Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7492


  3. geka

    geka

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      899


  4. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3243


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/28/22 σε όλα

  1. Πάντως η φθηνότερη Αμερικάνα έφτασε τα 1350Eu.... https://www.thomann.de/gr/fender_am_perf_strat_mn_satin_lbp.htm Δεν τα λες και λίγα! Πριν 11 χρόνια την αντίστοιχη της (Am Special Strat) την πήρα 888 Eu. Εντάξει άλλη ισοτιμία τότε $-Eu. Το Indonesia και το headstock δεν με πειράζουν τόσο όσο αυτό το Poplar.... αλλά είναι και αυτά τα πανέμορφα πουλάκια που μου αρέσουν τα μάλα.
    1 βαθμός
  2. Καμία ένσταση σε specs-εμφάνιση, θα την έπαιρνα χθες no questions asked. Ασιάτισσα στο 1000άρικο όμως, λυπάμαι αλλά δεν. Ναι στα σοβαρά specs, ναι και στον πληθωρισμό, ναι και στο να πάρει λίγο καλύτερο μισθό ο εργαζόμενος στο εργοστάσιο, αλλά στα 1000ε βρίσκει κανείς μεταχειρισμένη Αμερικάνα, έστω και Highway 1.
    1 βαθμός
  3. Σου εστειλα Ευχαριστώ όλους για τα θετικά και ενθαρρυντικά σχόλια!
    1 βαθμός
  4. Ε όχι και "σκίζει" βρε Γιάννη μου με poplar σώμα .... Για μένα είναι βασικός λόγος απόρριψης. Χάθηκε ο κόσμος δηλαδή να βάλει ένα αλντεράκι του θεού, ή κανένα σουάμπ ας?
    1 βαθμός
  5. Συμφωνώ. Ο Vignola είναι μουσικάρα πάντως.
    1 βαθμός
  6. οταν την πιέζεις (ελαφρά) προς την μία ή άλλη φορά-κατεύθυνση, όσο παίζεις ανοικτες χορδες, ακούς την τονικότητα να ανεβαίνει - κατεβαίνει ? αν αυτο συμβαίνει εύκολα δεν είναι και τόσο τέρας το μπράτσο όσο φαντάζεσαι. Σταθερότητα απο τις 7 κιθάρες που έχω έχει μονο η ibanez 7-χορδη που έχει μέσα και 2 KTS rods απο τιτάνιο. Ολες οι άλλες λιγο πολυ εχουν ευαισθησία με τον καιρό-υγρασία. 12-'αρες θα 'ελεγα να στρώσει λίγο χαρακτήρα και η κιθάρα και ο παίκτης... μετά απο κανα μήνα, θα βάλει 9-αρες και θα θέλει σφίξιμο το truss rod!
    1 βαθμός
  7. Απολυτα ταιριαχτο με τον τιτλο. Νομιζω οτι καπου θα εμφανιστει και ο ψαλτης. Ωραια παραγωγη.
    1 βαθμός
  8. Τώρα μόλις είδα τους βαθμούς απ'τις πανελλήνιες του δευτερότοκου υιού μου, περνάει στα σίγουρα στην σχολή που ήθελε (χημικό Ιωαννίνων) και πλέον από Σεπτέμβριο-Οκτώβριο θα κάνει παρέα στον αδελφό του και πρωτότοκο μου (μαθηματικό) σε αυτήν την πανέμορφη πόλη της Ηπείρου. Τώρα γιατί τα γράφω όλα αυτά....; Ήθελα να μοιραστώ την χαρά μου!
    1 βαθμός
  9. οχι δεν θα εχεις. αν το nut ειναι κομμενο σωστα (αναψε καμμια λαμπαδα στον Αγιο Σεταπιο για αυτο γιατι στη Fender εχουν κΣεχασει πως κοβουν τα nut εδω και χρονια ?) δεν θα εχεις θεμα απο 09 εως και 011 σετ
    1 βαθμός
  10. 2 overheads χρειάζεσαι με την μέθοδο Glyn Jones (Google it) απλά φέρε τα όσο πιο κοντά στο drum set μπορείς Κάτι καλύτερο δεν μπορώ να σκεφτώ ειδικά για live κατάσταση. Πυκνωτικά μικρού διαφράγματος φυσικά θα χρησιμοποιήσεις Το SM58 μια χαρα ειναι για ταμπουρο. Επισης αστο το D112 , το EV PL 33 ειναι και καλυτερο και πολυ φθηνοτερο. αξιοπρεπεστατη αλλα δεν θα μικροφωνισεις τα τομς ετσι κι αλλιως αφου εχεις μονο 4 καναλια (ασε που θα γλυτωσεις και την....χρηση των τομς ετσι....και ο ντραμμερ σου θα παιζει ΣΩΣΤΑ δηλ. ΜΟΝΟ μποτα,ταμπουρο & hi-hat ? )
    1 βαθμός
  11. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με ενημέρωσε ο μαστερ Νάσος για παγίδες στο εγχείρημα των λαμινέ πλαϊνών οπότε επίσημα τον ευχαριστώ! Όντως σήμερα το πρωί δοκίμασα διάφορους τρόπους για να τα ταιριάξω και τις περισσότερες φορές υπήρξαν κενά οπότε θέλει προσεκτικό σχεδιασμό το εγχείρημα. Χρησιμοποιώντας μανταλάκια για κερφ εκατέρωθεν είχα το καλύτερο αποτέλεσμα αλλά έπρεπε να προσέχω να κρατώ σωστή την καμπύλη. Πιστεύω με πρόβες πριν την τελική κόλληση θα τα πάμε καλά.
    1 βαθμός
  12. Ο μόνος λόγος να κλείσεις πρώτα το stand by είναι η σιγουριά όταν θα ξανανοίξεις τον ενισχυτή να είσαι σε stand by
    1 βαθμός
  13. Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης είπαμε με τον σουφού να κάνουμε μια τζαζαμάσαταρ με αυξημένη (για μένα) δυσκολία, μιας και είχε πάνω πράματα που δεν είχα δοκιμάσει να κάνω μαζί. Εν ολίγοις, το νέο task για μένα ήταν μανίκι με round lam (βλέπε double bound tele project) ΑΛΛΑ με binding και pearl blocks! Η Fender λένε πως καρβάριζε τις ταστιέρες, εμείς αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε θερμότητα και να λυγίσουμε πάνω στο μανίκι ένα κομμάτι indian rosewood με ωραία νερά και πάχος μόλις 2.5 χιλιοστών όπως είχαν οι late 60s fender. Σε άλλα σπεξ: One-piece Obeche body (Υπερπανάλαφρο) 9.5" radius 6150 frets bone nut CBS headstock vintage tuners Halon JM bridge και tremolo tortoise shell pickguard Fender True vintage JM pickups CTS pots Switchcraft 3-way switch το μπάσο κύκλωμα πήγε υπέρ πατρίδος για να είμαστε no-frills nitro finish enjoy! Όποιος έχει απορίες από τον καταιγισμό του φωτορομάντζου μπορεί να τις εκφράσεις ευχαρίστως να απαντήσω! … αν ξέρω! Περιμένουμε να ωριμάσει το νιτρο γυαλλίζω με buffer και φεύγει Αθήνα να μας πει και ο σουφού τη γνώμη του. (πιο πριν ίσως διενεργηθεί τσεκ από alderbody , dimsonic, ez ,halon @Πνοή και Νύξη σε μια σεμνή τελετή.
    0 βαθμοί
  14. Ενα ασΘμα δια την παραλια ?
    0 βαθμοί
  15. Στο Φαρ-Ουέστ παλιά, ίσα που είχε μπει ο σιδηρόδρομος. Πολύ λίγος κόσμος τον ήξερε. Ένας καουμπόης λοιπόν, που έμενε σε μια μικρή πόλη, εκεί που πήγαινε με το άλογο, ακούει ένα σφύριγμα να έρχεται από μακριά. Κοιτάζει, και βλέπει ένα τραίνο να έρχεται κατά πάνω του. "Αμάν, θηρίο" σκέφτηκε, αφού δεν ήξερε τι ήταν. Βγάζει την καραμπίνα, στέκεται, σημαδεύει, πυροβολεί, και το τραίνο τον έκανε χαλκομανία. Την άλλη μέρα σκέφτηκε "θα του στήσω παγίδα, να το σκοτώσω το θηρίο". Ξαναπάει στο ίδιο σημείο, ξανακούει το σφύριγμα, βγάζει καραμπίνα και πιστόλια και τα αδειάζει πάνω στο τραίνο, το οποίο βέβαια τον ξανάκανε πίτα. Σηκώνεται με το ζόρι γεμάτος αίματα, και πάει στο σπίτι του. Τον βλέπει η γυναίκα του, και "αμάν τι έπαθες?" τον ρωτάει, "άσε" της λέει, "συναντήθηκα με ένα θηρίο που δεν σκοτώνεται". "Κάτσε να ξεκουραστείς, έχω βάλει τσάι να γίνεται" του λέει. Κάποια στιγμή, αρχίζει να σφυρίζει η τσαγιέρα, τρελαίνεται ο τύπος βγάζει το πιστόλι, πάει στην κουζίνα και γαζώνει την τσαγιέρα, κομμάτια την έκανε. "Τρελάθηκες?" του λέει η γυναίκα του, "τι σε πείραξε η τσαγιέρα?" Και της απαντάει ... "Αυτά πρέπει να τα σκοτώνουμε από μικρά, γιατί όταν μεγαλώσουν γίνονται επικίνδυνα".
    0 βαθμοί
  16. Η Βασιλειάδου στο "Διακοπές στην Ύδρα" είναι ομορφότερη. Ναι το αντιγράψανε από την 60s Fender του Mayer που από τα πολλά refrets όπως οι περισσότερες vintage Fender εφλατεψαντεσαντε και από 7,25 εγΕνε 8,5
    0 βαθμοί
  17. Μα θα πατήσει το κουμπΗ, πρέπει να τον σώσουμε τον άνθρωπο.
    0 βαθμοί
  18. Επιστροφή στον σκληρό ήχο με νεο project! Granophyre και Ninja amp για ρυθμικες, Archetype Nolly για lead και clean, di μπασσο με διαφορα saturation και GGD Modern & Massive για τα τύμπανα.
    0 βαθμοί
  19. Η καλύτερη (για τα γούστα μου) strat που έχω παίξει ήταν αυτό που θα έλεγε κανείς "υποκατάστατο", αλλά κάθε άλλο παρά τέτοιο ήταν. Μια Carvin bolt-t, η οποία είχε 24 τάστα, bird's eye maple ταστιέρα, compound radius (12-14), alder σώμα, wilkinson τρέμολο, και έβγαινε γύρω στο χιλιάρικο (με custom παραγγελία, τελωνείο, μτφ, κλπ). Αυτή ... μάλιστα. Και την φτιάχνεις όπως θέλεις. ΑπόψΗς εννοείς φαντάζομαι.
    0 βαθμοί
  20. Αφού δεν έχει Agathis ή κολλημένα κόντρα πλακέ πάλι καλά.... Σε λίγα χρόνια άλντερ, μαμπλ και σουάμπ ας θα είναι απαγορευμένες λέξεις!
    0 βαθμοί
  21. +1000 Και κουρδισμενες ένα ή ενάμιση τόνο πάνω. Κλασσικό τρικ σε όλες τις vintage Fender που έχουν "πετρωμενα " μπράτσα.
    0 βαθμοί
  22. Δηλαδή, δεν μπορείς να δώσεις καμπύλη στο μανίκι, χαραλώνοντας το truss rod. Ατυχία... Κακό πράμα, τελικά, το single action truss rod. Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει παρόμοιο πρόβλημα, διότι θα είχα ξενερώσει με το όργανο. Και παίζω μόνο με 9άρες... Άλλαξε την βάση, όπως σου είπε ο τεχνικός, και πιθανότατα να χρειαστεί να αλλάξεις πάλι σε 10άρες.
    0 βαθμοί
  23. Όχι, δεν είναι double action το truss rod. Απλά το ξύλο έχει αρκετό tension προς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που τραβάνε οι χορδές και δεν χρειάζεται να το σφίξουμε καθόλου για να αντισταθμίσει την δύναμη των χορδών. Ουσιαστικά, έχει δεν έχει truss rod, με τις 9άρες δεν υπάρχει διαφορά.
    0 βαθμοί
  24. Το θέμα είναι ότι όταν εσύ την παρέλαβες με 9ρες ήταν ok και για σχεδόν δυο μήνες....που την αφήνεις την κιθάρα;Έχεις κάποιο rack?Όλα φτιάχνονται αρκεί να μην έχει στρίψει το μανίκι....
    0 βαθμοί
  25. Χαίρε @fasma88 κι εδώ! 1) 2 όβερ. 2) Μόνο αν υπάρχει κοντά κάποιο εξωφρενικά δυνατό μόνιτορ, ή αν υπάρχει πολύ gain κάπου που δε θα έπρεπε. 3) Εννοείται! 4) Ο φίλος ντράμμερ που παίζουμε παρέα έχει το σετάκι της AKG, των 200 κάτι ευρώ. 7 τεμάχια. 5, 6, 7, 8, 9) Δε γνωρίζω. 10) Πιαστράκια που πιάνουν πάνω στο κέλυφος; Δεν γνωρίζω. Αλλά το 57άρι έχει και κάποιο μήκος. Αν κάθεται στην ακρούλα και δεν μπαίνει στα χωράφια του ντραμίστα και τον εμποδίζει, οκ. Ο προαναφερθείς φίλος με το σετάκι της AKG, σε λάιβ, σπάνια χρησιμοποιεί όλο το σετ. Ιδιαίτερα αν είναι περιορισμένος ο χώρος, μπορεί να παίξει και με 1 μικρόφωνο μπότα, 1 ταμπούρο, 1 όβερ, ή μπότα και 2 όβερ. Γενικά έχει ισορροπημένο ήχο οπότε ταμπούρο, τομς, πιατίνια έχουν καλή συνοχή χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Μόνο λίγη προσοχή στην τοποθέτηση θέλει. Είναι και θέμα εμπειρίας αυτό. Έχει εντοπίσει το στήσιμο που του ταιριάζει και τα στήνει ο ίδιος. Επίσης έχει μια μικρη Soundcraft EPM8, γιατί κουράστηκε να του λένε ότι δεν χωράει στην κονσόλα στις δουλειές που ΚΑΙ χώρος υπάρχει, ΚΑΙ λόγος για να χρησιμοποιούσε περισσότερα μικρόφωνα. Σε αυτή την περίπτωση αυτομιξάρεται και στέλνει 1 στέρεο ζεύγος στην κύρια κονσόλα.
    0 βαθμοί
  26. Εδώ (δε) θα μπω ίσα ίσα σε ξένα χωράφια, ίσα ίσα θα κοιτάξω από το φράχτη, μιας και εδώ στο φόρουμ υπάρχουν ΠΟΛΥ καλοί ηχολήπτες που μπορούν να δώσουν απείρως χρησιμότερες συμβουλές. Εγώ απλά να πω ότι αυτό που με προβληματίζει πάντα στο πιάσιμο του κλαρίνου είναι ότι όταν είναι κλειστό το όργανο, εκεί στο σι μέσα στο πεντάγραμμο, ή στο μι στον πάτο, το όργανο "εκπέμπει" πολύ από την καμπάνα, και είναι πειρασμός να σκεφτεί κανείς να το "πιάσει" με μικρόφωνο από κάτω. Αλλά όσο ανοίγει το όργανο, ο ήχος διαχέεται πιο πολύ από το σώμα γύρω από τις τρύπες, με αποτέλεσμα στο λα - σι ύφεση που είναι όλο ανοιχτό να έρχεται πολύ ασθενές το σήμα, και πάντα το όργανο γύρω από τη γέφυρα να εξαφανίζεται και να εμφανίζεται. 2 δυναμικά μικρόφωνα, ένα πάνω ένα κάτω; 1 πυκνωτικό μικρού διαφράγματος λίγο πιο μακριά; Για τον καθένα; Για όλους ΣΥΝ τα δικά τους δυναμικά; Ομολογώ δεν ξέρω. Αλλά με ενδιαφέρει κι εμένα πολύ να μάθω! Εδιτ: Α καλά, δε σχολίασα τα μικρόφωνα. Τα μικρόφωνα είναι όλα καλά και δοκιμασμένα. Βέβαια είναι όλα δυναμικά υπερκαρδιοειδή, που πιάνουν λίγο στενά. Πειραματιστείτε στις πρόβες με την τοποθέτηση, χαμένα δεν πάνε σίγουρα!
    0 βαθμοί
  27. "....Αρχές Ιουνίου την πήγα πάλι για ένα set up γιατί ήθελα να αλλάξω από 10άρες σε 9άρες χορδές λόγω πόνου στα χέρια και ήξερα ότι ήθελε αλλαγές λόγω των μικρότερων δυνάμεων που ασκούν οι λεπτότερες χορδές. Όλα καλά μέχρι χθες όπου ξαφνικά άρχισα να ακούω σοβαρό fret buzz και σε ανοιχτές χορδές....."
    0 βαθμοί
  28. Βρες μια μεταχειρισμένη American Std με flatpoles (1989-1999) and call it a day. Τις τρώνε τις νέες για πρωινό. Άσε που με τα λεφτά που θα γλυτώσεις θα πας και διακοπές :) ή έστω θα φας πολλά πρωινά :)
    0 βαθμοί
  29. Το tone εύκολα το βάζεις στον κάτω μαγνήτη, σε οποιαδήποτε στρατ. Πιστεύω ότι δεν θα χρειάζεται μετατροπή το nut, αλλά ίσως χρειαστεί ελάχιστα να φαγώσεις με ντουκόχαρτο κάποια slots. Δεν είναι κάτι αγχωτικό κατά τη γνώμη μου. Λύνεται εύκολα. Μια χαρά φαίνεται η συγκεκριμένη στρατ.
    0 βαθμοί
  30. Οι αλλαγη από 10άρες σε 9άρες είναι δυνατό να προκαλέσει παραπάνω buzz, σε συνδυασμό με την αλλαγή καιρού και την ανάγκη να επαναρυθμιστεί το relief. Αύξησε λίγο το relief, δηλαδή πάρε το άλεν και στρίψε λίγο το truss rod προς λεπτές χορδές. Θα αυξηθεί η απόσταση των χορδών από τα τάστα, και δεν θα έχεις θεμα. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνεις αρκετές φορές τον χρόνο, ώστε να έχεις πάντα την ίδια αίσθηση στο αριστερό χέρι. Δεν είναι κάτι... Επίσης, υπάρχει πιθανότητα, απλά, να θέλει αλλαγή στις χορδές και αμέσως να στρώσει, στην περίπτωση που δεν έχει μεταβληθεί το relief λόγω αλλαγης καιρού. (σε όλες τις κιθάρες μου το relief συνέχεια αλλάζει)
    0 βαθμοί
  31. Καλησπέρα και πάλι!! @Ali Barout γι' άλλη μια φορά ήσουν κατατοπιστικοτατος. Πραγματικά οι συμβουλές σου με βοήθησαν παρα πολυ και μου έλυσες όλες τις αποριες. Να είσαι πάντα καλά! @gmoukou και @fusiongtr σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την όλη βοηθεια και τη συμμετοχή στο θέμα. Να είστε καλά! @Ali Barout Όσον αφορά το quartino, ο μουσικός που έχουμε είναι πράγματα άψογος και κορυφαίος, τόσο σαν μουσικός, όσο και σαν άνθρωπος. Είμαστε τυχεροί που είναι μαζί μας. Για το κλαρινέτο sib πολύ σωστα κατάλαβες, αυτό είναι και οχι κλαρίνο με κερί και τετοια. Απλά εγώ από συνήθεια τα λέω έτσι. Τα τελευταία λόγια που έγραψες δεν ήταν ούτε αχρείαστες ασυναρτησίες ούτε κίνδυνολογια. Ήταν πάρα πολύ σημαντικά και ήταν μια τάση (από τους μη πνευστους μουσικους) που πήγαινε να βγει σε κάποιες προβες που κάναμε. Τα λαμβάνω πολύ σοβαρά υπ'οψιν. Πάντα πρέπει να υπάρχει στενή συνεργασία με τους μουσικούς στην όλη προσπάθεια. Κάτι τελευταίο. Έχω ακούσει ότι ένα πολύ καλό μικρόφωνο για πνευστα ειναι το Shure Sm57. Θα ήθελα μια γνώμη γι'αυτο, αλλά εκτός αυτού να πω ότι υπάρχουν ήδη τα Shure Beta 58a, Shure SM58 και Sennheiser E945. Αυτά θα μπορούσαν να κάνουν μια κάπως καλη δουλειά στα πνευστα η θα ήταν εντελώς χάλια σαν ήχος; Το ρωτάω μήπως γλιτώσουμε πιθανά έξοδα. Η ολη παραπανω προσπάθεια αφορα το στήσιμο μιας όσο το δυνατόν καλύτερης και σοβαρής ορχηστρας (το ίδιο και στον ήχο της φυσικα) με ενα καλοστημένο πρόγραμμα ελαφρολαικο μεγιστης διαρκειας 40-45 λεπτών, η οποία είναι παρακλάδι κάποιας ήδη υπάρχουσας φιλαρμονικης (εξου και το quartino) με σκοπό να χρησιμοποιηθεί σε κάποιες εκδηλώσεις που πιθανόν να της ζητηθούν. Σας ευχαριστώ πολύ για όλα!! Καλή σας μέρα!
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Καλησπέρα! Η ταστιέρα είναι αν θυμάμαι καλά γύρω στα τρία χιλιοστά. Η κοπή έγινε με πολλή προσοχή και… στο χέρι, οπότε δεν ξεφύγαμε. Είχα ρυθμίσει το ύψος περίπου στο 1.5 χιλιοστό και μετρώντας ένα-ένα μετά το βάθος σε κάθε τάστο συμπλήρωσα όπου χρειαζόταν με κατά τόπους … πριονιές!
    0 βαθμοί
  34. Τι μου θυμήσατε τώρα που η κουβέντα έχει ενισχυτή και αυτοκίνητο... Πριν λίγο καιρό μιλούσα με συνάδελφο που έπαιζε μια ζωή σε πανηγύρια στην επαρχία. Μου έλεγε λοιπόν, 'φορτώναμε τον Fender Super Reverb πάνω στη σχάρα του αυτοκινήτου και πηγαίναμε μαλλιοκούβαρα στους χωματόδρομους, από χωριό σε χωριό μέχρι να φτάσουμε. Οταν τελικά φτάναμε στον προορισμό, κατεβάζαμε τον Super και από την σκόνη που είχε πάνω δεν φαίνονταν ούτε κουμπιά ούτε τίποτα. Ε, τον φύσαγα λίγο, τον έβαζα στην πρίζα και πάντα άναβε!!!'? Αθάνατα εργαλεία...
    0 βαθμοί
  35. Η Akai ανακοίνωσε το MPC Key 61, το πρώτο τους αυτόνομο synthesizer keyboard. Συνδυάζει ένα κλαβιέ 61-πλήκτρων ημι-βαρυκεντρισμένο με 16 MPC drum pads και 25 instrument plug-ins. Διαθέτει δύο εισόδους μικροφώνου/line/instrument με υψηλής ποιότητας προενισχυτές με phantom power και το λειτουργικό του software προσφέρει 8 κανάλια audio και 128 track MIDI sequencer, επιτρέποντας στους χρήστες να επεξεργαστούν, να κάνουν sampling και να ηχογραφήσουν χωρίς την ανάγκη υπολογιστή. Το κλαβιέ και τα 16 drum pads είναι velocity-sensitive με aftertouch, ενω η Akai λέει πως το όργανο προσφέρει την ίδια εμπειρία sampling των MPC ενω παράλληλα πορσφέρει νέους τρόπους να μορφοποιήσετε, να διαμορφώσετε και να ορίσετε ήχους με την προσθήκη ενός ελεγκτή Touch Strip και αναθέσιμα κουμπιά Q-LINK. Ρόδες Pitch bend και modulation υπάρχουν στα αριστερά και στο πάνω πάνελ βρίσκεται το transport section. Το MPC Keys 61 είναι εξοπλισμένο με 25 instrument plug-ins, και μια σειρά ποιοτικά εφέ της βραβευμένης AIR Music Tech. Μεταξύ τους υπάρχουν synthesizers όπως το Fabric XL, με sample-based synth engine και OPx4, ένα four-operator FM synthesizer. Υπάρχουν επίσης plug-ins όπως Stage Piano, Studio Strings, Stage EP και Organ προσφέροντας ακουστικούς και ηλεκτρικούς ήχους. Στο κέντρο του μπροστινού πάνελ βρίσκεται μια έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών, πολλαπλών χειρονομιών, η οποία προσφέρει έναν διαισθητικό τρόπο περιήγησης και φόρτωσης ήχων από τα ενσωματωμένα όργανα, καθώς και πρόσβαση στις δυνατότητες MIDI sequencing. Η ισχύς που κινεί το λογισμικό προέρχεται απο ένα τετραπύρηνο επεξεργαστή Arm σε συνδυασμό με 4GB RAM. Η ονομαστική τιμή του 1999 ευρώ.
    0 βαθμοί
  36. Ομολογώ ότι μου χάλασες το όνειρο. Τώρα που έχεις πέσει με τα μούτρα στις απαιτητικές ... σκάφες και semi hollow, το φαντάστηκα αλλιώς. Ότι οι solid body είναι για... πρωινό. Αλλά πάντα οι χρόνοι είναι του μάστορα και αυτό είναι απαραβίαστο.
    0 βαθμοί
  37. παλευω ενα χρονο τωρα να πεισω τον εαυτο μου οτι δεν χρειαζομαι jazzmaster. Δεν υπαρχει σωτηρια τελικα.
    0 βαθμοί
  38. Καλησπέρα, Αυτό είναι το πρώτο ποστάρισμα μετά από πολλά πολλά χρόνια :) Αν και δεν γράφω πλέον, που και που παρακολουθώ το φόρουμ και συχνά πυκνά κάνω αγοραπωλησίες στο smart. Το πρώτο μου ντέμο το 2005 το είχα δώσει στον yameth. Εκείνος, ως λάτρης τον steely dan, και βλέποντάς με σαν πιτσιρικά, το άφησε κάπου σε κάποια γωνία για καιρό, αλλά ένα βράδυ με παίρνει τηλέφωνο (ναι, είχαμε τέτοια σχέση τότε όλοι μας) και μου λέει "περίμενα να ακούσω καφρίλες και αυτό ήταν πολύ καλό ρε συ!". Είχα χαρεί πάρα πολύ, αφενός γιατί ο yameth έδωσε προσοχή στον ηλεκτρονικό ήχο μου αποδεικνύοντας οτι αγαπάει τη μουσική, όλη τη μουσική, και αφετέρου που με πήρε τηλέφωνο για να μου το πει. :) 17 χρόνια μετά, πριν λίγες μέρες, έβγαλα αυτό: Yameth, αν έχεις ακόμα το τηλέφωνό μου πάρε με για κριτική και νέα :) Συμφορουμίτες τα σχόλιά σας εδω! Σας ευχαριστώ και καλή ακρόαση!
    0 βαθμοί
  39. Ωραία πράγματα.Εύγε. Ιδιαίτερη αδυναμία η Jazzmaster μιας και ήταν η πρώτη ηλεκτρική που έπαιξα.Μια μαύρη με ταρταρούγα.
    0 βαθμοί
  40. Να αναφέρουμε εδώ ότι το πρότζεκτ είναι ενεργοποιημένο με ΠΟΛΥ αργούς ρυθμούς εδώ και πάρα πολύ καιρό. Αρχίζω να πιστεύω ότι ο διμσόνιξ είχε ένα δίκιο. Απλά είπα να τις μαζέψω όλες τις φωτόζ και να τις ποστάρω όλες μαζί. Μερικές λεπτομέρειες ακόμη: Το rosewood λυγίστηκε σταδιακά. Με τη χρήση heat gun. Όταν δοκίμασα να λυγίσω μιαν άλλη ταστιέρα κατευθείαν στα 9.5'' ράδιους έσπασε παρόλο που τη ζέστανα. Οπότε .... πήρα κάποια κσύλα που ήταν ...διακοσμήτικά και τα έκανα ράντιους 16, 12 , 9.5 και 7.25. Λύγισα πρώτα 16 ... έβαλα rubber bands. Μετά από 4 μέρες είχε γίνει σαν κεραμίδι. Μετά 12 και τέλος 9.5''. Αφού λοιπόν η ταστιέρα απέκτησε φυσική κούρμπα και είχα κλείσει το τρασροντ κανάλι, έκανα ράντιους στο μαπλ του μανικιού. Μετά ήταν σαν να ενώνω αρσενικό θηλυκό. Κάποια δυσκολία ήταν μετά ότι σε αυτή τη φάση έπρεπε να ρυθμίσω το φαλτσοκούτι μου ώστε να κόψω τάστα πάνω στην κολλημένη ταστιέρα. Εδώ του φέρθηκα σαν να ήταν 1 - πις μανίκι τύπου τέλε ή στρατ. Έχω κανει 4-5 από δαύτα οπότε δεν ήταν πολύ μεγάλο. πρόβλημα. Τα blocks φαίνεται στη φωτό ότι σημαδεύτικαν με χαράκι και μολύβι και σκάφτηκαν με δρέμελ. Έπειτα για να κολλήσουν έβαλα ραμπερ μπάντς για να λυγίσουν και να γλυτώσω το πολύ τρίψιμο. Το μπάηντεν έγινε με τζιγκ ακουστικής και μου έλυσε τα χέρια. Επειδή υπήρχε ήδη κούρμπα ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να βγει σωστό με το χέρι. (ΠΙστέψτε με δοκίμασα και παραλίγο να τα κάνω μαντάρα.)
    0 βαθμοί
  41. Καλημέρα , μιας και σου αρέσουνε αυτού του είδους οι μουσικές ,άκου (αν δεν τον ξέρεις ήδη) και το μέλος του Noiz (εγώ από εδώ τον έμαθα ) Γιώργο Σκαρογιάννη .Φοβερός κιθαρίστας με μια ιδιαίτερη αγάπη για Ιρλανδέζικες και Κέλτικες μουσικές.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...