση, μείξη. Μπορεί μια σύνθεση να είναι μοναδική και ευφάνταστη, αλλά να υστερεί σε ποιότητα λόγω μείξης ή προβλημάτων στην εκτέλεση. Ή μπορεί να είναι τέλεια η μείξη και το παίξιμο, αλλά να είναι ένα βαρετό 4-chord κομμάτι. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί να δει ο δημιουργός πιο ξεκάθαρα πού υστερεί, και θα μπορεί να πάρει τα πάνω του αν πχ έχει παίξει καλά, αλλά δε τα πάει καλά στη μείξη (που μπορεί να μην τον πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας) Εγώ πχ πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να εντυπωσιάζομαι από μια παραγωγή, αλλά να βαριέμαι απίστευτα τη σύνθεση. Δε μπορώ να βάζω απλά 3* μόνο και μόνο γιατί είμαι progressivάς και βαριέμαι εύκολα.
    4 βαθμοί
  2. Είμαι εκ πεποιθήσεως κατά "αξιολογήσεων" και ποσοτικοποίησης της μουσικής. Γι'αυτό το λόγο δεν βάζω ποτέ αστέρια. Θεωρώ ότι περισσότερο πρόβλημα δημιουργούν στο site, παρά προσφέρουν κάτι θετικό. Επίσης συμφωνώ με κάποιον παραπάνω που ανέφερε τις προτάσεις που γίνονται από κάτω στα της παραγωγής τύπου "εγώ θα έβαζα το τάδε snare", ή "εγώ θα έβαζα 3 ακόμα γέφυρες". Συνήθως στο Music ανεβαίνουν έτοιμα (κατά τον καλλιτέχνη) κομμάτια, αν ήθελε γνώμες για προηγούμενα στάδια της διαδικασίας θα ανέβαζε στα clips. Το συγκεκριμένο section του site το βλέπω λίγο ως κυκλοφορίες που μοιράζονται τα μέλη μεταξύ τους για να γίνει λίγη κουβέντα, ερωτήσεις για τα της δημιουργικής διαδικασίας και γιατί όχι και λίγο τζέρτζελο. Ξέρω ότι αρκετοί δεν το βλέπουν έτσι, γι'αυτό ακόμα και δημιουργοί ζητάνε feedback ή και προτάσεις, αλλά για μένα εκεί είναι η δική μας αποτυχία να διαχωρίσουμε το Music από το Clips. Για να το κλείσω, είμαι κατά οποιασδήποτε λύσης περιέχει ανωνυμία. Έχουμε ήδη δει τρελά καφριλίκια με επωνυμία, ούτε και θέλω να φανταστώ τι θα γίνει ανώνυμα. Για να μη πλατιάζω, οι προτάσεις μου είναι οι εξής: - Αντικατάσταση αστεριών με Thumbs Up/Down, αλλά πατώντας έναν εκ των 2 να φαίνεται ποιος το πάτησε και να πρέπει να γράψει σχόλιο δικαιολογώντας, δίνοντας όμως και σε όλους τη δυνατότητα να απαντήσουν από κάτω και όχι μόνο στον δημιουργό. - Μετονομασία του Clips σε "Feedback Corner" ή κάτι συναφές. Να ξέρει όποιος θέλει ότι μπορεί να πάει κάπου και να ζητήσει μια γνώμη πάνω σε αυτό που δουλεύει, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να το παρουσίασει πιο "επίσημα".
    3 βαθμοί
  3. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του αφεντικού, καταλαβαίνω ότι θέλει το Music section να έχει ένα πιο συνεπές και ακριβές "top list", για να προωθεί τα καλά και αγαπημένα, αλλά και ίσως να δίνει αφορμή για μια παραπάνω προσπάθεια. Τα σχόλια και τα like δεν είναι μια "μακροχρόνια" ένδειξη ότι ένα κομμάτι είναι καλό ή όχι. Τα like ok, αν ένα κομμάτι έχει 50 like και ένα άλλο έχει 5, σαφώς αυτό μετα 5 είναι λιγότερο αγαπητό από αυτό με τα 50. Αν όμως ένα έχει 5 σχόλια αντί 50, δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Μπορεί τα μισά να είναι απαντήσεις, σχόλια από τα ίδια άτομα στα πλαίσια συζήτησης, ή ακόμα και να χει ξεφύγει το θέμα σε κοινωνικό-πολιτικά θέματα όπως είμαι σίγουρος ότι έχει γίνει στο παρελθόν. Σαν μια επιπλέον λύση που σκέφτομαι είναι να μπορεί να δωθεί ανώνυμη βαθμολογία χωρίς να χρειαστεί σχόλιο, όπως ήταν πχ το YouTube στο ξεκίνημά του. Ή και να υπάρχει η δυνατότητα για ανώνυμα σχόλια.
    2 βαθμοί
  4. Τα σχόλια ναι, τα like όχι κατά την γνώμη μου. Κάποια like είναι για το κομμάτι, κάποια είναι για την προσπάθεια, κάποια για την βελτίωση του δημιουργού, κάποια γιατί είναι φίλος μας και έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν, κλπ. Δεν είναι δείκτης κατά την γνώμη μου.
    2 βαθμοί
  5. Ένας λόγος για να σταματήσουμε να γράφουμε μουσική.....
    2 βαθμοί
  6. Γιάννη, απάντησες μόνος σου στον λόγο που δεν βάζω αστεράκια. Δεν θέλω να προϊδεάσω κανέναν στο τι να ακούσει και στο τι όχι, στο τι είναι καλό και στο τι δεν είναι. Άσε που δεν μπορώ να "μετρήσω" και να βαθμολογήσω κάτι που δεν είναι μετρήσιμο. Όλα αξίζουν να ακουστούν και για όλα έχουν "μοχθήσει" οι δημιουργοί. Βασικά, δεν πολυπιστεύω στην κριτική όταν μιλάμε για τέχνη. Ο δημιουργός κάνει τις επιλογές του. Ποιος είμαι εγώ που θα τις κρίνω? Δεν θα μπορούσα να είμαι αντικειμενικός. Ο δυνατότητα σχολιασμού κάνει το όλο πράγμα πιο ανεπίσημο, άρα κάποιος μπορεί να εκφραστεί πιο ελευθερα. Δεν "σταμπάρει" το κομμάτι με κάποιον συγκεκριμένο αριθμό αστεριών. Εννοείται, ότι το καλό παίξιμο, ο καλός ήχος, μίξη κλπ, είναι πράγματα μετρήσιμα και μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη πιο αντικειμενικά.
    2 βαθμοί
  7. Σε κάποια φάση νόμιζα θα μπει ο Chris Isaac με τα φωνητικά του. Πολύ ωραίο ΣΦ
    1 βαθμός
  8. Νομιζω οπως εχει διαμορφωθεί ειναι μια χαρά
    1 βαθμός
  9. Καλά τα λέει ο Bill, βέβαια νομίζω πως αρκετές φορές ένα απλό Like/Dislike δεν αρκεί. Δεν είναι όλα 0 και 1, υπάρχει και το ενδιάμεσο, γι αυτό η κλίμακα με τα αστεράκια 1-5 είναι οκ. Η ερώτηση (νομίζω) είναι το γιατί δεν μπαίνει ο κόσμος στη διαδικασία να κάνει την αξιολόγηση.
    1 βαθμός
  10. Βασικά κορόιδο είναι όποιος θεωρεί ότι μπορεί να γίνει ο καινούργιος Tom Holmes, να πουλάει 800 ευρώ το σετ και να χει τρία χρόνια αναμονή και κάθεται και τον τρώει το μεροκάματο.
    1 βαθμός
  11. Επιμένετε ορισμένοι ότι είναι εντελώς εκτός λογικής το άθροισμα μερικών σιδερικών και πλαστικών να κοστολογείται με κάτι πέρα από τιμές Alibaba. Μετά από μερικές δεκαετίες μονταρισμάτων, δηλαδή σταθερής ζήτησης για λύσεις πέραν (ή και πολύ πέραν) των εργοστασιακών, η ζωή απέδειξε ότι κάνετε λάθος. Τί να κάνουμε; Δε δικαιολογεί αυτό όσους πουλάνε αφού πασπαλίσουν με μπουρδόσκονη, δεν υπάρχει όμως και λόγος να επιμένετε ότι όποιος δεν πουλάει σε τιμές λαϊκής είναι παπατζής - και κατ' επέκταση, όποιος δεν αγοράζει σε τιμές λαϊκής είναι κορόϊδο.
    1 βαθμός
  12. Νομίζω δεν θα μπορούσες να είσαι περισσότερο λάθος σε όσα λες. Εικάζω πως ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των κιθαριστών έχουν τις γνώσεις και τις ικανότητες να τυλίξουν δικούς τους μαγνήτες, κάποιοι το έχουν δοκιμάσει, κι όμως, δίνουν ζεστό χρήμα για προτάσεις ακριβών μπουτικάδων. Να δεχθώ πως ένα κομμάτι της ιστορίας είναι hype, όμως τελικά η όλοι αυτοί δεν ακούν σωστά η εσύ που θεωρείς πως είναι αστείο να φτιαχτεί ένας καλός μαγνήτης. Κάτι σαν το ανέκδοτο με τον Πόντιο που οδηγεί ανάποδα στον αυτοκινητόδρομο. ? Ο ήχος δεν είναι (μόνο) νούμερα και μετρήσεις, αδικείς και τους μουσικούς και τους κατασκευαστές και τον εαυτό σου.
    1 βαθμός
  13. Γιάννη κάνε τα αστεράκια ανώνυμα αν θέλεις να είναι και αληθινά, αλλιώς βγάλε τα λέω εγώ. Αν κάποιος θέλει να πει πόσα και γιατί τα έβαλε, μπορεί στα σχόλια.
    1 βαθμός
  14. Να πω την μαύρη αλήθεια δεν νομίζω να έχω "αξιολογήσει" ποτέ για τους ίδιους λόγους που ανέφερε ο @gkourmoul1 Και καλά έχω κάνει ως τώρα γιατι έχω τελείως ανωμαλά γούστα και αν άρχιζα να "έθαβα" κομμάτια μόνο και μόνο γιατι δεν είναι μέσα στην δική μου ανώμαλη ψυχοσύνθεση, μόνο θα αδικούσα. Τώρα θα πει κάποιος, ΟΚ, αξιολογησε με βάση τα παιξίματα, ενορχήστρωση, παραγωγή και ότι είναι περισσοτερο αντικειμενικό από το matchάρισμα με την ψυχοσύνθεση σου...και εγώ θα απαντήσω οτι ένα έργο το βλέπω μόνο σαν τελικό αποτέλεσμα, αν artistically το έργο είναι τόσο "μακρια" απο εμένα που δεν με αγγίζει τότε κανένα "τεχνικό" και πιο "αντικειμενικό" κριτήριο δεν θα με έκανε να ασχοληθώ περισσοτερο. Ναι, ξέρω, ευτυχώς που δεν σκέφτονται/νιώθουν όλοι σαν και εμένα...από την άλλη όμως και εμένα για τα δικά μου "έργα" ουδέποτε με ενδιέφερε οποιαδήποτε κριτική πλην του "με αγγιζει" ή "δεν με αγγίζει". Ούτε καν το "μου αρέσει" και "δεν μου αρέσει", δεν μου λένε τίποτα, μου αρέσουν τα μακαρόνια, δεν μου αρέσουν οι μπάμιες, η τέχνη δεν είναι ούτε μακαρόνια ούτε μπάμιες. Ξεκαθαρίζω οτι με ή χωρίς αξιολόγηση, για μενα το Music section (οπως και το Clips) είναι απαραίτητο, μου δίνει τουλάχιστον την δυνατότητα όποτε έχω όρεξη να ακούσω διάφορες ιδέες και υλοποιήσεις. Το μόνο πράγμα που δεν μου αρέσει (οπότε έχω σταματήσει πλέον να τα διαβάζω) είναι κάποιες φορές όταν οι ακροατές αρχίζουν και κάνουν προτάσεις του στυλ, εδω θελει αυτο, αυτο ειναι περιττο κοκ...πάλι κάτι μαλλον βλέπω διαφορετικά, όταν ο δημιουργος (οποιοσδήποτε δημιουργός) του έργου (οποιουδήποτε έργου) το εκθέτει, ίσως θα επρεπε να λαμβάνεται απο την άλλη μεριά ως δεδομένο οτι είναι ακριβώς αυτό που είχε στο μυαλό του (εκτός αν υπάρχει πραγματικό τεχνικό θέμα). Το αν κάποιος από τους ακροατές θα ήθελε αυτο εκεί ή αυτό εκτός, άλλα 4 μετρα με το άλλο και πιο χαμηλή ταχύτητα είναι μια πολύ ωραία βάση για να κάνουν οι ακροατές μια πολύ ωραία διασκευή και να το φέρουν στα μέτρα τους (για μένα αυτή είναι και η ουσία και ο σκοπός των διασκευών ούτως ή αλλως).
    1 βαθμός
  15. Καταλαβαίνω την σκωπτική διάθεση αλλά παρόλα αυτά, ας το θέσουμε έτσι: Όταν αγοράζεις ένα ζώο με συγκεκριμένο pedigree το κάνεις γιατί προσβλέπεις σε συγκεκριμένα στοιχεία του χαρακτήρα του. Όταν υιοθετείς ένα αδέσποτο (και μπράβο σου), είναι θέμα τύχης. Μπορεί να σου κάτσει ακριβώς αυτό που θες, μπορεί με την αγάπη σου να προσαρμοστείτε ο ένας στον άλλον, μπορεί και να μην σου κάνει καθόλου (πχ ένα ζώο υψηλής ενέργειας με έναν ημι-ληθαργικό ιδιοκτήτη ?) Πάνω κάτω εκεί διαφέρουν οι μαγνήτες του Ali. Όλες οι ανοχές σε διατομές, χωρητικότητα, εμπέδηση κλπ θα είναι βάση του τί είχε εκείνη τη στιγμή φθηνό ο προμηθευτής και θα είναι στην τύχη. Τώρα θα μου πεις, νταξει με ένα 57άρι μπροστά στον Blackstar ή μεσα απ το φασόλι το POD όλοι το ίδιο ακούγονται. Βασικά δε θα διαφωνήσω αλλά η συζήτηση αφορά περισσότερο ανθρώπους που έχουν ήδη χαλάσει κάποια χιλιάρικα σε κιθάρες / ενισχυτές κλπ και θέλουν αυτό το εξτρα για να κάθονται μπροστά στο σετάπ τους και να γουσταρουν.
    1 βαθμός
  16. Ο Κλέαρχος ζει, αυτός μας οδηγεί ! (κλασικός ΣΦ) ωραία τύμπανα
    1 βαθμός
  17. Καταλαβαίνω. Όμως και τα σχόλια μπορούν να έχουν ποιοτική διαφοροποίηση. Άλλες φορές να είναι καθαρά τεχνικά στο μουσικό κομμάτι (καλό κατ' εμέ), άλλες φορές να είναι κοινωνικά / χαβαλετζίδικα ορμώμενα από την ενέργεια / ευδαιμονία του κομματιού (καλό, υγιές, πολύ ικανοποιητικό κατ' εμέ), άλλες φορές, σπάνια ευτυχώς, είναι ένα αρπακώλιασμα και τσακωμοί με αφορμή το κομμάτι αλλά άλλες αιτίες (στενάχωρο). Οι προβολές, ο αριθμός των σχολίων, τα λάικ, όλα είναι δείκτες ότι υπάρχει "κίνηση", "ενέργεια", "ενδιαφέρον". Δεν ξέρω όμως ποιοτικά αν υπάρχει κάποιος δείκτης, ή αν περιγράφουμε μια πολύυυυ ελαφριά μορφή clickbait. (Σίγουρα θα υπάρχει δείκτης, αν πατήθηκε τελικά το κουμπί να ακουστεί το κομμάτι στη σελίδα, αν ακούστηκε όλο, αν παραλείφθηκαν μέρη του και πάτησε κάποιος fast forward, αν το άκουσε δύο τρεις δέκα φορές, αν το ξαναάκουσε μετά από ένα μήνα. Δεν ξέρω αν αυτά χρησιμοποιούνται ή όχι, αν υπάρχει καν δυνατότητα, αν κοστίζουν, δεν ξέρω τίποτα. Στον αέρα μιλάω.)
    1 βαθμός
  18. Για μένα τα σχόλια έχουν νόημα, η βαθμολογία όχι και τόσο. Αυτός που ανεβάζει σε αυτή την πλατφόρμα, πιθανότατα το κάνει για να πάρει ένα feedback απ την παρέα έτσι κι αλλιώς, αυτό είναι και το χρήσιμο. Αν κάποιος λοιπόν απ την παρέα ενδιαφέρεται να μπει να ακούσει θα το κάνει πιστεύω κι απο κει και πέρα αν θέλει να γράψει και κάτι δε νομίζω να ντραπεί, απ τη στιγμή που ήδη συμμετέχει στο forum. Αλλά μπορεί να μη θέλει να ακούσει ή να μην του έχει κάνει κάτι εντύπωση για να γράψει κι αυτό είναι επίσης θεμιτό, δεν καταλαβαίνω γιατί τρέχει κάτι.
    1 βαθμός
  19. δυστυχώς η κριτική απαιτεί χρόνο ακροάσεις ακροάσεις με ικανοποιητικό σύστημα μπρος πίσω αναζήτηση δομικών στοιχείων και δυνατότητα σωστής τεκμηρίωσης και καταγραφής των εντυπώσεων. Δυστυχώς για πολλούς η λύση του like και του σύντομου σχολίου με τη μορφή μιάς ή δυο γραμμών είναι αρκετή για να θεωρούν ότι βγήκαν από την υποχρέωση. Από την πλευρά μου αποφεύγω πλέον τις αξιολογήσεις, ιδίως όταν είδα αρκετούς να παρεξηγιούνται για ένα 2άρι 3άρι, έχω ξεκαθαρίσει ότι το άριστα είναι το 4 μεταξύ ερασιτεχνών που είμαστε όλοι, και απο εκεί και πέρα έχω γράψει σελίδες κριτικής υπο μορφήν σχολίου και όποιος τα διάβασε τα διάβασε. Αλλά πολλές φορές θεωρώ ότι αυτά που γράφω πάνε σε μια μαύρη τρύπα, όπως επίσης τα κομμάτια που παρουσιάζω...
    1 βαθμός
  20. Με κέρδισε από τα πρώτα δευτερόλεπτα. Τα organs απόλυτα ισορροπημένα μέσα στην μίξη. Λίγο το τέλος θα μπορούσε να είναι πιο απλωμένο. Ο ήχος βαθύς και ωραίος όπως και οι επιλογές οργάνων. Πολύ καλά ρυθμικά όπως πάντα.
    1 βαθμός
  21. Μελωδικό, φρέσκο και πολύ αισιόδοξο το μήνυμα που μας περνάς. Για τα τεχνικά και ηχητικά δεν χρειάζεται να αναφερθώ, καθώς είναι άρτιο.
    1 βαθμός
  22. On May 13, 2022, Onkyo announced that they were filing for bankruptcy.[9] Onkyo, Integra, Pioneer and Pioneer Elite branded products continue to be distributed by Premium Audio Company, through its 11 Trading Company subsidiary.[10]
    1 βαθμός
  23. Πάρε 5! ? Για τη σύνθεση, στίχο, ερμηνεία και εκτέλεση. Σίγουρα υπάρχει χώρος βελτίωσης στην παραγωγή αλλά τα υπόλοιπα πιθανόν δεν θα'ταν τα ίδια αν δεν γινότανε χεροκάμωτο στο σπίτι. Ζήτω το home recording! Μπράβο στον δημιουργό και στον πανάξιο σολίστα.
    1 βαθμός
  24. Μ' αρέσει που δεν τολμάει κανείς να βάλει και διο - τρία αστεράκια συν το σχόλιο, για να' χει κανας άνθρωπος ένα μπούσουλα για το τι να πρωτακούσει εδω μέσα. Και το λέω αυτό μιας και υπάρχει γενική συνομολογία για το αξιέπαινο της δουλειάς και δεν θα λέγατε και ψέματα... Τα υπόλοιπα θα τα πω στην αξιολόγηση.?
    1 βαθμός
  25. Ενα end of summer κομματι. Ελπιζω να σας αρεσει ?
    0 βαθμοί
  26. Solo κιθάρα ο @mpamps (Μπάμπη σε ευχαριστώ πολύ!) Ο Λύκος (Verse1) Βγες σιγά απ' το άδειο κλουβί Μπροστά σειρά, στη κλειστή τη στροφή. Με εμένα γελάς; Πείνα τρελή. Έλα σε εμένα, εγώ είμαι η τροφή. (Pre Chorus) Γυρίζεις σα λύκος, γυναίκας το στήθος Σε γύρεψε μήπως; Ή ξέχασε απλώς... (Chorus) Γυρίζεις σα λύκος, γυναίκας το στήθος Φωτιά στο ημίφως και μαύρος καπνός Ξεχνάς πια το ήθος, γενιάς ψεύτης μύθος. Σε γύρεψε μήπως; Ή ξέχασε απλώς... (Verse2) Πιες ξανά αίμα ντροπής. Ματιά θηλιά στον λαιμό μιας ψυχής. Εμένα ζητάς; Μπροστά μου εσύ. Έλα σε εμένα , η σάρκα είναι ζεστή. (Bridge) Πόνο χαρίζω απλόχερα, για πες μου πρόχειρα ποιός να 'μαι εγώ; Ο λύκος ή ο τέλειος αυτόχειρας ; Άλυτο πρόβλημα. Σιωπή και σκοτάδι θα πιω
    0 βαθμοί
  27. https://www.sweetwater.com/store/detail/CBNC2--gibson-accessories-custombucker-humbucker-neck-bridge-pickup?irclickid=TrIykVTnXxyIWOzxncVdtQiSUkDWC01BSUw-VQ0&irgwc=1&utm_source=Impact&utm_medium=EnthusedDigital&utm_campaign=Online Tracking Link Η τιμή είναι μεν υψηλή αλλά απ την άλλη για όσους ενδιαφέρονται αυτά είναι μάλλον καλά νέα. Πρώτον γιατί κάπου εκεί κοντά θα τους έβρισκε μεταχειρισμένους και δεύτερον γιατί οι συγκεκριμένοι δεν είναι και εύκολο να ξεχωρίσουν απο απομιμήσεις. Επίσης κάποιοι αγοραστές έψαχαν μόνο Custom Shop που να έχουν αυτούς τους μαγνήτες, τώρα ανοίγει λίγο παραπάνω η αγορά. Για τον ήχο που έχουν οι συγκεκριμένοι δεν θα μιλήσω, εγώ τους πούλησα αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...
    0 βαθμοί
  28. Το ίδιο κάνει. Και μονο που ποσταρε, είναι για 5 σταρς!
    0 βαθμοί
  29. Μόνο πάρε το μπάσο μακρυά από το καλοριφέρ γιατί το βλέπω τόξο τον χειμώνα. Πετρέλαιο καις είπαμε έ....???
    0 βαθμοί
  30. αν είδες το βίντεο του είπε ξεκάθαρα ότι δεν ήθελε signature κιθάρα και επέμενε η gibson. Γι αυτό και εδωσε τα όποια κέρδη σε ίδρυμα. Πάνω κάτω τέτοιες κιθάρες είχε. Επίσης μπορεί να μην είναι αναγνωρισμένος μουσικός, αλλά είναι πολύ καλύτερος μουσικός από πολλούς αναγνωρισμένους
    0 βαθμοί
  31. Μπορει να μην ειναι καλυτερος απο Gibson αλλα κατι μου λεει οτι απο αυτον που ειχε η κιθαρα του φιλου Κβαντικου μπορει και να ητανε ?
    0 βαθμοί
  32. Ναι!!Για την ακρίβεια Wilkinson korea. Όχι βέβαια για να πιω την διαφορά σε μπύρες απλά διότι είναι καλύτερος.
    0 βαθμοί
  33. Μα, ο άνθρωπος είναι παρανοϊκός φίλε μου! Τώρα, για το αν ατύχησα στο παράδειγμα με τους κιθαρίστες, θα πάρω τη βοήθεια του κοινού. ?
    0 βαθμοί
  34. Δεν το άκουσα ακόμα αλλά είμαι σίγουρος πως είναι 5 και το βάζω. Μόλις το ακούσω θα γράψω και τα σχόλιά μου.
    0 βαθμοί
  35. Άρα το expertise του κάθε κατασκευαστή είναι κατουρητέο;
    0 βαθμοί
  36. κάτι σαν shopping star να πούμε....
    0 βαθμοί
  37. Κοίταξε μεταξύ του πρώτου σχολίου, του "είμαι μηχανολόγος και όλα αυτά μου φαίνονται εντελώς αστεία" και του γεγονότος ότι θεωρείς μια αναλογία που έκανα χάρην της συζήτησης ως ευθεία σύγκριση μεταξύ ενός ζώου κι ενος μαγνήτη δε νομίζω ότι χωράν έτσι κι αλλιώς πολλά επιχειρήματα ?
    0 βαθμοί
  38. Από την Βιλγαρία είναι ή από την Ριμανία? Ρε δεν παίζεσαι λέμε ...
    0 βαθμοί
  39. Συμφωνώ αρκετά με τους προλαλήσαντες. Για μένα, το πράγμα έχει καλώς κι έτσι όπως είναι τώρα. Τα σχόλια και τα λάικ είναι ένας δείκτης του πόσο δημοφιλές, ευχάριστο, "εμπορεύσιμο" είναι ένα κομμάτι. Βλέποντας τα λάικ κάποιος που θέλει να μπει στη μουσική να ακούσει, θα πει "Ωπ αυτό εδώ πολύ αρέσει, δεν το πατάω να το ακούσω μήπως μου αρέσει κι εμένα;" Η αξιολόγηση από την άλλη. Εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι εκεί που βάζεις ένα λάικ που είναι ψηφιακό (ή το βάζεις ή δεν το βάζεις) μπορείς να βάλεις αστεράκι, που έχει πέντε διακριτές τιμές, σαν λάικ πενταθέσιος επιλογέας, απλά δηλώνοντας το πόσο άρεσε, χωρίς πολλά πολλά. Κι αυτό δεκτό για μένα. Άλλος θα έλεγε ότι η αξιολόγηση προϋποθέτει πολλές και προσεκτικές ακροάσεις, σημειώσεις, τεκμηρίωση της κριτικής - θετικής και αρνητικής, και κάποια συνάφεια προς ή εξοικείωση με το είδος της μουσικής. Κι αυτό δεκτό και σεβαστό. Το θέμα είναι ότι η αξιολόγηση για να είναι αντιπροσωπευτική θέλει μεγάλο δείγμα. Αν έχουμε μια πιτσαρία που φτίαχνει μόνο πίτσες και μακαρονάδες φούρνου, και φτιάχνει μακαρονάδες φοβερές και πίτσες χάλια, θα έχει ανάμικτες κριτικές, αλλά μάλλον προς τα κάτω, γιατί δηλώνει πιτσαρία. Οι μακαρονάδες θα βάζουν 5 αστέρια, οι πιτσαράδες 1 αστέρι. Και η τελική βαθμολογία θα εξαρτηθεί από το μίγμα των πιτσαράδων/μακαρονάδων ως σχολιαστικού σώματος (και με την απλή αναλογική μπλέκουμε). Δόξα τω θεω, εδώ στο νοιζ υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι με αρκετά διαφορετικά στιλ, οπότε είναι μοιραίο, αν γίνει υποχρεωτική η αξιολόγηση ως κριτική, μετά να πρέπει να αξιολογούνται οι κριτικές, και οι αξιολογήσεις των αξιολογήσεων. Δεν μπορώ εγώ να κάνω αξιολόγηση σε ένα καθαρό 12μετρο μπλουζ κομμάτι και να βάλω 3 αστεράκια και να πω "τετριμμένο, κουρασμένη φόρμα, προβλέψιμοι στίχοι". Δηλαδή μπορώ, αλλά τι νόημα έχει; Πρέπει να ξέρω τι ακούω κιόλας. Αλλά ούτε και τίμιο θα ήταν να μπαίνω στα μέταλ κομμάτια και να βάζω ένα αστεράκι επειδή... δε μου αρέσει το μέταλ. Απολύτως λογικό πιστεύω. Αλλά επειδή άνθρωποι είμαστε, κι αυτά θα συμβούν, σίγουρα. Οπότε ξέρω γω; Να μπορούσαν να αξιολογούν μόνο με αστέρια και οι ανώνυμοι; (οι μη λογκαρισμένοι δηλαδή; κενό ασφαλείας μου κάνει αυτό για το σάιτ, δεν ξέρω)
    0 βαθμοί
  40. Το πράγμα δεν είναι απλό κατά την γνώμη μου. Κατ' αρχήν άλλο αξιολόγηση και άλλο βαθμολογία. Επίσης στο "review" δεν δίνεται η δυνατότητα διαλόγου μεταξύ των μελών, παρά μόνο η δυνατότητα απάντησης από τον δημιουργό. Αυτά για αρχή, γιατί αλλού είναι το ζουμί. Το θέμα είναι με ποια κριτήρια βαθμολογούμε. Αν είναι καλό το κομμάτι? Υπάρχουν κάποια αντικειμενικά δεδομένα για κάτι τέτοιο. Πόσοι τα έχουμε? Πόσοι μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν ένα κομμάτι είναι πραγματικά καλό? Μήπως βαθμολογούμε τις περισσότερες φορές με κριτήριο το αν μας αρέσει? Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και καλό, απλά μπορεί να μας αρέσει, είτε λόγω είδους μουσικής, είτε λόγω προσωπικών βιωμάτων, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο. Είναι δηλαδή σαν να βαθμολογείς την γυναίκα σου και να λες "γκομενάρα" μόνο και μόνο επειδή σου αρέσει εμφανισιακά, ενώ μπορεί να είναι και ψυχοβγάλτρια. Προσωπικά μου αρέσουν πολλά κομμάτια από αγαπημένες μπάντες, που καταλαβαίνω ότι δεν είναι ιδιαίτερα καλά. Όμως μου αρέσει η μπάντα, το ύφος, το στυλ, κλπ. Όπως υπάρχουν πολλά κομμάτια που ενώ είναι αντικειμενικά καλά, δεν μου αρέσουν. Είτε με απωθούν αισθητικά, είτε δεν μου αρέσει το είδος, είτε ... Εδώ λοιπόν, άλλος θα βαθμολογεί με κριτήριο αν του αρέσει, άλλος με κριτήριο αν το θεωρεί καλό ακόμα κι αν δεν του αρέσει/ενδιαφέρει το είδος, οπότε δεν πιστεύω ότι η βαθμολογία προσφέρει κάτι ουσιαστικό. Το έχω κάνει βέβαια, και θα συνεχίσω να το κάνω, μόνο σε περιπτώσεις που κάτι με εντυπωσιάζει για κάποιον λόγο. Προτιμώ τα σχόλια, στα οποία μπορεί να γίνει γενικότερη κουβέντα σχετικά με το "πώς, τι πότε, γιατί" από όλα τα μέλη. Όπως και να έχει, θεωρώ ότι πρέπει όποιος βαθμολογεί, να αναπτύσσει και τους λόγους για τους οποίους θεωρεί κάτι καλό, κακό ή μέτριο (υπάρχουν κριτήρια για κάτι τέτοιο), και όχι απλά να λέει πόσο πολύ ή λίγο του αρέσει αισθητικά.
    0 βαθμοί
  41. Την άποψή μου την έχω βάλει εκεί που είναι η σχετική κατηγορία του νοιζ, από τις πρώτες μέρες που είδα ότι αυτή η ιστορία δεν περπατάει κυρίως διότι υπάρχει η εύκολη εναλλακτική των σχολίων. Εβαλα κανα δυό, μετά είδα ότι δεν βάζει κανείς και το ξέχασα ή μάλλον το άφησα να ξεχαστεί κι απο δω παν' κι άλλοι που λένε. Τόσο που όταν βάζει κανείς αστεράκια τον χαρακτηρίζω ως γραφικό ή ocd (όχι του fuller). Ενα πρόσθετο πρόβλημα της όλης ιστορίας είναι ότι αν μπούν σχόλια στα θέματα της μουσικής αυτά δεν τριγκάρουν το new posts και φυσικά δεν έρχονται ενημερώσεις για το εάν κάποιος έχει ασχοληθεί με τα κομμάτια της μουσικής. Πρέπει δηλαδή κανείς να το ψάχνει μόνος του. Το μεγαλύτερο κακό είναι ότι η βάση δεδομένων του νοιζ όσον αφορά την δημιουργική πλευρά πάει σχεδόν στο 90-95% άπατη. Το ότι ορισμένοι βρίσκουν το σημείο αυτό της πλατφόρμας μια καλή ευκαιρία (Νά η ευκαιρία) να βγάλουν την χολή τους και τον κακό τους εαυτό και να πουν βάζω "τγία" είναι άλλη μια παράπλευρη απώλεια. Γενικά το feature αυτό της πλατφόρμας το θεωρώ ώς epic failure (όσο κακό και να ακούγεται αυτό) και το epic δεν πάει απαραίτητα στον σχεδιασμό και το "όραμα" του Γιάννη αλλά στην βιασύνη του κόσμου, να πεί απλώς "πολύ μου άρεσε" και να αρκεστεί σε κανα δυό like εδώ και εκεί. Δυστυχώς η ζημιά πλέον έχει συσσωρευτεί τα τελευταία 4 χρόνια και δεν σώνεται τώρα. Απίστευτη μουσική έχει μείνει με μερικούς απλούς σχολιασμούς (έστω διθυραμβικούς) και καμία σχεδόν δυνατότητα ιχνηλάτησης παρά τα όσα κάνει εκ των υστέρων ο Admin.
    0 βαθμοί
  42. Ξεφτιλίστηκαν και τα signature όργανα... όχι ότι δεν ήταν "ξεφτιλισμένα" εδώ και κάποια χρόνια. Υ.Γ. Σκέφτηκαν πολύ να χώσουν τον επιλογέα μαγνητών εκεί που τον έχωσαν....;
    0 βαθμοί
  43. 0 βαθμοί
  44. Να στο κάνω εγώ πιο... πικάντικο; Το κάθε ένα που ανεβαίνει, να περνάει από το κόσκινο του master κριτή του forum- του δικού μας "Αργύρη Ζήλου", γνωστού και ως sir- και η κριτική του να μπαίνει σε ξεχωριστό box... ? ? Πώς σου φαίνεται;
    0 βαθμοί
  45. Ήμουν χθες το βράδυ στο Jazzet και ακόμα αναπολώ την εμπειρία!! Μιά πρώτης τάξης ευκαιρία να ακούσει και να δεί κάποιος δύο φαινόμενα στην κιθάρα και που το έχουν φτάσει!!! Ακόμα και αν δεν σου πηγαίνει το συγκεκριμένο στυλ, μόνο κερδισμένος βγαίνεις από αυτή την εμπειρία... Θα παίξουν και σήμερα Πέμπτη!
    0 βαθμοί
  46. Και ωραία ακούγεται και δεν χρειάζεται... πτυχίο κβαντικής φυσικής για να το δουλέψεις. Ωραία αγορά.
    0 βαθμοί
  47. Σας ευχαριστώ! Για χρωματάκι τι λέτε; Cherry ή Sunburst?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...