Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/01/22 σε όλα
-
Δεν ξέρω dim, τι να σου πω, έχω δει σχεδόν όλα τα βίντεο που συγκρίνουν το iridium και το dream, και μιλώντας καθαρά για fender ήχο, νομίζω ότι η UA με το το dream τον πέτυχαν καλύτερα. Μου ακούγεται λίγο άψυχο το καθαρό του iridium. Τώρα θα μου πεις, πριν κάνα τρίμηνο καλό δεν ακουγόταν; Ναι, αλλά εφόσον υπάρχει ο ελάχιστα καλύτερος (στα αυτιά μου) ήχος του dream, πάντα κάτι θα με χαλάει. Σε όλα τα άλλα σημεία νικάει το iridium, πρακτικότητα, features, value for money, έχεις δίκιο. Απλά πιστεύω ότι το dream είναι πιο amp-like σε ήχο. Οι reviewers λένε και σε αίσθηση, αλλά αν δεν παίξω δεν μπορώ να έχω γνώμη... Εδώ μου αρέσουν και οι δύο ήχοι, απλά μετά προκύπτει το θέμα της τιμής, υπό την έννοια ότι άμα παίζεις κατά βάση καθαρά ή με λίγη παραμόρφωση, τι να το κάνεις κοτζάμ Kemper, σε καλύπτει και κάτι μικρότερο και φθηνότερο...1 βαθμός
-
Με 'γειά! Και να κόψεις τις μεμψιμοιρίες. Άκου ο τελευταίος μου... έκλεισες ήδη τάφο μήπως? ή τους χρησιμοποιείς μόνο για δουλειά; Οουυυ... μια χαρά είναι.1 βαθμός
-
Αυτά είναι πραγματικά όργανα, έχουν χορδές, δεν είναι σαν το πιάνο πιεσόμετρο της τελεμάρκετινγκ το οποίο ζήλεψε η "κιθάρα" του op.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
... Για να προσθέσω πως τα πετάλια αυτά όπως έγραψα παραπάνω είναι ένα μέρος των Helix, Axe fx, etc. Όσο για τα προσωπικά IR, εγω ασουμε το τελειώνω με έναν Boogie Lonestar και έναν Crate πάνω σε 1Χ12 Lonestar καμπίνα. Μα το νόημα δεν είναι αυτό... έχεις να διαλέξεις του κόσμου τα καλούδια που ούτε στον ύπνο σου δεν θα αποκτούσες. Γιατι να θελω να περιοριστώ σε αυτα που έχω επειδή αυτά μπορούσα να πληρώσω;1 βαθμός
-
Εννοούσα να τον κάνεις σαν την φωτό παρακάτω, με καινούρια μπάφλα φυσικά και κάποια δουλίτσα από μέρους σου, κοψίματα, κολλήματα κ.τ.λ. Ανέβασες όμως τις φωτός σου από τα καινούρια κουτιά και σώπασα..... Εδώ θα σου απαντήσουν κάποιοι ειδήμονες του Noiz....1 βαθμός
-
Η διπλή αναίρεση μπαίνει ως (έξτρα) επεξήγηση. Όταν ήθελαν παλιά να κάνουν ένα σι διπλή ύφεση σι ύφεση, πριν από το σι ύφεση έγραφαν αναίρεση ύφεση, για να δείξουν ότι αναιρείται η πρώτη από τις δύο υφέσεις. Ομοίως και για τη διπλή δίεση. Αν ήθελαν να αναιρέσουν το σι διπλή ύφεση σε σι αναίρεση, απλά έγραφαν την αναίρεση, γιατί θεωρούσαν ότι είναι πλήρως επεξηγηματικό. Άρα η λογική της διπλής αναίρεσης ειναι ότι αναιρεί πλήρως μια διπλή ύφεση ή διπλή δίεση. Γνώμη μου, η διπλή αναίρεση είναι σπατάλη χώρου.1 βαθμός
-
Εγώ πάντως την αναίρεση θα τη συμπεριλάμβανα στις αλλοιώσεις. Αν πχ πάρουμε σα δεδομένο το περιβάλλον της Ρε ματζόρε, που έχει Φα και Ντο διέσεις, και χρησιμοποιηθεί μια αναίρεση στη Φα, δεν έχουμε σαν αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η φυσική κατάσταση της κλίμακας; (όπως αντίστοιχα θα γινόταν αν στην ίδια κλίμακα έβαζες πχ δίεση σε οποιοδήποτε νότα πλην αυτών που επηρεάζονται απο τον οπλισμό)1 βαθμός
-
Η αναίρεση απλά αναιρεί τις αλλοιώσεις, δεν ανήκει σε αυτές αλλά χρησιμοποιείται όταν υπάρχουν αυτές, οπότε κατάταξέ την όπου θέλεις. Διπλή αναίρεση υφίσταται, όπου υπάρχει διπλή αλλοίωση (διπλή ύφεση ή δίεση) και θέλουμε να την αναιρέσουμε.1 βαθμός
-
Δεν γνωρίζω ποιος από τους δύο σας είχε την ιδέα για το superfunk logo, αλλά είναι όλα τα λεφτά ?1 βαθμός
-
Με αφορμή το άρθρο που διάβασα στο Music Business Worldwide, αναρωτιέμαι που θα οδηγήσει η διαμάχη με τις μεγάλες εταιρίες και όσους απο εμάς κινούμαστε ανεξάρτητα δημοσιεύοντας τη μουσική μας. Η αλήθεια είναι πως υπάρχει τεράστια κυκλοφορία μουσικής με πολλά σκουπίδια που δεν θα έβλεπαν το φως της ημέρας παλαιότερα και όπου μεταξύ τους μειώνεται κατα πολύ η πιθανότητα να ξεχωρίσει κάτι πραγματικά αξιοπρόσεκτο. Στη πρόσφατη συνέντευξη στο Music Business Worldwide, ο CEO της Believe (Tunecore) Denis Ladegaillerie, που η πλειονότητα των δραστηριοτήτων της προέρχεται από την εξυπηρέτηση ανεξάρτητων καλλιτεχνών και ετικετών συμπεριλαμβανομένης της TuneCore, ισχυρίστηκε ότι τα Major Labels κάνουν κινήσεις για τη μείωση των εσόδων streaming για ανεξάρτητους καλλιτέχνες. Αντίθετα, ο πρόεδρος της Sony Music, Rob Stringer, αντιμετώπισε το θέμα της μείωσης του μεριδίου αγοράς λόγω της πλημμύρας ανεξάρτητων uploads μουσικής σε πλατφόρμες καθημερινά, τις οποίες αποκάλεσε «flotsam and jetsam» (σκουπίδια δηλαδή). Τα ετήσια έσοδα streaming που δημιουργεί ο μέσος δημιουργός είναι τόσο ασήμαντα, που πραγματικά δεν θα έπρεπε να κάνει μεγάλη διαφορά σε καμία περίπτωση και ενώ η ιδέα της ιεράρχησης των εσόδων streaming για μεγάλες label μπορεί να είναι εντελώς ανήθικη, αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο στον κόσμο των μεγάλων labels. Όταν η μουσική βιομηχανία άρχισε να βασίζεται στις διαδικτυακές υπηρεσίες και όχι στις φυσικές πωλήσεις, αυτές οι γκρίζες ζώνες έγιναν όλο και πιο ευδιάκριτες. Η ακρόαση μουσικής μέσω υπηρεσιών όπως το Spotify, έχει αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα την τελευταία δεκαετία. Κάθε συναλλαγή και κάθε συνδρομητής έχει σημασία στην ηλεκτρονική αγορά και όταν πλατφόρμες όπως το Spotify έχουν στριμώξει την αγορά, παίρνουν αποφάσεις που επηρεάζουν τους υπόλοιπους από εμάς καλώς ή κακώς. Όμως οι εταιρίες παίρνουν τη μερίδα του λέοντα απο τα δικαιώματα στα συμβόλαια των καλλιτεχνών τους και αφήνουν ένα μικρότερο ποσοστό στο Spotify απο κάθε κυκλοφορία. Το αποτέλεσμα είναι το Spotify να δίνει κάποια προτεραιότητα σε ανεξάρτητες παραγωγές αλλά και podcasts που προσέθεσε στην πλατφόρμα μιας και εκεί έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Είναι προφανές πως τα μεγάλα labels έχουν στριμωχτεί και θα προσπαθήσουν με κάθε τρόπο να ανακτήσουν τα χαμένα τους πρωτεία στα έσοδα απο τις υπηρεσίες marketing που προσφέρουν στους πελάτες τους. Εσείς τι λέτε; Είναι πραγματικά μια καταστροφική κατάσταση πραγμάτων ή μια θετική εξέλιξη;0 βαθμοί
-
Το simplifier με 300 ευρώ έχει, νομίζω, καλό phone out0 βαθμοί
-
Κάνε την κι' ένα τεστ με Boss SD-1-Marshall Guv'nor Mk1-Xotic EP, και θα με ευγνωμονείς.0 βαθμοί
-
Μετά από μεγάλη αναμονή έφτασε στα χέρια μου ο καινούργιος μου υπολογιστής που -μάλλον-θεωρητικά-ίσως-πολύ πιθανόν- είναι και ο τελευταίος της καριέρας μου (με τη λογική ότι κρατάω τους working υπολογιστές μου 9-10 χρόνια), οδεύοντας σιγά-σιγά προς την απόσυρση. Έχω και τον πρώτο που ξεκίνησα το μακρινό 1987 (δουλεύει φυσικά ακόμα). Θα μου πείτε σκασίλα σας...αλλά έτσι ήθελα να μοιραστώ το συναίσθημα! Προφανώς και ο παλιός θα γίνει μουσικός (όπως και όλοι οι προηγούμενοι) και αφού έστησα το καινούργιο, σιγά-σιγά θα αρχίσω να φορτώνω τον παλιό. Το βασικό πρόβλημα είναι η κάρτα ήχου. Έχω μια MOTU Ultralite που είναι firewire, έχει σταθεί επιτυχώς σε 4 υπολογιστές στα τελευταία 15 χρόνια και ψάχνω καλώδια σε συνδυασμό με drivers...μάλλον απίθανο να λύσω την εξίσωση οπότε η Μotu θα παραμείνει στον τρίτο υπολογιστή που και αυτός είναι ενεργός. Άρα πάμε για φρέσκια κουλούρια...Επειδή δεν νομίζω να ξαναπάρω τόσο ακριβή και οι ανάγκες μου είναι 2 imput κιθάρες και 1 input midi, ετούτη δεν θα μου κάνει τη δουλειά? https://www.thomann.de/gr/motu_m4.htm Τα κατάφερα και δεν έχω πια χώρο!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μα νομίζω πως το σχήμα το σχεδίασαν για να πέφτει σωστά. Όχι όταν παίζεις. Σίγουρα ο σχεδιαστής είναι ειδικός στο air guitar.0 βαθμοί
-
Νομίζω μόνο στα ακυκλοφόρητα, θα βρεις αλλά δεν έχω τιμή. Κάπου είδα νέες παρουσιάσεις αλλά είναι πολύ φρέσκα ακόμη για να κυκλοφορήσουν.?0 βαθμοί
-
Και να πέσεις σε κανα μάστορα φιλότιμο, και να σου πει "φίλε μου πήρε 2 βδομάδες, αλλά εντάξει τώρα, πένα, στην ίσιωσα!"0 βαθμοί
-
Αυτή είναι να την πας σε μάστορα και να του πεις "την ξέχασα στο ζεστό δωμάτιο αυτές τις μέρες και πήρε λιγάκι το μπράτσο".0 βαθμοί
-
για κατάρα μου ακούγεται!!!! ? Τους "καλούς" μόνο για δουλειά....μήπως σας βρίσκεται κανένα καλώδιο-αντάπτορας firewire σε usb?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για να είμαι και στο θέμα όμως, να πω ότι όταν διάβασα για curved fretboard (πριν ανοίξω το link), το μυαλό μου πήγε στα μπάσα Torzal. https://www.torzalguitars.com/natural-twist Υπάρχουν αρκετοί κατασκευαστές που φτιάχνουν και κιθάρες με twisted fretboard.0 βαθμοί
-
Πέθανα. Ναι ρε συ, αλλά το άλλο που λέω, θα γίνεται στον ύπνο σου, για να μην κουράζεσαι. Όλα η κρεμάστρα/γάτζος θα τα κάνει. Θα κοιμάσαι με κοιλιά, και θα ξυπνάς με six pack.0 βαθμοί
-
Για βάστα κυρφιουζιονάρα μου! Εγώ σκυβω να δέσω τα κορδόνια και ξεπερνάω το αναερόβιο κατώφλι. Θα αγοράσω την έξυπνη έκστρα προγραμματιζόμενη σανίδα που θα με διπλώνει μόνη της. Τώρα αν με ταλιαρίσει, αν με κάνει φιόγγο, δεν πειράζει. Η τεχνη κι η τεχνολογία θέλουν θυσίες.0 βαθμοί
-
Ναι, αλλά η """εργονομία"""!!!!!$$$!!!! Εγώ περιμένω να βγει το ειδικό τσιγκέλι με wifi που θα κάνει 3.000 ευρώ και θα καταργεί το στρώμα. Θα κρεμιόμαστε ανάποδα σαν τις νυχτερίδες να ισιώνει και η πλάτη.0 βαθμοί
-
Αυτό δεν είναι κιθάρα. Midi controller με σχήμα κιθάρας μου φέρνει εμένα. Το φτιάνεις όπως θέλεις το μπράτσο. Άμα θέλεις, το κάνεις και σαν στριφτή τυρόπιτα Σκοπέλου.0 βαθμοί
-
Στα ορεινά μου κόβω βόλτες. Εγω κι ο σκύλος μου. Στο οροπέδιο της Στυμφαλίας. Η φωτό πριν ένα μήνα σχεδόν εξ ου και το πράσινο. Τωρα ο τόπος έχει αλλάξει. Εχω φωτογραφήσει όλες τις περιόδους του χρόνου. Έρωτας.0 βαθμοί
-
Πολυ ωραιο review , μακρια απο κοινοτυπιες. Τωρα για την Gibson SG , γενικα σε αυτα τα τοσο κλασικα οργανα δεν μπορεις συνηθως να κανεις κατι λαθος. Εχω δοκιμασει και αγορασει και πουλησει καμια 50 αρια κιθαρες μεταχειρισμενες κανοντας απλα το χομπι μου , μιας και δεν ειμαι μουσικος, και δεν εχω πετυχει 1 Gibson η fender american strat η tele που να πω οτι ηταν μαπα η δεν ηταν καλη. Καποιες μπορει να ηταν σουπερ, καποιες πιο ουδετερες, αλλα ΟΛΕΣ ηταν απο την βαση κι επανω σε αισθηση , ηχο και φινιρισμα. Αν εχω κατι να προσθεσω, ειναι οτι 2 SG ειχα μια future tribute που την ειχα παρει καινουρια σε σκοτωμενη τιμη γυρω στα 550 ευρω απο Αγγλια και ηταν καλη αλλα οχι σουπερ και την πουλησα, και μια standard που πηρα μετα μεταχειρισμενη, και θα ελεγα οτι ειναι σουπερ. Οποτε αυτο που εχω να πω βλεπωντας και την τωρινη γκαμα/τιμοκαταλογο ειναι οτι η standard αξιζει με το παραπανω τα 2-3-4 παραπανω κατοσταρικα που θα δωσει να την παρεις σε σχεση με τη special η τα tribute μοντελα, ειναι πολυ σωστα και τιμια τιμολογημενη0 βαθμοί
-
Η Mooer κυκλοφόρησε τις USB Steep I και Steep II. Οι πρώτες κάρτες ήχου του Κινέζου κατασκευαστή διαθέτουν συνδεσιμότητα USB-C, direct monitoring μηδενικής καθυστέρησης και ανάλυση 24 bit/192 kHz. Η Mooer έκανε για πρώτη φορά όνομα με τα μικροσκοπικά πετάλια κιθάρας της σειράς Micro, τα περισσότερα από τα οποία βασίζονται σε αναδημιουργίες διάσημων κυκλωμάτων. Αργότερα, ο κατασκευαστής πρόσθεσε multieffects κιθάρας και προσομοιωτές ενισχυτών όπως τα GE250 και GE300 Lite στη σειρά του. Σε αυτές ήδη περιλαμβάνονται δυνατότητες ήχου USB, επομένως είναι λογικό η Mooer να κάνει το επόμενο βήμα και να προσφέρει τώρα κάρτες ήχου USB. Η Mooer Steep I είναι μια κάρτα 2 εισόδων με μία είσοδο μικροφώνου/γραμμής/οργάνου σε σύνθετη υποδοχή 1/4”-XLR και πρόσθετη είσοδο οργάνου/γραμμής 1/4”. Εκτός από μια έξοδο στερεοφωνικής γραμμής στο πίσω μέρος, υπάρχει μια υποδοχή ακουστικών στο πλάι. Η κάρτα επιφάνειας εργασίας προσφέρει χειριστήρια στάθμης εισόδου και μετρητές και για τα δύο κανάλια, καθώς και ένα κύριο κουμπί στάθμης εξόδου και ένα ποτενσιόμετρο μίξης για άμεση παρακολούθηση (direct monitoring). Υπάρχει επίσης ένα stereo monitor για τον έλεγχο των σημάτων εισόδου stereo. Η Mooer Steep II προσφέρει επίσης δύο εισόδους. Αυτή η κάρτα προσθέτει μια δεύτερη σύνθετη είσοδο 1/4"-XLR, ώστε να μπορείτε να γράψετε δύο μικρόφωνα ταυτόχρονα. Επιπλέον, η Steep II προσφέρει MIDI in/out. Και οι δύο κάρτες συνδέονται μέσω USB-C και πραγματοποιούν εγγραφή έως και 24 bit/192 kHz. Η Mooer αναφέρει ότι οι κάρτες λειτουργούν με υπολογιστές και κινητές συσκευές. Και οι δύο προσφέρουν διπλές θύρες USB-C. Το δεύτερο χρησιμοποιείται για την παροχή ρεύματος όταν είναι συνδεδεμένο σε φορητή συσκευή. Η Mooer εισέρχεται σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά με τα Steep I και Steep II, επομένως μένει να δούμε πόσο καλά θα αντέξουν στον ανταγωνισμό. Αλλά αν ψάχνετε για μια φθηνή διεπαφή επιφάνειας εργασίας για οικιακή εγγραφή, υπάρχει τώρα μια ακόμη επιλογή. Η τιμή που ανακοινώθηκε για την Steep II στον Thomann είναι 159 €.0 βαθμοί
-
Το έχω ήδη πετύχει αυτό με το εξαιρετικό για την τιμή του Mooer Radar και το IR της καμπίνας μου (που αγόρασα αντι να καταγράψω) απο τη Mesa. Είναι όντως ενδιαφέρον και έχω γράψει γι αυτό κάπου νομίζω. Δεν μπόρεσα να διακρίνω διαφορά συγκρίνοντας τα. Αλλά βέβαια οι ενισχυτές μου ακούγονται διαφορετικά με μια 4Χ12 που δεν έχω. Το θεμα είναι να σου κάτσει κάποιος συνδυασμός. Και γι αυτό προτιμώ την απλότητα του Iridium που απο τη μια μπορείς να φορτώσεις τα πάντα αλλά μπορείς να επιλέγεις και να πειράζεις όπως σε ένα ενισχυτή πολύ απλά. Και το σημαντικότερο για μένα είναι πως σε βαθος χρόνου θα έχεις καταλήξει στις επιλογές σου και δεν θα εξαρτάσαι απο όποια αναβάθμιση του software μιας και είναι αυτόνομη συσκευή.0 βαθμοί
-
Πάντως, πλέον, είναι σπάνιο το να μην αναγράφεται ο σκοπός του συνθέτη σε αυτό το θέμα (Κατ εμέ παράληψη). Η πλειοψηφία των εκτελεστών πάντα ρωτάει ποιο καθεστώς επικρατεί στη παρτιτούρα. Εγώ προσωπικά κάνω μια σημείωση στην αρχή της παρτιτούρας, σε όποια περίπτωση, για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις.... όπως παρακάτω0 βαθμοί
-
Πολύ σωστά. Αυτό στην κλασική γραφή. Και για να είμαστε πιό συγκεκριμένοι: "μια αλλοίωση εντός του μέτρου, επηρεάζει όλες τις επόμενες ίδιες νότες μέσα στο μέτρο." Πρέπει να γνωρίζει ο ποιητής τι γράφει και γιατί το γράφει ? Και κανέναν τρόπο να μπορούμε να σχεδιάσουμε κανένα μικρό κυκλωματάκι για τις DIY μικροκατασκευές.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θα με συγχωρήσετε ελπίζω, αλλά εξακολουθώ να μην βλέπω την τρελή διαφορά με κάποιες πεταλιέρες (όχι του βεληνεκούς του Helix και του Axe fx) που είναι πάνω κάτω σε παραπλήσια τιμή. Βέβαια δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από όλα αυτά, και ίσως αν τα δοκιμάσω να δω διαφορά. Και αφού πήγε η κουβέντα στα IRs, να πω μόνο αυτό. Ο Scott Henderson, που δεν γουστάρει digital καθόλου και ηχογραφεί στο σπίτι του με Marshall θηρίο, είπε το εξής. "Έχω βάλει έναν "τεχνικό" να πάρει IRs από όλο μου το rig (στο οποίο συμπεριλαμβάνονται mics, mic placement, amps, guitars, pedals, κλπ), μήπως και κάποια στιγμή καταφέρω να βάλω παράθυρο στο δωμάτιο".0 βαθμοί
-
Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης είπαμε με τον σουφού να κάνουμε μια τζαζαμάσαταρ με αυξημένη (για μένα) δυσκολία, μιας και είχε πάνω πράματα που δεν είχα δοκιμάσει να κάνω μαζί. Εν ολίγοις, το νέο task για μένα ήταν μανίκι με round lam (βλέπε double bound tele project) ΑΛΛΑ με binding και pearl blocks! Η Fender λένε πως καρβάριζε τις ταστιέρες, εμείς αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε θερμότητα και να λυγίσουμε πάνω στο μανίκι ένα κομμάτι indian rosewood με ωραία νερά και πάχος μόλις 2.5 χιλιοστών όπως είχαν οι late 60s fender. Σε άλλα σπεξ: One-piece Obeche body (Υπερπανάλαφρο) 9.5" radius 6150 frets bone nut CBS headstock vintage tuners Halon JM bridge και tremolo tortoise shell pickguard Fender True vintage JM pickups CTS pots Switchcraft 3-way switch το μπάσο κύκλωμα πήγε υπέρ πατρίδος για να είμαστε no-frills nitro finish enjoy! Όποιος έχει απορίες από τον καταιγισμό του φωτορομάντζου μπορεί να τις εκφράσεις ευχαρίστως να απαντήσω! … αν ξέρω! Περιμένουμε να ωριμάσει το νιτρο γυαλλίζω με buffer και φεύγει Αθήνα να μας πει και ο σουφού τη γνώμη του. (πιο πριν ίσως διενεργηθεί τσεκ από alderbody , dimsonic, ez ,halon @Πνοή και Νύξη σε μια σεμνή τελετή.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το ερωτοδικείο και τα παιδιά της νύχτας ήταν ότι καλύτερο είχε να προσφέρει η ελληνική τηλεόραση της εποχής. Τύφλα να 'χει ο Μπουνιουέλ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κάτι τέτοια έχουν διώξει την μελέτη με μετρονόμο ασούμε. Άσε, σου λέει ο άλλος, τι άχρονα και π@παριές, θα τραβήξω ένα κουαντάιζ και ξεμπερδεύω.0 βαθμοί
-
Μεγάλη κουβέντα αυτή. Εξαρτάται και πώς δουλεύει ο καθένας. Αρκετά συχνά προσπαθώ να γράψω "ημερολογιακά", δηλαδή να μπαίνω κάθε μέρα και να σκαλίζω κάτι που δεν ξέρω τι είναι και πού πάει. Αλλά ταυτόχρονα να απαιτώ παιχτική αρτιότητα. Λίγο οξύμωρο αυτό (επειδή θέλω να είναι τέλειο κάτι που δεν ξέρω καν πού πάει). Από την άλλη, μερικές σπάνιες φορές έχω το κομμάτι έτοιμο στο μυαλό μου, οπότε απλά μελετάω λίγο τα μέρη και γράφω όσο το δυνατόν μονοτέικ, γιατί η μουσική ροή είναι ξεκάθαρη, και άρα το παίξιμο αβίαστο. Όμως, όσο κάτι είναι φρέσκο, έχει και ενθουσιασμό. Οπότε παρατηρώ ότι τα αρχικά τέικ, αν και μπορεί να μην είναι τα καλύτερα από άποψης τεχνικής, έχουν μια σπιρτάδα συναισθηματική. Εκεί βοηθά το quantize κατ εμέ. Δηλαδή είναι σαν να πήγες όλο κέφι να γράψεις στούντιο, να έπαιξες, να έφυγες, και μετά ο ηχολήπτης να ανακάλυψε ότι μια νότα σου σε ένα σημείο δεν ταίριαζε. Δε νομίζω να σε ξαναφωνάζαν για μια νότα. Ή θα την πετσοκόβανε με μελοντάιν να την φέρουνε εκεί που ήθελαν, ή θα την έκοβαν τελείως. Δε μιλάμε τώρα να σώσουμε πράγματα που δεν κρατιόνται, συζητάμε να σώσουμε ένα ωραίο τέικ που "ρε γαμώτο σε αυτό το σημείο λίγο νωρίτερα να ήταν αυτή η αττάκα θα ήταν τέλειο." Και επίσης δεν συζητάμε να το φέρουμε καρφί στο πλέγμα, αλλά να το φέρουμε προς κάποια κατεύθυνση χρονικά ώστε να είναι ανεκτό μουσικά, και μέσα στη γκρούβα. Αυτό τώρα τελευταία το συνειδητοποίησα. Σκέφτηκα δηλαδή μια μέρα 3 πράγματα στη σειρά: - "Επειδή είμαι άχρηστος στο editing, καταπιέζω τον εαυτό μου να ηχογραφεί σε επίπεδο τσάμπιονς λιγκ, να μην πέφτει νότα κάτω αλλιώς σβου και από την αρχή." - "Ένας ηχολήπτης επιπέδου τσάμπιονς λίγκ θα μπορούσε να καταπιεστεί και να βγάλει από άχρηστο παίξιμο κάτι οριακά χρήσιμο." - "Γιατί να μην τα φέρω λίγο στη μέση; Να γράφω λίγο πιο ελεύθερα, αλλά να κάνω και λίγο έντιτινγκ όπου χρειάζεται;"0 βαθμοί
-
Ειπώθηκε με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, αλλά θα το πω κι εγώ. Σημασία έχει το να συμφωνούν όλα στο σύνολο. Αν το hihat ξεφεύγει 1/128 αλλά ξεφεύγει μαζί του και το μπάσο, τότε δε τρέχει και τίποτα. Στο κάτω κάτω ο ακροατής δεν ακούει το τελικό κομμάτι με μετρονόμο, αλλά με το ρυθμό που δημιουργούν τα ίδια τα όργανα. Το πρόβλημα έρχεται όταν αυτά μεταξύ τους το "χάνουν". Πρέπει να υπάρχει μια ρυθμική αρμονία σε όλα, και το quantize βοηθά σε αυτό, ειδικά όταν υπάχουν κιθάρες με double/quad tracking, μπάσο, drums, πιανο, βιολιά και φωνή ταυτόχρονα. Αν δεν είσαι το τέλειο ρομπότ μουσικός, δύσκολα θα τα παίξεις όλα στην εντέλεια. Κάπου θα το "χάσεις" και κάτι θα ακουστεί να έρχεται πιο νωρίς ενώ ταυτόχρονα και κάτι πιο αργά. Εκεί έρχονται τα διάφορα εργαλία για να μας βοηθήσουν, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να κάνουμε 1000 takes για να βγει κάτι επακριβώς το ίδιο (που και πάλι παίζει να μην είναι). Το groovάρισμα δεν είναι το swing ή το να είσαι ακριβώς πάνω. Είναι και οι δυναμικές, οι αξίες, το πώς πέφτουν πάνω στο grid τα όργανα σχετικά μεταξύ τους, και η ίδια η σύνθεση, αλλά πάντα σαν σύνολο. Ο Adam Neely κάνει μια μικρή ανάλυση στους μικρο-ρυθμούς σε αυτό το βίντεο, έχει πολύ ενδιαφέρον!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
H SG μαμει. Αν έχει και Ρ90s δε ανήκει στην κατηγορία "μάστορα πιάσε 10 τεμάχια ".0 βαθμοί
-
Να 'στε καλά ωρέ παλικάρια! Πάρτε και ένα βίντεο που μόλις τράβηξα, με ένα ωραίο backing που βρήκα....0 βαθμοί
-
Να προσθέσω εδώ στο review, ότι η ατάκα δεν είναι στους μαγνήτες. Είναι στην κιθάρα. Όποιον μαγνήτη και να βάλεις, μπορεί να αυξηθεί λίγο ή να μειωθεί λίγο, αλλά δεν χάνεται. Είναι το στήσιμο της κιθάρας τέτοιο. Για μένα είναι η χρυσή τομή μεταξύ όγκου και ατάκας. Έχει αρκετό από τον όγκο της Les Paul (φυσικά λιγότερο), αλλά και από την ατάκα της tele (φυσικά λιγότερη). Για βάρος και εργονομία δεν το συζητάμε ... (όταν πήρα την SG, νόμιζα ότι μου έστειλαν άδεια χαρτόκουτα, χωρίς κιθάρα μέσα, και μπορώ να παίζω στο 22ο τάστο πιο εύκολα από ότι στο 1ο).0 βαθμοί
-
Πολύ όμορφη κιθάρα. Οι SG έχουν αρκετά φανατικό κοινό, δεν έχω γνωρίσει κιθαρίστα που να έχει SG και να μην έχει θετικότατη άποψη γι'αυτην0 βαθμοί
-
Αυτά είναι! ? Παμε δηλαδη ,για οσους δεν το εχουν καταλαβει, ανερυθρίαστα για OW MH, 66 Jazzmaster , την ομορφοτερη ΙΜΗΟ κιθαρα που εχει κατασκευαστει ποτε και την οποια την θελω απο μικρο παιδι σαν ημΑνε ? τα...σιδερα θα ειναι κορυφαια Hallon απο τη συμπρωτεύουσα και οι μαγνητες Fender Pure Vintage 65 (που εχουν και ακριβως τα ιδια specs με τους 66 original μαγνητες)0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00