Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      11715


  2. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2362


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4590


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/25/22 σε Track Σχόλια

  1. Περιμένω να ακούσω το 808... πουθενά το 808! Δεν θα'πρεπε να υπάρχει έστω μια λούπα απο TR-808 αντι για "φυσικά" τύμπανα; Φάουλ κύριε διαιτητά, όταν ο στίχος μιλάει για αυτό σε όλο το κομμάτι. Μου θυμίζει παλιακή Ελπίδα με "στη ντισκοτεκ, στη παλιά ντισκοτεκ..." για κοινό συνταξιούχων. Κατα την άποψη μου το σόλο είναι το καλύτερο που έχει γράψει ο Γιώργος μέχρι στιγμής (καμία σχέση με Santana φυσικά) αλλά δεν κατανοώ και τον λόγο ύπαρξης του. Εν ολίγοις η νεανική φωνή σου... roberto30, σε συνδυασμό με βιντατζοιδή (αλλά όχι) ενορχήστρωση σε funk intro με ντίσκοποπ συνέχεια δεν έχει χαρακτήρα και ταυτότητα. Αρα... βάζουμε τύμπανα 808 με άλλη ενορχηστρωτική κατεύθυνση και ρυθμό... και ίσως καταλήξουμε να βάλουμε τότε το ωραίο σόλο, θα το ξανατραγουδίσουμε προσεκτικά και με κάποιες δεύτερες το κομμάτι και θα το κλείσουμε χωρίς βιασύνες. Και γρήγορα γιατι μετράει ο χρόνος του στούντιο και η παραγωγή θα κοστίσει τα μαλλιοκέφαλα μας.?
    3 βαθμοί
  2. Σούπερ! Δύο παρατηρήσεις: 1. Η εισαγωγή είναι μεγάλο άσσετ. Προτείνω να αποσυρθεί και να επανασφυρηλατηθεί σε άλλη επιτύχια. 2. "Γιατί φειντάου;" που θα λεγε κι ο Αλέφας! Προκαλείται το λαϊκό αίσθημα! "Ο-ΛΟ ΤΟ-ΣΟ-ΛΟ ΚΑΙ-ΑΛΛΑ-ΔΥΟ-ΡΕ-ΦΡΑΙΝ, ΝΑ-ΕΙ-ΝΑΙ ΣΤΟ-ΤΕΜ-ΠΟ ΤΟ-ΝΕΟ-ΕΙΣ-ΑΧΘΕΝ" Πολύ αλλέγκρο και πιασάρικο! Και παλι μπράβο παίδες.
    3 βαθμοί
  3. Παιδια μη τα αφήνετε ετσι αυτα τα κομματια,περα απο soundcloud ανεβαστε και στο youtube στο distrokid που τα κανει διανομη σε ολες τις μεγαλες μουσικες πλατφορμες με 20 euro το χρονο οσα κομματια θες.Αψογη συνεργασια για αλλη μια φορα.
    1 βαθμός
  4. Και four on the floor να το κάνεις μπορείς. Ποιός λέει πως επειδή χρησιμοποιήθηκε ΚΑΙ για hip hop δεν το κάνεις ότι θες. Εξ άλλου η κουρδιζόμενη παχιά μπότα και το cowbell είναι το χαρακτηριστικό του. Βάλε και μπασογραμμή με ανάλογο ύφος π.χ.
    1 βαθμός
  5. Συμφωνώ με dim, Αλή, και Γιάννη. - Κράτησε την εισαγωγή που είναι φοβερή, αλλά σε προδιαθέτει για άλλο πράγμα, για άλλο πρότζεκτ. - Θα ξαναπώ εδώ το εξής, αφτός ο ντράμμερ βαράει το ταμπούρο λες και είναι η πεθερά του και θέλει να της σπάσει το κεφάλι. Σαν να παίρνει φόρα ένα πράγμα, και να χτυπάει με όλη του την δύναμη. - Έτσι όπως είναι στημένο το κομμάτι δεν γκρουβάρει, που αυτό είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό σε αυτού του είδους τις μουσικές. - Η ρυθμική κιθάρα από το 2:24 και μετά, είναι λάθος στημένη ηχητικά. Είναι πολύ μπροστά και με πολλά μεσαία, και ενώ θα "έπρεπε" να είναι υποστηρικτική, αυτή καπελώνει "άτσαλα". Γενικά και η μίξη, και η ενορχήστρωση, και το γενικότερο στήσιμο του κομματιού, βάζουν τρικλοποδιά στο αισθητικό αποτέλεσμα, και αντί να ενισχύσουν το mood προς μια κατεύθυνση, αυτά το διασπάνε φρενάροντάς το. Δεν θέλει πέταμα το κομμάτι Απόστολε, αλλαγή θέλει για να δείξει.
    1 βαθμός
  6. η σύνθεση μου άρεσε πάρα πολύ (παρεμπιπτόντως ειδικά μετά το 1.42 ?)... όσο για την "αληθοφάνεια" ευτυχώς όχι κακή (ως φθηνό general midi player πχ), αλλά δυστυχώς αρκετά μέτρια με πολύ δρόμο ακόμα για να την πλησιάσει ικανοποιητικά (αν σκεφτείς ότι και οι ήχοι ήταν εκ σαμπλαρίσματος επί το πλείστον καλοί)... μάλιστα με έναν άνθρωπο που στη ζωή του κρατάει μια σχετικά συχνή επαφή με ζωντανές ορχήστρες και ακούει καλές παραγωγές σε hi end συστήματα και την ακούσαμε μαζί στο γραφείο μου, μοιραστήκαμε τα ίδια ανολοκλήρωτα συναισθήματα και την κοινή επιθυμία να την ακούγαμε με ζωντανή ορχήστρα (ηχογραφημένη ή live) για να πλησιάσουμε την μαγεία που τώρα απλά υποψιαστήκαμε και φανταστήκαμε σε αυτήν ... συμφωνώ με τον Alex και με τους υπόλοιπους φίλους... ειδικά οι δυναμικές και οι μικροδυναμικές και η απόδοσή τους είναι το ήμισυ του παντός στην κλασσική και κάνουν τη διαφορά στους μαέστρους... μάλιστα εσύ ήδη θα το ξέρεις καλά πιάνοντας την μπαγκέτα (αυτή την λεπτή την άνοστη ντε)... στα καθ ημάς από την άλλη στα χοουμστουντιστικα (και όχι μόνο) χρειάζεται όχι απλά "λεπτομερές programming" αλλά υποδειγματικό και μάλιστα με το δυνατόν καλύτερους ήχους ηχογραφημένους σε πολλαπλά layer και με καλή μετάβαση μεταξύ τους χωρίς ευκολάκουστα gap... οπότε το μολυβάκι και τον σχεδιασμό στο velocity δεν τα γλυτώνεις όπως καταλαβαίνεις αν θελήσεις το next level πιστότητας (χωρίς προσωπικά να μπορώ να σε βοηθήσω να αποφασίσεις περί του αν αξίζει ο παραπάνω κόπος μια και όσο και να παιδευτείς η τελειότητα θα φαντάζει καρότο κρεμασμένο μπροστά σου που όσο και να κυνηγάς δεν θα το φτάνεις, απλά θα φτιάχνεις σιλουέτα ?)... οπότε και η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Noteperformer ενδέχεται να είναι όντως η χρυσή τομή... εγώ πάντως, ως φύση και θέση αισιόδοξος εύχομαι σύντομα να σε απολαύσουμε και να σε χειροκροτήσουμε σε μια καλή αίθουσα με μια ανάλογα καλή ορχήστρα σε δικές σου συνθέσεις...
    1 βαθμός
  7. Πέρα από την αρχική έκπληξη του όλου στησίματος γρήγορα ήρθαν οι ενστάσεις. Δύσκολο να διατυπωθούν όμως.... Μέχρι το 0.38 ενώ έχεις ένα εντυπωσιακό φάνκυ θινγκ το groove χάνεται εδώ και εκεί. Πλέει. Και μάλλον οφείλεται στους τονισμούς του μπάσου. Οι παύσεις ανάμεσα στα σημεία ενώ είναι καλές σαν ιδέα, κόβουν επίσης τον ρυθμό Στο 0.59 και 2.23 όταν ξαναμπαίνεις το τέμπο τρέχει πιό γρήγορα. Όχι πολύ. Ίσως πολύ να ήταν καλύτερα. Το λίγο σε βγάζει έξω από τα νερά. Όπως επίσης στο 3.33. Εκείνη η αλλαγή τόνου που υπονοείται αλλά δεν έρχεται...ξενίζει. Τα φωνητικά σου, δεν ξέρω αν βελτιώνονται, αλλά σίγουρα μια άλλη παραγωγή με έμπειρο ηχολήπτη θα τους έδινε άλλη εικόνα. Καλός και ο Γιώργος, αλλά απαράδεκτο fade out. (Santana? με τίποτα) Εχω την εντύπωση ότι βιάστηκες να βάλεις πολλά στοιχεία και να τα ενσωματώσεις όσο πιό γρήγορα μπορούσες. Πάντως είσαι πολύ παραγωγικός, γρήγορος και έχεις πολλές ιδέες. Και αυτό δεν παραβλέπεται παρα τις όποιες ενστάσεις.
    1 βαθμός
  8. Ωραίο τραγούδι,έχει κάτι που σε κάνει να το προσέξεις,ωραίες κ οι δυο φωνές ,π9λυ ωραία τα σόλα!
    1 βαθμός
  9. Το έκανες αυτό σοβαρά κυρ Αλή μου? Θέλω μεζέ οπωσδήποτε. Σοβαρά τώρα, δεν ξέρω αν κρέμασες τα παπούτσια, τα γάντια, ή την βαπόνα, θέλω να συνεχίσεις να γράφεις και να ανεβάζεις μουσική (οποιουδήποτε είδους) εδώ να φχαριστιόμαστε.
    1 βαθμός
  10. Αυτό ακριβώς. Και θα γλιτώσεις και το ταμπούρο που κάνει σαν έκρηξη.
    0 βαθμοί
  11. Είχα γράψει ολόκληρη απάντηση, και μου χάθηκε όταν έκανα quote στον Άλεξ.? Αν είναι αλήθεια "όχι κακή", μου αρκεί. Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι η ποιότητα της παρτιτούρας. Τώρα αν μπορεί να μου μείνει και μια "εκτέλεση" η οποία ξεφεύγει από το επίπεδο "Μα τι σκ@τ@ ακούω;" που είναι οι στοκ και GM ήχοι, και πάει στο "Καταλαβαίνω ξεκάθαρα τα δομικά στοιχεία της σύνθεσης, και πλάθω με το μυαλό μου πώς θα ακουγόταν με πραγματικούς μουσικούς και διεύθυνση", είμαι ΥΠΕΡ ευχαριστημένος. Αυτό ακριβώς είναι το δίλημμα. Χαίρομαι που γίνεται αντιληπτό τόσο ξεκάθαρα. Δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ των ποτών να παράξω αποτέλεσμα που θα με ικανοποιήσει, όσο κι αν ιδρώσω. Προτιμώ να ιδρώσω μουσικά, ενορχηστρωτικά, με πράγματα που τον σηκώνω πιο εύκολα τον ιδρώτα. Η ηχητική αποτύπωση είναι ευτυχές παραπροϊόν. Το ότι "δεν είναι κι άσχημοι" οι ήχοι, για μενα είναι μεγάλη απαλλαγή, και μου δίνει κίνητρο να χτενίσω πολλά πράγματα παλιά ή ημιτελή, με το "καρότο" ότι θα μου μείνει κάτι να ακούω συνοδεύοντας την παρτιτούρα, που δεν θα την αδικεί. Επίσης, να ευχαριστήσω από την καρδιά μου που αφιερώσατε χρόνο να κάτσετε να ακούσετε τα πονήματα ενός αλημπαρούτη. Με τιμάτε ιδιαιτέρως. Συμφωνώ όσο δεν πάει και προσυπογράφω. Και το τέμπο το ζωντανό, και η ερμηνεία των διαστημάτων κουρδιστικώς, και μύρια όσα ακόμα μικροπράγματα που μαρτυρούν ότι ο άνθρωπος κάνει πολλά πολύπλοκα πραγματάκια όταν παίζει μουσική που δεν τα καταλαβαίνει. Ούτε κι ο ακροατής τα καταλαβαίνει... αλλά πώς τα εκτιμάει!
    0 βαθμοί
  12. Μαγείρεψα κουνέλι στιφάδο, χωρίς το κουνέλι! Μικρό το κακό όμως, είχα κερδίσει χρόνο στο studio από την συμπλήρωση παλαιών άλμπουμ με χαρτάκια panini τα οποία συμπεριελάμβαναν ποδοσφαιριστές της γενιάς μου ήτοι Παράσχο (Οτσαλάν) και Φοιρό. Ούτω, λόγω ηλικίας, είναι λογικό οι συνταξιούχοι να είναι το target group μου (θέλω, δεν θέλω). Αν έβαζα στο τραγούδι 808 όμως δεν θα μου έβγαινε Disco αλλά hip hop. Ας πρόσεχα θα μου πεις, μωρέ καλά τα λες εσύ! Άλλα πράγματα μας υποσχεθήκατε, τα λεφτά μας πίσω. Γιάννη για βιντατζ φιλινγκ πήγα αλλά μου βγήκε αχταρμάς. Ο Γιώργος έφτιαξε εξαιρετικό σόλο μέσα σε 30 λεπτά....! Μάλιστα μέσα σε αυτά τα 30 λεπτά μου έστειλε 5-6 versions για να συζητήσουμε τον ήχο και το ύφος του solo. Μιλάμε για φαινόμενο. Ευχαριστώ πολύ Γιάννη για τις παρατηρήσεις!
    0 βαθμοί
  13. Ευχαριστώ Γιαννη! Για το 808 που χρησιμοποίησα αναφέρεται. Δες το σαν ρητή εντολή του τι ήχο ήθελε να έχω... ? Λες να κάνει την έκπληξη ο Απόστολος και να ξανάνοιξει daw για το κομμάτι αυτό?? Ήδη δουλεύει το επόμενο και μου έχει ζητήσει και σόλο ?
    0 βαθμοί
  14. Ψιλά...ψιλά... Ο Γιώργος για κάτω από 150 χιλιάρικα δεν σηκώνεται από τον καναπέ. Για 35 χήνες κουρδίζει μόνο την μι καντίνι και τα δίνει μπορμπουαρ στο παιδί που φέρνει τις μπύρες. Έτσι δεν είναι Γιώργο; ?. Δεν μας ακουμπάει φίλε Φώτη. ?
    0 βαθμοί
  15. Με μπέρδεψαν οι παίχτες. Η συγκεκριμένη παρτιτούρα είναι μεν ορχήστρα εγχόρδων αλλά παίζουν πολλά divisi. Σε μερικά σημεία δε, υπάρχουν και σολίστες που βγάζουν μία γραμμή αυτοί ένα πεντάγραμμο, και οι άλλοι (gli altri που λέμε) παίζουν άλλο πεντάγραμμο. Εκεί έχει κάτι σαμανιστικά το Noteperformer, που ναι μεν κάνει αυτόματο divisi και αλλάζει τους ήχους(?), αλλά τους σόλο δεν τους αλλάζει σε ήχο σόλο. Οι δε ήχοι είναι υποτίθεται 8-8-6-6-4 (πρώτα, δεύτερα, βιόλες, τσέλλα, μπάσα) που είναι λίγο μπασοβαρές σχήμα εδώ που τα λέμε, και με όλα αυτά τα σπασίματα που γίνονται σε divisi αν δεν αλλάζουν σωστά οι ήχοι είναι σαν να ξεκινάς με 32 άτομα ορχήστρα και να τελειώνεις με... 128. Αλλά με τις default αίθουσες μου ακουγόταν λες και έπαιζαν σε κανένα σπήλαιο. Δεν ξέρω τι παίχτηκε. Τέλος πάντων τα πέταξα στο Cubase και έκανα ένα μασαζ/μίξη στις δυναμικές, έβαλα και ένα αλγοριθμικό βάθος (μα πόσο μ$@$#%ς είμαι ώρες ώρες?) και το έβγαλα. Στα επόμενα θα δοκιμάσω να κάνω έξπορτ από Sibelius κατευθείαν, να κάνουμε σύγκριση του πριν και μετά. Χτενίζω τώρα ένα με πλήρη ορχήστρα, αλλά θα μου πάρει λιγάκι γιατί έχω γράψει πολλές κουταμάρες που δεν παίζονται, και θέλει λύσιμο σουντόκου. Είναι όμως Scherzo E-55, άρα θα περπατήσει εμπορικά.? ΑΦΤΙ είναι η μπαγκέτα που δηλώνω με παρρησία ότι την κατέχω. Την πάω αμάσητη ναουμ!?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...