Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4446


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/07/22 σε Track Σχόλια

  1. Ευχαριστώ @BillTrantos. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Βλέποντας το πράγμα ψύχραιμα, αναγνωρίζω ότι οι μεγάλες βιβλιοθήκες είναι μια πραγματικότητα, αφού προσφέρουν ήχο πολύ ικανοποιητικό και δουλεμένο. Όμως θεωρώ οτι ούτε πρέπει να τις θεοποιούμε, ούτε να τις σνομπάρουμε. Είναι μια κάποια λύσις, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι ο χρόνος προγραμματισμού είναι μεγαλύτερος από το χρόνο σύνθεσης. (Μια φορά έγραψα ένα τζινγκλάκι ενός λεπτού για την ξαδέρφη μου με ορχήστρα. Η σύνθεση μου πήρε 2 ώρες. Η ανάθεση articulation, η αλλαγή keyswitches, το ζωγράφισμα CC, μου πήραν 6 ώρες, ίσως και παραπάνω. Και στο τέλος δεν ακουγόταν όσο καλά θα ήθελα.?) Γιατί οικονομικά και πολιτισμικά, δεν είμαστε στην εποχή του Ντιαγκίλεφ ή του x ιμπρεσσάριου που μπορεί να πληρώσει 120 άτομα ορχήστρα για να φτύσει αίμα να βγάλει ένα κομμάτι των 3 λεπτών, που θα μπει μέσα οικονομικά. Είναι πιο ασφαλές οι ορχήστρες να ασχολούνται με δοκιμασμένο ρεπερτόριο, που αποφέρει σίγουρη ικανοποιήση στον ακροατή, και τα αναγκαία έσοδα για τη στήριξη της παραγωγής. Οι υπόλοιποι έχουμε την άνεση και την ευτυχία να έχουμε εργαλεία στα χέρια μας που μας επιτρέπουν μια κόλλα χαρτί να γίνεται ήχος. Εμένα αυτό μου αρκεί, και το θεωρώ πολυτέλεια! Για τη σημερινή εποχή όμως, που το γράψιμο (ιδιαίτερα για ταινίες) επικεντρώνεται στην ποιότητα του ήχου, και όχι τόσο σε συνθέσεις δαιδαλώδεις που αποσπούν το θεατή, το να ξέρει κανείς να δουλεύει βιβλιοθήκες ήχων είναι μεγάλο προτέρημα κατά τη γνώμη μου. Και πάλι ευχαριστώ!
    1 βαθμός
  2. Το track αλλά και η συζήτηση είναι μεγάλο μάθημα. Κάθομαι και τρώω τον λιγοστό μου χρόνο σε videos ''how to automate this", "how to midi program that" και δώστου βιβλιοθήκες και δώστου samples. Άκουσα τα 2 σου τελευταία tracks και ντράπηκα πραγματικά. Αν έχεις ΚΑΤΙ να πεις, ποιος τη μαμάει τη Spitfire και τη VSL και την χειρουργική ακρίβεια στο programming. Μπράβο για το καταπληκτικό αποτέλεσμα, αλλά και για το βάθος των συναισθημάτων που βγάζει.
    1 βαθμός
  3. αυτό το πακέτο το βλέπω να ξεπερνάει τα 600, οπότε με κόβονται τα πόδια
    1 βαθμός
  4. Δυστυχώς το noteperformer παίζει μόνο με sibelius, finale, dorico. To noteperformer αυτό καθεαυτό μπορεί να μπει και με δόσεις των 10 ευρώ για ένα χρόνο οπότε και μένει στην κυριότητα σας. Επειδή το παιδί σπουδάζει, μπορεί να πάρει εκπαιδευτική έκδοση οποιουδήποτε προγράμματος παρτιτούρας (φινάλε, ντόρικο, σιμπέλιους) στη μισή τιμή. Δηλαδή 300άρι. Εκτός αν θέλετε κι εκεί συνδρομή. Κι εγώ έτσι το είχα κάνει τότε, είχα πάρει το 5 εκπαιδευτικό (πριν ημουν με σπασμένο 4 αλλά ντράπηκα αφάνταστα να δίνω παρτιτούρες για συναυλίες από σπασμένο πρόγραμμα) με 300, έδωσα και την άλλη χρονιά 150 να πάω στο 6 και τέλος. 600 ευρώ σε βάθος... 25 ετίας; Ούτε που θυμάμαι, άλλη ζωή μου φαίνεται.?
    0 βαθμοί
  5. Το ξερω αυτο. Το δουλευει η κορη μου
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...