Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/08/22 σε όλα
-
εχε υποψιν οτι μπορει να χρειαστει να βαλεις τα 2 ηχεια σου σαν μονιτορ και να δωσεις και ηχο στο κεντρικο μικτη του μαγαζιου για εξω, ειναι συνηθες αυτο σε πολλα μαγαζια οποτε υπολογισε 2xout main και 2xmonitor out σε οποιαδηποτε κονσολα .... συν auxiliary sends για ξεχωριστα μονιτορ αν γινετε πολλα ατομα μελλοντικα, τωρα εως 2-3 ισως χρειστειτε ισως οχι.... και απαραιτητα ΕΦΦΕ! γενικα εχε τον νου σου σε μονιτορ σε οτι θα παιξεις λαιβ μελλοντικα ειναι απαραιτητο ειτε σαν in ear ειται σαν ηχειο.....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Τι έπαιζε ο άνθρωπος το 1978 ... 24 χρονων 22 χρονων ... απίστευτος0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παράγγειλα ένα custom σετάκι από Q και μου ήρθε σήμερα. Εsquire tele bridge στα 13,5Κ Alnico 3, και neck P90 στα 5,5Κ Alnico 5. Κάπου 105 ευρώ. Σε συνδυασμό με φρέσκιες 9άρες, σκοτώνει... pt9Qht1.mp30 βαθμοί
-
Βαρύς και ασήκωτος. Νομίζω ότι είναι αρκετά παραπάνω από τα 17 κιλά που αναφέρεις, γύρω στα 25. Το κεφάλι έχει πιο μεγάλες διαστάσεις από το αντίστοιχο Marshall μου. Η γάτα είναι της γειτονιάς και την αφήνω να κόβει βόλτες με αντάλλαγμα χάδια και παρέα.0 βαθμοί
-
VHT/FRYETTE Sig X 100. Dream amp αλλά τον έχω... Τον βρήκα σε ευκαιρία το 2018 και χωρίς να έχω παίξει ποτέ με το σκεπτικό "πόσο χάλια μπορεί να είναι", τον αγόρασα. Έχω παίξει με ένα κάρο ενισχυτές πριν και μετά. Το μόνο κακό είναι ότι μετά από αυτόν δεν έχω ρεαλιστική ανάγκη να πάρω άλλον. Στεγνός, απόλυτος, με φοβερή ακρίβεια και καθαρότητα ήχου (τεράστιο headroom ιδιαίτερα στα 100watt). Μπορείς να παίξεις ό,τι είδος σου κατέβει αλλά οκ είναι ένας modern high gain ενισχυτής. Ακούγονται τα πάντα όσο γκάζι και έχεις βάλει (και πιστέψτε με έχει πολύ). Αν δεν έχεις όρεξη, άστον σπίτι, σε κάνει ξεφτίλα. Τρία κανάλια (Clean, rhythm, lead), τρία modes ανά κανάλι, ξεχωριστό EQ ανά κανάλι, footswitchable boost και στα τρία κανάλια, footswitchable fx loop (series/parallel), επιλογή 40watt ή 100 watt. Σίγουρα κάτι ξέχασα αλλά το πιάνετε το νόημα.0 βαθμοί
-
Δεν ισχύει, το dp28plus έχει παραπάνω πολυφωνία. https://www.thomann.de/gr/compare.html?art[]=347195&art[]=448686&art[]=493572 Υ.Γ.: Πρόσεχε τι χαρακτηριστικά βλέπεις και τι παραγγέλνεις.0 βαθμοί
-
Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι το Soundcloud και γενικότερα τα streaming services δε βάζουν limiter, αλλά normalizer, δηλαδή απλά χαμηλώνουν το gain μέχρι να πιάσουν το όριο που έχουν θέσει μέσω LUFS. Το αποτέλεσμα δεν είναι limited ή όχι, απλά χαμηλώνει η ένταση σαν να τη χαμηλώνεις από το volume. Τι -6 τα πας, τι -26, το streaming service θα το φέρει πχ στο -14 ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας το συνολικό volume, οπότε δεν έχει διαφορά στο limiting. Μέσα από το limiting όμως μπορείς να πετύχεις ένα πιο έντονο κομμάτι, επιρρεάζοντας τη συνολική ένταση σε dB μέσω LUFS. Μέσα από το loudnesspenalty (πολύ χρήσιμο site) φαίνεται ότι δε το χεις παρακάνει πολύ. Πάμε τώρα στο τι παρατηρώ εγώ μέσα από την κυματομορφή του mix και το master όπως τα ανέβασες. Αυτή είναι η κυματομορφή του mix στο audacity kai me ta δύο κανάλια (δεξιά+αριστερά) σε ένα κύμα. Παρατηρώ τα παρακάτω: 1) Υπάρχουν κάποια peaks (κόκκινα σημάδια) τα οποία δε μπορώ να καταλάβω από που ακριβώς προέρχονται, αλλά μάλλον είναι από τη φωνή, συν κάποιες συχνότητες που χτυπάνε ταυτόχρονα με άλλα όργανα. Πάρε για παράδειγμα το πρώτο πρώτο στα αριστερά. Αυτό αγγίζει τα κοντά τα -0,35dΒ, ενώ φαντάσου ότι το μεγαλύτερο κομμάτι του τέλους που είναι φορτωμένο, δε ξεπερνάει κατά μέσο όρο τα -0,6 (διακεκομμένη). Αυτό τι δείχνει? Πολύ απλά ότι υπάρχει κάτι που μπορεί να χτυπίσει ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις, πράγμα που μπορεί να επιρρεάσει το γενικό mix και σίγουρα κομπρέσορες και limiters. Πώς το κάνει αυτό? Εφόσον ένα peak φτάνει ψηλότερα από τον μέσο, αυτό σημαίνει ότι θα ενεργοποιηθεί ο limiter/compressor πιο νωρίς, με αποτέλεσμα να συμπιέζεις πολύ παραπάνω ΟΛΟ το υπόλοιπο κομμάτι χωρίς να φταίει. Αυτό λύνεται με το να τσεκάρεις ένα ένα τα tracks και να δεις τι μπορεί να δημιουργεί αυτά τα peaks. Όταν το βρεις, είτε θα χρειαστεί να επέμβεις με κομπρέσορα, είτε με limiter, είτε με EQ, είτε με transient editor, όπως μπορείς. 2) Ακούγοντας το mix καταλαβαίνω ότι πρέπει να "ανοίξεις" το mix λίγο παραπάνω, μιας και αυτή τη στιγμή είναι όλα στο κέντρο και κατά πάσα πιθανότητα, πολλά όργανα "παλεύουν" συχνοτικά μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι πάλι αυτά τα ανομοιόμορφα peaks, είτε απλά λάσπη και ένα όχι και τόσο καθαρό αποτέλεσμα. Βάλε λοιπόν λίγο stereo separation, κάνε λίγο hard-panning σε κάποια όργανα. Μπορείς πχ την κιθάρα να τη στείλεις -50 αριστερά, και το πιάνο +50 δεξιά. Δε χρειάζεται να πας all the way στο 100. Κανονικά πρέπει και τις δεύτερες να τις σπάσεις στα πλάγια, και να αφήσεις κέντρο μόνο την πρώτη φωνή. Για stereo imaging μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Ozone Imager που ειναι τσάμπα και πολύ καλό. Μπορείς να το βάλεις στην κιθάρα και στο πιάνο πχ, αλλά και στις φωνές, ειδικά στις δεύτερες. Το σημαντικότερο, κόψε συχνότητες που δε χρειάζονται. Πχ, αν η μπότα της drums χτυπάει στα 50-60Hz, και το μπάσο στα 100, κόψε με high pass/low cut τις υπόλοιπες χαμηλές του μπάσου και λίγο τις ψηλές της μπότας, έτσι ώστε να μη χτίζεται μαζί με την μπότα. Αυτό μπορείς να το κάνεις και στην κιθάρα σε συνδιασμό με το μπάσο, πχ να κόψεις τα μπάσα τις κιθάρας για να μπορέσει να αναπνεύσει το μπάσο. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και στη φωνή. Είδα ότι έχεις Cubase, δε ξέρω αν η έκδοσή σου το υποστηρίζει αυτό αλλά είναι φοβερό εργαλείο. Στα channel settings, στo Equalizer του κάθε track, δίπλα από το όνομα έχει να διαλέξεις ένα άλλο track και να συγκρίνεις τα EQ τους. Για παράδειγμα, εδώ βλεπεις το μπάσο να συγκρίνεται με τις κιθάρες, και βλέπεις ότι έχω κάνει χώρο στο μπάσο, κόβοντας μέχρι τα ~180 από τις κιθάρες. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα!0 βαθμοί
-
Καλησπέρα Andrew, Καταρχάς έπρεπε να στείλεις και το απλό master αρχείο wav γιατί το Soundcloud ήδη κάνει normalize, όπως όλα τα services. Εγώ προσωπικά θα ήθελα να δω την κυματομορφή του mix, και όχι του master, μιας και τα περισσότερα προβλήματα προέχρονται από τη μείξη, και κακή διαχείρηση των transients. Το mastering δεν είναι απλά να πιάσεις ένα στόχο στα LUFS. Γιατί το στόχο τον πιάνεις, αλλά θυσιάζεις άλλα πράγματα. Αν το mixing είναι καλό, τότε στο mastering δε χρειάζεσαι πολλά πολλά. Το κομμάτι το άκουσα στα monitor ηχεία μου. Δεν μου ακούγεται κάτι τρομακτικά συμπιεσμένο, αλλά σίγουρα γίνεται χειρότερο όσο μπαίνουν περισσότερα όργανα, και ιδιαίτερα όταν μπαίνουν τα κρουστά. Φαίνεται να πνίγεται η φωνή, ειδικά αν το συγκρίνεις με την αρχή. Συνεπώς δεν είναι θέμα του tablet πιστεύω. Αυτό μπορεί να συμβγαίνει για διάφορους λόγους, αλλά κυρίως λόγω κακής μείξης. Μάλλον ξεφεύγουν κάποια peaks και ενεργοποιούν τον limiter με τέτοιο τρόπο ώστε να ρίχνει και στοιχεία που δεν θες, όπως πχ η φωνή. Αυτό διορθώνεται με το να προσέχεις τα transients σε κάθε όργανο να μην ξεπερνούν ένα σημείο, με σωστό compression και limiting όπου χρειάζεται. Επίσης σίγουρα συχνότητες που συγκρούονται μεταξύ τους θα δημιουργίσουν σαν άθροισμα βαβούρα και peaks, και αυτά ίσως ενεργοποιήσουν και τους compressορες και limiters που έχεις βάλει στο mastering. Μπορεί απλά να μην έχει ομοιομορφία η ένταση ανάλογα με την ποσότητα των οργάνων. Πολλές φορές πρέπει να προσέχεις τις εντάσεις ανάλογα το section, και να βάζεις automation ανάλογα την πολυπλοκότητα του σημείου στο κομμάτι. Γι αυτό το λόγο, συνήθως κάνουμε mastering σύμφωνα με το πιο "δυνατό" μέρος ενός κομματιού. Τώρα για το tablet, να ξέρεις ότι, ειδικά οι μικρές συσκευές, αλλά και κάποια ακουστικά όπως handsfree, έχουν κάτι σαν limiters από μόνα τους προκειμένου να προστατεύσουν τη συσκευή, οπότε μην περιμένεις την καλύτερη ποιότητα. Για να είσαι σίγουρος όμως, πάντα πρέπει να τσεκάρεις διάφορες εκδοχές master σε όσες περισσότερες συσκευές μπορείς. Από ξεφτύλα 3ευρώ ακουστικά μέχρι και αυτοκίνητο αν έχεις.0 βαθμοί
-
από τα πιό μοντέρνα πράγματα σήμερα αν και αυτό μετράει ήδη 10 χρόνια0 βαθμοί
-
ο συνδυασμός ενός pre mixer (χωρίς τελική ενίσχυση) με ενεργά ηχεία στα μικρομεσαία lives, είναι η σύγχρονος και με τα περισσότερα πλεονεκτήματα ειδικά για αρχάριους, τρόπος... κατά πρώτον, τα ενεργά ηχεία διαθέτουν ενσωματωμένα απ΄τους κατασκευαστές τους κατά κανόνα σωστά επιλεγμένα και ταιριασμένα τελικά στάδια ενίσχυσης (για τα εκάστοτε χρησιμοποιούμενα μεγάφωνα)... παράλληλα εφοδιάζοντας τα με ενεργά συστήματα ασφάλειας (όπως limiters), κάνουν πρακτικά την συμβίωση μαζί τους πιο εύκολη μειώνοντας στο ελάχιστο τους κινδύνους από αστοχίες λόγω κακής χρήσης... δυστυχώς, το σωστό matching passive ηχείων με μια active κονσόλα (όπως και η λειτουργία του συνδυασμού τους στην πράξη) προϋποθέτει γνώση και εμπειρία και στα καθ ημάς η μη τήρηση των βασικών της κανόνων είναι μια πικρή ιστορία γεμάτη με πλήθος φρεσκοψημένα μεγάφωνα παντός είδους να αφήνουν στα κρύα του λουτρού κοινό και καλλιτέχνες... κατά δεύτερον το ως εκτίμηση, είναι τόσο γενικό που αυτοαναιρεί μια όποια ορθή απάντηση... πόσο μικρά; καμαρούλα μια σταλιά ή το σαλόνι της κυρίας στα μπουζούκια; 40 άτομα πως καθισμένα; σε αποστάσεις κορωνοιού ή της χαράς της ψείρας; κλπ δυστυχώς πέραν της πλάκας, για φυσικούς και τεχνικούς λόγους (που άμα ανατρέξεις σε παλιότερες κουβέντες μας εδώ τους έχουμε αναλύσει αν θυμάμαι καλά επαρκώς), είναι πολύ δύσκολο να ξέρεις τι θα συναντήσεις κάθε φορά ώστε να είσαι σίγουρος για την επιλογή των αγορών του εξοπλισμού σου... οπότε ξεκινάς πάντα στο περίπου με ένα βασικό σχήμα ανάλογα το μπάτζετ που διαθέτεις και με κύριο κριτήριο να το εξαντλήσεις τηρώντας το δυνατόν τον καλύτερο λόγο τιμής προς απόδοσης των συσκευών που θα αποκτήσεις... αφού το κάνεις, αν δεις ότι στο θέμα έντασης κάπου δεν καλύπτεσαι, τα ενεργά ηχεία ευτυχώς σου δίνουν την ευκολία να προσθέσεις μελλοντικά όσα χρειάζεσαι αναβαθμίζοντας χωρίς πολύ σκέψη το PA στην πραγματική σου ανάγκη και χωρίς να πειράξεις τίποτα από τα υπόλοιπα (την ανάλογη περίπτωση με συνδυασμούς passive ηχείων σε σειρά ή παράλληλα και τα θέματα που προκύπτουν, δεν θες να την ξέρεις πίστεψέ με ?)... για την οικονομία της κουβέντας το μόνο πραγματικό μειονέκτημα που μπορώ να σκεφτώ για την χρήση ενεργών ηχείων, είναι στην εργονομία λόγω της τροφοδοσίας που απαιτεί το καθένα ξεχωριστά... αλλά κι αυτό σε έναν συνήθη κλειστό χώρο, στην πράξη ποτέ δεν υφίσταται... anyway... με όλα τα παραπάνω κριτήρια σου κάνω λοιπόν μετά τους φίλους μας παραπάνω και γω μια πρόταση για το φθηνότερο κατά την γνώμη μου entry level πακέτο που θα συνδυάζει δυνατότητες με ευπρεπή ποιότητα ήχου (τηρουμένων πάντα των αναλογιών που ορίζει η τιμή τους) και πάντα αν έχω αντιληφθεί τις πραγματικές σου ανάγκες... ως ηχεία λοιπόν προτείνω τα dB Technologies B-Hype 12 DSP, ικανή ένταση (126db max στο ένα μέτρο), ήχος με ποιοτικά στοιχεία που ξεφεύγουν από την παροιμιώδη "σκληρότητα" των PA υλοποιήσεων, limiter και τέλος έκταση χαμηλά που θα καλύψει άνετα ένα ακουστικό σχήμα (για ενδεχόμενες μελλοντικές πιο ροκ καταστάσεις ένα sub μπορεί πάντα να τα συμπληρώσει ως προς αυτήν).... ως κονσόλα που θα τα οδηγήσει προτείνω (αρχικά) την ANT ANTMIX 12 FX φτωχή πλην τίμια αλλά ταυτόχρονα που κυριολεκτικά τα κάνει όλα και συμφέρει... δεν της λείπει τίποτα ως δυνατότητα (πλην της μεταβλητής συχνότητας στα μεσαία του EQ της) που μπορεί να χρειαστεί κάποιος σε ένα μικρό live.... και όλα αυτά με καλό ήχο και λόγο σήματος θόρυβο (πάντα στα πλαίσια της τιμής της μην ξεχνιόμαστε)... πραγματικά ευχάριστη έκπληξη... --- ΥΓ1 αν δεν σε ενδιαφέρουν τα inserts και τα περισσότερα κανάλια και effects, η Behringer που σου προτείνει ήδη ο Σταύρος θα σε καλύψει άνετα και είναι και φθηνότερη... ΥΓ2 αν έχεις ήδη μια μονάδα effect και έναν κομπρέσορα (ή μπορείς να αποκτήσεις φθηνά), η εναλλακτική του να ανέβεις πολύ λίγο σε τιμή και να πάρεις την Midas DM12 θα σε κάνει ταυτόχρονα να ανέβεις ένα level και σε ήχο και σε αυτό που λέμε μπακάλικα "pro αίσθηση"...0 βαθμοί
-
το ημερολόγιο γράφει (ναι σε εκείνη την ηλικία κρατούσα για ένα διάστημα ημερολόγιο - να που είναι χρήσιμο τελικά) Πέμπτη 18 Ιουνίου 1970. Σήμερα αγόρασα ακορντεόν. Ενα μεγάλο 60άρι με 4 ρετζιστ και 34 νότες. Παίζει πολύ ωραία. Μετά από τα βασικά μαθήματα μουσικής σε Hohner Melodica γύρω στα 8-9 και περιστασιακό χάιδεμα κιθαρίτσας ήρθε ο έρωτας σε μορφή ακορντεόν. Ενα μικρό 32άρι ενός θείου ήταν η σπίθα. Σύντομα οι κρούσεις στον πατέρα, που ήταν δεινός (του έλεγαν παίξε αυτό και το έπαιζε) ακορντεονίστας στα νιάτα του, δεν ήθελαν και πολύ να τον κάμψουν. Βασική προϋπόθεση καλοί βαθμοί στο σχολείο. Ήρθε στο σπίτι. Μεγαλύτερο όργανο και βαρύτερο, στα 13 μου γρήγορα φαίνονταν ασήκωτο. Οι πρώτες προσπάθειες να γίνω ο Jon Lord του ακορντεόν, μάλλον δεν απέδωσαν, ενώ οπτικά δεν υπήρχε ...matching...με το smoke on the water. Σύντομα η κιθάρα με κέρδισε. Το ακορντεόν ήταν η χαρά του πατέρα για πολλά χρόνια. Αργότερα ένα yamaha psr του φάνηκε πιό βολικό και το άφησε κι αυτός στην άκρη. Το ακορντεόν έβαινε σε ελάχιστες εορτές και άν... Πλέον οι άνθρωποι έφυγαν, τα σπίτια άδεια και τα όργανα μένουν και η ζωή συνεχίζεται. Αν και σε πολλά κομμάτια μου έχω χρησιμοποιήσει πινελιές από ακορντεόν (και θα συνεχίζω να το κάνω) αυτά ήταν vst. Εγώ ήταν σίγουρο ότι δεν θα έπαιζα ξανά. Η κόρη μου δεν έδειξε ενδιαφέρον και έτσι η αγγελία μπήκε. Μετά από αρκετά τηλεφωνήματα που εκτείνονται από το Phising έως την πιθανότητα μεγάλης επένδυσης βρέθηκε ο πραγματικά ενδιαφερόμενος. Φάνηκε από το πρώτο τηλεφώνημα. Τηλεφώνημα που έδειχνε άνθρωπο ήξερε τι ήθελε και αναζητούσε κάτι πραγματικά. Ήρθαν και άλλα τηλεφωνήματα και η συνάντηση καθορίστηκε. Από την χειραψία και μόνο εγώ το είχα πουλήσει ήδη μέσα μου. Με ενδιέφερε να πάει σε άνθρωπο να το εκτιμήσει και το όργανο να πιάσει τόπο. Μουσικός δρόμου ο ίδιος φάνηκε να ξέρει τι θέλει και ήταν αποφασισμένος να ελέγξει κάθε λεπτομέρεια. Είχε ήδη κι αυτός ένα 32άρι με το οποίο παίζει και το δικό μου θα ήταν το "καλό" όργανο. Τώρα πλέον τα λέμε απο το facebook. Και η ζωή ...συνεχίζεται. Εδώ το όργανο με το μικρό του αδελφάκι στο νέο του σπίτι.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00